Bauer András et al. Az értékesítési rendszer iparági elemzésének lehetőségei változó környezeti hatások között. (2000) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 31 4 3-7, 1778794
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1778794]
  1. Fenyves Veronika et al. Pénzügyi kimutatások elemzése klaszterelemzés segítségével az Észak-Alföld régióban működő élelmiszer-kiskereskedelmi vállalkozásoknál. (2017) ACTA CAROLUS ROBERTUS 2062-8269 7 1 87-103
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3241710] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3241710, Kapcsolat: 26667685
  2. Fenyves Veronika et al. AZ ÉSZAK-ALFÖLDI RÉGIÓ ÉLELMISZER JELLEGŰ VEGYES BOLTI KISKERESKEDELMI TEVÉKENYSÉGET VÉGZŐ VÁLLALKOZÁSAINAK ELEMZÉSE. (2016) KÖZÉP-EURÓPAI KÖZLEMÉNYEK 1789-6339 2676-878X 2016/3 34 165-183
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3125248] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3125248, Kapcsolat: 26463388
  3. Horváth Dóra. A termékdesign sajátosságainak szerepe a termékek fogyasztói megítélésében [The role of product design in product related consumer judgements]. (2001)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[2282662] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2282662, Kapcsolat: 22914455
Bauer András et al. A gyógyszerforgalmazás gazdasági aspektusai: egy empirikus felmérés eredményei. (2001) GYÓGYSZERÉSZET 0017-6036 45 2 77-84, 1778833
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1778833]
  1. Kóczián-Babkó Zita. OTC gyógyszerek marketingkommunikációja 2. rés. (2009) GYÓGYSZERÉSZET 0017-6036 53 9 345-350
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[25948348] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25948348, Kapcsolat: 25948348
Bauer András et al. A gyógyszerforgalmazás gazdasági aspektusai II.rész: A magyarországi gyógyszer-kereskedelem stratégiai szempontú megközelítése. (2001) GYÓGYSZERÉSZET 0017-6036 45 1 24-29, 1778831
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1778831]
  1. Agárdi Irma. Kereskedelmi marketing és menedzsment. (2010) ISBN:9789630589406
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[2333044] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2333044, Kapcsolat: 21754417
Bauer András et al. Marketing a gyógyszertárban. (2001) ISBN:9630058952, 1778006
Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[1778006]
  1. Csepeti Ádám. Környezeti alkalmazkodási magatartásminták a magyarországi lakossági gyógyszerellátásban = Environmental Adaptation Patterns in the Hungarian Public Retail Drug Supply: A Miles és Snow-féle stratégiai tipológia tesztelése szabályozott iparági környezetben = Testing the Applicability of Miles and Snow's Strategic Typology in Regulated Industrial Setting. (2015)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[2977562] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 2977562, Kapcsolat: 25309940
  2. Blasló György. VÁLOGATOTT FEJEZETEK A GYÓGYSZERÜGYI MANAGEMENT B ŐL. (2011)
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[26079245] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26079245, Kapcsolat: 26079245
  3. Csepeti Ádám. Stratégiai orientáció és marketingtevékenység a magyarországi gyógyszertárak körében. (2011) Megjelent: MOK 2011 Felelős marketing: Tanulmánykötet pp. 271-281
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[24595357] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24595357, Kapcsolat: 24595357
  4. Blaskó György. Selected topics of pharmaceutical management. (2011)
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[27046766] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27046766, Kapcsolat: 27046766
  5. Major Csilla. Beteg-gyógyszerész együttműködés a vény nélküli gyógyszerek vásárlásako. (2005) GYÓGYSZERTÁR: A MAGÁNGYÓGYSZERÉSZEK ORSZÁGOS SZÖVETSÉGÉNEK KIADVÁNYA 1588-8231 4 12 16-17
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Közérdekű[24595572] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24595572, Kapcsolat: 24595572
  6. Szalkai Zs. A gyógyszeripari versenyképesség vizsgálata, különös tekintettel a kórházi piac szerepére. (2005)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[2633330] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2633330, Kapcsolat: 21748561
  7. Mohr Tamás. Építőkövek a magyar gyógyszerészet 1940 utáni történetéhez. (2003) ISBN:9638626887
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[24595962] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24595962, Kapcsolat: 24595962
  8. Fábián László. Az öngyógyítást befolyásoló tényezők vizsgálata — elemzések, perspektívák. (2002)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[24590215] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24590215, Kapcsolat: 24590215
Horváth Dóra et al. Alkohol Design?: A csomagolás pozícionáló és jelentésmódosító szerepe az alkoholtartalmú termékek esetében. (2003) KOMMUNIKÁCIÓ MENEDZSMENT 3 2 44-52, 1887149
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1887149]
  1. Dörnyei Krisztina Rita et al. Reading before buying - exploring consumer attitudes toward informative function of packaging. (2012) Megjelent: 11th International Marketing Trends Conferfence pp. 1-23
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[1820558] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1820558, Kapcsolat: 24481174
  2. Dörnyei Krisztina Rita. Fogyasztói információkeresési magatartás vizsgálata élelmiszerek csomagolásán: Analysis of Consumer Information Search Behaviour on Food Packaging. (2011)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[2282874] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2282874, Kapcsolat: 24480884
Mitev Ariel. A szeszesitalok reklámozása és marketingje során alkalmazott technikák. (2003) ADDIKTOLÓGIA: ADDICTOLOGIA HUNGARICA 1589-0317 2 2 178-197, 1887157
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1887157]
  1. Elekes Zsuzsa. Az ifjúkori drogfogyasztás epidemiológiája: egészségkárosító magatartások elterjedsége és társadalmi-demográfiai jellemzői középiskolások körében végzett kutatások alapján. (2010)
    MTA Doktora (Disszertáció) | Tudományos[24590178] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24590178, Kapcsolat: 24590178
  2. Elekes Zsuzsanna. Egy változó kor változó ifjúsága: fiatalok alkohol- és egyéb drogfogyasztása Magyarországon, ESPAD 2007. (2009) ISBN:9789632362045
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[1359219] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 1359219, Kapcsolat: 24480879
Mitev Ariel. Marketingstratégiák jelentősége a dohánypiacon és a dohányzás elleni küzdelemben. (2004) ADDIKTOLÓGIA: ADDICTOLOGIA HUNGARICA 1589-0317 3 2 203-232, 1887128
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1887128]
  1. Pénzes Melinda et al. Dohányzásellenes intézkedések hatékonyságának megítélése serdülők körében. (2013) EGÉSZSÉGTUDOMÁNY 0013-2268 57 1 57-74
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2216669] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 2216669, Kapcsolat: 24502507
  2. Rácz József. A droghasználat megelőzése - prevenciós modellek és programok. (2007) Megjelent: Az addiktológia alapjai I. pp. 417-447
    Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[207717] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 207717, Kapcsolat: 24490869
Horváth Dóra et al. Az alkoholreklámokhoz kapcsolódó fogyasztói narratívumok strukturális elemzése: Egyetemisták történetei Frye rendszerében. (2005) Megjelent: Marketingoktatás és kutatás a változó Európai Unióban pp. 95-107, 2310435
Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[2310435]
  1. Mátyás Judit. Storytelling. A történetmesélés ereje a marketingkommunikációban. (2017) Megjelent: Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás pp. 350-359
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[26956129] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26956129, Kapcsolat: 26956129
Horváth Dóra et al. Mítoszok sodrásában: Az alkoholreklámokhoz kapcsolódó fogyasztói narratívumok strukturális elemzése Frye kategóriái alapján. (2005) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 39 6 20-32, 2261651
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2261651]
  1. Dr. Kollár Csaba. Bevezető gondolatok a marketing narratív megközelítéséhez. (2014) FLUENTUM: NEMZETKÖZI GAZDASÁG- ÉS TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 2064-6356 2 1-17
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[24482736] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 24482736, Kapcsolat: 24482736
  2. Neulinger Ágnes. Világi rítusok, családi rítusok: Szakirodalmi áttekintés. (2013) SZOCIOLÓGIAI SZEMLE 1216-2051 23 3 102-120
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2503631] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2503631, Kapcsolat: 24486716
Mitev Ariel et al. Rítusok hálójában: A magyar fiatalok alkoholfogyasztásának kulturális és kommunikációs meghatározottsága. (2005) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 38-39 2004/6, 2005/1 140-148, 2352571
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2352571]
  1. Kenesei Zsófia et al. Szolgáltatásmarketing-és menedzsment. (2014) ISBN:9786155303418
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[2512861] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2512861, Kapcsolat: 24500582
  2. Neulinger Ágnes. Világi rítusok, családi rítusok: Szakirodalmi áttekintés. (2013) SZOCIOLÓGIAI SZEMLE 1216-2051 23 3 102-120
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2503631] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2503631, Kapcsolat: 24486712
  3. Kenesei Zsófia et al. Szolgáltatásmarketing és -menedzsment. (2007) ISBN:9789639659193
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[2172946] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2172946, Kapcsolat: 24573243
  4. Simányi Léna. Bevezetés a fogyasztói társadalom elméletébe. (2005) REPLIKA 0865-8188 51-52 165-195
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1476031] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1476031, Kapcsolat: 24294834
Mitev Ariel Zoltán. A társadalmi marketing elméleti és empirikus kérdései. (2005), 2282518
PhD (Disszertáció) | Tudományos[2282518]
  1. Kovács László. Társadalmi marketing és világjárvány. (2020) Megjelent: Globális kihívás – lokális válaszok pp. 195-206
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[31607841] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31607841, Kapcsolat: 29819393
  2. Csordás Tamás et al. Social media activities of small and medium-sized enterprises – Study of a meme portal that became a brand. (2018) Megjelent: MMDC terelő pp. 47-58
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[30369707] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30369707, Kapcsolat: 27778527
  3. Markos-Kujbus Éva et al. „Semmi tárgyilagosat nem írt, olyan, mint hogyha nem is járt volna ott": Online felhasználói értékelések és egy fókuszcsoportos kutatás tanulságai. (2018) Megjelent: MMDC terelő pp. 83-100
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[30370462] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30370462, Kapcsolat: 27778526
  4. Ruha Brigitta et al. Egy mémből lett kkv márka online közösségi tevékenységének szemelvényei. (2017) Megjelent: Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás pp. 379-387
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[3261245] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3261245, Kapcsolat: 27047198
  5. Lukács Rita. A társadalmi felelősségvállalás és a vállalati reputáció érintetti szempontú vizsgálata = Stakeholder-focused research of Corporate Social Responsibility and Corporate Reputation. (2017)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[3369017] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3369017, Kapcsolat: 27408364
  6. Katona Norbert et al. Expanding the self-evaluation system of corporate social responsibility on the basis of Hungarian gambling game organizing company. (2016) GAMING LAW REVIEW AND ECONOMICS 1097-5349 1941-5494 2016 20(4) 339-348
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2927370] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2927370, Kapcsolat: 27863722
  7. Katona Norbert et al. A felelős vállalati magatartás önértékelési rendszerének kiterjesztése a Szerencsejáték Zrt. gyakorlata alapján. (2015) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 2015 46(5) 2-12
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2739134] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2739134, Kapcsolat: 24954093
  8. Kollár Csaba. Bevezető gondolatok a marketing narratív megközelítéséhez. (2014) FLUENTUM: NEMZETKÖZI GAZDASÁG- ÉS TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 2064-6356 2 1-17
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[24482737] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 24482737, Kapcsolat: 24482737
  9. Neulinger Ágnes. Mese és valóság, avagy a gyerekmese szerepe a fogyasztói szocializációban. (2013) Megjelent: Kiterjesztett marketing: Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubjának 19. országos konferenciája pp. 230-243
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[25357406] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25357406, Kapcsolat: 25357345
  10. Neumann-Bódi Edit. Vevőértékelés egyéni és szervezeti vásárlók esetében Az ajánlással szerzett ügyfelek jellemzői és hatásuk a vevőértékre szervezetközi viszonylatban [Customer evaluation of individual and organisational buyers. Characteristics of customers acquired through recommendation and their impact on customer value in a business-to-business context]. (2012)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[24589743] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24589743, Kapcsolat: 24589743
  11. Horváth Dóra et al. Re-written by machine and new technology: Did the Internet kill the Video Star?. (2012) PARTICIPATIONS: JOURNAL OF AUDIENCE & RECEPTION STUDIES 1749-8716 9 2 526-557
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2352519] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2352519, Kapcsolat: 24486739
  12. Gulyás Emese. Az etikus fogyasztás mint a közügyekben való részvétel. (2012)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[27409444] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27409444, Kapcsolat: 27409444
  13. Dr. Dankó László. Képzett fiatalok megtartása Tokaj-hegyalján a társadalmi. (2011) Megjelent: Örökségértékek és turizmusfejlesztés : Tokaj-hegyalja - Zemplén örökségértékei és az ezekre alapozható gazdaság-és turizmusfejl... pp. 96-116
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2102621] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2102621, Kapcsolat: 24574587
  14. Dankó László. Képzett fiatalok megtartásának támogatása a társadalmi marketing eszközeivel. (2010) Megjelent: Marketingkaleidoszkóp 2010 pp. 33-62
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[1795039] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1795039, Kapcsolat: 24490851
  15. Sikos T T. A kereskedelmi komplexumok terjedése Szlovákiában. (2007) Megjelent: A bevásárlóközpontok jelene és jövője pp. 28-48
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[1128569] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1128569, Kapcsolat: 24480853
  16. Berács József et al. Marketing. (2006) ISBN:9639585041
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[2294188] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2294188, Kapcsolat: 24480835
  17. Rácz József. Kvalitatív drogkutatások. Kvalitatív kutatások budapesti droghasználók között. (2006) ISBN:9639683272
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[207485] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 207485, Kapcsolat: 24480840
Bauer András et al. Az értékesítés módszerei és technikái. (2006), 1777953
Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[1777953]
  1. Rekettye Gábor. Kisvállalati marketing. (2007) ISBN:9789630584685
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[1137058] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1137058, Kapcsolat: 21748560
Mitev Ariel Zoltán. Végtelen történet: A narratív elemzés alkalmazhatósága a marketingkutatásban. (2006) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 37 10 33-41, 1887091
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1887091]
  1. Szőke-Milinte Enikő. A narratívák és a történetmesélés szerepe a konfliktuskezelésben. (2022) MÁLTAI TANULMÁNYOK. A MAGYAR MÁLTAI SZERETETSZOLGÁLAT TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 2676-9468 2732-0332 4 1 24-41
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32875623] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32875623, Kapcsolat: 31367267
  2. Kollár Csaba. Bevezető gondolatok a marketing narratív megközelítéséhez. (2014) FLUENTUM: NEMZETKÖZI GAZDASÁG- ÉS TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 2064-6356 2 1-17
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[24482739] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 24482739, Kapcsolat: 24482739
  3. Nyiri Zoltán. A tréningek és eredményességük mérésének a problémái-kutatás narratív módszerrel. (2008) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 39 7-8 73-82
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[22625252] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22625252, Kapcsolat: 24590105
Bauer András et al. Az innovációterjedés lehetőségei egy technológiai piacon. (2007) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 38 6 59-64, 1778855
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1778855]
  1. Buzás Norbert et al. A potenciál elemzés és a partnerség szerepe a korai fázisú kutatási eredmények hasznosításában. (2013) Megjelent: Innovációs rendszerek pp. 21-38
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2497798] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2497798, Kapcsolat: 24482753
  2. Bernschütz Mária. Az integrált marketingkommunikáció alkalmazásának strukturális modellje: Ph.D. értekezés. (2012)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[2585339] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2585339, Kapcsolat: 24590080
  3. Bernschütz Mária. A grounded theory alkalmazása fogyasztói kutatásokban. (2010) Megjelent: Új marketing világrend MOK 2010 pp. 856-866
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[26958876] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26958876, Kapcsolat: 26958876
  4. Bernschütz Mária. Kvalitatív kutatás a magyarországi integrált marketingkommunikáció-alkalmazás feltételeiről. (2009) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 40 9 29-40
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[21748562] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21748562, Kapcsolat: 21748562
  5. Bernschütz Mária. Az integrált marketingkommunikáció magyarországi alkalmazásának feltételei és korlátai. (2009) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 43 4 70-77
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2265195] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2265195, Kapcsolat: 21748563
  6. Bernschütz Mária. Az integrált marketingkommunikáció magyarországi alkalmazásának feltételei és korlátai. (2008) Megjelent: 60éves a Közgáz. A Jubileumi Tudományos Konferencia alkalmából készült tanulmányok: Gazdálkodástudományi Kar. pp. 283-299
    Könyvrészlet[21752787] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21752787, Kapcsolat: 21751455
Hofmeister Tóth Ágnes et al. Üzleti kommunikáció és tárgyalástechnika. (2007) ISBN:9789630585323, 1759955
Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[1759955]
  1. Németh Anikó. Üzleti és vállalati tolmácsolás a dialógustolmácsolás kontextusában. (2021) FORDÍTÁSTUDOMÁNY 1419-7480 2732-1924 23 2 66-91
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32542485] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32542485, Kapcsolat: 30923220
  2. Korpics Márta. Tárgyalástechnika: adekvát tárgyalási technikák és komplex tárgyalási helyzetek. (2019) Megjelent: Vezető és vezetés a közszolgálatban pp. 113-122
    Felsőoktatási tankönyv része (Könyvrészlet) | Oktatási[30851201] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30851201, Kapcsolat: 29047929
  3. Kajtár Edit et al. Konfliktuskezelés, együttműködés. (2019) Megjelent: Vezető és vezetés a közszolgálatban pp. 143-152
    Felsőoktatási tankönyv része (Könyvrészlet) | Oktatási[30859434] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30859434, Kapcsolat: 29047932
  4. Kajtár Edit et al. Csoportok vezetése, csapatépítés: Csoportok vezetése, csapatépítés. (2019) Megjelent: Vezető és vezetés a közszolgálatban pp. 105-112
    Felsőoktatási tankönyv része (Könyvrészlet) | Oktatási[30859430] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30859430, Kapcsolat: 29047925
  5. Tóth Zsuzsanna et al. Az üzleti viselkedés sajátosságai a szlovák üzleti környezetben. (2018) Megjelent: A hatékony marketing pp. 434-448
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[30321365] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30321365, Kapcsolat: 27723092
  6. Pálmai Judit. A hatékony dokumentálás lehetőségei. (2018) Megjelent: Testmozgásfókuszú kortárscsoport-foglalkozások vezetésének módszertani alapjai pp. 99-107
    Felsőoktatási tankönyv része (Könyvrészlet) | Oktatási[3407765] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 3407765, Kapcsolat: 27789758
  7. Gyökér Irén. SZERVEZETI VISELKEDÉS: oktatási segédanyag. (2016)
    Oktatási anyag (Könyv) | Oktatási[26410998] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26410998, Kapcsolat: 26410998
  8. Schéder Veronika. A beszédfeldolgozás és a jegyzetelési eljárások elméleti összefüggései. (2016) KÜLÖNLEGES BÁNÁSMÓD 2498-5368 2 1 7-15
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3101519] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3101519, Kapcsolat: 26067124
  9. Dajnoki Krisztina et al. Üzleti kommunikációs alapismeretek. (2015) ISBN:9789631230505
    Felsőoktatási tankönyv (Könyv) | Oktatási[2957939] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2957939, Kapcsolat: 27773086
  10. Raátz Judit. Retorika és az üzleti kommunikáció. (2015) MAGYAR NYELV 0025-0228 1588-1210 111 3 319-327
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2959289] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 2959289, Kapcsolat: 25250009
  11. Malota Erzsébet et al. Nemzetközi üzleti gyakorlat, üzleti szokások. (2015) Megjelent: Nemzetközi marketing pp. 167-197
    Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[2997772] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2997772, Kapcsolat: 25104301
  12. Blahó András. Nemzetközi menedzsment. (2015) ISBN:9789630595360; 9789630597548
    Tanulmánykötet (Könyv) | Tudományos[2910398] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2910398, Kapcsolat: 30183824
  13. Borgulya Istvánné. Kommunikáció nemzetközi környezetben. (2015) Megjelent: Nemzetközi menedzsment pp. 119-135
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2983393] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2983393, Kapcsolat: 27157051
  14. Mohácsi Márta. The particularities of business communication. (2014) TAYLOR: GAZDÁLKODÁS- ÉS SZERVEZÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT: A VIRTUÁLIS INTÉZET KÖZÉP-EURÓPA KUTATÁSÁRA KÖZLEMÉNYEI 2064-4361 6 1-2 5-11
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2815504] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2815504, Kapcsolat: 24705985
  15. Borgulya Istvánné Vető. Kulturális távolságok: Vállalatokon belüli és országok közötti interakciókban: elmélet és gyakorlat. (2014) ISBN:9789632798196
    Monográfia (Könyv) | Tudományos[2848486] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2848486, Kapcsolat: 25593283
  16. Boronkai Dóra. A tárgyalástechnikai képességek fejlesztése az anyanyelvi órán.. (2014) ANYANYELV-PEDAGÓGIA 2060-0623 7 3
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2732199] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2732199, Kapcsolat: 24596077
  17. Rekettye Gábor. Marketing a magyar kisvállalatoknak. (2012) ISBN:9789630592468
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[2043888] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2043888, Kapcsolat: 24584863
  18. Kegyesné Szekeres Erika. Tárgyalási stratégia - gender-stratégia a vállalati kommunikáció tükrében. (2011) ALKALMAZOTT NYELVÉSZETI KÖZLEMÉNYEK 1788-9979 6 1 121-132
    Konferenciaközlemény (Folyóiratcikk) | Tudományos[1960922] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 1960922, Kapcsolat: 24501653
  19. Illésmé Kovács Mária. Kifogáskezelés az üzleti kommunikációban. (2011) ALKALMAZOTT NYELVÉSZETI KÖZLEMÉNYEK 1788-9979 6 1 91-101
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2334964] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2334964, Kapcsolat: 24501651
  20. Darabos Ferenc. A tárgyalás sikeres lebonyolításához szükséges kommunikáció. (2011)
    Oktatási anyag (Könyv) | Oktatási[2186058] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2186058, Kapcsolat: 24501654
  21. Mérai Györgyi. Idegen nyelvű üzleti kommunikáció a turizmusban. (2010)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[23752559] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23752559, Kapcsolat: 24598341
  22. Dajnoki K. Esélyegyenlőségi kommunikációs ismeretek alkalmazása a gyakorlatban. (2009) Megjelent: Esélyegyenlőségi kommunikációs ismeretek a munka világában - HR pp. 115-131
    Oktatási anyag része (Könyvrészlet) | Oktatási[2773348] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2773348, Kapcsolat: 26837323
  23. Dévényi Márta. Az üzleti tárgyalások disztributív verbális taktikái: Angol nyelvű értékesítési tárgyalások empirikus kutatása interdiszciplináris megközelítésben. (2009)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[24596168] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24596168, Kapcsolat: 24596168
  24. Veres János. A személyes eladás helye a marketing-kommunikáció eszközrendszerében és szerepe a magyarországi biztosítók értékesítési stratégiájában. (2009) GAZDASÁGI ÉS TÁRSADALOMTUDOMÁNYI KÖZLEMÉNYEK 2061-3156 1 1 81-89
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[24598347] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24598347, Kapcsolat: 24598347
  25. Gerliczkiné Schéder Veronika. A beszédmegértési és jegyzetelési nehézségek összefüggései fiatal felnőtteknél. (2009)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[2846606] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2846606, Kapcsolat: 24578151
  26. Palencsárné Kasza. Az üzleti kommunikáció módjai, alapelvei, szabályai. (2008)
    Nem besorolt (Egyéb) | Oktatási[24598345] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24598345, Kapcsolat: 24598345
Horváth Dóra et al. Reklámzenei élmények befogadói interpretációja. (2007) Megjelent: A Marketing Oktatók Klubjának 2007. évi konferencia pp. 170-182, 2352663
Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[2352663]
  1. Szabó Dániel Róbert. Zenék a legértékesebb márkák termékeinek reklámjaiban. (2016) VALÓSÁG: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI KÖZLÖNY 0324-7228 59 8 17-29
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3089533] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3089533, Kapcsolat: 26337418
  2. Szabó Dániel et al. Világmárkák hangjai. (2016) POLGÁRI SZEMLE: GAZDASÁGI ÉS TÁRSADALMI FOLYÓIRAT 1786-6553 1786-8823 12 1-3
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[26411116] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26411116, Kapcsolat: 26411116
  3. Szabó Dániel Róbert. A reklámzene mint marketingkommunikációs eszköz. (2016)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[3123348] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 3123348, Kapcsolat: 26337419
Mitev Ariel. A narrative analysis of university students’ alcohol stories in terms of a Fryeian framework. (2007) EUROPEAN JOURNAL OF MENTAL HEALTH 1788-4934 1788-7119 2 2 205-233, 1887077
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1887077]
  1. Herrera-Sánchez Isabel María et al. Storytelling in addiction prevention: A basis for developing effective programs from a systematic review. (2019) HUMAN AFFAIRS 1210-3055 1337-401X 29 1 32-47
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30435747] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30435747, Kapcsolat: 27863183
  2. Cheryl Jean. Drinking experiences of first year female students: using narratives to explore the transition to university life. (2012)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[26411250] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26411250, Kapcsolat: 26411250
  3. Piotr Pawliszak. Narracyjne konstruowanie społecznego świata podróżników. (2009) Megjelent: Podróż i miejsce w perspektywie antropologicznej pp. 107-126
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[27423719] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27423719, Kapcsolat: 27423719
Sajtos László et al. SPSS kutatási és adatelemzési kézikönyv. (2007) ISBN:9789639659087, 1886537
Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[1886537]
  1. Mónika Harangi-Rákos et al. Thrown into Deep Water: Feedback on Student Satisfaction - A Case Study in Hungarian and Romanian Universities. (2022) EDUCATION SCIENCES 2227-7102 12 1
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32563856] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32563856, Kapcsolat: 30982913
  2. Griszbacher Norbert et al. Sport, megaesemények, önkéntesek és az egyedi élmény faktor: Az önkéntesek szerepe az arénaélmény létrehozásában a megasportesemények során. (2022) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 53 1 15-28
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32595804] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 32595804, Kapcsolat: 30989417
  3. Csiszárik-Kocsir Ágnes et al. Mi lett fontos a pandémia alatt?: Preferenciák, vásárlói szokások átértékelődése a koronavírus-járvány hatására a különböző generációk szemével. (2022) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 53 4 70-83
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32781775] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32781775, Kapcsolat: 31331179
  4. Kovács Bence et al. Market orientation and corporate performance in the health industry. (2022) MANAGEMENT AND MARKETING 1842-0206 2069-8887 17 1 41-60
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32780126] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32780126, Kapcsolat: 31331266
  5. Ágoston Norbert. Külföldi csődelőrejelző módszerek szisztematikus irodalomelemzése. (2022) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 53 1 69-89
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32595821] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32595821, Kapcsolat: 30989432
  6. Kiss Emőke et al. Characteristics of Climate Concern—Attitudes and Personal Actions—A Case Study of Hungarian Settlements. (2022) SUSTAINABILITY 2071-1050 14 9 p. 5138
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32795368] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32795368, Kapcsolat: 31331268
  7. Inzsöl Renáta. A rövid ellátási lánc társadalmi-gazdasági és területi összefüggései termelői oldalról Vas megye példáján. (2022)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[32746849] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32746849, Kapcsolat: 31331263
  8. Plöchl Kata. A magyar lakástámogatási rendszer vizsgálata a CSOK-lakástámogatáson keresztül az ország nyugati és középső régióiban. (2022)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[32761543] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32761543, Kapcsolat: 31331264
  9. Boda Eszter Judit et al. A kalandpark fiatal felnőtt látogatóinak tipizálása Classifying young adult visitors to adventure parks. (2022) TURIZMUS BULLETIN 1416-9967 22 1 38-46
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32785107] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32785107, Kapcsolat: 31331257
  10. Zsótér Boglárka et al. A felsőoktatásban tanuló fiatalok jellemzése pénzügyi céljaik, attitűdjeik és magatartásuk mentén. (2022) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 53 3 60-72
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32758268] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 32758268, Kapcsolat: 31211737
  11. Csepregi Anikó et al. Z generáció és a home office viszonya 2020-ban a COVID19 idején – Pilot kutatás eredményei. (2021) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 55 3 59-69
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32552561] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 32552561, Kapcsolat: 30982935
  12. Szombathelyi Sándor. Typing the settlements of Homokhátság. (2021) STUDIA MUNDI - ECONOMICA 2415-9395 8 2 84-93
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31885432] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31885432, Kapcsolat: 30199643
  13. Michalkó G et al. The potential of the Visegrad Cooperation (V4) for the safe restarting of tourism in the region following the COVID-19 epidemic. (2021) SCIENTIA ET SECURITAS 2732-2688 2 4 452-458
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32737081] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 32737081, Kapcsolat: 31331265
  14. Soltész László. Termékfejlesztési folyamat sikertényezőinek vizsgálata. (2021)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[32050996] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 32050996, Kapcsolat: 30742886
  15. Miskolczi Márk et al. Technology-Enhanced Airport Services—Attractiveness from the Travelers’ Perspective. (2021) SUSTAINABILITY 2071-1050 13 2
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31813468] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31813468, Kapcsolat: 29897433
2022-06-26 01:17