Pikli Natália. Lear, a karneválkirály. (2003) Megjelent: Az értelmezés rejtett terei pp. 111-129, 1936070
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[1936070]
  1. Matuska Ágnes. The Vice-Device: Iago and Lear’s Fool as Agents of Representational Crisis. (2011) ISBN:9789633150443
    Monográfia (Könyv) | Tudományos[2232895] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 2232895, Kapcsolat: 29796729
Pikli Natália. Misztérium szamárháton. A szamár ikonográfiája és értelmezési lehetőségei Shakespeare műveiben. (2003) Megjelent: Szó és kép pp. 247-257, 1936074
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[1936074]
  1. Turi Zita. The Ship of Fools Tradition in Early Modern England: its Performative Origins and Presence on the English Renaissance Stage. (2015)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[2942991] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 2942991, Kapcsolat: 31396769
Natália Pikli. The Crossing Point of Tears and Laughter. A Tragic Farce: Shakespeare’s Titus Andronicus. (2004) Megjelent: Shakespearean Criticism. Volume 85. pp. 248-257, 1936067
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[1936067]
  1. Turi Zita. “A certaine whorish brauery”: Silenced Women in the Middle Ages and the Early Modern Period. (2021) NEOPHILOLOGUS 0028-2677 1572-8668 2021 1-18
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31930021] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31930021, Kapcsolat: 29929193
  2. Marcus Nordlund. The Shakespearean Inside: A Study of the Complete Soliloquies and Solo Asides. (2017) ISBN:9781474418973
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[27360588] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27360588, Kapcsolat: 27360588
  3. Tanya Pollard. The Routledge Research Companion to Shakespeare and Classical Literature: Genre: comedy and tragedy. (2017) ISBN:9781472417404
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[26593117] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26593117, Kapcsolat: 26593117
  4. Aaron Drucker. "Heaven admits no jest". Affecting catharsis in revenge tragedy. (2014)
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[26785344] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26785344, Kapcsolat: 26785344
  5. Matthew Steggle. Laughing and Weeping in Early Modern Theatres. (2007) ISBN:9780754657026
    Könyv[22260426] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22260426, Kapcsolat: 22260426
  6. Streitmann Ágnes. Hódolat vagy paródia? Posztmodern Shakespeare-filmadaptációk az ezredvégen. (2007) APERTÚRA 1787-7245 II/2
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[26796402] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26796402, Kapcsolat: 26796402
  7. Jessica Lugo. Blood, Barbarism, and Belly Laughs: Shakespeare's Titus and Ovid's Philomela. (2007) ENGLISH STUDIES 0013-838X 88 4 401-417
    Folyóiratcikk[22260424] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22260424, Kapcsolat: 22260424
  8. Mark Pizzato. Ghosts of Theatre and Cinema in the Brain. (2006) ISBN:9781403983299
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[26148063] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26148063, Kapcsolat: 26148063
Pikli Natália. Shakespeare, karnevál, rituálé: a vágy hármasoltára (Romeo és Júlia, Szentivánéji álom, Othello). (2007) FILOLÓGIAI KÖZLÖNY 0015-1785 53 3-4 179-189, 1936069
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1936069]
  1. Zámbóné Kocic Larisa. Jago, a színházellenesség szócsöve és bűnbakja. (2017) APERTÚRA 1787-7245 12 4
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3287366] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 3287366, Kapcsolat: 26859307
Natália Pikli. The Prism of Laughter: Shakespeare’s ’very tragical mirth’. (2009), 1936058
Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[1936058]
  1. Paul A. Olson. Shakespeare's Henriadic Monarchy and Chaucerian/Elizabethan Religion. (2020) Medieval and Renaissance Drama in England 0731-3403 33 89-117
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31614117] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31614117, Kapcsolat: 29469772
  2. Семенова Е.А.. Уличный театр как универсальное пространство формирования карнавальной культуры личности: от детства к взрослости. (2018) ISBN:9785000777497
    Monográfia (Könyv) | Tudományos[31986939] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31986939, Kapcsolat: 30042023
  3. Riem Antonella. SERPENTI, EROI E ROSE DI MAGGIO La danza cosmica di femminile e maschile in Shakespeare. (2018) Lingue e Linguaggi 2239-0367 2239-0359 27 331-365
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31864347] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31864347, Kapcsolat: 29838554
  4. Monika Dhillon. Madness, Carnival and Civil Disobedience in Dario Fo's We Won't Pay! We Won't Pay!. (2018) LANGUAGE IN INDIA 1930-2940 18 4 170-179
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[27365482] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27365482, Kapcsolat: 27365482
  5. John Maune. Topsy-Turvy and Other Carnivalesque Aspects in Coriolanus. (2016) ATHENS JOURNAL OF PHILOLOGY 2241-8385 2016/3 1 23-37
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30674078] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30674078, Kapcsolat: 28161365
  6. Bársony Márton. Shakespeare's clown: the decarnivalization of the world in three of his dramas. (2016)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[3182028] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 3182028, Kapcsolat: 26444029
  7. Thomas Éva. Grotesque in Use Shakespearean Grotesques in German Theatre Performances. (2016)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[3105491] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 3105491, Kapcsolat: 26745967
  8. Maune John. The Carnivalesque Throughout Coriolanus. (2015) Megjelent: ATINER'S Conference Paper Series pp. 4-16
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[25106767] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25106767, Kapcsolat: 25106767
  9. H Intezar. An exploration of female voices in seven selected plays using a dialogical framework. (2013)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[26444041] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26444041, Kapcsolat: 26444041
  10. N Streitman Krisztina. William Kemp: A Comic Star in Shakespeare’s England. (2011)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[26502195] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26502195, Kapcsolat: 26801495
  11. Streitmann Krisztina. William Kemp and foolery. (2010) Megjelent: Középkori mozaik pp. 149-182
    Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[26801490] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26801490, Kapcsolat: 26801490
Natália Pikli. Across cultures: Shakespeare and the carnivalesque shrew. (2010) EUROPEAN JOURNAL OF ENGLISH STUDIES 1382-5577 14 3 235-248, 1936049
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1936049]
  1. Oroszlán Anikó. “The female humourist, a kickshaw mess”. The Identities of the ‘Man-Woman’ Performer in Early Modern England. (2021) Megjelent: (Re)defining gender in early modern English drama pp. 49-72
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[32017868] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 32017868, Kapcsolat: 30197908
  2. Utasi Csilla. A Körmöcbányai táncszó kulturális kontextusa. (2021) HUNGAROLÓGIAI KÖZLEMÉNYEK (ÚJVIDÉK) 0350-2430 2406-3266 21 4 1-13
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32597918] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32597918, Kapcsolat: 30986842
  3. Zámbóné Kocic Larisa. Educated Shrews: Shakespeare, Women’s Education and Its Backlash. (2019) HAL-SHS. Archive ouverte en Sciences de l'Homme et de la Société 2019
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30793131] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 30793131, Kapcsolat: 28292124
  4. Семенова Е.А.. Уличный театр как универсальное пространство формирования карнавальной культуры личности: от детства к взрослости. (2018) ISBN:9785000777497
    Monográfia (Könyv) | Tudományos[31986939] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31986939, Kapcsolat: 30042037
  5. Lee James et al. Shakespeare's Tragic Social Network; or Why All the World's a Stage. (2017) Digital Humanities Quarterly 1938-4122 1938-4122 11 2
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[26921627] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26921627, Kapcsolat: 26921627
  6. Kourtney Kinsel. The Discourse of Being "Tamed": Feminism, Self-Identity, and the Nature of Power in The Taming of the Shrew and its Afterlives. (2015)
    Külföldi fokozat (nem PhD) (Disszertáció) | Tudományos[32597895] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32597895, Kapcsolat: 30986807
Pikli Natália. Feleselő szavak és asszonyok: a shrew az angol és magyar kulturális emlékezetben. (2010) Megjelent: Idegen Költők - Örök Barátaink pp. 11-28, 1936052
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[1936052]
  1. Utasi Csilla. A Körmöcbányai táncszó kulturális kontextusa. (2021) HUNGAROLÓGIAI KÖZLEMÉNYEK (ÚJVIDÉK) 0350-2430 2406-3266 21 4 1-13
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32597918] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32597918, Kapcsolat: 30986846
  2. Oroszlán Anikó. Moll Cutpurse/Mary Frith – Változatok a kora modern női identitásra. (2017) APERTÚRA 1787-7245 12 4 p. 4
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31913514] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31913514, Kapcsolat: 26859262
  3. Friedrich Judit. A kulturális emlékezet kutatása az ELTE Anglisztika Tanszékén: Egy OTKA-projektről és a "Confrontations and Interactions" című, angol nyelvű konferenciakötetről. (2013) Megjelent: A magyar emlékezethelyek kutatásának elméleti és módszertani alapjai pp. 191-198
    Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[2727012] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2727012, Kapcsolat: 28437510
Natália Pikli. Teenagers in focus – classic/popular Shakespeare?: A case study of present-day Hungarian reception. (2011) Megjelent: Confrontations and Interactions pp. 235-255, 1936041
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[1936041]
  1. P. Müller Péter. Institutional Structure, Social Function, and the Shakespeare Repertoire in Hungary after 1989-1990. (2021) THEATRALIA 1803-845X 2336-4548 24 Special Issue 47-64
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31925017] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31925017, Kapcsolat: 29929246
  2. Marguerite De Huszar. Bálint Gárdos, Ágnes Péter, Natália Pikli, and Maté Vince, eds. Confrontations and Interactions:Essays on Cultural Memory. (2013) E-JOURNAL OF THE AMERICAN HUNGARIAN EDUCATORS ASSOCIATION (AHEA) 1936-8879 6 1-3
    Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[26796369] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26796369, Kapcsolat: 26796369
  3. Friedrich Judit. A kulturális emlékezet kutatása az ELTE Anglisztika Tanszékén: Egy OTKA-projektről és a "Confrontations and Interactions" című, angol nyelvű konferenciakötetről. (2013) Megjelent: A magyar emlékezethelyek kutatásának elméleti és módszertani alapjai pp. 191-198
    Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[2727012] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2727012, Kapcsolat: 28437514
Pikli Natália. Forgotten and Remembered: The Shakespearean Hobby-horse and Circulations of Cultural Memory. (2012) Megjelent: Early Modern Communi(cati)ons pp. 177-202, 2342040
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2342040]
  1. Cazalla Canto Silvia. "La necedad humana cabalga en un caballo de caña" / "Human Stupidity synonymous to someone riding a Hobby Horse":: un giro en la concepción del juguete en un emblema de Frans van Hoogstraten / A change in the understanding of the toy in an emblem by Frans van Hoogstraten. (2022) Ars & renovatio 2340-843X 2022 10 54-72
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[33364317] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 33364317, Kapcsolat: 32070544
Pikli Natália. A herceg vesszőparipája: a kora újkori populáris kultúra a Hamlet tükrében. (2013) Megjelent: Ki merre tart? pp. 101-124, 2419273
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2419273]
  1. Neumer Katalin. Nemzeti és nemzetközi fájdalmak. Töprengések Wittgenstein privátnyelv-kritikájának magyar és orosz fordítása kapcsán. (2014) Megjelent: Túl a nyelvfilozófián pp. 105-132
    Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[26260249] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26260249, Kapcsolat: 32388261
Pikli Natália. Licence to Laugh, Licence to Lie: The Naked Truth and Falstaffian Palpable Lies. (2013) Megjelent: Whack fol the dah pp. 325-336, 2420601
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2420601]
  1. Matuska Ágnes. Locus, platea, mundus: a társadalmi valóság eljátszásának módozatai. (2017) APERTÚRA 1787-7245 12 4
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3277576] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 3277576, Kapcsolat: 26859374
Pikli Natália. Szerelem hitelbe, kamatra és kötvényre: A velencei kalmár és a kora újkori angol uzsoraügyletek. (2013) Megjelent: "Úgyse hiába" pp. 270-287, 2419290
Esszé (Könyvrészlet) | Tudományos[2419290]
  1. Pethő Nóra. „Mérd föl, hogy mennyi hitelt kaphatok” – a jog hitelessége A velencei kalmárban. (2020) Megjelent: Iustitia emlékezik pp. 229-245
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[31931909] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31931909, Kapcsolat: 29750118
  2. Fabiny Tibor. Az élet és a halál kötéltánca A velencei kalmárban. (2017) Megjelent: Élet és halál Shakespeare életművében pp. 109-126
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[3318511] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3318511, Kapcsolat: 26774032
Natália Pikli. The Prince and the Hobby-Horse: Shakespeare and the Ambivalence of Early Modern Popular Culture. (2013) JOURNAL OF EARLY MODERN STUDIES (FLORENCE) 2279-7149 2279-7149 2 119-140, 2344199
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2344199]
  1. Deres Kornélia. Emerging Postdramatic Aestheticsand Shakespeare in Hungarian Theatre. (2021) THEATRALIA 1803-845X 2336-4548 24 special issue 105-119
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31937137] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31937137, Kapcsolat: 29934249
  2. Peter Zazzali. Actor Training in Anglophone Countries: Past, Present and Future. (2021) ISBN:9780367236991
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[32061050] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32061050, Kapcsolat: 30139744
  3. Chibirov Timur. The hobby-horse as a national and cultural component of the concept “horse” in the English linguoculture. (2019) World of Science. Series: Sociology, Philology, Cultural Studies 2542-0577 10 4 1-11
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31178302] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31178302, Kapcsolat: 28807570
  4. Kaitlyn Culliton. Fairies in Early Modern English Drama: Fictionality and Theatrical Landscapes, 1575-1615. (2019)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[32757946] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32757946, Kapcsolat: 31210450
  5. Shepherd Scott. ‘THE NEW (OLD) PLAY’: Q1 HAMLET AND THE TEXTS AROUND PERFORMANCE, 1980-2015. (2018)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[33269506] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 33269506, Kapcsolat: 31928493
  6. Scott Shepherd. 'The New (Old) Play': Q1 Hamlet and the Texts Around Performance. (2018)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[27445010] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27445010, Kapcsolat: 27445010
  7. Bársony Márton. Shakespeare's clown: the decarnivalization of the world in three of his dramas. (2016)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[3182028] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 3182028, Kapcsolat: 26444025
  8. Stephen Guy-Bray. Remembering to Forget: Shakespeare's Sonnet 35 and Sigo's "XXXV". (2016) Megjelent: Sexuality and Memory in Early Modern England: Literature and the Erotics of Recollection pp. 43-50
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[26148036] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26148036, Kapcsolat: 26148036
  9. Félix Leturia Ibarrondo. UNA ETNOHISTORIA DE LAS DANZAS DE ESPADAS EUROPEAS Y SUS ATRIBUCIONES CONTEXTUALES. (2015) Kobie Serie Antropología Cultural 0214-7971 19 27-40
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32542365] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32542365, Kapcsolat: 30919760
  10. Oroszlán Anikó. "No more brain than a stone": Hints of Extempore Performance in Shakespeare's Plays. (2014) FOCUS: PAPERS IN ENGLISH LITERARY AND CULTURAL STUDIES 1585-5228 2014 1 27-38
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[26301581] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26301581, Kapcsolat: 26301581
  11. Anikó Oroszlán. "Floute me, Ile floute thee: it is my profession": Early modern improvisation as resistance. (2014)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[26444015] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26444015, Kapcsolat: 26444015
Pikli Natália. Átjárások: az "igazi" Shakespeare és a kortárs populáris kultúra ikonjai (Joss Whedon, Tom Hiddleston, Örkény Színház Hamlet). (2014), 3255198
Nem besorolt (Egyéb) | Tudományos[3255198]
  1. Reuss Gabriella. Kortárs Shakespeare az Örkény Színházban: A függöny előtt. (2015) Megjelent: Szólító szavak = The Power of Words pp. 527-537
    Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[26783941] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26783941, Kapcsolat: 26783941
  2. Hudáky Rita. Shakespeare Hamlet. Háttéranyag és tanítási segédlet pedagógusoknak: Örkény Színház Ifjúsági és Alkotóműhely kiadványa. (2014)
    Segédlet (Egyéb) | Oktatási[26783981] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26783981, Kapcsolat: 26783981
Pikli Natália. "Váz-király", "kapca-, rongykirály" vagy "bolondkirály"?: Arany János Hamlet-fordításának karneváli rétege. (2015) Megjelent: „Eszedbe jus­sak” pp. 105-140, 2960275
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2960275]
  1. Bolonyai Gábor. Arany János munkái. Aristophanés-fordítások 1.. (2019) ISBN:9789639671799
    Kritikai kiadás (Könyv) | Tudományos[30938049] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30938049, Kapcsolat: 28457292
  2. Bolonyai Gábor. „Átkoszta makverő”, avagy Arany János Aristophanés-fordítása a korabeli európai fordítói gyakorlat tükrében. (2017) Megjelent: "Óhajtom a classicus írók tanulmányát" : Arany János és az európai irodalom pp. 9-46
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[3279111] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 3279111, Kapcsolat: 26871701
  3. Gárdos Bálint. „Eszedbe jussak.” Tanulmányok Arany János Hamlet-fordításáról, szerk. Paraizs Júlia. (2016) IRODALOMTÖRTÉNET 0324-4970 97 4 474-482
    Recenzió/kritika (Folyóiratcikk) | Tudományos[3182652] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3182652, Kapcsolat: 26478566
  4. Hajdu Péter. "Eszedbe jussak". Tanulmányok Arany János Hamlet-fordításáról.: Szerkesztette Paraizs Júlia. Budapest, reciti 2015 (Hagyományfrissítés, 3), 249 l.. (2016) IRODALOMTÖRTÉNETI KÖZLEMÉNYEK 0021-1486 1588-0834 120 1 127-129
    Recenzió/kritika (Folyóiratcikk) | Tudományos[3089521] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3089521, Kapcsolat: 26784138
  5. Paraizs Júlia. Hamlet 1868: Kísértetjárás a Nemzeti Színházban. (2015) Megjelent: „Eszedbe jus­sak” pp. 51-87
    Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[2975065] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2975065, Kapcsolat: 26801519
Almási Zsolt. Élet és halál Shakespeare életművében: 400 éves jubileum. (2017) ISBN:9786155478352, 3253532
Tanulmánykötet (Könyv) | Tudományos[3253532]
  1. Fábián Annamária. Örök életű életmű: Élet és halál Shakespeare életművében tanulmánykötetről. (2018) PRAE: IRODALMI FOLYÓIRAT 1585-5112 2018
    Recenzió/kritika (Folyóiratcikk) | Tudományos[3418905] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3418905, Kapcsolat: 27664846
Pikli Natália. A politikus színház és a történelmi pillanat: állandóság és romlékonyság (Caryl Churchill). (2018) Megjelent: Színházi politika # politikai színház pp. 78-91, 30321093
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[30321093]
  1. Szabó-Reznek Eszter. Színház, reprezentáció és politikák: Antal Klaudia, Pandur Petra és P. Müller Péter: Színházi politika # politikai színház. Pécs: Kronosz Kiadó, 2018.. (2020) LITERATURA 0133-2368 2786-1074 46 4 495-503
    Recenzió/kritika (Folyóiratcikk) | Tudományos[31831923] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31831923, Kapcsolat: 29838141
  2. Johanna E Székelyhídi. Cloud Nine on Page and Stage: A Case Study of International Adaptability. (2020) EGER JOURNAL OF ENGLISH STUDIES 1786-5638 20 77-89
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32069006] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 32069006, Kapcsolat: 31421181
  3. Doma Petra. Egy szoros kapcsolatról: Antal Klaudia – Pandur Petra – P. Müller Péter (szerk.): Színházi politika # politikai színház. (2019) JELENKOR: IRODALMI ÉS MŰVÉSZETI FOLYÓIRAT 0447-6425 62 6 725-728
    Recenzió/kritika (Folyóiratcikk) | Tudományos[30713978] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30713978, Kapcsolat: 28206787
  4. Kurdi Mária. Caryl Churchill 80 éves: Churchill bemutatók Magyarországon. (2018) CRITICAI LAPOK (BUDAPEST) 1216-2515 27 14 14-18
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30410380] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30410380, Kapcsolat: 28004830
Pikli Natália. „Nőknek mondanálak”. A Macbeth furcsa nővérei és a boszorkányság korabeli kontextusa. (2018) FILOLÓGIAI KÖZLÖNY 0015-1785 64 3 18-31, 30438295
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30438295]
  1. Fábián Annamária. Lady Macbeth él -- Szövegforrások és forrásszövegek. (2021) LIGET: IRODALMI ÉS ÖKOLÓGIAI FOLYÓIRAT 0238-7565 2021-03-06 p. /lady-macbeth-el-szovegforrasok-es-forrasszovegek/
    Esszé (Folyóiratcikk) | Tudományos[31903375] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31903375, Kapcsolat: 29895800
Pikli Natália. Átélhető elembertelenedés és totális háború. A diktatúra támogatóinak anatómiája Caryl Churchill Valahol (Far Away) című drámájában. (2019) HELIKON IRODALOMTUDOMÁNYI SZEMLE 0017-999X 1 104-110, 30793109
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30793109]
  1. Fritz Gergely. Középpontban az elkövető: Széljegyzetek a Helikon folyóirat Dehumanizáció-számáról. (2019) TISZATÁJONLINE 1-3
    Recenzió/kritika (Folyóiratcikk) | Tudományos[30844985] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30844985, Kapcsolat: 28351205
Pikli Natália. Falovacskák XVI-XVII. századi emblémák és kulturális diskurzusok hálójában. Zsámboky János, Geoffrey Whitney, Henry Peacham és George Wither. (2019) Megjelent: Doromb. Közköltészeti tanulmányok 7 pp. 323-353, 31253521
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[31253521]
  1. Matuska Ágnes. Pikli Natália: Shakespeare’s Hobby-Horse and Early Modern Popular Culture (recenzió). (2022) Megjelent: Doromb. Közköltészeti tanulmányok 10 pp. 633-638
    Recenzió/kritika (Könyvrészlet) | Tudományos[33598150] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 33598150, Kapcsolat: 32489906
Pikli Natália. Folklorizáció, közköltészet, könyvpiac: A kora újkori angol morristánc az olcsó nyomtatványok tükrében. (2020) Megjelent: Doromb. Közköltészeti tanulmányok 8 pp. 53-76, 31913685
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[31913685]
  1. Matuska Ágnes. Pikli Natália: Shakespeare’s Hobby-Horse and Early Modern Popular Culture (recenzió). (2022) Megjelent: Doromb. Közköltészeti tanulmányok 10 pp. 633-638
    Recenzió/kritika (Könyvrészlet) | Tudományos[33598150] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 33598150, Kapcsolat: 32489909
Pikli Natália. Hybrid Creatures in Context: Centaurs, Hobby-horses and Sexualised Women (Hamlet, King Lear, The Two. (2020) Actes des congrès de la Société française Shakespeare 2271-6424 2020 38 1-19, 31378013
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31378013]
  1. Rush Kara. Elemental Anxieties in Jacobean Drama. (2022)
    Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb) | Tudományos[32873819] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32873819, Kapcsolat: 31364874
  2. Laroque François. Introduction. (2020) Actes des congrès de la Société française Shakespeare 2271-6424 38 1 1-4
    Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[33332929] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 33332929, Kapcsolat: 32017231
Natália Pikli. Institutional heritage and 'that Shakespearean hazard' 1989–2019: the case of the Katona József Theatre and SzFE's Ódry Theatre. (2021) THEATRALIA 1803-845X 2336-4548 2021 Special Issue 65-82, 31922469
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31922469]
  1. Reuss Gabriella. Shakespeare in the post-1989 Hungarian Puppet Scene. (2021) THEATRALIA 1803-845X 2336-4548 24 Special Issue 151-170
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31969264] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31969264, Kapcsolat: 30042777
  2. Földváry Kinga. Reappropriations of Shakespearean history on the post-communist Hungarian stage. (2021) THEATRALIA 1803-845X 2336-4548 24 spec. 239-253
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31938033] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31938033, Kapcsolat: 29934869
  3. Almási Zsolt et al. Introduction. (2021) THEATRALIA 1803-845X 2336-4548 24 7-13
    Ismertetés (Folyóiratcikk) | Tudományos[31938041] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31938041, Kapcsolat: 29934878
  4. P. Müller Péter. Institutional Structure, Social Function, and the Shakespeare Repertoire in Hungary after 1989-1990. (2021) THEATRALIA 1803-845X 2336-4548 24 Special Issue 47-64
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31925017] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31925017, Kapcsolat: 29929243
  5. Deres Kornélia. Emerging Postdramatic Aestheticsand Shakespeare in Hungarian Theatre. (2021) THEATRALIA 1803-845X 2336-4548 24 special issue 105-119
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31937137] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31937137, Kapcsolat: 29934245
Pikli Natália. Shakespeare's Hobby-Horse and Early Modern Popular Culture. (2021) ISBN:9780367514150; 9781003054238, 32161415
Monográfia (Könyv) | Tudományos[32161415]
  1. Matuska Ágnes. Vágyunk varázslatos tárgya. Kenneth Branagh: Lóvátett lovagok – komédia a musicalszínpadon.. (2022) APERTÚRA 1787-7245 17 2
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32865340] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 32865340, Kapcsolat: 31364859
  2. Matuska Ágnes. Pikli Natália: Shakespeare’s Hobby-Horse and Early Modern Popular Culture (recenzió). (2022) Megjelent: Doromb. Közköltészeti tanulmányok 10 pp. 633-638
    Recenzió/kritika (Könyvrészlet) | Tudományos[33598150] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 33598150, Kapcsolat: 32489893
  3. Schandl Veronika. O joy, O joy, the Hobby-Horse is Remembered. (2022) HUNGARIAN JOURNAL OF ENGLISH AND AMERICAN STUDIES 1218-7364 28 2 1-5
    Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[33330694] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 33330694, Kapcsolat: 32013833
  4. Cazalla Canto Silvia. "La necedad humana cabalga en un caballo de caña" / "Human Stupidity synonymous to someone riding a Hobby Horse":: un giro en la concepción del juguete en un emblema de Frans van Hoogstraten / A change in the understanding of the toy in an emblem by Frans van Hoogstraten. (2022) Ars & renovatio 2340-843X 2022 10 54-72
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[33364317] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 33364317, Kapcsolat: 32070546
  5. Nunn Hillary M.. Horses, Humans, and Domestic Bodily Knowledge in All’s Well That Ends Well. (2022) HUMANITIES (BASEL) 2076-0787 11 5 p. 121
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[33269501] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 33269501, Kapcsolat: 31928491
Pikli Natália. Staging The Merchant of Venice in Hungary: Politics, prejudice and languages of hatred. (2021) Megjelent: Shakespeare’s Others in 21st-century European Performance pp. 152-170, 32491745
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[32491745]
  1. Nora Galland. Book Review. Boika Sokolova and Janice Valls-Russell, eds. Shakespeare’s Others in 21st-Century European Performance. London: The Arden Shakespeare, 2021. Pp. 312.. (2022) Multicultural Shakespeare 2083-8530 2300-7605 25 40 171-176
    Recenzió/kritika (Folyóiratcikk) | Tudományos[33531468] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 33531468, Kapcsolat: 32388253
2023-03-23 18:21