Pikli Natália. Misztérium szamárháton. A szamár ikonográfiája és értelmezési lehetőségei Shakespeare műveiben. (2003) Megjelent: Szó és kép pp. 247-257,
1936074
Natália Pikli. The Crossing Point of Tears and Laughter. A Tragic Farce: Shakespeare’s Titus Andronicus. (2004) Megjelent: Shakespearean Criticism. Volume 85. pp. 248-257,
1936067
Turi Zita. “A certaine whorish brauery”: Silenced Women in the Middle Ages and the Early Modern Period. (2021) NEOPHILOLOGUS 0028-2677 1572-8668 2021 1-18
Natália Pikli. The Prism of Laughter: Shakespeare’s ’very tragical mirth’. (2009),
1936058
Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[1936058]
Paul A. Olson. Shakespeare's Henriadic Monarchy and Chaucerian/Elizabethan Religion. (2020) Medieval and Renaissance Drama in England 0731-3403 33 89-117
Семенова Е.А.. Уличный театр как универсальное пространство формирования карнавальной культуры личности: от детства к взрослости. (2018) ISBN:9785000777497
Riem Antonella. SERPENTI, EROI E ROSE DI MAGGIO La danza cosmica di femminile e maschile in Shakespeare. (2018) Lingue e Linguaggi 2239-0367 2239-0359 27 331-365
Natália Pikli. Across cultures: Shakespeare and the carnivalesque shrew. (2010) EUROPEAN JOURNAL OF ENGLISH STUDIES 1382-5577 14 3 235-248,
1936049
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1936049]
Oroszlán Anikó. “The female humourist, a kickshaw mess”. The Identities of the ‘Man-Woman’ Performer in Early Modern England. (2021) Megjelent: (Re)defining gender in early modern English drama pp. 49-72
Zámbóné Kocic Larisa. Educated Shrews: Shakespeare, Women’s Education and Its Backlash. (2019) HAL-SHS. Archive ouverte en Sciences de l'Homme et de la Société 2019
Семенова Е.А.. Уличный театр как универсальное пространство формирования карнавальной культуры личности: от детства к взрослости. (2018) ISBN:9785000777497
Kourtney Kinsel. The Discourse of Being "Tamed": Feminism, Self-Identity, and the Nature of Power in The Taming of the Shrew and its Afterlives. (2015)
Külföldi fokozat (nem PhD) (Disszertáció) | Tudományos[32597895] [Nyilvános]
Pikli Natália. Feleselő szavak és asszonyok: a shrew az angol és magyar kulturális emlékezetben. (2010) Megjelent: Idegen Költők - Örök Barátaink pp. 11-28,
1936052
Friedrich Judit. A kulturális emlékezet kutatása az ELTE Anglisztika Tanszékén: Egy OTKA-projektről és a "Confrontations and Interactions" című, angol nyelvű konferenciakötetről. (2013) Megjelent: A magyar emlékezethelyek kutatásának elméleti és módszertani alapjai pp. 191-198
Natália Pikli. Teenagers in focus – classic/popular Shakespeare?: A case study of present-day Hungarian reception. (2011) Megjelent: Confrontations and Interactions pp. 235-255,
1936041
P. Müller Péter. Institutional Structure, Social Function, and the Shakespeare Repertoire in Hungary after 1989-1990. (2021) THEATRALIA 1803-845X 2336-4548 24 Special Issue 47-64
Marguerite De Huszar. Bálint Gárdos, Ágnes Péter, Natália Pikli, and Maté Vince, eds. Confrontations and Interactions:Essays on Cultural Memory. (2013) E-JOURNAL OF THE AMERICAN HUNGARIAN EDUCATORS ASSOCIATION (AHEA) 1936-8879 6 1-3
Friedrich Judit. A kulturális emlékezet kutatása az ELTE Anglisztika Tanszékén: Egy OTKA-projektről és a "Confrontations and Interactions" című, angol nyelvű konferenciakötetről. (2013) Megjelent: A magyar emlékezethelyek kutatásának elméleti és módszertani alapjai pp. 191-198
Pikli Natália. Forgotten and Remembered: The Shakespearean Hobby-horse and Circulations of Cultural Memory. (2012) Megjelent: Early Modern Communi(cati)ons pp. 177-202,
2342040
Cazalla Canto Silvia. "La necedad humana cabalga en un caballo de caña" / "Human Stupidity synonymous to someone riding a Hobby Horse":: un giro en la concepción del juguete en un emblema de Frans van Hoogstraten / A change in the understanding of the toy in an emblem by Frans van Hoogstraten. (2022) Ars & renovatio 2340-843X 2022 10 54-72
Neumer Katalin. Nemzeti és nemzetközi fájdalmak. Töprengések Wittgenstein privátnyelv-kritikájának magyar és orosz fordítása kapcsán. (2014) Megjelent: Túl a nyelvfilozófián pp. 105-132
Pikli Natália. Licence to Laugh, Licence to Lie: The Naked Truth and Falstaffian Palpable Lies. (2013) Megjelent: Whack fol the dah pp. 325-336,
2420601
Pikli Natália. Szerelem hitelbe, kamatra és kötvényre: A velencei kalmár és a kora újkori angol uzsoraügyletek. (2013) Megjelent: "Úgyse hiába" pp. 270-287,
2419290
Esszé (Könyvrészlet) | Tudományos[2419290]
Pethő Nóra. „Mérd föl, hogy mennyi hitelt kaphatok” – a jog hitelessége A velencei kalmárban. (2020) Megjelent: Iustitia emlékezik pp. 229-245
Natália Pikli. The Prince and the Hobby-Horse: Shakespeare and the Ambivalence of Early Modern Popular Culture. (2013) JOURNAL OF EARLY MODERN STUDIES (FLORENCE) 2279-7149 2279-7149 2 119-140,
2344199
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2344199]
Deres Kornélia. Emerging Postdramatic Aestheticsand Shakespeare in Hungarian Theatre. (2021) THEATRALIA 1803-845X 2336-4548 24 special issue 105-119
Chibirov Timur. The hobby-horse as a national and cultural component of the concept “horse” in the English linguoculture. (2019) World of Science. Series: Sociology, Philology, Cultural Studies 2542-0577 10 4 1-11
Stephen Guy-Bray. Remembering to Forget: Shakespeare's Sonnet 35 and Sigo's "XXXV". (2016) Megjelent: Sexuality and Memory in Early Modern England: Literature and the Erotics of Recollection pp. 43-50
Félix Leturia Ibarrondo. UNA ETNOHISTORIA DE LAS DANZAS DE ESPADAS EUROPEAS Y SUS ATRIBUCIONES CONTEXTUALES. (2015) Kobie Serie Antropología Cultural 0214-7971 19 27-40
Oroszlán Anikó. "No more brain than a stone": Hints of Extempore Performance in Shakespeare's Plays. (2014) FOCUS: PAPERS IN ENGLISH LITERARY AND CULTURAL STUDIES 1585-5228 2014 1 27-38
Pikli Natália. Átjárások: az "igazi" Shakespeare és a kortárs populáris kultúra ikonjai (Joss Whedon, Tom Hiddleston, Örkény Színház Hamlet). (2014),
3255198
Nem besorolt (Egyéb) | Tudományos[3255198]
Reuss Gabriella. Kortárs Shakespeare az Örkény Színházban: A függöny előtt. (2015) Megjelent: Szólító szavak = The Power of Words pp. 527-537
Pikli Natália. "Váz-király", "kapca-, rongykirály" vagy "bolondkirály"?: Arany János Hamlet-fordításának karneváli rétege. (2015) Megjelent: „Eszedbe jussak” pp. 105-140,
2960275
Bolonyai Gábor. „Átkoszta makverő”, avagy Arany János Aristophanés-fordítása a korabeli európai fordítói gyakorlat tükrében. (2017) Megjelent: "Óhajtom a classicus írók tanulmányát" : Arany János és az európai irodalom pp. 9-46
Pikli Natália. A politikus színház és a történelmi pillanat: állandóság és romlékonyság (Caryl Churchill). (2018) Megjelent: Színházi politika # politikai színház pp. 78-91,
30321093
Szabó-Reznek Eszter. Színház, reprezentáció és politikák: Antal Klaudia, Pandur Petra és P. Müller Péter: Színházi politika # politikai színház. Pécs: Kronosz Kiadó, 2018.. (2020) LITERATURA 0133-2368 2786-1074 46 4 495-503
Johanna E Székelyhídi. Cloud Nine on Page and Stage: A Case Study of International Adaptability. (2020) EGER JOURNAL OF ENGLISH STUDIES 1786-5638 20 77-89
Doma Petra. Egy szoros kapcsolatról: Antal Klaudia – Pandur Petra – P. Müller Péter (szerk.): Színházi politika # politikai színház. (2019) JELENKOR: IRODALMI ÉS MŰVÉSZETI FOLYÓIRAT 0447-6425 62 6 725-728
Pikli Natália. „Nőknek mondanálak”. A Macbeth furcsa nővérei és a boszorkányság korabeli kontextusa. (2018) FILOLÓGIAI KÖZLÖNY 0015-1785 64 3 18-31,
30438295
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30438295]
Fábián Annamária. Lady Macbeth él -- Szövegforrások és forrásszövegek. (2021) LIGET: IRODALMI ÉS ÖKOLÓGIAI FOLYÓIRAT 0238-7565 2021-03-06 p. /lady-macbeth-el-szovegforrasok-es-forrasszovegek/
Pikli Natália. Falovacskák XVI-XVII. századi emblémák és kulturális diskurzusok hálójában. Zsámboky János, Geoffrey Whitney, Henry Peacham és George Wither. (2019) Megjelent: Doromb. Közköltészeti tanulmányok 7 pp. 323-353,
31253521
Matuska Ágnes. Pikli Natália: Shakespeare’s Hobby-Horse and Early Modern Popular Culture (recenzió). (2022) Megjelent: Doromb. Közköltészeti tanulmányok 10 pp. 633-638
Pikli Natália. Folklorizáció, közköltészet, könyvpiac: A kora újkori angol morristánc az olcsó nyomtatványok tükrében. (2020) Megjelent: Doromb. Közköltészeti tanulmányok 8 pp. 53-76,
31913685
Matuska Ágnes. Pikli Natália: Shakespeare’s Hobby-Horse and Early Modern Popular Culture (recenzió). (2022) Megjelent: Doromb. Közköltészeti tanulmányok 10 pp. 633-638
Pikli Natália. Hybrid Creatures in Context: Centaurs, Hobby-horses and Sexualised Women (Hamlet, King Lear, The Two. (2020) Actes des congrès de la Société française Shakespeare 2271-6424 2020 38 1-19,
31378013
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31378013]
Rush Kara. Elemental Anxieties in Jacobean Drama. (2022)
Natália Pikli. Institutional heritage and 'that Shakespearean hazard' 1989–2019: the case of the Katona József Theatre and SzFE's Ódry Theatre. (2021) THEATRALIA 1803-845X 2336-4548 2021 Special Issue 65-82,
31922469
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31922469]
Reuss Gabriella. Shakespeare in the post-1989 Hungarian Puppet Scene. (2021) THEATRALIA 1803-845X 2336-4548 24 Special Issue 151-170
Földváry Kinga. Reappropriations of Shakespearean history on the post-communist Hungarian stage. (2021) THEATRALIA 1803-845X 2336-4548 24 spec. 239-253
P. Müller Péter. Institutional Structure, Social Function, and the Shakespeare Repertoire in Hungary after 1989-1990. (2021) THEATRALIA 1803-845X 2336-4548 24 Special Issue 47-64
Matuska Ágnes. Pikli Natália: Shakespeare’s Hobby-Horse and Early Modern Popular Culture (recenzió). (2022) Megjelent: Doromb. Közköltészeti tanulmányok 10 pp. 633-638
Cazalla Canto Silvia. "La necedad humana cabalga en un caballo de caña" / "Human Stupidity synonymous to someone riding a Hobby Horse":: un giro en la concepción del juguete en un emblema de Frans van Hoogstraten / A change in the understanding of the toy in an emblem by Frans van Hoogstraten. (2022) Ars & renovatio 2340-843X 2022 10 54-72
Pikli Natália. Staging The Merchant of Venice in Hungary: Politics, prejudice and languages of hatred. (2021) Megjelent: Shakespeare’s Others in 21st-century European Performance pp. 152-170,
32491745