Előző oldalÖsszesen 75 elem 1 oldalon, 75 listázva, a(z) 1. oldal megjelenítve.Következő oldalÁtlépés a keresőbeIn English
Megjelenítési opciók
Herendy Csilla. Tekintetkövetéses vizsgálat és online fókuszcsoportos pilot-kutatás a magyarország.hu oldalon.. (2008) JEL-KÉP: KOMMUNIKÁCIÓ KÖZVÉLEMÉNY MÉDIA 0209-584X 27 3 57-80,
1715896
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1715896]
Kenesei Zsófia et al. Technológia-elfogadás speciális jellemzői az idős internetezők körében. (2019) Megjelent: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája pp. 230-240
Herendy Csilla. Az online felületek tesztelési lehetőségeiről és az általános webes észjárásról. (2010) Megjelent: Új marketing világrend MOK 2010 pp. 127-135
KRISZTINA SZERÓVAY. USABILITY OF E-GOVERNMENT WEBSITES, EVALUATION OF THE HUNGARIAN E-GOVERNMENT PORTAL. (2011) Megjelent: Cofola 2011. The Conference Proceedings pp. 1596-1635
Herendy Csilla. Az online felületek tesztelési lehetőségeiről és az általános webes észjárásról. (2010) Megjelent: Új marketing világrend MOK 2010 pp. 127-135
Csilla Herendy. How to Research People’s First Impressions of Websites?: Eye-tracking as a Usability Inspection Method and Online Focus Group Research. (2009) Megjelent: Software Services for e-Business and e-Society pp. 287-300,
2146963
Babicsné-Horváth Mária et al. The Difficulties in Usability Testing of 3-Dimensional Software Applying Eye-Tracking Methodology – Presented via Two Case Studies of Evaluation of Digital Human Modelling Software. (2020) Megjelent: Digital Human Modeling and Applications in Health, Safety, Ergonomics and Risk Management. Human Communication, Organization an... pp. 311-321
Ye Xuhong et al. Developing and Testing a Theoretical Path Model of Web Page Impression Formation and Its Consequence. (2020) INFORMATION SYSTEMS RESEARCH 1047-7047 1526-5536 31 2
Mária Babicsné-Horváth et al. Early Results of a Usability Evaluation of Two Digital Human Model -based Ergonomic Software Applying Eye-Tracking Methodology: Comparison of the usability of ViveLab and Jack software. (2019) Megjelent: 10th IEEE International Conference on Cognitive Infocommunications, (CogInfoCom 2019) pp. 205-210
Suryani Ani et al. Can you find it on the web? Assessing university websites on academic integrity policy. (2019) Megjelent: 2019 International Conference on Electrical, Electronics and Information Engineering (ICEEIE) pp. 309-313
Rosy Boardman. Investigating How A Fashion Retailer’s Website Design Affects Users’ Responses Across A Fifty Year Age Span Through The Use Of Eye Tracking Technology. (2015)
Andreas Auinger et al. Search Engine Optimization Meets e-Business - A Theory-based Evaluation: Findability and Usability as Key Success Factors. (2012) Megjelent: Proceedings of the International Conference on Data Communication Networking, e-Business and Optical Communication Systems pp. 237-250
Andreas Auinger et al. User-centric Usability Evaluation for Enterprise 2.0 Platforms - A Complementary Multi-method Approach: Proceedings of the International Conference on e-Business, Seville, Spain, 18-21 July, 2011. (2011)
Geise Stephanie et al. Eyetracking in der Kommunikations- und Medienwissenschaft: Theorie, Methode und kritische Reflexion. (2011) Studies in Communication | Media 2192-4007 0 2 149-263
Baros Zoltán. Települési környezeti minőség, fenntarthatóság és városmarketing- külônös tekintettel a zajterhelésre és az önkormányzatok szerepére. (2012) TÉR ÉS TÁRSADALOM 0237-7683 2062-9923 26 3 48-68
Herendy Csilla. Weboldal-fejlesztés: innovatív és hagyományos módszerek 2.. (2009) MÉDIAKUTATÓ: MÉDIAELMÉLETI FOLYÓIRAT 1586-8389 10 1 49-61,
1715884
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1715884]
Kósa István. Az online hírszelekciót meghatározó tényezők vizsgálata, különös tekintettel a hírek mellett található szimbólumokra, képi- és videoanyagokra. (2019)
KRISZTINA SZERÓVAY. USABILITY OF E-GOVERNMENT WEBSITES, EVALUATION OF THE HUNGARIAN E-GOVERNMENT PORTAL. (2011) Megjelent: Cofola 2011. The Conference Proceedings pp. 1596-1635
Herendy Csilla. Az online felületek tesztelési lehetőségeiről és az általános webes észjárásról. (2010) Megjelent: Új marketing világrend MOK 2010 pp. 127-135
Gáspár Mátyás. Budafok-Tétény Polgármesteri Hivatal szervezetfejlesztése. A lakossági tájékoztatás szükséglete és a kisközösségi média: Szakmai alapozó tanulmány. (2009)
Herendy Csilla. A kereső, a dokumentumok és a user: A szemantikus web egy lehetséges nézőpontja. (2010) MÉDIAKUTATÓ: MÉDIAELMÉLETI FOLYÓIRAT 1586-8389 11 1 41-55,
2146980
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2146980]
Hubert József. THE TRANSFORMATION OF THE MARKETING ORGANIZATION DUE TO EXPANSION OF SOCIAL MEDIA MARKETING. (2018)
Jakopánecz Eszter et al. Sportfogyasztásra ható megatrendek. Trendtanulmány a sport területét befolyásolófogyasztói magatartásváltozásokról. (2018) ISBN:9789634293521
Herendy Csilla. Az online felületek tesztelési lehetőségeiről és az általános webes észjárásról. (2010) Megjelent: Új marketing világrend MOK 2010 pp. 127-135,
30821036
Kriskó Edina. PR stratégiák a rendvédelmi szerveknél különös tekintettel a katasztrófavédelemnél. (2011) VÉDELEM ONLINE: TŰZ- ÉS KATASZTRÓFAVÉDELMI SZAKKÖNYVTÁR 1-47
Nagy Benedek. A turizmusmarketing online felületei Székelyföldön –összefüggések a valós forgalommal. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk pp. 172-186
Herendy Csilla. Ikonvakság és stabilitásigény: A 60+ korosztály internetezési szokásai az ujbuda.hu 60+ oldalán végzett usability-kutatás és eye-tracking vizsgálat tükrében. (2016) MÉDIAKUTATÓ: MÉDIAELMÉLETI FOLYÓIRAT 1586-8389 17 3-4 83-100,
3217589
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3217589]
Buday Gergely. Az állam felhasználói felülete. (2020) Megjelent: XVII. Nemzetközi Tudományos Napok - Abstract Book pp. 64-64
Kenesei Zsófia et al. Technológia-elfogadás speciális jellemzői az idős internetezők körében. (2019) Megjelent: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája pp. 230-240
Csilla Herendy. How to Research Website Usability and User Experience in Public Administration Websites?. (2017) PRO PUBLICO BONO: MAGYAR KÖZIGAZGATÁS; A NEMZETI KÖZSZOLGÁLATI EGYETEM KÖZIGAZGATÁS-TUDOMÁNYI SZAKMAI FOLYÓIRATA 2063-9058 2063-9066 2017/3 270-289,
30616762
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30616762]
Najwa Samrgandi. User Experience of Academic Library Websites. (2020) INTERNATIONAL JOURNAL OF COMPUTER SCIENCE AND MOBILE COMPUTING 2320-088X International Journal of Computer Science and Mobile Computing A Monthly Journal of Computer Science and Information Technology 57-69
Csemáné Váradi Erika. A digitális világtól az offline valóságig. Gondolatok a GTA apropóján. (2019) MISKOLCI JOGI SZEMLE: A MISKOLCI EGYETEM ÁLLAM- ÉS JOGTUDOMÁNYI KARÁNAK FOLYÓIRATA 1788-0386 XIV. évfolyam 2019 2. különszám 1. kötet 177-194
Herendy Csilla. Hogyan ismerhetjük meg a felhasználókat és azok szükségleteit?: Felhasználói igények és azok kutatása a közigazgatási weboldalakon. (2018) Megjelent: Ünnepi kötet a 65 éves Kiss György tiszteletére [Liber Amicorum in honorem Georgii Kiss aetatis suae LXV] pp. 349-355,
30659170
Herendy Csilla. How to Learn About Users and Understand Their Needs?: User Experience, Mental Models and Research at Public Administration Websites. (2018) SOCIALINIAI TYRIMAI / SOCIAL RESEARCH 1392-3110 2351-6712 41 5-17,
3390625
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3390625]
A minőségbiztosítási megoldások és azok időtállóságának vizsgálata a megújuló ügyfél-tájékoztatás tükrében: –. (2022) PRO FUTURO - A JÖVŐ NEMZEDÉKEK JOGA 2063-1987 2063-2754 2022/12 12 N/a-N/a
Babicsné-Horváth Mária et al. The Difficulties in Usability Testing of 3-Dimensional Software Applying Eye-Tracking Methodology – Presented via Two Case Studies of Evaluation of Digital Human Modelling Software. (2020) Megjelent: Digital Human Modeling and Applications in Health, Safety, Ergonomics and Risk Management. Human Communication, Organization an... pp. 311-321
Mária Babicsné-Horváth et al. Early Results of a Usability Evaluation of Two Digital Human Model -based Ergonomic Software Applying Eye-Tracking Methodology: Comparison of the usability of ViveLab and Jack software. (2019) Megjelent: 10th IEEE International Conference on Cognitive Infocommunications, (CogInfoCom 2019) pp. 205-210
Andreas Auinger et al. Search Engine Optimization Meets e-Business - A Theory-based Evaluation: Findability and Usability as Key Success Factors. (2012) Megjelent: Proceedings of the International Conference on Data Communication Networking, e-Business and Optical Communication Systems pp. 237-250
Herendy Csilla. How were apps developed during, and for, COVID-19?: An investigation into user needs assessment and testing. (2020) Megjelent: 11th IEEE International Conference on Cognitive Infocommunications (CogInfoCom 2020) pp. 503-508,
31611526
Kondylakis Haridimos et al. COVID-19 Mobile Apps: A Systematic Review of the Literature. (2020) JOURNAL OF MEDICAL INTERNET RESEARCH 1438-8871 22 12 p. e23170