Orosdy Béla. Gondolatok a szocialista marketingről. (1981) KÖZGAZDASÁGI SZEMLE 0023-4346 28 2 192-204, 1421941
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1421941]
  1. Gaál Béla. Közösségi marketing az agrárgazdaságban. (1995) ISBN:9638439521
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[2700677] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2700677, Kapcsolat: 23247034
Orosdy Béla. A marketing fogalmáról és „kiterjesztéseiről". (1995) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 29 4 31-36, 1421949
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1421949]
  1. Zavodnyik József. A kiszolgált/atott e-fogy@sztó. (2005) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 39 3 63-78
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[26857046] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26857046, Kapcsolat: 23073116
  2. Zavodnyik József. A kiszolgált/atott e-fogy@sztó. (2005) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 39 4-5 55-71
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[26857087] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26857087, Kapcsolat: 23073118
Orosdy Béla. Koordináció, piac, marketing: A marketing makroökonómiai helye és mikroökonómiai szerepe. (1995) ISBN:9636413754, 1421926
Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[1421926]
  1. Németh Péter. Férfi vásárlói generációk élelmiszervásárlási helyszínekről hozott döntései. (2019)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[30932606] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30932606, Kapcsolat: 28193991
  2. Nagy Ákos András. Online vásárlók véleményvezér magatartás alapú ügyfélértékelése: Az RFM ügyfélértékelési modell továbbfejlesztése egy nem monetáris dimenzió – az online véleményvezér magatartás – mentén. (2016)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[3270054] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3270054, Kapcsolat: 26287690
  3. Rácz-Putzer Petra Eszter. A vállalati társadalmi felelősségvállalás (CSR) lehetséges jövőjének vizsgálata különös tekintettel a hazai gyakorlatra. (2015)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[3163795] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3163795, Kapcsolat: 25599131
  4. Zádori Iván. A Csatorna-szigetek fenntarthatósági kihívásai és gazdasági-politikai válaszkísérletei. (2011) ISBN:9789632974088
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[1682099] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 1682099, Kapcsolat: 23072913
  5. Barakonyi Károly. Felsőoktatásunk versenyképessége. (2010) GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM 0865-7823 2010 1 3-25
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1660983] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 1660983, Kapcsolat: 23071256
  6. Barakonyi Károly. A felsőoktatás versenyképességéről. (2010) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 41 12 4-19
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2295014] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2295014, Kapcsolat: 21625986
  7. Zádori Iván. A Csatorna-szigetek fenntarthatósági kihívásai és gazdasági-politikai válaszkísérletei. (2009)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[2908071] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 2908071, Kapcsolat: 23072917
  8. Barakonyi Károly. A Bologna "Hungaricum": diagnózis és terápia. (2009) ISBN:9789632870205
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[1661050] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 1661050, Kapcsolat: 23071306
  9. Duczon Árpád et al. Versenyképesség: Komplex Dél-Dunántúli Regionális Versenyképességi Kutatás. (2007) ISBN:9789630638937
    Felsőoktatási tankönyv (Könyv) | Oktatási[1422417] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1422417, Kapcsolat: 28236573
  10. Sári Mihály. A kultúra intézményrendszereinek történeti-funkcionális változásai. (2007) ISBN:9789636421601
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[2986058] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2986058, Kapcsolat: 23071364
  11. Kuráth Gabriella. A beiskolázási marketing szerepe a hazai felsőoktatási intézmények vonzerőfejlesztésében. (2007)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[2328000] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2328000, Kapcsolat: 29545050
  12. Pavluska Valéria. Marketingelméleti következtetések a civil társadalom és a civil nonprofit szervezetek természetének vizsgálatából. (2006)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[2734315] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2734315, Kapcsolat: 23071311
  13. Berács József et al. Marketing. (2006) ISBN:9639585041
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[2294188] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2294188, Kapcsolat: 23071300
  14. Kolumbán Gábor. Régiómarketing: alkalmazása Székelyföld régiófejlesztésében. (2005) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 38-39 2004/6-2005/1 149-156
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[23071253] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23071253, Kapcsolat: 23071253
  15. Gere János. Marketing a regionális politikában. (2003) Megjelent: Évkönyv pp. 154-165
    Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[23071389] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23071389, Kapcsolat: 23071389
  16. Berend Iván. Gazdasági növekedés: Az ezredfordulói magyar gazdasági változások és történelmi hátterük : [Gazdálkodástani doktori program]. (2002) ISBN:9636418985
    Felsőoktatási tankönyv (Könyv) | Oktatási[11021520] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 11021520, Kapcsolat: 23633710
Orosdy Béla. Politikai marketing - politikusi (meta)kommunikáció. (1996), 1422195
Nem besorolt (Egyéb) | Tudományos[1422195]
  1. Gergely Gyöngyi. Értelmezhető-e a marketingcsatorna-politika a politikai gyakorlatban?. (2007) Megjelent: Évkönyv pp. 122-134
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[23073826] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23073826, Kapcsolat: 23073826
Orosdy Béla et al. Politikai marketing - politikusi (meta)kommunikáció. (1997) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 31 4 59-65, 1421952
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1421952]
  1. Gergely Gyöngyi. A politikai marketing stratégia zöldpárti vetületei. (2009)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[30648346] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30648346, Kapcsolat: 28132343
  2. Gergely Gyöngyi. Értelmezhető-e a marketingcsatorna-politika a politikai gyakorlatban?. (2007) Megjelent: Évkönyv pp. 122-134
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[23073825] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23073825, Kapcsolat: 23073825
  3. Tamus Antalné et al. Imázsvizsgálat egy primer kutatás tükrében. (2001) GAZDÁLKODÁS 0046-5518 46 4 klsz. 54-61
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[23072941] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23072941, Kapcsolat: 23072941
Rekettye Gábor et al. A villamosenergia-szolgáltatással való fogyasztói elégedettség 1996 évi vizsgálatának eredményei. (1997), 1435143
Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb) | Tudományos[1435143]
  1. Veres Zoltán. A szolgáltatásmarketing alapkönyve. (2021) ISBN:9789634546412
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[32045535] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32045535, Kapcsolat: 30116057
  2. Veres Zoltán. A gap-modell formaváltozásai. (2017) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 51 1-2 87-98
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3277562] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3277562, Kapcsolat: 26785429
  3. Karakasné Morvay Klára. A MINŐSÉGFEJLESZTÉS ÉS A VENDÉGELÉGEDETTSÉG ÖSSZEFÜGGÉSEI A HAZAI WELLNESS SZÁLLODÁKBAN. (2015)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[2938813] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2938813, Kapcsolat: 24329823
  4. Karakasné Morvay Klára et al. Creation and measurement of hotel quality – adaptability of the GAP model for measurement of hotel service quality.. (2014) KÖZGAZDÁSZ FÓRUM / FORUM ON ECONOMICS AND BUSINESS 1582-1986 17 4-5 115-136
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[24911273] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 24911273, Kapcsolat: 24911273
  5. KARAKASNÉ MORVAY KLÁRA et al. A szállodai szolgáltatások minőségteremtése és mérése, azaz a GAP-modell alkalmazásának lehetősége a szállodai szolgáltatások minõségmérésében.. (2014) KÖZGAZDÁSZ FÓRUM / FORUM ON ECONOMICS AND BUSINESS 1582-1986 17 19-20 115-135
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[25064155] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25064155, Kapcsolat: 25064155
  6. Simon Judit. Marketing az egészségügyben. (2010) ISBN:9789630588669; 9789630597807
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[1405778] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1405778, Kapcsolat: 22769889
  7. Veres Zoltán. A szolgáltatásmarketing alapkönyve. (2009) ISBN:9789630586702
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[1389869] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 1389869, Kapcsolat: 21355564
  8. Zoltán Veres. The Problem of Response Scattering in the Satisfaction Research Conducted among Clients of Professional Service Providers. (2004) Megjelent: Marketing theory and practice pp. 253-273
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2269609] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2269609, Kapcsolat: 21355565
  9. Veres Zoltán. A válaszszóródások problémája a professzionális szolgáltatók ügyfeleinek elégedettségkutatásában. (2004) Megjelent: Marketingelmélet a gyakorlatban pp. 219-234
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2184937] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2184937, Kapcsolat: 25948934
  10. Hofmeister Tóth Ágnes et al. A fogyasztói elégedettség. (2003) ISBN:9638630639
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[1422822] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1422822, Kapcsolat: 24086910
  11. Veres Zoltán. Szolgáltatásmarketing. (2002) ISBN:9632246888
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[22769759] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22769759, Kapcsolat: 22769759
  12. Kovács Eszter. A fogyasztói elégedettség mérési módszerei. (2000) Megjelent: Marketing az új évezred küszöbén p. 101
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[21355557] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 21355557, Kapcsolat: 21355561
  13. Törőcsik Mária et al. Termékstratégia: Emocionális és racionális megközelítésben. (1998) ISBN:9631876411
    Felsőoktatási tankönyv (Könyv) | Oktatási[2383969] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2383969, Kapcsolat: 22769901
  14. Veres Zoltán. Szolgáltatásmarketing. (1998) ISBN:9631630110
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[2182664] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2182664, Kapcsolat: 21355560
Rekettye Gábor et al. Villamos-energia-szolgáltatás és fogyasztói elégedettség: az 1996. évi felmérés eredményei. (1997) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 31 3 4-10, 1433200
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1433200]
  1. Horváth Gergely. A vendégelégedettség, az élmény és a lojalitás kapcsolatának vizsgálata a hazai szállodákban. (2022)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[32867504] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32867504, Kapcsolat: 31356674
  2. Karakasné Morvay Klára. A MINŐSÉGFEJLESZTÉS ÉS A VENDÉGELÉGEDETTSÉG ÖSSZEFÜGGÉSEI A HAZAI WELLNESS SZÁLLODÁKBAN. (2015)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[2938813] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2938813, Kapcsolat: 24329828
  3. Rudolfné Katona Mária. A FOGYASZTÓI MAGATARTÁS ÉS AZ ELÉGEDETTSÉG FŐBB TÉNYEZŐI A VENDÉGLÁTÁSBAN. (2015)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[2939243] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2939243, Kapcsolat: 27638578
  4. Bátor Attila. A vevőelégedettség és a lojalitás kapcsolata a kereskedelmi bankok szférájában a lakossági piacon. (2008)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[2464504] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2464504, Kapcsolat: 29034537
  5. Hetesi Erzsébet. A lojalitás mérési problémái a közüzemi szolgáltatóknál. (2002) Megjelent: A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje pp. 205-219
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[1395006] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 1395006, Kapcsolat: 27486393
  6. Hetesi Erzsébet. A marketingmunka dolgozói megítélésének, valamint a lakossági fogyasztók lojalitásának mérése és elemzése a hazai közüzemi szolgáltatók körében. (2001)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[21355575] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21355575, Kapcsolat: 21355538
  7. Hetesi Erzsébet. A lojalitás mérése a közüzemi szolgáltatóknál. (2001) Megjelent: Stratégiai kihívások és válaszok a marketingoktatásban és kutatásban pp. 169-176
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[1392264] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 1392264, Kapcsolat: 21355541
  8. Hetesi Erzsébet. A dereguláció következményei az energia szolgáltatók piacán, avagy vannak-e használható tapasztalatok a hazai energiaszféra számára?. (2001) ELEKTROTECHNIKA 0367-0708 94 4 135-140
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[21360602] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 21360602, Kapcsolat: 21355536
  9. Hetesi Erzsébet. A marketing helye, szerepe és megítélése a kommunális szolgáltató szervezeteknél. (2000) Megjelent: Marketing az új évezred küszöbén pp. 31-47
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[1392248] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 1392248, Kapcsolat: 21355539
  10. Törőcsik Mária et al. Termékstratégia: Emocionális és racionális megközelítésben. (1998) ISBN:9631876411
    Felsőoktatási tankönyv (Könyv) | Oktatási[2383969] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2383969, Kapcsolat: 21355542
Rekettye Gábor et al. Villamosenergia-szolgáltatással való fogyasztói elégedettség 1996. évi felméréseinek eredményei. (1997) ELEKTROTECHNIKA 0367-0708 90 9 354-360, 1433207
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1433207]
  1. Hofmeister Tóth Ágnes et al. A fogyasztói elégedettség. (2003) ISBN:9638630639
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[1422822] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1422822, Kapcsolat: 24086912
  2. Hetesi Erzsébet. A dereguláció következményei az energiaszolgáltatók piacán, avagy vannak-e használható tapasztalatok a hazai energiaszféra számára?. (2001) ELEKTROTECHNIKA 0367-0708 94 4 134-139
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1389595] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 1389595, Kapcsolat: 21355546
Orosdy Béla. A "negyedik P". (1999) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 32 2 47-52, 1421956
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1421956]
  1. Csontos Péter et al. Vállalati arculatépítés és a média a Gemenc Zrt.-nél. (2011) Megjelent: A turizmus a vidéki területek fejlődésében pp. 38-44
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[23073919] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23073919, Kapcsolat: 23073919
  2. Horgas Gábor. Marketing. (2011) ISBN:9789630819206
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[23073913] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23073913, Kapcsolat: 23073913
  3. Fojtik János et al. Hogyan jut el az ajánlat a vevőkhöz (felhasználókhoz)?: A disztribúciós rendszer a marketingben. (2009) Megjelent: A marketing alapjai pp. 176-200
    Felsőoktatási tankönyv része (Könyvrészlet) | Oktatási[1434450] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1434450, Kapcsolat: 23073915
  4. Deli-Gray Zsuzsa. International Marketing. (2008) ISBN:9789634209409
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[3167691] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3167691, Kapcsolat: 27696363
Orosdy Béla. Hogyan "adjuk el" az önkormányzatot a város társadalmának. (1999) Megjelent: "Az európai civil társadalom" c. konferencia pp. 364-368, 1422204
Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos[1422204]
  1. Gábor Kozma. Place Marketing : for geographers and geography teachers [Terület- és településmarketing geográfus és földrajz tanár szakos hallgatók számára]. (2006) ISBN:9634729754
    Felsőoktatási tankönyv (Könyv) | Oktatási[2521870] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2521870, Kapcsolat: 23073905
  2. Molnár István. A kis- és középvállalkozások marketingjének szerepe a kistérségi társulások sikerében. (2004) Megjelent: Kis- és középvállalkozások az Európai Unió küszöbén pp. 307-311
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[23073829] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23073829, Kapcsolat: 23073829
László Gyula et al. A kereskedelmi hálózat fejlesztésének új korszaka - Pécs (1. rész): Új fejlődési fázis - új szereplők a kereskedelemben. (2000) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 34 5 29-37, 1421959
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1421959]
  1. Földi Katalin. Szolnoki élelmiszer-vásárlók kvantitatív kutatása. (2013) TERÜLETI STATISZTIKA 0018-7828 2064-8251 53 1 69-93
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2174823] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2174823, Kapcsolat: 23073949
  2. Földi Katalin. A fogyasztói üzletválasztási döntések az élelmiszerorientált kiskereskedelemben. (2013)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[2493101] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2493101, Kapcsolat: 24268118
  3. Földi Katalin. Az élelmiszerorientált üzletválasztási döntések kvantitatív kutatása Szolnokon. (2012) Megjelent: Vállalkozói és gazdasági trendek a Kárpát-medencében. 1-3. kötet pp. 35-52
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[2493276] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2493276, Kapcsolat: 26253453
  4. Törőcsik Mária. Fogyasztói magatartás trendek: Új fogyasztói csoportok. (2003) ISBN:9632247213
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[1420138] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1420138, Kapcsolat: 23073947
László Gyula et al. A kereskedelmi hálózat fejlesztésének új korszaka - Pécs (2. rész): Pécs kereskedelemfejlesztési lehetőségei. (2000) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 34 6 13-18, 1421960
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1421960]
  1. Földi Katalin. A fogyasztói üzletválasztási döntések az élelmiszerorientált kiskereskedelemben. (2013)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[2493101] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2493101, Kapcsolat: 24268121
  2. Földi Katalin. Az élelmiszerorientált üzletválasztási döntések kvantitatív kutatása Szolnokon. (2012) Megjelent: Vállalkozói és gazdasági trendek a Kárpát-medencében. 1-3. kötet pp. 35-52
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[2493276] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2493276, Kapcsolat: 26253456
Orosdy Béla. Euromarketing: Európai Uniós Ismeretek Vállalkozóknak. (2000), 1422208
Nem besorolt (Egyéb) | Tudományos[1422208]
  1. Honti Tamás. Állampolgárok helyett SZURKOLÓK!!: A gazdaságvédelmi akcióterv mint politikai termék netnográfiai vizsgálata. (2021) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 55 1. EMOK klsz 73-82
    Utánközlés (Folyóiratcikk) | Tudományos[32076719] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32076719, Kapcsolat: 30889273
Rekettye Gábor et al. The Survey of Customer Satisfaction in the Hungarian Electricity Industry. (2000) Megjelent: The Significance of the Last Decade pp. 92-99, 1432607
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[1432607]
  1. Kurtkoti Ashok et al. Satisfaction of Electricity Distribution Company’s Customers in Pune City. (2019) Megjelent: Proceedings of the Proceedings of the 9th Annual International Conference on 4C’s-Communication, Commerce, Connectivity, Cultur... pp. 1-35
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[30972766] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30972766, Kapcsolat: 28503689
Rekettye Gábor. A villamosenergia-fogyasztással való fogyasztói elégedettség 2000. évi vizsgálatának eredményei. (2001), 2104227
Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb) | Tudományos[2104227]
  1. Tersztyányzky Tibor. A szolgáltatásszínvonal monitor rendszere a villamosenergia fogyasztók érdekében. (2002) Megjelent: Közszolgálatatások marketingje és menedzsmentje pp. 185-194
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[22673693] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22673693, Kapcsolat: 22673693
Rekettye Gábor. A villamosenergia-szolgáltatásról alkotott fogyasztói vélemények 2000. évi vizsgálatának eredményei. (2001) ENERGIAGAZDÁLKODÁS 0021-0757 42 2 9-12, 1433326
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1433326]
  1. Rozario Sandra. Tata Nano: A Case in External Communication. (2015) ASIAN JOURNAL OF RESEARCH IN BUSINESS ECONOMICS AND MANAGEMENT 2250-1673 2249-7307 5 7 51-56
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[24995393] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24995393, Kapcsolat: 25211075
  2. Simon Judit. Marketing az egészségügyben. (2010) ISBN:9789630588669; 9789630597807
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[1405778] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1405778, Kapcsolat: 26968794
  3. Hofmeister Tóth Ágnes et al. A fogyasztói elégedettség. (2003) ISBN:9638630639
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[1422822] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1422822, Kapcsolat: 22548057
Orosdy Béla et al. Szemfényvesztés vagy szemléletváltás a stratégiában - A Balanced ScoreCard alkalmazási lehetőségei I. rész. (2002) CEO MAGAZIN 1586-1392 3 1 10-14, 1421964
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1421964]
  1. Kazainé Ónodi Annamária. Az értékközpontú vállalatvezetést szolgáló teljesítménymérési rendszer. (2009)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[1354831] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 1354831, Kapcsolat: 28999890
  2. Komáromi Nándor. Marketinglogisztika: utak a vevőhöz. (2006) ISBN:9630582910
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[1656149] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1656149, Kapcsolat: 21637063
  3. Franke Orsolya. A jó stratégia a győzelemmel is felérhet. (2003) Megjelent: Tudományos közlemények: Európaziáció, globalizáció, reformok pp. 123-141
    Recenzió/kritika (Könyvrészlet) | Tudományos[23073113] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23073113, Kapcsolat: 23073113
Rekettye Gábor et al. A fogyasztói elégedettség mérésének továbbfejlesztése a hazai villamosenergia-szolgáltatóknál. (2002) Megjelent: A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje pp. 195-204, 2250595
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2250595]
  1. Ercsey Ida. A szolgáltatásgarancia és a fogyasztói értékelés kapcsolata a közüzemi szektorban. (2014) ISBN:9786155457111
    Monográfia (Könyv) | Tudományos[2735553] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2735553, Kapcsolat: 25620592
Rekettye Gábor et al. A villamosenergia-szolgáltatással való fogyasztói elégedettség 2001 évi vizsgálatának eredményei. (2002), 1435198
Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb) | Tudományos[1435198]
  1. Ercsey Ida. A szolgáltatásgarancia és a fogyasztói értékelés kapcsolata a közüzemi szektorban. (2008)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[2852299] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2852299, Kapcsolat: 21943627
László Gyula et al. Marketing a belső munkaerőpiacon. (2003) Megjelent: Marketing - oktatás - kutatás: Tanulmánykötet: Dr. Zeller Gyula 75 éves pp. 28-47, 1435238
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[1435238]
  1. Mátyás Judit. A jó reklámüzenet sikertényezői és veszélyforrásai. (2018) Megjelent: Generációk a turizmusban. I. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet pp. 145-152
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[27226929] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27226929, Kapcsolat: 27226935
  2. Kajos Attila et al. A marketingszemlélet és a HR találkozása – A munkáltatói márkaépítés értelmezése, irodalma és kutatási irányai. (2014) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 45 6 69-79
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2601764] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2601764, Kapcsolat: 25234200
  3. Zugorné Rácz Éva et al. Vendéglátó gazdálkodási tevékenységek: 6273-11. (2013) ISBN:9786155019302
    Felsőoktatási tankönyv (Könyv) | Oktatási[25234197] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25234197, Kapcsolat: 25234197
Rekettye Gábor. Findings of the Study Performed in 2002 of Customer Satisfaction with the Supply of Electricity. (2003), 1435242
Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb) | Tudományos[1435242]
  1. Rozario Sandra. Tata Nano: A Case in External Communication. (2015) ASIAN JOURNAL OF RESEARCH IN BUSINESS ECONOMICS AND MANAGEMENT 2250-1673 2249-7307 5 7 51-56
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[24995393] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24995393, Kapcsolat: 24995393
  2. Kurtkoti A et al. Study of Satifaction with reference to Tata Nano Cars Customers in Pune city. (2011) PM & R: THE JOURNAL OF INJURY, FUNCTION AND REHABILITATION 1934-1482 1934-1563 3 July-December 28-33
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[22290971] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22290971, Kapcsolat: 22290971
  3. Fumagalli Elena. Service Quality Regulation in Electricity Distribution and Retail. (2007) ISBN:9783540734444
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[23647216] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23647216, Kapcsolat: 23647216
  4. Elena Fumagalli et al. Service quality in the electricity industry: The role of privatization and managerial behavior. (2007) ENERGY POLICY 0301-4215 35 12 6212-6224
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[21414794] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21414794, Kapcsolat: 21414794
  5. Gábor Pellényi et al. The Expected Effects of the EU Accession on the Electricity Sector in Hungary. (2003)
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[23815842] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23815842, Kapcsolat: 23815842
  6. Tersztyánszky Tibor. A villamosenergia-szolgáltatás színvonalának jelenlegi megfigyelési rendszere. (2002) ELEKTROTECHNIKA 0367-0708 95 5 144-148
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[21362282] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21362282, Kapcsolat: 21362282
Orosdy Béla. Az ökomarketing három szintje. (2005) Megjelent: Évkönyv 2004-2005: Környezetvédelem, regionális versenyképesség, fenntartható fejlıdés c. konferencia elıadásai pp. 325-336, 1422219
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[1422219]
  1. Takáts Alexandra. Környezettudatos fogyasztói magatartás alakítása és a fa- és bútoripari termékek iránti attitűd feltárása. (2010)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[1612193] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 1612193, Kapcsolat: 26940497
  2. Schäfferné Dudás Katalin. A környezettudatosság többszintű értelmezése és a környezettudatos fogyasztói magatartás vizsgálata. (2008)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[1420469] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1420469, Kapcsolat: 26942536
  3. Villányi L. Agrárgazdaságtan. (2008) ISBN:9789639736504
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[1671028] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1671028, Kapcsolat: 23073079
Orosdy Béla. Az ökomarketing három szintje. (2006) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 40 5-6 19-25, 1421967
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1421967]
  1. Rácz-Putzer Petra et al. Mire jó a CSR?: Hazai vállalati csoportok a felelősség mentén és reálopciós elemzésük. (2018) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 52 EMOK Különszám 10-18
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3427152] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3427152, Kapcsolat: 28954411
  2. Putzer Petra et al. Miró jó a CSR? Hazai vállalati csoportok a felelősség mentén és reálopciós elemzésük. (2017) Megjelent: Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás pp. 621-630
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[3273782] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3273782, Kapcsolat: 26847295
  3. Berényi László et al. Nők és férfiak a vállalatok társadalmi felelősségvállalásáról. (2015) Megjelent: II. Gazdálkodás és Menedzsment Tudományos Konferencia: Kecskemét, 2015. augusztus 27. pp. 75-79
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[2984434] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2984434, Kapcsolat: 26384685
  4. Rácz-Putzer Petra Eszter. A vállalati társadalmi felelősségvállalás (CSR) lehetséges jövőjének vizsgálata különös tekintettel a hazai gyakorlatra. (2015)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[3163795] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3163795, Kapcsolat: 25599135
  5. Putzer Petra et al. Relationship between CSR activity of Hungarian energy companies and Hungarian costumers' behavior. (2014) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 48 Klnsz 133-143
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3074195] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3074195, Kapcsolat: 28814046
  6. Pinter Eva et al. New Direction Line of Sustainable Development and Marketing in Green Banking. (2006) SOCIAL SCIENCE RESEARCH NETWORK: SSRN 1556-5068 2006
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31186040] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31186040, Kapcsolat: 28816884
Orosdy Béla. A politikai marketing rendszere. (2007) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 41 4-5 15-23, 1421969
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1421969]
  1. Honti Tamás. Állampolgárok helyett SZURKOLÓK!!: A gazdaságvédelmi akcióterv mint politikai termék netnográfiai vizsgálata. (2021) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 55 1. EMOK klsz 73-82
    Utánközlés (Folyóiratcikk) | Tudományos[32076719] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32076719, Kapcsolat: 30295309
  2. Honti Tamás. Állampolgárok helyett SZURKOLÓK!!: A gazdaságvédelmi akcióterv mint politikai termék netnográfiai vizsgálata. (2020) Megjelent: Marketing a digitalizáció korában pp. 23-38
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[31605596] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31605596, Kapcsolat: 29459789
  3. Bodrogai László Anzelm. A KERESLETI ÉS KÍNÁLATI OLDAL ÖSSZEHASONLÍTÓ ELEMZÉSE A HAZAI TURIZMUSBAN AZ ESTERHÁZY KASTÉLYEGYÜTTES ÉS TÉRSÉGE PÉLDÁJÁN. (2019)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[30816895] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 30816895, Kapcsolat: 28926464
  4. Gergely Gyöngyi. A politikai marketing stratégia zöldpárti vetületei. (2009)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[30648346] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30648346, Kapcsolat: 28132342
Orosdy Béla. Politikai marketing, árpolitika, korrupció. (2010) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 44 4 4-10, 1421970
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1421970]
  1. Honti Tamás. Állampolgárok helyett SZURKOLÓK!!: A gazdaságvédelmi akcióterv mint politikai termék netnográfiai vizsgálata. (2021) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 55 1. EMOK klsz 73-82
    Utánközlés (Folyóiratcikk) | Tudományos[32076719] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32076719, Kapcsolat: 30295324
  2. Honti Tamás. Állampolgárok helyett SZURKOLÓK!!: A gazdaságvédelmi akcióterv mint politikai termék netnográfiai vizsgálata. (2020) Megjelent: Marketing a digitalizáció korában pp. 23-38
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[31605596] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31605596, Kapcsolat: 29459790
Orosdy Béla. Városmarketing és pécsi turizmus. (2011) Megjelent: Agrárátalakulás, környezeti változások és regionális fejlődés pp. 60-72, 2005075
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2005075]
  1. Gerdesics Viktória et al. A VR nyitottság hatása a helyimázs kialakulását befolyásoló tényezőkre. (2019) Megjelent: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája pp. 490-501
    Utánközlés (Könyvrészlet) | Tudományos[30791217] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30791217, Kapcsolat: 28289800
  2. Gerdesics V. et al. A VR nyitottság hatása a helyimázs kialakulását befolyásoló tényezőkre. (2019) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 53 3 5-15
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31162780] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31162780, Kapcsolat: 28793958
  3. Gerdesics Viktória. A horvát országimázs és a gasztronómia. (2017) KÖZTES EURÓPA: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT: A VIKEK KÖZLEMÉNYEI 2064-437X 2676-8909 9 1-2 (21-22) 233-240
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3357948] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3357948, Kapcsolat: 27480369
  4. Gonda Tibor et al. A turisztikai klaszterek szerepe a regionális marketingben. (2012) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 46 1-2 15-25
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2090567] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2090567, Kapcsolat: 23073126
2022-06-26 13:21