Kálmán Anikó. Köztisztviselők képzése PHARE támogatással: Egy nemzetközi oktatóprogram hazai fogadtatása. (1999), 2695545
PhD (Disszertáció) | Tudományos[2695545]
  1. Belényesi Emese. Az életen át tartó tanulás stratégiájának implementációja a magyar köztisztviselői továbbképzések rendszerébe. (2004)
    Műhelytanulmány (Könyv) | Tudományos[2305856] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2305856, Kapcsolat: 24054685
Kálmán Anikó. A felnőttképzés új útjai. (2002) ISBN:9632020707, 2640911
Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[2640911]
  1. Menyhárt Ágota. Tanulói motiváció és a tanári értékek, szerepek, módszerek megvalósulása a szakképzésben. (2017) Megjelent: Oktatás határhelyzetben pp. 161-166
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[30342429] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30342429, Kapcsolat: 27743390
  2. Sári Szilvia. A tanári módszertan problémái a strukturálisan változó andragógus-képző felsőoktatási intézményekben (Magyar-osztrák-cseh összehasonlításban). (2009)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[25576774] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25576774, Kapcsolat: 23985438
  3. Kraiciné Szokoly Mária. Pedagógus-andragógus szerepek és kompetenciák az ezredfordulón. (2008) Megjelent: Andragógiai ismeretek: HEFOP 3.5.1. pp. 295-328
    Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[23985442] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23985442, Kapcsolat: 23985442
  4. Koltai Dénes et al. A tanulás az andragógiai pszichológiában. (2008) Megjelent: Andragógiai ismeretek: HEFOP 3.5.1. pp. 17-84
    Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[23985443] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23985443, Kapcsolat: 23985443
  5. Kraiciné Szokoly Mária. Pedagógusok és andragógusok az EU csatlakozásról. (2006) FILOZÓFIA - MŰVELŐDÉS - TÖRTÉNET 1587-4230 29 311-331
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[23985441] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23985441, Kapcsolat: 23985441
  6. Kraiciné Szokoly Mária. Pedagógus-andragógus szerepek és kompetenciák az ezredfordulón. (2006) ISBN:9789634638872
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[2239838] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2239838, Kapcsolat: 23985440
Kálmán Anikó. Andragógiai interdiszciplináris kutatásmódszertan. (2002) ISBN:9632045408, 2640909
Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[2640909]
  1. Ágoston Magdolna. Hozzászólás Szabó Lajos cikkéhez II.. (2006) HÁLÓ: A SZOCIÁLIS MUNKA SZAKMAI KÖZÉLETI LAPJA 1219-7106 12 1 4-6
    Hozzászólás, helyreigazítás (Folyóiratcikk) | Közérdekű[2225621] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 2225621, Kapcsolat: 23985436
  2. Arapovics Mária. Nonprofit képzések Magyarországon és Európában. (2004)
    Egyéb[23985427] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23985427, Kapcsolat: 23985427
  3. Varró Ferencné. A jövő márkajegye: a gyors változás: Egy lépés a nem formális képzés elismerése felé. (2004) FELNŐTTKÉPZÉS: A NEMZETI FELNŐTTKÉPZÉSI INTÉZET FOLYÓIRATA 1785-1858 2 4 33-41
    Folyóiratcikk[23985437] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23985437, Kapcsolat: 23985437
  4. Lydeka Z. The Transformation of the Active Economic Subjects During the Transitional Period: Finances and Credit: problems, conceptions, management. (2003) Megjelent: Financial Market and Management. International Scientific Conference: Proceedings pp. 155-163
    Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos[23985430] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23985430, Kapcsolat: 23985430
  5. Danguolė Rutkauskienė et al. Key aspects of the development of distance education. (2003) Megjelent: TELDA'03 Informacinėmis technologijomis grįstas mokymasis skaitmeniniame amžiuje: tarptautinė konferencija [Technology Enhanced... pp. 30-34
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[23985432] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23985432, Kapcsolat: 23985432
  6. Barsauskas P et al. Challenges for Lifelong Learning in European Universities: the Transition Analysis of THENUCE and EULLearN Projects (Networks). (2003) Megjelent: European Union - 2004: Challenges, Processes and European Studies: Proceedings of the International Scientific Conference pp. 24-32
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[23985428] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23985428, Kapcsolat: 23985428
  7. D Sarapovas. Business Transformation in New Economy. Economics and Management. (2003) Megjelent: Ekonomikos teorijos aktualijos ir praktikos realijos = The problems of economic theory and the practical realia: Proceedings of... pp. 120-122
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[23985429] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23985429, Kapcsolat: 23985429
  8. Varró Ferencné. A nemformális úton szerzett ismeretek elismerésének lehetősége. (2003)
    Egyéb[23985434] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23985434, Kapcsolat: 23985434
  9. Varró Ferencné. A nemformális képzés elismertetése (Egy Jászsági vizsgálat eredményeiből). (2003) Megjelent: Jászsági Évkönyv p. 57
    Könyvrészlet[23985433] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23985433, Kapcsolat: 23985433
  10. EUCEN. "THENUCE" - Thematic Network Project in European University Continuing Education. (2002)
    Egyéb[23985435] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23985435, Kapcsolat: 23985435
Kálmán Anikó. Az életen át tartó tanulás koncepciójának és a Debreceni Egyetem Lifelong Learning Központ működésének bemutatása. (2002) Megjelent: Partnerség az egész életen át tartó tanulásért pp. 43-57, 2640935
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2640935]
  1. Csizmady A et al. Az élethosszig tartó tanulás helyzete:az élethosszig tartó tanulás (Life Long Learning) története. (2007) Megjelent: Európai Magyarország pp. 79-90
    Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[23985466] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23985466, Kapcsolat: 23985466
  2. Harangi László. A „lifelong learning” paradigma és hatása a magyar közoktatásra. (2002)
    Egyéb[23985465] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23985465, Kapcsolat: 23985465
Kálmán Anikó. The Condition of Distance Learning in the North-Alföld Region of Hungary: Case Study 49. (2002) Megjelent: European University Continuing Education, 2640933
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2640933]
  1. Barsauskas P. Challenges for Lifelong Learning in European Universities: the Transition Analysis of THENUCE and EULLearN Projects (Networks). (2003) Megjelent: European Union - 2004: Challenges, Processes and European Studies: Proceedings of the International Scientific Conference pp. 24-32
    Könyvrészlet[23985464] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23985464, Kapcsolat: 23985464
  2. Rutkauskiene D et al. A real-time 2-D pattern recognition using spatial circular cross-correlation. (2003) Megjelent: The IASTED International Conference on Computers and Advanced Technology in Education, CATE 2003 pp. 520-525
    Könyvrészlet[23985463] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23985463, Kapcsolat: 23985463
Kálmán Anikó. Küldetés, misszió Debrecenben: A DE felnőttképzési információs, szolgáltató, képzési és kutatási egységének bemutatása. (2003) FELNŐTTKÉPZÉS: A NEMZETI FELNŐTTKÉPZÉSI INTÉZET FOLYÓIRATA 1785-1858 1 1 48-50, 2640956
Ismertetés (Folyóiratcikk) | Tudományos[2640956]
  1. Krisztián Béla. Az európai térség és a felnőttképzés. (2004) FELNŐTTKÉPZÉS: A NEMZETI FELNŐTTKÉPZÉSI INTÉZET FOLYÓIRATA 1785-1858 2 2 22-25
    Rövid közlemény (Folyóiratcikk) | Tudományos[1707248] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 1707248, Kapcsolat: 23985479
Kálmán Anikó. Teaching and learning at a regional level: A case study of promoting change at the University of Debrecen. (2004) JOURNAL OF ADULT AND CONTINUING EDUCATION 1477-9714 1479-7194 10 1 66-76, 2640955
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2640955]
  1. R Walczak. OD NAUCZANIA DO UCZENIA SIĘ – NOWY PARADYGMAT KSZTAŁCENIA. (2017) Megjelent: Modern problems of economic development pp. 148-162
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[26662021] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26662021, Kapcsolat: 26662293
  2. Ursula Giere. Lifelong Learning/Education Bibliography. (2005)
    Egyéb[23985476] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23985476, Kapcsolat: 23985476
  3. Ursula Giere. Lifelong Learning/Education Bibliography. (2004)
    Egyéb[23985477] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23985477, Kapcsolat: 23985477
Kálmán A. Az új képzési szakmák kialakulásának folyamata: „A felnőttképzés korszerű andragógiai rendszere, a képzés andragógiai specifikumainak meghatározása, az egész életen át tartó tanulás követelményének szempontjából” c. kutatás. (2005), 2695590
Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb) | Tudományos[2695590]
  1. Udvardi-Lakos Endre. Kompetencia, modularitás – paradigmaváltás a gyakorlatban. (2007) FELNŐTTKÉPZÉSI SZEMLE 1789-3569 1 1 11-100
    Folyóiratcikk[24054694] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24054694, Kapcsolat: 24054694
  2. Dávid Péter. A teljesítményértékelés és minősítés a közigazgatási szervek vezetésében. (2007)
    Oktatási anyag (Könyv) | Oktatási[24054695] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24054695, Kapcsolat: 24054695
  3. Udvardi-Lakos Endre. A kompetencia-kártya, avagy paradigmaváltás a gyakorlatban. (2005)
    Egyéb[24054693] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24054693, Kapcsolat: 24054693
Kálmán Anikó. A felnőttképzés terén kialakult legfontosabb hazai, EU-s trendeknek, állásfoglalásoknak, az összehasonlítás eredményeinek, a fejlesztés jelenleg elfogadott legfőbb irányainak összefoglalása. (2005), 2695589
Nem besorolt (Egyéb) | Tudományos[2695589]
  1. Udvardi-Lakos Endre. Kompetencia, modularitás – paradigmaváltás a gyakorlatban. (2007) FELNŐTTKÉPZÉSI SZEMLE 1789-3569 1 1 11-100
    Folyóiratcikk[24054694] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24054694, Kapcsolat: 24054691
  2. UDVARDI-L AKOS. PARADIGMAVÁLTÁS A GYAKORLATBAN I. A MODULARITÁS. (2005) SZAKKÉPZÉSI SZEMLE 0237-2347 21 4 345-379
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[24054692] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24054692, Kapcsolat: 24054692
  3. Udvardi-Lakos Endre. A kompetencia-kártya, avagy paradigmaváltás a gyakorlatban. (2005)
    Egyéb[24054693] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24054693, Kapcsolat: 24054690
Kálmán Anikó. A felnőttoktatásban és -képzésben alkalmazható kompetenciaelvű módszerek és azok alkalmazhatósága: Kutatási zárótanulmány. (2005), 2640950
Műhelytanulmány (Könyv) | Tudományos[2640950]
  1. Nagy-Czirok Lászlóné. International experience of Hungarian school headmasters in Finnish continuing professional teacher training environment. (2016) OPUS ET EDUCATIO: MUNKA ÉS NEVELÉS 2064-9908 3 6 751-759
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Oktatási[3157502] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3157502, Kapcsolat: 26299353
  2. Mócz Dóra. Az andragógia elmélete, története, társadalmi funkciói, gyakorlata: a 40-50 év közötti korosztály részvétele az élethosszig tartó tanulásban Magyarországon. (2013) ISBN:9789639955417
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[2712039] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2712039, Kapcsolat: 23985472
  3. Kiss Danuta. A szellemi tőke szerepe a posztindusztriális társadalomban; The role of intellectual capital in the postindustrial society. (2013) GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM 0865-7823 5 2-3 15-38
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2781874] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2781874, Kapcsolat: 29458605
  4. Dobos Ágota. Felnőttképzési módszerek és technikák az amerikai közszolgálatban - adaptációs esélyek. (2012)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[1973303] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1973303, Kapcsolat: 23985468
  5. Mócz Dóra. A permanens művelődés, élethosszig tartó tanulás jelentősége az egyén életútjában, különös tekintettel a 40-50 éves korosztály sajátosságaira. (2011)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[21314738] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21314738, Kapcsolat: 23985473
  6. Arapovics Mária. A közösség tanulása: A civil szervezetek szerepe az egész életre kiterjedő tanulásban. (2011) ISBN:9789638943200
    Monográfia (Könyv) | Tudományos[1926836] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1926836, Kapcsolat: 23985474
  7. Benke Magdolna. Gondolatok a hazai szakképzési és felnőttképzési kutatások olvasása közben. (2009) SZAKKÉPZÉSI SZEMLE 0237-2347 25 2 189-215
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[27130069] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27130069, Kapcsolat: 23985470
  8. Arapovics Mária. A civil társadalom és a nonprofit szervezetek szerepe az egész életre kiterjedő tanulásban. (2009)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[1929214] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1929214, Kapcsolat: 23985471
  9. Köpeczi Bócz Tamás et al. Készség- és kompetenciafejlesztés és innovatív pedagógiák Magyarországon: Részletes témaelemzés. (2007)
    Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb) | Tudományos[25077693] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25077693, Kapcsolat: 23985469
Kálmán Anikó. A felnőttoktatók kompetenciái: andragógiai módszertan. (2005) ISBN:9639228966, 2640897
Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[2640897]
  1. Mező Ferenc. PSYOPS - avagy: kalandozások a hadak útján, a pszichológia ösvényein, a történelem útvesztőiben.. (2014) ISBN:9786155267024
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[2772387] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2772387, Kapcsolat: 24252717
  2. Farkas Éva. A láthatatlan szakma: tények és tendenciák a felnőttképzés 25 évéről. (2013) ISBN:9789630876209
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[2445644] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2445644, Kapcsolat: 23985416
  3. Hegyesi Franciska. Felnőttoktatók a felsőoktatásban. (2008)
    Egyéb[23985415] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23985415, Kapcsolat: 23985415
  4. Zrinszky László. A felnőttképzés tudománya: bevezetés az andragógiába. (2008) ISBN:9789638088253
    Könyv[23985410] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23985410, Kapcsolat: 23985417
  5. Farkas Éva. Rendszerváltás a szakképzésben: A szakképzés szerkezeti, tartalmi átalakulása Magyarországon 1989 után, különös tekintettel a szakképzés jelenleg folyó reformjára. (2007)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[2243461] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2243461, Kapcsolat: 23985411
  6. Farkas Éva. Igásló kontra szárnyaló pegazus, a kompetenciák felértékelődése. (2007) SZAKMAI SZEMLE: A KATONAI NEMZETBIZTONSÁGI SZOLGÁLAT TUDOMÁNYOS-SZAKMAI FOLYÓIRATA 1785-1181 2007 1 157-172
    Utánközlés (Folyóiratcikk) | Tudományos[23985413] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23985413, Kapcsolat: 23985413
  7. Farkas Éva. Igásló kontra szárnyaló pegazus, a kompetenciák felértékelődése. (2006) FELNŐTTKÉPZÉS: A NEMZETI FELNŐTTKÉPZÉSI INTÉZET FOLYÓIRATA 1785-1858 2006 4 43-52
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[23985412] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23985412, Kapcsolat: 23985412
  8. Farkas Éva. A felnőttképzés felértékelődése az emberi erőforrás-fejlesztés folyamatában. (2006) ISBN:9789636421212
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[1447650] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 1447650, Kapcsolat: 23985414
Kálmán Anikó. A magyarországi felnőttképzés tudományos jogi, politikai, gazdasági környezetének ellentmondásai. (2005) Megjelent: Lifelong learning és kompetencia tanulmánykötete pp. 82-120, 2640922
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2640922]
  1. FEKETE-SZAKOS ÉVA. PREPARATION OF BECOMING TEACHERS OF AGRICULTURE FOR FILLING THE PART OF AN ADULT EDUCATOR. (2007) GAZDÁLKODÁS 0046-5518 51 19 176-182
    Folyóiratcikk[23985461] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23985461, Kapcsolat: 23985461
Kálmán Anikó. Andragógiai interdiszciplináris kutatásmódszertan: 2. kiadás. (2005) ISBN:9639228974, 2640899
Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[2640899]
  1. Menyhárt Ágota. Tanulói motiváció és a tanári értékek, szerepek, módszerek megvalósulása a szakképzésben. (2017) Megjelent: Oktatás határhelyzetben pp. 161-166
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[30342429] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30342429, Kapcsolat: 27743394
  2. Tóbel Imre et al. LabVIEW Real Time valósidejű mérő- és irányítórendszer: II. PID-szabályozás megvalósítása Real-Time Target PC alapon. (2016) DUNAKAVICS 2064-5007 4 3 31-49
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[25544873] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25544873, Kapcsolat: 25544873
  3. Dóra László. A média kommunikációs elméleteinek tanítása és alkalmazása a felnőttképzésben. (2016)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[3053336] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 3053336, Kapcsolat: 29460289
  4. Arapovics Mária. A közösség tanulása: A civil szervezetek szerepe az egész életre kiterjedő tanulásban. (2011) ISBN:9789638943200
    Monográfia (Könyv) | Tudományos[1926836] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1926836, Kapcsolat: 23985419
  5. Arapovics Mária. A civil társadalom és a nonprofit szervezetek szerepe az egész életre kiterjedő tanulásban. (2009)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[1929214] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1929214, Kapcsolat: 23985418
  6. Zrinszky László. A felnőttképzés tudománya: bevezetés az andragógiába. (2008) ISBN:9789638088253
    Könyv[23985410] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23985410, Kapcsolat: 23985420
  7. Fifik Erika et al. Idősebb munkavállalókkal kapcsolatos politikák Európában és Magyarországon: kutatási zárótanulmány. (2006) Megjelent: Idősebb munkavállalókkal kapcsolatos politikák pp. 7-48
    Műhelytanulmány része (Könyvrészlet) | Tudományos[26177934] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26177934, Kapcsolat: 26177934
Kálmán Anikó. Lifelong learning és kompetencia tanulmánykötete. (2005) ISBN:9632182472, 2640906
Tanulmánykötet (Könyv) | Tudományos[2640906]
  1. Dóra László. A média kommunikációs elméleteinek tanítása és alkalmazása a felnőttképzésben. (2016)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[3053336] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 3053336, Kapcsolat: 29460168
  2. Oktatáskutató és. Minőségfejlesztés a felsőoktatásban. (2011)
    Egyéb[23985445] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23985445, Kapcsolat: 23985421
  3. Bogdány Zoltán (szerk). Andragógiai kutatások eredményei. (2011) ISBN:9789636826970
    Könyv[23985422] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23985422, Kapcsolat: 23985422
  4. Kovács Miklós. Az e-learning alapú felsőoktatás minőségbiztosításának pedagógiai kérdései. (2010)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[1731335] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1731335, Kapcsolat: 29460249
  5. Kovács Miklós. Az individualizált képzés módszerei. (2008) Megjelent: A felnőttképzés módszertani kérdései pp. 337-367
    Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[23985425] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23985425, Kapcsolat: 23985425
  6. Zrinszky László. A felnőttképzés tudománya: bevezetés az andragógiába. (2008) ISBN:9789638088253
    Könyv[23985410] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23985410, Kapcsolat: 23985423
  7. Feketéné Szakos Éva. Cselekvés helyett tanulás?. (2006) Megjelent: Fókuszban a felnőttek tanulása pp. 33-43
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[1784614] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 1784614, Kapcsolat: 23985426
  8. Zrinszky László. Fejlesztő kommunikáció és kommunikációfejlesztés: Pedagógiai és andragógiai kommunikációelmélet. (2005) ISBN:9636420734
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[24275891] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24275891, Kapcsolat: 23985424
Kálmán Anikó. Adults in Hungarian Higher Education. (2006) Megjelent: Adults in Higher Education – Learning from Experience in the New Europe pp. 189-209, 2640924
Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[2640924]
  1. Balázs NÉMETH. Opening Higher Education to Adults (HEAD) Country Report HUNGARY – Fall 2012. (2013) Megjelent: 9th MELLearN Conference Background Papers pp. 1-26
    Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos[23985462] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23985462, Kapcsolat: 23985462
Kálmán Anikó. A felnőttoktatásban és -képzésben alkalmazható kompetenciaelvű módszerek és azok alkalmazhatósága. (2006) FELNŐTTKÉPZÉS: A NEMZETI FELNŐTTKÉPZÉSI INTÉZET FOLYÓIRATA 1785-1858 4 4 60-62, 2646175
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2646175]
  1. Gőgh Előd. Az életen át tartó tanulás tényezőinek vizsgálata a középfokú oktatásban. (2018) Megjelent: A Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar tudományos konferenciáinak tanulmánygyűjteménye (2018) pp. 358-365
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[30366615] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30366615, Kapcsolat: 27788477
  2. Tóbel Imre et al. LabVIEW Real Time valósidejű mérő- és irányítórendszer: Real Time Target PC-alapú tesztkörnyezet létrehozása. (2016) DUNAKAVICS 2064-5007 4 2 41-59
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[25544804] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25544804, Kapcsolat: 25544804
  3. Tóbel Imre et al. LabVIEW Real Time valósidejű mérő- és irányítórendszer: II. PID-szabályozás megvalósítása Real-Time Target PC alapon. (2016) DUNAKAVICS 2064-5007 4 3 31-49
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[25544811] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25544811, Kapcsolat: 25544811
  4. Szűts Zoltán. AZ INTERNET NYELVE. MÁSODLAGOS ÍRÁSBELISÉG, EMOJIK ÉS MÉMEK. (2016) KORUNK (KOLOZSVÁR) 1222-8338 9008-9456 2016 4 55-60
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[25525068] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25525068, Kapcsolat: 25528325
  5. Kraiciné Szokoly Mária et al. Bevezetés az andragógia elméletébe és módszertanába. (2012) ISBN:9789632842691
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[2239847] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2239847, Kapcsolat: 23992354
  6. Arapovics Mária. A civil társadalom és a nonprofit szervezetek szerepe az egész életre kiterjedő tanulásban. (2009)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[1929214] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1929214, Kapcsolat: 23992352
  7. Arapovics Mária. Felnőttképzési nonprofit szervezetek Magyarországon: Az egész életen át tartó tanulás és a civil szervezetek. (2007) ISBN:9789639605510
    Monográfia (Könyv) | Tudományos[1928915] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1928915, Kapcsolat: 23992353
  8. Szép Zsófia. A korszerű felnőttképzés jelene és jövője 3. : Összefoglaló az NFI által támogatott felnőttképzési kutatásokról. (2007) FELNŐTTKÉPZÉS: A NEMZETI FELNŐTTKÉPZÉSI INTÉZET FOLYÓIRATA 1785-1858 5 2 48-52
    Folyóiratcikk[23992355] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23992355, Kapcsolat: 23992355
Kálmán Anikó. A lifelong learning aktualitásai – Lifelong Learning az Európai Unió oktatáspolitikájában. (2006) Megjelent: Fókuszban a felnőttek tanulása pp. 95-108, 2640920
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2640920]
  1. Gőgh Előd. Az életen át tartó tanulás tényezőinek vizsgálata a középfokú oktatásban. (2018) Megjelent: A Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar tudományos konferenciáinak tanulmánygyűjteménye (2018) pp. 358-365
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[30366615] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30366615, Kapcsolat: 27788470
  2. Papp-Danka Adrienn. Az online tanulási környezettel támogatott oktatási formák tanulásmódszertanának vizsgálata. (2014) ISBN:9789632845654
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[2826295] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2826295, Kapcsolat: 29450044
  3. Ábrahám Katalin. A felnőttképzés integrációs szerepe az alacsony képzettségűek körében az Észak-alföldi régióban. (2014)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[2974052] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2974052, Kapcsolat: 29457953
  4. Papp-Danka Adrienn. Az online tanulási környezettel támogatott oktatási formák tanulásmódszertanának vizsgálata. (2013)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[26480702] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26480702, Kapcsolat: 29450070
  5. Mócz Dóra. Az andragógia elmélete, története, társadalmi funkciói, gyakorlata: a 40-50 év közötti korosztály részvétele az élethosszig tartó tanulásban Magyarországon. (2013) ISBN:9789639955417
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[2712039] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2712039, Kapcsolat: 23985459
  6. Mócz Dóra. A permanens művelődés, élethosszig tartó tanulás jelentősége az egyén életútjában, különös tekintettel a 40-50 éves korosztály sajátosságaira. (2011)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[21314738] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21314738, Kapcsolat: 23985460
  7. Arapovics Mária. A közösség tanulása: A civil szervezetek szerepe az egész életre kiterjedő tanulásban. (2011) ISBN:9789638943200
    Monográfia (Könyv) | Tudományos[1926836] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1926836, Kapcsolat: 23985458
  8. Arapovics Mária. A civil társadalom és a nonprofit szervezetek szerepe az egész életre kiterjedő tanulásban. (2009)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[1929214] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1929214, Kapcsolat: 23985454
  9. FEKETE-SZAKOS ÉVA. PREPARATION OF BECOMING TEACHERS OF AGRICULTURE FOR FILLING THE PART OF AN ADULT EDUCATOR. (2007) GAZDÁLKODÁS 0046-5518 51 19 176-182
    Folyóiratcikk[23985455] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23985455, Kapcsolat: 23985455
  10. Pordány Sarolta. Hazai tanulmányok a felnőttek tanulásáról: Feketéné Szakos Éva (szerk.): Fókuszban a felnőttek tanulása, Gödöllő, 2006., Szent István Egyetem Gazdasági- és Társadalomtudományi Kar Tanárképző Intézet. 151 p.. (2007) SZÍN - KÖZÖSSÉGI MŰVELŐDÉS 1416-6925 2416-1004 12 2-3 p. 132
    Folyóiratcikk[23985456] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23985456, Kapcsolat: 23985456
  11. Belényesi Emese. Az életen át tartó tanulás stratégiájának implementációja a magyar köztisztviselői továbbképzések rendszerébe. (2004)
    Műhelytanulmány (Könyv) | Tudományos[2305856] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2305856, Kapcsolat: 23985457
Kálmán Anikó. Nemzetközi összehasonlító elemzés a tanárképzési és felnőttoktatók képzési rendszereinek állapotáról, működéséről, fejlesztéséről: Felnőttoktatók professzionális kompetenciái. (2006), 2640949
Műhelytanulmány (Könyv) | Tudományos[2640949]
  1. Köpeczi Bócz Tamás et al. Készség- és kompetenciafejlesztés és innovatív pedagógiák Magyarországon: Részletes témaelemzés. (2007)
    Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb) | Tudományos[25077693] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25077693, Kapcsolat: 23985467
Kálmán Anikó. Tanári szerepek – tanulási stílusok: a felnőtt-tanulás folyamata. (2006) ISBN:9638088168, 2640891
Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[2640891]
  1. Menyhárt Ágota. Tanulói motiváció és a tanári értékek, szerepek, módszerek megvalósulása a szakképzésben. (2017) Megjelent: Oktatás határhelyzetben pp. 161-166
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[30342429] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30342429, Kapcsolat: 27743410
  2. Nagy-Czirok Lászlóné. International experience of Hungarian school headmasters in Finnish continuing professional teacher training environment. (2016) OPUS ET EDUCATIO: MUNKA ÉS NEVELÉS 2064-9908 3 6 751-759
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Oktatási[3157502] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3157502, Kapcsolat: 26299853
  3. Mező Ferenc. PSYOPS - avagy: kalandozások a hadak útján, a pszichológia ösvényein, a történelem útvesztőiben.. (2014) ISBN:9786155267024
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[2772387] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2772387, Kapcsolat: 24252723
  4. Nagy Tamás. E-learning és a duális képzés. (2014) Megjelent: A felsőoktatás tudományos, módszertani és munkaerőpiaci kihívásai a XXI. században pp. 41-53
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2814087] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2814087, Kapcsolat: 24551529
  5. Pongrácz Attila. Átalakuló tehetséggondozás a Bologna utáni hazai felsőoktatásban: a tehetséggondozás tapasztalatai a NYME AK emberi erőforrás tanácsadó MA szakos hallgatói körében. (2014) Megjelent: A felsőoktatás tudományos, módszertani és munkaerőpiaci kihívásai a XXI. században pp. 82-90
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2816344] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2816344, Kapcsolat: 24551532
  6. G Karácsony Gergely. A felsőoktatási minőségbiztosítás hazai szabályozásának kritikai elemzése. (2014) Megjelent: A felsőoktatás tudományos, módszertani és munkaerőpiaci kihívásai a XXI. században pp. 225-233
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2814140] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 2814140, Kapcsolat: 24551534
  7. Szretykó György. A felsőoktatási intézmények mint tanuló szervezetek a XXI. században. (2014) Megjelent: A felsőoktatás tudományos, módszertani és munkaerőpiaci kihívásai a XXI. században pp. 300-319
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[24421530] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24421530, Kapcsolat: 24551541
  8. Zrinszky László. A felnőttképzés tudománya: bevezetés az andragógiába. (2008) ISBN:9789638088253
    Könyv[23985410] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23985410, Kapcsolat: 23985410
Kálmán A et al. Active Citizenship and Education. (2007) Megjelent: Proceedings of The 3rd International Conference on Interdisciplinarity in Education ICIE’07, As International Forum for Multi-C... pp. 108-113, 2640972
Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[2640972]
  1. Arapovics Mária. A közösség tanulása: A civil szervezetek szerepe az egész életre kiterjedő tanulásban. (2011) ISBN:9789638943200
    Monográfia (Könyv) | Tudományos[1926836] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1926836, Kapcsolat: 23985481
  2. Arapovics Mária. A civil társadalom és a nonprofit szervezetek szerepe az egész életre kiterjedő tanulásban. (2009)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[1929214] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1929214, Kapcsolat: 23985480
Kálmán Anikó. Rész-összefoglaló az Összegző vizsgálat a hazai szak- és felnőttképzési kutatások és fejlesztések helyzetéről c. kutatáshoz. (2007), 2797864
Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb) | Tudományos[2797864]
  1. Benke Magdolna. Gondolatok a hazai szakképzési és felnőttképzési kutatások olvasása közben. (2009) SZAKKÉPZÉSI SZEMLE 0237-2347 25 2 189-215
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[27130069] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27130069, Kapcsolat: 24355387
  2. Benke Magdolna. Összegző vizsgálat a hazai szak- és felnőttképzési kutatások és fejlesztések helyzetéről. (2008) FELNŐTTKÉPZÉS: A NEMZETI FELNŐTTKÉPZÉSI INTÉZET FOLYÓIRATA 1785-1858 6 4 6-11
    Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[24355388] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24355388, Kapcsolat: 24355388
Kálmán Anikó. A felnőttkori tanulás sajátosságairól. (2008) Megjelent: Tanulás életen át (TéT) Magyarországon pp. 126-153, 2640919
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2640919]
  1. Vass Vilmos. A személyre szabott tanulást támogató tanári kompetenciák. (2017) Megjelent: Inkluzív iskola, inkluzív társadalom pp. 31-36
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[3330813] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3330813, Kapcsolat: 28200360
  2. Feketéné Szakos Éva. Innovatív irányok az ezredforduló utáni andragógiában. (2014) ISBN:9789639955523
    Monográfia (Könyv) | Tudományos[2726232] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2726232, Kapcsolat: 24279052
  3. Engler Ágnes. Formális tanulás felsőfokon. A részidős képzésben tanuló felnőttek sajátosságai. (2014) Megjelent: Tanuló közösségek, közösségi tanulás : a tanuló régió kutatás új eredményei pp. 89-112
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2604111] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2604111, Kapcsolat: 26177041
2022-08-15 17:13