Bujdosóné Dani Erzsébet. A székelyudvarhelyi Haáz Rezső Múzeum Tudományos Könyvtára. (2007) KÖNYVTÁRI FIGYELŐ 0023-3773 17 4 749-755,
1898278
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1898278]
Kurta József. Az erdélyi református kollégiumi könyvtárak államosítása és visszaigénylése: Az előzmények. (2016) HISTORIA ECCLESIASTICA 1338-4341 12 2 325-336
Kurta József. Az erdélyi református kollégiumi könyvtárak államosítása és visszaigénylése. (2010) Megjelent: Studia Doctorum Theologiae Protestantis pp. 329-334
Bujdosóné Dani. Helyi testületi anyagok bibliográfiai leírásának problémái. (2007) TUDOMÁNYOS ÉS MŰSZAKI TÁJÉKOZTATÁS 0041-3917 1586-2984 54. 11-12 531-539,
1805826
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1805826]
W Kovács. E-közigazgatás, e-önkormányzat bibliográfia és nettár. (2009)
Kerekes Pál. A könyvtár és a digitális gyűjtemények az elektronikus közszolgáltatások rendszerében: felvetések, vitapontok, programelemek. (2009) INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 1587-8694 9 3 67-84
Bujdosóné Dani. Népművelő túlélés: a kultúra, mint a túlélés záloga a Trianon utáni Erdélyben. (2010) Megjelent: Nemzetnevelés - felnőttnevelés - közművelődés pp. 319-328,
1898314
Bujdosóné Dani. A nemzetiidentitás-narratívák interkulturális dimenziói az erdélyi magyar irodalomban a trianoni traumát követően. (2012) Megjelent: Tanulás és művelődés pp. 453-460,
2050809
Bujdosóné Dani Erzsébet. Neumann kontra Gutenberg-galaxis?: Különös tekintettel a generációs olvasási szokásokra. (2012) KÖNYV ÉS NEVELÉS: AZ OKTATÁSKUTATÓ ÉS FEJLESZTŐ INTÉZET FOLYÓIRATA 0454-3475 4 48-59,
2168202
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2168202]
Fülekiné Joó Anikó. Olvasás és közösségi interakció: a perszuazív kommunikáció hatása általános és középiskolás fiútanulók olvasási attitűdjére. (2018)
F. Joó Anikó. Kiskamaszok olvasási attitűdjének nemek közötti különbségei – a szülői olvasói magatartás mint lehetséges magyarázó tényező. (2018) ANYANYELV-PEDAGÓGIA 2060-0623 11 2 37-51
Dani Erzsébet. Neumann kontra Gutenberg galaxis: különös tekintettel a generációs olvasási szokásokra. (2012) Megjelent: Networkshop 2012 pp. 47-56,
2888429
Girhiny Eszter. Filmelőzetes és kötelező olvasmányok: Lehetőség a Z-generáció olvasóvá nevelésére?. (2015) KÖNYVTÁRI FIGYELŐ 0023-3773 1586-5193 61 4 488-495
Bujdoso Gyongyi et al. LibSearchNet: Library log file initiatives - As a part of semantic library interface development for the VirCA 3D virtual collaboration arena. (2013) Megjelent: 4th International Conference on Cognitive Infocommunications (CogInfoCom) pp. 567-572,
2515935
Institute of Electrical and Electronics Engineers IEEE. 10th IEEE International Conference on Cognitive Infocommunications, (CogInfoCom 2019). (2019) ISBN:9781728147932; 9781728147925
Persa Gy et al. Experimental framework for spatial cognition research in immersive virtual space. (2014) Megjelent: 2014 5th IEEE Conference on Cognitive Infocommunications (CogInfoCom) pp. 587-593
Csernoch Maria et al. LibSearchNet: Analyses of library log files to identify search flows. (2013) Megjelent: 4th International Conference on Cognitive Infocommunications (CogInfoCom) pp. 543-548,
2516510
Dani Erzsébet. A kulturális emlékezet mint identitásmegtartó erő a trianoni traumát követő erdélyi irodalomban (Ignácz Rózsa példájával). (2013) Megjelent: A könyvtártörténettől a jövő internetéig pp. 139-149,
2356973
Abádi Nagy. "A gondolkodás karbantartása": A Toroczkói gyász kognitív narratológiai nézetben. (2015) Megjelent: In memoriam Görömbei András pp. 241-253
Koósné Török Erzsébet. A könyvtártörténettől a jövő internetéig. Tanulmányok a 70. éves Bényei Miklós köszöntésére: Szerk. Boda István. Debreceni Egyetemi Kiadó, 2013. 271 lap. (2014) DEBRECENI SZEMLE 1218-022X 22 2 189-194
Li Ker Yuek. Eye On Digital Media Literacy From The Perspective Of ‘Generation Z’. (2021) Megjelent: The European Proceedings of Social & Behavioural Sciences EpSBS pp. 247-253
Dani Erzsébet. E-létezés és "hiperfigyelem". (2013) KÖNYV ÉS NEVELÉS: AZ OKTATÁSKUTATÓ ÉS FEJLESZTŐ INTÉZET FOLYÓIRATA 0454-3475 15 4 36-44,
2488964
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2488964]
Fülekiné Joó Anikó. Olvasás és közösségi interakció: a perszuazív kommunikáció hatása általános és középiskolás fiútanulók olvasási attitűdjére. (2018)
Dr. Illés Zoltán. Trending towards a personalized real-time evaluation system based on BYOD. (2016) Megjelent: New methods and technologies in education and practice pp. 128-133
Illés Z et al. Introducing Mobile Motivated Lectures. (2016) Megjelent: 14th International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications, ICETA 2016 pp. 115-120
Illés Zoltán et al. Concept of Supporting university Education by using Students’ Personal devices. (2016) Megjelent: 11th International Scientific Conference on Distance Learning in Applied Informatics pp. 149-158
Girhiny Eszter. Filmelőzetes és kötelező olvasmányok: Lehetőség a Z-generáció olvasóvá nevelésére?. (2015) KÖNYVTÁRI FIGYELŐ 0023-3773 1586-5193 61 4 488-495
Erzsebet Dani. Minority Hungarian Management of Conflicting Cultural Identities in Post-Trianon Intercultural Romania as Reflected in Literature. (2013) INTERNATIONAL JOURNAL OF HUMANITIES AND SOCIAL SCIENCE 2220-8488 2221-0989 3 8 316-326,
2408207
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2408207]
Szarka László. Hungarian National Minority Organizations and the Role of Elites between the Two World Wars: Addenda to the History of Minority Nationalism in Central and Eastern Europe. (2013) HUNGARIAN HISTORICAL REVIEW: NEW SERIES OF ACTA HISTORICA ACADEMIAE SCIENTIARIUM HUNGARICAE 2063-8647 2063-9961 2 1–2 413-448
Szarka László. Hungarian National Minority Organizations and the Role of Elites between the Two World Wars. (2013) HUNGARIAN HISTORICAL REVIEW: NEW SERIES OF ACTA HISTORICA ACADEMIAE SCIENTIARIUM HUNGARICAE 2063-8647 2063-9961 2013 3 413-448
Koltay Klára et al. Users' retrieval skills in library environment: ways to measure and improve them. (2013) Megjelent: 4th International Conference on Cognitive Infocommunications (CogInfoCom) pp. 319-324,
30743536
Anand R et al. Approach to managing e-resources: Khalifa University of Science, technology and research. (2015) Megjelent: Emerging Trends and Technologies in Libraries and Information Services (ETTLIS), 2015 4th International Symposium on pp. 13-16
Baranyi P et al. An Overview of Research Trends in CogInfoCom. (2014) Megjelent: IEEE 18th International Conference on Intelligent Engineering Systems pp. 181-186
Hangya V et al. Target-oriented opinion mining from tweets. (2013) Megjelent: 4th IEEE International Conference on Cognitive Infocommunications pp. 251-254
Bálint Molnár et al. Comparative study of Architecture for Twitter Analysis and a proposal for an improved approach. (2013) Megjelent: 4th IEEE International Conference on Cognitive Infocommunications pp. 11-16
Dani Erzsébet. A kétfázisú HY-DE-modell: a hiper- és mélyfigyelem fázisváltásai a katedrától a hallgatói önfejlesztésig. (2014) Megjelent: Informatika a felsőoktatásban 2014 pp. 231-238,
2723884
Ürmösné Simon Gabriella et al. Út az Innovatív Tanszék első helyezett díja felé. (2022) BELÜGYI SZEMLE: A BELÜGYMINISZTÉRIUM SZAKMAI TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA (2010-) 2062-9494 2677-1632 70 10 2113-2133
Ürmösné Simon Gabriella et al. A Sokszínű Kar III. Konferencia tudományos előadásai dióhéjban. (2022) MAGYAR RENDÉSZET 1586-2895 1787-050X 22 1 239-251
Ürmösné Simon Gabriella et al. A rendészeti szaknyelv szerepe a felsőoktatásban és az új nyelvi stratégia bevezetése. (2021) PORTA LINGUA 1785-2420 2064-3381 2021 1 185-195
Dani Erzsébet. A kisebbségi élet ajándékai avagy revideálható-e a nemzeti azonosságtudat?. (2014) NAPÚT: IRODALOM MŰVÉSZET KÖRNYEZET 1419-4082 1787-6877 16 6 104-110,
2728680
Dani Erzsébet et al. Láthatóság, tudomány, open access - a tudományos eredmények láthatóságának vizsgálata a V4-ek országaiban. (2014) TUDOMÁNYOS ÉS MŰSZAKI TÁJÉKOZTATÁS 0041-3917 1586-2984 61 6 225-234,
2728683
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2728683]
Sasvári Péter et al. A magyar közigazgatást kutatók tudományos láthatósága. (2015) PRO PUBLICO BONO: MAGYAR KÖZIGAZGATÁS; A NEMZETI KÖZSZOLGÁLATI EGYETEM KÖZIGAZGATÁS-TUDOMÁNYI SZAKMAI FOLYÓIRATA 2063-9058 2786-0760 2015 4 112-132
Dani Erzsébet. Nyirő József: Az én népem - a motiválatlan közösségi identitástól a tudatosan vállalt MI-identitásig. (2014) HITEL: FÜGGETLEN IRODALMI TÁRSADALMI KRITIKAI LAP 0238-9908 27 12 202-212,
2788214
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2788214]
Sinkovics Ferenc. Nyirő Józsefről, Kós Károlyról és a bankokról. (2015) MAGYAR HÍRLAP 0133-1906 0237-3807 48 2 12-12
Rövid közlemény (Folyóiratcikk) | Közérdekű[24396838] [Admin láttamozott]
Dani Erzsébet. Az identitásválság-menedzselés széles spektruma: Ignácz Rózsa: Született Moldovában. (2015) SZÉKELYFÖLD - TERRA SICULORUM 1453-3871 19 3 58-79,
2872611
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2872611]
Abádi-Nagy Zoltán. Rózsa Ignácz's Torockói gyász ['Toroczkó Mourning']: Identity Beyond the Borders of Time and Space. (2016) E-JOURNAL OF THE AMERICAN HUNGARIAN EDUCATORS ASSOCIATION (AHEA) 1936-8879 2016 42-55
Dani Erzsébet. From Multitasking to Knowledge with Mono/Multi/Hypermedia: An attempt to Influence Hyperattention. (2015) Megjelent: 6th International Multi-Conference on Complexity, Informatics and Cybernetics pp. 69-75,
2872619
Verók Attila. Die Hungarica Sammlung der Franckeschen Stiftungen zu Halle, Teil 2A–2B, Handschriften, Herausgegeben von Brigitte Klosterberg und István Monok, Bearbeitet von Zoltán Csepregi, Budapest, MTA Könyvtár és Információs Központ, 2015 (Adattár XVI–XVIII. századi szellemi mozgalmaink történetéhez = Materialien zur Geschichte der Geistesströmungen des 16.–18. Jahrhunderts in Ungarn, 39/1–2), XXIV, 1158, [1] p. HU ISSN 0230-8495, ISBN 978-963-7451-25-6. (2016) MAGYAR KÖNYVSZEMLE 0025-0171 132 2 234-237
Németh S Katalin. Bánfi Szilvia, Pavercsik Ilona, Perger Péter, V. Ecsedy Judit, A régi magyarországi nyomdák betűi és díszei XVII. század, 2. kötet, Kelet- magyarországi és erdélyi nyomdák, Lőcse, Kassa, Bp., Balassi Kiadó, Országos Széchényi Könyvtár, 2014, Tanulmányok és katalógus, Illusztrációk, 1215 p. (Hungaria Typographica, II.). (2016) MAGYAR KÖNYVSZEMLE 0025-0171 132 2 230-232
Balog László. "Ne búsuljon, mert maga lesz örökké az első paragrafus": A székely "kikelet" két intézményéről. (2015) SZÉKELYFÖLD - TERRA SICULORUM 1453-3871 2015 12 136-140
Dani Erzsébet. The HY-DE Model: An Interdisciplinary Attempt to Deal with the Phenomenon of Hyperattention. (2015) Megjelent: Keynote address pp. 40-41,
2872621
Dani Erzsébet. The Intercultural Communicative Habits of Noncolonizable Székely Identity: Áron Tamási's Ábel Trilogy. (2015) INTERNATIONAL JOURNAL OF HUMANITIES AND SOCIAL SCIENCE (IJHSS) 2220-8488 2221-0989 5 4(1) 143-154,
2890324
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2890324]
Kenyeres János. Manifestations of Hungarian Identity in Literature. (2019) HUNGARIAN CULTURAL STUDIES: E-JOURNAL OF THE AMERICAN HUNGARIAN EDUCATORS ASSOCIATION 2471-965X 12 1-27
Dani Erzsébet. Identitásgyarmatosítás Erdélyben: Identitásdrámák és interkulturális stratégiák a Trianon utáni székelymagyar irodalomban. (2016) ISBN:9786065560802,
2961231
Monográfia (Könyv) | Tudományos[2961231]
Sz. Tóth Gyula. A nemzettudat nyomában. (2020) PARTIUM (NAGYVÁRAD) 29 1 100-107
Sz. Tóth. A BREXIT dilemmái. Politika, és ami mögötte van. (2018) GROTIUS: A BUDAPESTI CORVINUS EGYETEM NEMZETKÖZI TANULMÁNYOK INTÉZETÉNEK TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 18 1-5