Nagy Ákos András. Online vásárlók véleményvezér magatartás alapú ügyfélértékelése: Az RFM ügyfélértékelési modell továbbfejlesztése egy nem monetáris dimenzió – az online véleményvezér magatartás – mentén. (2016)
Rácz-Putzer Petra Eszter. A vállalati társadalmi felelősségvállalás (CSR) lehetséges jövőjének vizsgálata különös tekintettel a hazai gyakorlatra. (2015)
Berend Iván. Gazdasági növekedés: Az ezredfordulói magyar gazdasági változások és történelmi hátterük : [Gazdálkodástani doktori program]. (2002) ISBN:9636418985
Karakasné Morvay Klára et al. Creation and measurement of hotel quality – adaptability of the GAP model for measurement of hotel service quality.. (2014) KÖZGAZDÁSZ FÓRUM / FORUM ON ECONOMICS AND BUSINESS 1582-1986 17 4-5 115-136
KARAKASNÉ MORVAY KLÁRA et al. A szállodai szolgáltatások minőségteremtése és mérése, azaz a GAP-modell alkalmazásának lehetősége a szállodai szolgáltatások minõségmérésében.. (2014) KÖZGAZDÁSZ FÓRUM / FORUM ON ECONOMICS AND BUSINESS 1582-1986 17 19-20 115-135
Zoltán Veres. The Problem of Response Scattering in the Satisfaction Research Conducted among Clients of Professional Service Providers. (2004) Megjelent: Marketing theory and practice pp. 253-273
Veres Zoltán. A válaszszóródások problémája a professzionális szolgáltatók ügyfeleinek elégedettségkutatásában. (2004) Megjelent: Marketingelmélet a gyakorlatban pp. 219-234
Rekettye Gábor et al. Villamos-energia-szolgáltatás és fogyasztói elégedettség: az 1996. évi felmérés eredményei. (1997) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 31 3 4-10,
1433200
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1433200]
Horváth Gergely. A vendégelégedettség, az élmény és a lojalitás kapcsolatának vizsgálata a hazai szállodákban. (2022)
Hetesi Erzsébet. A lojalitás mérési problémái a közüzemi szolgáltatóknál. (2002) Megjelent: A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje pp. 205-219
Hetesi Erzsébet. A marketingmunka dolgozói megítélésének, valamint a lakossági fogyasztók lojalitásának mérése és elemzése a hazai közüzemi szolgáltatók körében. (2001)
Hetesi Erzsébet. A lojalitás mérése a közüzemi szolgáltatóknál. (2001) Megjelent: Stratégiai kihívások és válaszok a marketingoktatásban és kutatásban pp. 169-176
Hetesi Erzsébet. A dereguláció következményei az energia szolgáltatók piacán, avagy vannak-e használható tapasztalatok a hazai energiaszféra számára?. (2001) ELEKTROTECHNIKA 0367-0708 94 4 135-140
Hetesi Erzsébet. A marketing helye, szerepe és megítélése a kommunális szolgáltató szervezeteknél. (2000) Megjelent: Marketing az új évezred küszöbén pp. 31-47
Rekettye Gábor et al. Villamosenergia-szolgáltatással való fogyasztói elégedettség 1996. évi felméréseinek eredményei. (1997) ELEKTROTECHNIKA 0367-0708 90 9 354-360,
1433207
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1433207]
Hofmeister Tóth Ágnes et al. A fogyasztói elégedettség. (2003) ISBN:9638630639
Hetesi Erzsébet. A dereguláció következményei az energiaszolgáltatók piacán, avagy vannak-e használható tapasztalatok a hazai energiaszféra számára?. (2001) ELEKTROTECHNIKA 0367-0708 94 4 134-139
Fojtik János et al. Hogyan jut el az ajánlat a vevőkhöz (felhasználókhoz)?: A disztribúciós rendszer a marketingben. (2009) Megjelent: A marketing alapjai pp. 176-200
Felsőoktatási tankönyv része (Könyvrészlet) | Oktatási[1434450] [Admin láttamozott]
Orosdy Béla. Hogyan "adjuk el" az önkormányzatot a város társadalmának. (1999) Megjelent: "Az európai civil társadalom" c. konferencia pp. 364-368,
1422204
Gábor Kozma. Place Marketing : for geographers and geography teachers [Terület- és településmarketing geográfus és földrajz tanár szakos hallgatók számára]. (2006) ISBN:9634729754
Molnár István. A kis- és középvállalkozások marketingjének szerepe a kistérségi társulások sikerében. (2004) Megjelent: Kis- és középvállalkozások az Európai Unió küszöbén pp. 307-311
László Gyula et al. A kereskedelmi hálózat fejlesztésének új korszaka - Pécs (1. rész): Új fejlődési fázis - új szereplők a kereskedelemben. (2000) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 34 5 29-37,
1421959
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1421959]
Földi Katalin. Szolnoki élelmiszer-vásárlók kvantitatív kutatása. (2013) TERÜLETI STATISZTIKA 0018-7828 2064-8251 53 1 69-93
Földi Katalin. Az élelmiszerorientált üzletválasztási döntések kvantitatív kutatása Szolnokon. (2012) Megjelent: Vállalkozói és gazdasági trendek a Kárpát-medencében. 1-3. kötet pp. 35-52
László Gyula et al. A kereskedelmi hálózat fejlesztésének új korszaka - Pécs (2. rész): Pécs kereskedelemfejlesztési lehetőségei. (2000) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 34 6 13-18,
1421960
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1421960]
Földi Katalin. A fogyasztói üzletválasztási döntések az élelmiszerorientált kiskereskedelemben. (2013)
Földi Katalin. Az élelmiszerorientált üzletválasztási döntések kvantitatív kutatása Szolnokon. (2012) Megjelent: Vállalkozói és gazdasági trendek a Kárpát-medencében. 1-3. kötet pp. 35-52
Orosdy Béla. Euromarketing: Európai Uniós Ismeretek Vállalkozóknak. (2000),
1422208
Nem besorolt (Egyéb) | Tudományos[1422208]
Honti Tamás. Állampolgárok helyett SZURKOLÓK!!: A gazdaságvédelmi akcióterv mint politikai termék netnográfiai vizsgálata. (2021) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 55 1. EMOK klsz 73-82
Rekettye Gábor et al. The Survey of Customer Satisfaction in the Hungarian Electricity Industry. (2000) Megjelent: The Significance of the Last Decade pp. 92-99,
1432607
Kurtkoti Ashok et al. Satisfaction of Electricity Distribution Company’s Customers in Pune City. (2019) Megjelent: Proceedings of the Proceedings of the 9th Annual International Conference on 4C’s-Communication, Commerce, Connectivity, Cultur... pp. 1-35
Rekettye Gábor. A villamosenergia-fogyasztással való fogyasztói elégedettség 2000. évi vizsgálatának eredményei. (2001),
2104227
Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb) | Tudományos[2104227]
Tersztyányzky Tibor. A szolgáltatásszínvonal monitor rendszere a villamosenergia fogyasztók érdekében. (2002) Megjelent: Közszolgálatatások marketingje és menedzsmentje pp. 185-194
Rekettye Gábor. A villamosenergia-szolgáltatásról alkotott fogyasztói vélemények 2000. évi vizsgálatának eredményei. (2001) ENERGIAGAZDÁLKODÁS 0021-0757 42 2 9-12,
1433326
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1433326]
Rozario Sandra. Tata Nano: A Case in External Communication. (2015) ASIAN JOURNAL OF RESEARCH IN BUSINESS ECONOMICS AND MANAGEMENT 2250-1673 2249-7307 5 7 51-56
Orosdy Béla et al. Szemfényvesztés vagy szemléletváltás a stratégiában - A Balanced ScoreCard alkalmazási lehetőségei I. rész. (2002) CEO MAGAZIN 1586-1392 3 1 10-14,
1421964
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1421964]
Kazainé Ónodi Annamária. Az értékközpontú vállalatvezetést szolgáló teljesítménymérési rendszer. (2009)
Rekettye Gábor et al. A fogyasztói elégedettség mérésének továbbfejlesztése a hazai villamosenergia-szolgáltatóknál. (2002) Megjelent: A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje pp. 195-204,
2250595
László Gyula et al. Marketing a belső munkaerőpiacon. (2003) Megjelent: Marketing - oktatás - kutatás: Tanulmánykötet: Dr. Zeller Gyula 75 éves pp. 28-47,
1435238
Mátyás Judit. A jó reklámüzenet sikertényezői és veszélyforrásai. (2018) Megjelent: Generációk a turizmusban. I. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet pp. 145-152
Kajos Attila et al. A marketingszemlélet és a HR találkozása – A munkáltatói márkaépítés értelmezése, irodalma és kutatási irányai. (2014) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 45 6 69-79
Rekettye Gábor. Findings of the Study Performed in 2002 of Customer Satisfaction with the Supply of Electricity. (2003),
1435242
Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb) | Tudományos[1435242]
Rozario Sandra. Tata Nano: A Case in External Communication. (2015) ASIAN JOURNAL OF RESEARCH IN BUSINESS ECONOMICS AND MANAGEMENT 2250-1673 2249-7307 5 7 51-56
Kurtkoti A et al. Study of Satifaction with reference to Tata Nano Cars Customers in Pune city. (2011) PM & R: THE JOURNAL OF INJURY, FUNCTION AND REHABILITATION 1934-1482 1934-1563 3 July-December 28-33
Elena Fumagalli et al. Service quality in the electricity industry: The role of privatization and managerial behavior. (2007) ENERGY POLICY 0301-4215 35 12 6212-6224
Orosdy Béla. Az ökomarketing három szintje. (2005) Megjelent: Évkönyv 2004-2005: Környezetvédelem, regionális versenyképesség, fenntartható fejlıdés c. konferencia elıadásai pp. 325-336,
1422219
Orosdy Béla. Az ökomarketing három szintje. (2006) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 40 5-6 19-25,
1421967
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1421967]
Rácz-Putzer Petra et al. Mire jó a CSR?: Hazai vállalati csoportok a felelősség mentén és reálopciós elemzésük. (2018) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 52 EMOK Különszám 10-18
Putzer Petra et al. Miró jó a CSR? Hazai vállalati csoportok a felelősség mentén és reálopciós elemzésük. (2017) Megjelent: Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás pp. 621-630
Berényi László et al. Nők és férfiak a vállalatok társadalmi felelősségvállalásáról. (2015) Megjelent: II. Gazdálkodás és Menedzsment Tudományos Konferencia: Kecskemét, 2015. augusztus 27. pp. 75-79
Rácz-Putzer Petra Eszter. A vállalati társadalmi felelősségvállalás (CSR) lehetséges jövőjének vizsgálata különös tekintettel a hazai gyakorlatra. (2015)
Putzer Petra et al. Relationship between CSR activity of Hungarian energy companies and Hungarian costumers' behavior. (2014) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 48 Klnsz 133-143
Pinter Eva et al. New Direction Line of Sustainable Development and Marketing in Green Banking. (2006) SOCIAL SCIENCE RESEARCH NETWORK: SSRN 1556-5068 2006
Orosdy Béla. A politikai marketing rendszere. (2007) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 41 4-5 15-23,
1421969
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1421969]
Honti Tamás. Állampolgárok helyett SZURKOLÓK!!: A gazdaságvédelmi akcióterv mint politikai termék netnográfiai vizsgálata. (2021) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 55 1. EMOK klsz 73-82
Honti Tamás. Állampolgárok helyett SZURKOLÓK!!: A gazdaságvédelmi akcióterv mint politikai termék netnográfiai vizsgálata. (2020) Megjelent: Marketing a digitalizáció korában pp. 23-38
Bodrogai László Anzelm. A KERESLETI ÉS KÍNÁLATI OLDAL ÖSSZEHASONLÍTÓ ELEMZÉSE A HAZAI TURIZMUSBAN AZ ESTERHÁZY KASTÉLYEGYÜTTES ÉS TÉRSÉGE PÉLDÁJÁN. (2019)
Orosdy Béla. Politikai marketing, árpolitika, korrupció. (2010) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 44 4 4-10,
1421970
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1421970]
Honti Tamás. Állampolgárok helyett SZURKOLÓK!!: A gazdaságvédelmi akcióterv mint politikai termék netnográfiai vizsgálata. (2021) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 55 1. EMOK klsz 73-82
Honti Tamás. Állampolgárok helyett SZURKOLÓK!!: A gazdaságvédelmi akcióterv mint politikai termék netnográfiai vizsgálata. (2020) Megjelent: Marketing a digitalizáció korában pp. 23-38
Gerdesics Viktória et al. A VR nyitottság hatása a helyimázs kialakulását befolyásoló tényezőkre. (2019) Megjelent: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája pp. 490-501
Gerdesics Viktória. A horvát országimázs és a gasztronómia. (2017) KÖZTES EURÓPA: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT: A VIKEK KÖZLEMÉNYEI 2064-437X 2676-8909 9 1-2 (21-22) 233-240