Előző oldalÖsszesen 16 elem 1 oldalon, 16 listázva, a(z) 1. oldal megjelenítve.Következő oldalÁtlépés a keresőbeIn English
Megjelenítési opciók
Kraiciné Szokoly. Posztmodern kor – hagyomány – oktatás. (1998) Megjelent: Hon- és népismeret, néphagyomány az oktató-, nevelőmunkában pp. 15-22,
3154201
Kraiciné Szokoly Mária. A közművelődési szakemberképzés 25 éve a Budapesti Tanítóképző Főiskolán. (2001) Megjelent: Filozófia – Művelődés – Történet 2001 pp. 181-199,
3154324
T Kiss Tamás. Egy szak életben maradásának curriculum vitea-je. Egy felsőoktatási szakemberképzés kimunkáltságának kényszereiről, ellentmondásairól és lehetőségeiről. (2010) SZÍN - KÖZÖSSÉGI MŰVELŐDÉS 1416-6925 2416-1004 15 1 4-15
Hegyi-Halmos Nóra. Az élethosszig tartó tanulás és életpálya-tanácsadás. (2016) Megjelent: A felnőttképzésről három generáció nézőpontjából pp. 201-217
Bencéné Fekete Andrea. Egyéni differenciálás a Montessori módszerben. (2014) Megjelent: Sokszínű pedagógiai kultúra: II. Neveléstudományi és szakmódszertani konferencia pp. 461-467
Hortobágyi Gyöngyvér. A portfólió, mint értékelési eszköz kísérleti alkalmazása a táncpedagógus képzésben. (2012) Megjelent: Interdiszciplináris pedagógia és a felsőoktatás alakváltozásai: a VII. Kiss Árpád Emlékkonferencia előadásainak szerkesztett vá... pp. 186-197
Szokoly Kraici. The new way of the professional training: andragogy BA and MA majors in the university. (2008) SZÍN - KÖZÖSSÉGI MŰVELŐDÉS 1416-6925 2416-1004 13 6 14-17,
2920781
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2920781]
Kleisz Teréz. The state of profession-building in the field of Andragogy in Hungary. (2015) Megjelent: Research and Development in Adult Learning and Education in Hungary pp. 16-25
Kraiciné Szokoly Mária. Az élethosszig tartó tanulás kihívásai: középpontban a tanuló szervezet. (2009) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 19 12 131-143,
3154204
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3154204]
Horák Rita et al. Az élethosszig tartó tanulás jelentősége és megvalósulásának lehetőségei a gyakorló pedagógus munkájában. (2012) KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE 1589-519X 2064-4027 10 3-4 187-196
Kraiciné Szokoly Mária et al. Bevezetés az andragógia elméletébe és módszertanába. (2012) ISBN:9789632842691,
2239847
Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[2239847]
Laki Ildikó. Fogyatékos szerep. Dilemmák a magyarországi fogyatékossággal élő felnőttek felnőttoktatása kapcsán. (2016) Megjelent: A felnőttképzésről három generáció nézőpontjából pp. 218-228