Gábor Rekettye et al. Applying PI analysis to measure students satisfaction at the University of Pécs. (2002) Megjelent: Fast-tracking performance through partnership, 1608439
Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[1608439]
  1. Somosi Ágnes. A szolgáltatáskivezetés hatása az ügyfelekre a telekommunikációs szektorban. (2018)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[27407970] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 27407970, Kapcsolat: 27736055
Rekettye Gábor et al. A szolgáltatásminőség mérése-hallgatói elégedettség a Pécsi Tudományegyetemen. (2002) Megjelent: Közszolgáltatások marketingje és menedzselése pp. 152-167, 1432658
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1432658]
  1. Tóth Zsuzsanna Eszter et al. Szolgáltatásminőség keretrendszer kialakítása és fejlesztése - Egy felsőoktatási tantárgy példája. (2020) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 51 2 2-22
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30851552] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30851552, Kapcsolat: 28919849
  2. Németh Edit et al. Tervezői képzések marketing-, és menedzsment aspektusai. (2018) Megjelent: A hatékony marketing pp. 915-925
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[3408938] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3408938, Kapcsolat: 27632926
  3. Somosi Ágnes. A szolgáltatáskivezetés hatása az ügyfelekre a telekommunikációs szektorban. (2018)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[27407970] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 27407970, Kapcsolat: 27794933
  4. Kádár Beáta. A FELSŐOKTATÁSI MARKETING TAPASZTALATAI ÉS A MUNKAERŐPIACI ÖSSZEFÜGGÉSEK ROMÁNIA – ERDÉLYBEN. (2018)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[30601136] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30601136, Kapcsolat: 28081972
  5. Kádár Beáta. A felsőoktatási marketing tapasztalatai és a munkaerőpiaci összefüggések Románia - Erdélyben. (2018)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[30446565] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 30446565, Kapcsolat: 29017763
  6. Ercsey Ida. A szolgáltatásgarancia és a fogyasztói értékelés kapcsolata a közüzemi szektorban. (2014) ISBN:9786155457111
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[24490381] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24490381, Kapcsolat: 24490381
  7. Komlódiné Pozsgai Gyöngyi. A külföldi hallgatók egyetemválasztási szempontjai. (2014)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[25551363] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25551363, Kapcsolat: 24253448
  8. Megyeri Eszter. A kapcsolati minőség méltányossági dimenziója vállalatközi kontaktusokban. (2014) ISBN:9789633151969
    Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[2813589] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 2813589, Kapcsolat: 24279867
  9. Jäckel Katalin et al. Jaystudent Mystery Calling Experiments in Higher Education. (2013) ASIAN JOURNAL OF BUSINESS AND MANAGEMENT 2321-2802 1 4 171-178
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2439674] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 2439674, Kapcsolat: 23388152
  10. Katalin Jäckel et al. Jaystudent Experiments in Higher Education. (2012) Megjelent: Book of Proceedings: 1st International M-Sphere Conference for Multidisciplinarity in Science and Business pp. 201-213
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[24236566] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24236566, Kapcsolat: 24236566
  11. Megyeri Eszter. A kapcsolati minőség méltányossági dimenziója. (2012)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[22663526] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22663526, Kapcsolat: 22663526
  12. Farkas László. Vevő-, fogyasztói-, ügyfél-, vagy hallgatói elégedettség? Tartalmi és vizsgálati nehézségek az oktatási piacon, különös tekintettel a felnőttoktatásra. (2011) Megjelent: Kulturális valóságismeret és EKF 2010: 35 éves a pécsi kultúraközvetítő képzés: tudományos konferencia és emlékülés, 2010. nove... pp. 227-241
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[22767851] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22767851, Kapcsolat: 22767851
  13. Jackel Katalin. Frontvonal audit a felsőoktatásban, a felsőoktatás konfliktushelyzeteinek feltárása. (2010)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[22455036] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22455036, Kapcsolat: 29001298
  14. Siklós Balázs. A marketing lehetőségei a magyar felsőoktatásban minőség PZB diszkrepanciáinak csökkentésében. (2010)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[23312291] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23312291, Kapcsolat: 21341237
  15. A Bator. The Unique Drivers of Customer Satisfaction and Dissatisfaction in the Field of Commercial Banks. (2009) MARKETING FROM INFORMATION TO DECISION 2067-0338 2009 75-84
    Folyóiratcikk/Konferenciaközlemény (Folyóiratcikk)/Tudományos[23533552] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23533552, Kapcsolat: 23533552
  16. Mihály Nikolett. Intézményi és egyéni hasznosságok a hallgatói identitás tükrében. (2009) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 40 12 46-57
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1674256] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1674256, Kapcsolat: 21625895
  17. Mihály Nikolett. Hallgatói elégedettség kritériumai a tömegoktatás feltételei között. (2009)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[1676022] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 1676022, Kapcsolat: 21361019
  18. Bátor Attila et al. A bakváltás, -megmaradás dilemmája egy empirikus kutatás alapján. (2009) Megjelent: 7th International Conference on Management, Enterprise and Benchmarking, MEB 2009 pp. 391-401
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2468849] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2468849, Kapcsolat: 21413341
  19. Bátor Attila. The Connection between Customer Satisfaction and Loyalty in the Field of Commercial Banks. (2008) Megjelent: MEB 2008 – 6th International Conference on Management, Enterprise and Benchmarking pp. 427-438
    Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[21361021] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21361021, Kapcsolat: 21361021
  20. Bátor Attila. A vevőelégedettség és a lojalitás kapcsolata a kereskedelmi bankok szférájában a lakossági piacon. (2008)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2464504] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2464504, Kapcsolat: 29034531
  21. Ercsey Ida. A szolgáltatásgarancia és a fogyasztói értékelés kapcsolata a közüzemi szektorban. (2008)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2852299] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2852299, Kapcsolat: 21943625
  22. Bátor Attila. A vevőelégedettség és a lojalitás kapcsolata a kereskedelmi bankok szférájában (1. rész). (2007) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 51 2 4-15
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2432677] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2432677, Kapcsolat: 21361020
  23. BÁTOR ATTILA. A lojalitás és az elégedettség kapcsolatának vizsgálata egy empirikus kutatás alapján. (2007) Megjelent: II. KHEOPS Tudományos Konferencia: (Világ)gazdaságunk aktuális kérdései pp. 162-177
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[21697278] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21697278, Kapcsolat: 21697278
  24. Hetesi Erzsébet et al. A hallgatói elégedettség mérése a magyar felsőoktatásban. (2007) Megjelent: Kultúra - művészet - társadalom a globalizálódó világban pp. 217-224
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[22786207] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22786207, Kapcsolat: 22786207
  25. Hetesi Erzsébet et al. A végzett hallgatók elégedettségének mérése a magyar felsőoktatásban. (2006) Megjelent: Innováció, társadalmi felelősség, fenntartható fejlődés – marketing megközelítésben : A Magyar Marketing Szövetség Marketingokt... p. online
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[21361018] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 21361018, Kapcsolat: 21361018
Szűcs Krisztián et al. Measuring satisfaction in higher education: The case of a Hungarian university. (2002) Megjelent: Marketing in a changing world : scope, opportunities and challenges pp. 1-7, 1428031
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[1428031]
  1. Fojtik János. Üzleti fakultások marketingstratégiái kétszintű képzési rendszerben. (2005) Megjelent: A Bologna-folyamat kihívásainak kezelése marketing eszközökkel pp. 91-97
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[1433833] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 1433833, Kapcsolat: 23279578
Szűcs Krisztián et al. Special features of telecom industry: a comparison of the german and hungarian markets. (2002) Megjelent: Telecommunications Marketing 2002 p. 10, 1428005
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[1428005]
  1. Schäfferné Dudás Katalin. A környezettudatosság többszintű értelmezése és a környezettudatos fogyasztói magatartás vizsgálata. (2008)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[1420469] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1420469, Kapcsolat: 26942455
Törőcsik Mária et al. Az új fogyasztói szegmensek – az e-ember. (2002) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 36 2 64-69, 1430264
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1430264]
  1. Horváth Ádám et al. A filmfogyasztáshoz kötődő trendek és ellentrendek megjelenése a fogyasztói magatartásban. (2021) Megjelent: "Változó világ, változó turizmus" : XI. Nemzetközi Turizmus Konferencia : Tanulmánykötet pp. 218-231
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[32071305] [Nyilvános]
    Említések száma: 2
    Független, Idéző: 32071305, Kapcsolat: 30153579
  2. Horváth Ádám et al. Filmfogyasztási döntések, filmnézési alternatívák. (2015) Megjelent: Közgazdász Kutatók és Doktoranduszok II. Téli Konferenciája pp. 60-67
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[25588213] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25588213, Kapcsolat: 25588213
  3. Horváth Ádám et al. Consumption habits regarding movies. (2015) INTERNATIONAL JOURNAL OF SYNERGY AND RESEARCH 2083-0025 4 2 43-51
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2954262] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2954262, Kapcsolat: 28817145
  4. Dévényi Dalma. Tervezői identitás és alternatív stratégiák: A magyar divattervezés új generációjának esélyei a globális piacon. (2014)
    Disszertáció/DLA (Disszertáció)/Tudományos[25264554] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25264554, Kapcsolat: 28118874
  5. Nagy Bálint. A marketing magyarországi intézményesülésének története. (2014)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2967559] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 2967559, Kapcsolat: 27487372
  6. Prónay Szabolcs. Ragaszkodás és én-alakítás a fiatalok fogyasztásában: A fogyasztói lojalitás és az énkép közötti kapcsolat vizsgálata. (2011)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[1912751] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 1912751, Kapcsolat: 26982667
  7. Gergátz Ildikó. ICT az 50+ generáció életében. (2010)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[22877947] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22877947, Kapcsolat: 23594616
  8. Petruska Ildikó. Fogyasztói piac és vásárlói magatartás. (2007) Megjelent: Marketing, stratégia és menedzsment pp. 105-128
    Könyvrészlet/Felsőoktatási tankönyv része (Könyvrészlet)/Oktatási[27051428] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27051428, Kapcsolat: 27051623
  9. Vasné Dr.. E-marketing. (2007) Megjelent: Marketing, stratégia és menedzsment pp. 385-404
    Könyvrészlet/Felsőoktatási tankönyv része (Könyvrészlet)/Oktatási[1134754] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 1134754, Kapcsolat: 27059434
  10. Veress István. Új értékesítési és kommunikációs eszközök a biztosítási szektorban, különös tekintettel a kockázat egyes kérdéseire. (2006)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)[23981228] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23981228, Kapcsolat: 29768577
  11. Tárkányi Eszter. Miben lesz más a jövő fogyasztója?. (2006) Megjelent: Globalizáció és fenntartható fejlődés : Apáczai-napok 2005 : nemzetközi tudományos konferencia pp. 505-511
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[26645981] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26645981, Kapcsolat: 26645985
  12. Vasné Egri. Marketing döntések a fejlett gazdaságokban. (2005) ISBN:9789639585614
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[21637228] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 21637228, Kapcsolat: 21637228
  13. Aubert A et al. A regionális szintű termékfejlesztés és -menedzselés elméleti keretei a gyógy- és termálturizmusban. (2004) Megjelent: Egészségturizmus pp. 3-27
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1404235] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 1404235, Kapcsolat: 23265754
  14. Zavodnyik József. A reklám versenyjogi megítélésének egyes kérdései. (2003) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 37 3 63-77
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[21344805] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 21344805, Kapcsolat: 23278618
Törőcsik Mária et al. Special features of telecom industry. (2002) Megjelent: Gathering pace after re-positioning p. 12, 1423138
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1423138]
  1. Schäfferné Dudás Katalin. A környezettudatosság többszintű értelmezése és a környezettudatos fogyasztói magatartás vizsgálata. (2008)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[1420469] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1420469, Kapcsolat: 29532718
Szűcs Krisztián. A szegmentációkutatás módszertana. (2003) Megjelent: Marketing - oktatás - kutatás: Tanulmánykötet: Dr. Zeller Gyula 75 éves pp. 122-136, 1427992
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1427992]
  1. Törőcsik Mária. Vásárlói magatartás: ember az élmény és a feladat között. (2007) ISBN:9789630583978
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1420074] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1420074, Kapcsolat: 23278949
Szűcs Krisztián et al. Tempo-based lifestyle segmentation : Theoretical framework and empirical experiences in Hungary. (2004) Megjelent: Proceedings of the 33rd EMAC conference, 1427945
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[1427945]
  1. Gergátz Ildikó. ICT az 50+ generáció életében. (2010)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[22877947] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22877947, Kapcsolat: 26941979
  2. Gergátz Ildikó. Az 50+ generáció ICT kapcsolatainak vizsgálata (II.rész). (2009) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 43 4 4-11
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26941978] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26941978, Kapcsolat: 26941978
Szűcs Krisztián. Attitűdskálák megbízhatóságának vizsgálata – a trendaffinitás dimenziói. (2007) Megjelent: Egy életpálya három dimenziója pp. 214-229, 1427920
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1427920]
  1. Kazár Klára. A márkaközösségek pszichológiai érzetének vizsgálata zenei fesztiválok esetén. (2020) ISBN:9789633154434
    Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[31294315] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31294315, Kapcsolat: 29488519
  2. Kazár Klára et al. My brand, our festival – Exploring the impact of self-image congruency on loyalty in case of music festivals. (2017) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 51 Spec.issue 51-59
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30408595] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 30408595, Kapcsolat: 28083597
  3. Kazár Klára et al. Az én fesztiválom jobb, mint a te fesztiválod: Az énképilleszkedés és a márkaközösség összetartó erejének vizsgálata zenei fesztiválok esetén. (2017) Megjelent: Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás pp. 320-328
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[3263017] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3263017, Kapcsolat: 26847535
  4. Kazár Klára. A márkaközösségek pszichológiai érzetének vizsgálata egy zenei fesztivál esetén. (2017) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 51 EMOK különszám 38-48
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3225521] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3225521, Kapcsolat: 26644285
  5. Kazár Klára. A márkaközösségek pszichológiai érzetének vizsgálata zenei fesztiválok esetén PLS útelemzés segítségével. (2016)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[3071271] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 3071271, Kapcsolat: 26982337
Szűcs Krisztián. Fogyasztói piacok szegmentációja a trendaffinitás dimenziójában. (2008), 2389626
Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2389626]
  1. Platz Petra. A sötét triászhoz való tartozás, mint új szegmentációs ismérv: Belonging to the dark triad as a new segmentation criteria. (2019) Megjelent: "Kulturális gazdaság". Kautz Gyula Emlékkonferencia elektronikus formában megjelenő kötete
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[30684058] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30684058, Kapcsolat: 28741389
  2. Jakopánecz Eszter et al. Sportfogyasztásra ható megatrendek. Trendtanulmány a sport területét befolyásolófogyasztói magatartásváltozásokról. (2018) ISBN:9789634293521
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[30715295] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30715295, Kapcsolat: 28292907
  3. Jakopánecz Eszter. A fogyasztói ellenállás. (2016)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[3124727] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3124727, Kapcsolat: 26289672
  4. Lógó Emma. Piacszegmentációs lehetőségek feltárása bolton belüli vásárlói magatartás alapján. (2014)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2944161] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 2944161, Kapcsolat: 28991548
  5. Kecskés Petra. FOGYASZTÓI MAGATARTÁSVIZSGÁLAT AZ EZÜSTGENERÁCIÓ KÖRÉBEN – FÓKUSZBAN AZ EGÉSZSÉGESTÁPLÁLKOZÁ S. (2013) Megjelent: Növekedés és egyensúly pp. 1-12
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[25987096] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25987096, Kapcsolat: 29912719
  6. Eisingerné Balassa Boglárka. Édesem vagy mostohák? Vásárlási döntések a mozaikcsaládokban. (2013)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2951576] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 2951576, Kapcsolat: 27463148
  7. Makkos-Káldi Judit et al. Aranyat ér-e az ezüstgeneráció?. (2013) TÉR-GAZDASÁG-EMBER 2064-1176 1 1 119-134
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2350803] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2350803, Kapcsolat: 25598052
  8. Kecskés Petra. Aranyat ér-e az ezüstgeneráció?: Az idősek fogyasztói magatartásának vizsgálata az egészséges táplálkozás vonatkozásában. (2013) Megjelent: "Optimi nostri": díjnyertes tudományos diákköri dolgozatok pp. 38-50
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3023471] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3023471, Kapcsolat: 25598058
  9. Neumann-Bódi Edit. Vevőértékelés egyéni és szervezeti vásárlók esetében [Customer evaluation of individual and organisational buyers]: Az ajánlással szerzett ügyfelek jellemzői és hatásuk a vevőértékre szervezetközi viszonylatban [Characteristics of customers acquired through recommendation and their impact on customer value in a business-to-business context ]. (2012)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2511499] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 2511499, Kapcsolat: 28943307
  10. Törőcsik Mária. Fogyasztói magatartás: Insight, trendek, vásárlók. (2011) ISBN:9789630591584
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1835291] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1835291, Kapcsolat: 23278611
  11. Sasné Grósz Annamária. Az etnikai marketing lehetőségei Magyarországon. (2011) Megjelent: Válaszok a XXI. század gazdaságának kérdéseire pp. 35-55
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1829913] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1829913, Kapcsolat: 25598056
  12. Sasné Grósz Annamária. Az etnikai marketing lehetőségei a magyarországi német nemzeti kisebbség körében. (2010)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[23695244] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23695244, Kapcsolat: 28979291
Törőcsik Mária et al. A hazai lakosság trendaffinitása 2005-2008. (2009) Megjelent: Új marketing kihívások a XXI. században - fenntartható fogyasztás [elektronikus dok.] p. CD-ROM, 1430760
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[1430760]
  1. Dévényi Dalma. Tervezői identitás és alternatív stratégiák: A magyar divattervezés új generációjának esélyei a globális piacon. (2014)
    Disszertáció/DLA (Disszertáció)/Tudományos[25264554] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25264554, Kapcsolat: 28118891
Kuráth Gabriella et al. Diplomás Pályakövető Rendszer - 2010-es hallgatói motivációs vizsgálat a Pécsi Tudományegyetemen. (2011), 1729497
Könyv/Műhelytanulmány (Könyv)/Tudományos[1729497]
  1. Erostyák János et al. Tehetséggondozás a Pécsi Tudományegyetemen. (2015) Megjelent: PTE Diplomás Pályakövető Rendszer Tanulmánykötet 2015 pp. 167-173
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[24836574] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24836574, Kapcsolat: 24836574
  2. Duga Zsófia. Felvételi információforrások 2010-2013. (2014) Megjelent: PTE Diplomás Pályakövető Rendszer tanulmánykötet 2014 pp. 18-37
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2979836] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2979836, Kapcsolat: 24076162
  3. Kalocsainé Sánta Hajnalka. Szakválasztási motívációk a Pécsi Tudományegyetem Bölcsészettudományi és Természettudományi Karán: (Összehasonlító elemzés). (2013)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[23262538] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23262538, Kapcsolat: 23265911
Kuráth Gabriella et al. Diplomás Pályakövető Rendszer - 2010-es pályakövetési vizsgálat a Pécsi Tudományegyetemen. (2011), 1729462
Könyv/Műhelytanulmány (Könyv)/Tudományos[1729462]
  1. Bedő Zsolt et al. Vállalkozói kompetencia-fejlesztés. (2015) Megjelent: PTE Diplomás Pályakövető Rendszer Tanulmánykötet 2015 pp. 149-166
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2952213] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2952213, Kapcsolat: 24836421
  2. Erostyák János et al. Tehetséggondozás a Pécsi Tudományegyetemen. (2015) Megjelent: PTE Diplomás Pályakövető Rendszer Tanulmánykötet 2015 pp. 167-173
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[24836574] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24836574, Kapcsolat: 24836527
  3. Kalocsainé Sánta Hajnalka. Szakválasztási motívációk a Pécsi Tudományegyetem Bölcsészettudományi és Természettudományi Karán: (Összehasonlító elemzés). (2013)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[23262538] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23262538, Kapcsolat: 23265855
Szűcs Krisztián. Online fogyasztói magatartás. (2011) Megjelent: Online üzlet és marketing pp. 35-51, 2386814
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2386814]
  1. Fehér András. Az online fogyasztói magatartás vizsgálata az élelmiszeriparban. (2017)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[3233800] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3233800, Kapcsolat: 28981895
  2. Csordás Tamás. A fogyasztói részvétel mint marketingkommunikációs eszköz a digitális médiában = User participation as a marketing communications tool in the age of digital media. (2016)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[3171545] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 3171545, Kapcsolat: 28922052
  3. Kemény Ildikó et al. Az online vásárláshoz köthető minőségészlelés alakulása egy konkrét hazai online könyvesbolt esetében. (2015) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 49 1 30-42
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2902502] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2902502, Kapcsolat: 25598024
  4. Kemény Ildikó. A VERSENYTÁRSAK CSAK EGY KATTINTÁSRA VANNAK. (2015)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[24885932] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 24885932, Kapcsolat: 29027756
  5. Fehér A et al. A hazai lakosság internettel kapcsolatos attitűdjei a TAM modell alapján. (2015) Megjelent: Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. országos konferenciájának tanulmánykötete pp. 388-399
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[26984033] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26984033, Kapcsolat: 26984033
  6. Somogyi Ildikó. Az online-fogyasztói elégedettségmérés hatása a vállalatok versenyképességére. (2013) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 44 3 49-60
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2844421] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2844421, Kapcsolat: 26982881
  7. Törőcsik Mária. Fogyasztói magatartás: Insight, trendek, vásárlók. (2011) ISBN:9789630591584
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1835291] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1835291, Kapcsolat: 23278535
Gyulavári Tamás et al. A marketingkutatás alapjai: [Adat, információ, tudás]. (2012) ISBN:9789633390245, 1849023
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1849023]
  1. Boros Kitti. A konferenciaturisták desztináció-választási döntéseit befolyásoló egyéni preferenciák vizsgálata. (2020) Megjelent: Marketing a digitalizáció korában pp. 39-50
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[31604689] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31604689, Kapcsolat: 29463375
  2. Németh Szilárd et al. Fesztiválkávézó, avagy mit tanulhatunk egy részvételi kutatáson alapuló vizsgálatból a hazai regionális fesztiválok marketingtevékenységéről?. (2019) Megjelent: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája pp. 516-527
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[30859738] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 30859738, Kapcsolat: 28284310
  3. Hubert József. A marketingszervezet változása a közösségi média térnyerése nyomán [The transformation of the marketing organization due to expansion of social media marketing]. (2019)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[30737450] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 30737450, Kapcsolat: 28834250
  4. Németh Szilárd. A fogyasztói etnocentrizmus és az országeredet-hatás valósága (hatások és lehetőségek) Magyarországon: Az etnocentrikus tendenciák hatása a vállalati imázsra és marketingstratégiára. (2017)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[3243121] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3243121, Kapcsolat: 26835151
  5. Hajdu Eliza et al. 7 Semesters - 2 Degrees with the double degree program at Budapest Business School, Faculty of Commerce, Catering and Tourism. (2017) Megjelent: Multidisciplinary challenges and the approaches to meeting them pp. 89-109
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[27017449] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27017449, Kapcsolat: 27017449
  6. Ida Ercsey et al. The effect of the perceived value of cultural services on the quality of life. (2016) INTERNATIONAL REVIEW ON PUBLIC AND NONPROFIT MARKETING 1865-1984 1865-1992 13 1 15-36
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24965551] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24965551, Kapcsolat: 24965551
  7. Manuel Tiago. Boomerang effect of a negative campaign – a case study from the market of beverages. (2016) Megjelent: ISD 2016 : International Scientific Days Nitra, The Slovak Republic, May 19-20, 2016 pp. 850-857
    Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[25929678] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25929678, Kapcsolat: 25929678
  8. Ida Ercsey et al. The Subjective Quality of Life and the Cultural Activities. (2015) RESPONSIBILITY AND SUSTAINABILITY: SOCIOECONOMIC, POLITICAL AND LEGAL ISSUES 2340-5813 3 1 13-24
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2948667] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2948667, Kapcsolat: 25058532
  9. Ercsey Ida et al. Étkezési stílusok Magyarországon - Az evési magatartás mérési módszerei. (2015) Megjelent: Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. országos konferenciájának tanulmánykötete pp. 177-187
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[24965427] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24965427, Kapcsolat: 24965427
  10. Malota Erzsébet et al. “Erasmus love: egymillió baba” – Személyes- és interkulturális attitűdök és kompetenciafejlődés a külföldi tanulmányok során. (2015) Megjelent: Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. országos konferenciájának tanulmánykötete pp. 442-452
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2963472] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2963472, Kapcsolat: 24965418
  11. Ercsey Ida. A Székely Nyomda - A "betű" el van vetve?. (2015) Megjelent: Fenntartható fejlődés és innováció pp. 158-171
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[25571465] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25571465, Kapcsolat: 25571465
  12. Ercsey Ida. Szubjektív életminőség vizsgálata a fiatalok körében. (2014) Megjelent: Növekedés és egyensúly pp. 107-119
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2707693] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2707693, Kapcsolat: 29912622
  13. Kenesei Zsófia et al. Szolgáltatásmarketing-és menedzsment. (2014) ISBN:9786155303418
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2512861] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2512861, Kapcsolat: 23746234
  14. Bauer András et al. Marketing alapismeretek. (2014) ISBN:9789630595025
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2719342] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2719342, Kapcsolat: 23872681
  15. Gáti Mirkó. A kis- és középvállalati marketing értelmezési tartománya – hogyan azonosítják és jellemzik marketingtevékenységüket a hazai kis- és középvállalatok?. (2014) Megjelent: "Marketing megújulás" pp. 84-93
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[26139028] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26139028, Kapcsolat: 26139028
  16. Ercsey Ida et al. The subjective quality of life and the cultural activities. (2013) Megjelent: 12th International Congress on Public and Non-Profit Marketing pp. 1-13
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[23127743] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23127743, Kapcsolat: 23127743
  17. Jenes Barbara. Az országimázs mérésének elméleti és gyakorlati kérdései: Az országimázs és az országmárka dimenziói és mérési modellje. (2013)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[22503811] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22503811, Kapcsolat: 22503811
  18. Ercsey Ida. Az észlelt érték és a szubjektív életminőség kapcsolatának vizsgálata. (2013) Megjelent: "Kiterjesztett"marketing : konferenciakötet pp. 563-575
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[23267917] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23267917, Kapcsolat: 23267917
Szűcs Krisztián. Szegmentációkutatás. (2012) Megjelent: A marketingkutatás alapjai pp. 269-286, 3322406
Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[3322406]
  1. Németh Péter. Férfi vásárlói generációk élelmiszervásárlási helyszínekről hozott döntései. (2019)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[30932606] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30932606, Kapcsolat: 28194020
  2. Törőcsik Mária. Self-marketing: Személyes és marketing kapcsolatok. (2017) ISBN:9789634541486
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[3294921] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3294921, Kapcsolat: 27125322
Bittner Zoltán et al. Az országos megkérdezés eredményei: kutatási jelentés: TÁMOP-4.2.3-12/1/KONV-2012-0016 - Tudománykommunikáció a Z generációnak. (2013), 3235564
Egyéb/Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb)/Tudományos[3235564]
  1. Erdős Ákos. Újszerű szerhasználati kockázatok a mai fiatalok körében: Generációs Addikciós Kockázatok (GAK): összefoglaló tanulmány. (2021) INTERDISZCIPLINÁRIS DROGSZEMLE 2732-2963 2 1 31-54
    Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31799903] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31799903, Kapcsolat: 30161912
  2. Szederkényi Éva. A digitális kultúra közösségi tere: egy módszertani érzékenyítő program modellje. (2019) Megjelent: FELSŐOKTATÁSI INNOVÁCIÓK A TANULÁS KORÁBAN: A DIGITALIZÁCIÓ, KÉPESSÉGFEJLESZTÉS ÉS A HÁLÓZATOSODÁS KIHÍVÁSAI - TANULMÁNYKÖTET pp. 100-107
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[31038250] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31038250, Kapcsolat: 28600416
  3. Kovács Gábor. Pénzügyi szimulációk. (2018) Megjelent: "Sport - Gazdaság - Turizmus" : Kautz Gyula Emlékkonferencia 2017. június 8. elektronikus formában megjelenő kötete
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[3362288] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3362288, Kapcsolat: 29912097
2021-10-24 10:49