B Fejes. Egy szövegtípus szintaxisának statisztikai vizsgálatáról. (1992) SZEMIOTIKAI SZÖVEGTAN 0865-5960 5 59-76, 2226588
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2226588]
  1. R Molnár. Nincs cím. (2001) SZEMIOTIKAI SZÖVEGTAN 0865-5960 14 p. 197
    Folyóiratcikk/Recenzió/kritika (Folyóiratcikk)/Tudományos[23025452] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23025452, Kapcsolat: 23025452
  2. Szikszainé Nagy Irma. Leíró magyar szövegtan. (1999) ISBN:9633794226
    Könyv/Felsőoktatási tankönyv (Könyv)/Oktatási[3364138] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3364138, Kapcsolat: 23025451
B Fejes Katalin. A tankönyvszöveg szintaktikai jellemzői. (2002) ISBN:963916772X, 2227664
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2227664]
  1. Kabán Annamária. A szövegvizsgálat útjain. (2009) ISBN:9789639634893
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1919991] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1919991, Kapcsolat: 23034239
  2. Eőry Vilma. Milyen a jó tankönyvszöveg?. (2008) Anyanyelvi nevelési tanulmányok 3 7-16
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23047823] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23047823, Kapcsolat: 23034234
  3. Eőry V. A jó tankönyv nyelvi követelményeinek rendszerezése. (2006) KÖNYV ÉS NEVELÉS: AZ OKTATÁSKUTATÓ ÉS FEJLESZTŐ INTÉZET FOLYÓIRATA 0454-3475 8 2 28-33
    Folyóiratcikk/Rövid közlemény (Folyóiratcikk)/Tudományos[196202] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 196202, Kapcsolat: 23034153
  4. Eőry Vilma. Vitaindító: A tankönyvszöveg megértése. (2005) FÖLDRAJZTANÍTÁS: A MŰVELŐDÉSI MINISZTÉRIUM MÓDSZERTANI FOLYÓIRATA 0426-6730 13 5 29-31
    Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23029897] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23029897, Kapcsolat: 23029897
  5. Eőry Vilma. Vitaindító: A tankönyvszöveg megértése. (2005) A MATEMATIKA TANÍTÁSA 1216-6650 13 5 25-27
    Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23034137] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23034137, Kapcsolat: 23034137
  6. Eőry Vilma. Vitaindító: A tankönyvszöveg megértése. (2005) A KÉMIA TANÍTÁSA: MÓDSZERTANI FOLYÓIRAT 1216-7576 13 5 21-23
    Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23034140] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23034140, Kapcsolat: 23034140
  7. Eőry Vilma. Vitaindító: A tankönyvszöveg megértése. (2005) A FIZIKA TANÍTÁSA : A MŰVELŐDÉSI MINISZTÉRIUM MÓDSZERTANI FOLYÓIRATA 0428-5336 13 5 32-34
    Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23034142] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23034142, Kapcsolat: 23034142
  8. Eőry Vilma. Vitaindító: A tankönyvszöveg megértése. (2005) A BIOLÓGIA TANÍTÁSA: MÓDSZERTANI FOLYÓIRAT 1216-6626 13 5 28-30
    Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23034149] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23034149, Kapcsolat: 23034149
  9. Eory V. A tankönyvszöveg megértése. (2005) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 15 11 59-62
    Folyóiratcikk/Rövid közlemény (Folyóiratcikk)/Tudományos[195881] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 195881, Kapcsolat: 23029896
  10. H Tóth István. Tények, adatok, összefüggések a 10-11 éves tanulók mesealkotási készségéről. (2004) MÓDSZERTANI KÖZLEMÉNYEK 44 1 25-31
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23029895] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23029895, Kapcsolat: 23029895
  11. Adamik Tamás et al. Retorika / Adamik Tamás, A. Jászó Anna, Aczél Petra. (2004) ISBN:9633894662
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[23029894] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23029894, Kapcsolat: 23029894
  12. Víghné Szabó. Nincs cím. (2004) SZEMIOTIKAI SZÖVEGTAN 0865-5960 16 166-168
    Folyóiratcikk/Recenzió/kritika (Folyóiratcikk)/Tudományos[23029893] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23029893, Kapcsolat: 23029893
  13. Kojanitz László. A pedagógiai szövegek analitikus vizsgálata – a szavak szintje. (2004) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 104 4 429-442
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3140867] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3140867, Kapcsolat: 23034618
  14. Lengyel Zsolt. Nincs cím. (2002) ALKALMAZOTT NYELVTUDOMÁNY 1587-1061 2498-4442 2 2 136-138
    Folyóiratcikk/Recenzió/kritika (Folyóiratcikk)/Tudományos[23029890] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23029890, Kapcsolat: 23029890
B Fejes. Szintaxis és koreferencialitás. (2005) ISBN:9637356231, 2019484
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2019484]
  1. Eőry Vilma. Milyen a jó tankönyvszöveg?. (2008) Anyanyelvi nevelési tanulmányok 3 7-16
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23047823] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23047823, Kapcsolat: 23047823
2021-10-20 03:04