Dávid Gergely. Objektivitás, értékelés, standardizáció. (1992) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 2 1 26-29, 2248151
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2248151]
  1. Vígh Tibor. Az idegen nyelvi érettségi működése és hatása a tanulói teljesítmények és a tanári nézetek tükrében. (2011)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[1628529] [Egyeztetett]
    Említések száma: 2
    Független, Idéző: 1628529, Kapcsolat: 23138372
  2. Vígh Tibor. A kommunikatív tesztelés elméleti alapjai. (2005) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 105 4 381-407
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1628352] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1628352, Kapcsolat: 23079662
Dávid Gergely. Mennyire jó az angol felvételi?. (1996) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 6 2 63-70, 2248169
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2248169]
  1. Walkó Zsuzsanna. The Reading Comprehension Test of the Entrance Exam. (1996) NOVELTY - J ENG LANG TEACH CULT STUD HUNG 3 3 60-67
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[23072103] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23072103, Kapcsolat: 23072103
  2. Heltai Pál. That Infamous School-leaving/Entrance Test. (1996) NOVELTY - J ENG LANG TEACH CULT STUD HUNG 3 3 52-59
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[23072100] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23072100, Kapcsolat: 23072100
Éva Major. Testing People. (1996) Megjelent: Changing perspectives in teacher education pp. 87-97, 1843007
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[1843007]
  1. Medgyes Péter. Language Training: A Neglected Area in Teacher Education.. (1999) Megjelent: Non-Native Educators in Language Teaching pp. 177-196
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[23445573] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23445573, Kapcsolat: 23445573
  2. Medgyes Péter. Teachers Turned Ambassadors. (1996) NOVELTY - J ENG LANG TEACH CULT STUD HUNG 3 1 7-27
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[23085102] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23085102, Kapcsolat: 23085102
Andor József et al. Államilag elismert nyelvvizsgák (központok, rendszerek) akkreditációjának kézikönyve. (1999), 1678673
Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[1678673]
  1. Dávid Gergely. Mitől jó egy nyelvvizsga?. (2014) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 24 4 3-25
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2555151] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2555151, Kapcsolat: 29999147
  2. Nikolov Marianne et al. Az idegen nyelvek tanulásának eredményessége. (2012) Megjelent: Mérlegen a magyar iskola pp. 241-288
    Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[2000407] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2000407, Kapcsolat: 31598508
  3. Cecilia Bálint. Examens Nederlands als vreemde taal en hat Europees Referentiekader voor Talen. (2005)
    Egyéb[21537757] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 21537757, Kapcsolat: 21537757
  4. Vígh Tibor. A kommunikatív tesztelés elméleti alapjai. (2005) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 105 4 381-407
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1628352] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1628352, Kapcsolat: 21537768
  5. Fodorné Dr.. Tanítsuk meg hallgatóinkat idegen nyelven prezentálni!. (2003)
    Egyéb[21537764] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 21537764, Kapcsolat: 21537764
  6. Kontráné Hegybíró Edit et al. Angol szakos bölcsészek nyelvtudásának mérése szükségleteik alapján. (2003) ALKALMAZOTT NYELVTUDOMÁNY 1587-1061 2498-4442 3 2 41-60
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2065458] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 2065458, Kapcsolat: 21537778
  7. Bárdos Jenő. Az idegen nyelvi mérés és értékelés elmélete és gyakorlata. (2002) ISBN:9631933717
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[1966724] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1966724, Kapcsolat: 23073010
  8. Nikolov Marianne. Minőségi nyelvoktatás - a nyelvek európai évében. (2001) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 11 8 3-12
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1388108] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 1388108, Kapcsolat: 21537766
  9. Klaudy K. Mindennapos nyelvi közvetítés. (2001) NYELVI MÉRCE: NYELVVIZSGÁZTATÓK ÉS NYELVTANÁROK LAPJA 1589-2573 1 1-2 20-24
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1245458] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 1245458, Kapcsolat: 21536526
  10. Einhorn Ágnes. Milyenfajta nyelvtudásra készítik fel németből a szakközépisklásokat?. (2001) MODERN NYELVOKTATÁS 1219-638X 7 2-3 29-40
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[23083264] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23083264, Kapcsolat: 23083264
Dávid Gergely. The Use of Multitrak Items and a Small-group Oral in the Context of the Hungarian Higher Education. A Study in Balancing Quality and Efficiency: PhD. értekezés. University of Glamorgan, Wales, Nagy-Britannia.. (2000), 2248111
PhD (Disszertáció) | Tudományos[2248111]
  1. Csépes I. Measuring Oral Proficiency through Paired-Task Performance. (2009) ISBN:9783631564967; 97836311564967
    Monográfia (Könyv) | Tudományos[2388511] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2388511, Kapcsolat: 23072439
  2. Benke Eszter. An investigation of rater and rating scale interaction in the validation of the assessment of writing performance: Doktori disszertáció. (2007)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[23079005] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23079005, Kapcsolat: 23079005
Dávid Gergely. A nyelvvizsgák akkreditációjának tanulságai. (2002) Megjelent: Nyelvpedagógia pp. 159-165, 2248034
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2248034]
  1. Kiszely Zoltán. Államilag elismert nyelvvizsgák tudományos feldolgozottsága magyarországi alkalmazott nyelvészeti és pedagógiai szakfolyóiratokban. (2022) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 32 12 22-40
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[33699286] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 33699286, Kapcsolat: 32662908
  2. Nikolov Marianne et al. Az idegen nyelvek tanulásának eredményessége. (2012) Megjelent: Mérlegen a magyar iskola pp. 241-288
    Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[2000407] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2000407, Kapcsolat: 31598501
  3. Vígh Tibor. Az idegen nyelvi érettségi működése és hatása a tanulói teljesítmények és a tanári nézetek tükrében. (2011)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[1628529] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 1628529, Kapcsolat: 23133560
  4. Vígh Tibor. A kommunikatív tesztelés elméleti alapjai. (2005) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 105 4 381-407
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1628352] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1628352, Kapcsolat: 23133557
  5. Bárdos Jenő. Nyelvpedagógiai kalandozások. (2004) ISBN:9632175182
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[23072274] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23072274, Kapcsolat: 23072274
  6. Bárdos Jenő. A nyelvtudás megítélésének korlátai. (2003) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 13 8 28-39
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1882405] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1882405, Kapcsolat: 23083593
Dávid Gergely. Az emelt szintű érettségi és az államilag elismert nyelvvizsgák a vizsgázói teljesítmények tükrében.. (2005), 2062478
Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb) | Tudományos[2062478]
  1. Einhorn Ágnes. A pedagógiai modernizáció és az idegennyelv-tanítás.. (2015) ISBN:9786155216855
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[2980263] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2980263, Kapcsolat: 31295346
  2. Vígh Tibor. Az idegen nyelvi érettségi működése és hatása a tanulói teljesítmények és a tanári nézetek tükrében. (2011)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[1628529] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 1628529, Kapcsolat: 23138350
  3. Vigh Tibor. Egy IRT-alapú nyelvi feladatbank létrehozásának módszertani kérdései: A német érettségi vizsgafeladatok elemzésének eredményei. (2008) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 108 1 29-51
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1628350] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 1628350, Kapcsolat: 23079725
  4. Vígh Tibor. A kommunikatív tesztelés elméleti alapjai. (2005) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 105 4 381-407
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1628352] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1628352, Kapcsolat: 23079698
Dávid Gergely. Nyelvvizsgaszintek validálása: lehetőségek és korlátok. (2005) PORTA LINGUA 1785-2420 2064-3381 2005 264-279, 2157863
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2157863]
  1. Kiszely Zoltán. Államilag elismert szaknyelvi vizsgák a Porta Linguában. (2020) PORTA LINGUA 1785-2420 2064-3381 351-363
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31782151] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31782151, Kapcsolat: 32628899
  2. Nikolov Marianne et al. Az idegen nyelvek tanulásának eredményessége. (2012) Megjelent: Mérlegen a magyar iskola pp. 241-288
    Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[2000407] [Admin láttamozott]
    Említések száma: 2
    Független, Idéző: 2000407, Kapcsolat: 31598499
  3. Vígh Tibor. Az idegen nyelvi érettségi működése és hatása a tanulói teljesítmények és a tanári nézetek tükrében. (2011)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[1628529] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 1628529, Kapcsolat: 23138341
  4. Vigh Tibor. Egy IRT-alapú nyelvi feladatbank létrehozásának módszertani kérdései: A német érettségi vizsgafeladatok elemzésének eredményei. (2008) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 108 1 29-51
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1628350] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 1628350, Kapcsolat: 23079724
  5. Vígh Tibor. A kommunikatív tesztelés elméleti alapjai. (2005) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 105 4 381-407
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1628352] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1628352, Kapcsolat: 23079688
Gergely Dávid. Investigating the Performance of Alternative Types of Grammar Items. (2007) LANGUAGE TESTING 0265-5322 1477-0946 24 1 65-97, 2062482
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2062482]
  1. Sudarwati E. et al. Developing Online Learning Assessment Instrument for English Sentence Structure Course during Covid-19 Pandemic. (2021) Langkawi: Journal of the Association for Arabic and English 2460-2280 2549-9017 7 2 170-181
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32556192] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32556192, Kapcsolat: 30936902
  2. Assessing Grammar in Online Environment: A Comparison between High and Low-Stakes Test Performance. (2021) Drustvene i Humanisticke Studie 2490-3604 6 3 265-278
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[33700672] [Nyilvános]
    Említések száma: 2
    Független, Idéző: 33700672, Kapcsolat: 32628895
  3. Shogbesan Yusuf O. et al. TESTS FORMATS AND PREDICTIVE VALIDITY OF ACHIEVEMENT TESTS USED BY ECONOMICS TEACHERS IN OSUN STATE HIGH SCHOOLS. (2017) Ife Journal of Educational Studies (IJES) 16 2 61-75
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32077735] [Nyilvános]
    Említések száma: 2
    Független, Idéző: 32077735, Kapcsolat: 30161305
  4. Mohammad Salehi et al. The impact of response format on validating grammaticality judgment tests. (2014) TEACHING ENGLISH LANGUAGE 1735-8760 2538-5488 8 1 93-122
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31310377] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31310377, Kapcsolat: 28991215
  5. Nasser Rashidi et al. Does the Type of Multiple-choice Item Make a Difference? The Case of Testing Grammar. (2014) Iranian Journal of Language Testing 2251-7324 4 2 175-186
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30732067] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30732067, Kapcsolat: 28222558
  6. Wang W. The role of source text translation in a simulated summary writing test: What do test takers say?. (2013) ASIAN EFL JOURNAL 1738-1460 15 1 246-270
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[23173441] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23173441, Kapcsolat: 23173441
  7. M. Al-Surmi. The effect of narrative structure on learner use of english tense and aspect in an english as a foreign language context. (2013) ASIAN EFL JOURNAL 1738-1460 15 1 64-86
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31310379] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31310379, Kapcsolat: 29527510
  8. Kunnan Antony John. The Companion to Language Assessment. (2013) ISBN:9781118411360
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[31310378] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31310378, Kapcsolat: 28991216
  9. Hashemi Mohammad R. et al. Mixed methods research: Toward new research designs in applied linguistics. (2013) MODERN LANGUAGE JOURNAL 0026-7902 1540-4781 97 4 828-852
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31660910] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31660910, Kapcsolat: 29527518
  10. Purpura J.E.. Assessing Grammar. (2013) Megjelent: The Companion to Language Assessment pp. 100-125
    Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[31660765] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31660765, Kapcsolat: 29527380
  11. Hashemi M. R.. Reflections on Mixing Methods in Applied Linguistics Research. (2012) APPLIED LINGUISTICS 0142-6001 1477-450X 33 2 206-212
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31660881] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31660881, Kapcsolat: 29527486
  12. Hulstijn J H et al. Linguistic competences of learners of Dutch as a second language at the B1 and B2 levels of speaking proficiency of the Common European Framework of Reference for Languages (CEFR).. (2012) LANGUAGE TESTING 0265-5322 1477-0946 29 2 203-221
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[23079090] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23079090, Kapcsolat: 23079090
  13. Hashemi M. R. et al. Exploring the Nature of Mixing Methods in ESP Research. (2012) ESP Across Cultures 2012 9 115-134
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31660750] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31660750, Kapcsolat: 29527374
  14. Khoii Roya et al. A Fairness Issue: Test Method Facet and the Validity of Grammar Sub-tests of High-Stakes Admissions. (2012) Literacy Information and Computer Education Journal (LICEJ) 2040-2589 1 1 892-900
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31660870] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31660870, Kapcsolat: 29527478
  15. Ghasemi E. et al. What is not working? A study of students’ perceptions of problems and concerns over English language learning at Islamic Azad University, Hajiabad Branch. (2011) Iranian EFL Journal 7 7 41-52
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31660794] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31660794, Kapcsolat: 29527430
  16. Roya Khoii et al. The Effect of the Method on the Trait: Investigating the Function of No-Error Options in Grammar Error-Identification Items in Admissions Tests. (2011) IRANIAN EFL JOURNAL 1836-8743 1836-8751 7 2 166-179
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[33537794] [Nyilvános]
    Említések száma: 7
    Független, Idéző: 33537794, Kapcsolat: 32395780
  17. Gilakjani Abbas P.. The Effect of Intrinsic and Extr insic Motivation on Iranian EFL Learners’ Language Learning.. (2011) Iranian EFL Journal 7 11 89-97
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31660805] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31660805, Kapcsolat: 29527435
  18. Cantera Adrados. Modelos del C-test y su correlación con los tests de la comprensión lectora de la EOI: Doctoral dissertation, Universidad Complutense de Madrid, Servicio de Publicaciones. (2011)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[23079121] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23079121, Kapcsolat: 23079121
  19. Pishghadam Reza. IntroducingApplied ELTas a New Approach in Second / ForeignLanguage Studies. (2011) Iranian EFL Journal 7 2 9-20
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31660822] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31660822, Kapcsolat: 29527447
  20. Rahimi Ali et al. Guiding a Persian EFL Instructor to Create Individualized Classroom Environments: Novel Opportunities for ELT Practitioners.. (2011) Iranian EFL Journal 7 2 123-136
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31660844] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31660844, Kapcsolat: 29527461
  21. Linacre J. A User's Guide to FACETS Rasch-Model Computer Programs.. (2011)
    Segédlet (Egyéb) | Tudományos[23079154] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23079154, Kapcsolat: 23079154
  22. Currie M et al. The effect of the multiple-choice item format on the measurement of knowledge of language structure. (2010) LANGUAGE TESTING 0265-5322 1477-0946 27 4 471-491
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[23079114] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23079114, Kapcsolat: 23079114
  23. Benke Eszter. An investigation of rater and rating scale interaction in the validation of the assessment of writing performance: Doktori disszertáció. (2007)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[23079005] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23079005, Kapcsolat: 23079109
Dávid Gergely. A KER az idegen nyelvtudás mérésében: Lehetőségek a nyelvvizsgák illesztésében. (2009) Megjelent: Anglisztika és amerikanisztika pp. 383-394, 2062466
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2062466]
  1. Kövér Ármin. Investigating an oral language proficiency examination: Analyzing the reliability of test scores with the many-facet Rasch measurement approach. (2018) KONINSKIE STUDIE JEZYKOWE / KONIN LANGUAGES STUDIES 2353-1983 2353-5148 6 4 505-520
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30711990] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30711990, Kapcsolat: 32404560
  2. Medgyes Péter et al. Research in foreign language education in Hungary (2006-2012). (2014) LANGUAGE TEACHING 1475-3049 0261-4448 47 4 504-537
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2738623] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2738623, Kapcsolat: 25916893
  3. Szabó Gábor et al. Államilag elismert nyelvvizsgarendszerek, illetve az emelt szintű érettségi összevetése próbavizsgázói teljesítmények tükrében német és angol nyelvből. (2010) MODERN NYELVOKTATÁS 1219-638X 16 4 19-38
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1578517] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1578517, Kapcsolat: 23073772
Dávid A Gergely. Linking the Euroexams to the Common European Framework of Reference: A full report. (2011) ISBN:9789639762107, 2062423
Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[2062423]
  1. Bárdos Jenő. Quality Assurance in Accrediting Foreign Language Examinations in Hungary. (2015) Megjelent: Inspirations in foreign language teaching pp. 207-220
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2940018] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2940018, Kapcsolat: 26057536
  2. Bárdos Jenő. Linking Euro Examinations to the Common European Framework of Reference – A Full Report.. (2011) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 110 3 251-254
    Recenzió/kritika (Folyóiratcikk) | Tudományos[23138370] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23138370, Kapcsolat: 23138370
Dávid Gergely. A szintleírások nyelvének szerepe a közös európai referenciakeret magyar, angol és német nyelvű kiadásában.. (2012) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 112 1 19-39, 2157759
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2157759]
  1. Kiszely Zoltán. Államilag elismert nyelvvizsgák tudományos feldolgozottsága magyarországi alkalmazott nyelvészeti és pedagógiai szakfolyóiratokban. (2022) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 32 12 22-40
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[33699286] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 33699286, Kapcsolat: 32662918
  2. Soproni Zsuzsanna. Common European Framework of Reference for Languages: Learning, Teaching, Assessment, Companion Volume with New Descriptors.. (2020) MODERN NYELVOKTATÁS 1219-638X 26 1-2 168-171
    Recenzió/kritika (Folyóiratcikk) | Tudományos[31366941] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31366941, Kapcsolat: 32404446
  3. Benke Eszter. Egy siKERtörténet: mit kapott az oktatáspolitika és a nyelvoktatás a Közös európai referenciakerettől?. (2019) MODERN NYELVOKTATÁS 1219-638X 25 3-4 30-44
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31172214] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31172214, Kapcsolat: 29548830
  4. Juhász Dalma. Az idegen nyelvi érettségi értékelési lehetőségei. (2016) EDU SZAKKÉPZÉS ÉS KÖRNYEZETPEDAGÓGIA ELEKTRONIKUS SZAKFOLYÓIRAT 2062-3763 6 3 113-136
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[26326176] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26326176, Kapcsolat: 28815012
  5. Medgyes Péter et al. Research in foreign language education in Hungary (2006-2012). (2014) LANGUAGE TEACHING 1475-3049 0261-4448 47 4 504-537
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2738623] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2738623, Kapcsolat: 25916889
Dávid Gergely. Mitől jó egy nyelvvizsga?. (2014) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 24 4 3-25, 2555151
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2555151]
  1. Kiszely Zoltán. Államilag elismert nyelvvizsgák tudományos feldolgozottsága magyarországi alkalmazott nyelvészeti és pedagógiai szakfolyóiratokban. (2022) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 32 12 22-40
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[33699286] [Egyeztetett]
    Említések száma: 2
    Független, Idéző: 33699286, Kapcsolat: 32662921
  2. Lehmann Magdolna. UPRT 2017: Empirical studies in English applied linguistics. (2018) ISBN:9789634293071
    Tanulmánykötet (Könyv) | Tudományos[3426706] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3426706, Kapcsolat: 29549095
Gergely A. Dávid. A Human Face To Technology?: Digital Exams Are Coming. (2020) WORKING PAPERS IN LANGUAGE PEDAGOGY 1789-3607 15 1-13, 32016455
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32016455]
  1. Kiszely Zoltán. Államilag elismert nyelvvizsgák tudományos feldolgozottsága magyarországi alkalmazott nyelvészeti és pedagógiai szakfolyóiratokban. (2022) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 32 12 22-40
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[33699286] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 33699286, Kapcsolat: 32662931
2024-10-04 14:27