Némethné Tóth. „Mastery Learning”, avagy Egy optimális elsajátítási modell az enyhe fokban értelmileg sérült tanulók tanításában. (1994) MÓDSZERTANI LEVELEK / VESZPRÉM MEGYEI PEDAGÓGIAI INTÉZET 0236-6789 2 3-38, 1775233
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1775233]
  1. Gerő Péter. Az élethelyzethez igazított e-tanulás (e-learning) alkalmazása a katonai felsőoktatás példáján. (2012)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2160470] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 2160470, Kapcsolat: 25093454
  2. Gerő Péter. A TANÍTÁS/TANULÁS ESZKÖZEI ÉS MÓDSZEREI – EGYMÁST FEJLESZTVE ÉS EGYMÁSRA VÁRVA. (2010) HADMÉRNÖK 1788-1919 5 1 1-1
    Folyóiratcikk[21725928] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 21725928, Kapcsolat: 21725928
Némethné Tóth et al. Feladatlapok a pedagógiai célú habilitációs- rehabilitációs foglalkoztatáshoz. (2002), 2476008
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2476008]
  1. Lampért Gyöngyi. Egyéni fejlesztő program 3. évfolyamos tanulásban akadályozott sajátos nevelési igényű tanuló differenciált fejlesztéséhez a tanórán. (2011)
    Könyv[23504441] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23504441, Kapcsolat: 23504441
Némethné Tóth. Az inkluzív pedagógia alapjai. (2003), 1775366
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1775366]
  1. Györkéné Mölcs Mária. Útban az inklúzió felé. (2009) FEJLESZTŐ PEDAGÓGIA: PEDAGÓGIAI SZAKFOLYÓIRAT 0866-2495 20 3 38-44
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27649211] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27649211, Kapcsolat: 21725916
Némethné Tóth Ágnes. A tanárjelöltek inkluzív szemlélete. (2007), 31392695
Kutatási adat/Tudományos[31392695]
  1. Dr. Simándi Szilvia. Kutatások a felsőoktatásban és a felnőttképzésben. (2015)
    Könyv/Felsőoktatási tankönyv (Könyv)/Oktatási[25415558] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25415558, Kapcsolat: 29091490
Némethné Tóth. Az inkluzív pedagógia didaktikai alapjai. (2007) ISBN:9789630619646, 1775290
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1775290]
  1. Mátai Erika. SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ GYERMEKEK ÓVODAI INTEGRÁCIÓJÁNAK VIZSGÁLATA HÁROM VAS MEGYEI FALUBAN. (2016) ISBN:9786155251832
    Egyéb konferenciakötet/Tudományos[26278281] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26278281, Kapcsolat: 26278281
  2. Selmeczyné Tolvaj Andrea. NETFIT MÉRÉS SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ TANULÓK KÖRÉBEN. (2016) Megjelent: Sajátos nevelési igények- méltányos pedagógia : Konferenciakötet III pp. 120-144
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[26285141] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26285141, Kapcsolat: 26285141
  3. Palkáné Tálas Beáta. TANULÁSMÓDSZERTANI TRÉNING KISISKOLÁSOK SZÁMÁRA. (2015) Megjelent: Sajátos nevelési igények- méltányos pedagógia: Konferenciakötet pp. 300-325
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[25258029] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25258029, Kapcsolat: 25087749
  4. Dormánné Kovács Erika. TANULÁSI SZOKÁSOK VIZSGÁLATA MATEMATIKA TANTÁRGY OTTHONI TANULÁSÁNAK KERETEIN BELÜL. (2015) Megjelent: Sajátos nevelési igények- méltányos pedagógia: Konferenciakötet
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[25087752] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25087752, Kapcsolat: 25087752
  5. Doncsecz Erika. Sajátos nevelési igényű gyermekek óvodai integrációjának vizsgálata három Vas megyei faluban.. (2015) Megjelent: Sajátos nevelési igények- méltányos pedagógia: Konferenciakötet pp. 78-107
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[26171511] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26171511, Kapcsolat: 25086149
  6. Reider Orsolya. Korszerű szűrési eljárások a diszlexia, diszgráfia terén. (2015) Megjelent: Sajátos nevelési igények- méltányos pedagógia: Konferenciakötet pp. 212-230
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[27615909] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27615909, Kapcsolat: 25087654
  7. Domiterné Weidl Anita. INKLÚZIÓ AZ ÓVODÁBAN. (2015) Megjelent: Sajátos nevelési igények- méltányos pedagógia: Konferenciakötet
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[25086139] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25086139, Kapcsolat: 25086139
  8. Lakosiné Dobronics Zsuzsanna. Az internet és a televízió hatása a tanulók olvasási hajlandóságára. (2015) Megjelent: Sajátos nevelési igények- méltányos pedagógia: Konferenciakötet pp. 428-455
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[25387048] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25387048, Kapcsolat: 25087759
  9. Bredács Alice et al. Az általános pedagógia összefoglalása. (2015) Megjelent: Zenepedagógia tankönyv pp. 17-48
    Könyvrészlet/Felsőoktatási tankönyv része (Könyvrészlet)/Oktatási[2960963] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2960963, Kapcsolat: 26057563
  10. Gálné Nagy Erika. A szakma kérdései a mentorálás folyamatában. (2015) Megjelent: Sajátos nevelési igények- méltányos pedagógia: Konferenciakötet pp. 471-515
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[25354650] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25354650, Kapcsolat: 25087760
  11. Karbovszkyné Pesti Tünde. A korai fejlesztés helyzete Körmenden.. (2015) Megjelent: Sajátos nevelési igények- méltányos pedagógia: Konferenciakötet pp. 17-46
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[26171510] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26171510, Kapcsolat: 25086137
  12. Kummerné Simon Gyöngyi. TANULÁSI, TANÍTÁSI STÍLUSOK VIZSGÁLATA. (2014) FEJLESZTŐ PEDAGÓGIA: PEDAGÓGIAI SZAKFOLYÓIRAT 0866-2495 25 2 35-47
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23775529] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23775529, Kapcsolat: 23775529
  13. Gerölyné Kölkedi Éva. Gyakorló pedagógusok a pedagógusi kompetenciákról. (2014) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 24 3 17-33
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23739312] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23739312, Kapcsolat: 23739305
  14. Favorido Erika. Az SNI-s diákok integrált nyelvoktatása. (2011) FEJLESZTŐ PEDAGÓGIA: PEDAGÓGIAI SZAKFOLYÓIRAT 0866-2495 22 5-6 70-73
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[22241805] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22241805, Kapcsolat: 22241805
  15. Gyurkáné Rácz Mónika. Vélemények és igények a pedagógus- továbbképzésről a pogányvölgyi kistérségben. (2010) FEJLESZTŐ PEDAGÓGIA: PEDAGÓGIAI SZAKFOLYÓIRAT 0866-2495 21 6 29-37
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25551580] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25551580, Kapcsolat: 21725939
  16. Horváth Krisztina. Our Village: Három hetet meghaladó projekt (A lakóhely angol nyelvű bemutatása). (2010) Megjelent: Our Village pp. 2-32
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[24712392] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24712392, Kapcsolat: 24712392
  17. Lukácsné Krajcsics Marianna. Sajátos nevelési igényű tanulók befogadásának színvonala a lenti kistérségben. (2009) FEJLESZTŐ PEDAGÓGIA: PEDAGÓGIAI SZAKFOLYÓIRAT 0866-2495 20 6 4-20
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27649245] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27649245, Kapcsolat: 21725925
Némethné Tóth. Egyéni fejlesztő program az inkluzív iskolában. (2008), 1775361
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1775361]
  1. Lőrinczné Vig Mónika. MI ÍGY CSINÁLJUK. TI HOGY LÁTJÁTOK?: AZ EGYÉNRE SZABOTT FEJLESZTÉS HATÉKONYSÁGÁT BEFOLYÁSOLÓ TÉNYEZŐK VIZSGÁLATA A PEDAGÓGUSOK SZEMSZÖGÉBŐL. (2017) ISBN:9786155251832
    Egyéb konferenciakötet/Tudományos[26278332] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26278332, Kapcsolat: 26278332
  2. Tollár Elvira. Egyéni fejlesztés az iskolai gyakorlatban. (2009) FEJLESZTŐ PEDAGÓGIA: PEDAGÓGIAI SZAKFOLYÓIRAT 0866-2495 20 3 34-34
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[21725917] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 21725917, Kapcsolat: 21725917
Némethné Tóth Ágnes et al. Inklúzió- ahogy mi csináljuk. (2008) FEJLESZTŐ PEDAGÓGIA: PEDAGÓGIAI SZAKFOLYÓIRAT 0866-2495 19 3 17-31, 1775255
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1775255]
  1. Szemereiné Szigeti Enikő. Befogadói attitûdvizsgálat Somogy megyei többségi iskolák pedagógusai körében. (2017) Megjelent: Az iskolai sikeresség pedagógiai-pszichológiai háttere pp. 173-197
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[27004529] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27004529, Kapcsolat: 27004529
  2. Szabó Diána. Utazó gyógypedagógiai szolgáltatás a résztvevők oldaláról. (2015) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 25 5-6 74-92
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3055088] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3055088, Kapcsolat: 25169082
  3. Domiterné Weidl Anita. INKLÚZIÓ AZ ÓVODÁBAN. (2015) Megjelent: Sajátos nevelési igények- méltányos pedagógia: Konferenciakötet
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[25086139] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25086139, Kapcsolat: 25086145
  4. Jászi Éva. „Gyöngyszem az ékszerdobozban” – pedagógushangok az együttnevelésről. (2013) ACTA ACADEMIAE PAEDAGOGICAE AGRIENSIS NOVA SERIES: SECTIO PAEDAGOGICA 1586-6181 40 69-88
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2587640] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2587640, Kapcsolat: 28449433
  5. Jászi Éva. Az együttttnevellés kiihíívásaii a pedagógusképzésben: Fogyatékos és nem fogyatékos gyermekek együttneveléséről alkotott pedagógusvélemények jellemzőinek vizsgálata. (2013)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[26324284] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26324284, Kapcsolat: 26324284
  6. Csőre Bernadett et al. Pedagógusok dilemmái a kisgyermekkori intézményes nevelésről és a jövő iskolájáról. (2012) FÓKUSZ: PEDAGÓGIAI KÖZÉLETI LAP 2063-4102 14 2 48-73
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Oktatási[22325028] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22325028, Kapcsolat: 22325028
  7. Török Balázs et al. A tanítás-tanulás tartalma. (2011) Megjelent: Jelentés a magyar közoktatásról 2010 pp. 11-591
    Könyvrészlet[23566208] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23566208, Kapcsolat: 23566208
  8. Lukácsné Krajcsics Marianna. Sajátos nevelési igényű tanulók befogadásának színvonala a lenti kistérségben. (2009) FEJLESZTŐ PEDAGÓGIA: PEDAGÓGIAI SZAKFOLYÓIRAT 0866-2495 20 6 4-20
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27649245] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27649245, Kapcsolat: 21725923
  9. Gyüre Zsuzsa. Eséllyel a nyelvoktatásban - avagy a diszlexiás tanulók idegen nyelvtanításának lehetőségei a logopédia támogatásával. (2009) GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-1108 37 5 362-373
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24431659] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24431659, Kapcsolat: 24600375
  10. Debreczeni Zsuzsanna. A középiskolai kollégium feladatai a diszlexiás tanulók nevelésében, oktatásában (ökológiai megközelítés). (2009) BUDAPESTI NEVELŐ: A MÉREI FERENC FŐVÁROSI PEDAGÓGIAI ÉS PÁLYAVÁLASZTÁSI TANÁCSADÓ INTÉZET SZAKMAI FOLYÓIRATA 0133-2228 45 2 67-81
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24600374] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 24600374, Kapcsolat: 24600374
Némethné Tóth Ágnes. Körkép a befogadó nevelésről Európán innen és túl. (2008) FEJLESZTŐ PEDAGÓGIA: PEDAGÓGIAI SZAKFOLYÓIRAT 0866-2495 19 6 20-25, 1775262
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1775262]
  1. Dr. habil Vas Bence. Zenepedagógia tankönyv. (2015)
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[25504185] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25504185, Kapcsolat: 25504185
  2. Szabó Diána. Utazó gyógypedagógiai szolgáltatás a résztvevők oldaláról. (2015) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 25 5-6 74-92
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3055088] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3055088, Kapcsolat: 25169124
  3. Domiterné Weidl Anita. INKLÚZIÓ AZ ÓVODÁBAN. (2015) Megjelent: Sajátos nevelési igények- méltányos pedagógia: Konferenciakötet
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[25086139] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25086139, Kapcsolat: 25086146
  4. Gombos Norbert. Sajátos nevelési igényű tanulók helyzete a mezőgazdasági szakképzésben - Miről árulkodnak a pedagógiai programok?. (2014) Megjelent: Pedagógusképzés - személyiségformálás, értékközvetítés, értékteremtés pp. 211-235
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2787133] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2787133, Kapcsolat: 25093453
  5. Meggyesné Hosszu et al. A tanulásban akadályozottak pedagógiájának komplex megközelítésa: 8. fejezet: Hatékony tanulásszervezési módszerek. (2013)
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[25567156] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25567156, Kapcsolat: 25567156
  6. Györkéné Mölcs Mária. Útban az inklúzió felé. (2009) FEJLESZTŐ PEDAGÓGIA: PEDAGÓGIAI SZAKFOLYÓIRAT 0866-2495 20 3 38-44
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27649211] [Admin láttamozott]
    Említések száma: 2
    Független, Idéző: 27649211, Kapcsolat: 21725919
  7. Fischer Gabriella. Az integrációval kapcsolatos attitűdök kutatása. (2009) GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-1108 1 4 27-27
    Folyóiratcikk[21725930] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21725930, Kapcsolat: 21725930
Némethné Tóth Ágnes. Tanári attitűdök és inkluzív nevelés. (2009) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 109 2 105-120, 1775265
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1775265]
  1. Édesné Pál Edina. Inkluzív szemlélet a hittanoktatásban, különös tekintettel a látássérültek katechézisére. (2020) MAGYAR REFORMÁTUS NEVELÉS: REFORMÁTUS PEDAGÓGIAI SZAKLAP 1585-7565 2019 4 41-52
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31261253] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31261253, Kapcsolat: 29500287
  2. Kovács Edina et al. Pedagógushallgatók fogyatékkal élők együttneveléséről alkotott véleményei. (2019) EDUCATIO 1216-3384 1419-8827 28 4 819-828
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31209708] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31209708, Kapcsolat: 29077823
  3. Balázs-Földi Emese. Connections between sociodemographic characteristics and attitudes towards employees with disabilities. (2019) KÜLÖNLEGES BÁNÁSMÓD 2498-5368 5 1 7-17
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30693490] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30693490, Kapcsolat: 28258694
  4. Szakály Zsolt Károly. A testi nevelés életkorspecifikus megközelítése a fittségi állapot problémarendszerében. (2019)
    Disszertáció/Habilitációs anyag (Disszertáció)/Tudományos[30768631] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30768631, Kapcsolat: 29786359
  5. Marton Eszter. A SZÜLŐ ÉS AZ ISKOLA KAPCSOLATA, SZEREPE A SIKERES EGYÜTTNEVELÉS MEGVALÓSÍTÁSÁBAN. (2019)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[30865427] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30865427, Kapcsolat: 28737851
  6. Almási Réka et al. Sociometric characteristics of classes integrating children with mild intellectual disabilities in the perspectives of (special education) teachers. (2018) Megjelent: Proceedings of IAC 2018 in Vienna pp. 5-5
    Könyvrészlet/Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet)/Tudományos[3421490] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3421490, Kapcsolat: 27716791
  7. Kovács Krisztina. Pedagógusok integrált neveléssel kapcsolatos attitűdjének vizsgálata. (2018) Megjelent: Kutatás és innováció a Kárpát-medencei oktatási térben pp. 412-426
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[30369106] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30369106, Kapcsolat: 29022588
  8. Hajdics-Szücs Eszter Cecília. Óvoda és kisebbségi gyerekek: Óvodapedagógus hallgatók és gyakorló óvodapedagógusok Magyaroroszágon és Írországban. (2018)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[30925982] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30925982, Kapcsolat: 28737833
  9. Krisztina Kovács et al. THE EXAMINATION OF THE ATTITUDE OF THE MENTOR STUDENTS TOWARDS INTEGRATED EDUCATION. (2017) PEDAGOGICHESKI ALMANAH / PEDAGOGICAL ALMANAC 1310-358X 2367-9360 2017 1 77-83
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27135374] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27135374, Kapcsolat: 27135374
  10. Mátai Erika. Óvodapedagógusok sajátos nevelési igényű gyermekek integrációjával kapcsolatos attitűdjének vizsgálata. (2017) ISBN:9786155251832
    Egyéb konferenciakötet/Tudományos[26278256] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26278256, Kapcsolat: 26278256
  11. Zolnai Erika Balogh. Lehetőség, kihívás vagy akadály?. (2016) KÜLÖNLEGES BÁNÁSMÓD 2498-5368 2016 2 5-21
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26502294] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26502294, Kapcsolat: 26502294
  12. Szabó Diána. Látlelet a pedagógusok befogadó neveléshez-oktatáshoz való hozzáállásáról. (2016) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 26 4 21-36
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3137504] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3137504, Kapcsolat: 26656969
  13. MENDÉNÉ LAJTAI. A soproni többségi általános iskolák integrációs feltételrendszerének érvé- nyesülése az intézményvezetők és pedagógusok attitűdje alapján. (2016) KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE 1589-519X 2064-4027 14 2016 89-106
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26254859] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26254859, Kapcsolat: 26254859
  14. DUNAJEVA JEKATYERINA. A Pető Intézet, a Pető-módszer: Egy látogatás élménye. (2016) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 2016 7-8 70-76
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26649915] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26649915, Kapcsolat: 26649915
  15. Hanák Zsuzsanna. A korai iskolaelhagyás problematikája, és a megelőzés lehetőségei a magyar közoktatásban. (2016)
    Disszertáció/Habilitációs anyag (Disszertáció)/Tudományos[26121829] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26121829, Kapcsolat: 26254860
  16. Erdei Norbert. A FOGYATÉKKAL ÉLŐ EMBEREK ELUTASÍTÁSÁNAK ÉS ELFOGADÁSÁNAK TÖRTÉNETE NAPJAINKIG ÉS HELYZETÜK A MAI OKTATÁSI RENDSZERBEN. (2016) KÜLÖNLEGES BÁNÁSMÓD 2498-5368 2 3 41-49
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26324281] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26324281, Kapcsolat: 26324281
  17. Erdei Norbert. A fogyatékkal élő emberek elutasításának és elfogadásának története napjainkig és helyzetük a mai oktatási rendszerben. (2016) KÜLÖNLEGES BÁNÁSMÓD 2498-5368 2 3 41-49
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3188777] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3188777, Kapcsolat: 28228145
  18. PONGRÁCZ KORNÉLIA. Tanulók fogyatékossággal élő társakkal szembeni attitűdjének vizsgálata. (2015) GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-1108 43 290-304
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26957714] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26957714, Kapcsolat: 26957714
  19. Békés Anna et al. Tanulási nehézséggel küzdő és tanulási zavaros középiskolások motivációs jellemzői. (2015) Megjelent: Lélek-net a léleknek : Az ember a változó technikai közegek világában : A Magyar Pszichológiai Társaság XXIV. Országos Tudomány... pp. 64-64
    Könyvrészlet/Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet)/Tudományos[2909398] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2909398, Kapcsolat: 25603482
  20. Doncsecz Erika. Sajátos nevelési igényű gyermekek óvodai integrációjának vizsgálata három Vas megyei faluban.. (2015) Megjelent: Sajátos nevelési igények- méltányos pedagógia: Konferenciakötet pp. 78-107
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[26171511] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26171511, Kapcsolat: 25086151
  21. Vidonyiné Sólymos Rita. Pedagógiai szakszolgálat – a gyermek útja a felismeréstől a segítő támogatásig. (2015) Megjelent: Sajátos nevelési igények- méltányos pedagógia: Konferenciakötet pp. 5-16
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[27615889] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27615889, Kapcsolat: 25086135
  22. Bognár Amália. „Képes vagyok rá”, egy verseny az elfogadásért. (2015) Megjelent: XVIII. Apáczai-napok. Tudományos Konferencia pp. 227-231
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[30954099] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30954099, Kapcsolat: 26115474
  23. Domiterné Weidl Anita. INKLÚZIÓ AZ ÓVODÁBAN. (2015) Megjelent: Sajátos nevelési igények- méltányos pedagógia: Konferenciakötet
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[25086139] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25086139, Kapcsolat: 25086142
  24. VIDAGERGELY. Az oktatási inklúzió eredete és hazai értelmezése. (2015) EDUCATIO 1216-3384 1419-8827 2015 tél 107-110
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25603503] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25603503, Kapcsolat: 25603503
  25. Vida Gergő. Az Oktatási inkluzió eredete és hazai értelmezése. (2015) EDUCATIO 1216-3384 1419-8827 24 4 107-111
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3063299] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3063299, Kapcsolat: 28228154
  26. Varga Aranka. Az inklúzió szemlélete és gyakorlata. (2015) ISBN:9789636427825
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[3023383] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3023383, Kapcsolat: 25391448
  27. FEHÉRVÁRI ANIKÓ. A HÁTRÁNYOS HELYZETŰ TANULÓK OKTATÁSÁNAK VÁLTOZÁSA, 2006–2014. (2015) ISBN:9789636828622
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[25567095] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25567095, Kapcsolat: 25567095
  28. Csereklye Erzsébet. Multiculturalism in Central and Eastern Europe: The Hungarian Story. (2014) MULTICULTURAL EDUCATION REVIEW 2005-615X 2377-0031 6 1 102-127
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2700665] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 2700665, Kapcsolat: 28227961
  29. Hüse Lajos. Fogyatékkal élő gyermekek inkluzív nevelésével kapcsolatos tanári attitűdök Nyíregyházán. (2014) ACTA MEDICINAE ET SOCIOLOGICA 2062-0284 2014 5 208-228
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24712408] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24712408, Kapcsolat: 24712408
  30. Juhász Valéria. Esélyegyenlőség az oktatásban: az inkluzív oktatási rendszer a párbeszéd iskolája. (2014) Megjelent: Egyenlőtlen utakon pp. 69-84
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[24430164] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24430164, Kapcsolat: 24600354
  31. Horváthová K. A pedagógusképzésben történő változások előzményei és a paradigmaváltás = Faktory spôsobujúce zmeny vo vzdelávaní učiteľov a zmena paradigmy = Factors Causing Changes in Teacher Education and the Paradigm Shift: A SJE TKK Neveléstudományi Tanszékének és és Biológia Tanszékének tudományos tanulmánykötete. (2014) Megjelent: A köznevelés kulturális, szociális és biológiai tényezői pp. 6-13
    Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[25566947] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25566947, Kapcsolat: 25566947
  32. Jászi Éva. „Gyöngyszem az ékszerdobozban” – pedagógushangok az együttnevelésről. (2013) ACTA ACADEMIAE PAEDAGOGICAE AGRIENSIS NOVA SERIES: SECTIO PAEDAGOGICA 1586-6181 40 69-88
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2587640] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2587640, Kapcsolat: 28449434
  33. Jászi Éva. Az együttnevelés kihívásai a pedagógusképzésben: Fogyatékos és nem fogyatékos gyermekek együttneveléséről alkotott pedagógusvélemények jellemzőinek vizsgálata. (2013)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2588279] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2588279, Kapcsolat: 26324283
  34. PONGRÁCZ KORNÉLIA. A TÖBBSÉGI ÁLTALÁNOS ISKOLÁSOK FOGYATÉKOSSÁGGAL ÉLŐ TANULÓKKAL SZEMBENI ATTITŰDJÉNEK VIZSGÁLATA AZ INTEGRÁCIÓS KUTATÁSOKBAN: Tudományos próbapálya. (2013) Megjelent: PSZICHOLÓGIA ÉS NEVELÉSTUDOMÁNYI SZEKCIÓ pp. 494-500
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[23814879] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23814879, Kapcsolat: 23814879
  35. Zsuzsanna Hanák. The experience of adapting alternative pedagogical methods in a Hungarian public school. (2012) Megjelent: EUROPEAN EDUCATIONAL RESEARCH ASSOCIATION (EERA) pp. 1-4
    Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[24712412] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24712412, Kapcsolat: 24712412
  36. Csőre Bernadett et al. Pedagógusok dilemmái a kisgyermekkori intézményes nevelésről és a jövő iskolájáról. (2012) FÓKUSZ: PEDAGÓGIAI KÖZÉLETI LAP 2063-4102 14 2 48-73
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Oktatási[22325028] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22325028, Kapcsolat: 22325025
  37. Hanák Zsuzsanna et al. Jó gyakorlatok – sikeres pedagógiai innovációk Egerben. (2012) KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE 1589-519X 2064-4027 2012 3-4 178-186
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23192805] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23192805, Kapcsolat: 23192805
  38. Horváthné Storczer. Az Inklúziós Index általános iskolai bevezetésének perspektívái Magyarországon. (2012)
    Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)/Tudományos[26115452] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26115452, Kapcsolat: 26115452
  39. Zsuzsanna Hanák. ADAPTATION ANALYSIS OF SOME ALTERNATIVE COMPETENCE-BASED EDUCATION PROGRAMS’ IN A HUNGARIAN PUBLIC SCHOOL. (2012) JOURNAL OF BALTIC SCIENCE EDUCATION 1648-3898 2012 39 52-61
    Folyóiratcikk[22243301] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22243301, Kapcsolat: 22243301
  40. Papp Gabriella Schiffer. Az integrált és inkluzív nevelés hatása a pedagógusképzés egyes területein. (2011) PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 0133-2570 2011 3-4 45-62
    Folyóiratcikk[23077190] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23077190, Kapcsolat: 23077190
  41. Gyurkáné Rácz Mónika. Vélemények és igények a pedagógus- továbbképzésről a pogányvölgyi kistérségben. (2010) FEJLESZTŐ PEDAGÓGIA: PEDAGÓGIAI SZAKFOLYÓIRAT 0866-2495 21 6 29-37
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25551580] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25551580, Kapcsolat: 21725935
  42. Dugasz János. Tanárok véleménye a befogadó nevelésről Recenzió. (2010)
    Egyéb[21725933] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21725933, Kapcsolat: 21725933
  43. Hanák Zsuzsanna. Tanári kompetenciák fejlesztésének hatásvizsgálata (EU által támogatott projekt segítségével). (2010) Megjelent: Társadalmi jelenségek és változások pp. 108-119
    Könyvrészlet[21725931] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21725931, Kapcsolat: 21725931
  44. Bacsó Ildikó. Lapozó 2010. 7. hét. (2010) Lapozó 2010. 7. hét 2010 1-1
    Folyóiratcikk[21725927] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21725927, Kapcsolat: 21725927
Némethné Tóth Ágnes. A sajátos nevelési igényű tanulók. (2011) Megjelent: Változó professzió, változó tanárképzés pp. 221-251, 1775372
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1775372]
  1. Doncsecz Erika. Sajátos nevelési igényű gyermekek óvodai integrációjának vizsgálata három Vas megyei faluban.. (2015) Megjelent: Sajátos nevelési igények- méltányos pedagógia: Konferenciakötet pp. 78-107
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[26171511] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26171511, Kapcsolat: 25086153
  2. Reider Orsolya. Korszerű szűrési eljárások a diszlexia, diszgráfia terén. (2015) Megjelent: Sajátos nevelési igények- méltányos pedagógia: Konferenciakötet pp. 212-230
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[27615909] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27615909, Kapcsolat: 25087773
  3. Estefánné Varga. Tanulók közötti különbségek és speciális bánásmódot igénylő tanulók: Books from TÁMOP-4.1.2 A1 and TÁMOP-4.1.2 A2. (2014)
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[25504181] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25504181, Kapcsolat: 25504181
  4. Molnár Béla. Pedagógusok a tehetségfejlesztésről. (2014) Megjelent: XVII. Apáczai-napok Tudományos Konferencia. Mobilis in mobili: egyszerűség és komplexitás a tudományokban. Tanulmánykötet pp. 118-128
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[24278000] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24278000, Kapcsolat: 24278000
Némethné Tóth Ágnes. Munka és tanulás vs. pedagógus életpálya. (2011) Megjelent: Változó professzió, változó tanárképzés pp. 331-360, 1775371
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1775371]
  1. Csók Cintia. Labour Market Characteristics of Helping Professionals. (2020) CENTRAL EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH 2677-0326 2 1 66-75
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31335082] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31335082, Kapcsolat: 28986323
  2. Gálné Nagy Erika. A szakma kérdései a mentorálás folyamatában. (2015) Megjelent: Sajátos nevelési igények- méltányos pedagógia: Konferenciakötet pp. 471-515
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[25354650] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25354650, Kapcsolat: 25087778
  3. Gerölyné Kölkedi Éva. Gyakorló pedagógusok a pedagógusi kompetenciákról. (2014) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 24 3 17-33
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23739312] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23739312, Kapcsolat: 23739312
  4. Dr. Füredi Árpádné. Ismerkedésem a pedagógiai kutatás módszereivel. (2012) FÓKUSZ: PEDAGÓGIAI KÖZÉLETI LAP 2063-4102 14 2 29-47
    Folyóiratcikk[22325024] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22325024, Kapcsolat: 22325024
  5. Köcséné Szabó Ildikó. A tanárrá válás folyamatának néhány kognitív tényezője.. (2011) Megjelent: Változó professzió, változó tanárképzés pp. 128-154
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2177305] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2177305, Kapcsolat: 21879182
Némethné Tóth Ágnes. Változó professzió, változó tanárképzés. (2011) ISBN:9789639882867, 1775368
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1775368]
  1. Takács Nikolett. Grade school teachers’ views on their teacher training. (2017) ÉVKÖNYV - ÚJVIDÉKI TUDOMÁNYEGYETEM MAGYAR TANNYELVŰ TANÍTÓKÉPZŐ KAR (2011-) 2217-8198 12 1 10-28
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3367920] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3367920, Kapcsolat: 29553176
  2. Horváthné Tóth. Somogy megyei pedagógusok továbbképzési igényei és lehetőségei. (2015) KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE 1589-519X 2064-4027 2015 3-4 173-180
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26733608] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26733608, Kapcsolat: 26733608
  3. Horváthné Tóth Ildikó. Somogy megyei pedagógusok továbbképzési igényei és lehetőségei. (2015) Megjelent: IX. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia pp. 173-180
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2952553] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2952553, Kapcsolat: 27852601
  4. Estefánné Varga Magdolna. SNI tanulók támogatása IKT-eszközökkel. (2013)
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[24585812] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24585812, Kapcsolat: 24585812
Némethné Tóth. Similarities and Differences between Systems of Pre-Primary Education in Hungary and Italy. (2011) Megjelent: Teaching Motor Activities at Italian Infant School Based on the National Guidelines of the Ministry of Education 2007 pp. 7-27, 1783367
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1783367]
  1. RAIOLA GAETANO. PRESCHOOL REGULATION DOCUMENTS IN ITALY ON MOTOR IMAGERY, OPEN LOOP, CLOSED LOOP AND DIDACTICS OF MOVEMENT. (2011) SCIENCE, MOVEMENT AND HEALTH 11 2 532-537
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23716984] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23716984, Kapcsolat: 23716984
N Tóth Ágnes. Ajövő pedagógusai és az inkluzív nevelés, avagy hol tartunk hallgatóink integrált nevelésre való felkészítésében. (2011) PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 0133-2570 2011 3-4 171-179, 2255042
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2255042]
  1. Laoues-Czimbalmos Nóra et al. Az integráció-szegregáció helyzete egy kutatás tükrében. (2018) KÜLÖNLEGES BÁNÁSMÓD 2498-5368 4 4 19-31
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30380515] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 30380515, Kapcsolat: 28228172
2021-04-22 15:54