Zsakó László et al. Módszeres programozás. (1986), 2196547
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2196547]
  1. Visnovitz Márton. Classical Programming Topics with Functional Programming. (2020) CENTRAL-EUROPEAN JOURNAL OF NEW TECHNOLOGIES IN RESEARCH EDUCATION AND PRACTICE 2676-9425 2 2 41-55
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31786596] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31786596, Kapcsolat: 29757661
  2. Horváth Katalin. A távoktatási tananyagok fejlesztésének módszertani kérdései. (2007)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[22922628] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22922628, Kapcsolat: 22922628
  3. Várhegyi László. Tehetséggonbdozás az informatikában. (2006)
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Oktatási[22930867] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22930867, Kapcsolat: 22930851
  4. Ferences Gimnázium. Informatika alapismeretek. (2006)
    Könyv[22922718] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22922718, Kapcsolat: 22922718
  5. Iványi Antal. Párhuzamos algoritmusok. (2005) ISBN:9634637590
    Könyv[21064363] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 21064363, Kapcsolat: 22922632
  6. Tóthné Laufer. Oktatóprogram programozási tételek tanításához. (2004)
    Könyv[22922640] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22922640, Kapcsolat: 22922640
  7. Kaposi Ambrus. BeOS-es programozási doksi. (2004)
    Egyéb[22922635] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22922635, Kapcsolat: 22922635
  8. Dr. Nyéki Lajos. Az informatika oktatásának módszertana. (2003)
    Könyv/Felsőoktatási tankönyv (Könyv)/Oktatási[22922636] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22922636, Kapcsolat: 22922636
  9. Harangozó Éva. Informatika a humán tárgyak oktatásában. (1999) Megjelent: Baranyai Pedagógiai Napok '99 p. --
    Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[22922627] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22922627, Kapcsolat: 22922627
  10. Bánhegyesi Zoltán. Az első tíz év, avagy egy kis történelem. (1999) Megjelent: A könyvtárak szerepe a közoktatásban p. --
    Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Közérdekű[22922617] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22922617, Kapcsolat: 22922617
  11. Dusza Árpád. Turbo Pascal 6.0 – az alapoktól. (1994)
    Könyv/Felsőoktatási tankönyv (Könyv)/Oktatási[22922625] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22922625, Kapcsolat: 22922625
  12. Hubert Tibor et al. Számítástechnika 1.4. (1994)
    Könyv/Felsőoktatási tankönyv (Könyv)/Oktatási[22922662] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22922662, Kapcsolat: 22922631
  13. Hubert Tibor et al. Számítástechnika 1.1. (1992)
    Könyv[22922630] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22922630, Kapcsolat: 22922630
  14. Bánné Dr.. Programtervezési gyakorlatok. (1989)
    Könyv/Felsőoktatási tankönyv (Könyv)/Oktatási[22922624] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22922624, Kapcsolat: 22922624
  15. Pintér László. Programozási tételek rekurzív megvalósítása. (1989)
    Könyv[22922638] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22922638, Kapcsolat: 22922638
  16. Hanák D. Programozás ELANnal. (1988)
    Könyv/Felsőoktatási tankönyv (Könyv)/Oktatási[22922626] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22922626, Kapcsolat: 22922626
Zsakó László et al. Az informatika oktatásának módszertana. (1996) Megjelent: Informatika a felsőoktatásban '96 és Networkshop '96 pp. 255-266, 2196092
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2196092]
  1. Udvaros József. A DIGITÁLIS TECHNOLÓGIÁK SZEREPE ÉS LEHETŐSÉGEI A PROGRAMOZÁS TANÍTÁSÁBAN. (2018)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[26632670] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 26632670, Kapcsolat: 26632670
  2. Erdősné Németh Ágnes. Egy feladat megközelítése több szinten. (2015) Megjelent: Tavaszi Szél 2015 Konferencia: Konferenciakötet III. pp. 171-180
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[3157666] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3157666, Kapcsolat: 24728705
  3. Török Balázs. Az információs és kommunikációs technológiák iskolai integrációja. IKT-metria mérőeszköz. (2008)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[23457958] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23457958, Kapcsolat: 28958717
  4. Réthely-Prikkel Brigitta et al. Team Challenge. (2003) Megjelent: Re-inventing technology on education: proceedings of the 9th European Logo Conference, EuroLogo 2003 p. 1
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[22922770] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22922770, Kapcsolat: 22922770
  5. Kaszás Péter et al. Kihívás 2002 – internetes keresőjáték 10–14 éves gyerekek számára. (2003) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 2003 július-augusztus 125-133
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[22923543] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22923543, Kapcsolat: 22923543
Zsakó László et al. Az informatika alkalmazási típusai a közoktatásban. (1997) INSPIRÁCIÓ: AZ INFORMATIKA-SZÁMÍTÁSTECHNIKA TANÁROK EGYESŰLETÉNEK HÍLEVELE 1217-0178 5 2 2-5, 2195688
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2195688]
  1. Török Balázs. Az információs és kommunikációs technológiák iskolai integrációja. IKT-metria mérőeszköz. (2008)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[23457958] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23457958, Kapcsolat: 28958722
Zsakó László. Az informatika oktatásának módszertana. (1997) INSPIRÁCIÓ: AZ INFORMATIKA-SZÁMÍTÁSTECHNIKA TANÁROK EGYESŰLETÉNEK HÍLEVELE 1217-0178 5 1 5-10, 2195692
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2195692]
  1. Kárpáti Andrea. Informatikai módszerek az iskolai kommunikációban, szervezésben, oktatásban. (2001)
    Könyv/Konferenciakötet (Könyv)/Tudományos[22923361] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22923361, Kapcsolat: 22923361
  2. Nagy Ádám. Informatikai Intelligencia : Curriculumkísérlet a pedagógusok informatikaképzésében: Doktori (PhD) értekezés. (2000)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[24408008] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24408008, Kapcsolat: 22975873
Zsakó László et al. Joining Programming Theorems, a Practical Approach to Program Building. (1998) ANNALES UNIVERSITATIS SCIENTIARUM BUDAPESTINENSIS DE ROLANDO EOTVOS NOMINATAE SECTIO COMPUTATORICA 0138-9491 17 1 155-172, 2195717
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2195717]
  1. Balla Tamás et al. A Discussion of Developing a Programming Education Portal. (2020) CENTRAL-EUROPEAN JOURNAL OF NEW TECHNOLOGIES IN RESEARCH EDUCATION AND PRACTICE 2676-9425 2 2 1-14
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31784760] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31784760, Kapcsolat: 29757723
  2. Menyhárt László Gábor. Az XML technológia alapjai- XML az oktatásban, különös tekintettel a programozás oktatására. (2018)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[30395972] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 30395972, Kapcsolat: 28958779
Zsakó László et al. Methods of teaching programming. (2003) TEACHING MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE 1589-7389 1 2 247-257, 2196470
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2196470]
  1. Visnovitz Márton. Classical Programming Topics with Functional Programming. (2020) CENTRAL-EUROPEAN JOURNAL OF NEW TECHNOLOGIES IN RESEARCH EDUCATION AND PRACTICE 2676-9425 2 2 41-55
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31786596] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31786596, Kapcsolat: 29757647
  2. Daher Wajeeh et al. A Trajectory for Advancing the Meta-Cognitive Solving of Mathematics-Based Programming Problems with Scratch. (2020) SYMMETRY 2073-8994 12 10
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31622656] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31622656, Kapcsolat: 29479971
  3. Erdősné Németh Ágnes. Teaching basic concepts of programming to all children: OPC. (2019) Constructivist Foundations 1782-348X 14 3 373-374
    Folyóiratcikk/Recenzió/kritika (Folyóiratcikk)/Oktatási[30739955] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30739955, Kapcsolat: 28883536
  4. Petrikoglou Anna et al. Full Stack Web Development Teaching: Current Status and a New Proposal. (2019) Megjelent: Proceedings of the 15th International Conference on Web Information Systems and Technologies (WEBIST 2019) pp. 218-225
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[30926189] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30926189, Kapcsolat: 28445925
  5. Patrik Voštinár. The Programmable Drone for STEM Education. (2018) Megjelent: Entertainment Computing – ICEC 2018 pp. 1-11
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[27617336] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27617336, Kapcsolat: 27617336
  6. Vostinar P. et al. STEM Experiences in Primary and Lower Secondary Schools. (2018) Megjelent: 2018 16TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON EMERGING ELEARNING TECHNOLOGIES AND APPLICATIONS (ICETA) pp. 635-640
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[30353796] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30353796, Kapcsolat: 27754851
  7. Nataša Rogulja. RAZVOJ MULTIMEDIJSKE INSTRUKTIVNE PORUKE ZA PROGRAMSKI JEZIK LOGO. (2018)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[27242949] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27242949, Kapcsolat: 27242949
  8. Menyhárt László Gábor. Az XML technológia alapjai- XML az oktatásban, különös tekintettel a programozás oktatására. (2018)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[30395972] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 30395972, Kapcsolat: 28958781
  9. Bernát Péter. A comparison of the instruction-oriented and the problem-type-oriented teaching methods through the usage of Scratch programming language. (2018) Megjelent: Proceedings of the 10th International Conference on Applied Informatics pp. 41-52
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[30318463] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30318463, Kapcsolat: 27719168
  10. Szalayné Tahy Zsuzsa et al. The two worlds of programming. (2017) Megjelent: DIDMATTECH 2017 pp. 59-67
    Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[26655878] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26655878, Kapcsolat: 26655878
  11. Szalayné Tahy Zsuzsanna et al. Progress Log for Mentoring Programming Education. (2017) Megjelent: ISSEP2017 p. 1
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[27387272] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27387272, Kapcsolat: 27387272
  12. Szalayné Tahy Zsuzsanna et al. Programozástanulás Mentorálása Haladási Naplóval. (2017) Megjelent: INFODIDACT 2017
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[3312093] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3312093, Kapcsolat: 27211288
  13. Zsuzsanna Szalayné Tahy et al. “Why Can’t I Learn Programming?” The Learning and Teaching Environment of Programming. (2016) Megjelent: Informatics in Schools: Improvement of Informatics Knowledge and Perception pp. 199-204
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[26253471] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26253471, Kapcsolat: 26253471
  14. Erdősné Németh Ágnes. Preparation system for it talents from primaries to IOI. (2016) Megjelent: 7th INTERNATIONAL DOCTORAL CONSORTIUM ON INFORMATICS ENGINEERING EDUCATION RESEARCH pp. 26-27
    Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[26592177] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26592177, Kapcsolat: 26592177
  15. SZALAYNÉ TAHY Zsuzsanna et al. Linear search – the breaks in teaching-learning practice. (2016) Megjelent: XXIX. DIDMATTECH 2016 pp. 66-70
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[26253452] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26253452, Kapcsolat: 26253452
  16. Szalayné Tahy Zsuzsanna. HOW TO TEACH PROGRAMMING INDIRECTLY – USING SPREADSHEET APPLICATION. (2016) ACTA DIDACTICA NAPOCENSIA 2065-1430 9 0 15-22
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26645465] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26645465, Kapcsolat: 26645465
  17. Szalayné Tahy Zsuzsanna et al. „ProgAlap” és ami mögötte van. (2015) Megjelent: INFODIDACT 2015
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[25174820] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25174820, Kapcsolat: 25174820
  18. Szalayné Tahy Zsuzsanna. How to Teach Programming Indirectly - Using Spreadsheet Application. (2015) Megjelent: 5th Int. Conf. on Mathematics and Informatics p. 1
    Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[24916163] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 24916163, Kapcsolat: 24916163
  19. Erdősné Németh Ágnes. Egy feladat megközelítése több szinten. (2015) Megjelent: Tavaszi Szél 2015 Konferencia: Konferenciakötet III. pp. 171-180
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[3157666] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3157666, Kapcsolat: 24735912
  20. Bernát Péter. The Methods And Goals Of Teaching Sorting Algorithms In Public Education. (2014) ACTA DIDACTICA NAPOCENSIA 2065-1430 7 2 1-10
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2826548] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2826548, Kapcsolat: 24728846
  21. Menyhárt László et al. PFW as generator. (2014) Megjelent: ICAI 2014: Proceedings of the 9th International Conference on Applied Informatics, vol. 1-2 pp. 9-16
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[24873194] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24873194, Kapcsolat: 24873194
  22. Szalayné Tahy Zsuzsa. Beágyazott programozás-oktatás – Grafika. (2014) Megjelent: INFODIDACT 2014: Informatika Szakmódszertani Konferencia p. 1
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[24326590] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 24326590, Kapcsolat: 24326590
  23. Udvaros József. Tanítási módszerek – weblapszerkesztés. (2011) Megjelent: InfoDidact 2011 Informatika Szakmódszertani Konferencia pp. 1-8
    Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[2156821] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2156821, Kapcsolat: 22923549
  24. Tarik A Rashid et al. Assessing Teaching Methods in Programming A Case Study: Salahaddin University. (2011) Megjelent: The 4th International Scientific Conference of Salahaddin University-Erbi pp. 380-388
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[26943268] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26943268, Kapcsolat: 26943268
  25. Radošević Danijel et al. New approaches and tools in teaching programming. (2009) Megjelent: Proceedings of the 20th Central European Conference on Information and Intelligent Systems pp. 49-57
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[22921939] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22921939, Kapcsolat: 22921939
  26. Törley Gábor. Középiskolai programozás oktatás vizuális környezetben. (2005)
    Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)/Tudományos[2462255] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 2462255, Kapcsolat: 22923461
Szlávi Péter. A programkészítés didaktikai kérdése. (2004), 2391914
Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2391914]
  1. Törley Gábor. Algorithm visualization in programming education. (2009) JOURNAL OF APPLIED MULTIMEDIA 1789-6967 1789-6967 4 3 68-80
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1948929] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1948929, Kapcsolat: 25753941
Szlávi Péter. Delusions in Informatics Education. (2004) TEACHING MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE 1589-7389 2 1 151-161, 2094533
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2094533]
  1. FERDI VAN DER. OP ZOEK NAAR MOGELIJKHEDEN EN RANDVOORWAARDEN VOOR ROBOTICAONDERWIJS AAN SCHOLIEREN IN HET VWO. (2013)
    Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)/Tudományos[27387264] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27387264, Kapcsolat: 27387266
  2. Ferdi Van. Op zoek naar mogelijkheden en randvoorwaarden voor roboticaonderwijs aan scholieren in het vwo. (2013)
    Disszertáció/Nem besorolt (Disszertáció)/Tudományos[26253476] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26253476, Kapcsolat: 26253476
  3. Verhoeff T. A master class software engineering for secondary education. (2006) LECTURE NOTES IN ARTIFICIAL INTELLIGENCE 0302-9743 4226 150-158
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[22666903] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22666903, Kapcsolat: 22666903
Szlavi P et al. Programming versus application. (2006) LECTURE NOTES IN COMPUTER SCIENCE 0302-9743 1611-3349 4226 48-58, 2093398
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2093398]
  1. Isaac Ampofo Atta et al. Investigating Students’ Perceptions of First-Year Mathematics Tutorials and their Performance in Programming. (2021) Conference Proceedings of ICAST 2467-902X 5 1 91-106
    Folyóiratcikk/Konferenciaközlemény (Folyóiratcikk)/Tudományos[32064317] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32064317, Kapcsolat: 30144524
  2. Zsanett Szabó. Problem Solving and Interrelation of Concepts in Teaching Algorithmic Thinking and Programming. (2020) Megjelent: Proceedings of the 11th International Conference on Applied Informatics (ICAI 2020) pp. 318-327
    Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[31431373] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31431373, Kapcsolat: 29144511
  3. Sklirou Theofani S. et al. Introducing Secondary Education Students to Programming through Sound Alerts. (2020) EUROPEAN JOURNAL OF ENGINEERING RESEARCH AND SCIENCE 2506-8016 5 12 130-139
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Oktatási[31798824] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31798824, Kapcsolat: 29761459
  4. Betchoo Nirmal. Resource Leveraging and Teaching Computing in the New Lower Secondary Mauritian Curriculum. (2018) Megjelent: 2018 International Conference on Intelligent and Innovative Computing Applications (ICONIC) pp. 1-4
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[30391113] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30391113, Kapcsolat: 27802145
  5. Álvaro Briz. Learning Mathematics through the R Programming Language in Secondary Education. (2018) Educación Matemática 30 1 133-162
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27252580] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27252580, Kapcsolat: 27252580
  6. Psycharis Sarantos et al. The effects of computer programming on high school students' reasoning skills and mathematical self-efficacy and problem solving. (2017) INSTRUCTIONAL SCIENCE 0020-4277 1573-1952 45 5 583-602
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26921704] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26921704, Kapcsolat: 26921704
  7. Admaja Dwi. Pembelajaran Pembuatan Halaman Web Dinamis Tingkat Dasar di SMK. (2015) Jurnal Pendidikan Sains 2338-9117 2 4 200-220
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24728808] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 24728808, Kapcsolat: 24728808
  8. Ren-Hung Hwang1. Enhancing the programming skill in high school engineering education via flipped classroom and peer assessment. (2015) Megjelent: “Diversity in Engineering Education - An opportunity to face new trends in engineering” p. 1
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[24921179] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 24921179, Kapcsolat: 24921179
  9. Yavuz AKPINAR et al. Bilgi toplumu okullarında programlama eğitimi gereksinimi. (2014) ELEMENTARY EDUCATION ONLINE / ILKOEGRETIM ONLINE 1305-3515 13 1 1-4
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23566741] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23566741, Kapcsolat: 23566741
  10. FERDI VAN DER. OP ZOEK NAAR MOGELIJKHEDEN EN RANDVOORWAARDEN VOOR ROBOTICAONDERWIJS AAN SCHOLIEREN IN HET VWO. (2013)
    Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)/Tudományos[27387264] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27387264, Kapcsolat: 27387264
  11. Теодоси Теодосиев. ОБУЧЕНИЕТО ПО ПРОГРАМИРАНЕ НА НОВАЦИТЕ – ЗАЩО И КАК ?. (2012) Megjelent: V-та Национална конференция „Образованието в информационното общество” pp. 195-204
    Könyvrészlet[22921867] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22921867, Kapcsolat: 22921867
  12. Mara Saeli. Teaching Programming for Secondary School: a Pedagogical Content Knowledge Based Approach. (2012) ISBN:9789038630847
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[22921864] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22921864, Kapcsolat: 22921864
  13. Mara SAELI et al. Teaching Programming in Secondary School: A Pedagogical Content Knowledge Perspective. (2011) INFORMATICS IN EDUCATION: AN INTERNATIONAL JOURNAL 1648-5831 2335-8971 10 1 73-88
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[22921856] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22921856, Kapcsolat: 22921856
  14. Teodosi TEODOSIEV et al. Some Pitfalls in Introductory Programming Courses. (2011) INFORMATICS IN EDUCATION: AN INTERNATIONAL JOURNAL 1648-5831 2335-8971 11 2 241-255
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[22921857] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22921857, Kapcsolat: 22921857
Papp-Varga Zsuzsanna et al. ICT teaching methods – Programming languages. (2008) ANNALES MATHEMATICAE ET INFORMATICAE 1787-5021 1787-6117 35 1 163-172, 2093505
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2093505]
  1. Malik Sohail Iqbal et al. Aligning and Assessing Teaching Approaches With SOLO Taxonomy in a Computer Programming Course. (2021) INTERNATIONAL JOURNAL OF INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGY EDUCATION 1550-1876 1550-1337 17 4 1-15
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[32204174] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 32204174, Kapcsolat: 30366642
  2. Hynek Josef. The Role of Logic Programming in ICT Specialists Curricula. (2018) Megjelent: 2018 28th EAEEIE Annual Conference (EAEEIE) pp. 1-9
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[30322180] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30322180, Kapcsolat: 27724026
  3. Nataša Rogulja. RAZVOJ MULTIMEDIJSKE INSTRUKTIVNE PORUKE ZA PROGRAMSKI JEZIK LOGO. (2018)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[27243251] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27243251, Kapcsolat: 27243251
  4. Capel MI et al. A set of patterns for concurrent and parallel programming teaching. (2018) LECTURE NOTES IN ARTIFICIAL INTELLIGENCE 0302-9743 10659 LNCS 203-215
    Folyóiratcikk/Konferenciaközlemény (Folyóiratcikk)/Tudományos[27464717] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27464717, Kapcsolat: 27464717
  5. Manuel I Capela et al. Nincs cím. (2017) JOURNAL OF PARALLEL AND DISTRIBUTED COMPUTING 0743-7315 105 42-52
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26538408] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26538408, Kapcsolat: 26538408
  6. Malik SI et al. Comparison of traditional and ADRI based teaching approaches in an introductory programming course. (2017) JOURNAL OF INFORMATION TECHNOLOGY EDUCATION-RESEARCH 1547-9714 1539-3585 16 1 267-283
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27464718] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27464718, Kapcsolat: 27464718
  7. Sohail Iqbal. Role of ADRI Model in Teaching and Assessing Novice Programmers. (2016)
    Disszertáció/Nem besorolt (Disszertáció)/Tudományos[26253437] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26253437, Kapcsolat: 26253437
  8. Sohail Iqbal Malik et al. A model for teaching an introductory programming course using ADRI. (2016) EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES 1360-2357 1573-7608 21 1-32
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25637040] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25637040, Kapcsolat: 25637040
  9. Vanja Bevanda. University-Industry Collaboration: A Case Study of Enhancing the Quality of Information Technology Education. (2014) Megjelent: INTED2014 Proceedings pp. 252-263
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[26826648] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26826648, Kapcsolat: 26826648
  10. N Rogulja et al. Methodical and multimedia environment for the acquisition of ICT competences in the field of LOGO programming of future compulsory education teachers. (2014) Megjelent: ICEMST 2014 pp. 503-507
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[25637045] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25637045, Kapcsolat: 25637045
  11. Damian Catalin. Implementation of software changes in programming techniques learning. (2014) Megjelent: Electrical and Power Engineering (EPE), 2014 International Conference and Exposition on IEEE 2014 pp. 186-189
    Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[24327273] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 24327273, Kapcsolat: 24327273
  12. Ever Mitta. Interpreter and applied development environment for learning concepts of object oriented programming. (2013) INTERNATIONAL JOURNAL OF PROGRAMMING LANGUAGES AND APPLICATIONS 1839-6291 3 3 17-27
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23566695] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23566695, Kapcsolat: 23566695
  13. Layla Hirsh. How To Teach Programming Language. (2013)
    Egyéb konferenciakötet/Tudományos[23566672] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23566672, Kapcsolat: 23566672
  14. Pántya Róbert (Informatika). MESTERSÉGES INTELLIGENCIA ELEMEKKEL TÁMOGATOTT PROGRAMOZÁS OKTATÁSA. (2012)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2702804] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2702804, Kapcsolat: 22921944
  15. Udvaros József. Tanítási módszerek – weblapszerkesztés. (2011) Megjelent: InfoDidact 2011 Informatika Szakmódszertani Konferencia pp. 1-8
    Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[2156821] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2156821, Kapcsolat: 22923554
  16. Cate Huston. Four Hours to Smash the CS Stereotype and Create Something Beautiful. (2011) Megjelent: processing workshop CICE p. 1
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[22921843] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22921843, Kapcsolat: 22921843
  17. Ali Fatolahi Cate. Changing the Perception of Computer Science: A Visual, Activity-Based Curriculum. (2011) International Journal for Cross-Disciplinary Subjects in Education 2 3 430-436
    Folyóiratcikk[22921834] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22921834, Kapcsolat: 22921834
  18. Sanja Mohorovicic. An Overview of Computer Programming Teaching Methods. (2011) Megjelent: Proceedings of the 22nd Central European Conference on Information and Intelligent Systems pp. 47-52
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[22921822] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22921822, Kapcsolat: 22921822
  19. Radošević Danijel. New approaches and tools in teaching programming. (2009) Megjelent: Proceedings of the 20th Central European Conference on Information and Intelligent Systems pp. 49-57
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[22921815] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22921815, Kapcsolat: 22921815
  20. Kalpesh B. Implementation of in Tegrated Development Environment and Compiler for GPL. (2009) National Journal of System and Information Technology 0974-3308 2 2 201-209
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23566639] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23566639, Kapcsolat: 23566639
  21. Pántya Róbert et al. A távoktatási képzési forma hatékonyságának és népszerűségének növelése régi-új módszerekkel. (2009) Megjelent: INFODIDACT 2009 Informatika Szakmódszertani Konferencia
    Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[1975856] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 1975856, Kapcsolat: 22923606
Szlávi Péter. Programkészítés és gondolkodás. (2008) Megjelent: Informatika a felsőoktatásban 2008, 3068480
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[3068480]
  1. Törley Gábor. Algoritmus-vizualizáció a programozásoktatásban. (2009) JOURNAL OF APPLIED MULTIMEDIA 1789-6967 1789-6967 4 3 81-94
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1948918] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1948918, Kapcsolat: 25754820
Szlávi Péter et al. Informatikai kompetenciák: Algoritmikus gondolkodás. (2010) Megjelent: INFODIDACT 2010: 3. Informatika Szakmódszertani Konferencia, 2093562
Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[2093562]
  1. Pluhár Zsuzsa et al. Hallgatói teljesítményértékelés az algoritmikus gondolkodás tükrében. (2019) Megjelent: InfoDidact 2018 p. 1
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[30603067] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30603067, Kapcsolat: 28958801
Zsakó László et al. Informatikai kompetenciák: Algoritmikus gondolkodás. (2010) Megjelent: INFODIDACT 2010 pp. 1-11, 2196293
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2196293]
  1. Szabó Enikő. Aktivitások algoritmikus gondolkodás fejlesztéséhez. (2020)
    Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)/Oktatási[31361074] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31361074, Kapcsolat: 29049834
  2. Gellér Barnabás. Informatikai kompetenciák fejlesztése modern eszközökkel. (2018)
    Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)/Oktatási[27387260] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27387260, Kapcsolat: 27387260
Szlávi P et al. ICT COMPETENCES: ALGORITHMIC THINKING. (2012) ACTA DIDACTICA NAPOCENSIA 2065-1430 5 2 49-58, 2094440
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2094440]
  1. Sarmasági Pál György. SWOT Assessment Usage in School Talent Management. (2021) CENTRAL-EUROPEAN JOURNAL OF NEW TECHNOLOGIES IN RESEARCH EDUCATION AND PRACTICE 2676-9425 3 2 42-60
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[32174534] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 32174534, Kapcsolat: 30321735
  2. Ebru Turan Güntepe et al. Augmented Reality Application-based Teaching Material's Effect on Viscera Learning Through Algorithmic Thinking. (2021) Journal of Science Learning 2614-6568 4 4 365-374
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[32256343] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32256343, Kapcsolat: 30449552
  3. Marian F. Byrka et al. A New Dimension of Learning in Higher Education: Algorithmic Thinking. (2021) PROPOSITOS Y REPRESENTACIONES 2307-7999 2310-4635 9
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31901626] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31901626, Kapcsolat: 29889719
  4. Li Jiansheng et al. Socially shared regulation of learning in game-based collaborative learning environments promotes algorithmic thinking, learning participation and positive learning attitudes. (2020) INTERACTIVE LEARNING ENVIRONMENTS 1049-4820 1744-5191 8 1-12
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31783115] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31783115, Kapcsolat: 29742031
  5. Gubo Štefan et al. Középiskolás tanulók természettudományos és matematikai gondolkodását felmérő feladatsor informatikai feladatai. (2020) Megjelent: Proceedings of 12th International Conference of J. Selye University. Sections of Pedagogy and Informatics pp. 221-228
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[31896312] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31896312, Kapcsolat: 30141808
2021-10-17 03:39