Horn D et al. Tracking and inequality of learning outcomes in Hungarian secondary schools. (2006) PROSPECTS 0033-1538 36 4 433-446, 1936617
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1936617]
  1. Élisé Wendlassida Miningou. Understanding the gender gap in learning outcomes in primary education: evidence from PASEC results. (2022) International Journal of Gender Studies in Developing Societies 2052-0352 2052-0360 4 3 191-207
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32713691] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32713691, Kapcsolat: 31157944
  2. Simonová Jaroslava et al. Implicit Sense of Academic Futility: An Unexpected Burden From Lower Secondary Education. (2021) EDUCATION AND URBAN SOCIETY 0013-1245 1552-3535
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32544401] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32544401, Kapcsolat: 30922403
  3. Özoglu Meryem. Extensive Academic Grouping at the Secondary School Placement and Reproduction of Inequalities. (2020)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[32184236] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32184236, Kapcsolat: 30332807
  4. Holzberger Doris et al. A meta-analysis on the relationship between school characteristics and student outcomes in science and maths – evidence from large-scale studies. (2020) STUDIES IN SCIENCE EDUCATION 0305-7267 1940-8412 56 1 1-34
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31254404] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31254404, Kapcsolat: 28921422
  5. Vezér Boglárka. A felfedezés öröme?. (2020) PSYCHOLOGIA HUNGARICA CAROLIENSIS 2064-2504 2064-3101 4 1 100-149
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32700243] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32700243, Kapcsolat: 31157957
  6. Rédai Dorottya. Institutional Classed Hierarchy and the Intersectional Re/production of Social Inequalities in Marzipan. (2019) Megjelent: Exploring Sexuality in Schools pp. 97-142
    Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[30935064] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 30935064, Kapcsolat: 28921409
  7. Rédai Dorottya. Exploring Sexuality in Schools: Institutional Classed Hierarchy and the Intersectional Re/production of Social Inequalities in Marzipan. (2019) Megjelent: Exploring Sexuality in Schools pp. 97-142
    Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[30747559] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30747559, Kapcsolat: 28240488
  8. Kisfalusi Dorottya et al. Ethnic Integration and Interethnic Relations in Schools. (2019) INTERSECTIONS: EAST EUROPEAN JOURNAL OF SOCIETY AND POLITICS 2416-089X 5 4 4-17
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31258190] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31258190, Kapcsolat: 28927542
  9. Rédai Dorottya. Discourses of Inequality: Reproducing Gendered, Ethnic, and Classed Subjectivities and Social Inequalities through Sexuality Discourses in a Hungarian School. (2019) INTERSECTIONS: EAST EUROPEAN JOURNAL OF SOCIETY AND POLITICS 2416-089X 5 4 41-58
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31293994] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31293994, Kapcsolat: 28974030
  10. Broer Markus et al. A review of the literature on socioeconomic status and educational achievement. (2019) Megjelent: Socioeconomic inequality and educational outcomes pp. 7-17
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[30714242] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30714242, Kapcsolat: 28202727
  11. Mikolaj Herbst et al. Common legacy, different paths: the transformation of educational systems in the Czech Republic, Slovakia, Hungary and Poland. (2017) COMPARE: A JOURNAL OF COMPARATIVE AND INTERNATIONAL EDUCATION 0305-7925 1469-3623 47 1 118-132
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[27098494] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27098494, Kapcsolat: 27098494
  12. Kadir Nagac. An Econometric Analysis of Student Success and Classroom Size in Turkey. (2016) Electronic International Journal Education Arts Science 2378-0991 2 1 17-30
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[25476137] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25476137, Kapcsolat: 25476137
  13. Katerina Bodovski et al. Universal patterns or the tale of two systems? Mathematics achievement and educational expectations in post-socialist Europe. (2014) COMPARE: A JOURNAL OF COMPARATIVE AND INTERNATIONAL EDUCATION 0305-7925 1469-3623 44 5 732-755
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[26076886] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26076886, Kapcsolat: 26076886
  14. Elif Bahadir et al. Attitudes of Primary Mathematics Pre-Service Teachers Candidates toward Graduate Education. (2014) INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES 1309-2707 6 2 381-397
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[25100570] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25100570, Kapcsolat: 25100570
  15. Chmielewski Anna K. An International Comparison of Achievement Inequality in Within- and Between-School Tracking Systems. (2014) AMERICAN JOURNAL OF EDUCATION 0195-6744 1549-6511 120 3 293-324
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[23800930] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23800930, Kapcsolat: 23800930
  16. Romualdo Portela. ANÁLISE DAS DESIGUALDADES INTRAESCOLARES NO BRASIL. (2013)
    Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb) | Közérdekű[23801129] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23801129, Kapcsolat: 23801129
  17. Dede Y. Students’ attitudes towards geometry: a cross-sectional study. (2012) JORNAL INTERNACIONAL DE ESTUDOS EM EDUCACAO MATEMATICA 2176-5634 5 1 85-113
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[23745846] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23745846, Kapcsolat: 23745846
  18. Caro DH et al. Socioeconomic gradients in eastern european countries: Evidence from PIRLS 2006. (2012) EUROPEAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL 1474-9041 1474-9041 11 1 96-110
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[23745809] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23745809, Kapcsolat: 23745809
  19. Dincer MA et al. The determinants of student achievement in Turkey. (2010) INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL DEVELOPMENT 0738-0593 1873-4871 30 6 592-598
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[23745810] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23745810, Kapcsolat: 23745810
Mátyus Kinga et al. „Abban a farmerba nem mehetsz színházba.”: A (bVn) variabilitásának vizsgálata a BUSZI tesztfeladataiban. (2010) Megjelent: IV. Alkalmazott Nyelvészeti Doktorandusz Konferencia pp. 85-99, 2013531
Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[2013531]
  1. Wenszky Nóra et al. The Hypercorrect Key Witness. (2014) Megjelent: VLlxx: Papers in Linguistics. Presented to László Varga on his 70th Birthday pp. 425-442
    Esszé (Könyvrészlet) | Tudományos[3320287] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3320287, Kapcsolat: 25915381
Mátyus Kinga et al. "Abban a farmerban nem mehetsz színházba.": A (bVn) variabilitásának vizsgálata a BUSZI tesztfeladataiban. (2010), 2049695
Nem besorolt (Egyéb) | Tudományos[2049695]
  1. Kontra Miklós. Tanulmányok a budapesti beszédről: a Budapesti Szociolingvisztikai Interjú alapján. (2021) ISBN:9789635561483
    Tanulmánykötet (Könyv) | Tudományos[32106985] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 32106985, Kapcsolat: 31103283
  2. Kontra Miklós. Mi hiányzik a magyar szociolingvisztikából?. (2020) Megjelent: Nyelvi repertoárok a Kárpát-medencében és azon kívül pp. 20-43
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[31857181] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31857181, Kapcsolat: 29862613
  3. Binder Anikó. Jó beszélőkéje van? Ötéves gyermekek nyelvifejlettség-vizsgálatának tapasztalatai. (2019) LOGOPÉDIA 2498-8960 3 60-73
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31010551] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31010551, Kapcsolat: 28554452
Takács Szabolcs. Egy nem hagyományos statisztikai eljárás bemutatás az OECD PISA adatbázison: esettanulmány. (2010) ALKALMAZOTT MATEMATIKAI LAPOK 0133-3399 27 157-174, 1936280
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1936280]
  1. Vargha András. Normális vagy? És ha nem? Statisztikai módszerek nem normális eloszlású változókkal pszichológiai kutatásokban. (2020) ISBN:9786158122832
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[31618482] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31618482, Kapcsolat: 29738974
  2. T. Kárász Judit. Hibabecslési eljárások véletlen jelenségek paramétereinek becslésére. (2019) PSYCHOLOGIA HUNGARICA CAROLIENSIS 2064-2504 2064-3101 7 2 104-114
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30777379] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30777379, Kapcsolat: 28273727
  3. T. Kárász Judit. Estimation methods on standard error of different statistical parameters. (2019) PSYCHOLOGIA HUNGARICA CAROLIENSIS 2064-2504 2064-3101 7 2 213-220
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30777382] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30777382, Kapcsolat: 28273729
  4. Kovács Dóra. Az empátia és érzelem felismerés mérési lehetőségei: Tapasztalatok egy új multimodális érzelemfelismerő skálával, a Genova Emotion Recognitoin Scale (GERT)-el. (2017) PSYCHOLOGIA HUNGARICA CAROLIENSIS 2064-2504 2064-3101 4 1 1-18
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3255779] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3255779, Kapcsolat: 26786330
  5. Szappanos Csilla et al. Az N-vissza feladat hatása a kognitív képességekre. (2016) PSYCHOLOGIA HUNGARICA CAROLIENSIS 2064-2504 2064-3101 4 1 127-146
    Sokszerzős vagy csoportos szerzőségű szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[26314540] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26314540, Kapcsolat: 26314533
  6. Kövi Zsuzsanna et al. Az n-vissza feladatban nyújtott teljesítmény életkori fejlődési mintázata és korrelátumai. (2016) PSYCHOLOGIA HUNGARICA CAROLIENSIS 2064-2504 2064-3101 4 1 86-126
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3230899] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3230899, Kapcsolat: 26314535
Niroomand Sadegh et al. To Lay Out or Not To Lay Out?. (2011) ANNALS OF OPERATIONS RESEARCH 0254-5330 1572-9338 191 1 183-192, 1936282
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1936282]
  1. Vargha András. Matematikai pszichológia / pszichológiai statisztika / mérés. (2022) MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 0025-0279 1588-2799 76 3-4 747-754
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32646039] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32646039, Kapcsolat: 31058783
  2. Pouria Pourmomen Davani et al. Optimizing the first type of U-shaped assembly line balancing problems. (2020) Annals of Optimization Theory and Practice 3 4 65-82
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31927303] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31927303, Kapcsolat: 29920365
  3. Fu Fangfa et al. Improving reliability in NoCs by reconstructing location distribution of management cores. (2019) MICROELECTRONICS JOURNAL 0026-2692 0959-8324 90 133-140
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31061420] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31061420, Kapcsolat: 28634035
  4. Molnár-Szipai R et al. Integrating combinatorial algorithms into a linear programming solver. (2018) CENTRAL EUROPEAN JOURNAL OF OPERATIONS RESEARCH 1435-246X 1613-9178 27 2 475-482
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3393091] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3393091, Kapcsolat: 28202763
  5. Mehdi Taassori et al. Power-aware Meta-heuristic Core Mapping Approaches for Network on Chips. (2015) INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENTIFIC & ENGINEERING RESEARCH 2229-5518 6 9 834-837
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[26076882] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26076882, Kapcsolat: 26076882
  6. Torma Boglárka. Martin Payne: Couple Counseling: A Practical Guide (Recenzió). (2013) PSYCHOLOGIA HUNGARICA CAROLIENSIS 2064-2504 2064-3101 1 1 152-155
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32083312] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32083312, Kapcsolat: 30171434
  7. Perger Mónika. Családban és gyermekotthonban nevelkedő általános iskolás tanulók összehasonlító vizsgálata a kinetikus iskolarajz módszerével. (2013) PSYCHOLOGIA HUNGARICA CAROLIENSIS 2064-2504 2064-3101 1 52-83
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2695668] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2695668, Kapcsolat: 30171439
Surányi Zsuzsanna et al. Új klasszifikációs módszerek a személyiségpszichológiában. (2011) PSZICHOLÓGIA (MTA PSZICHOLÓGIAI INTÉZET) 0230-0508 31 4 317-340, 24746128
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[24746128]
  1. Lakatos Adél Csilla. A párkapcsolati jellemzők, a felnőtt kötődés és a vallásosság mintázatai párkapcsolatokban. (2020)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[31670922] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 31670922, Kapcsolat: 29538336
  2. Bandi Szabolcs. A nárcizmus kézikönyve: Elméleti és kutatási segédlet. (2018) ISBN:9789634295365
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[31805982] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31805982, Kapcsolat: 29769400
  3. Columbus A M. Advances in Psychology Research. (2017) ISBN:9781536107654
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[3232273] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3232273, Kapcsolat: 28240943
  4. Tsakiridou Helen et al. A challenging approach about the cognitive strategies used in problem solving situations by boys with and without intellectual disabilities using Markov models. (2017) Megjelent: Advances in Psychology Research pp. 47-71
    Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[31957669] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31957669, Kapcsolat: 29999405
  5. Bandi Szabolcs. A REJTETT- ÉS NYÍLT NÁRCIZMUS MÉRŐESZKÖZEIRŐL ÉS AZ ADAPTÁLÁSUK SZÜKSÉGESSÉGÉRŐL. (2013)
    Csak repozitóriumban hozzáférhető közlemény (Egyéb) | Tudományos[2472950] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2472950, Kapcsolat: 29999417
Takács Szabolcs. Érzékenységvizsgálatok a statisztikai eljárásokban. (2012) ALKALMAZOTT MATEMATIKAI LAPOK 0133-3399 29 69-103, 2370331
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2370331]
  1. Irina Golubeva. Exploring Public Perceptions of, and Interactions with, the Chinese in Hungary. (2021) Megjelent: European Perceptions of China and Perspectives on the Belt and Road Initiative pp. 205-225
    Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[32444463] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32444463, Kapcsolat: 30792133
  2. Kovács Zsuzsanna Ilona et al. Az immateriális javakkal kapcsolatos közzététel vizsgálata tartalomelemzéssel a legnagyobb hazai vállalkozásoknál. (2021) GAZDASÁG ÉS PÉNZÜGY 2415-8909 8 1 88-112
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31939610] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31939610, Kapcsolat: 29996889
  3. Vargha András. Normális vagy? És ha nem? Statisztikai módszerek nem normális eloszlású változókkal pszichológiai kutatásokban. (2020) ISBN:9786158122832
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[31618482] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31618482, Kapcsolat: 29738976
  4. T. Kárász Judit. Estimation methods on standard error of different statistical parameters. (2019) PSYCHOLOGIA HUNGARICA CAROLIENSIS 2064-2504 2064-3101 7 2 213-220
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30777382] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30777382, Kapcsolat: 28273730
  5. Antalffy Erzsébet Dr.. Sport kapcsolata a globális jólléttel és a megkűzdéssel. (2017) Megjelent: Általános lélektan műhelymunka pp. 215-240
    Oktatási anyag része (Könyvrészlet) | Oktatási[26332187] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26332187, Kapcsolat: 26332187
  6. Karsai Xénia. NLP PRESUPPOSITIONS AND SUBJECTIVE WELL-BEING: IS THERE ANY ASSOCIATION?. (2017) PSYCHOLOGIA HUNGARICA CAROLIENSIS 2064-2504 2064-3101 4 2 71-79
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[26993897] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26993897, Kapcsolat: 26993897
  7. Turner Andrea et al. Mit tudnak a szinkrontolmácsok, amit mi nem?: A Baddeley-féle munkamemória-modell és a kreativitás tükrében. (2017) Megjelent: Általános lélektan műhelymunka pp. 37-99
    Oktatási anyag része (Könyvrészlet) | Oktatási[26331950] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26331950, Kapcsolat: 26331950
  8. Dr. Benczúr Lilla. Gyakorlati tanácsok kezdő és haladó műhelymunkázóknak. (2017) Megjelent: Általános lélektan műhelymunka pp. 302-308
    Oktatási anyag része (Könyvrészlet) | Oktatási[26332190] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26332190, Kapcsolat: 26332190
  9. Kovács Dóra. Az empátia és érzelem felismerés mérési lehetőségei – Tapasztalatok egy új multimodális érzelemfelismerő skálával, a Genova Emotion Recognitoin Scale (GERT)-el. (2017) PSYCHOLOGIA HUNGARICA CAROLIENSIS 2064-2504 2064-3101 4 2 23-40
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[26786010] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26786010, Kapcsolat: 26786010
  10. Kovács Dóra. Az empátia és érzelem felismerés mérési lehetőségei: Tapasztalatok egy új multimodális érzelemfelismerő skálával, a Genova Emotion Recognitoin Scale (GERT)-el. (2017) PSYCHOLOGIA HUNGARICA CAROLIENSIS 2064-2504 2064-3101 4 1 1-18
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3255779] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3255779, Kapcsolat: 26787051
  11. Takács Enikő Dr.. A verbalitás és a mimika szerepe a hazugság detektálásában. (2017) Megjelent: Általános lélektan műhelymunka pp. 100-142
    Oktatási anyag része (Könyvrészlet) | Oktatási[26332179] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26332179, Kapcsolat: 26332179
  12. Szép Anna Dr.. A számítógépes játékok hatása a figyelmi és kognitív képességekre. (2017) Megjelent: Általános lélektan műhelymunka pp. 178-214
    Oktatási anyag része (Könyvrészlet) | Oktatási[26332184] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26332184, Kapcsolat: 26332184
  13. Elekes Szende et al. A Párkapcsolati Identitás Kérdőív reliabiliás- és validitásvizsgálata a készülődő felnőttség tükrében. (2017) PSYCHOLOGIA HUNGARICA CAROLIENSIS 2064-2504 2064-3101 5 1 1-23
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3273992] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3273992, Kapcsolat: 26846798
  14. Pazdera Nóra Dr.. Aktív zenélés és passzív zenehallgatás hatása a hangulatra. (2017) Megjelent: Általános lélektan műhelymunka pp. 143-177
    Oktatási anyag része (Könyvrészlet) | Oktatási[26332181] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26332181, Kapcsolat: 26332181
  15. Marton Klára et al. Gátlási funkciók figyelemzavart mutató gyermekeknél: Kognitív és viselkedéses jellemzők vizsgálata. (2016) PSYCHOLOGIA HUNGARICA CAROLIENSIS 2064-2504 2064-3101 4 1 147-168
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3163623] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3163623, Kapcsolat: 26314538
  16. Szappanos Csilla et al. Az N-vissza feladat hatása a kognitív képességekre. (2016) PSYCHOLOGIA HUNGARICA CAROLIENSIS 2064-2504 2064-3101 4 1 127-146
    Sokszerzős vagy csoportos szerzőségű szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[26314540] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26314540, Kapcsolat: 26314540
  17. Kövi Zsuzsanna et al. Az n-vissza feladatban nyújtott teljesítmény életkori fejlődési mintázata és korrelátumai. (2016) PSYCHOLOGIA HUNGARICA CAROLIENSIS 2064-2504 2064-3101 4 1 86-126
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3230899] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3230899, Kapcsolat: 26314536
Fülöp M et al. The cooperative competitive citizen: What does it take?. (2013) CITIZENSHIP TEACHING AND LEARNING 1751-1917 1751-1925 8 2 131-156, 2270884
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2270884]
  1. Khayouti S et al. Versengeni és együttműködni? Egy reprezentatív felmérés tanulságai. (2021) KÖZGAZDASÁGI SZEMLE 0023-4346 68 9 966-986
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32178112] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 32178112, Kapcsolat: 30378427
  2. Géczi Gergely. Research Design for Developing and Validating Ice-Hockey Team Diagnostics Scale. (2021)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[32504297] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32504297, Kapcsolat: 30872374
  3. Chimenti Paula Castro et al. From campfire to coliseum: motivations for using social networks. (2021) QUALITATIVE MARKET RESEARCH: AN INTERNATIONAL JOURNAL 1352-2752 ahead-of-print ahead-of-print
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32168882] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32168882, Kapcsolat: 30298310
  4. Albouza Y. et al. Factorial validation and measurement invariance of the French version of the multidimensional competitive orientation inventory (FVMCOI) in the sport field. (2021) PRATIQUES PSYCHOLOGIQUES 1269-1763 1878-092X 27 2 107-129
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32325391] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32325391, Kapcsolat: 30106898
  5. Juriševič Mojca. The Beauty and the Beast Paradigm: Is it good or bad to be competitive? An Interview with Professor Márta Fülöp. (2020)
    Rádió műsor, TV műsor, film (Egyéb) | Tudományos[32038730] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32038730, Kapcsolat: 30106899
  6. Christensen Jacob. Åben skole i form af nationale fagkonkurrencer. (2020) Studier i læreruddannelse og -profession 2445-8538 2445-8538 5 1 157-177
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32038734] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32038734, Kapcsolat: 30106905
  7. Kurtessis James N. Trait Competitiveness as a Moderator of the Relationship between Perceived Organizational Support and Organizational Citizenship Behavior. (2018)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[32038731] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32038731, Kapcsolat: 30106900
  8. Worrell Frank C. Motivation: A critical lever for talent development.. (2018) Megjelent: Talent Development as a Framework for Gifted Education pp. 253-279
    Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[32037147] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32037147, Kapcsolat: 30106901
  9. Vaz Bastos Ana Patrícia. Representações de imigrantes brasileiros sobre a competição ea sua influência na adaptação à sociedade de acolhimento: Estudo transcultural. (2017)
    Külföldi fokozat (nem PhD) (Disszertáció) | Tudományos[30382026] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30382026, Kapcsolat: 27791244
  10. Wang Xinghua et al. Investigating the effect of coopetition designs on students' perceived social support in collaborative learning. (2017) INTERNATIONAL JOURNAL OF SOCIAL MEDIA AND INTERACTIVE LEARNING ENVIRONMENTS (IJSMILE) 2050-3962 5 4 p. 292
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30392271] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30392271, Kapcsolat: 27803208
  11. N Kollár Katalin. Feladatvégzés csoportban, versengés és együttműködés. (2017) Megjelent: Pedagógusok pszichológiai kézikönyve 2. pp. 213-263
    Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[3285128] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 3285128, Kapcsolat: 26986680
  12. Hoferichter Frances et al. Competition in class hinders scholastic well-being effects on test anxiety in secondary school students. (2017) Megjelent: Stress and Anxiety pp. 105-114
    Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[30392266] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30392266, Kapcsolat: 27803203
  13. Garrett Lyndon. Being in Relation: Achieving Mutuality in Moments of Play. (2017)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[30392313] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30392313, Kapcsolat: 27803211
  14. Worrell Frank C et al. Competition’s Role in Developing Psychological Strength and Outstanding Performance.. (2016) REVIEW OF GENERAL PSYCHOLOGY 1089-2680 1939-1552 20 3 259-271
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[26157039] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 26157039, Kapcsolat: 28202738
  15. Kovács Judit. Az igazságosságkutatás, az együttműködés-versengéskutatás és a hatalom pszichológiájára irányuló kutatás tematikus érintkezési pontjai. (2015) MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 0025-0279 1588-2799 70 1 197-213
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2874401] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2874401, Kapcsolat: 25489374
  16. Paál T et al. Paál, T., & Bereczkei, T. (2014). Competition and strong reciprocity. The alternatives of altruistic punishment in competitive situations. (2014) PSZICHOLÓGIA (MTA PSZICHOLÓGIAI INTÉZET) 0230-0508 34 3 239-259
    Folyóiratcikk[25489380] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25489380, Kapcsolat: 25489380
  17. Lemoine J. Gambling games: risk-taking, social representation and disorder. (2014)
    Egyetemi doktor (Disszertáció) | Tudományos[24282835] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24282835, Kapcsolat: 24282835
  18. Paál T et al. Büntetés a versengés szolgálatában. Implikációk az erős reciprocitás elméletére vonatkozóan.. (2014) PSZICHOLÓGIA (MTA PSZICHOLÓGIAI INTÉZET) 0230-0508 34 239-259
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2791006] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2791006, Kapcsolat: 28202740
  19. Büki Noémi. The role of competition in the integration of immigrants to the host society. (2013)
    Csak repozitóriumban hozzáférhető közlemény (Egyéb) | Tudományos[23800943] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23800943, Kapcsolat: 23800943
  20. Pressing Z et al. REVIEWS. (2013) CITIZENSHIP TEACHING AND LEARNING 1751-1917 1751-1925 8 2 p. 265
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[25489379] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25489379, Kapcsolat: 25489379
  21. Reynolds-Blankenship Tara Lynn. An action research study investigating children's use of an iPad during free play in a kindergarten classroom: An exploration of teaching pedagogy and children's learning, social interactions, and digital literacy. (2013)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[32038733] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32038733, Kapcsolat: 30106903
Fülöp M et al. What does it take to promote cooperative competitive citizenship in a community?. (2013) Megjelent: Identities and citizenship education: Controversy, crisis and challenges pp. 1-12, 2491797
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2491797]
  1. Vaz Bastos Ana Patrícia. Representações de imigrantes brasileiros sobre a competição ea sua influência na adaptação à sociedade de acolhimento: Estudo transcultural. (2017)
    Külföldi fokozat (nem PhD) (Disszertáció) | Tudományos[30382026] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30382026, Kapcsolat: 27791210
  2. Rodrigues Marta Raquel. Atitudes perante a competição e sua influência no stress percebido dos indivíduos em contexto organizacional.. (2017)
    Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb) | Tudományos[26990205] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26990205, Kapcsolat: 27792187
Takács Szabolcs. Többdimenziós skálázás. (2013) PSYCHOLOGIA HUNGARICA CAROLIENSIS 2064-2504 2064-3101 1 1 140-151, 2421725
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2421725]
  1. Vargha András. Normális vagy? És ha nem? Statisztikai módszerek nem normális eloszlású változókkal pszichológiai kutatásokban. (2020) ISBN:9786158122832
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[31618482] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31618482, Kapcsolat: 29738979
  2. Jackovics Péter. A különleges mentések és az arra felkészítő katasztrófavédelmi gyakorlatok vizsgálata alkalmazott matematikai és pszichológiai megközelítéssel. (2019)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[31135792] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31135792, Kapcsolat: 29095938
  3. Vargha András et al. A szülői kötődés főbb típusai és kapcsolatuk függőségi változókkal 15-16 éves tanulóknál. (2016) Megjelent: A család és a közösség szolgálatában: tanulmányok Komlósi Piroska tiszteletére pp. 269-289
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[3156184] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3156184, Kapcsolat: 26213356
  4. Vargha András. A ROPstat statisztikai programcsomag. (2016) STATISZTIKAI SZEMLE 0039-0690 94 11-12 1165-1192
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3156177] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 3156177, Kapcsolat: 26272789
Takács Szabolcs et al. Robusztus lineáris regresszió alkalmazása pszichológiai elemzésekben. (2014) PSYCHOLOGIA HUNGARICA CAROLIENSIS 2064-2504 2064-3101 2 99-112, 2793705
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2793705]
  1. Anna Szép et al. A sötét triád idő- és személyiségprofilja. (2018) PSYCHOLOGIA HUNGARICA CAROLIENSIS 2064-2504 2064-3101 6 1 58-91
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30627418] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30627418, Kapcsolat: 30929409
  2. Marton Klára et al. Gátlási funkciók figyelemzavart mutató gyermekeknél: Kognitív és viselkedéses jellemzők vizsgálata. (2016) PSYCHOLOGIA HUNGARICA CAROLIENSIS 2064-2504 2064-3101 4 1 147-168
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3163623] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3163623, Kapcsolat: 26314549
Vargha A et al. Performing cluster analysis within a person-oriented context: Some methods for evaluating the quality of cluster solutions. (2016) JOURNAL FOR PERSON-ORIENTED RESEARCH 2002-0244 2003-0177 2 1-2 78-86, 3055393
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3055393]
  1. Hämäläinen Tetta et al. The Roles of Adherence and Usage Activity in Adolescents’ Intervention Gains During Brief Guided Online Acceptance and Commitment Therapy. (2022) JOURNAL OF COGNITIVE PSYCHOTHERAPY 0889-8391 1938-887X 1 1 p. 1
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32801734] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32801734, Kapcsolat: 31263916
  2. Örencik Merlin et al. The differentiation of single and dual career athletes falls short: A person-oriented approach to characterize typical objective life situations of elite athletes. (2022) INTERNATIONAL JOURNAL OF SPORTS SCIENCE AND COACHING 1747-9541 2048-397X 1 p. 174795412210909
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32794471] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32794471, Kapcsolat: 31255711
  3. Charitaki Garyfalia et al. Early numeracy profiles in young children with intellectual disabilities: The role of cognitive functions. (2022) Journal of Intellectual Disabilities 1744-6309 1744-6309 1744-6295 26 2 p. 174462952211170
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[33037054] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 33037054, Kapcsolat: 31607246
  4. Rosta-Filep Orsolya et al. Cooperation and conflict in romantic partners’ personal projects: the role of life domains. (2022) CURRENT PSYCHOLOGY 1046-1310 1936-4733
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32716520] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32716520, Kapcsolat: 31161264
  5. Kapetanovic Sabina et al. Adolescent smoking, alcohol use, inebriation, and use of narcotics during the Covid-19 pandemic. (2022) BMC PSYCHOLOGY 2050-7283 2050-7283 10 1 1-9
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32716679] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32716679, Kapcsolat: 31161438
  6. Schmid Michael J et al. Vocational careers of retired Olympic athletes from Switzerland: A person-oriented study. (2021) INTERNATIONAL REVIEW FOR THE SOCIOLOGY OF SPORT 1012-6902 1461-7218 12 1-7
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32534844] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32534844, Kapcsolat: 30910199
  7. Stegmann Pascal et al. Successful talent development in popular game sports in Switzerland: The case of ice hockey. (2021) INTERNATIONAL JOURNAL OF SPORTS SCIENCE AND COACHING 1747-9541 2048-397X 16 3 710-721
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31871168] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31871168, Kapcsolat: 29848583
  8. Martos Tamás et al. Psychological resources, dropout risk and academic performance in university students – pattern-oriented analysis and prospective study of Hungarian freshmen. (2021) CURRENT PSYCHOLOGY 1046-1310 1936-4733
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32118820] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32118820, Kapcsolat: 30229230
  9. Schmid Michael J. et al. More Success With the Optimal Motivational Pattern? A Prospective Longitudinal Study of Young Athletes in Individual Sports. (2021) FRONTIERS IN PSYCHOLOGY 1664-1078 1664-1078 11 1-7
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31820935] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31820935, Kapcsolat: 29785848
  10. Fejes-Vékássy Lili et al. From #RelationshipGoals to #Heartbreak – We use Instagram differently in various romantic relationship statuses. (2021) CURRENT PSYCHOLOGY 1046-1310 1936-4733
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31666858] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31666858, Kapcsolat: 29766392
  11. Mäkikangas Anne et al. A person-centered investigation of two dominant job crafting theoretical frameworks and their work-related implications. (2021) JOURNAL OF VOCATIONAL BEHAVIOR 0001-8791 1095-9084 131 p. 103658
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32501749] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32501749, Kapcsolat: 30869731
  12. Duncan Amie et al. A cluster analysis of daily living skills in school aged children with autism spectrum disorder. (2021) INTERNATIONAL JOURNAL OF DEVELOPMENTAL DISABILITIES 2047-3869 2047-3877 67 5 1-9
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32287638] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32287638, Kapcsolat: 30511963
  13. Sándorné dr. Kriszt et al. Using Classification of Regions Based on the Complexity of the Global Progress Indices for Supporting Development in Competitiveness. (2020) Megjelent: Advanced Studies in Classification and Data Science pp. 89-101
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[31635020] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31635020, Kapcsolat: 29766396
2022-08-15 19:00