Chrappán Magdolna. A sarkadi Ady Endre Gimnázium és Postaforgalmi Szakközépiskola kísérleti programja. (1990) PEDAGÓGIAI SZEMLE 0031-3785 11 p. 8, 2102287
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2102287]
  1. Gáspár László. Csődjelentés egy különben sikeres pedagógiai vállalkozásról. (1994) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 4 4 55-63
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31811654] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31811654, Kapcsolat: 29775811
Chrappán Magdolna. A diszciplináris tárgyaktól az integrált tárgyakig. (1998) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 12 p. 15, 2102325
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2102325]
  1. Bagladi Orsolya. Jelenorientált Kultműhely Program. (2019) Megjelent: Pedagógiai változások - a változás pedagógiája pp. 325-338
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[31400905] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31400905, Kapcsolat: 29778647
  2. Bognár Petra. A MULTISZENZORIÁLIS FEJLESZTÉS LEHETŐSÉGEI AZ OKTATÁSBAN: A HOLISZTIKUS ÉRZÉKELÉS FEJLESZTÉSÉNEK ELMÉLETI ÉS GYAKORLATI TAPASZTALATAI. (2019)
    Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb) | Tudományos[32186725] [Nyilvános]
    Említések száma: 4
    Független, Idéző: 32186725, Kapcsolat: 30336172
  3. Bardocz Orsolya et al. Integrációra alapozott tanulás és fogalomszervezés: A tantárgyi határok feloldása és a fogalomelsajátítás, illetve -szervezés kapcsolata. (2017) GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT 2063-9945 5 3 46-57
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[27144952] [Nyilvános]
    Említések száma: 3
    Független, Idéző: 27144952, Kapcsolat: 31266341
  4. Nagy Zoltán. Egy tudomány elmélet nélkül: az anyanyelvi tantárgypedagógia. (2014) Megjelent: Oktatáskutatás határon innen és túl pp. 106-134
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2596247] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2596247, Kapcsolat: 29778626
  5. Farkas Fanni. A reformáció irodalmának tanítása a tantárgyi integráció eszközével.. (2013) Megjelent: Tudás és Tanulás. Neveléstudományi Konferencia pp. 123-129
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[31268279] [Nyilvános]
    Említések száma: 3
    Független, Idéző: 31268279, Kapcsolat: 28938208
  6. Farkas Fanni. Történeti áttekintés a humán tudományok közötti tantárgyi integráció köréből. (2012) Megjelent: Tanulás és művelődés pp. 88-94
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[24528174] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24528174, Kapcsolat: 22679833
  7. Erzsébet Korom et al. Disciplines and the curricula in science education and assessment. (2012) Megjelent: Framework for diagnostic assessment of science pp. 89-145
    Utánközlés (Könyvrészlet) | Tudományos[1986914] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 1986914, Kapcsolat: 29775836
  8. Korom Erzsébet et al. A természettudomány tanításának és felmérésének diszciplináris és tantervi szempontjai. (2012) Megjelent: Tartalmi keretek a természettudomány diagnosztikus értékeléséhez pp. 93-150
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[1874976] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 1874976, Kapcsolat: 29775965
  9. B Németh Mária et al. A természettudományos tudás nemzetközi és hazai vizsgálata. (2012) Megjelent: Mérlegen a magyar iskola pp. 131-190
    Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[1930521] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1930521, Kapcsolat: 22679864
  10. B. Németh Mária. Természettudományos tudás alkalmazása: hétköznapi jelenségek értelmezésének vizsgálata 1995 és 2006 között. (2009)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[22679882] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 22679882, Kapcsolat: 22679882
  11. B Németh Mária. Irányzatok a természettudományos nevelésben. (2008) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 18 3-4 17-30
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1424497] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 1424497, Kapcsolat: 22679842
  12. Csorba F László et al. Az első fecskék: a komplex természettudomány-érettségi vizsgák eredményei. (2008) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 6-7 110-121
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[23363912] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23363912, Kapcsolat: 23363858
  13. Veres Gábor. Segédkönyv az integrált természetismeret oktatásához a 7-8. évfolyamon. (2004)
    Kézikönyv (Könyv) | Oktatási[23363880] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23363880, Kapcsolat: 23363880
  14. Mihály Ildikó. Természettudomány és nevelés. (2001) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 9 74-80
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[23363850] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23363850, Kapcsolat: 23363850
Chrappán Magdolna. Integrált tantárgyak az iskolában, különös tekintettel a természettudományos nevelésre I-II. (1998) EMBERNEVELÉS 0865-5472 1 p. 13, 2102322
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2102322]
  1. Szekeres Ágota et al. A szociális képességek fejlesztésének módszertana. (2013)
    Nem besorolt (Egyéb) | Oktatási[2573128] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2573128, Kapcsolat: 28965495
Chrappán Magdolna. Az iskolai képességfejlesztés problémáiról. (1999) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 12 16-20, 2427938
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2427938]
  1. Bacsa-Bán Anetta. „Jó közösség, támogató légkör, aktuális, napra kész tudás”: képességek fejlesztése a Dunaújvárosi Egyetem elmúlt két évtizedében. (2021) Megjelent: Módszertani újítások és kutatások a szakképzés és a felsőoktatás területén pp. 24-36
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[31921268] [Egyeztetett]
    Említések száma: 2
    Független, Idéző: 31921268, Kapcsolat: 29938621
  2. Kelecsényi István. A tananyag feldolgozása és programozása a multimédia környezetben. (2001)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[23701813] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23701813, Kapcsolat: 28967083
Chrappán Magdolna. Az iskolai képességfejlesztés problémáiról. (1999) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 12 p. 5, 2102327
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2102327]
  1. Bacsa-Bán Anetta. „Jó közösség, támogató légkör, aktuális, napra kész tudás”: képességek fejlesztése a Dunaújvárosi Egyetem elmúlt két évtizedében. (2020) Megjelent: X. Trefort Ágoston Szakképzés- és Felsőoktatás-pedagógiai Konferencia p. 15
    Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos[31679770] [Egyeztetett]
    Említések száma: 2
    Független, Idéző: 31679770, Kapcsolat: 30980441
  2. Csorba F László et al. Az első fecskék: a komplex természettudomány-érettségi vizsgák eredményei. (2008) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 6-7 110-121
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[23363912] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23363912, Kapcsolat: 23363912
  3. Fischer Alajos. Az elmúlt negyed század hazai neveléstudomány fejleményeinek hatása a pedagógusképzésre. (2008)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[2105323] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2105323, Kapcsolat: 22679994
  4. Kelecsényi István. A tananyag feldolgozása és programozása a multimédia környezetben. (2001)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[23701813] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23701813, Kapcsolat: 29776859
  5. Knausz Imre. Jegyzet az ismeretközpontúságról. (2000) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 2 63-65
    Hozzászólás, helyreigazítás (Folyóiratcikk) | Tudományos[23363917] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23363917, Kapcsolat: 23363917
Chrappán Magdolna. Érvek a tantárgyi integráció mellett. (1999) EMBERNEVELÉS 0865-5472 3 p. 20, 2102326
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2102326]
  1. Szekeres Ágota et al. A szociális képességek fejlesztésének módszertana. (2013)
    Nem besorolt (Egyéb) | Oktatási[2573128] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2573128, Kapcsolat: 28965498
  2. Bakonyi Pál. Meditáció a tantárgyi integráció tárgykörében. (2000) EMBERNEVELÉS 0865-5472 12 1-2 7-18
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31355497] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31355497, Kapcsolat: 29043189
Chrappán Magdolna. Gáspár László életművének kiteljesedése. (2000) EMBERNEVELÉS 0865-5472 1-2 p. 7, 2102332
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2102332]
  1. Kocsis József. Elégtelen röpdolgozat Gáspár László iskolájáról. (2003) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 2 70-74
    Hozzászólás, helyreigazítás (Folyóiratcikk) | Tudományos[23363925] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23363925, Kapcsolat: 23363925
  2. Rajczi Gábor. Gáspár László új, helyi nevelési rendszere. (2000) EMBERNEVELÉS 0865-5472 12 3-4 22-41
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31355498] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31355498, Kapcsolat: 29043191
Chrappán Magdolna. A természettudományos képzésről. (2001) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 október p. 11, 2102334
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2102334]
  1. Jász Erzsébet et al. Hallgatói vélemények a természettudományos tantárgyakról. (2016) Megjelent: Interdiszciplináris pedagógia és az oktatási rendszer újraformálása pp. 148-157
    Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[3125869] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 3125869, Kapcsolat: 29783602
  2. Jász Erzsébet et al. Fiatal felnőttek véleménye a természettudományos tantárgyakról retrospektív interjúk alapján. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 199
    Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos[31815074] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31815074, Kapcsolat: 29779396
  3. Revákné Markóczi Ibolya. Természettudományos problémamegoldás kisiskolás korban. (2015) ISBN:97896347386
    Monográfia (Könyv) | Tudományos[2988075] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 2988075, Kapcsolat: 29775727
  4. Maróti Andor. Elavul-e a műveltség a tudás társadalmában?. (2009)
    Egyéb[21701108] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 21701108, Kapcsolat: 29043194
Chrappán Magdolna. A természettudományos tantárgyi integráció. (2003) Megjelent: Testvéri tantárgyak, 2427931
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2427931]
  1. Varga Dávid Csaba. Miként jelenik meg a tanár másik szakja a földrajz tanítása közben?. (2021) GEOMETODIKA: FÖLDRAJZ SZAKMÓDSZERTANI FOLYÓIRAT 2560-0745 5 3 19-33
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32186590] [Admin láttamozott]
    Említések száma: 2
    Független, Idéző: 32186590, Kapcsolat: 30335974
  2. Kaziba Abdul Mpaata et al. The Leadership Role of Secondary School Head Teachers in Delivering Integrative Quality Education in Uganda. (2019) INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION LEADERSHIP AND MANAGEMENT 2014-9018 7 2 202-230
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31290510] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31290510, Kapcsolat: 28965637
  3. Bolyán-Bora Zsuzsánna. Integráció szempontú tanterv- és tankönyvelemzés. (2018) MAGISZTER: A ROMÁNIAI MAGYAR PEDAGÓGUSOK SZÖVETSÉGÉNEK SZAKMAI-MÓDSZERTANI FOLYÓIRATA 1583-6436 16 4 3-28
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31290557] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31290557, Kapcsolat: 28965696
  4. Bolgyán-Bora Zsuzsánna. Integráció. A matematika és a környezetismeret integrációjának lehetőségei. (2018) MAGISZTER: A ROMÁNIAI MAGYAR PEDAGÓGUSOK SZÖVETSÉGÉNEK SZAKMAI-MÓDSZERTANI FOLYÓIRATA 1583-6436 16 3 13-26
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31290554] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31290554, Kapcsolat: 28965692
  5. Póczos Valéria. Designkultúra a közoktatásban. (2018) Megjelent: A művészet és a tudomány megújuló világképe a 21. század művészetpedagógiájában.Renewing Landscapes of Science and Art in the A... pp. 152-154
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[31291562] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31291562, Kapcsolat: 28966976
  6. Czékus Géza. Tankönyvek és az integrált oktatás. (2012) ÉVKÖNYV - ÚJVIDÉKI EGYETEM MAGYAR TANNYELVŰ TANÍTÓKÉPZŐ KAR 2217-8198 7 1 142-152
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2574477] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2574477, Kapcsolat: 28966986
  7. Mező Ferenc. Interdiszciplinaritás a tehetséggondozásban. (2011) Megjelent: A tehetség felismerése és fejlesztése pp. 216-231
    Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[2984925] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2984925, Kapcsolat: 28965657
  8. Ludányi Lajos. A SLIGO-projekt. (2005) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 6 65-79
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[23363996] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23363996, Kapcsolat: 23363996
  9. Veres Gábor. Mátrix Az integrált természetismeret tantárgy kereszttantervi tartalma. (2004)
    Oktatási anyag (Könyv) | Oktatási[31355526] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31355526, Kapcsolat: 29043203
Chrappán Magdolna et al. A tevékenységközpontú óvodai program pedagógiai és pszichológiai háttere. (2003) ISBN:9632065271, 2104604
Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[2104604]
  1. Tamásiné Dsupin Borbála. A népi gyermekjátékok és a mozgás relációja, és funkciója a 3-7 éves gyermekek személyiségfejlődésében. (2014) PARLANDO: ZENEPEDAGÓGIAI FOLYÓIRAT 0133-2767 2063-1979 56 4
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2856758] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2856758, Kapcsolat: 28965482
  2. Gévayné Janurik Márta. A zenei hallási képességek fejlődése és összefüggése néhány alapkészséggel 4-8 éves kor között. (2010)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[3122920] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 3122920, Kapcsolat: 28965471
  3. Tamásiné Dsupin Borbála. A népi játékok és a mozgás relációja, és funkciója a 3-7 éves gyermekek személyiségfejlődésében. (2010)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[24431359] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 24431359, Kapcsolat: 28965451
Chrappán Magdolna et al. Tevékenységközpontú óvodai nevelési program. (2007), 2104605
Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[2104605]
  1. Jámbor Viktória. A szülők tájékoztatása és kapcsolata az óvodával 1.. (2018) DUNAKAVICS 2064-5007 6 3 5-23
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31816322] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31816322, Kapcsolat: 29780934
  2. Sándor-Schmidt Barbara. Egy plurális intelligencia koncepció és a Montessori pedagógia komparatív megközelítése. (2015) AUTONÓMIA ÉS FELELŐSSÉG: NEVELÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 2415-9484 1 2 20-32
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3013012] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3013012, Kapcsolat: 29778676
Chrappán Magdolna. Kompetenciák a pedagógusképzésben. (2008) Megjelent: Interdiszciplináris pedagógia és az eredményesség akadályai: az V. Kiss Árpád Emlékkonferencia előadásai pp. 348-362, 2104569
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2104569]
  1. Takács Nikolett. Grade school teachers’ views on their teacher training. (2017) ÉVKÖNYV - ÚJVIDÉKI EGYETEM MAGYAR TANNYELVŰ TANÍTÓKÉPZŐ KAR 2217-8198 12 1 10-28
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3367920] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3367920, Kapcsolat: 29778590
  2. Jármai Erzsébet Mária. HR-fejlesztés interdiszciplináris alapon. (2008) Megjelent: BGF Tudományos Évkönyv 2007 pp. 95-110
    Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos[2326382] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2326382, Kapcsolat: 22679958
  3. Jármai Erzsébet Mária. Gondolatok a (szak)nyelvtanári kompetenciafejlesztésről. (2008) Megjelent: Szakember, szaktudás, szaknyelv: cikkek, tanulmányok hazai szaknyelvoktatásról és –kutatásról p. 69
    Könyvrészlet[22679978] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22679978, Kapcsolat: 22679978
  4. Jármai Erzsébet. Gondolatok a (szak)nyelvtanári kompetencia-fejlesztésről. (2008) PORTA LINGUA 1785-2420 2064-3381 2008 69-76
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2326380] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2326380, Kapcsolat: 29777288
Chrappán Magdolna. Csomagolunk, és... maradunk: "Paradigma-nem-váltás" a metodikában. (2009) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 19 12 144-154, 2104557
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2104557]
  1. Kovács Karolina Eszter. Hogyan csinálják máshol? Nemzetközi kitekintés. (2019) Megjelent: Innováció az oktatásban pp. 179-202
    Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[31018816] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31018816, Kapcsolat: 28569931
  2. Engler Ágnes. A család mint erőforrás. (2017) ISBN:9789636937966
    Monográfia (Könyv) | Tudományos[3264084] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3264084, Kapcsolat: 27482614
  3. Hercz Mária. Narratívák mint a pedagógusjelöltek szakmai szocializációjának indikátorai. (2016) Megjelent: Távlatok a mai magyar alkalmazott nyelvészetben pp. 88-100
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[3162484] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3162484, Kapcsolat: 28965440
Chrappán Magdolna. Csomagolunk, és ... maradunk - "paradigmanemváltás" a metodikában. (2010) Megjelent: Interdiszciplináris pedagógia, tanárok, értelmiségiek: A VI. Kiss Árpád Emlékkonferencia Debrecen, 2009 szeptember 18-19. előad... pp. 32-42, 31813294
Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[31813294]
  1. Torgyik Judit. Interdiszciplináris pedagógia, tanárok, értelmiségiek. (2010) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 20 11 146-148
    Recenzió/kritika (Folyóiratcikk) | Tudományos[1873206] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 1873206, Kapcsolat: 29777627
Chrappán Magdolna. Iskola - vezetés. (2010) Megjelent: Felszántatlan területeken: Tanulmányok Brezsnyánszky László 65. születésnapjára pp. 295-307, 2104563
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2104563]
  1. Pornói Rita. Felszántatlan területeken: Tanulmányok Brezsnyánszky László 65. születésnapjára. (2013) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 1-2 133-136
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3046364] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3046364, Kapcsolat: 29778575
Chrappán Magdolna. Köszönőviszony - az Alapprogram és a Nat. (2010) Megjelent: Az iskolakezdés pedagógiai kihívása pp. 17-28, 2104578
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2104578]
  1. Rácz Katalin. Az Alapozó Terápia hatásvizsgálata iskolaéretlenség jeleit mutató óvodás gyermekek körében. (2015)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[3016014] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 3016014, Kapcsolat: 28965411
Chrappán Magdolna. Tudóstanárok a közoktatásban. (2010) PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 0133-2570 8 1 84-91, 2104562
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2104562]
  1. Brezsnyánszky László. A Pedagógusképzés c. folyóirat huszonöt éve és tartalmi elemzése. (2018) PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 0133-2570 2018 1-4 18-43
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30805809] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30805809, Kapcsolat: 28569945
  2. Révész Judit. Tanárképzés és professzionalizálódás. (2013) Megjelent: Új utak a pedagóguskutatásban pp. 189-220
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2518540] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2518540, Kapcsolat: 28571984
  3. Révész Judit. Mentorok a tanárképzés rendszerében. (2011)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[2064715] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2064715, Kapcsolat: 28965417
Chrappán Magdolna. A tanárképzés tágabb kontextusa - és a Debreceni Egyetem pedagógiai-pszichológiai modulja. (2011) Megjelent: A tanárképzés 2010-2011 fordulóján pp. 142-148, 2104587
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2104587]
  1. Végh Veronika. A biológiaoktatás szerepe az egészségfejlesztésben középiskolai biológiatanárok és egyetemi hallgatók kérdőíves felmérései alapján. (2020)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[32155620] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 32155620, Kapcsolat: 29775856
  2. Bencze Rita. Új utak a közoktatásban és a tanárképzésben : A Lesson Study mint módszertani lehetőség. (2018) Megjelent: Új kutatások a neveléstudományokban 2017 - "Pedagógusképzés és az inklúzió" pp. 99-112
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[30807160] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30807160, Kapcsolat: 28572278
Chrappán Magdolna. Kompetencia a közoktatásban. (2011) EDUCATIO 1216-3384 1419-8827 20 4 550-560, 2104584
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2104584]
  1. Simon Gabriella. A mentorálás elmélete és gyakorlata: A mentori kompetenciák attitűdelemei és a kezdő pedagógusok mentormodellek szerinti támogatása. (2019) ISBN:9789634145561
    Monográfia (Könyv) | Tudományos[31009381] [Nyilvános]
    Említések száma: 2
    Független, Idéző: 31009381, Kapcsolat: 28772383
  2. Bacskai Katinka. Iskolák a társadalom peremén.: Alacsony státusú diákokat tanító eredményes tanárok. (2015) ISBN:9786155372377
    Monográfia (Könyv) | Tudományos[2962170] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2962170, Kapcsolat: 28572137
  3. Bencze Rita. A közoktatás dilemmái a 90-es évektől napjainkig: Autonómia pro és kontra. (2014) Megjelent: Interdiszciplináris pedagógia és a fenntartaható fejlődés A VIII. Kiss Árpád emlékkonferencia előadásainak szerkesztett változata pp. 296-309
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[24201618] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24201618, Kapcsolat: 28572184
  4. Kovács Edina. Oktatási rangsorok: létező és hiányzó dimenziók. (2013) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 63 7-8 70-82
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2471592] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2471592, Kapcsolat: 28572162
  5. Kozma Tamás. "Egyetemvállalat" és menedzserizmus. (2011) EDUCATIO 1216-3384 1419-8827 2011 4 p. 461
    Folyóiratcikk[22679818] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22679818, Kapcsolat: 22679818
Chrappán Magdolna. Pályaelégedettség és karriertervek a pedagógus képzettségű hallgatók körében. (2011) Megjelent: Frissdiplomások 2010 pp. 267-286, 2085809
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2085809]
  1. Vályogos Krisztina. Középfokú szakképzésben oktatók szakmai elégedettsége. (2022) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 32 4 94-112
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32894867] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32894867, Kapcsolat: 31702872
  2. Nagy Krisztina. Az iskolai jóllét vizsgálata 5. és 8. osztályos tanulók és tanáraik körében [Examining School Well-being Among Fifth and Eighth Grade Primary School Pupils and Their Teachers]. (2022)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[33092091] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 33092091, Kapcsolat: 31849138
  3. Szontagh Pál. Hivatás- és pályamotivációs tényezők első éves óvodapedagógus hallgatók körében. (2021) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 31 1 26-44
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31901244] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31901244, Kapcsolat: 29889558
  4. Bacskai Katinka. Szervezeti környezet és pedagógiai hozzáadott érték. (2020) Megjelent: Nevelésszociológia pp. 378-402
    Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[31895793] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31895793, Kapcsolat: 29938619
  5. Szontagh Pál. Pedagógusjelöltek hivatás- és pályamotivációja, kutatás a képzés különböző állomásain. (2020) PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 0133-2570 19(47) 3-4 29-57
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32607897] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32607897, Kapcsolat: 31266362
  6. Sz. Fodor Adrienne et al. Művészeti tevékenység és önképzés: A művészetközvetítő pedagógus szakmai megújulásának lehetőségei.. (2020) Megjelent: Művészeti körkép. Kutatás a művészeti nevelés helyzetéről és lehetőségeiről, a tanórai és tanórán kívüli művészeti tevékenységr... pp. 37-53
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[32891210] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 32891210, Kapcsolat: 29777508
  7. Bacskai Katinka. Egy szakmai közösség: a pedagógusok. (2020) Megjelent: Nevelésszociológia pp. 303-330
    Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[31887788] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31887788, Kapcsolat: 29938609
  8. Horváth Szilárd. A pedagógus életpályamodell vizsgálata. (2020)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[31744993] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31744993, Kapcsolat: 29777275
  9. Pinczésné Palásthy Ildikó. Tanítójelöltek pályamotivációs sajátosságai. (2019) Megjelent: Neveléstudományi kutatások a Kárpát-medencei oktatási térben pp. 46-55
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[30973842] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30973842, Kapcsolat: 29777254
  10. Bacsa-Bán Anetta. A szakmai pedagógusok (pedagógusi) pálya elhagyásának vizsgálata több dimenzióban II.: Empirikus vizsgálat a szakmai pedagógusok körében. (2019) OPUS ET EDUCATIO: MUNKA ÉS NEVELÉS 2064-9908 6 3 351-371
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30972747] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 30972747, Kapcsolat: 28570273
  11. Bacsa-Bán Anetta. A szakmai pedagógusok (pedagógusi) pálya elhagyásának vizsgálata több dimenzióban. (2019) OPUS ET EDUCATIO: MUNKA ÉS NEVELÉS 2064-9908 6 2 257-269
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30714780] [Egyeztetett]
    Említések száma: 2
    Független, Idéző: 30714780, Kapcsolat: 28570330
  12. Széll Krisztián. Iskolai légkör és eredményesség: Fókuszban a reziliens és a veszélyeztetett iskolák. (2018) ISBN:9786155372889
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[27621901] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 27621901, Kapcsolat: 28570697
  13. HORVÁTH Szilárd et al. A jövedelem motiváló ereje az oktatásban [ Motivacioni faktor prihoda u obrazovanju] [The motivating power of income in education]. (2018) ÉVKÖNYV - ÚJVIDÉKI EGYETEM MAGYAR TANNYELVŰ TANÍTÓKÉPZŐ KAR 2217-8198 2017 121-132
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3357402] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3357402, Kapcsolat: 29778591
  14. Zubora Márta et al. Pályakezdő pedagógusok karriertervei. (2017) PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 0133-2570 1-4 24-38
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3365637] [Nyilvános]
    Említések száma: 2
    Független, Idéző: 3365637, Kapcsolat: 28570494
  15. Golyán Szilvia. Óvodapedagógus hallgatók pályamotivációjának és pályaképének vizsgálata. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 403-403
    Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos[3290308] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 3290308, Kapcsolat: 29779378
  16. Tordai Zita et al. Mentortanárok a pedagógusi pályáról. (2017) Megjelent: A tanulás új útjai pp. 316-334
    Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[3228475] [Nyilvános]
    Említések száma: 2
    Független, Idéző: 3228475, Kapcsolat: 29514475
  17. Pásztor Enikő. A 0–3 éves korosztály idegennyelv-oktatásának új kihívásai. (2017) Megjelent: Tanulóközpontú oktatás, módszertani megújulás a szakképzésben és a felsőoktatásban pp. 598-613
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[3347520] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3347520, Kapcsolat: 28571849
  18. Holik Ildikó. Szakmai tanárok véleménye a pedagógusi pályáról. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 31-31
    Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos[3166273] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3166273, Kapcsolat: 28570621
  19. Bacskai Katinka. Iskolák a társadalom peremén.: Alacsony státusú diákokat tanító eredményes tanárok. (2015) ISBN:9786155372377
    Monográfia (Könyv) | Tudományos[2962170] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2962170, Kapcsolat: 28571935
  20. Hegedűs Roland. Gyógypedagógusok: honnan indulunk, hová tartunk?. (2015) KÜLÖNLEGES BÁNÁSMÓD 2498-5368 1 1 25-40
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3034734] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3034734, Kapcsolat: 31093258
  21. Holecz Anita. A pedagógusok pszichés fejlődését segítő képzési feladatok és lehetőségek a tanárképzés és továbbképzés rendszerében. (2015) Megjelent: Tanulmányok a pedagógusképzés 21. századi fejlesztéséhez pp. 145-164
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[2979614] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2979614, Kapcsolat: 28955945
  22. Holecz Anita et al. Pedagógusok pozitív pszichológiai tükörben: a jóllétet erősítő tényezők jellemzői a pályán. (2014) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 24 10 3-14
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2768436] [Nyilvános]
    Említések száma: 3
    Független, Idéző: 2768436, Kapcsolat: 29775790
  23. Némethné Tóth Ágnes. Negyed század az iskolában: habilitációs értekezés. (2014)
    Habilitációs anyag (Disszertáció) | Tudományos[25551066] [Nyilvános]
    Említések száma: 2
    Független, Idéző: 25551066, Kapcsolat: 29778604
  24. Ágnes N Tóth. Milestones in the Process of Becoming a Teacher. (2014) EUROPEAN ACADEMIC RESEARCH 2286-4822 1 11 4771-4794
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[24133447] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24133447, Kapcsolat: 29775980
  25. Bacsa-Bán Anetta. Mérnöktanárok a pedagóguspályán avagy kényszerpályán?!. (2014) Megjelent: XIV. Országos Neveléstudományi Konferencia: Oktatás és nevelés – gyakorlat és tudomány p. 451
    Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos[2766608] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 2766608, Kapcsolat: 29779447
  26. N Tóth Ágnes. Mérföldkövek a pedagógussá válás folyamatában - Empirikus kutatás a Nyugat-magyarországi Egyetemen végzett pedagógusok körében. (2014) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 114 1 25-48
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2556925] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2556925, Kapcsolat: 28570738
  27. Jancsák Csaba. Choosing teacher education and commitment to the teaching career. (2014) Megjelent: Teacher Education Case Studies in Comparative Perspective pp. 131-151
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2585383] [Admin láttamozott]
    Említések száma: 2
    Független, Idéző: 2585383, Kapcsolat: 28570983
  28. Jancsák Csaba. A tanárképzésben részt vevő hallgatók felsőoktatási életútja a középiskolától a tanári oklevélig. (2014) Megjelent: Képzők és képzettek pp. 201-215
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[26955648] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26955648, Kapcsolat: 28570791
  29. Jancsák Csaba. A tanárképzésben részt vevő hallgatók felsőoktatási életútja a középiskolától a tanári oklevélig. (2014) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 24 5 18-27
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2705817] [Egyeztetett]
    Említések száma: 2
    Független, Idéző: 2705817, Kapcsolat: 28570881
  30. Holik Ildikó. A pedagógusi pálya aktuális kérdései gender-szempontú megközelítésben. (2014) Megjelent: Oktatáskutatás határon innen és túl pp. 154-177
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2774367] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2774367, Kapcsolat: 29778623
  31. Gáti Annamária et al. Munkavállalás a tanulás mellett: kényszerűség vagy befektetés?. (2013) Megjelent: Frissdiplomások 2011 pp. 93-109
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[23363902] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23363902, Kapcsolat: 23363902
  32. Veroszta Zsuzsanna. A tanári pályaelhagyás szaktárgyi mintázata. (2012) EDUCATIO 1216-3384 1419-8827 2012 4 607-618
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2753123] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2753123, Kapcsolat: 29127412
  33. Jancsák Csaba. Tanárképzésben tanuló hallgatók, 2011. (2011) Megjelent: Tanárképzős hallgatók a bolognai folyamatban (2010-2011) pp. 105-172
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2009659] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2009659, Kapcsolat: 23363897
  34. Jancsák Csaba. A tanárképzésben résztvevő hallgatók formálódó világa. (2011) Megjelent: Tanárképzős hallgatók a bolognai folyamatban (2010-2011) pp. 27-49
    Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[23363892] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23363892, Kapcsolat: 23363892
  35. Jancsák Csaba. A tanárképzésben részt vevő hallgatók formálódó világa. (2011) Megjelent: Tanárképzős hallgatók a bolognai folyamatban (2010-2011) pp. 27-51
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2009657] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2009657, Kapcsolat: 28571943
2023-02-04 14:08