Papp Orsolya et al. A narratív self emlékezeti tükörben. A reminiszcenciahatás elméletének kiterjesztése a narratív koherencia irányába. (2004) MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 0025-0279 1588-2799 59 3 321-344, 2954367
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2954367]
  1. Pólya Tibor. Múltbeli érzelmek újraélése és a történetek idői szerveződése. (2014) Megjelent: Szenvedély, szerelem, narrációk pp. 176-187
    Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[2743194] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2743194, Kapcsolat: 27819889
  2. Kovács Anikó. A népnevelés társadalom pszichológiai tényezői 20. századi székely és csángó népnevelők élettörténeteinek összehasonlító elemzése alapján. (2008)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[21423640] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21423640, Kapcsolat: 29475102
  3. Garai Dóra. Identitásvesztés és identitás-alakulás az emlékek tükrében. (2007) GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESÜLETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-1108 35 1 12-26
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1978692] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 1978692, Kapcsolat: 27819884
  4. Károly Anna. Az oral history mint kutatási módszer. (2007) MAGISZTER: A ROMÁNIAI MAGYAR PEDAGÓGUSOK SZÖVETSÉGÉNEK SZAKMAI-MÓDSZERTANI FOLYÓIRATA 1583-6436 5 2 59-68
    Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31618736] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31618736, Kapcsolat: 29475094
  5. Garai Dóra. AZ IDENTITÁS ALAKULÁS FORDULÓPONTJAI ÉS A MEGKÜZDÉSSAJÁTOSSÁGAI VELESZÜLETETTEN ÉS TRAUMA KÖVETKEZTÉBENSÉRÜLT MOZGÁSKORLÁTOZOTT SZEMÉLYEK NARRATÍVUMAIBAN. (2005)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[23650258] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23650258, Kapcsolat: 29475105
Papp Orsolya. Narratív koherencia-elemző program helye a pszichológiai kutatásban. (2004) Megjelent: II. Magyar Számítógépes Nyelvészeti Konferencia [Second Hungarian Conference on Computational Linguistics] pp. 269-274, 31321966
Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos[31321966]
  1. László J. A történetek tudománya: Bevezetés a narratív pszichológiába. (2005) ISBN:9639494593
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[1000868] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1000868, Kapcsolat: 29475112
  2. László J. A narratív pszichológiai tartalomelemzés. (2005) MAGYAR TUDOMÁNY 0025-0325 1588-1245 50 11 1366-1375
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[207394] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 207394, Kapcsolat: 29007164
Papp Orsolya. A befogadási tér változásai József Attila Füst című versének értelmezése során. (2005) THALASSA: PSZICHOANALÍZIS, TÁRSADALOM, KULTÚRA : A FERENCZI SÁNDOR EGYESÜLET KIADVÁNYA 0865-9362 16 2-3 81-106, 1725981
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1725981]
  1. Tóth-Varga Violetta et al. „Akinek a szíve fáj, meggyógyítja ez a táj...” Érzelemszabályozás a régi pesti kávéházakban analitikus orientáltságú környezetpszichológiai megközelítésben. (2018) IMÁGÓ BUDAPEST: PSZICHOANALÍZIS TÁRSADALOM KULTÚRA 2062-5383 7 2 86-120
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3402832] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3402832, Kapcsolat: 28209271
  2. Béres Judit. "Azért olvasok, hogy éljek" Az olvasásnépszerűsítéstől az irodalomterápiáig. (2017) ISBN:9786155497957
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[3197118] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3197118, Kapcsolat: 27846559
  3. Antalfai Márta. Alkotás és kibontakozás: A Katarzisz Komplex Művészetterápia elmélete és gyakorlata. (2016) ISBN:9786155443503
    Monográfia (Könyv) | Tudományos[26447833] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26447833, Kapcsolat: 26447833
  4. Fecskó-Pirisi Edina et al. A filmbe rejtett titok pszichodramatikus feltárása. (2015) IMÁGÓ BUDAPEST: PSZICHOANALÍZIS TÁRSADALOM KULTÚRA 2062-5383 4 3 6-20
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3004215] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 3004215, Kapcsolat: 27212726
  5. Béres Judit. A tranzaktív irodalomelmélet biblioterápiás alkalmazhatóságáról. (2013) RECITI.HU 7 1-9
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2249290] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2249290, Kapcsolat: 29475130
  6. Fecskó Edina. Tükör és áttétel: Fejezetek a pszichoanalitikus filmkutatás alapterületeiből. (2012)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[22054672] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22054672, Kapcsolat: 24651270
  7. Kiss Virág. Művészeti nevelés, művészettel nevelés, művészetterápia. (2010) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 20 10 18-31
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2049767] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2049767, Kapcsolat: 24651302
Papp Orsolya et al. Oksági viszonyok azonosítása önéletrajzi narratívumokban. (2005) Megjelent: III. Magyar Számítógépes Nyelvészeti Konferencia [Third Hungarian Conference on Computational Linguistics] pp. 318-327, 1725979
Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos[1725979]
  1. Mikulás Gábor. Versenyképességi kulturális orientációk azonosítása vezetői narrációkban. (2011)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[23453304] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23453304, Kapcsolat: 24651315
Fecskó Edina et al. Kettős tükörben: Beszámoló a Harmadik Európai Pszichoanalitikus Filmfesztiválról. (2006) THALASSA: PSZICHOANALÍZIS, TÁRSADALOM, KULTÚRA : A FERENCZI SÁNDOR EGYESÜLET KIADVÁNYA 0865-9362 17 1 156-168, 1725985
Ismertetés (Folyóiratcikk) | Tudományos[1725985]
  1. Lénárd Kata et al. Anyátlanok-Ismeretlenek. (2008)
    Egyéb konferenciakötet | Tudományos[27364369] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27364369, Kapcsolat: 27364369
Mészáros Ágnes et al. A kauzális kohézió vizsgálata az Intex számítógépes eszközzel. (2006) Megjelent: IV. Magyar Számítógépes Nyelvészeti Konferencia [Fourth Hungarian Conference on Computational Linguistics] pp. 305-313, 1780344
Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[1780344]
  1. Mikulás Gábor. Versenyképességi kulturális orientációk azonosítása vezetői narrációkban. (2011)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[23453304] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23453304, Kapcsolat: 24651255
  2. László J. The science of stories: An introduction to narrative psychology. (2008) ISBN:9780415457941; 9780203894934; 0203894936
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[1135673] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 1135673, Kapcsolat: 27432411
Papp Orsolya. Az irodalmi mű mint átmeneti tárgy. (2006) LÉLEKELEMZÉS 1788-327X 1 1 30-37, 1725977
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1725977]
  1. Fecskó Edina. Tükör és áttétel: Fejezetek a pszichoanalitikus filmkutatás alapterületeiből. (2012)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[22054672] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22054672, Kapcsolat: 24651321
Papp Orsolya. A „beszélő kúra” ábrázolása a (néma)filmművészetben. (2008) LÉLEKELEMZÉS 1788-327X 3 1-2 164-184, 1720892
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1720892]
  1. Fecskó Edina. Tükör és áttétel: Fejezetek a pszichoanalitikus filmkutatás alapterületeiből. (2012)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[22054672] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22054672, Kapcsolat: 24651360
Papp Orsolya. A pszichoanalízis ábrázolhatósága az Egy lélek titkai (1926) nyomán. (2008) Megjelent: A Vászon és a Dívány találkozása : szabad asszociációk filmművészet és pszichoanalízis határvidékén pp. 1-22, 1720900
Utánközlés (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos[1720900]
  1. Erős Ferenc. Pszichoanalízis és kulturális emlékezet. (2010)
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[24651347] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24651347, Kapcsolat: 24651347
  2. Bálint Katalin et al. Bevezetés: Filmművészet és pszichoanalízis. (2010) THALASSA: PSZICHOANALÍZIS, TÁRSADALOM, KULTÚRA : A FERENCZI SÁNDOR EGYESÜLET KIADVÁNYA 0865-9362 21 1 3-4
    Ismertetés (Folyóiratcikk) | Tudományos[24651357] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24651357, Kapcsolat: 24651357
Papp Orsolya. Narratív elemek Derrida: Képeslapok Szókratésztől Freudig és azon túl című művében. (2008) Megjelent: Írott és olvasott identitás pp. 159-166, 1720891
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[1720891]
  1. Zipernovszky Kornél. Az elbeszélő én alakzatai Anita O'Day önéletrajzában. (2017) Megjelent: A szubjektum színeváltozásai pp. 78-99
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[3253928] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3253928, Kapcsolat: 26778611
  2. Bálint Péter. Meseértés és értelmezés: A kárpát-medencei népmesehagyomány hermeneutikai vizsgálata. (2013) ISBN:9786155212123
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[2318392] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2318392, Kapcsolat: 24651367
  3. Varga Zoltán. Írott és olvasott identitás. Az önéletrajzi műfajok kontextusai: Szerkesztette Mekis D. János, Z. Varga Zoltán, Budapest-Pécs, L'Harmattan Kiadó - Pécsi Tudományegyetem, 2008, 380 l. (2009) IRODALOMTÖRTÉNETI KÖZLEMÉNYEK 0021-1486 1588-0834 113 4 490-498
    Recenzió/kritika (Folyóiratcikk) | Tudományos[21627640] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 21627640, Kapcsolat: 27346396
Papp-Zipernovszky Orsolya. Szelf-olvasatok: az irodalmi élmény a pszichoanalízis és a narratív pszichológia határán. (2009) LÉLEKELEMZÉS 1788-327X 4 1-2 157-166, 1720888
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1720888]
  1. Béres Judit. "Azért olvasok, hogy éljek" Az olvasásnépszerűsítéstől az irodalomterápiáig. (2017) ISBN:9786155497957
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[3197118] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3197118, Kapcsolat: 26660658
Papp-Zipernovszky Orsolya et al. Self-readings: the artistic experience on the crossroads between psychoanalysis and narrative psychology. (2010) Megjelent: Twenty-sixth International Conference on Literature and Psychoanalysis pp. 39-47, 1720866
Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[1720866]
  1. Bálint Katalin. "Feldagad a film a fejemben" - a történetekbe való bevonódás élménye mint módosult tudatállapot. (2015) Megjelent: Rábeszélőtér: a szuggesztív kommunikáció környezetpszichológiája pp. 465-488
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2920015] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2920015, Kapcsolat: 27432388
  2. Tölgyes Arabella et al. Identifikáció és szorongás: Lars von Trier Melankólia című filmjének befogadás-vizsgálata. (2013) IMÁGÓ BUDAPEST: PSZICHOANALÍZIS TÁRSADALOM KULTÚRA 2062-5383 2013 4 p. 80
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[24651386] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24651386, Kapcsolat: 24651386
  3. Bálint Katalin. A mozinézői válaszokat meghatározó narratív és személyiségtényezők: A fokalizációs stratégia és a kötődési jellemzők hatása a filmszereplőre vonatkozó nézői válaszok mintázatára. (2012)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[2169132] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2169132, Kapcsolat: 24651374
  4. Bálint K. A filmszereplő tekintete: a belső fokalizáció befogadáslélektani hatása. (2011) IMÁGÓ BUDAPEST: PSZICHOANALÍZIS TÁRSADALOM KULTÚRA 2062-5383 1 1 [22] 3 77-94
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1818521] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1818521, Kapcsolat: 21609024
Papp-Zipernovszky Orsolya. A pszichoanalitikus befogadás-elméletek empirikus vizsgálata az irodalom és a film területén. (2011) IMÁGÓ BUDAPEST: PSZICHOANALÍZIS TÁRSADALOM KULTÚRA 2062-5383 1 1 41-50, 1719674
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1719674]
  1. Bálint Katalin. A mozinézői válaszokat meghatározó narratív és személyiségtényezők: A fokalizációs stratégia és a kötődési jellemzők hatása a filmszereplőre vonatkozó nézői válaszok mintázatára. (2012)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[2169132] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2169132, Kapcsolat: 24651395
Papp-Zipernovszky O. A személyiségkoherencia és az esztétikai válasz összefüggései. A mûvészetbefogadás pszichoanalitikus és narratív pszichológiai vizsgálata. (2013), 2175261
PhD (Disszertáció) | Tudományos[2175261]
  1. Kiss Virág. A vizuális művészetpedagógia és művészetterápia összehasonlítása a tanári és terapeuta kompetenciák tükrében. (2015)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[33294333] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 33294333, Kapcsolat: 27311959
  2. Tölgyes Arabella et al. Identifikáció és szorongás: Identifikáció és szorongás. Lars von Trier Melankólia című filmjének befogadás-vizsgálata. (2014) IMÁGÓ BUDAPEST: PSZICHOANALÍZIS TÁRSADALOM KULTÚRA 2062-5383 2013 p. 80
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[24651236] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24651236, Kapcsolat: 24651236
Papp-Zipernovszky O. Irodalom-pszichoterápia a szomatikus gyógyításban. (2013) Megjelent: Pszichológia a gyógyításban pp. 261-279, 2725382
Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[2725382]
  1. Béres Judit. "Azért olvasok, hogy éljek" Az olvasásnépszerűsítéstől az irodalomterápiáig. (2017) ISBN:9786155497957
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[3197118] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3197118, Kapcsolat: 26660652
  2. G. Tóth Anita. Logoterápia és biblioterápia. (2016) HELIKON 0017-999X 2786-1066 62 2 230-238
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3178025] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3178025, Kapcsolat: 26875553
  3. Papp Ágnes Klára. Katarzis és karnevál: A biblioterápiás hatásmechanizmus két lehetséges elméleti modellje. (2016) HELIKON 0017-999X 2786-1066 62 2 181-192
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3135673] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3135673, Kapcsolat: 26875546
  4. Béres Judit. Egy személyközpontú biblioterápia felé. (2016) HELIKON 0017-999X 2786-1066 62 2 259-268
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3102456] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3102456, Kapcsolat: 26098639
  5. G Tóth Anita. A biblioterápia klinikai alkalmazásáról. (2016) KÖNYVTÁRI FIGYELŐ 0023-3773 1586-5193 26 1 14-24
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[26098644] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26098644, Kapcsolat: 26098644
Papp-Zipernovszky O. A személyiségkoherencia és az esztétikai válasz összefüggései: A művészetbefogadás narratív pszichológiai vizsgálata. (2014) PSZICHOLÓGIA (MTA PSZICHOLÓGIAI INTÉZET) 0230-0508 34 1 27-47, 2725388
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2725388]
  1. Horváth Márta. Koherenciateremtés, koherenciatörés és meglepetés az evolúciós-kognitív narratológiában Bodor Ádám Konyhatitok című novellája alapján. (2019) LITERATURA 0133-2368 2786-1074 45 4 439-449
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31195996] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31195996, Kapcsolat: 28884209
  2. Papp Ágnes Klára. Katarzis és karnevál: A biblioterápiás hatásmechanizmus két lehetséges elméleti modellje. (2016) HELIKON 0017-999X 2786-1066 62 2 181-192
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3135673] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3135673, Kapcsolat: 26875534
Csabai M. Gyógyítók egészsége: A hivatás kihívásai és a változás lehetőségei. (2015) ISBN:9786155443206, 2898238
Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[2898238]
  1. Bujdosó Eszter. A cirkadián ritmus felborulásának zavara a Fejér Vármegyei Szent György Kórházban dolgozó ápolók körében. (2023) NŐVÉR 0864-7003 1588-1423 36 5 29-35
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[34265450] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 34265450, Kapcsolat: 33846380
  2. Csörsz Ilona. Gyógyítók egészsége. (2016) MAGYAR TUDOMÁNY 0025-0325 1588-1245 177 4 508-511
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3165039] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3165039, Kapcsolat: 28289583
  3. Gecser Ottó. Fontos könyvek: A BUKSZ válogatott bibliográfiája, 2015. I-II. negyedév. (2015) BUKSZ- BUDAPESTI KÖNYVSZEMLE 0865-4247 1588-0222 2015 3-4 275-278
    Bibliográfia, repertórium (Folyóiratcikk) | Közérdekű[27220283] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27220283, Kapcsolat: 28338502
Papp-Zipernovszky Orsolya et al. „Hogy minden beteg megértse!” – Az egészségműveltség (health literacy) mérése Magyarországon [“So each patient comprehends”: measuring health literacy in Hungary]. (2016) ORVOSI HETILAP 0030-6002 1788-6120 157 23 905-915, 3082978
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3082978]
  1. Jarmila Kristová et al. Zdravotná gramotnosť. (2023) Megjelent: Acta Andragogica 8 pp. 51-102
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[34211926] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 34211926, Kapcsolat: 33355591
  2. Bánfai-Csonka Henrietta. Az egészségértés szerepe kritikus helyzetekben - Az egyén megfelelő szerepének megtalálása a döntéshozatalban a hozzá legközelebb eső szinten. (2023)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[34211898] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 34211898, Kapcsolat: 33355547
  3. Koltay T. Az adatműveltség és a COVID-19 válság. (2023) TUDOMÁNYOS ÉS MŰSZAKI TÁJÉKOZTATÁS 0041-3917 1586-2984 70 1 30-37
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[33753567] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 33753567, Kapcsolat: 32809613
  4. Bánfai-Csonka Henrietta et al. Understanding Health Literacy among University Health Science Students of Different Nationalities. (2022) INTERNATIONAL JOURNAL OF ENVIRONMENTAL RESEARCH AND PUBLIC HEALTH 1661-7827 1660-4601 19 18
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[33110223] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 33110223, Kapcsolat: 31848000
  5. Mariann Békésy. Measuring digital health literacy in Hungary: a scoping review. (2022) Megjelent: IEEE 20th Jubilee International Symposium on Intelligent Systems and Informatics (SISY 2022) pp. 307-312
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[33107127] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 33107127, Kapcsolat: 32809616
  6. Boncz I. Handbook for Health Promotion and Prevention of Chronic Diseases for Health Science Students. (2022) ISBN:9789636260514
    Felsőoktatási tankönyv (Könyv) | Oktatási[33214022] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 33214022, Kapcsolat: 32650600
  7. Dinnyés Katalin Julianna et al. Digitális oktatási segédanyagok (hiánya) az egészségnevelésben – összehasonlító elemzés. (2022) KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE 1589-519X 2064-4027 20 1-2 5-14
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[33286341] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 33286341, Kapcsolat: 32809612
  8. Bíró Éva et al. A magyar felnőtt lakosság egészségműveltsége. (2022) EGÉSZSÉGFEJLESZTÉS 1786-2434 2498-6666 63 3 3-11
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[33150910] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 33150910, Kapcsolat: 31847996
  9. Lengyel Ingrid Krisztina. A betegtájékoztatás, mint betegjog a felnőtt háziorvosi alapellátásban a hipertóniás betegek körében. (2022)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[33805625] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 33805625, Kapcsolat: 31847764
  10. Sántha Ágnes. The Sociodemographic Determinants of Health Literacy in the Ethnic Hungarian Mothers of Young Children in Eastern Europe. (2021) INTERNATIONAL JOURNAL OF ENVIRONMENTAL RESEARCH AND PUBLIC HEALTH 1661-7827 1660-4601 18 11
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32039804] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 32039804, Kapcsolat: 30108082
  11. Bíró Éva et al. Recursive Path Model for Health Literacy: The Effect of Social Support and Geographical Residence. (2021) FRONTIERS IN PUBLIC HEALTH 2296-2565 9 1-9
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32249515] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 32249515, Kapcsolat: 30657594
  12. Nagy Diána. Possibilities of Digitalization and Service Design in the Development of Patient Adherence. (2021) Megjelent: New Horizons in Business and Management Studies pp. 49-55
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[31983879] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31983879, Kapcsolat: 30039988
  13. Mátyás Gabriella et al. Egészségműveltséget mérő kérdőívek validálása hazai felnőttmintán = Validation of health literacy questionnaires in Hungarian adult sample. (2021) ORVOSI HETILAP 0030-6002 1788-6120 162 39 1579-1588
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32341270] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32341270, Kapcsolat: 30902474
  14. Kormos-Krakkó Ágnes et al. Mentális egészségműveltség. (2020) EGÉSZSÉGFEJLESZTÉS 1786-2434 2498-6666 61 2 7-15
    Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32099326] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 32099326, Kapcsolat: 30199197
  15. Laura Nistor et al. Erdélyi mindennapok egy világjárvány idején: Online kérdőíves közvélemény-kutatás erdélyi magyarok körében a COVID-19 járvány kontextusában (2020. április 16-26.). (2020) ISBN:9786063708633
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[31681116] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31681116, Kapcsolat: 29550463
  16. Tuza Alexandra et al. Az egészségműveltség és a táplálkozási szokások közötti összefüggés vizsgálata serdülők körében. (2020) OXIPO : INTERDISZCIPLINÁRIS E-FOLYÓIRAT 2676-8771 2 3 19-29
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31625719] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31625719, Kapcsolat: 29494094
  17. Todorovic Nevena et al. Health literacy: current status and challenges in the work of family doctors in Bosnia and Herzegovina. (2019) INTERNATIONAL JOURNAL OF ENVIRONMENTAL RESEARCH AND PUBLIC HEALTH 1661-7827 1660-4601 16 8
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30710748] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 30710748, Kapcsolat: 28127648
  18. Csima Melinda et al. Research on the health literacy of professionals working in early childhood education. (2018) KONTAKT 1212-4117 1804-7122 20 4 e356-e362
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30376755] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 30376755, Kapcsolat: 27819800
  19. Czakó-Kádár Viktória. Népegészségügyi kommunikáció – A MÁESZ és az EFI hálózat egészségkommunikációjának szerepe a népegészségügyi üzenetek eljuttatásában. (2018)
    Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb) | Tudományos[27431878] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27431878, Kapcsolat: 27431878
  20. Erdei Renáta J. et al. Measuring the factors affecting health literacy in East Hungary: Health literacy in the adult population of Nyíregyháza city. (2018) KONTAKT 1212-4117 1804-7122 20 4 e375-e380
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30345686] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 30345686, Kapcsolat: 27819278
  21. Inês da Conceição. Literacia e suas repercussões nos Custos em Saúde. (2018)
    A tudomány doktora (Disszertáció) | Tudományos[30405383] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 30405383, Kapcsolat: 27819867
  22. Végh Balázs et al. Egyetemi hallgatók egészségműveltségének vizsgálata. (2018) EGÉSZSÉGFEJLESZTÉS 1786-2434 2498-6666 59 6 3-13
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30414232] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30414232, Kapcsolat: 28942528
  23. Józsa Tamás et al. Asztmás gyermekek egészségmagatartásának vizsgálata a média- és internethasználat és az önértékelés dimenziói mentén [Studying the health behavior of asthmatic children regarding the dimensions of media and internet usage and self-esteem]. (2018) ORVOSI HETILAP 0030-6002 1788-6120 159 47 1971-1980
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30453354] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 30453354, Kapcsolat: 27819791
  24. Huszti Éva et al. A „Nyíregyháza Életminősége 2018” vizsgálat és a kutatás módszertana. (2018) ACTA MEDICINAE ET SOCIOLOGICA 2062-0284 2559-866X 9 27 7-18
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30736241] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30736241, Kapcsolat: 28338189
  25. Anita R. Fedor et al. Labour market opportunities of women with young children after childbirth. (2017) KONTAKT 1212-4117 1804-7122 19 3 e220-e226
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3268736] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3268736, Kapcsolat: 28953119
Martos T et al. A praxisközösségi működés tapasztalatai az egészségpszichológus szemszögéből [Experiences of health psychologists in relation to the functioning of GP clusters]. (2017) NÉPEGÉSZSÉGÜGY 0369-3805 95 1 52-58, 3206723
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3206723]
  1. Szívós Nóra. Health psychology work in primary care. (2022) Megjelent: Clinical health psychology in practice pp. 17-29
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[33835704] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 33835704, Kapcsolat: 32809596
  2. Szívós Nóra. Egészségpszichológiai munka az alapellátásban. (2022) Megjelent: Pszichológusok a betegellátásban pp. 17-34
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[32869035] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 32869035, Kapcsolat: 31838055
Papp-Zipernovszky Orsolya et al. A Multidimenzionális Észlelt Társas Támogatás Kérdőív magyar nyelvű validálása [Validation of the Hungarian version of multidimensional scale of perceived social support]. (2017) MENTÁLHIGIÉNÉ ÉS PSZICHOSZOMATIKA 1419-8126 1786-3759 18 3 230-262, 3265352
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3265352]
  1. Várnai Dóra Eszter et al. A Covid-19 járvány hatása iskoláskorúak lelki és társas jóllét mutatóira. (2024) MULTIDISZCIPLINÁRIS EGÉSZSÉG ÉS JÓLLÉT 2939-8150 2 2 3-22
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[35074465] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 35074465, Kapcsolat: 34675396
  2. Rekenyi V. et al. The Effects and Differences of Social Support, Depression, and Vital Exhaustion during the COVID-19 Pandemic among International and Domestic University Students. (2023) INTERNATIONAL JOURNAL OF ENVIRONMENTAL RESEARCH AND PUBLIC HEALTH 1661-7827 1660-4601 20 2
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[33583259] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 33583259, Kapcsolat: 32547402
  3. Martos Tamás et al. Psychological resources, dropout risk and academic performance in university students – pattern-oriented analysis and prospective study of Hungarian freshmen. (2023) CURRENT PSYCHOLOGY 1046-1310 1936-4733 42 10 8051-8065
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32118820] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 32118820, Kapcsolat: 30289743
  4. Ocsovszky Zsófia et al. A cardiovascularis rizikóbecslés és az egészségmagatartás kapcsolata pszichoszociális tényezők tükrében [Relationship between cardiovascular risk assessment and health behavior in the light of psychosocial factors]: a Budakalász Epidemiológiai Vizsgálat utánkövetése. (2023) ORVOSI HETILAP 0030-6002 1788-6120 164 4 119-131
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[33609195] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 33609195, Kapcsolat: 32512033
  5. Ocsovszky Zsófia et al. The associations of long-COVID symptoms, clinical characteristics and affective psychological constructs in a non-hospitalized cohort. (2022) PHYSIOLOGY INTERNATIONAL 2498-602X 2677-0164 109 2 230-245
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32826994] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 32826994, Kapcsolat: 31637194
  6. Arató N. et al. Risk and Protective Factors in Cyberbullying: the Role of Family, Social Support and Emotion Regulation. (2022) INTERNATIONAL JOURNAL OF BULLYING PREVENTION 2523-3653 2523-3661 4 2 160-173
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32034761] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 32034761, Kapcsolat: 31746381
  7. Kaszás Beáta. Időskori alkalmazkodási folyamatok. (2022)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[32570473] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32570473, Kapcsolat: 30953275
  8. Szabó Dominik et al. A De Jong Gierveld Magányosság Skála magyar változatának pszichometriai jellemzői. (2022) MENTÁLHIGIÉNÉ ÉS PSZICHOSZOMATIKA 1419-8126 1786-3759 23 1 65-94
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32777127] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32777127, Kapcsolat: 31239997
  9. Bianka Dobos et al. What makes university students perfectionists? The role of childhood trauma, emotional dysregulation, academic anxiety, and social support. (2021) SCANDINAVIAN JOURNAL OF PSYCHOLOGY 0036-5564 1467-9450 62 3 443-447
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31874663] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31874663, Kapcsolat: 30078803
  10. Lukács Andrea. Predictors of Severe Problematic Internet Use in Adolescent Students. (2021) CONTEMPORARY EDUCATIONAL TECHNOLOGY 1309-517X 13 4 p. ep315
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32074259] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 32074259, Kapcsolat: 30161531
  11. Kertai Bendegúz et al. Online tanítási – tanulási módszerek a rendészeti képzés gyakorlatába a COVID-19 járvány alatt. (2021) RENDVÉDELEM TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT (ON-LINE) 2560-2349 10 2 137-184
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32073448] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32073448, Kapcsolat: 30289729
  12. Tanyi Zsuzsanna et al. Az életminőség, a kronotípus, az alvásminőség és más pszichoszociális tényezők kapcsolata teljes állásban dolgozó munkavállalók körében : Egy pilot vizsgálat eredményei. (2021) PSYCHOLOGIA HUNGARICA CAROLIENSIS 2064-2504 2064-3101 9 1 52-71
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32922839] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32922839, Kapcsolat: 32547394
  13. Hadházi Éva et al. A szülői nevelői stílus azonosítására alkalmas Parenting Styles and Dimensions Questionnaire hazai alkalmazásával szerzett tapasztalatok. (2021) MENTÁLHIGIÉNÉ ÉS PSZICHOSZOMATIKA 1419-8126 1786-3759 22 2 147-206
    Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32074214] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 32074214, Kapcsolat: 30161526
  14. Polner Bertalan et al. A network model of the aetiology of schizotypal personality: evidence for the central role of mentalization, disorganization, and PTSD-symptoms.. (2021)
    Csak repozitóriumban hozzáférhető közlemény (Egyéb) | Tudományos[32571563] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32571563, Kapcsolat: 30954629
  15. Fejes Éva et al. A kiégés vizsgálata egészségügyi dolgozók között. (2021) IDEGGYOGYASZATI SZEMLE / CLINICAL NEUROSCIENCE 0019-1442 2498-6208 74 9-10 337-347
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32233778] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 32233778, Kapcsolat: 31746382
  16. Kiss Hedvig et al. Unalom és kontrollvesztés: a problémás okostelefon-használatot előrejelző pszichológiai változók vizsgálata magyar fiatalok mintáján. (2020) KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE 1589-519X 2064-4027 18 3-4 41-49
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31810567] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31810567, Kapcsolat: 29792800
  17. Lévai T et al. Szisztémás autoimmun betegségekkel kapcsolatos pszichológiai tényezők vizsgálata (protektív és rizikótényezők meghatározása). (2020) IMMUNOLÓGIAI SZEMLE 2061-0203 12 1 23-29
    Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31286455] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31286455, Kapcsolat: 29550391
  18. Rus B et al. Rizikócsoportok meghatározása a posztpartum időszakban a magasabb észlelt stresszel érintettek körében. (2020) EGÉSZSÉG-AKADÉMIA 2061-2850 2063-8140 11 1-2 40-48
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32470618] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 32470618, Kapcsolat: 31637198
  19. Karácsony Ilona Hajnalka. Erőforrások vizsgálata a gimnáziumi tanulók egészségének fejlesztésében. (2020)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[31336726] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31336726, Kapcsolat: 29007135
  20. Joó Viktória et al. Egészségügyi hallgatók szexuális attitűdje. (2020) EGÉSZSÉGTUDOMÁNYI KÖZLEMÉNYEK: A MISKOLCI EGYETEM KÖZLEMÉNYE 2063-2142 10 1 24-30
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31872830] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31872830, Kapcsolat: 31637196
  21. Manea V. et al. Co-calibrating physical and psychological outcomes and consumer wearable activity outcomes in older adults: An evaluation of the coqol method. (2020) JOURNAL OF PERSONALIZED MEDICINE 2075-4426 10 4
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31845552] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31845552, Kapcsolat: 29550484
  22. Ocsovszky Zsófia et al. A társas támogatás és az egészséges életmód összefüggései [Correlation of social support and healthy lifestyle]. (2020) ORVOSI HETILAP 0030-6002 1788-6120 161 4 129-138
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31137305] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31137305, Kapcsolat: 29007120
  23. Rixer Ádám. A New Direction for Public Administration: Personalness. (2020) JOURNAL OF HUMANITIES AND SOCIAL SCIENCE 2279-0837 2279-0845 25 5 37-49
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31369416] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31369416, Kapcsolat: 29783557
  24. Pilinszki Attila et al. A közösségi mediáció előkészítése: a közösségi diagnózis. (2020)
    Segédlet (Egyéb) | Oktatási[33572880] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 33572880, Kapcsolat: 29596410
  25. Arató Nikolett et al. Az internetes zaklatás áldozata és elkövetője kérdőív (CVBS-HU) és az Európai Cyberbullying Intervenciós Projekt Kérdőív (ECIPQ) magyar adaptációja. (2019) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 29 12 81-110
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31182692] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31182692, Kapcsolat: 28826183
  26. Tiringer István et al. A korai rehabilitációban résztvevő iszkémiás szívbetegek gyógyszeres adherenciájának pszichoszociális tényezői. Egy multicentrikus követéses vizsgálat eredményei. (2017) CARDIOLOGIA HUNGARICA 0133-5596 1588-0230 47 419-424
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3331201] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 3331201, Kapcsolat: 27431877
Peszeki Nikolett et al. A filmekbe való bevonódás, az emlékezet és a preferenciaítéletek a médium függvényében. (2017) IMPULZUS – SZEGEDI PSZICHOLÓGIAI TANULMÁNYOK 2064-9258 4 1 1-22, 3321647
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3321647]
  1. Zányi Tamás. Egyéni hangok a filmben: A mozgóképi hangélmény szerepének és hatásmechanizmusának vizsgálata, különös tekintettel a térbeliség és térélmény kérdéseire. (2020)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[31915119] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31915119, Kapcsolat: 29905675
Haris Agnes et al. Health literacy and its association with clinical data of hungarian patients living with chronic kidney disease. (2018) NEPHROLOGY DIALYSIS TRANSPLANTATION 0931-0509 1460-2385 33 Suppl. 1 1615-1615, 30704847
Absztrakt / Kivonat (Folyóiratcikk) | Tudományos[30704847]
  1. Mathews Betcy Babu. Quality initiative to inform dialysis modality selection for veterans with advanced kidney disease. (2021)
    Külföldi fokozat (nem PhD) (Disszertáció) | Tudományos[32785343] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32785343, Kapcsolat: 31245022
Johanna K. Kaakinen et al. Emotional and motivational aspects of digital reading. (2018) Megjelent: Learning to Read in a Digital World pp. 141-164, 30358172
Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[30358172]
  1. Schwabe Annika et al. Experiencing literature on the e‐reader: The effects of reading narrative texts on screen. (2021) JOURNAL OF RESEARCH IN READING 0141-0423 1467-9817 44 2 319-338
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31857271] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31857271, Kapcsolat: 29827615
  2. ChanLin Lih-Juan. Augmented Reality for Supporting Adult-child Shared Reading. (2021) LIBRI 0024-2667 1865-8423 0 0 p. 000010151520200130
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32162752] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32162752, Kapcsolat: 30289724
2024-07-17 15:13