Keller Magdolna. Tanul a társadalom : VI. Országos Neveléstudományi Konferencia: Program, tartalmi összefoglalók. (2006), 1468485
Egyéb konferenciakötet/Tudományos[1468485]
  1. Kozma Tamás. Negyvenheten. (2007) EDUCATIO 1216-3384 1419-8827 3 p. 418
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27420681] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27420681, Kapcsolat: 27420681
Simándi Szilvia. Az ifjúsági turizmus. (2007) KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE 1589-519X 2064-4027 5 2 99-107, 2073715
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2073715]
  1. Bakos Zsófia. Plázakultúra- A fiatalok szabadidő-eltöltési szokásainak elemzése a plázakultúra tükrében. (2014) Megjelent: Tanulmányok a kultúra és a felnőttképzés köréből p. 115
    Könyvrészlet[24293736] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 24293736, Kapcsolat: 24293736
Simándi Szilvia. Középiskolások a turizmusban. (2007) Megjelent: Tavaszi Szél pp. 135-140, 2073989
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2073989]
  1. Tűzkő Lili. A Facebook szerepe és jelentősége a fiatal felnőttek életében. (2014) Megjelent: Tanulmányok a kultúra és a felnőttképzés köréből p. 159
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[24292552] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 24292552, Kapcsolat: 24292550
Juhász Erika. Aus der Geschichte der ungarischen Erwachsenenbildung. (2008) Megjelent: Regionalisierung - Internationalisierung : X. Symposium "Geschichte der Erwachsenenbildung in Zentraleuropa" pp. 227-237, 2073886
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2073886]
  1. Tengely Adrienn. A felnőtt katekézis az 1931-es és az 1942-es egri egyházmegyei zsinati statútumokban. (2018)
    Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[27422971] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27422971, Kapcsolat: 27422971
  2. Tengely Adrienn. Adult education activity of the Catholic devotional and charity associations in Pécs in the era of dualism. (2018) Megjelent: Tanulmányok a neveléstudomány köréből p. 32
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[27411474] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27411474, Kapcsolat: 27411474
  3. Tengely Adrienn. A Mária-kongregációs könyvtárak a 20. század első felében.. (2017) KULTURÁLIS SZEMLE: NEMZETI MŰVELŐDÉSI INTÉZET 2416-2329 1 65-70
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26819540] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26819540, Kapcsolat: 26819540
  4. Németh Balázs. The Rise and Fall of Research on the History of Adult Education in Contemporary Hungary: Trends and Issues of Historical Research Work from 1993 to 2013. (2014) Megjelent: Changing Configurations of Adult Education in Transitional Times: Conference Proceedings p. 623
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[27423619] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27423619, Kapcsolat: 27423619
  5. Németh Balázs. The Growth and Decline of Research on the History of Adult Education in Contemporary Hungary: Trends and Issues of Historical Research from 1993 to 2013. (2014) NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 2063-9546 1 40-54
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2564518] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2564518, Kapcsolat: 24249260
  6. Filla Wilhelm. Erwachsenenbildung zwischen Internationalisierung und Regionalisierung.. (2009) Die Österreichische Volkshochschule. Magazin für Erwachsenenbildung 0472-5662 231 p. 31
    Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26454145] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26454145, Kapcsolat: 26454145
  7. Végvári Borisz. A közép-európai felnőttképzés. (2009) TUDÁSMENEDZSMENT 1586-0698 10 1 p. 90
    Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27416773] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27416773, Kapcsolat: 27416773
Simándi Szilvia et al. Autonóm tanulás és turizmus összefüggései egy kutatás tükrében. (2008) EDUCATIO 1216-3384 1419-8827 17 2 301-307, 2073713
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2073713]
  1. Vásárhelyi Tamás. Közönségkapcsolatok: Múzeumi Oktatási Központ. (2018)
    Egyéb/Segédlet (Egyéb)/Közérdekű[27420635] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27420635, Kapcsolat: 27420635
  2. Savella Orsolya. Informális tanulás egészségmagatartás-formáló hatása az egészségturizmusban. (2018)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[3316215] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3316215, Kapcsolat: 27060931
  3. Szabó János. A fesztiváljelenség. (2014) ISBN:9789630895736
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2865547] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2865547, Kapcsolat: 27432032
  4. Judit Herczegh. The Characteristics of Autonomous Learning: Similiarities and differences between the autonomous lernaning of adults and young adults. (2012) Megjelent: Education in Tansition pp. 166-172
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[23521360] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23521360, Kapcsolat: 23521360
  5. Szabó János. Kulturális fesztiválok mint a művelődés új formái. (2012)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[22579299] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22579299, Kapcsolat: 22579299
  6. Tóth Alíz. A fiatalok lendületben program értékelése. (2012) Megjelent: Tanulás és művelődés pp. 546-552
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[24541923] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 24541923, Kapcsolat: 22579301
  7. Szabó János Zoltán. A fesztivál forma szerepe a művelődésben: Kutatás közben. (2012) EDUCATIO 1216-3384 1419-8827 2 324-337
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23139658] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23139658, Kapcsolat: 23139658
  8. Kárpáti Andrea. Múzeumi tanulás. (2011)
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[24249265] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 24249265, Kapcsolat: 24249265
  9. Vásárhelyi Tamás. A múzeumi tanulás kézikönyve. (2010) ISBN:9789639877085
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Oktatási[1614688] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 1614688, Kapcsolat: 27423459
  10. Vásárhelyi Tamás. Az egész életen át tartó tanulás, az iskola és a múzeumok ... (2009) Megjelent: Múzeum és iskola 2009 Múzeumok a közoktatás szolgálatában p. 162
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[27420628] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27420628, Kapcsolat: 27420628
  11. Herczegh Judit et al. Az autonóm tanulás kutatásának empirikus megközelítése. (2009) Megjelent: Nonformális - informális - autonóm tanulás pp. 82-90
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2401990] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2401990, Kapcsolat: 22578244
  12. Oláh Krisztina. Autonóm tanulás az EKF TKTK hallgatói körében. (2009) Megjelent: Nonformális - informális - autonóm tanulás pp. 227-237
    Könyvrészlet[22578243] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22578243, Kapcsolat: 22578243
  13. Vásárhelyi Tamás. A nyitott múzeum. (2009) ISBN:9789637376757
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1933397] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1933397, Kapcsolat: 27420646
Simándi Szilvia. Az autonóm tanulás megjelenése a sporttevékenységek és a turizmus során. (2009) Megjelent: Képzés vagy nevelés?: II. Miskolci "taní-tani" konferencia p. 32, 2422355
Könyvrészlet/Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet)/Tudományos[2422355]
  1. Juhász Erika. Main Aspects of Autonomous Adult Learning in Hungary. (2012) Megjelent: Education in Transition p. 156
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[27421997] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27421997, Kapcsolat: 27421997
  2. Forray R Katalain et al. A felnőttkori autonóm tanulás és tudáskorrekciós elköteleződés. (2009) Megjelent: Nonformális - informális - autonóm tanulás pp. 12-37
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2845717] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2845717, Kapcsolat: 27430309
Simándi Szilvia. Intergenerációs tanulás a turizmus kontextusában. (2010) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 60 1-2 224-234, 2073711
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2073711]
  1. Kaczor Anna. Az időskorúakkal szembeni ageizmus csökkentésének lehetőségei Magyarországon. (2013) MAGYAR GERONTOLÓGIA 2062-3682 5 19 p. 31
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27411766] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27411766, Kapcsolat: 27411766
Simándi Szilvia. Múzeumok és a turizmus. (2010) Megjelent: Az I. Országos Múzeumandragógiai Konferencia válogatott anyaga pp. 122-127, 2119622
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2119622]
  1. Faragóné Hajdók. Múzeumlátogatás. (2012)
    Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Ismeretterjesztő[27400915] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27400915, Kapcsolat: 27400915
  2. Máté Mariann. Az Ebesi Széchényi Ferenc Tájmúzeum. (2012) Megjelent: Múzeumandragógiai tanulmányok pp. 56-63
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[24249254] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 24249254, Kapcsolat: 24249254
  3. Pásztor Lászlóné. Nordhungaria Informo. (2011)
    Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Ismeretterjesztő[27420692] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27420692, Kapcsolat: 27420692
Simándi Szilvia. Turizmus és szabadidő. (2010) Megjelent: Harmadfokú képzés, felnőttképzés és regionalizmus pp. 277-280, 2073812
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2073812]
  1. Varga Vivien. Az információs társadalom és a helyi közösség. A közösségfejlesztés lehetőségei Lakon a fiatal és a felnőtt lakosság körében. (2014) Megjelent: Tanulmányok a kultúra és a felnőttképzés köréből pp. 161-168
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[24293732] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 24293732, Kapcsolat: 24292554
Simándi Szilvia. Turizmus és tanulás. (2010), 3047516
Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[3047516]
  1. Dobay Beáta et al. Effects of outdoor education on traveling habits od adults in Slovakia and Hungary. (2018) JOURNAL OF PHYSICAL EDUCATION AND SPORT 2247-8051 2247-806X 1582-8131 2066-2483 18 2 731-738
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3424510] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3424510, Kapcsolat: 27468066
  2. Dobay Beata et al. Effects of Sport Camps on Traveling Habits of Adults in Slovakia and Hungary.. (2014) ASIAN JOURNAL OF EXERCISE AND SPORTS SCIENCE 1975-2938 2165-4174 11 1 16-26
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2567553] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2567553, Kapcsolat: 25551458
Simándi Szilvia. A felnőttkori tanulás motivációja és jellemzői. (2011), 3388631
Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[3388631]
  1. Kispálné Horváth Mária. A felnőttkori tanulás hatása a komfortérzésre. (2017) ISBN:9786202486439
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[3320733] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3320733, Kapcsolat: 27436250
Simándi Szilvia. A felnőttkori tanulás motivációja és jellemzői.: Felnőttképzés a változó gazdasági és oktatási rendszer környezetében.. (2011), 2764442
Egyéb konferenciakötet/Tudományos[2764442]
  1. Kispálné Horváth Mária. A felnőttkori tanulás hatása a komfortérzésre. (2017) ISBN:9786202486439
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[3320733] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3320733, Kapcsolat: 27432033
Fekete Ilona Dóra et al. International Academic Relations in Central and Eastern Europe - a Brief Comparative Approach. (2012) Megjelent: Education in Transition pp. 55-64, 2481300
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2481300]
  1. Deákné Dusa Ágnes. Nemzetköziesedés a Debreceni Egyetemen: A hallgatói mobilitás mint a nemzetköziesedés célja és eszköze. (2017)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[31984631] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31984631, Kapcsolat: 27412584
Simándi Szilvia et al. Autonomes Lernen als einen Fall der Durchsetzung des Rechtes auf Bildung. (2012) THEORIE UND PRAXIS VON PÄDAGOGIK 2061-425X 2061-4241 4 2 11-16, 2394281
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2394281]
  1. Juhász Erika et al. Tudástár a közösségi művelődésben I.: A közösségi művelődés képzési és továbbképzési rendszere. (2018)
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[30449700] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30449700, Kapcsolat: 27891273
  2. Tengely Adrienn. Az iskolán kívüli népművelés kérdése az 1931-es és az 1942-es egri egyházmegyei zsinaton. (2018)
    Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[27422926] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27422926, Kapcsolat: 27422926
  3. Juhász Erika. A felnőttek képzése és művelődése egykor és ma Magyarországon. (2016) ISBN:9789632602318
    Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[26177288] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26177288, Kapcsolat: 26177288
Simándi Szilvia et al. Felnőttkori tanulás az informatika korában. (2012) Megjelent: Agria Media 2011 Információtechnikai és Oktatástechnológiai Konferencia és Kiállítás és ICI-11 Nemzetközi Informatikai Konferencia pp. 281-286, 2073877
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2073877]
  1. Visztenvelt Andrea. Felnőttoktatás a hátrányos helyzetű álláskeresők körében. (2014) Megjelent: XVII. Apáczai-napok Tudományos Konferencia. Mobilis in mobili: egyszerűség és komplexitás a tudományokban. Tanulmánykötet pp. 16-23
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[24434774] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 24434774, Kapcsolat: 24434774
  2. Oszlánczi Tímea. Az iskolarendszerű felnőttoktatás szerepe és jellemzői: Egy vidéki esti gimnázium iskolarendszerű felnőttoktatási tevékenysége. (2014) Megjelent: Határtalan oktatáskutatás. Tanulmányok a 75 éves Kozma Tamás tiszteletére pp. 199-214
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[23803968] [Admin láttamozott]
    Említések száma: 2
    Független, Idéző: 23803968, Kapcsolat: 23803968
Simándi Szilvia. The Role of Previous Knowledge in Adult Learning.. (2012) Megjelent: Education in Transition pp. 216-222, 2481293
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2481293]
  1. Mogyorósi Zsolt. A tanári pálya néhány sajátossága, népszerűségének jellemzői és a rekrutációs eljárások Hollandiában. (2018) Megjelent: Tanulmányok a neveléstudományok köréből p. 83
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[27433973] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27433973, Kapcsolat: 27433973
  2. Visztenvelt Andrea. Felnőttoktatás a hátrányos helyzetű álláskeresők körében. (2014) Megjelent: XVII. Apáczai-napok Tudományos Konferencia. Mobilis in mobili: egyszerűség és komplexitás a tudományokban. Tanulmánykötet pp. 16-23
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[24434755] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 24434755, Kapcsolat: 24434755
Simándi Szilvia. Ifjúság turizmus tanulás: Az ifjú korosztály turisztikai magatartása. (2012) ISBN:9789639573819, 2073760
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2073760]
  1. Savella Orsolya. Wellness turisztikai utazások során kialakult egészséggel kapcsolatos viselkedési szándék rövid távú hatása az egészségmagatartásra. (2019) ECONOMICA (SZOLNOK) 1585-6216 2560-2322 10 1 36-43
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30934185] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30934185, Kapcsolat: 28185936
  2. Savella Orsolya. Informális tanulás egészségmagatartás-formáló hatása az egészségturizmusban. (2018)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[3316215] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3316215, Kapcsolat: 27060879
  3. Savella Orsolya et al. Egyetemi hallgatók egészségturisztikai utazási szokásainak feltárása: Különös tekintettel a motivációra és az ismeretszerzésre. (2018) GRADUS 2064-8014 5 2 156-160
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30342972] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30342972, Kapcsolat: 27865114
  4. Savella Orsolya. Tanuláskutatások a turizmusban. (2017) RECREATION: A KÖZÉP-KELET-EURÓPAI REKREÁCIÓS TÁRSASÁG TUDOMÁNYOS MAGAZINJA 2064-4981 1 p. 35
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26515111] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26515111, Kapcsolat: 26515111
  5. Savella Orsolya et al. "Informális tanulás az egészségturizmusban" mérésére alkalmas kérdőív tesztelése faktoranalízis és Cronbach-teszt alkalmazásával. (2017) MAGYAR SPORTTUDOMÁNYI SZEMLE 1586-5428 18 69 30-36
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3202386] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3202386, Kapcsolat: 26994585
  6. Savella Orsolya et al. Az egészségturisztikai utazások során szerzett ismeretek hatása az egészséggel kapcsolatos viselkedési szándék kialakulására. (2017) GRADUS 2064-8014 4 2 91-97
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3314409] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3314409, Kapcsolat: 27165765
  7. Bakos Zsófia. Plázakultúra- A fiatalok szabadidő-eltöltési szokásainak elemzése a plázakultúra tükrében. (2014) Megjelent: Tanulmányok a kultúra és a felnőttképzés köréből p. 115
    Könyvrészlet[24293736] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 24293736, Kapcsolat: 24293734
  8. Csuhai Réka. Karrier és/vagy gyermekvállalás - A fiatal felnőttek családalapításhoz és karrierépítéshez való viszonyának az elemzése. (2014) Megjelent: Tanulmányok a kultúra és a felnőttképzés köréből pp. 125-130
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[24293733] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 24293733, Kapcsolat: 24293733
  9. Varga Vivien. Az információs társadalom és a helyi közösség. A közösségfejlesztés lehetőségei Lakon a fiatal és a felnőtt lakosság körében. (2014) Megjelent: Tanulmányok a kultúra és a felnőttképzés köréből pp. 161-168
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[24293732] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 24293732, Kapcsolat: 24293732
  10. Tűzkő Lili. A Facebook szerepe és jelentősége a fiatal felnőttek életében. (2014) Megjelent: Tanulmányok a kultúra és a felnőttképzés köréből p. 159
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[24292552] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 24292552, Kapcsolat: 24292552
  11. Tűzkő Lili. Mondjam vagy üzenjem?: A Facebook jelenség elemzése fiatal felnőttek körében. (2013) Megjelent: Tanulmányok az Eszterházy Károly Főiskola Tudományos Diákköreinek tevékenységéből (2011-2013) pp. 191-263
    Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[24337153] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 24337153, Kapcsolat: 24337153
  12. Jancsák Csaba. Ifjúsági korosztályok korszakváltásban. (2013) ISBN:9789632870649; 9789632870137
    Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[2452378] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2452378, Kapcsolat: 23448383
Oszlánczi Tímea et al. Rechtlicher Hintergrund des lebenslangen Lernens. (2013) Megjelent: Quality in the Context of Adult Education and Lifelong Education pp. 69-77, 2355074
Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[2355074]
  1. Tengely Adrienn. Types of the Autonomous Learning in the Light of Historical Sources. (2018) Megjelent: Agria Media 2017 p. 190
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[27411462] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27411462, Kapcsolat: 27411462
  2. Gulyás Sándor. Egy kistelepülés közösségek képekben – közösségi kiállítás. (2018) KULTURÁLIS SZEMLE: NEMZETI MŰVELŐDÉSI INTÉZET 2416-2329 5 1 57-60
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30709371] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30709371, Kapcsolat: 28197574
  3. Virág Irén. A tanári pálya Ausztriában. (2018) Megjelent: Tanulmányok a neveléstudományok köréből p. 118
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[27433979] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27433979, Kapcsolat: 27433979
  4. Visztenvelt Andrea et al. Romák a felnőttképzésben: tanulási motivációk és a szakmaszerzéssel összefüggő igények. (2014) SZOCIÁLPEDAGÓGIA 2064-2709 2014 1-2 11-18
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25104336] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25104336, Kapcsolat: 27854166
Simándi Szilvia et al. Kulturális turizmus mint informális tanulási színtér. (2014) KULTURÁLIS SZEMLE: NEMZETI MŰVELŐDÉSI INTÉZET 2416-2329 1 1 41-50, 2728759
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2728759]
  1. Savella Orsolya et al. "Informális tanulás az egészségturizmusban" mérésére alkalmas kérdőív tesztelése faktoranalízis és Cronbach-teszt alkalmazásával. (2017) MAGYAR SPORTTUDOMÁNYI SZEMLE 1586-5428 18 69 30-36
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3202386] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3202386, Kapcsolat: 26994590
  2. Horváth Zsófia et al. A fiatalok utazási szokásai és motivációi, két hazai egyetem hallgatóinak megkérdezése alapján. (2015) ECONOMICA (SZOLNOK) 1585-6216 2560-2322 4 1 90-99
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25574758] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25574758, Kapcsolat: 25574758
Simándi Szilvia. Miként tanítjuk a múzeum nyelvét? Múzeumi képzés a látogatóbarát szemlélet szolgálatában c. előadás: VI. ORSZÁGOS MÚZEUMPEDAGÓGIAI KONFERENCIA. (2014), 2767644
Egyéb konferenciakötet/Tudományos[2767644]
  1. Nagy Magdolna. Szerethető múzeum?!. (2014) MAGYAR MÚZEUMOK ONLINE 1 p. 2
    Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Ismeretterjesztő[27421613] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27421613, Kapcsolat: 27421613
Simándi Szilvia. „A népművelőtől a közösségi művelődés tanáráig” – 40 éve indult a közművelődési szakemberek képzése Egerben.. (2015) ISBN:9786155509308, 2943719
Könyv/Tanulmánykötet (Könyv)/Tudományos[2943719]
  1. Juhász Erika. „Aki felteszi a kolompot, az rázza is!” – Durkó Mátyás Emlékkonferencia. (2016) KULTURÁLIS SZEMLE: NEMZETI MŰVELŐDÉSI INTÉZET 2416-2329 2 109-111
    Folyóiratcikk/Ismertetés (Folyóiratcikk)/Tudományos[26883994] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26883994, Kapcsolat: 26883994
Simándi Szilvia. A nyílt oktatás mint aktív közösségi tevékenységre épülő művelődés. (2015) Megjelent: Interaktív oktatásinformatika pp. 112-120, 3014175
Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[3014175]
  1. Janurikné Soltész Erika. Problémamegoldást fejlesztő és tevékenységközpontú online tananyagkísérletek összegző elemzése. (2018) Megjelent: Agria Media 2017 p. 116
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[27394599] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27394599, Kapcsolat: 27394599
  2. Herzog Csilla Racsko. A médiatudatosság fejlesztésének lehetőségei a digitális átállás korában. (2018) Megjelent: Agria Media 2017 p. 33
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[27394596] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27394596, Kapcsolat: 27394596
  3. Kovács Cintia et al. Egy tevékenységközpontú digitális tananyag-fejlesztés tapasztalatai. (2016) Megjelent: "Innovációs kihívások és lehetőségek 2014-2020 között" [elektronikus dok.] : XV. Nemzetközi Tudományos Napok : tanulmányok = ... pp. 905-912
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[3065141] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3065141, Kapcsolat: 26252292
Simándi Szilvia et al. Munkaerő-piaci szempontból hátrányos helyzetű felnőttek tanulási jellemzői és a tanulásra ható tényezők. (2015) Megjelent: Felkészülés a pályára, felkészülés az életre pp. 98-109, 3059604
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3059604]
  1. "Takács-Miklósi Márta". Reintegrációs tisztek szerepe a fogvatartottak pedagógiai támogatásban.. (2019) Megjelent: OKTATÁS-GAZDASÁG-TÁRSADALOM pp. 576-591
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[30967653] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30967653, Kapcsolat: 28176991
  2. Miklósi Márta. Börtönpedagógusok oktatásra vonatkozó reflexiói,egy kutatás első eredményei alapján. (2018) ESÉLY: TÁRSADALOM ÉS SZOCIÁLPOLITIKAI FOLYÓIRAT 0865-0810 4 66-80
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27687270] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27687270, Kapcsolat: 27687270
  3. Miklósi Márta. A reintegráció oktatáson kívüli eszközei, aktuális kérdései egy kutatás tükrében. (2018) Megjelent: A felsőoktatási lifelong learning társadalmi és gazdasági haszna: kutatás – fejlesztés – innováció p. 357
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[30332369] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30332369, Kapcsolat: 27732416
  4. Miklósi Márta. Fiatalkorú fogvatartottak oktatási-képzési lehetőségei.. (2017) Megjelent: Új kutatások a neveléstudományokban 2016 pp. 483-500
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[26999524] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26999524, Kapcsolat: 26999524
Simándi Szilvia. Lebenslanges Lernen im Dienst der nachhaltigen Entwicklung. (2015) Megjelent: Innovation und Erneuerung im Bereich der Erwachsenenbildung in Mitteleuropa pp. 200-209, 2989921
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2989921]
  1. Tengely Adrienn. Types of the Autonomous Learning in the Light of Historical Sources. (2018) Megjelent: Agria Media 2017 p. 190
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[27411460] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27411460, Kapcsolat: 27411460
  2. Janurikné Soltész Erika. Problémamegoldást fejlesztő és tevékenységközpontú online tananyagkísérletek összegző elemzése. (2018) Megjelent: Agria Media 2017 p. 116
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[27394612] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27394612, Kapcsolat: 27394612
  3. Námesztovszki Zsolt et al. IKT az oktatásban jellegű programok és fejlesztések az MTTK-n. (2018) Megjelent: A Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar tudományos konferenciáinak tanulmánygyűjteménye (2018) pp. 418-426
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[30415804] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30415804, Kapcsolat: 27854202
  4. Oszlánczi Tímea. A tanuláshoz és művelődéshez való jog szabályozásának története Magyarországon. (2018) Megjelent: Tanulmányok a neveléstudomány köréből p. 62
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[27411468] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27411468, Kapcsolat: 27411468
Simándi Szilvia. Fiatal és felnőtt hallgatók a felsőoktatásban: A felsőoktatás módszertani vetületei és kihívásai. (2016) ISBN:9786155621284; 9786155509957, 3085545
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[3085545]
  1. Gátas-Aubelj Katalin Andrea. Diszlexiás hallgatók helyzete a magyar felsőoktatásban. (2020)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[31915921] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31915921, Kapcsolat: 29906670
  2. Zagyváné Szűcs Ida. Teacher trainers' self-reflection and self-evaluation. (2018) ACTA EDUCATIONIS GENERALIS 2585-741X 2585-7444 8 2 p. 22
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[32099537] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32099537, Kapcsolat: 27400387
  3. Nagyné Klujber Márta. Nézetek a pedagógusszerepekről pedagógusjelöltek szemével. (2018) ACTA UNIVERSITATIS DE CAROLO ESZTERHÁZY NOMINATAE: SECTIO PAEDAGOGICA 2630-9742 41 157-169
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30482399] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30482399, Kapcsolat: 27421359
  4. Imre Anna. Megalapozó tanulmány a végzettség nélküli iskolaelhagyás megelőzéséhez. (2018) ISBN:9786155621949; 9789634960010
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[3421912] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3421912, Kapcsolat: 27677237
  5. Virág Irén. Értékelés a felsőoktatásban - a fejlesztő értékelés lehetőségei. (2018) Megjelent: Tanulástámogatás a felsőoktatásban pp. 82-98
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[3428787] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3428787, Kapcsolat: 27167305
  6. Nyilas Orsolya. Alacsony képzettség - társadalmi hátrányok. (2018) Megjelent: Új kutatások a neveléstudományokban 2017 - "Pedagógusképzés és az inklúzió" pp. 217-224
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[30324047] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30324047, Kapcsolat: 28186474
Simándi Szilvia. Informelles Lernen in der Schule und in der Freizeit. (2016) Megjelent: Vielfalt in der Bildung pp. 171-180, 2989911
Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[2989911]
  1. Nagyné Klujber Márta. Nézetek a pedagógusszerepekről pedagógusjelöltek szemével. (2018) ACTA UNIVERSITATIS DE CAROLO ESZTERHÁZY NOMINATAE: SECTIO PAEDAGOGICA 2630-9742 41 157-169
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30482399] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30482399, Kapcsolat: 27421358
  2. Virág Irén. A tanári pálya Ausztriában. (2018) Megjelent: Tanulmányok a neveléstudomány köréből p. 117
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[27422982] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27422982, Kapcsolat: 27422982
Simándi Szilvia. A tanulókörök mint a felnőttkori művelődés lehetséges színterei, módszertani vetületei. (2017) KULTURÁLIS SZEMLE: NEMZETI MŰVELŐDÉSI INTÉZET 2416-2329 7 56-64, 3272883
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3272883]
  1. Gulyás Sándor. Egy kistelepülés közösségek képekben – közösségi kiállítás. (2018) KULTURÁLIS SZEMLE: NEMZETI MŰVELŐDÉSI INTÉZET 2416-2329 5 1 57-60
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30709371] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30709371, Kapcsolat: 28197575
Simándi Szilvia. KÖZÉPPONTBAN A KÖZÖSSÉG ÉS A TANULÁS. (2017) LÉTÜNK (ÚJVIDÉK) 0350-4158 3 57-67, 3340666
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3340666]
  1. Tengely Adrienn. Az iskolán kívüli népművelés kérdése az 1931-es és az 1942-es egri egyházmegyei zsinaton. (2019) ACTA UNIVERSITATIS DE CAROLO ESZTERHÁZY NOMINATAE: SECTIO PAEDAGOGICA 2630-9742 42 45-50
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31137158] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31137158, Kapcsolat: 28815104
  2. Miklósi Márta. Special Questions of Inmates’ Reintegration: the Role of NGO’s and Churches. (2018) HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 2062-9605 2064-2199 4 5-16
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30373183] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30373183, Kapcsolat: 27781480
  3. Miklósi Márta. Börtönpedagógusok oktatásra vonatkozó reflexiói,egy kutatás első eredményei alapján. (2018) ESÉLY: TÁRSADALOM ÉS SZOCIÁLPOLITIKAI FOLYÓIRAT 0865-0810 4 66-80
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27687270] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27687270, Kapcsolat: 27687269
  4. Oszlánczi Tímea. A tanuláshoz és művelődéshez való jog szabályozásának története Magyarországon. (2018) Megjelent: Tanulmányok a neveléstudomány köréből p. 61
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[27411466] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27411466, Kapcsolat: 27411466
  5. Tengely Adrienn. Adult education activity of the Catholic devotional and charity associations in Pécs in the era of dualism. (2018) Megjelent: Tanulmányok a neveléstudomány köréből p. 31
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[27411470] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27411470, Kapcsolat: 27411470
Simándi Szilvia. Study Circles in Online Learning Environment in the Spirit of Learning-Centered Approach. (2017) ACTA EDUCATIONIS GENERALIS 2585-741X 2585-7444 2 96-104, 3257943
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3257943]
  1. Ineta Luka et al. Developing Students’ Language Competence and Essential 21st Century Skills for Future Employability: The Case of Latvia and Lithuania. (2019) ACTA EDUCATIONIS GENERALIS 2585-741X 2585-7444 9 2 1-23
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31915911] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31915911, Kapcsolat: 29906653
  2. Debra Humphrey. Calling for Effective Professional Development. (2019)
    Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[30687021] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30687021, Kapcsolat: 28177013
  3. Herzog Csilla Racsko. A médiatudatosság fejlesztésének lehetőségei a digitális átállás korában. (2018) Megjelent: Agria Media 2017 p. 33
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[27394604] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27394604, Kapcsolat: 27394604
  4. Nordvall Henrik. Nincs cím. (2017) MIMER - nationellt program för folkbildningsforskning 1102-5913 2 p. 4
    Folyóiratcikk/Ismertetés (Folyóiratcikk)/Tudományos[26943014] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26943014, Kapcsolat: 26943014
Simándi Szilvia. Adalékok a közművelődési szakemberek képzésének történetéhez, különös figyelemmel az egri képző intézményre. (2018) Megjelent: Sokszínű neveléstudomány pp. 121-129, 30707549
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[30707549]
  1. Oszlánczi Tímea. A közművelődés szakmai tartalmának meghatározási keretei az ágazati jogszabályok szintjén. (2020) Megjelent: Prevenció, intervenció és kompenzáció pp. 339-346
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[31372089] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31372089, Kapcsolat: 29062068
  2. Oszlánczi Tímea. A közművelődés jogszabályi változásainak fő irányvonalai. (2019) ACTA UNIVERSITATIS DE CAROLO ESZTERHÁZY NOMINATAE: SECTIO PAEDAGOGICA 2630-9742 42 125-133
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31033347] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31033347, Kapcsolat: 28815103
Simándi Szilvia et al. Időskori tanulás - közösségi művelődés: előadás. (2018), 3362610
Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[3362610]
  1. Deák Orsolya et al. A közművelődés és művelődéstudomány megjelenése a Debrecenben megrendezett XIV. MELLearN konferencián. (2018) KULTURÁLIS SZEMLE: NEMZETI MŰVELŐDÉSI INTÉZET 2416-2329 5 1 137-138
    Folyóiratcikk/Ismertetés (Folyóiratcikk)/Tudományos[30709372] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30709372, Kapcsolat: 28197576
Simándi Szilvia. Intergenerational learning - lifelong learning. (2018) ACTA EDUCATIONIS GENERALIS 2585-741X 2585-7444 8 2 63-71, 3353951
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3353951]
  1. Schrea Bethel Brittany. Generation Identity as It Relates to Organizational Commitment in the Church. (2021)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[32465560] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32465560, Kapcsolat: 30829712
  2. Michael Lynch et al. A heutagogical approach for the assessment of Internet Communication Technology (ICT) assignments in higher education. (2021) INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY IN HIGHER EDUCATION 2365-9440 18 55 p. 4
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[32494400] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32494400, Kapcsolat: 30861884
  3. Mandel Kinga Magdolna. Homeschooling in Secler region, Romania. (2020) ACTA EDUCATIONIS GENERALIS 2585-741X 2585-7444 10 1 98-106
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31145323] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31145323, Kapcsolat: 29085153
  4. Viola Tamášová et al. Motivácia a postoj dospelých ku vzdelávaniu na Slovensku – dynamická výzva digitálneho sveta. (2019) Megjelent: Vzdělávání dospělých 2018– transformace v éře digitalizace a umělé inteligence Adult Education 2018 – Transformation in the Era... pp. 365-382
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[30658524] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30658524, Kapcsolat: 28144074
  5. Tina L. Peterson et al. Biggest concerns of school personnel about students raised by grandparents. (2019) CHILDREN AND YOUTH SERVICES REVIEW 0190-7409 1873-7765 102 6 201-209
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[32465575] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32465575, Kapcsolat: 30829731
  6. Beáta Balogová et al. Are Slovak Universities Prepared to Create the Department of Geragogy and Train Future Geragogues?. (2019) ACTA EDUCATIONIS GENERALIS 2585-741X 2585-7444 9 1 39-55
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30658501] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30658501, Kapcsolat: 28144043
2022-01-21 21:45