Bauer András et al. A marketing s az ipari formatervezés kapcsolata: A termékdesign szerepe a piaci sikerességben. (2000), 1785285
Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb) | Tudományos[1785285]
  1. Bécs L. A termékforma, mint kommunikációs eszköz. (2005) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 38-39 2004/6.-2005/1 32-41
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[21750632] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21750632, Kapcsolat: 21754295
V. Komlósi Annamária et al. A szerencsejáték jelenség. (2000) ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA 1419-872X 2 4 59-72, 2258710
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2258710]
  1. Demetrovics Z. Hungary. (2009) Megjelent: Problem Gambling in Europe: Challenges, Prevention, and Interventions pp. 123-136
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[1283713] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1283713, Kapcsolat: 23326319
  2. Dúll A et al. A bevásárlóközpontok mint a csellengés helyei: A „hely-fogyasztás” kontextuális elemzése. (2006) MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 0025-0279 1588-2799 61 1 107-132
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1281293] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1281293, Kapcsolat: 23326294
Horváth Dóra. A termékdesign sajátosságainak szerepe a termékek fogyasztói megítélésében [The role of product design in product related consumer judgements]. (2001), 2282662
PhD (Disszertáció) | Tudományos[2282662]
  1. إبراهیم et al. تکامل تصمیم المنتج وتصمیم الخدمة. (2019) Journal of Architecture, Art and Humanistic Sciences 2356-9654 2357-0342 4 14 93-107
    Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31325320] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31325320, Kapcsolat: 29011081
  2. Etim Glory Sunday. Product Attractiveness and Consumers' Attitude Towards Made-In-Nigeria Textiles in South-South Zone of Nigeria.. (2019) JOURNAL OF MARKETING AND CONSUMER RESEARCH 2422-8451 54 97-106
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31033871] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31033871, Kapcsolat: 28595819
  3. Krisnanto Umbas. Gender Interview on Functional Design, Hedonist, Symbolic Benefits for Motorcycle Buying Decision. (2018) Business and Management Studies 2374-5916 2374-5924 4 2 17-23
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[27696788] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27696788, Kapcsolat: 27696788
  4. Zsótér Boglárka et al. Intergenerációs hatások a családban – az anyagiasság vizsgálata egyetemisták és szüleik körében. (2017) Megjelent: Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás pp. 151-159
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[3261224] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3261224, Kapcsolat: 26956111
  5. Zsótér Boglárka. Alma a fájától… A fiatalok pénzügyi szocializációját befolyásoló intergenerációs hatások a családban = Apple from the tree… Intergenerational effects in young adults’ financial socialization in family. (2017)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[3227184] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 3227184, Kapcsolat: 26962684
  6. Bauer András et al. Marketing alapismeretek. (2014) ISBN:9789630595025
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[2719342] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2719342, Kapcsolat: 26969136
  7. Horváth Daniella Dominika. Innovativitás, márkahűség és demográfiai tényezők hatása a formaválasztásra az ásványvíz termékkategória középpontba állításával. (2014) E-CONOM 2063-644X 3 1 157-172
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2971754] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2971754, Kapcsolat: 26961589
  8. Dörnyei Krisztina Rita et al. A csomagolás két vizuális elemének, a színnek és a formának a szerepe a figyelemfelkeltés és a termékek beazonosítása során. (2013) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 47 4 3-12
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2860267] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2860267, Kapcsolat: 24288489
  9. Nyirő Nóra. Rádió, mp3 lejátszó vagy számítógép? Zenehallgatási platformok a konvergens új média világában. (2010) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 44 1 60-67
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2253267] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2253267, Kapcsolat: 24283411
  10. Sajtos László et al. SPSS kutatási és adatelemzési kézikönyv. (2007) ISBN:9789639659087
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[1886537] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1886537, Kapcsolat: 24315488
  11. Berács József et al. Marketing. (2006) ISBN:9639585041
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[2294188] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2294188, Kapcsolat: 24312846
  12. Bécs L. A termékforma, mint kommunikációs eszköz. (2005) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 38-39 2004/6.-2005/1 32-41
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[21750632] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21750632, Kapcsolat: 24283358
Horváth Dóra et al. A termékdesign sajátosságainak szerepe a termékek fogyasztói megítélésében I. (2001) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 35 4 49-57, 2259196
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2259196]
  1. Vincze Dalma. A Z generáció státuszfogyasztása szociológiai és marketing megközelítésben. (2016) Megjelent: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet pp. 781-492
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[3151981] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3151981, Kapcsolat: 26958695
Horváth Dóra et al. How Do Mobiles Communicate? The Role of Product Design in Product Related Consumer Responses: The Case of Mobile Telephones. (2002) ADVANCES IN CONSUMER RESEARCH 0098-9258 29 1 237-238, 2259273
Konferenciaközlemény (Folyóiratcikk) | Tudományos[2259273]
  1. Xihui Liu Sylvia et al. The holistic frame of designing smart, connected products: A systematic literature review and expert interview. (2022) DESIGN JOURNAL 1460-6925 25 3 334-352
    Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32917110] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 32917110, Kapcsolat: 31421182
  2. Chudhery Muhammad Adnan et al. Proposing and Empirically Investigating a Mobile-Based Outpatient Healthcare Service Delivery Framework Using Stimulus-Organism-Response Theory. (2021) IEEE TRANSACTIONS ON ENGINEERING MANAGEMENT 0018-9391 1558-0040
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32988484] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 32988484, Kapcsolat: 31532481
  3. Danyi Pál et al. Modern árazás. (2020) ISBN:9789634545651
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[31795265] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31795265, Kapcsolat: 30831304
  4. Naami Abdullah et al. Situational Impacts on Attitudes & Behavior of Customers at Kish Island Trading Centers. (2017) Industrial Engineering and Management Systems 1598-7248 2234-6473 16 4 542-548
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[27045547] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27045547, Kapcsolat: 27045547
  5. Mugge Ruth et al. How to sell refurbished smartphones? An investigation of different customer groups and appropriate incentives. (2017) JOURNAL OF CLEANER PRODUCTION 0959-6526 1879-1786 147 284-296
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[26944502] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26944502, Kapcsolat: 26944502
  6. Ching-Hsuan Yeh et al. Predicting smartphone brand loyalty: Consumer value and consumer-brand identification perspectives. (2016) INTERNATIONAL JOURNAL OF INFORMATION MANAGEMENT 0268-4012 1873-4707 36 3 245-257
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[25273885] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25273885, Kapcsolat: 25273885
  7. Ardley Barry. Mobile phone purchasing and brand presence on Facebook. (2016) INTERNATIONAL JOURNAL OF ONLINE MARKETING (IJOM) 2156-1753 6 2 18-33
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[26944547] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26944547, Kapcsolat: 26944547
  8. Alshurideh Muhammad. Factors affect Mobile Phone Brand Choices–Studying the Case of Jordan Universities Students. (2015) INTERNATIONAL BUSINESS RESEARCH 1913-9004 1913-9012 8 3 p. 141
    Folyóiratcikk | Tudományos[26970435] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26970435, Kapcsolat: 26970435
  9. Hardwick J et al. Mobile phone purchases and the consumer decision-making process: The role of facebook online advertising. (2014) Megjelent: Computer-mediated marketing strategies: Social media and online brand communities pp. 303-333
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[25273626] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25273626, Kapcsolat: 25273626
  10. Malik Garima. Empirical Study of Consumer Buying Preference towards Established and Emerging Mobile Brands.. (2014) ASBM Journal of Management 0974-8512 7 1 59-69
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[25575961] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25575961, Kapcsolat: 25575961
  11. Muhammad Turki Alshurideh. A Qualitative Analysis of Customer Repeat Purchase Behaviour in the UK Mobile Phone Market. (2014) JOURNAL OF MANAGEMENT RESEARCH 1941-899X 6 1 109-125
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[24280515] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24280515, Kapcsolat: 24280515
  12. Mankum Ethesen. Factors that influence prepaid churn subscribers when choosing a mobile-service provider. (2012)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[23801806] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23801806, Kapcsolat: 23801806
  13. Szőcs Attila. A fogyasztói márkaérték MIMIC modellje [The MIMIC model of the consumer-based brand equity]: A fogyasztói márkaérték okozati specifikációjának tesztelése [Testing the causal specification of consumer-based brand equity ]. (2012)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[2515540] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 2515540, Kapcsolat: 23801771
  14. Lee S et al. Consumer responses to high-technology products: Product attributes, cognition, and emotions. (2011) JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH 0148-2963 1873-7978 64 11 1195-1200
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[23807548] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23807548, Kapcsolat: 23807548
  15. Alshurideh Muhammad. Customer Service Retention–A Behavioural Perspective of the UK Mobile Market. (2010)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[23801697] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23801697, Kapcsolat: 23801697
Horváth Dóra et al. Measuring Consumer Evaluation of Competing Product Designs. (2002) SOCIETY AND ECONOMY 1588-9726 1588-970X 24 3 381-401, 1778838
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1778838]
  1. Kovács G L. Some Remarks on Digital Production and on Product Life-Cycle Management. (2019) Megjelent: INES 2019 : IEEE 23nd International Conference on Intelligent Engineering Systems pp. 275-282
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[30661021] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30661021, Kapcsolat: 30829633
  2. Sajtos László et al. SPSS kutatási és adatelemzési kézikönyv. (2007) ISBN:9789639659087
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[1886537] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1886537, Kapcsolat: 21750628
  3. Mitev Ariel. A társadalmi marketing elméleti és empirikus kérdései: Egyetemisták alkoholfogyasztási történeteinek narratív elemzése. (2006)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[21696698] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21696698, Kapcsolat: 21750629
  4. Bécs L. A termékforma, mint kommunikációs eszköz. (2005) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 38-39 2004/6.-2005/1 32-41
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[21750632] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21750632, Kapcsolat: 21750632
Berács József et al. Marketingorientáció és termékdizájn a vállalati gyakorlatban. (2003) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 37 1 67-76, 2260372
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2260372]
  1. Tamus Antalné et al. Vevőérték - üzleti siker?: Elvárások és teljesítmények a hazai távközlési piacon. (2005) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 39 4-5 112-130
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2245173] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2245173, Kapcsolat: 24283367
Horváth Dóra et al. Alkohol Design?: A csomagolás pozícionáló és jelentésmódosító szerepe az alkoholtartalmú termékek esetében. (2003) KOMMUNIKÁCIÓ MENEDZSMENT 3 2 44-52, 1887149
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1887149]
  1. Dörnyei Krisztina Rita et al. Reading before buying - exploring consumer attitudes toward informative function of packaging. (2012) Megjelent: 11th International Marketing Trends Conferfence pp. 1-23
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[1820558] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1820558, Kapcsolat: 24481174
  2. Dörnyei Krisztina Rita. Fogyasztói információkeresési magatartás vizsgálata élelmiszerek csomagolásán: Analysis of Consumer Information Search Behaviour on Food Packaging. (2011)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[2282874] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2282874, Kapcsolat: 24480884
Horváth Dóra. Persuasive Form: Mobile Telephones in Hungary. (2003) Megjelent: Persuasive Imagery: A Consumer Perspective pp. 397-411, 2299666
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2299666]
  1. Crilly N. Do Users Know What Designers Are Up To? Product Experience and the Inference of Persuasive Intentions. (2011) INTERNATIONAL JOURNAL OF DESIGN (TAIWAN) 1991-3761 1994-036X 5 3 1-15
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[23807533] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23807533, Kapcsolat: 23807533
Horváth Dóra et al. Is it Origin or Design that Matters?: The moderating role of country of origin effects and product design in product judgements. (2004) Megjelent: 11th International Product Development Management Conference pp. 1-9, 2352657
Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos[2352657]
  1. Neulinger Ágnes et al. Mother-child interactions in youth purchase decisions. (2014) SOCIETY AND ECONOMY 1588-9726 1588-970X 36 3 387-406
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2757988] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2757988, Kapcsolat: 24308259
Horváth Dóra et al. Az alkoholreklámokhoz kapcsolódó fogyasztói narratívumok strukturális elemzése: Egyetemisták történetei Frye rendszerében. (2005) Megjelent: Marketingoktatás és kutatás a változó Európai Unióban pp. 95-107, 2310435
Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[2310435]
  1. Mátyás Judit. Storytelling. A történetmesélés ereje a marketingkommunikációban. (2017) Megjelent: Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás pp. 350-359
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[26956129] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26956129, Kapcsolat: 26956129
Horváth Dóra et al. Mítoszok sodrásában: Az alkoholreklámokhoz kapcsolódó fogyasztói narratívumok strukturális elemzése Frye kategóriái alapján. (2005) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 39 6 20-32, 2261651
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2261651]
  1. Dr. Kollár Csaba. Bevezető gondolatok a marketing narratív megközelítéséhez. (2014) FLUENTUM: NEMZETKÖZI GAZDASÁG- ÉS TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 2064-6356 2 1-17
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[24482736] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 24482736, Kapcsolat: 24482736
  2. Neulinger Ágnes. Világi rítusok, családi rítusok: Szakirodalmi áttekintés. (2013) SZOCIOLÓGIAI SZEMLE 1216-2051 23 3 102-120
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2503631] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2503631, Kapcsolat: 24486716
Mitev Ariel et al. Rítusok hálójában: A magyar fiatalok alkoholfogyasztásának kulturális és kommunikációs meghatározottsága. (2005) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 38-39 2004/6, 2005/1 140-148, 2352571
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2352571]
  1. Pap Viktória. A Sziget Fesztivál mint hely értelmezése. (2022)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[33017464] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 33017464, Kapcsolat: 31673672
  2. Kenesei Zsófia et al. Szolgáltatásmarketing és -menedzsment. (2014) ISBN:9786155303418
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[2512861] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2512861, Kapcsolat: 24500582
  3. Neulinger Ágnes. Világi rítusok, családi rítusok: Szakirodalmi áttekintés. (2013) SZOCIOLÓGIAI SZEMLE 1216-2051 23 3 102-120
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2503631] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2503631, Kapcsolat: 24486712
  4. Kenesei Zsófia et al. Szolgáltatásmarketing és -menedzsment. (2007) ISBN:9789639659193
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[2172946] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2172946, Kapcsolat: 24573243
  5. Simányi Léna. Bevezetés a fogyasztói társadalom elméletébe. (2005) REPLIKA 0865-8188 51-52 165-195
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1476031] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1476031, Kapcsolat: 24294834
V. Komlósi Annamária et al. Az Aspirációs index hazai alkalmazásával szerzett tapasztalatok. (2006) MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 0025-0279 1588-2799 61 2 237-250, 1633201
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1633201]
  1. Juhász István. Pénzügyi területen dolgozó értékesítők személyiségjellemzői a jövedelem nagyságának tükrében. (2021) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 52 8-9 94-107
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32195307] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 32195307, Kapcsolat: 30419808
  2. Toth-Bos Agnes et al. The Interactive Effect of Goal Attainment and Goal Importance on Acculturation and Well-Being. (2020) FRONTIERS IN PSYCHOLOGY 1664-1078 11
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31437959] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31437959, Kapcsolat: 29011070
  3. Zábó Virág et al. Újabb eredmények az élet értelme kérdőív magyar változatának validálásához. (2019) ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA 1419-872X 19 2 77-98
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30818949] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30818949, Kapcsolat: 28595562
  4. Lendvai L et al. The lived experiences of visually impaired mothers and their perception of social attitudes towards them. (2019) ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA 1419-872X 19 2 7-30
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30712212] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30712212, Kapcsolat: 29066512
  5. Ferenc Margitics. Subjective Well-Being, Individual Aspirations and Spirituality. (2019) ISBN:9781711735689
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[30938735] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30938735, Kapcsolat: 28595599
  6. Bradshaw Emma. Intrinsic and extrinsic aspirations and psychological well-being: a meta-analysis and latent profile analyses of life goals. (2019)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[30805780] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30805780, Kapcsolat: 28595569
  7. Bradshaw Emma et al. A configural approach to aspirations: The social breadth of aspiration profiles predicts well-being over and above the intrinsic and extrinsic aspirations that comprise the profiles. (2019)
    Nem besorolt (Egyéb) | Tudományos[31033695] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31033695, Kapcsolat: 28595574
  8. Tóth Á et al. The impact of goal attainment and goal importance on satisfaction with life – a polynomial regression and response surface analysis. (2018) MENTÁLHIGIÉNÉ ÉS PSZICHOSZOMATIKA 1419-8126 1786-3759 19 1 80-101
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3363110] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3363110, Kapcsolat: 28595579
  9. Margitics Ferenc. Spirituális tudatosság és mentális egészség. (2018) ISBN:9781726489041
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[30409708] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30409708, Kapcsolat: 28595595
  10. Berki Tamás László et al. The source of Sport Enjoyment in young athletes in association with their future orientation and satisfaction with life. (2017) Megjelent: VI. Interdiszciplináris Doktorandusz Konferencia 2017 Tanulmánykötet = 6th Interdisciplinary Doctoral Conference 2017 Conferenc... pp. 124-135
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[3272880] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3272880, Kapcsolat: 26962358
  11. Kozai Landon. Life Satisfaction of Undergraduate Students: Extrinsic and Intrinsic Motivators. (2017)
    Nem besorolt (Disszertáció) | Tudományos[30319097] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30319097, Kapcsolat: 28596221
  12. Fajzi G et al. Fenntartható pozitív mentális egészség: A pozitív mentális egészség kibontakoztatása a fenntartható gondolkodásmód és viselkedés keretében. (2015) MENTÁLHIGIÉNÉ ÉS PSZICHOSZOMATIKA 1419-8126 1786-3759 16 1 55-92
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[25490591] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 25490591, Kapcsolat: 24919248
  13. Dittmar Helga et al. The Relationship Between Materialism and Personal Well-Being: A Meta-Analysis. (2014) JOURNAL OF PERSONALITY AND SOCIAL PSYCHOLOGY 0022-3514 1939-1315 107 5 879-924
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[24825127] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24825127, Kapcsolat: 26962066
  14. Tamás Martos. Life Goals and Well-Being in Hungary. (2014) Megjelent: Encyclopedia of Quality of Life and Well-Being Research pp. 3571-3576
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[23802215] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23802215, Kapcsolat: 23802215
  15. Urbán Gábor et al. A 3x2 Teljesítés-Cél Kérdőív magyar nyelvű adaptációja. (2014) PSZICHOLÓGIA (MTA PSZICHOLÓGIAI INTÉZET) 0230-0508 34 1 73-97
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2727093] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 2727093, Kapcsolat: 23793607
  16. Baritz Laura Sarolta. The Three Dimensional Economy and the Common Good Model An Alternative Approach to Mainstream Economic Theory. (2013) Rivista di etica e scienze sociali/Journal of Ethics & Social Sciences 2013 1 43-57
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[24198791] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24198791, Kapcsolat: 24198791
  17. Mersdorf Anna et al. „Mit gondol, van-e az életének célja és értelme? Ha igen, mi?” Emlõdaganatos betegek és egészséges kontrollszemélyek interjúkérdésekre adott válaszainak összehasonlítása. (2013) MENTÁLHIGIÉNÉ ÉS PSZICHOSZOMATIKA 1419-8126 1786-3759 14 4 345-380
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2561249] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2561249, Kapcsolat: 27819730
  18. Juhászné Klér Andrea. Future in their Mind - adolescents’ career concepts. (2013) Megjelent: Questions and perspectives in education pp. 134-146
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[2351541] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2351541, Kapcsolat: 24198786
  19. Mersdorf A et al. Faith, Purpose in Life and Place in Life: A Comparative Study of Hungarian Breast Cancer Patients and Healthy Women. (2013) PSYCHOLOGIA HUNGARICA CAROLIENSIS 2064-2504 2064-3101 1 2 113-139
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2731129] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2731129, Kapcsolat: 24892991
  20. Ágota Annamária et al. Marfan-szindróma biobankjának létrehozása. [The establishment of the Marfan syndrome biobank in Hungary.]. (2012) ORVOSI HETILAP 0030-6002 1788-6120 153 8 296-302
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1863246] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 1863246, Kapcsolat: 24198784
  21. Martos T et al. Life goals and well-being: does financial status matter?: Evidence from a representative Hungarian sample. (2012) SOCIAL INDICATORS RESEARCH 0303-8300 1573-0921 105 561-568
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1458024] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 1458024, Kapcsolat: 26962090
  22. Martos T et al. Aki keres, és aki talál – az élet értelmessége keresésének és megélésének mérése az Élet Értelme Kérdőív magyar változatával. (2012) MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 0025-0279 1588-2799 67 1 125-149
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1815051] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 1815051, Kapcsolat: 24198788
  23. Gervai Pál. The mission and culture of the corporation. (2010) ISBN:3931052826
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[24198837] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24198837, Kapcsolat: 24198837
  24. Martos T et al. Csak az egészség meglegyen? Egészséggel kapcsolatos életcélok fontossága a 'Hungarostudy Egészség Panel' 2006 felmérés alapján. (2010) PSZICHOLÓGIA (MTA PSZICHOLÓGIAI INTÉZET) 0230-0508 30 2 161-173
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1378272] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 1378272, Kapcsolat: 26962099
  25. Martos T. Célok, tervek, törekvések. II. A személyes célok és életcélok kapcsolata - módszertani kérdések és demonstráció. (2009) MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 0025-0279 1588-2799 64 3 573-592
    Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1458019] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 1458019, Kapcsolat: 22031312
  26. Martos T. Célok, tervek, törekvések. I. Elméleti megfontolások és alkalmazási lehetõségek. (2009) MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 0025-0279 1588-2799 64 2 337-358
    Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1458018] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1458018, Kapcsolat: 22031307
  27. Pauwlik Zs et al. Személyes törekvések kapcsolata a szubjektív jólléttel főiskolai hallgatóknál = Correlation between subjective well-being and the personal strivings. (2008) MENTÁLHIGIÉNÉ ÉS PSZICHOSZOMATIKA 1419-8126 1786-3759 9 1 1-33
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1137006] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1137006, Kapcsolat: 24198790
  28. Martos T. Egyéni streszel való megbirkózás, értékek, célok: Életcélok és esélyteremtés. (2008) Megjelent: Magyar lelkiállapot 2008 pp. 47-57
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[1458002] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1458002, Kapcsolat: 22031319
  29. Séra László et al. Tisztesség a tanulásban? A csalási attitűd a külső és belső motiváció és az önértékelés kapcsolatának vizsgálata főiskolai hallgatóknál. (2006) ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA 1419-872X 8 3 109-128
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2162530] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2162530, Kapcsolat: 24594576
Bauer András et al. Az innovációterjedés lehetőségei egy technológiai piacon. (2007) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 38 6 59-64, 1778855
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1778855]
  1. Buzás Norbert et al. A potenciál elemzés és a partnerség szerepe a korai fázisú kutatási eredmények hasznosításában. (2013) Megjelent: Innovációs rendszerek pp. 21-38
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2497798] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2497798, Kapcsolat: 24482753
  2. Bernschütz Mária. Az integrált marketingkommunikáció alkalmazásának strukturális modellje: Ph.D. értekezés. (2012)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[2585339] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2585339, Kapcsolat: 24590080
  3. Bernschütz Mária. A grounded theory alkalmazása fogyasztói kutatásokban. (2010) Megjelent: Új marketing világrend MOK 2010 pp. 856-866
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[26958876] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26958876, Kapcsolat: 26958876
  4. Bernschütz Mária. Kvalitatív kutatás a magyarországi integrált marketingkommunikáció-alkalmazás feltételeiről. (2009) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 40 9 29-40
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[21748562] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21748562, Kapcsolat: 21748562
  5. Bernschütz Mária. Az integrált marketingkommunikáció magyarországi alkalmazásának feltételei és korlátai. (2009) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 43 4 70-77
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2265195] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2265195, Kapcsolat: 21748563
  6. Bernschütz Mária. Az integrált marketingkommunikáció magyarországi alkalmazásának feltételei és korlátai. (2008) Megjelent: 60éves a Közgáz. A Jubileumi Tudományos Konferencia alkalmából készült tanulmányok: Gazdálkodástudományi Kar. pp. 283-299
    Könyvrészlet[21752787] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21752787, Kapcsolat: 21751455
Horváth Dóra et al. Reklámzenei élmények befogadói interpretációja. (2007) Megjelent: A Marketing Oktatók Klubjának 2007. évi konferencia pp. 170-182, 2352663
Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[2352663]
  1. Szabó Dániel Róbert. Zenék a legértékesebb márkák termékeinek reklámjaiban. (2016) VALÓSÁG: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI KÖZLÖNY 0324-7228 59 8 17-29
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3089533] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3089533, Kapcsolat: 26337418
  2. Szabó Dániel et al. Világmárkák hangjai. (2016) POLGÁRI SZEMLE: GAZDASÁGI ÉS TÁRSADALMI FOLYÓIRAT 1786-6553 1786-8823 12 1-3
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[26411116] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26411116, Kapcsolat: 26411116
  3. Szabó Dániel Róbert. A reklámzene mint marketingkommunikációs eszköz. (2016)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[3123348] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 3123348, Kapcsolat: 26337419
Mitev Ariel Zoltán et al. A posztmodern marketing rózsaszirmai. (2008) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 39 9 4-18, 2264141
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2264141]
  1. Szabó Bálint et al. Online vásárlásösztönző üzenetek pszichológiai nyomásgyakorlásának mérése szemmozgáskövetéssel és szívritmus-variabilitással. (2022) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 53 7 31-47
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[33029927] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 33029927, Kapcsolat: 31595985
  2. Happ Éva et al. Digitális eszközök és módszerek használatának marketingszempontú feltáró elemzése a magyar turisták körében. (2020) TURIZMUS BULLETIN 1416-9967 20 2 4-13
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31353879] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31353879, Kapcsolat: 30180690
  3. Bauer András et al. Marketingkutatások változásai - visszatekintő elemzés egy tudományos folyóiratban megjelent publikációk alapján. (2019) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 50 12 32-49
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31009884] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31009884, Kapcsolat: 28591773
  4. Molnár Cs. "Egészségturizmus 3.0". (2019) Megjelent: Turizmus 3.0 pp. 128-140
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[30754394] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30754394, Kapcsolat: 28281457
  5. Molnár Csilla. KREATIVITÁS ÉS INNOVÁCIÓ AZ EGÉSZSÉGTURIZMUSBAN TRENDEK ÉS KIHÍVÁSOK. (2018) Megjelent: "Sport - Gazdaság - Turizmus" : Kautz Gyula Emlékkonferencia 2017. június 8. elektronikus formában megjelenő kötete pp. 1-14
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[3374685] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3374685, Kapcsolat: 28096000
  6. Haragos Péter. A karakter design szerepe a kortárs animációban. (2018)
    DLA (Disszertáció) | Tudományos[27485466] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27485466, Kapcsolat: 27825288
  7. Balsa-Budai N et al. A FENNTARTHATÓ ÉRTÉKREND VIZSGÁLATA DEBRECENI EGYETEMISTÁK KÖRÉBEN. (2018) TÁPLÁLKOZÁSMARKETING 2064-8839 2631-1380 5 1 3-20
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3399527] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3399527, Kapcsolat: 27656740
  8. Markos-Kujbus Éva. Az online szájreklám (e-WOM) mint marketingkommunikációs eszköz. Az online fogyasztói vélemények információs szerepe a TripAdvisor példáján keresztül = Electronic word-of-mouth as a marketing communications tool. The information role of consumer opinions in the case of TripAdvisor. (2017)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[3368910] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 3368910, Kapcsolat: 26944504
  9. Bauer András et al. Marketing. (2016) ISBN:9789630597739
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[3108703] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3108703, Kapcsolat: 26079552
  10. Csordás Tamás. A fogyasztói részvétel mint marketingkommunikációs eszköz a digitális médiában = User participation as a marketing communications tool in the age of digital media. (2016)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[3171545] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 3171545, Kapcsolat: 26337403
  11. Deli-Gray Zsuzsa et al. Appearance and Existence of Postmodernity in Tourism - The Case of Hungary.. (2015) INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS INSIGHTS AND TRANSFORMATION 0974-5874 9 1 8-13
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[26306027] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26306027, Kapcsolat: 26306027
  12. Molnár C. tourism in Hungary: history, its revaluation and tendencies. (2013) Megjelent: Innovations and sustainable development
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[24486308] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24486308, Kapcsolat: 24486308
  13. Csordás Tamás. The new role of consumer meanings and legitimacy in building marketing value. (2013) KÖZGAZDÁSZ FÓRUM / FORUM ON ECONOMICS AND BUSINESS 1582-1986 16 6 27-48
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3012771] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3012771, Kapcsolat: 24590063
  14. Neulinger Ágnes. Mese és valóság, avagy a gyerekmese szerepe a fogyasztói szocializációban. (2013) Megjelent: Kiterjesztett marketing: Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubjának 19. országos konferenciája pp. 230-243
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[25357406] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25357406, Kapcsolat: 25357406
2022-10-03 07:49