Chrappán Magdolna. A sarkadi Ady Endre Gimnázium és Postaforgalmi Szakközépiskola kísérleti programja. (1990) PEDAGÓGIAI SZEMLE 0031-3785 11 p. 8,
2102287
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2102287]
Gáspár László. Csődjelentés egy különben sikeres pedagógiai vállalkozásról. (1994) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 4 4 55-63
Bognár Petra. A MULTISZENZORIÁLIS FEJLESZTÉS LEHETŐSÉGEI AZ OKTATÁSBAN: A HOLISZTIKUS ÉRZÉKELÉS FEJLESZTÉSÉNEK ELMÉLETI ÉS GYAKORLATI TAPASZTALATAI. (2019)
Bardocz Orsolya et al. Integrációra alapozott tanulás és fogalomszervezés: A tantárgyi határok feloldása és a fogalomelsajátítás, illetve -szervezés kapcsolata. (2017) GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT 2063-9945 5 3 46-57
Farkas Fanni. A reformáció irodalmának tanítása a tantárgyi integráció eszközével.. (2013) Megjelent: Tudás és Tanulás. Neveléstudományi Konferencia pp. 123-129
Erzsébet Korom et al. Disciplines and the curricula in science education and assessment. (2012) Megjelent: Framework for diagnostic assessment of science pp. 89-145
Korom Erzsébet et al. A természettudomány tanításának és felmérésének diszciplináris és tantervi szempontjai. (2012) Megjelent: Tartalmi keretek a természettudomány diagnosztikus értékeléséhez pp. 93-150
Csorba F László et al. Az első fecskék: a komplex természettudomány-érettségi vizsgák eredményei. (2008) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 6-7 110-121
Chrappán Magdolna. Integrált tantárgyak az iskolában, különös tekintettel a természettudományos nevelésre I-II. (1998) EMBERNEVELÉS 0865-5472 1 p. 13,
2102322
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2102322]
Szekeres Ágota et al. A szociális képességek fejlesztésének módszertana. (2013)
Nem besorolt (Egyéb) | Oktatási[2573128] [Nyilvános]
Chrappán Magdolna. Az iskolai képességfejlesztés problémáiról. (1999) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 12 16-20,
2427938
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2427938]
Bacsa-Bán Anetta. „Jó közösség, támogató légkör, aktuális, napra kész tudás”: képességek fejlesztése a Dunaújvárosi Egyetem elmúlt két évtizedében. (2021) Megjelent: Módszertani újítások és kutatások a szakképzés és a felsőoktatás területén pp. 24-36
Chrappán Magdolna. Az iskolai képességfejlesztés problémáiról. (1999) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 12 p. 5,
2102327
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2102327]
Bacsa-Bán Anetta. „Jó közösség, támogató légkör, aktuális, napra kész tudás”: képességek fejlesztése a Dunaújvárosi Egyetem elmúlt két évtizedében. (2020) Megjelent: X. Trefort Ágoston Szakképzés- és Felsőoktatás-pedagógiai Konferencia p. 15
Csorba F László et al. Az első fecskék: a komplex természettudomány-érettségi vizsgák eredményei. (2008) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 6-7 110-121
Chrappán Magdolna. A természettudományos képzésről. (2001) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 október p. 11,
2102334
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2102334]
Jász Erzsébet et al. Hallgatói vélemények a természettudományos tantárgyakról. (2016) Megjelent: Interdiszciplináris pedagógia és az oktatási rendszer újraformálása pp. 148-157
Jász Erzsébet et al. Fiatal felnőttek véleménye a természettudományos tantárgyakról retrospektív interjúk alapján. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése p. 199
Varga Dávid Csaba. Miként jelenik meg a tanár másik szakja a földrajz tanítása közben?. (2021) GEOMETODIKA: FÖLDRAJZ SZAKMÓDSZERTANI FOLYÓIRAT 2560-0745 5 3 19-33
Kaziba Abdul Mpaata et al. The Leadership Role of Secondary School Head Teachers in Delivering Integrative Quality Education in Uganda. (2019) INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION LEADERSHIP AND MANAGEMENT 2014-9018 7 2 202-230
Bolgyán-Bora Zsuzsánna. Integráció. A matematika és a környezetismeret integrációjának lehetőségei. (2018) MAGISZTER: A ROMÁNIAI MAGYAR PEDAGÓGUSOK SZÖVETSÉGÉNEK SZAKMAI-MÓDSZERTANI FOLYÓIRATA 1583-6436 16 3 13-26
Póczos Valéria. Designkultúra a közoktatásban. (2018) Megjelent: A művészet és a tudomány megújuló világképe a 21. század művészetpedagógiájában.Renewing Landscapes of Science and Art in the A... pp. 152-154
Chrappán Magdolna et al. A tevékenységközpontú óvodai program pedagógiai és pszichológiai háttere. (2003) ISBN:9632065271,
2104604
Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[2104604]
Tamásiné Dsupin Borbála. A népi gyermekjátékok és a mozgás relációja, és funkciója a 3-7 éves gyermekek személyiségfejlődésében. (2014) PARLANDO: ZENEPEDAGÓGIAI FOLYÓIRAT 0133-2767 2063-1979 56 4
Sándor-Schmidt Barbara. Egy plurális intelligencia koncepció és a Montessori pedagógia komparatív megközelítése. (2015) AUTONÓMIA ÉS FELELŐSSÉG: NEVELÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 2415-9484 1 2 20-32
Chrappán Magdolna. Kompetenciák a pedagógusképzésben. (2008) Megjelent: Interdiszciplináris pedagógia és az eredményesség akadályai: az V. Kiss Árpád Emlékkonferencia előadásai pp. 348-362,
2104569
Takács Nikolett. Grade school teachers’ views on their teacher training. (2017) ÉVKÖNYV - ÚJVIDÉKI EGYETEM MAGYAR TANNYELVŰ TANÍTÓKÉPZŐ KAR 2217-8198 12 1 10-28
Jármai Erzsébet Mária. Gondolatok a (szak)nyelvtanári kompetenciafejlesztésről. (2008) Megjelent: Szakember, szaktudás, szaknyelv: cikkek, tanulmányok hazai szaknyelvoktatásról és –kutatásról p. 69
Hercz Mária. Narratívák mint a pedagógusjelöltek szakmai szocializációjának indikátorai. (2016) Megjelent: Távlatok a mai magyar alkalmazott nyelvészetben pp. 88-100
Chrappán Magdolna. Csomagolunk, és ... maradunk - "paradigmanemváltás" a metodikában. (2010) Megjelent: Interdiszciplináris pedagógia, tanárok, értelmiségiek: A VI. Kiss Árpád Emlékkonferencia Debrecen, 2009 szeptember 18-19. előad... pp. 32-42,
31813294
Chrappán Magdolna. Tudóstanárok a közoktatásban. (2010) PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 0133-2570 8 1 84-91,
2104562
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2104562]
Brezsnyánszky László. A Pedagógusképzés c. folyóirat huszonöt éve és tartalmi elemzése. (2018) PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 0133-2570 2018 1-4 18-43
Chrappán Magdolna. A tanárképzés tágabb kontextusa - és a Debreceni Egyetem pedagógiai-pszichológiai modulja. (2011) Megjelent: A tanárképzés 2010-2011 fordulóján pp. 142-148,
2104587
Végh Veronika. A biológiaoktatás szerepe az egészségfejlesztésben középiskolai biológiatanárok és egyetemi hallgatók kérdőíves felmérései alapján. (2020)
Bencze Rita. Új utak a közoktatásban és a tanárképzésben : A Lesson Study mint módszertani lehetőség. (2018) Megjelent: Új kutatások a neveléstudományokban 2017 - "Pedagógusképzés és az inklúzió" pp. 99-112
Simon Gabriella. A mentorálás elmélete és gyakorlata: A mentori kompetenciák attitűdelemei és a kezdő pedagógusok mentormodellek szerinti támogatása. (2019) ISBN:9789634145561
Bencze Rita. A közoktatás dilemmái a 90-es évektől napjainkig: Autonómia pro és kontra. (2014) Megjelent: Interdiszciplináris pedagógia és a fenntartaható fejlődés A VIII. Kiss Árpád emlékkonferencia előadásainak szerkesztett változata pp. 296-309
Nagy Krisztina. Az iskolai jóllét vizsgálata 5. és 8. osztályos tanulók és tanáraik körében [Examining School Well-being Among Fifth and Eighth Grade Primary School Pupils and Their Teachers]. (2022)
Sz. Fodor Adrienne et al. Művészeti tevékenység és önképzés: A művészetközvetítő pedagógus szakmai megújulásának lehetőségei.. (2020) Megjelent: Művészeti körkép. Kutatás a művészeti nevelés helyzetéről és lehetőségeiről, a tanórai és tanórán kívüli művészeti tevékenységr... pp. 37-53
Pinczésné Palásthy Ildikó. Tanítójelöltek pályamotivációs sajátosságai. (2019) Megjelent: Neveléstudományi kutatások a Kárpát-medencei oktatási térben pp. 46-55
Bacsa-Bán Anetta. A szakmai pedagógusok (pedagógusi) pálya elhagyásának vizsgálata több dimenzióban II.: Empirikus vizsgálat a szakmai pedagógusok körében. (2019) OPUS ET EDUCATIO: MUNKA ÉS NEVELÉS 2064-9908 6 3 351-371
Bacsa-Bán Anetta. A szakmai pedagógusok (pedagógusi) pálya elhagyásának vizsgálata több dimenzióban. (2019) OPUS ET EDUCATIO: MUNKA ÉS NEVELÉS 2064-9908 6 2 257-269
HORVÁTH Szilárd et al. A jövedelem motiváló ereje az oktatásban [ Motivacioni faktor prihoda u obrazovanju] [The motivating power of income in education]. (2018) ÉVKÖNYV - ÚJVIDÉKI EGYETEM MAGYAR TANNYELVŰ TANÍTÓKÉPZŐ KAR 2217-8198 2017 121-132
Golyán Szilvia. Óvodapedagógus hallgatók pályamotivációjának és pályaképének vizsgálata. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 403-403
Pásztor Enikő. A 0–3 éves korosztály idegennyelv-oktatásának új kihívásai. (2017) Megjelent: Tanulóközpontú oktatás, módszertani megújulás a szakképzésben és a felsőoktatásban pp. 598-613
Holecz Anita. A pedagógusok pszichés fejlődését segítő képzési feladatok és lehetőségek a tanárképzés és továbbképzés rendszerében. (2015) Megjelent: Tanulmányok a pedagógusképzés 21. századi fejlesztéséhez pp. 145-164
Bacsa-Bán Anetta. Mérnöktanárok a pedagóguspályán avagy kényszerpályán?!. (2014) Megjelent: XIV. Országos Neveléstudományi Konferencia: Oktatás és nevelés – gyakorlat és tudomány p. 451
N Tóth Ágnes. Mérföldkövek a pedagógussá válás folyamatában - Empirikus kutatás a Nyugat-magyarországi Egyetemen végzett pedagógusok körében. (2014) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 114 1 25-48
Jancsák Csaba. Choosing teacher education and commitment to the teaching career. (2014) Megjelent: Teacher Education Case Studies in Comparative Perspective pp. 131-151
Jancsák Csaba. A tanárképzésben részt vevő hallgatók felsőoktatási életútja a középiskolától a tanári oklevélig. (2014) Megjelent: Képzők és képzettek pp. 201-215
Jancsák Csaba. A tanárképzésben részt vevő hallgatók felsőoktatási életútja a középiskolától a tanári oklevélig. (2014) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 24 5 18-27
Jancsák Csaba. A tanárképzésben résztvevő hallgatók formálódó világa. (2011) Megjelent: Tanárképzős hallgatók a bolognai folyamatban (2010-2011) pp. 27-49
Jancsák Csaba. A tanárképzésben részt vevő hallgatók formálódó világa. (2011) Megjelent: Tanárképzős hallgatók a bolognai folyamatban (2010-2011) pp. 27-51