Berke Sz et al. Kvalitatív piackutatás alkalmazása a funkcionális minőség összetevőinek meghatározására. (2000) Megjelent: XXVIII. Óvári Tudományos Napok pp. 16-21, 1378921
Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[1378921]
  1. Pénzes E et al. Meet consumer behaviour in the eye of food retailers. (2001) GAZDÁLKODÁS 0046-5518 45 3 76-81
    Folyóiratcikk[21984255] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 21984255, Kapcsolat: 21803021
Berke Szilárd. Az élelmiszer-kiskereskedelem helyzete Magyarországon nemzetközi összehasonlításban I.. (2000) ÉLELMISZERMARKETING-TUDOMÁNY 1586-6912 1 3 11-24, 1275343
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1275343]
  1. Horváth J et al. A CBA kínálati stratégiája.. (2008) ACTA OECONOMICA KAPOSVÁRIENSIS 1789-6924 2 1 25-32
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[21808470] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21808470, Kapcsolat: 21808470
Pósa O. A marketingcsatorna elemei kecsketej-alapú termékek esetében. (2000) Megjelent: XXVIII. Óvári Tudományos Napok pp. 101-106, 1378923
Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[1378923]
  1. Szabó G. Szövetkezeti vertikális koordináció és integráció az élelmiszer-gazdaságban. (2001) ÉLELMISZERMARKETING-TUDOMÁNY 1586-6912 2 1-4 31-44
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[21804589] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21804589, Kapcsolat: 21804589
Pósa O et al. Marketing és regionális piacszervezés kecsketej-alapú termékeknél.. (2000) Megjelent: Régiók vidék- és mezőgazdaság fejlesztése: VII. Nemzetközi agrárökonómiai tudományos napok pp. 258-263, 1378888
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[1378888]
  1. Szakály Sándor. Tejgazdaságtan. (2001) ISBN:9636573336
    Könyv/Felsőoktatási tankönyv (Könyv)/Oktatási[1274555] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 1274555, Kapcsolat: 21797375
Pósa O. A disztribúciós rendszer sajátosságai a kecsketej-termékek piacán. (2001) Megjelent: Vision 2000/III. Nemzetközi konferencia = Vision-2000/III. International Scientific Conference pp. 192-199, 1378945
Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[1378945]
  1. Szabó G. Szövetkezeti vertikális koordináció és integráció az élelmiszer-gazdaságban.. (2001) ÉLELMISZERMARKETING-TUDOMÁNY 1586-6912 2 1-4 31-44
    Folyóiratcikk[21804613] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21804613, Kapcsolat: 21804613
Szigeti Orsolya et al. The environment friendly relations of goat milk product manufacturing. (2002) ACTA AGRARIA KAPOSVÁRIENSIS 1418-1789 6 2/proceedings 51-57, 1275316
Folyóiratcikk/Konferenciaközlemény (Folyóiratcikk)/Tudományos[1275316]
  1. Szente Viktória. Az ökotermelés és -termeltetés feltételrendszerének megteremtése, az értékesítés hatékonyságának növelése a fontosabb növénytermelési és állattenyésztési ágazatokban.. (2004) Megjelent: Gazdasági és piaci stratégiák a vidékfejlesztés szolgálatában pp. 159-172
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2007986] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2007986, Kapcsolat: 21798064
Szakály Zoltán. Consumer evaluation of functional foods in Hungary.. (2004) Megjelent: 6th International Conference on Food Physics and Dairy Sciences (ICFPDS) pp. 45-46, 1816466
Egyéb konferenciaközlemény/Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[1816466]
  1. Annunziata A et al. Factors affecting Italian consumer attitudes toward functional foods. (2011) AGBIOFORUM 1522-936X 14 1 20-32
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[21824520] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21824520, Kapcsolat: 21824520
Szakály Zoltán. Consumer evaluation of functional foods in Hungary [A funkcionális élelmiszerek fogyasztói megítélése Magyarországon]. (2004) TEJGAZDASÁG: TUDOMÁNY ÉS GYAKORLAT 1219-3224 64 1 45-45, 1275673
Folyóiratcikk/Rövid közlemény (Folyóiratcikk)/Tudományos[1275673]
  1. Luisa Florea. Consumers’ knowledge, interest and attitude toward functional food in a Romanian population sample Cunoștințele, interesul și atitudinea consumatorilor în privința alimentelor funcționale pe un eșantion din România. (2016) PALESTRICA MILENIULUI III - CIVILIZATIE SI SPORT / PALESTRICA OF THE THIRD MILLENNIUM - CIVILIZATION AND SPORT 1582-1943 2247-7322 17 1 14-18
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26872507] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26872507, Kapcsolat: 26872507
  2. Azzurra Annunziata et al. Factors Affecting Italian Consumer Attitudes Toward Functional Foods. (2011) AGBIOFORUM 1522-936X 14 1 20-32
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)[26872478] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26872478, Kapcsolat: 26872478
  3. Azzurra Annunziata et al. Italian Consumer Attitudes Toward Products for Well-being: The Functional Foods Market. (2010) JOURNAL OF INTERNATIONAL FOOD & AGRIBUSINESS MARKETING 0897-4438 1528-6983 13 2 19-50
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23279195] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23279195, Kapcsolat: 23279195
  4. Fehér Orsolya et al. A gazdasági válság hatása a kereskedelmi márkás termékekre Magyarországon. (2010) ÉLELMISZER TÁPLÁLKOZÁS ÉS MARKETING 1786-3422 7 1 11-15
    Folyóiratcikk/Absztrakt / Kivonat (Folyóiratcikk)/Tudományos[2752855] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2752855, Kapcsolat: 25455924
  5. Siro I et al. Functional food. Product development, marketing and consumer acceptance-A review. (2008) APPETITE 0195-6663 1095-8304 51 3 456-467
    Folyóiratcikk/Tudományos[23136201] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23136201, Kapcsolat: 21803052
Szakály Zoltán et al. Fontosabb Hungarikumok marketing lehetőségeinek elemzése.. (2004) Megjelent: Within the European Union: Challenges for Management and Marketing in Regional Agricultural and Rural Development p. 70, 1816492
Könyvrészlet/Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet)/Tudományos[1816492]
  1. Bakonyi Erika. Fogyasztói attitűdök a hagyományos magyar húsipari termékek piacán a Dél-Dunántúlon. (2010) Megjelent: Új marketing világrend MOK 2010 pp. 204-212
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[24940931] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24940931, Kapcsolat: 24940931
Szakály Zoltán et al. Hagyományos magyar termékek marketinglehetőségeinek elemzése a vidékfejlesztés szempontjainak figyelembevételével.. (2004) Megjelent: EU-tanulmányok 1-5. kötet pp. 465-496, 1274586
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1274586]
  1. Mucha László et al. A fogyasztói attitűd kognitív komponensének a pálinka imázsában betöltött szerepe. (2020) TÁPLÁLKOZÁSMARKETING 2064-8839 2631-1380 7 2 21-32
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31598077] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31598077, Kapcsolat: 29756390
  2. Bakonyi Erika. Focus Group Examination of the Habits of Traditional Hungarian Meat Product Consumers. (2011) REGIONAL AND BUSINESS STUDIES 2061-2311 3 Suppl 1 511-515
    Folyóiratcikk/Konferenciaközlemény (Folyóiratcikk)/Tudományos[24068194] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24068194, Kapcsolat: 24068194
  3. Kürti A et al. Concentration of the trade and small-scale fruit and vegetable producers-practices in Hungary and in the European Union.. (2010) STUDIES IN AGRICULTURAL ECONOMICS 1418-2106 2063-0476 111 77-94
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[21803069] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21803069, Kapcsolat: 21803069
  4. Nótári M et al. Hungarikumok fogyasztói elemzése.. (2009) GAZDÁLKODÁS 0046-5518 53 5 433-439
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[21808633] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21808633, Kapcsolat: 21808633
  5. Sarudi Csaba et al. Prediction of the changes in market conditions. (2008) Megjelent: Efficiency in Agriculture pp. 227-235
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1713785] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 1713785, Kapcsolat: 21597740
  6. Lakner Z et al. Kvalitatív fogyasztó-kutatási módszerek alkalmazásának tapasztalatai a táplálkozásmarketingben.. (2007) ÉLELMEZÉSI IPAR 0013-5909 61 11 337-341
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1405643] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1405643, Kapcsolat: 21597737
  7. Bertalan Péter. A globalizáció hatása Magyarországon a területfejlesztés aspektusából. (2004) Megjelent: Régió- és településmarketing pp. 33-49
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[1818033] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 1818033, Kapcsolat: 21597743
Szente V et al. Organic production and nutrimarketing strategy of „Hungaricums” of animal origin. (2005) Megjelent: Systems development: quality and safety of organic livestock products pp. 25-28, 1379038
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[1379038]
  1. Egerszegi István et al. Mangalica sertéssel kapcsolatos kutatások a 20-21. században [Research on Mangalitsa swine in the 20th-21th centuries]. (2015) Megjelent: Hungarian Grey, Racka, Mangalitsa : Papers presented at the international conference honouring János Matolcsi = Szürkék, rackák... pp. 135-156
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[26662318] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26662318, Kapcsolat: 26662368
  2. Salajpal K et al. Influence of acorn intake on blood lipid profile and longisimus muscle characteristics of black slavonian pig.. (2008) ACTA AGRICULTURAE SLOVENICA 1581-9175 1854-1941 2 SUPPL. 2 99-105
    Folyóiratcikk/Konferenciaközlemény (Folyóiratcikk)/Tudományos[21803042] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21803042, Kapcsolat: 21803042
  3. Karolyi Danijel et al. Influence of finishing fiet on fatty acid profile of longissimus muscle of Black Slavonian pigs.. (2007) POLJOPRIVREDA (OSIJEK) 1330-7142 1848-8080 13 1 176-179
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[21803041] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21803041, Kapcsolat: 21803041
Szigeti Orsolya et al. Fogyasztói megítélés a kecsketej termékek piacán.. (2005) ÉLELMISZER, TÁPLÁLKOZÁS ÉS MARKETING 1786-3422 2 1-2 29-37, 1275360
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1275360]
  1. Csapóné Riskó Tünde et al. Goat Keeping and Goat Milk Products in Human Nutrition - Review. (2019) APSTRACT - APPLIED STUDIES IN AGRIBUSINESS AND COMMERCE 1789-221X 1789-7874 13 1-2 24-36
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31239134] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31239134, Kapcsolat: 30140227
  2. Pajor F et al. Hazánkban elterjedt kecske és szarvasmarha fajták tejének ásványi anyag és zsírsav-összetétele.. (2009) ACTA AGRARIA KAPOSVÁRIENSIS 1418-1789 13 1 57-66
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[21808642] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21808642, Kapcsolat: 21808642
Szigeti Orsolya. Marketingstratégia és fogyasztói magatartás a kecsketej alapú termékeknél.. (2005), 1843452
Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[1843452]
  1. Szakály Z et al. A termékmarketing és a promóció keretei a juh- és kecskeágazatban.. (2017) MAGYAR MEZŐGAZDASÁG - MAGYAR JUHÁSZAT ÉS KECSKETENYÉSZTÉS 26 1 2-9
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3173052] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3173052, Kapcsolat: 26321029
Szakály Z et al. Tej és tejtermékek fogyasztói szokásainak vizsgálata Magyarországon. (2006) ÉLELMISZER, TÁPLÁLKOZÁS ÉS MARKETING 1786-3422 3 2 23-29, 181877
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[181877]
  1. Nezdei Csilla. A Balaton Kiemelt Üdülőkörzet piachelyeinek vizsgálata, különös tekintettel a térségfejlesztési hatásokra. (2020)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[31144105] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31144105, Kapcsolat: 30152849
  2. Lakner Z et al. Kvalitatív fogyasztó-kutatási módszerek alkalmazásának tapasztalatai a táplálkozásmarketingben.. (2007) ÉLELMEZÉSI IPAR 0013-5909 61 11 337-341
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1405643] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1405643, Kapcsolat: 21805174
Szakály Zoltán et al. A közösségi marketing hazai anomáliái és lehetőségei a nemzetközi tapasztalatok tükrében.. (2006) GAZDÁLKODÁS 0046-5518 50 2 37-48, 1275361
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1275361]
  1. Totth Gedeon. Marketing-együttműködések az agrárgazdaságban és az élelmiszeriparban, közösségi marketing a versenyképesség erősítésében. (2016) GAZDÁLKODÁS 0046-5518 60 2 140-152
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3060202] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 3060202, Kapcsolat: 25592195
  2. Darvasné Ördög Edit et al. Az osztrák élelmiszer-gazdaság működésének és sikereinek elemzése. (2016) ISBN:9789634915973
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[3064685] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 3064685, Kapcsolat: 25956189
  3. Éva Csíkné Mácsai et al. FOOD PURCHASE HABITS IN FIELD OF DIRECT SALES. (2014) JOURNAL OF INTERNATIONAL SCIENTIFIC PUBLICATIONS: AGRICULTURE AND FOOD 1314-8591 2 1 480-491
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31960136] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31960136, Kapcsolat: 30150770
  4. Szabó GG. Support for Farmers' Cooperatives: case study report : performance and sustainability of new emerging cooperatives in Hungary. (2012)
    Egyéb/Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb)/Tudományos[2268466] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2268466, Kapcsolat: 26872450
  5. Macsai E. Consumer and buying behaviour in field of direct food sales. (2012) Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu 2450-7296 14 6 p. online
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26872462] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26872462, Kapcsolat: 26872462
  6. Szabó GG. Szövetkezetek az élelmiszer-gazdaságban: gondolatok az ún. előmozdító típusú szövetkezés gazdasági lényegéről és integrációs jelentőségéről. (2011) ISBN:9789635029280
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1661281] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1661281, Kapcsolat: 24194784
  7. Schäfferné Dudás Katalin. A környezettudatosság többszintű értelmezése és a környezettudatos fogyasztói magatartás vizsgálata. (2008)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[1420469] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1420469, Kapcsolat: 30150764
  8. Tóth A. Társadalmi tőke és a közösségi agrármarketing az élelmiszer-gazdaságban.. (2007) GAZDÁLKODÁS 0046-5518 51 2 38-47
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[21805168] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21805168, Kapcsolat: 21805168
  9. Tóth A. Társadalmi tőke az élelmiszergazdaságban: bizalom, szervezettség és összefogás. (2007) GAZDÁLKODÁS 0046-5518 51 6 37-44
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[21805169] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21805169, Kapcsolat: 21805169
Szakály Zoltán et al. Az egészségtudatos fogyasztói magatartás elemzése a light termékek piacán.. (2006), 1816527
Egyéb/Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb)/Tudományos[1816527]
  1. Soós Mihály. Az élelmiszer-fogyasztói magatartás és a testtömeg menedzselés összefüggése. (2014)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2759380] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2759380, Kapcsolat: 24255846
Szakály Zoltán et al. Szekunder piackutatás potenciális újgenerációs Hungarikumok körében.. (2006) ÉLELMISZER TÁPLÁLKOZÁS ÉS MARKETING 1786-3422 3 2 43-47, 1275369
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1275369]
  1. Vida Viktória (Balogh Vi.... Sertéshúsfogyasztással kapcsolatos fogyasztói preferenciák, attitűdök elemzése az Észak-alföldi régióban. (2010) ÉLELMISZER TÁPLÁLKOZÁS ÉS MARKETING 1786-3422 7 1 27-31
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2451388] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2451388, Kapcsolat: 21808843
Szakály Zoltán et al. The market analysis of branded, new generation hungaricums. (2006) Megjelent: 98th EAAE Seminar pp. 113-113, 2008018
Egyéb konferenciaközlemény/Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[2008018]
  1. KAROLY BODNAR et al. MAIN TRAITS OF THE RABBIT MEAT IN ITS MARKETING. (2014) LUCRARI STIINTIFICE MANAGEMENT AGRICOL 1453-1410 2069-2307 16 2 104-108
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25589368] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25589368, Kapcsolat: 25589368
  2. Bodnár K et al. Main traits of the rabbit meat in its marketing. (2014) LUCRARI STIINTIFICE MANAGEMENT AGRICOL 1453-1410 2069-2307 16 2 104-108
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25423917] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25423917, Kapcsolat: 30151409
  3. Mesias F et al. Functional and organic eggs as an alternative to conventional production: a conjoint analysis of consumers' preferences.. (2011) JOURNAL OF THE SCIENCE OF FOOD AND AGRICULTURE 0022-5142 1097-0010 91 3 532-538
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[21803063] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21803063, Kapcsolat: 21803063
  4. Ana Raquel. Projecto para instalação de uma cunicultura. (2009)
    Disszertáció/Külföldi fokozat (nem PhD) (Disszertáció)/Tudományos[26872644] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26872644, Kapcsolat: 26872644
Szente V et al. Ökoélelmiszerek piaci tendenciái. (2006) Megjelent: X. Nemzetközi Agrárökonómiai Tudományos Napok előadásai pp. 1-7, 1379108
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[1379108]
  1. Ergonul Bulent et al. Consumer motivation for organic food consumption. (2015) EMIRATES JOURNAL OF FOOD AND AGRICULTURE 2079-052X 2079-0538 27 5 416-422
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31644497] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31644497, Kapcsolat: 29508184
  2. Zs Tegla et al. Adaptable technological systems. (2008) Megjelent: Efficiency in Agriculture pp. 147-182
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1308522] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1308522, Kapcsolat: 21798611
Szente V. The role of CLA content of organic milk in consumers’ healthcare. (2006) Megjelent: Organic Farming and European Rural Development pp. 536-537, 1379043
Könyvrészlet/Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet)/Tudományos[1379043]
  1. Petr Konvalina. Organic farming and food production. (2012) ISBN:9789535108429
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[23476220] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23476220, Kapcsolat: 23476220
Szakály Zoltán et al. Fogyasztói attitűdök és (tév)hitek elemzése tejtermékeknél I. rész.. (2007) ÉLELMEZÉSI IPAR 0013-5909 61 5 145-156, 1275446
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1275446]
  1. Huszka P et al. Néhány alapvető élelmiszer fogyasztási szokásainak és vásárlási motivációinak vizsgálata a nyugat-dunántúli régióban. (2008) ÉLELMISZER TÁPLÁLKOZÁS ÉS MARKETING 1786-3422 5 1 47-52
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2024905] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 2024905, Kapcsolat: 21808428
Szakály Zoltán. Nutrimarketing in the service of functional foods. (2007) Megjelent: Functional Foods in Europe-International Developments in Science and Health Claims p. 1, 1816396
Könyvrészlet/Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet)/Tudományos[1816396]
  1. M KARTHIKADEVI. Application of amylolytic Enterococcus durans Afm50 in mixed culture for the formulation of functional rice product. (2014)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[26872437] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26872437, Kapcsolat: 26872437
  2. Barbara Bigliardi et al. Innovation trends in the food industry: The case of functional foods. (2013) TRENDS IN FOOD SCIENCE & TECHNOLOGY 0924-2244 31 2 118-129
    Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23476417] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23476417, Kapcsolat: 23476417
  3. Kirezieva K et al. Context factors affecting design and operation of food safety management systems in the fresh produce chain. (2013) TRENDS IN FOOD SCIENCE & TECHNOLOGY 0924-2244 32 2 108-127
    Folyóiratcikk[23505194] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23505194, Kapcsolat: 23279243
  4. Rodgers S. Food service research: An integrated approach.. (2011) INTERNATIONAL JOURNAL OF HOSPITALITY MANAGEMENT 0278-4319 30 2 477-483
    Folyóiratcikk[21824516] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21824516, Kapcsolat: 21824516
  5. Siro I et al. Functional food. Product development, marketing and consumer acceptance-A review. (2008) APPETITE 0195-6663 1095-8304 51 3 456-467
    Folyóiratcikk/Tudományos[23136201] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23136201, Kapcsolat: 21824498
Szakály Zoltán. Táplálkozási előnyök fontosságának lakossági megítélése.. (2007) ÉLELMEZÉSI IPAR 0013-5909 61 3 87-93, 1275445
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1275445]
  1. SZŰCS V et al. Magyar fogyasztók omega-3 zsírsavakkal kapcsolatos ismeretei kérdőíves felmérés alapján. (2013) ÉLELMISZER TUDOMÁNY TECHNOLÓGIA 2061-3954 67 1 26-31
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2803205] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2803205, Kapcsolat: 25468063
Székely Balázs Olivér et al. Termékinnováció a Fino-Food Kft-nél – új generációs zsírszegény sajtok.: Új Generációs ZsírszEgény Sajtok. (2007) ÉLELMISZER, TÁPLÁLKOZÁS ÉS MARKETING 1786-3422 4 1 67-72, 1275449
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1275449]
  1. Sebesy Zsanett. Fogyasztói szokások-és vállalati marketingstratégiák a funkcionális tejtermékek piacán. (2014)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[26651731] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26651731, Kapcsolat: 30151295
Szente Viktória. A fogyasztói magatartástrendek elemzése a fő élelmiszer-fejlesztési irányok esetében.. (2007) A HÚS: A MAGYAR HÚSIPAR SZAKMAI FOLYÓIRATA : AZ ORSZÁGOS HÚSIPARI KUTATÓINTÉZET FOLYÓIRATA 1215-0665 17 2 103-109, 1275453
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1275453]
  1. Polereczki Zs. A marketingstratégiai tervezés összefüggései. (2017) Megjelent: Élelmiszer-marketing pp. 175-189
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[3248609] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3248609, Kapcsolat: 27423939
  2. Kleffer T et al. Piacnövelési lehetőségek a hagyományos és tájjellegű (hús)készítményeknél. (2011) A HÚS: A MAGYAR HÚSIPAR SZAKMAI FOLYÓIRATA : AZ ORSZÁGOS HÚSIPARI KUTATÓINTÉZET FOLYÓIRATA 1215-0665 21 1-2 35-44
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25458725] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25458725, Kapcsolat: 21808854
Szakály Z et al. Kiemelt állati eredetű hungarikumok marketing lehetőségeinek elemzése.: Zárójelentés a T049548 OTKA kutatásról. Kaposvár-Budapest. (2008), 2152211
Egyéb/Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb)/Tudományos[2152211]
  1. Szigeti Orsolya et al. Mangalicatermékek fogyasztási szokásai – kvantitatív és kvalitatí­v kutatás eredményei [Consumer behaviour of mangalica products – results from quantitative and qualitative data]. (2015) ÉLELMISZER TÁPLÁLKOZÁS ÉS MARKETING 1786-3422 11 1-2 39-44
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3025258] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 3025258, Kapcsolat: 25445092
Szakály Zoltán et al. A hagyományos magyar élelmiszerek újrapozícionálásának lehetőségei a fogyasztói vélemények tükrében I.. (2008) ÉLELMEZÉSI IPAR 0013-5909 62 8 235-240, 1275462
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1275462]
  1. Török Áron. A HÍR védjegy ismertsége és beágyazódottsága a magyar fogyasztók körében. (2019) TÁPLÁLKOZÁSMARKETING 2064-8839 2631-1380 6 1 81-97
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30755304] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 30755304, Kapcsolat: 28504548
  2. Szabó-Szentgróti Eszter. Versenystratégiák a hazai tejszektorban, különös tekintettel a stratégiai szövetségekre. (2018)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[3400094] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3400094, Kapcsolat: 27476804
Szakály Zoltán et al. A hagyományos magyar élelmiszerek újrapozícionálásának lehetőségei a fogyasztói vélemények tükrében II.. (2008) ÉLELMEZÉSI IPAR 0013-5909 62 9 265-272, 1275467
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1275467]
  1. Török Áron. A HÍR védjegy ismertsége és beágyazódottsága a magyar fogyasztók körében. (2019) TÁPLÁLKOZÁSMARKETING 2064-8839 2631-1380 6 1 81-97
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30755304] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 30755304, Kapcsolat: 28504557
Szakály Zoltán et al. Fogyasztói attitűdök elemzése a nyúlhús-készítmények piacán. (2008) ANIMAL WELFARE ETOLÓGIA ÉS TARTÁSTECHNOLÓGIA / ANIMAL WELFARE ETHOLOGY AND HOUSING SYSTEMS 1786-8440 4 2 571-577, 1275464
Folyóiratcikk/Konferenciaközlemény (Folyóiratcikk)/Tudományos[1275464]
  1. Vida Viktória. Consumer attitudes and preferences about the pork meat in Hungary. (2013) APSTRACT - APPLIED STUDIES IN AGRIBUSINESS AND COMMERCE 1789-221X 1789-7874 7 4-5 151-159
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2880584] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2880584, Kapcsolat: 30140076
  2. Bartha A. Competiveness of The Hungarian Pig Sector. (2010) APSTRACT - APPLIED STUDIES IN AGRIBUSINESS AND COMMERCE 1789-221X 1789-7874 4 3-4 103-108
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1392209] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1392209, Kapcsolat: 30140325
Szakály Zoltán. Fogyasztói attitűdök táplálkozási előnyökkel kapcsolatban.. (2008) BULLETIN OF THE SZENT ISTVÁN UNIVERSITY (GÖDÖLLŐ) 1586-4502 klsz 1 187-198, 1275460
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1275460]
  1. Süli Á et al. A takarmányozás hatása az állati termékekre, különös tekintettel a zsírsav-összetételre. (2015) ÁLLATTENYÉSZTÉS ÉS TAKARMÁNYOZÁS 0230-1814 64 3 164-177
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2952392] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2952392, Kapcsolat: 25079369
  2. Soós Gabriella et al. FOGYASZTÓI ATTITŰDÖK A FUNKCIONÁLIS ÉLELMISZER-FOGYASZTÁS TERÜLETÉN. (2013) ÉLELMISZER TÁPLÁLKOZÁS ÉS MARKETING 1786-3422 9 1 13-22
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2430369] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2430369, Kapcsolat: 25455684
  3. Temesi Ágoston et al. Innovációs lehetőségek a konzerviparban – kulcsszerepben az egészség. (2008) ÉLELMISZER TÁPLÁLKOZÁS ÉS MARKETING 1786-3422 5 2-3 67-72
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1798552] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1798552, Kapcsolat: 21808495
Szakály Zoltán et al. Fogyasztói szokások és attitűdök elemzése a hagyományos magyar élelmiszerek piacán.. (2008), 2026559
Egyéb/Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb)/Tudományos[2026559]
  1. Garai-Fodor Mónika et al. A magyar élelmiszer megítélése az élelmiszer-vásárlási preferencia szerint kialakult fogyasztói szegmensek körében. (2021) GAZDÁLKODÁS 0046-5518 64 4 339-353
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[32179752] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 32179752, Kapcsolat: 30389368
  2. Péli L et al. A hungarikumok magyarországi és nemzetközi megítélésének főbb aspektusai az egyetemi hallgatók körében. (2015) GAZDÁLKODÁS 0046-5518 59 6 547-602
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2989859] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2989859, Kapcsolat: 25408081
  3. Bakonyi E et al. A hagyományos húsipari termékek ismertsége és fogyasztási szokásai.. (2011) Megjelent: MOK 2011 Felelős marketing: Tanulmánykötet pp. 160-165
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[1816388] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1816388, Kapcsolat: 30121221
  4. Bakonyi Erika. Fogyasztói attitűdök a hagyományos magyar húsipari termékek piacán a Dél-Dunántúlon. (2010) Megjelent: Új marketing világrend MOK 2010 pp. 204-212
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[24940931] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24940931, Kapcsolat: 24940939
Szente Viktória et al. Fogyasztói szokások és attitűdök a marhahús és készítményeik hazai piacán. (2008) ÉLELMISZER, TÁPLÁLKOZÁS ÉS MARKETING 1786-3422 5 1 23-29, 1275458
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1275458]
  1. Nezdei Csilla. A Balaton Kiemelt Üdülőkörzet piachelyeinek vizsgálata, különös tekintettel a térségfejlesztési hatásokra. (2020)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[31144105] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31144105, Kapcsolat: 30150858
  2. Nezdei Csilla et al. A piachelyek 21. századi vonzáskörzete - a Balaton Kiemelt Üdülőkörzet esettanulmánya. (2017) STUDIA MUNDI - ECONOMICA 2415-9395 4 3 21-31
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3277089] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3277089, Kapcsolat: 30150862
Szigeti Orsolya. Fogyasztói szokások a libamáj és libamáj készítmények piacán.. (2008) ANIMAL WELFARE ETHOLOGY AND HOUSING SYSTEMS 1786-8440 4 2 585-591, 1275466
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1275466]
  1. Aliczki K et al. A főbb állattenyésztési ágazatok helyzete. (2009) ISBN:9789634915331
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2039541] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 2039541, Kapcsolat: 22405722
Szigeti Orsolya et al. Hagyományos magyar termékek piaci lehetőségeinek elemzése. (2008) ÉLELMISZER, TÁPLÁLKOZÁS ÉS MARKETING 1786-3422 5 2-3 57-65, 1275474
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1275474]
  1. Csizmár Liliána Dóra et al. Egészségtudatos magatartás vizsgálata és a reklámok hatása az egészségre általános iskolás diákok és szüleik körében. (2020) JELENKORI TÁRSADALMI ÉS GAZDASÁGI FOLYAMATOK 1788-7593 15 1-2 23-36
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31996659] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31996659, Kapcsolat: 30143277
  2. Kiss Virág Ágnes et al. Étkezési szokások és preferenciák vizsgálata a nők körében. (2019) Megjelent: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája pp. 109-117
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[30927016] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30927016, Kapcsolat: 30125685
  3. Kiss Virág Ágnes. A középiskolások életstílus klaszterei - különös tekintettel a rizikómagatartásra. (2017) KÖZTES EURÓPA: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT: A VIKEK KÖZLEMÉNYEI 2064-437X 2676-8909 9 1-2 97-104
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3358168] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3358168, Kapcsolat: 30143284
  4. Kiss Virág Ágnes. National and international review of the trends related to the sustainable consumption. (2015) SELYE E-STUDIES 1338-1598 6 1 90-100
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2915185] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2915185, Kapcsolat: 30143292
  5. Kiss Virág Ágnes. A fenntarthatóbb fogyasztói magatartás és megnyilvánulási formái [A more sustainable consuming behaviour and its differenct manifestations]. (2015) TAYLOR: GAZDÁLKODÁS- ÉS SZERVEZÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT: A VIRTUÁLIS INTÉZET KÖZÉP-EURÓPA KUTATÁSÁRA KÖZLEMÉNYEI 2064-4361 7 3-4 / No 20-21 313-323
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25107561] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25107561, Kapcsolat: 25107559
Polereczki Zsolt. A hazai élelmiszer kiskereskedelem elvárásai és a kisvállalkozások teljesítőképessége.. (2009) ÉLELMEZÉSI IPAR 0013-5909 63 5 17-25, 1843425
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1843425]
  1. Fenyves V et al. KONCENTRÁCIÓ ELEMZÉSE AZ ÉSZAK-ALFÖLDI RÉGIÓ ÉLELMISZER JELLEGŰ VEGYES BOLTI KISKERESKEDELMI TEVÉKENYSÉGET VÉGZŐ VÁLLALKOZÁSAINÁL pp.103-115,: Gazdaságtudományi szekció: Zborník medzinárodnej vedeckej konferencie Univerzity J. Selyeho – 2016 „Súcasné aspekty vedy a vzdelávania" . Sekcie ekonomických vied. 278 p.. (2016) Megjelent: Korszerű szemlélet a tudományban és az oktatásban. pp. 103-115
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)[26126351] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26126351, Kapcsolat: 26126351
  2. Fenyves V et al. AZ ÉSZAK-ALFÖLDI RÉGIÓ ÉLELMISZER JELLEGŰ VEGYES BOLTI KISKERESKEDELMI TEVÉKENYSÉGET VÉGZŐ VÁLLALKOZÁSAINAK ELEMZÉSE. (2016) KÖZÉP-EURÓPAI KÖZLEMÉNYEK 1789-6339 3 34 165-183
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26126263] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26126263, Kapcsolat: 26126289
Szakály Z. A magyar szürke szarvasmarha és a mangalica húsának és termékeinek fogyasztói megítélése.. (2009) A HÚS: A MAGYAR HÚSIPAR SZAKMAI FOLYÓIRATA : AZ ORSZÁGOS HÚSIPARI KUTATÓINTÉZET FOLYÓIRATA 1215-0665 19 1-2 37-43, 1275626
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1275626]
  1. Pocsai Krisztina. Kihívások a mangalica ágazatban - jelen és jövő. (2013) ACTA AGRARIA DEBRECENIENSIS / AGRÁRTUDOMÁNYI KÖZLEMÉNYEK 1587-1282 1588-8363 2416-1640 52 147-153
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2320870] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2320870, Kapcsolat: 25453240
  2. Pocsai Krisztina. Competitiveness of the Hungarian Mangalica Pig Sector. (2012) BULLETIN OF UNIVERSITY OF AGRICULTURAL SCIENCES AND VETERINARY MEDICINE CLUJ-NAPOCA - HORTICULTURE 1843-5254 1843-5394 69 2 258-265
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2102847] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2102847, Kapcsolat: 23462607
  3. Surányi J et al. A hagyományos állatfajok és -fajták jellemzése. (2011) A HÚS: A MAGYAR HÚSIPAR SZAKMAI FOLYÓIRATA : AZ ORSZÁGOS HÚSIPARI KUTATÓINTÉZET FOLYÓIRATA 1215-0665 21 1-2 25-28
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[21808853] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21808853, Kapcsolat: 21808853
  4. Károlyi Zsuzsanna. MAGYAR SZÜRKE SZARVASMARHA: Folyóiratcikkek és szakkönyvek ajánló bibliográfiája a Magyar Mezőgazdasági Bibliográfia alapján az Országos Mezőgazdasági Könyvtár állományából. (2010)
    Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Nem besorolt jellegű[24215926] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24215926, Kapcsolat: 24215926
Szakály Z et al. Consumer habits on the market of Hungarian beef and rabbit market.. (2009) Megjelent: AVA Congress 4. International Congress on the Aspects and Visions of Applied Economics and Informatics. Book of abstracts pp. 461-467, 1853309
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[1853309]
  1. S K Mailu et al. The frequency and some correlates of rabbit meat consumption in Kenya. (2017) Tanzania Journal of Agricultural Sciences 16 2 62-71
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Ismeretterjesztő[31323234] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31323234, Kapcsolat: 29008775
  2. Katalin Szendrő. Consumer Perceptions, Concerns, and Purchasing Practices of Rabbit Meat in Hungary. (2016) JOURNAL OF FOOD PRODUCTS MARKETING 1045-4446 1540-4102 22 6 683-693
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3101386] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 3101386, Kapcsolat: 26872382
  3. Bodnár K et al. Main traits of the rabbit meat in its marketing. (2014) LUCRARI STIINTIFICE MANAGEMENT AGRICOL 1453-1410 2069-2307 16 2 104-108
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25423917] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25423917, Kapcsolat: 25423917
  4. Katalin Szendrő. Effects of genotype and management systems on performance, economics and societal perceptions in rabbit meat production. (2014)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2780590] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 2780590, Kapcsolat: 24298820
  5. Osei Mensah. Assessing the Feasibility of Commercial Meat Rabbit Production in the Kumasi Metropolis of Ghana. (2014) AMERICAN JOURNAL OF EXPERIMENTAL AGRICULTURE 2231-0606 4 2 183-192
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25423902] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25423902, Kapcsolat: 25423902
  6. S K Mailu et al. Rabbit meat consumption in Kenya. (2012)
    Egyéb/Csak repozitóriumban hozzáférhető közlemény (Egyéb)/Tudományos[23476255] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23476255, Kapcsolat: 23476255
  7. Zein Kallas et al. A dual response choice experiments (DRCE) design to assess rabbit meat preference in Catalonia: A heteroscedastic extreme-value model. (2012) BRITISH FOOD JOURNAL 0007-070X 114 10 1394-1493
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23279201] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23279201, Kapcsolat: 23279201
  8. Karoly BODNAR et al. Analyses of consumer preferences and attitudes on Hungarian game meat market: (Preliminary report). (2010) LUCRARI STIINTIFICE SERIA AGRONOMIE 1454-7414 2069-7627 53 1 9-12
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2043539] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2043539, Kapcsolat: 23476235
Szakály Zoltán et al. A hagyományos magyar élelmiszerek fogyasztói megítélése, különös tekintettel a magyar szürke marha és mangalica termékekre.. (2009) ÉLELMISZERVIZSGÁLATI KÖZLEMÉNYEK 0422-9576 2676-8704 55 1 9-27, 1275478
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1275478]
  1. Czine Péter et al. A fogyasztói magatartás elemzése feltételes választási modellekkel – a mangalicakolbász példáján. (2020) KÖZGAZDASÁGI SZEMLE 0023-4346 67 5 474-494
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31306880] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31306880, Kapcsolat: 28995675
  2. Balogh Péter. Zempléni Kézműves élelmiszerek a Kelet-Magyarországi női fogyasztók szemszögéből. (2016) ÉLELMISZER TÁPLÁLKOZÁS ÉS MARKETING 1786-3422 12 1 3-15
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26998899] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26998899, Kapcsolat: 26870210
  3. Kandikó József. Sikeres kisvállalkozás: Eredményes marketing? Kisvállalati esélyek az élelmiszerpiacon. (2016) TÁPLÁLKOZÁSMARKETING 2064-8839 2631-1380 3 2 91-104
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27448992] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27448992, Kapcsolat: 27428357
  4. Zsolt Kőműves et al. Social attitude analyses of local products. (2014) Megjelent: Economic environment changes in the Carpathian Basin pp. 109-118
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2891463] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2891463, Kapcsolat: 24732686
Szakály Zoltán et al. Analysis of consumer habits and attitudes on the Hungarian beef and rabbit market.. (2009) APSTRACT - APPLIED STUDIES IN AGRIBUSINESS AND COMMERCE 1789-221X 1789-7874 3 1-2 67-70, 1275329
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1275329]
  1. Petrescu Dacinia Crina et al. Consumer behaviour related to rabbit meat as functional food. (2018) WORLD RABBIT SCIENCE 1257-5011 26 4 321-333
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30369112] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30369112, Kapcsolat: 27776432
  2. KAROLY BODNAR et al. MAIN TRAITS OF THE RABBIT MEAT IN ITS MARKETING. (2014) LUCRARI STIINTIFICE MANAGEMENT AGRICOL 1453-1410 2069-2307 16 2 104-108
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26872628] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26872628, Kapcsolat: 26872628
  3. Vida Viktória. Consumer attitudes and preferences about the pork meat in Hungary. (2013) APSTRACT - APPLIED STUDIES IN AGRIBUSINESS AND COMMERCE 1789-221X 1789-7874 7 4-5 151-159
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2880584] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2880584, Kapcsolat: 25461683
  4. Vida V.. Consumer perception and market position of pork meat in Hungary. (2012)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[32069266] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32069266, Kapcsolat: 30150842
Szakály Zoltán et al. Az etnocentrikus fogyasztói magatartás vizsgálata Magyarországon.. (2009), 1816534
Egyéb/Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb)/Tudományos[1816534]
  1. Földi K.. Magyar származás hatásának kvalitatív kutatása a kereskedelmi márkás élelmiszerek márkaválasztására Kelet-Magyarországon 2020-ban. (2021) Megjelent: “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference p. 376
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[32216181] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32216181, Kapcsolat: 30388957
2021-10-27 18:49