Bús Imre et al. Pedagógusjelöltek személyiségfejlesztése drámapedagógia alkalmazásával a Szekszárdi Illyés Gyula Pedagógiai Főiskolán. (1993) DRÁMAPEDAGÓGIAI MAGAZIN: A MAGYAR DRÁMAPEDAGÓGIAI TÁRSASÁG PERIODIKÁJA 1216-1071 6 13-14, 1935084
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1935084]
  1. Gál Franciska. Mozgássérült gyerekek és konduktorjelöltek játszóképességének fejlesztése a Pető Intézetben. (2012) Megjelent: Játék a pedagógiában pedagógia a játékban pp. 98-113
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3288726] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3288726, Kapcsolat: 22976272
Bús Imre. Játék az iskolában. (1997) Megjelent: Pedagógiai lexikon, II. kötet: I -- Ny p. 136, 1859063
Könyvrészlet/Szócikk (Könyvrészlet)/Tudományos[1859063]
  1. Szászi Andrea. Közösségépítő/közösségteremtő játékok serdülőkorban. (2010) MAGYAR REFORMÁTUS NEVELÉS: REFORMÁTUS PEDAGÓGIAI SZAKLAP 1585-7565 11 1 76-86
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27675336] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27675336, Kapcsolat: 28112976
Bús Imre. A világ új kihívásai, a nevelés-oktatás válaszai a játék segítségével. (1998) Megjelent: Új tehetségek és kutatási eredmények a neveléstudományban pp. 85-94, 1687872
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1687872]
  1. Papp László. A tudás és az informatika: A negyedik forradalom: az emberi megismerés és a kommunikáció. (2009) Megjelent: Nonformális - informális - autonóm tanulás pp. 124-129
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[24906432] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 24906432, Kapcsolat: 28988897
Bús Imre. Játékelméletek iskolakritikai szempontból. (2002) ISBN:9637305203, 1623855
Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[1623855]
  1. Nagy Andrea. Zöld jeles napok játékpedagógiai megközelítéssel a Galgamentén. (2012) Megjelent: Játék a pedagógiában pedagógia a játékban pp. 37-64
    Könyvrészlet[22975565] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22975565, Kapcsolat: 22975559
  2. Gál Franciska. Mozgássérült gyerekek és konduktorjelöltek játszóképességének fejlesztése a Pető Intézetben. (2012) Megjelent: Játék a pedagógiában pedagógia a játékban pp. 98-113
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3288726] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3288726, Kapcsolat: 22976275
  3. Kolumbán Erika. Játékok inklúziós szemléletváltozáshoz. (2012) Megjelent: Játék a pedagógiában pedagógia a játékban pp. 85-97
    Könyvrészlet[22976265] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22976265, Kapcsolat: 22976262
  4. Bubernik Eszter. Játék és projekt összefonódása a nevelésben. Jelentőségének alátámasztása a bencés és más hazai, nemzetközi példán keresztül. (2012) Megjelent: Játék a pedagógiában pedagógia a játékban pp. 65-84
    Könyvrészlet[22976234] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22976234, Kapcsolat: 22976234
  5. Kun Péter. Játék a vízhez szoktatásban. (2012) Megjelent: Játék a pedagógiában pedagógia a játékban pp. 114-127
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2589067] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2589067, Kapcsolat: 22976295
  6. Rózsa Kurucz. Das Erbe der deutschen und ungarischen körpererziehung. (2011) Megjelent: Acta Szekszardiensium. Universitas Quinqueecclesiensis, Facultas de Illyés Gyula Nominata. Tom. XIII pp. 183-196
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1754186] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1754186, Kapcsolat: 21739856
  7. Csirkéné Mayer. Helyi kutatás a tamási - rácvölgyi beás cigányságról. (2003) Megjelent: Romológiai tanulmányok pp. 101-119
    Könyvrészlet[21656193] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 21656193, Kapcsolat: 21656193
  8. Falus Iván. Az oktatás stratégiái és módszerei.. (2003) Megjelent: Didaktika pp. 243-297
    Könyvrészlet/Felsőoktatási tankönyv része (Könyvrészlet)/Oktatási[1239375] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 1239375, Kapcsolat: 21640702
Bús Imre et al. Játékok a személyiség- és közösségfejlesztés szolgálatában. (2003) ISBN:9637305211, 1687771
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1687771]
  1. Nagy Andrea. Zöld jeles napok játékpedagógiai megközelítéssel a Galgamentén. (2012) Megjelent: Játék a pedagógiában pedagógia a játékban pp. 37-64
    Könyvrészlet[22975565] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22975565, Kapcsolat: 22976254
  2. Gál Franciska. Mozgássérült gyerekek és konduktorjelöltek játszóképességének fejlesztése a Pető Intézetben. (2012) Megjelent: Játék a pedagógiában pedagógia a játékban pp. 98-113
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3288726] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3288726, Kapcsolat: 22976279
  3. Orsovics Yvette. Játékos zene, zenei játék. (2012) Megjelent: Játék a pedagógiában pedagógia a játékban pp. 10-36
    Könyvrészlet[22975536] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22975536, Kapcsolat: 22976247
  4. Kolumbán Erika. Játékok inklúziós szemléletváltozáshoz. (2012) Megjelent: Játék a pedagógiában pedagógia a játékban pp. 85-97
    Könyvrészlet[22976265] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22976265, Kapcsolat: 22976265
  5. Bubernik Eszter. Játék és projekt összefonódása a nevelésben. Jelentőségének alátámasztása a bencés és más hazai, nemzetközi példán keresztül. (2012) Megjelent: Játék a pedagógiában pedagógia a játékban pp. 65-84
    Könyvrészlet[22976234] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22976234, Kapcsolat: 22976259
  6. Dávid Mária et al. A tanári pályaorientációs szakasz önismeretet támogató kurzusa. (2011) Megjelent: A tanári pályaalkalmasság megítélésének módszerei pp. 17-68
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2331780] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2331780, Kapcsolat: 22041337
  7. Boronkai Dóra. A csoportkohézió erősítése verbális képességeket fejlesztő feladatokkal. (2010) ANYANYELV-PEDAGÓGIA 2060-0623 2 4
    Folyóiratcikk[21633795] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 21633795, Kapcsolat: 21633795
  8. Lévai Péter. Paradigmaváltás lehetőségei a (nép)táncpedagógia oktatásában. (2009) TÁNCTUDOMÁNYI KÖZLEMÉNYEK 2060-7148 1 1 25-30
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31309116] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31309116, Kapcsolat: 28988918
  9. Dr. Hatvani Andrea et al. Tanári személyiségfejlesztés és attitűdformálás. (2005)
    Könyv[22041351] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22041351, Kapcsolat: 22041351
  10. Aczél Katalin. Az ELTE - PPK Neveléselméleti Tanszékén meghirdetett kommunikációs tréningekről. (2004) MAGYAR FELSŐOKTATÁS 1215-3990 4 15-17
    Folyóiratcikk[22258777] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22258777, Kapcsolat: 22258777
Bús Imre. Játékok a pedagógusképzésben. (2003) Megjelent: Játékok a személyiség- és közösségfejlesztés szolgálatában pp. 9-13, 1696486
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1696486]
  1. Nagy Andrea. Zöld jeles napok játékpedagógiai megközelítéssel a Galgamentén. (2012) Megjelent: Játék a pedagógiában pedagógia a játékban pp. 37-64
    Könyvrészlet[22975565] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22975565, Kapcsolat: 22975565
  2. Orsovics Yvette. Játékos zene, zenei játék. (2012) Megjelent: Játék a pedagógiában pedagógia a játékban pp. 10-36
    Könyvrészlet[22975536] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22975536, Kapcsolat: 22975536
Bús Imre. Romológiai tanulmányok. (2003) ISBN:963730522X, 1687780
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1687780]
  1. Varga István et al. Baxtalo. (2015) ACTA SZEKSZARDIENSIUM: SCIENTIFIC PUBLICATIONS 2416-1071 3 1 237-252
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25887643] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25887643, Kapcsolat: 25130505
  2. Vokó Ágota. Szentlőrinci Kistérségi Oktatási Nevlési Központ, Kollégium, Speciális Tagozat és Előkészítő Szakiskola Helyi Tanterv. (2010)
    Könyv[22041402] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22041402, Kapcsolat: 22041402
  3. Jegyzet az esélynövelő koordinátoroknak I-IV. modul. (2006)
    Könyv[22041387] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22041387, Kapcsolat: 22041387
Bús Imre. Értékelés, osztályozás a testnevelésben. (2005) ISKOLAI TESTNEVELÉS ÉS SPORT - ELMÉLETI MÓDSZERTANI ÉS INFORMÁCIÓS SZAKLAP 1585-7999 23-24, 1696510
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1696510]
  1. Kőhalmi Zoltánné. Testnevelés tantárgy szöveges értékelése a Tatai Kőkúti Általános Iskolában. (2011)
    Könyv[22041370] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22041370, Kapcsolat: 22041370
Bús Imre. Versengés és kooperáció elsajátítása játékkal. (2005) Megjelent: 4. Országos Sporttudományi Kongresszus. 1-2. kötet pp. 39-42, 1687900
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[1687900]
  1. Eigner Rebeka Zsuzsanna. A szabályjáték alkalmazása az általános iskola negyedik évfolyamának tanóráin. (2014) Megjelent: Tehetség határok nélkül pp. 71-94
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[24510188] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 24510188, Kapcsolat: 24510188
Klein Ágnes. Nyelv és kultúra. Adatok átörökítésükhöz a német nemzetiségi óvodákban.. (2007), 1467836
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1467836]
  1. Klaudia Tarjáni. Naturwissenschaftliche Experimente im Dienste der Sprachförderung im Kindergarten. (2020) Megjelent: Kindergartenpädagogik in Szekszárd pp. 110-155
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[31892509] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31892509, Kapcsolat: 29879791
  2. Jäger-Manz Monika. Traditionen kindgemäß pflegen. (2015) ISBN:9789631227444
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2929659] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2929659, Kapcsolat: 25262504
  3. Jäger-Manz Monika. Traditionen kindgemäß pflegen. (2013) ISBN:9789637290770
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2470564] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2470564, Kapcsolat: 24847665
  4. Bús Imre. Pedagógiai kommunikáció és pedagógusképzés. (2013) Megjelent: "Szépet, jót, igazat akarva": tanulmányok N. Horváth Béla 60. születésnapjára pp. 211-221
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[23466850] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23466850, Kapcsolat: 23466850
  5. Bús Imre. Játék éás kultúra: A játék szerepe a gyermekek kultúra-elsajátításában. (2013) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 23 5-6 p. 108115
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23566642] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23566642, Kapcsolat: 23566642
  6. Bechtel Helmut. Modelle und Perspektive des ungarndeutschen Unterrichts. (2011) Megjelent: Erneuerung und Zukunft des ungarndeutschen Unterrichts pp. 6-16
    Könyvrészlet[21625501] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21625501, Kapcsolat: 21625501
  7. Manz Jäger. Kinder werden nicht allein zweisprachig: Eine Sprachvermittlungsstrategie zur erfolgreicheren deutsch-ungerischen zweisprachigkeit an Kindergärten und Schulen. (2009) DEUTSCH REVITAL: PAEDAGOGISCHE ZEITSCHRIFT FÜR DAS UNGARNDEUTSCHE BILDUNGSWESEN 1785-1661 6 6 23-33
    Folyóiratcikk[21625486] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21625486, Kapcsolat: 21625486
  8. Jäger-Manz Monika. Aus-und Fortbildung von DeutschlehrerInnen und deutschsparchigen KindergärtnerInnen in Ungarn. (2009) Megjelent: Deutsche Sprahce im Donauraum. 20 Jahre Donauschwäbische Kulturstiftung des Landes Baden Württemberg pp. 56-63
    Könyvrészlet[21630342] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21630342, Kapcsolat: 21630342
  9. Jäger-Manz Monika. Deutsch-ungarische Zweisprachigkeit an Bildungseinrichtungen Ungarns: Schwerpunkt Kindergarten. (2008) Megjelent: Sparchenlernen konkret! Lehren und Lernen in deutschsprachigen Grenzregionen. pp. 115-124
    Könyvrészlet[21630347] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21630347, Kapcsolat: 21630347
  10. Jäger-Manz Monika. Angestrebte Zweisprachigkeit am Beispiel ungarndeutscher Kindergärten. (2008) Megjelent: Mehrsprachiges Aufwachsen in der frühen Kindheit pp. 102-116
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[2241085] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2241085, Kapcsolat: 21630340
Bús Imre. A játék alkalmazása az iskolai nevelésben és oktatásban. (2008) Megjelent: Az iskola korszerű funkciói pp. 277-285, 1687878
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1687878]
  1. Kazinczy Viktória. Képességek fejlődése és fejlesztése a drámajáték módszerével. (2018) EVANGÉLIKUS ISKOLA: PEDAGÓGIAI SZAKFOLYÓIRAT 1587-8244 & 2 45-51
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30631390] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30631390, Kapcsolat: 28112957
  2. Kun Péter et al. Motiváció, teljesítményorientáció a sportban. (2016) ACTA ACADEMIAE PAEDAGOGICAE AGRIENSIS NOVA SERIES: SECTIO SPORT 1788-1579 43 69-77
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3125939] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3125939, Kapcsolat: 28834539
  3. Joó Júlianna. Szrerepjáték alkalmazása a múzeumban. (2014) TANÍ-TANI ONLINE
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24329085] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 24329085, Kapcsolat: 24329085
  4. Kazinczy Viktória Renáta. Drámajáték a nevelésben és oktatásban. (2014) Megjelent: Tehetség határok nélkül pp. 95-103
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[31289222] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31289222, Kapcsolat: 24510280
  5. Eigner Rebeka Zsuzsanna. A szabályjáték alkalmazása az általános iskola negyedik évfolyamának tanóráin. (2014) Megjelent: Tehetség határok nélkül pp. 71-94
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[24510188] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 24510188, Kapcsolat: 24510168
  6. Nagy Andrea. Zöld jeles napok játékpedagógiai megközelítéssel a Galgamentén. (2012) Megjelent: Játék a pedagógiában pedagógia a játékban pp. 37-64
    Könyvrészlet[22975565] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22975565, Kapcsolat: 22975567
  7. Gál Franciska. Mozgássérült gyerekek és konduktorjelöltek játszóképességének fejlesztése a Pető Intézetben. (2012) Megjelent: Játék a pedagógiában pedagógia a játékban pp. 98-113
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3288726] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3288726, Kapcsolat: 22976290
  8. Orsovics Yvette. Játékos zene, zenei játék. (2012) Megjelent: Játék a pedagógiában pedagógia a játékban pp. 10-36
    Könyvrészlet[22975536] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22975536, Kapcsolat: 22975530
  9. Bubernik Eszter. Játék és projekt összefonódása a nevelésben. Jelentőségének alátámasztása a bencés és más hazai, nemzetközi példán keresztül. (2012) Megjelent: Játék a pedagógiában pedagógia a játékban pp. 65-84
    Könyvrészlet[22976234] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22976234, Kapcsolat: 22976229
  10. Kun Péter. Játék a vízhez szoktatásban. (2012) Megjelent: Játék a pedagógiában pedagógia a játékban pp. 114-127
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2589067] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2589067, Kapcsolat: 22976297
  11. Klein Ágnes. Német nemzetiségi oktatás Tolna megyében - Die deutsche Nationalitätenunterricht im Komitat Tolnau. (2011) ISBN:9789637305450
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2054637] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2054637, Kapcsolat: 22551324
Bús Imre et al. Die Weitervererbung der Kinderkultur bei den Ungarndeutschen. (2008) ISBN:9789637305344, 1489626
Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[1489626]
  1. Bettina Angéla Hartmann. Ungarndeutsche Volksbräuche und Volkslieder aus Bootsch. (2020) Megjelent: Kindergartenpädagogik in Szekszárd pp. 63-109
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[31892496] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31892496, Kapcsolat: 29879767
  2. Klein Ágnes et al. Ungarndeutsche Volksspielzeuge.: In Einheit mit Natur und Gesellschaft. (2018) EDUKACJA ELEMENTARNA W TEORII I PRAKTYCE: KWARTALNIK DLA NAUCZYCIELI 1896-2327 2353-7787 13 3 95-110
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30310569] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30310569, Kapcsolat: 28113292
  3. Márkus Éva et al. DIE ROLLE DER MUNDART IN DEN SACHKUNDEANREGUNGEN UND -STUNDEN DER UNGARNDEUTSCHEN KINDERGÄRTEN UND MINDERHEITENSCHULEN. (2018) ÉVKÖNYV - ÚJVIDÉKI TUDOMÁNYEGYETEM MAGYAR TANNYELVŰ TANÍTÓKÉPZŐ KAR (2011-) 2217-8198 13 1 100-115
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30678181] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30678181, Kapcsolat: 28167693
  4. Klein Ágnes. Ungarndeutsche Kinderliteratur durch Autoren und Werke. (2017) Megjelent: Ungarndeutsche Kinderliteratur in Theorie und Praxis pp. 10-19
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[26588243] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26588243, Kapcsolat: 26588243
  5. Müller János. Deutsche Kinderreime, Kinderlieder und Volkslieder aus Hajosch. (2017) ACTA SZEKSZARDIENSIUM: SCIENTIFIC PUBLICATIONS 2416-1071 19 1 92-104
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3370539] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3370539, Kapcsolat: 27711476
  6. Bereznai Anja. Német nyelvjárások az óvodában. (2015) ANYANYELV-PEDAGÓGIA 2060-0623 8 1
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27215634] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27215634, Kapcsolat: 28113294
  7. Klein Ágnes et al. Meine ersten deutschen lieder: für Familie und Kindergarten. (2015) ISBN:9786155553073
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2920541] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2920541, Kapcsolat: 24917091
  8. Klein Ágnes. Utak a kétnyelvűséghez: nyelvek elsajátítása iskoláskor előtt. (2013) ISBN:9786155219412
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2564342] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2564342, Kapcsolat: 23452894
  9. Klein Ágnes. Német nyelvű gyermekirodalom Magyarországon. (2013) Megjelent: "Szépet, jót, igazat akarva": tanulmányok N. Horváth Béla 60. születésnapjára pp. 86-99
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[23460519] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23460519, Kapcsolat: 23460191
  10. Bús Imre. Játék éás kultúra: A játék szerepe a gyermekek kultúra-elsajátításában. (2013) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 23 5-6 108-115
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23566671] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23566671, Kapcsolat: 23566671
  11. Müller János. Hajósi német mondókák, gyermekdalok. (2013) Megjelent: Tanulmányok a gyermekkultúráról pp. 141-152
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2330561] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2330561, Kapcsolat: 23145902
  12. Tóthné Lázár Noémi. Énekes népi gyermekjátékok és jeles napok. (2013) Megjelent: Tanulmányok a gyermekkultúráról pp. 153-163
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2343592] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2343592, Kapcsolat: 23146056
  13. Bús Imre. Gondolatok a gyermekkultúra fontosságáról és a pedagógusképzésben való megjelenéséről. (2011) Megjelent: Nevelés és kutatás pp. 46-50
    Könyvrészlet[21625543] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21625543, Kapcsolat: 21625543
  14. Dr. Ágnes Klein. Sprachgebrauch zwischen den beiden Weltkriegen im kreise der Ungarndeutschen im Komitat Tolnau. (2010) Megjelent: Német nemzetiség Tolna megyében. Die deutsche Minderheit im Komitat Tolnau pp. 65-107
    Könyvrészlet[22005373] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22005373, Kapcsolat: 22005373
  15. Bús Imre. Magyarországi németek gyermekjátékai. (2010) Megjelent: Tudomány az oktatásért - oktatás a tudományért pp. 13-23
    Könyvrészlet[21625556] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21625556, Kapcsolat: 21625556
Bús Imre. Magyarországi németek gyermekjátékai. (2010) Megjelent: Közös jövőnk a nyelv I. pp. 13-22, 1477917
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1477917]
  1. Király Gabriella. A gyermeki világkép jellemzői. (2013) Megjelent: Tanulmányok a gyermekkultúráról pp. 81-96
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2330550] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2330550, Kapcsolat: 23149081
  2. Orsovics Yvette. Játékos zene, zenei játék. (2012) Megjelent: Játék a pedagógiában pedagógia a játékban pp. 10-36
    Könyvrészlet[22975536] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22975536, Kapcsolat: 22975542
  3. Yvette Orsovicsova. Zenés játék, játékos zene. (2011) Megjelent: Veda pre vzdelanie - Vzdelanie pre vedu , Tudomány az oktatásért- oktatás a tudományért , Science for Education - Education for... pp. 179-184
    Könyvrészlet[21656116] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21656116, Kapcsolat: 21656116
Kurucz Rózsa et al. Jahrbuch 25 Jubileumi Évkönyv 25: NationalitätenkindergärtnerInnenausbildung in Seksard 1985-2010 Német nemzetiségi óvodapedagógus-kézés Szekszárdon 1985-2010. (2010) ISBN:9789637305351, 1477949
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1477949]
  1. Nagy Janka Teodóra. Hajszálgyökerek: a néprajz, a néphagyományba nevelés szükségessége/lehetősége az óvodapedagógus-képzésben. (2013) Megjelent: Hidak és párhuzamok a 175 éves közép-európai és magyarországi óvóképzés történetében pp. 297-312
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2560750] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2560750, Kapcsolat: 23761642
  2. Molnár-Kovács Zsófia. A nevelés- és művelődéstörténeti kutatások eredményei. (2011) NEVELÉSTÖRTÉNET: A SZÉKESFEHÉRVÁRI KODOLÁNYI JÁNOS FŐISKOLA FOLYÓIRATA 1785-5519 2732-253X 8 1-2 157-159
    Folyóiratcikk/Ismertetés (Folyóiratcikk)/Tudományos[1887631] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1887631, Kapcsolat: 22262121
Bús Imre. Gondolatok a gyermekkultúra fontosságáról és a pedagógusképzésben való megjelenésről. (2011) Megjelent: Nevelés és kutatás pp. 46-49, 1687761
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1687761]
  1. Somogyvári Lajos. A pedagógiai média terei – tudástermelés és -közvetítés az 1960-as években Magyarországon. (2014) LÉTÜNK (ÚJVIDÉK) 0350-4158 44 1 68-91
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2770739] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2770739, Kapcsolat: 28834530
  2. Tóthné Lázár Noémi. Énekes népi gyermekjátékok és jeles napok. (2013) Megjelent: Tanulmányok a gyermekkultúráról pp. 153-163
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2343592] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2343592, Kapcsolat: 23150903
  3. Tancz Tünde. Az olvasóvá válás első lépései: A könyvek szerepe a kora gyermekkorban. (2013) Megjelent: Tanulmányok a gyermekkultúráról pp. 97-122
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2330547] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2330547, Kapcsolat: 23149084
Bús Imre. Nevelés és kutatás: tanulmányok az óvodapedagógus-képzéshez : Erziehung und Forschung : Beiträge zur KindergärtnerInnenausbildung. (2011) ISBN:9789637305382, 1763011
Könyv/Konferenciakötet (Könyv)/Tudományos[1763011]
  1. Müller János. Hajósi német mondókák, gyermekdalok. (2013) Megjelent: Tanulmányok a gyermekkultúráról pp. 141-152
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2330561] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2330561, Kapcsolat: 23146081
  2. Tóthné Lázár Noémi. Énekes népi gyermekjátékok és jeles napok. (2013) Megjelent: Tanulmányok a gyermekkultúráról pp. 153-163
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2343592] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2343592, Kapcsolat: 23146083
  3. Tancz Tünde. Az olvasóvá válás első lépései: A könyvek szerepe a kora gyermekkorban. (2013) Megjelent: Tanulmányok a gyermekkultúráról pp. 97-122
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2330547] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2330547, Kapcsolat: 23146078
  4. Király Gabriella. A gyermeki világkép jellemzői. (2013) Megjelent: Tanulmányok a gyermekkultúráról pp. 81-96
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2330550] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2330550, Kapcsolat: 23146072
  5. Kiss Natália. Intercultural communication in an educational context. (2011)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[23146087] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23146087, Kapcsolat: 23146087
Imre Bús. Developing personal and social competencies by games in Kindergarten teacher education. (2011) Megjelent: Acta Szekszardiensium. Universitas Quinqueecclesiensis, Facultas de Illyés Gyula Nominata. Tom. XIII pp. 161-166, 1754184
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1754184]
  1. Klein Ágnes. Német nemzetiségi oktatás Tolna megyében - Die deutsche Nationalitätenunterricht im Komitat Tolnau. (2011) ISBN:9789637305450
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2054637] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2054637, Kapcsolat: 22976361
Bús Imre. Játék a pedagógiában pedagógia a játékban: Tudományperspektíva különszám. (2012), 2212984
Könyv/Tanulmánykötet (Könyv)/Tudományos[2212984]
  1. Joó Júlianna. Szerepjáték alkalmazása a múzeumban. (2014) TANÍ-TANI ONLINE
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24329106] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 24329106, Kapcsolat: 24329106
Bús Imre. Játékos emberiség: a játék szerepe az ember életében az őskortól napjainkig. (2012) Megjelent: Értékőrzés és -átadás pp. 121-136, 2207401
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2207401]
  1. Hevesi Tímea Mária. A "Szimbólum pedagógia" fogalmának megalapozása, bevezetése. (2019) Megjelent: Pedagógiai változások - a változás pedagógiája pp. 160-178
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[30931094] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30931094, Kapcsolat: 28834556
  2. Tóthné Lázár Noémi. Énekes népi gyermekjátékok és jeles napok. (2013) Megjelent: Tanulmányok a gyermekkultúráról pp. 153-163
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2343592] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2343592, Kapcsolat: 23150907
  3. Hegedűs Gábor. A projektpedagógia történetének logikai összefüggései. (2012) ISBN:9789637305566
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2180291] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2180291, Kapcsolat: 22976305
Imre Bús. The role of games at home in the growth of children. (2012) Megjelent: ACTA SZEKSZARDIENSIUM. UNIVERSITAS QUINQUEECCLESIENSIS, FACULTAS DE ILLYÉS GYULA NOMINATA Tom. XIV. pp. 155-165, 2222785
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2222785]
  1. Kazinczy Viktória Renáta. Drámajáték a nevelésben és oktatásban. (2014) Megjelent: Tehetség határok nélkül pp. 95-103
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[31289222] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31289222, Kapcsolat: 24510318
  2. Tóthné Lázár Noémi. Énekes népi gyermekjátékok és jeles napok. (2013) Megjelent: Tanulmányok a gyermekkultúráról pp. 153-163
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2343592] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2343592, Kapcsolat: 23150899
  3. Tancz Tünde. Az olvasóvá válás első lépései: A könyvek szerepe a kora gyermekkorban. (2013) Megjelent: Tanulmányok a gyermekkultúráról pp. 97-122
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2330547] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2330547, Kapcsolat: 23149088
Bús Imre. A gyermekkultúra vázlata. (2013) Megjelent: Tanulmányok a gyermekkultúráról pp. 11-24, 2330549
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2330549]
  1. Horváth Tivadar. Kortárs irodalom a közoktatásban.: Egy paradigmaváltás lehetőségeiről és folyamatáról. (2014) Megjelent: Tehetség határok nélkül pp. 105-116
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[24510682] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 24510682, Kapcsolat: 24510479
  2. Bús Imre. Gyermekkultúra és óvodapedagógus-képzés. (2013) Megjelent: Hidak és párhuzamok pp. 325-336
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[23761657] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23761657, Kapcsolat: 23761657
  3. Sándor Ildikó. Gyermekkultúra?: Új könyv-új tudományág- új szemléletmód. (2013) TANÍTÓ 0496-8387 51 10 15-16
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25966096] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25966096, Kapcsolat: 25966097
  4. Kolosai Nedda. Bús Imre (szerk.): Tanulmányok a gyermekkultúráról- recenzió. (2013) TANÍ-TANI ONLINE 2 p. 8
    Folyóiratcikk/Recenzió/kritika (Folyóiratcikk)/Tudományos[3102190] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 3102190, Kapcsolat: 23267318
  5. Tancz Tünde. Az olvasóvá válás első lépései: A könyvek szerepe a kora gyermekkorban. (2013) Megjelent: Tanulmányok a gyermekkultúráról pp. 97-122
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2330547] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2330547, Kapcsolat: 23149097
Bús Imre. A gyermek nevelése a családban játékkal. (2013) Megjelent: Hidak és párhuzamok a 175 éves közép-európai és magyarországi óvóképzés történetében pp. 208-218, 2560110
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2560110]
  1. Pálmai Dóra et al. Hidak és párhuzamok a 175 éves közép-európai és magyarországi óvóképzés történetében – egy új kötetről. (2015) AUTONÓMIA ÉS FELELŐSSÉG: NEVELÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 2415-9484 1 1 80-84
    Folyóiratcikk/Ismertetés (Folyóiratcikk)/Tudományos[2965048] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2965048, Kapcsolat: 25322012
Bús Imre. Gyermekkultúra és óvópedagógus-képzés. (2013) Megjelent: Hidak és párhuzamok a 175 éves közép-európai és magyarországi óvóképzés történetében pp. 325-336, 2560795
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2560795]
  1. Révész József. Kurucz Rózsa (szerk.): Hidak és párhuzamok a 175 éves közép - európai és magyarországi óvóképzés történetében. (2014) KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE 1589-519X 2064-4027 12 3 147-154
    Folyóiratcikk/Recenzió/kritika (Folyóiratcikk)/Tudományos[24615337] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 24615337, Kapcsolat: 24615337
  2. Pálmai Dóra. Hidak és párhuzamok a 175 éves közép-európai és magyarországi óvóképzés történetében- egy új kötetről. (2014) AUTONÓMIA ÉS FELELŐSSÉG: NEVELÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 2415-9484 1 81-84
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25319569] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25319569, Kapcsolat: 25319569
Bús Imre. Játék és kultúra: A játék szerepe a gyermekek kultúra-elsajátításában. (2013) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 23 5-6 108-115, 2482423
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2482423]
  1. K. Farkas Claudia. Természetre nevelés az Agazzi-óvodában. (2019) TUDÁSMENEDZSMENT 1586-0698 20 1 68-71
    Folyóiratcikk/Ismertetés (Folyóiratcikk)/Tudományos[30653532] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30653532, Kapcsolat: 28781310
  2. Nyitrai Ágnes et al. Játék az első életévekben: Tananyag. (2017) ISBN:9789631266368
    Könyv/Oktatási anyag (Könyv)/Oktatási[3323741] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3323741, Kapcsolat: 28789562
  3. Jesztl József et al. Társasjáték-pedagógia - A fejlődés nyomon követésének lehetőségei. (2016) Megjelent: Játsszunk helyesen! A játékpedagógia helye a fiatal segítők társadalmi felelősségvállalásában pp. 51-59
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[26324470] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26324470, Kapcsolat: 28112991
  4. Vastag Zsuzsa. Fejlődési lehetőségek a játékban. (2016) Megjelent: Játsszunk helyesen! A játékpedagógia helye a fiatal segítők társadalmi felelősségvállalásában pp. 69-84
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[30631424] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30631424, Kapcsolat: 28113046
  5. Lencse Máté. Játékpedagógiai alapvetések. (2015) Megjelent: Módszertani kézikönyv a pedagógia szakos tanári képzéshez p. &
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Oktatási[30631471] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30631471, Kapcsolat: 28113061
Bús Imre. Tanulmányok a gyermekkultúráról. (2013) ISBN:9789637305597, 2330541
Könyv/Tanulmánykötet (Könyv)/Tudományos[2330541]
  1. Trencsényi László. A gyermekkultúra dilemmái – kutatói kihívások. (2016) Megjelent: A gyermekkultúra jelen(tőség)e pp. 37-42
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[26841493] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26841493, Kapcsolat: 26841493
  2. Tészabó Júlia. 20. század eleji hazai törekvések a gyermekkultúra meghatározására. (2016) Megjelent: A gyermekkultúra jelen(tőség)e pp. 28-36
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[3189412] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3189412, Kapcsolat: 26841435
2021-07-27 09:40