Előző oldalÖsszesen 76 elem 1 oldalon, 76 listázva, a(z) 1. oldal megjelenítve.Következő oldalÁtlépés a keresőbeIn English
Megjelenítési opciók
Bálint Ágnes. Az identitásproblematika Németh László regényeiben. (2002) THALASSA: PSZICHOANALÍZIS, TÁRSADALOM, KULTÚRA : A FERENCZI SÁNDOR EGYESÜLET KIADVÁNY 0865-9362 13 1-2 5-43,
1459609
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1459609]
Havancsák Alexandra. Ki mit tud? A magyarországi fanfiction-világ, Piton professzor és a serdülőkori írói tevékenység. (2013) Megjelent: Virtualitás és fikció: Tanulmányok pp. 40-50
Pete József. Ha Sohasincsországot térképezni lehetne... Bibó István Uchróniájának történeti földrajzi aspektusai. (2012) Megjelent: Az utópia ezer arca pp. 120-129
Simándi Csaba. Utópikus és disztópikus gondolkodás Viktor Pelevin A Metamor Szent Könyve című művében. (2010) Megjelent: Utópiák és ellenutópiák pp. 235-253
Pete József. Bibó István keresztény Európa-koncepciói: Egyház-, kultúr- és politikatörténeti uchrónia. (2010) Megjelent: VII. Magyar Politikai Földrajzi Konferencia pp. 122-133
Bálint Ágnes. A mezítlábas óvodások: Polányi Laura kísérleti pedagógiája. (2008) THALASSA: PSZICHOANALÍZIS, TÁRSADALOM, KULTÚRA : A FERENCZI SÁNDOR EGYESÜLET KIADVÁNYA 0865-9362 19 3 53-62,
1461741
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1461741]
Lengyel Nóra. Polányi Laura. (2019) ÚJ KÖZNEVELÉS 2064-0625 75. 1-2 p. 45
Bálint Ágnes. A keresztény nevelés dilemmái a globalizáció és a szekularizáció korában. (2010) Megjelent: Vajdasági Pax Romana Évkönyv pp. 125-137,
1461900
Havancsák Alexandra. Egy tanár metamorfózisai: Piton professzor a Harry Potter fanfictionökben. (2013) DANUBIUS NOSTER: AZ EÖTVÖS JÓZSEF FŐISKOLA TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 2064-1060 1 1 95-104
Di Blasio Barbara. A történeteink mi magunk vagyunk: tanárképzésben résztvevő egyetemisták élettörténeteinek adatvizualizációval támogatott adatbányászattal történő tartalomelemzése. (2010)
Karhu Mikko. UTOPIA- JA DYSTOPIAKIRJALLISUUDEN KLASSIKKOTEOKSET PAIKKATEOREETTISESSA TARKASTELUSSA: T. Moren Utopia, A. Huxleyn Uljas uusi maailma ja G. Orwellin Vuonna 1984. (2016)
Külföldi fokozat (nem PhD) (Disszertáció) | Tudományos[30867773] [Nyilvános]
Simon Krisztián. Superman: Historical-Narrative Formation of a 20 Century Popular American Hero. (2013) Megjelent: Virtualitás és fikció: Tanulmányok pp. 64-87
Szilágyi Heléna. Az írás szerepe a pszichológiai immunrendszer működésében, a személyiség fejlődésében, és az események feldolgozásában. (2013) Megjelent: Virtualitás és fikció pp. 88-103
Tiringer Aranka. „Ó, nő, ha te meg tudnál érteni…”: A férfi-nő kapcsolat utópisztikus dimenziói Karinthy Frigyesnél. (2012) Megjelent: Az utópia ezer arca. Tanulmányok pp. 173-180
Pete József. Ha Sohasincsországot térképezni lehetne... Bibó István Uchróniájának történeti földrajzi aspektusai. (2012) Megjelent: Az utópia ezer arca pp. 120-129
Pete József. Bibó István keresztény Európa-koncepciói: Egyház-, kultúr- és politikatörténeti uchrónia. (2010) Megjelent: VII. Magyar Politikai Földrajzi Konferencia pp. 122-133
Simon Krisztián. Superman: Historical-Narrative Formation of a 20 Century Popular American Hero. (2013) Megjelent: Virtualitás és fikció: Tanulmányok pp. 64-87
Havancsák Alexandra. Ki mit tud? A magyarországi fanfiction-világ, Piton professzor és a serdülőkori írói tevékenység. (2013) Megjelent: Virtualitás és fikció: Tanulmányok pp. 40-50
Szilágyi Heléna. Az írás szerepe a pszichológiai immunrendszer működésében, a személyiség fejlődésében, és az események feldolgozásában. (2013) Megjelent: Virtualitás és fikció pp. 88-103
Simon Krisztián. Superman: Historical-Narrative Formation of a 20 Century Popular American Hero. (2013) Megjelent: Virtualitás és fikció: Tanulmányok pp. 64-87
Havancsák Alexandra. Ki mit tud? A magyarországi fanfiction-világ, Piton professzor és a serdülőkori írói tevékenység. (2013) Megjelent: Virtualitás és fikció: Tanulmányok pp. 40-50
Havancsák Alexandra. Egy tanár metamorfózisai: Piton professzor a Harry Potter fanfictionökben. (2013) DANUBIUS NOSTER: AZ EÖTVÖS JÓZSEF FŐISKOLA TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 2064-1060 1 1 95-104
Szilágyi Heléna. Az írás szerepe a pszichológiai immunrendszer működésében, a személyiség fejlődésében, és az események feldolgozásában. (2013) Megjelent: Virtualitás és fikció pp. 88-103
Bálint Ágnes. Élethosszig tartó tudás?: Érvek a belátásos tanulás mellett. (2012) Megjelent: "Neveléstudományi Konferencia "Tudás és Tanulás" program pp. 143-148,
2278594
Both Noémi Zsuzsanna. Aki személy, az "személyiség" is? A történeti életrajz módszertani kérdései. (2018) AETAS: TÖRTÉNETTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 0237-7934 33 2 179-182
Kertész Tamás. Játékos-konstruktivista-mozgásalapú matematikatanulás. (2022) Megjelent: "A múltból táplálkozó jövő – hagyomány és fejlődés" pp. 448-455
Bálint Ágnes. Mérhető-e az identitás fejlődése?: A monomítosz-analízis módszere. (2013) Megjelent: Virtualitás és fikció: Tanulmányok pp. 2-25,
2507812
Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[2507812]
Galuska László Pál. A hős útjai: Mesei és mítoszi karakterológiák és tipológiák Propp után. (2017) GRADUS 2064-8014 4 1 48-57
Kőváry Z. A pszichobiográfiai módszer alkalmazhatósága az életrajzírásban. (2017) Megjelent: Személyiség és történelem: a történelmi személyiség : a történeti életrajz módszertani kérdései pp. 57-91
Rab Virág. A családi kapcsolatok reprezentációja Zsindely Sándor Hegedüs Loránt élete és munkássága című tanulmányában. (2017) Megjelent: Az „ezüst pillanatok” nyomában pp. 57-79
Agora Zsuzsanna et al. Identitás és lokalitás: egy közösségi táblajáték fejlesztése. (2015) Megjelent: Horizontok II: a pedagógusképzés reformjának folytatása pp. 149-156
Bálint Ágnes. Towards the Positive Psychology of Adolescence. (2014) HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 2062-9605 2064-2199 4 2 4-20,
2599136
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2599136]
ASICI Esra et al. The Mediating Role of Coping Strategies in the Relationship between Cognitive Flexibility and Well-being. (2021) Uluslararası Eğitim Araştırmacıları Dergisi 2667-4998 4 1 38-56
Bálint Ágnes. A játéktól a struktúrákig: Dienes Zoltán sejtései nyomában. (2015) AUTONÓMIA ÉS FELELŐSSÉG: NEVELÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 2415-9484 1 3 7-18,
3010863
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3010863]
Edith Debrenti et al. Developing elementary school students' mental computation skills through didactic games. (2020) ACTA DIDACTICA NAPOCENSIA 2065-1430 13 2 80-92
Bálint Ágnes. Tetten ért gondolatok – a gyerekszáj, az aranyköpés és az aforizma tanuláslélektani tükörben. (2016) AUTONÓMIA ÉS FELELŐSSÉG: NEVELÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 2415-9484 2 2-3 5-18,
3295369
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3295369]
Pete József. Történelmi aranyköpések. (2019) Diákszemmel. A Ciszterci Rend Nagy Lajos Gimnáziuma diákjainak díjnyertes tanulmányai 2676-881X 2018 8-24
Bálint Ágnes. A pszichobiográfia hozzájárulása az életrajzírás elméleti kérdéseihez: "nagyfelbontású" vs. "kisfelbontású" életrajz. (2017) Megjelent: Személyiség és történelem: a történelmi személyiség : a történeti életrajz módszertani kérdései pp. 92-110,
3253707
Both Noémi Zsuzsanna. Aki személy, az "személyiség" is? A történeti életrajz módszertani kérdései. (2018) AETAS: TÖRTÉNETTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 0237-7934 33 2 179-182
Bálint Ágnes. Less is More but More is Different: Distinction Between High Resolution and Low Resolution Psychobiography.. (2019) Megjelent: New Trends in Psychobiography pp. 195-207,
30806080