Bíró Melinda. A Nemzetközi Olimpiai Akadémia története és nevelési programja. (2003) ISKOLAI TESTNEVELÉS ÉS SPORT - ELMÉLETI MÓDSZERTANI ÉS INFORMÁCIÓS SZAKLAP 1585-7999 17 28-29, 2232436
Rövid közlemény (Folyóiratcikk) | Tudományos[2232436]
  1. Mercédesz Papp et al. Green aspirations in sports based on the example of the triathlon great week and triathlon world cup in Tiszaújváros. (2018) Megjelent: Sport science in motion: Proceedings from the scientific conference pp. 318-322
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[27435098] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27435098, Kapcsolat: 27435098
Bíró Melinda. Olimpia. (2003) ISKOLAI TESTNEVELÉS ÉS SPORT - ELMÉLETI MÓDSZERTANI ÉS INFORMÁCIÓS SZAKLAP 1585-7999 14 28-29, 2232439
Rövid közlemény (Folyóiratcikk) | Tudományos[2232439]
  1. Mercédesz Papp et al. Green aspirations in sports based on the example of the triathlon great week and triathlon world cup in Tiszaújváros. (2018) Megjelent: Sport science in motion: Proceedings from the scientific conference pp. 318-322
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[27435099] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27435099, Kapcsolat: 27435099
Melinda Bíró. Student-Teacher Interaction Analysis for the Teaching of Swimming. (2003) Megjelent: Telesná výchova a šport v treťom tisícročí pp. 300-305, 3122559
Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[3122559]
  1. Müller Anetta et al. Gyógypedagógiai mozgásfejlesztés szerepe és módszertani aspektusai. (2021) KÜLÖNLEGES BÁNÁSMÓD 2498-5368 7 3 101-112
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32260425] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32260425, Kapcsolat: 30461258
Szabó Béla et al. Tendencies to reform Content and Structure of Physical Education and Sport at School in the 21st Century. (2003) Megjelent: Telesná výchova a šport v treťom tisícročí pp. 482-488, 3121583
Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[3121583]
  1. Laoues-Czimbalmos Nóra et al. A környezeti nevelés és az egészséges életmód értékpreferenciáinak vizsgálata a "zöld" és "nem zöld" óvodába járó gyermekek szülei körében. (2019) ACTA CAROLUS ROBERTUS 2062-8269 9 2 89-109
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31146051] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31146051, Kapcsolat: 28769753
Bíró M et al. Student – teacher interaction analysis of teaching of swimming. (2005) KALOKAGATHIA 1218-1498 43 3 85-90, 2232476
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2232476]
  1. Bernáth Andrea Gréta. AZ ÚSZÁS FIZIOLÓGIAI, PEDAGÓGIAI ÉS EGYÉB HATÁSAI. (2021) Megjelent: Versenysport és szabadidősport pp. 44-51
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[31906269] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31906269, Kapcsolat: 29934213
  2. Bernáth Andrea Gréta et al. A szeretet szerepe a nevelésben és a tudományban. (2019) Megjelent: Sport és társadalom pp. 112-124
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[31354507] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31354507, Kapcsolat: 28558039
  3. Boda Eszter et al. A hazai kalandparkok helye a sportszolgáltatások piacán, egyetemi hallgatók körében végzett kutatás tükrében. (2018) STUDIA MUNDI - ECONOMICA 2415-9395 5 3 34-45
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30319068] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30319068, Kapcsolat: 27729568
  4. Zsuzsa Nagy et al. The role of the pulse measurement in the students’ differentiated education applied in PE. (2016) Megjelent: Physical Activity, Health and Prevention pp. 5-14
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[3139928] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3139928, Kapcsolat: 26169127
  5. Zsuzsa Nagy et al. The quantification of derivation in the volleyball thematic unit. (2016) Megjelent: Trendek és eredmények a biológiai kutatás és oktatás terén pp. 55-62
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[3208363] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3208363, Kapcsolat: 26490910
  6. Révész László. A tehetséggodozás, a kiválasztás és a beválás néhány kérdésének vizsgálata az úszás sportágban. (2008)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[24724452] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24724452, Kapcsolat: 24723532
Bíró Melinda. Az interakció sajátossága az általános iskolai úszásoktatásban. (2006) ACTA ACADEMIAE PAEDAGOGICAE AGRIENSIS NOVA SERIES: SECTIO SPORT 1788-1579 33 23-34, 2232621
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2232621]
  1. Bernáth Andrea Gréta. AZ ÚSZÁS FIZIOLÓGIAI, PEDAGÓGIAI ÉS EGYÉB HATÁSAI. (2021) Megjelent: Versenysport és szabadidősport pp. 44-51
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[31906269] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31906269, Kapcsolat: 29934206
  2. Zoltán Kiss. Lower primary school teacher trainees’ and pupils’ interactions on PE lessons. (2013) JOURNAL OF HUMAN SPORT AND EXERCISE 1988-5202 8 2 Proc s1-s9
    Konferenciaközlemény (Folyóiratcikk) | Tudományos[2426881] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2426881, Kapcsolat: 26113335
  3. Révész László. A tehetséggodozás, a kiválasztás és a beválás néhány kérdésének vizsgálata az úszás sportágban. (2008)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[24724452] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24724452, Kapcsolat: 24724450
Bíró Melinda. Az úszásnemek megválasztásának és oktatási sorrendjének vízbiztonság és egészség szempontú megközelítése. (2006) ISKOLAI TESTNEVELÉS ÉS SPORT - ELMÉLETI MÓDSZERTANI ÉS INFORMÁCIÓS SZAKLAP 1585-7999 32 13-20, 2232466
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2232466]
  1. Bernáth Andrea Gréta. AZ ÚSZÁS FIZIOLÓGIAI, PEDAGÓGIAI ÉS EGYÉB HATÁSAI. (2021) Megjelent: Versenysport és szabadidősport pp. 44-51
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[31906269] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31906269, Kapcsolat: 29934205
  2. Molnár Anikó. Munkavállalók egészsége a fizikai aktivitás tükrében. (2020) Megjelent: Trendek a versenysport és a szabadidősport területéről pp. 174-183
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[31331099] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31331099, Kapcsolat: 29020208
  3. Czeglédi Hanna et al. Az úszás rekreációs hatása az emberi szervezetre. (2020) Megjelent: Trendek a versenysport és a szabadidősport területéről pp. 48-56
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[31331023] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31331023, Kapcsolat: 29020028
  4. Bernáth Andrea Gréta et al. A szeretet szerepe a nevelésben és a tudományban. (2019) Megjelent: Sport és társadalom pp. 112-124
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[31354507] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31354507, Kapcsolat: 28558024
  5. Koroknay Zsuzsa. A magyar úszósport eredményességének vizsgálata. (2019) Megjelent: Sokoldalú sporttudomány pp. 41-53
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[30758601] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30758601, Kapcsolat: 28251411
  6. Laoues-Czimbalmos Nóra et al. A környezeti nevelés és az egészséges életmód értékpreferenciáinak vizsgálata a "zöld" és "nem zöld" óvodába járó gyermekek szülei körében. (2019) ACTA CAROLUS ROBERTUS 2062-8269 9 2 89-109
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31146051] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31146051, Kapcsolat: 28769729
  7. Judit Herpainé Lakó. Three generation research concerning sport and value. (2018) Megjelent: Sport science in motion pp. 274-280
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[3387844] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3387844, Kapcsolat: 27435090
  8. Anetta Müller. Obesity and overweight in Hungary, focussing on among high school students. (2018) Megjelent: Physical Activity, Health and Prevention III. pp. 6-16
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[3400756] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3400756, Kapcsolat: 27484700
  9. Révész László. A tehetséggodozás, a kiválasztás és a beválás néhány kérdésének vizsgálata az úszás sportágban. (2008)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[24724452] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24724452, Kapcsolat: 24724448
Bíró Melinda. Tanítási-tanulási stratégiák a mozgásos cselekvéstanítás speciális területén, az úszásoktatásban. (2006) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 56 9 62-71, 2232424
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2232424]
  1. H. Tomesz Tímea. Sportnyelven mondva: A szaknyelvismeret és szaknyelv-elsajátítás jellemzői a sportoktatásban. (2020) Megjelent: A nyelv perspektívája az oktatásban. Válogatás a PeLiKon2018 oktatásnyelvészeti konferencia előadásaiból pp. 359-367
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[31378784] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31378784, Kapcsolat: 30083847
  2. Molnár Anikó. Munkavállalók egészsége a fizikai aktivitás tükrében. (2020) Megjelent: Trendek a versenysport és a szabadidősport területéről pp. 174-183
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[31331099] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31331099, Kapcsolat: 29020209
  3. Bernáth Andrea Gréta et al. A szeretet szerepe a nevelésben és a tudományban. (2019) Megjelent: Sport és társadalom pp. 112-124
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[31354507] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31354507, Kapcsolat: 28558028
  4. Jenő Ficzere. Examining the popularity of e-sports in different ages, with particular emphasis on high school students. (2018) Megjelent: Physical Activity, Health and Prevention III. pp. 73-81
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[27481686] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27481686, Kapcsolat: 27484725
  5. Balatoni Ildikó et al. Esélyegyenlőség a sportban: sportlétesítmények akadálymentesítettsége az észak-alföldi régióban. (2017) ACTA ACADEMIAE PAEDAGOGICAE AGRIENSIS NOVA SERIES: SECTIO SPORT 1788-1579 44 57-72
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3325895] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3325895, Kapcsolat: 26707481
  6. Herpainé Lakó Judit et al. A tájfutás oktatásának lehetőségei az iskolában a kerettantervek tükrében. (2017) ACTA ACADEMIAE PAEDAGOGICAE AGRIENSIS NOVA SERIES: SECTIO SPORT 1788-1579 44 149-170
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3252012] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3252012, Kapcsolat: 26707552
  7. Nagy Zsuzsa et al. A testnevelésórán alkalmazott pulzusmérés szerepe a tanulók differenciált oktatásában. (2016) ACTA ACADEMIAE PAEDAGOGICAE AGRIENSIS NOVA SERIES: SECTIO SPORT 1788-1579 43 Különszám 161-178
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3252265] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3252265, Kapcsolat: 26729044
  8. Herpainé Lakó et al. A különböző generációk rekreációs szokásainak vizsgálata. (2016) ACTA ACADEMIAE PAEDAGOGICAE AGRIENSIS NOVA SERIES: SECTIO SPORT 1788-1579 43 25-42
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3078836] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3078836, Kapcsolat: 25883903
  9. Nagy Zsuzsa. A differenciálás számszerűsítése tematikus egységenként a testnevelésben. (2016) ACTA ACADEMIAE PAEDAGOGICAE AGRIENSIS NOVA SERIES: SECTIO SPORT 1788-1579 43 43-50
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3417460] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3417460, Kapcsolat: 25883780
  10. Bóka Ferenc. Úszás. (2015) Megjelent: Egyéni sportágak
    Felsőoktatási tankönyv része (Könyvrészlet) | Oktatási[24724472] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24724472, Kapcsolat: 24724472
  11. Bóka Ferenc et al. Úszás. (2014) Megjelent: Módszertani foglalkozások hátrányos helyzetű fiatalokkal foglalkozó testnevelők és pedagógusok számára pp. 31-42
    Oktatási anyag része (Könyvrészlet) | Oktatási[24724493] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24724493, Kapcsolat: 24724493
  12. Bognár J et al. Testnevelés-tantervek. (2009) Megjelent: Sport, életmód, egészség pp. 668-672
    Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[1879047] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 1879047, Kapcsolat: 26980469
Bíró Melinda. A szervezés módjainak és a foglalkoztatás formáinak megválasztása az úszásoktatásban. (2007) ACTA ACADEMIAE PAEDAGOGICAE AGRIENSIS NOVA SERIES: SECTIO SPORT 1788-1579 34 11-27, 2232649
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2232649]
  1. Horváth Cintia. A különböző foglalkoztatási formák alkalmazásánakgyakorisága testnevelés órán. (2020) Megjelent: Tantárgy-pedagógiai kaleidoszkóp: 2020 - Tanulmányok a csoportos tanulásszervezés sajátos gyakorlatairól pp. 77-84
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[31997791] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31997791, Kapcsolat: 30833574
  2. Herpainé Lakó Judit et al. A tájfutás oktatásának lehetőségei az iskolában a kerettantervek tükrében. (2017) ACTA ACADEMIAE PAEDAGOGICAE AGRIENSIS NOVA SERIES: SECTIO SPORT 1788-1579 44 149-170
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3252012] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3252012, Kapcsolat: 26707558
Biro Melinda et al. Examination of Teaching-Learning Process in Swimming Applying Chaffers' System of Interaction Categories. (2007) EDUCATIONAL RESEARCH AND REVIEWS (ERR) 1990-3839 2 4 64-73, 1905057
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1905057]
  1. Bernáth Andrea Gréta. AZ ÚSZÁS FIZIOLÓGIAI, PEDAGÓGIAI ÉS EGYÉB HATÁSAI. (2021) Megjelent: Versenysport és szabadidősport pp. 44-51
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[31906269] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31906269, Kapcsolat: 29934218
  2. Lisa Mische. Sensory processing patterns and swim skill acquisition of children with autism spectrum disorder. (2017) AMERICAN JOURNAL OF RECREATION THERAPY 1539-4131 16 2
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[27003934] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27003934, Kapcsolat: 27003934
  3. Müller Anetta. Role of the outdoor sports in the hungarian every-day P.E, recreation and tourism. (2017) SLOVAK JOURNAL OF SPORT SCIENCE 2453-7659 2453-9325 2 2 26-32
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3315715] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3315715, Kapcsolat: 27085580
  4. Zsuzsa Nagy et al. The role of the pulse measurement in the students’ differentiated education applied in PE. (2016) Megjelent: Physical Activity, Health and Prevention pp. 5-14
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[3139928] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3139928, Kapcsolat: 26169132
  5. Bettina Ursula. Instruções com diferentes estruturas rítmicas: efeitos na aprendizagem da pernada do nado peito. (2016)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[27003954] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27003954, Kapcsolat: 27003954
  6. Vincze Tamás et al. The role of evaluation in physical education. (2015) ACTA ACADEMIAE PAEDAGOGICAE AGRIENSIS NOVA SERIES: SECTIO SPORT 1788-1579 42 63-70
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3125941] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3125941, Kapcsolat: 25882912
  7. Bokor Judit. Comparison of adaptive and competetive swimming insrtructions. (2015) Megjelent: European College of Sport Science. 24th - 27th June 2015, Malmö p. 39
    Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos[25956158] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25956158, Kapcsolat: 25956158
  8. István Ágoston. Features of activities of the adaptive swimming instructor. (2014) Megjelent: International Conference on Education and Sport Science (ICE 2014) : Book of Abstracts and Proceedings pp. 169-187
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[25956436] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25956436, Kapcsolat: 25956436
  9. B Statkevičienė. Multimedia technologies in the teaching swimming process. (2012) INOVACIJOS LEIDYBOS, POLIGRAFIJOS IR MULTIMEDIJOS TECHNOLOGIJOSE 2029-4638 2012 17-26
    Konferenciaközlemény (Folyóiratcikk) | Tudományos[27005008] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27005008, Kapcsolat: 27005008
  10. Simon István et al. Teacher-student interactions in PE and Adapted PE lessons by the method of categorical observation. (2009) Megjelent: Research in Sport Science pp. 21-33
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2119333] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2119333, Kapcsolat: 22663681
Bíró Melinda et al. The Role of Teaching Swimming in the Formation of a Conscious Healthy Lifestyle. (2007) INTERNATIONAL JOURNAL OF AQUATIC RESEARCH AND EDUCATION 1932-9997 1932-9253 1 3 269-284, 1904950
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1904950]
  1. Molnár Anita. Testnevelő tanári példamutatás és az egészségmagatartás közvetítése a bemutatás módszerén keresztül. (2021) Megjelent: Tantárgy-pedagógiai kaleidoszkóp: 2021 - Pedagógiai, neveléstudományi és szakmódszertani tanulmányok pp. 129-146
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[32745909] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32745909, Kapcsolat: 31204703
  2. Bernáth Andrea Gréta. AZ ÚSZÁS FIZIOLÓGIAI, PEDAGÓGIAI ÉS EGYÉB HATÁSAI. (2021) Megjelent: Versenysport és szabadidősport pp. 44-51
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[31906269] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31906269, Kapcsolat: 29934215
  3. Molnár Anikó. Munkavállalók egészsége a fizikai aktivitás tükrében. (2020) Megjelent: Trendek a versenysport és a szabadidősport területéről pp. 174-183
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[31331099] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31331099, Kapcsolat: 29020216
  4. Czeglédi Hanna et al. Az úszás rekreációs hatása az emberi szervezetre. (2020) Megjelent: Trendek a versenysport és a szabadidősport területéről pp. 48-56
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[31331023] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31331023, Kapcsolat: 29020151
  5. Pöszmet Tibor et al. Sportolási szokások felmérése a debreceni egyetemre 2016‐ban felvételt nyert hallgatók körében. (2019) Megjelent: Sport és társadalom pp. 37-48
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[30996388] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30996388, Kapcsolat: 28557914
  6. Bernáth Andrea Gréta et al. A szeretet szerepe a nevelésben és a tudományban. (2019) Megjelent: Sport és társadalom pp. 112-124
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[31354507] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31354507, Kapcsolat: 28558036
  7. Koroknay Zsuzsa. A magyar úszósport eredményességének vizsgálata. (2019) Megjelent: Sokoldalú sporttudomány pp. 41-53
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[30758601] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30758601, Kapcsolat: 28251410
  8. Nagy Adrián Szilárd et al. A Formula 1 társadalmi hatásainak elemzése .. (2019) Megjelent: "Mozgással az egészségért" A fizikai aktivitás jelentősége a jövő munkavállalóinak egészségmegőrzésében pp. 149-160
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[30658611] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30658611, Kapcsolat: 28144185
  9. Harangi‐Rákos Mónika et al. A formula 1 gazdasági hatásai. (2019) Megjelent: Sport és társadalom pp. 83-92
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[31013994] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31013994, Kapcsolat: 28557971
  10. Anetta Müller. Obesity and overweight in Hungary, focussing on among high school students. (2018) Megjelent: Physical Activity, Health and Prevention III. pp. 6-16
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[3400756] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3400756, Kapcsolat: 27484709
  11. Elena Bendíková et al. Musculoskeletal system from the point of view of health. (2018) Megjelent: Physical Activity, Health and Prevention III. pp. 52-59
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[27481655] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27481655, Kapcsolat: 27484710
  12. Anetta Müller. Health tourism in Hungary. (2018) Megjelent: Sport science in motion pp. 8-15
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[3387901] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3387901, Kapcsolat: 27434592
  13. Müller Anetta. Role of the outdoor sports in the hungarian every-day P.E, recreation and tourism. (2017) SLOVAK JOURNAL OF SPORT SCIENCE 2453-7659 2453-9325 2 2 26-32
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3315715] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3315715, Kapcsolat: 27085591
  14. Beáta Dobay et al. Faktor motivátorov podieľajúci sa na pohybovej aktivite dospelých. (2017) Megjelent: Vedecký zborník 2017 pp. 38-47
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[26951870] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26951870, Kapcsolat: 26951870
  15. Herpainé Lakó Judit et al. Családok sportolási szokásainak szocioökonómiai hátterére. (2017) KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE 1589-519X 2064-4027 15 4 37-52
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3328422] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3328422, Kapcsolat: 27144394
  16. Zsuzsa Nagy et al. The role of the pulse measurement in the students’ differentiated education applied in PE. (2016) Megjelent: Physical Activity, Health and Prevention pp. 5-14
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[3139928] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3139928, Kapcsolat: 26169128
  17. Herpainé Lakó Judit et al. Generációk értékközvetítő szerepe a testnevelés és sport területén. (2016) Megjelent: A Selye János Egyetem 2016-os „Korszerű szemlélet a tudományban és az oktatásban“ Nemzetközi Tudományos Konferenciájának tanulm... pp. 334-241
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[26096327] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26096327, Kapcsolat: 26096497
  18. Szántó Ákos et al. Az egészségtudatosság és a sport. (2016) ACTA ACADEMIAE PAEDAGOGICAE AGRIENSIS NOVA SERIES: SECTIO SPORT 1788-1579 43 13-23
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[25883707] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25883707, Kapcsolat: 25883742
  19. Szántó Ákos et al. A rugalmas egészségtudatossági profil (RETP) MODELL. (2016) ACTA ACADEMIAE PAEDAGOGICAE AGRIENSIS NOVA SERIES: SECTIO SPORT 1788-1579 43 Különszám 55-76
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[26728896] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26728896, Kapcsolat: 26728810
  20. Herpainé Lakó et al. A különböző generációk rekreációs szokásainak vizsgálata. (2016) ACTA ACADEMIAE PAEDAGOGICAE AGRIENSIS NOVA SERIES: SECTIO SPORT 1788-1579 43 25-42
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3078836] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3078836, Kapcsolat: 25883905
  21. Vincze Tamás et al. The role of evaluation in physical education. (2015) ACTA ACADEMIAE PAEDAGOGICAE AGRIENSIS NOVA SERIES: SECTIO SPORT 1788-1579 42 63-70
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3125941] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3125941, Kapcsolat: 25882910
  22. Sylwia Merkiel. Zwykła i dodatkowa aktywność fizyczna oraz ulubione formy spędzania czasu wolnego dzieci przedszkolnych z Turku. (2014) MEDYCYNA RODZINNA 1505-3768 1731-2523 7 3 112-120
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[27005254] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27005254, Kapcsolat: 27005254
  23. Peng Zhang. Running Head: Land drills for swimming. (2014) JTRM in Kinesiology 0778-3906 2014 May 22 1-16
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[24733622] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24733622, Kapcsolat: 24733622
  24. Alejandro Rodriguez Montero et al. Relación entre los Factores Motivacionales, la Edad y el Sexo en las Personas Participantes de un Proyecto de Natación. (2014) MHSalud: Revista en Ciencias del Movimiento Humano y Salud 1659-097X 1659-097X 11 1
    Absztrakt / Kivonat (Folyóiratcikk) | Tudományos[24733555] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24733555, Kapcsolat: 24733555
  25. Tiia Kaukovuo. Tapaustutkimus kahden kunnan viranhaltijoiden ja opettajien näkemyksistä ja toiveista koululaisten uinnin opetuksesta. (2012)
    Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb) | Tudományos[24732944] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24732944, Kapcsolat: 24732944
  26. Bokor József. Comparison of adaptive and competetive swimming insrtructions. (2012) Megjelent: "Sport Science in the Heart of Europe." 17th Annual Congress of the ECSS
    Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos[24732922] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24732922, Kapcsolat: 24732922
  27. Pablo Jorge. Motivación en el ejercicio físico acuático: relación con la valoración, autonomía y el disfrute del practicante. (2010)
    Egyetemi doktor (Disszertáció) | Tudományos[24733220] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24733220, Kapcsolat: 24733220
  28. Kevin Moran. Youth aquatic recreation: The pleasures and pitfalls of an aquatic lifestyle in New Zealand. (2008) Megjelent: Physical Activity and Children: New Research pp. 35-63
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[24722578] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24722578, Kapcsolat: 24722578
  29. David Simpson. Free swimming for all?. (2008)
    Nem besorolt (Egyéb) | Ismeretterjesztő[24732647] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24732647, Kapcsolat: 24732647
Bíró Melinda. Investigation of the structure of the swimming lesson. (2007) KALOKAGATHIA 1218-1498 45 3-4 90-98, 2232481
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2232481]
  1. Bernáth Andrea Gréta. AZ ÚSZÁS FIZIOLÓGIAI, PEDAGÓGIAI ÉS EGYÉB HATÁSAI. (2021) Megjelent: Versenysport és szabadidősport pp. 44-51
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[31906269] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31906269, Kapcsolat: 29934210
Bíró Melinda. Survey of different types of communication in swimming education. (2007) WYCHOWANIE FIZYCZNE I SPORT / PHYSICAL EDUCATION AND SPORT 0043-9630 1734-4956 51 1-4, 2232489
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2232489]
  1. Molnár Anikó. Munkavállalók egészsége a fizikai aktivitás tükrében. (2020) Megjelent: Trendek a versenysport és a szabadidősport területéről pp. 174-183
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[31331099] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31331099, Kapcsolat: 29020211
  2. Czeglédi Hanna et al. Az úszás rekreációs hatása az emberi szervezetre. (2020) Megjelent: Trendek a versenysport és a szabadidősport területéről pp. 48-56
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[31331023] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31331023, Kapcsolat: 29020047
  3. Judit Herpainé Lakó. Three generation research concerning sport and value. (2018) Megjelent: Sport science in motion pp. 274-280
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[3387844] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3387844, Kapcsolat: 27435091
  4. Anetta Müller. Obesity and overweight in Hungary, focussing on among high school students. (2018) Megjelent: Physical Activity, Health and Prevention III. pp. 6-16
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[3400756] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3400756, Kapcsolat: 27484702
  5. Anetta Müller. Health tourism in Hungary. (2018) Megjelent: Sport science in motion pp. 8-15
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[3387901] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3387901, Kapcsolat: 27435080
  6. H Tomesz. Sporttudósítások hagyományos Média/Újmédia. (2016) ACTA ACADEMIAE PAEDAGOGICAE AGRIENSIS NOVA SERIES: SECTIO SPORT 1788-1579 43 Különszám 137-160
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[26729011] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26729011, Kapcsolat: 26729003
  7. H. Tomesz Tímea. Sporttudósítások: Hagyományos Média/Újmédia. (2016) ACTA ACADEMIAE PAEDAGOGICAE AGRIENSIS NOVA SERIES: SECTIO SPORT 1788-1579 43 különszám 137-159
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3426091] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3426091, Kapcsolat: 30083856
  8. Magdalena Chrobot. Word – Image – Information: The effectiveness of teacher behaviour during swimming lessons. (2011) Megjelent: Science in swimming III. pp. 40-47
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[24733977] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24733977, Kapcsolat: 24733977
  9. Tomás Svatos. Educational Interaction and Communication from the Viewpoint of the Categorial system. Pedagogická interakce a komunikace pohledem kategoriálního systému. (2011) STUDIA PAEDAGOGICA 1803-7437 2336-4521 16 1 175-190
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[24733775] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24733775, Kapcsolat: 24733775
  10. Bognár J et al. Testnevelés-tantervek. (2009) Megjelent: Sport, életmód, egészség pp. 668-672
    Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[1879047] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 1879047, Kapcsolat: 26980475
  11. Simon István et al. Special features of teaching activities and pupils' behaviour attending Adapted Physical Education classes. (2009) WYCHOWANIE FIZYCZNE I SPORT / PHYSICAL EDUCATION AND SPORT 0043-9630 1734-4956 53 3 33-37
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2179672] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2179672, Kapcsolat: 26053114
Bíró Melinda. Tanár – tanuló interakció sajátosságai az általános iskolai úszásoktatásban. (2007) Megjelent: "Nyolcvan év a testnevelés és a sporttudomány szolgálatában" : V. Országos Sporttudományi Kongresszus : Válogatott tanulmányok ... pp. 15-19, 2234395
Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[2234395]
  1. Kalmár Zsuzsa. Testnevelés szakos hallgatók versenyszorongás jellemzőinek vizsgálati eredményei. (2008) Megjelent: VI. Országos Sporttudományi Kongresszus pp. 236-239
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[27009199] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27009199, Kapcsolat: 27009199
  2. Katona Zsolt. A sokszereplős úszásoktatás. (2008) Megjelent: VI. Országos Sporttudományi Kongresszus pp. 240-244
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[27108363] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27108363, Kapcsolat: 27108363
Czabai V et al. Az Eszterházy Károly Főiskola hallgatóinak életmódja, sportolási szokásai. (2007) ACTA ACADEMIAE PAEDAGOGICAE AGRIENSIS NOVA SERIES: SECTIO SPORT 1788-1579 34 29-38, 2142883
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2142883]
  1. Hőnyi Dorottya et al. Fiatalok rekreációs tevékenységeinek vizsgálata. (2021) KÜLÖNLEGES BÁNÁSMÓD 2498-5368 7 2 105-110
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32201052] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32201052, Kapcsolat: 30279132
  2. Váczi Péter et al. The popularity of the university basketball championship. (2020) SLOVAK JOURNAL OF SPORT SCIENCE 2453-7659 2453-9325 7 2 63-71
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31790217] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31790217, Kapcsolat: 29749539
  3. KINCZEL Antonia et al. Recreational Activities and Motivation Among Young People. (2020) GEOSPORT FOR SOCIETY 2393-1353 12 1 53-65
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31318705] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31318705, Kapcsolat: 29007568
  4. Laoues-Czimbalmos N et al. Fogyatékos tanulók szabadidős preferenciarendszerének elemzése egy kutatás tükrében. (2020) INTERNATIONAL JOURNAL OF ENGINEERING AND MANAGEMENT SCIENCES / MŰSZAKI ÉS MENEDZSMENT TUDOMÁNYI KÖZLEMÉNYEK 2498-700X 5 1 102-119
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31279103] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31279103, Kapcsolat: 28964780
  5. Hellner Szelina et al. Egyetemi hallgatók szomatikus és pszichológiai jellemzői a sportolási szokásaik tükrében. (2020) MAGYAR SPORTTUDOMÁNYI SZEMLE 1586-5428 21 88 (6) 22-30
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31804158] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31804158, Kapcsolat: 29999291
  6. Czeglédi Hanna et al. Az úszás rekreációs hatása az emberi szervezetre. (2020) Megjelent: Trendek a versenysport és a szabadidősport területéről pp. 48-56
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[31331023] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31331023, Kapcsolat: 29020153
  7. Kinczel Antonia et al. A fiatalok szabadidősporttal, sportmotivációjával kapcsolatos kutatások tapasztalataiból. (2020) ACTA CAROLUS ROBERTUS 2062-8269 10 2 97-116
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31620844] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31620844, Kapcsolat: 29758065
  8. Pöszmet Tibor et al. Sportolási szokások felmérése a debreceni egyetemre 2016‐ban felvételt nyert hallgatók körében. (2019) Megjelent: Sport és társadalom pp. 37-48
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[30996388] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30996388, Kapcsolat: 28557924
  9. Bernáth Andrea Gréta et al. A szeretet szerepe a nevelésben és a tudományban. (2019) Megjelent: Sport és társadalom pp. 112-124
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[31354507] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31354507, Kapcsolat: 28558044
  10. Laoues-Czimbalmos Nóra et al. A környezeti nevelés és az egészséges életmód értékpreferenciáinak vizsgálata a "zöld" és "nem zöld" óvodába járó gyermekek szülei körében. (2019) ACTA CAROLUS ROBERTUS 2062-8269 9 2 89-109
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31146051] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31146051, Kapcsolat: 28769734
  11. Gabnai Zoltán et al. A fizikai inaktivitás nemzetgazdasági terhei. (2019) EGÉSZSÉGFEJLESZTÉS 1786-2434 2498-6666 60 1 20-30
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30548168] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30548168, Kapcsolat: 28005892
2022-06-26 12:42