Papp Orsolya et al. A narratív self emlékezeti tükörben. A reminiszcenciahatás elméletének kiterjesztése a narratív koherencia irányába. (2004) MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 0025-0279 1588-2799 59 3 321-344,
2954367
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2954367]
Pólya Tibor. Múltbeli érzelmek újraélése és a történetek idői szerveződése. (2014) Megjelent: Szenvedély, szerelem, narrációk pp. 176-187
Kovács Anikó. A népnevelés társadalom pszichológiai tényezői 20. századi székely és csángó népnevelők élettörténeteinek összehasonlító elemzése alapján. (2008)
Garai Dóra. Identitásvesztés és identitás-alakulás az emlékek tükrében. (2007) GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESÜLETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-1108 2732-3668 35 1 12-26
Károly Anna. Az oral history mint kutatási módszer. (2007) MAGISZTER: A ROMÁNIAI MAGYAR PEDAGÓGUSOK SZÖVETSÉGÉNEK SZAKMAI-MÓDSZERTANI FOLYÓIRATA 1583-6436 5 2 59-68
Garai Dóra. AZ IDENTITÁS ALAKULÁS FORDULÓPONTJAI ÉS A MEGKÜZDÉSSAJÁTOSSÁGAI VELESZÜLETETTEN ÉS TRAUMA KÖVETKEZTÉBENSÉRÜLT MOZGÁSKORLÁTOZOTT SZEMÉLYEK NARRATÍVUMAIBAN. (2005)
Papp Orsolya. Narratív koherencia-elemző program helye a pszichológiai kutatásban. (2004) Megjelent: II. Magyar Számítógépes Nyelvészeti Konferencia [Second Hungarian Conference on Computational Linguistics] pp. 269-274,
31321966
Papp Orsolya. A befogadási tér változásai József Attila Füst című versének értelmezése során. (2005) THALASSA: PSZICHOANALÍZIS, TÁRSADALOM, KULTÚRA : A FERENCZI SÁNDOR EGYESÜLET KIADVÁNYA 0865-9362 16 2-3 81-106,
1725981
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1725981]
Tóth-Varga Violetta et al. „Akinek a szíve fáj, meggyógyítja ez a táj...” Érzelemszabályozás a régi pesti kávéházakban analitikus orientáltságú környezetpszichológiai megközelítésben. (2018) IMÁGÓ BUDAPEST: PSZICHOANALÍZIS TÁRSADALOM KULTÚRA 2062-5383 2064-9320 7 2 86-120
Fecskó-Pirisi Edina et al. A filmbe rejtett titok pszichodramatikus feltárása. (2015) IMÁGÓ BUDAPEST: PSZICHOANALÍZIS TÁRSADALOM KULTÚRA 2062-5383 2064-9320 4 3 6-20
Papp Orsolya et al. Oksági viszonyok azonosítása önéletrajzi narratívumokban. (2005) Megjelent: III. Magyar Számítógépes Nyelvészeti Konferencia : MSZNY 2005 pp. 318-326,
1725979
Fecskó Edina et al. Kettős tükörben: Beszámoló a Harmadik Európai Pszichoanalitikus Filmfesztiválról. (2006) THALASSA: PSZICHOANALÍZIS, TÁRSADALOM, KULTÚRA : A FERENCZI SÁNDOR EGYESÜLET KIADVÁNYA 0865-9362 17 1 156-168,
1725985
Ismertetés (Folyóiratcikk) | Tudományos[1725985]
Lénárd Kata et al. Anyátlanok-Ismeretlenek. (2008)
Egyéb konferenciakötet | Tudományos[27364369] [Nyilvános]
Mészáros Ágnes et al. A kauzális kohézió vizsgálata az Intex számítógépes eszközzel. (2006) Megjelent: IV. Magyar Számítógépes Nyelvészeti Konferencia [Fourth Hungarian Conference on Computational Linguistics] pp. 305-313,
1780344
Papp Orsolya. A pszichoanalízis ábrázolhatósága az Egy lélek titkai (1926) nyomán. (2008) Megjelent: A Vászon és a Dívány találkozása : szabad asszociációk filmművészet és pszichoanalízis határvidékén pp. 1-22,
1720900
Bálint Katalin et al. Bevezetés: Filmművészet és pszichoanalízis. (2010) THALASSA: PSZICHOANALÍZIS, TÁRSADALOM, KULTÚRA : A FERENCZI SÁNDOR EGYESÜLET KIADVÁNYA 0865-9362 21 1 3-4
Papp Orsolya. Narratív elemek Derrida: Képeslapok Szókratésztől Freudig és azon túl című művében. (2008) Megjelent: Írott és olvasott identitás pp. 159-166,
1720891
Varga Zoltán. Írott és olvasott identitás. Az önéletrajzi műfajok kontextusai: Szerkesztette Mekis D. János, Z. Varga Zoltán, Budapest-Pécs, L'Harmattan Kiadó - Pécsi Tudományegyetem, 2008, 380 l. (2009) IRODALOMTÖRTÉNETI KÖZLEMÉNYEK 0021-1486 1588-0834 113 4 490-498
Papp-Zipernovszky Orsolya. Szelf-olvasatok: az irodalmi élmény a pszichoanalízis és a narratív pszichológia határán. (2009) LÉLEKELEMZÉS 1788-327X 4 1-2 157-166,
1720888
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1720888]
Béres Judit. "Azért olvasok, hogy éljek" Az olvasásnépszerűsítéstől az irodalomterápiáig. (2017) ISBN:9786155497957
Papp-Zipernovszky Orsolya et al. Self-readings: the artistic experience on the crossroads between psychoanalysis and narrative psychology. (2010) Megjelent: Twenty-sixth International Conference on Literature and Psychoanalysis pp. 39-47,
1720866
Bálint Katalin. "Feldagad a film a fejemben" - a történetekbe való bevonódás élménye mint módosult tudatállapot. (2015) Megjelent: Rábeszélőtér: a szuggesztív kommunikáció környezetpszichológiája pp. 465-488
Tölgyes Arabella et al. Identifikáció és szorongás: Lars von Trier Melankólia című filmjének befogadás-vizsgálata. (2013) IMÁGÓ BUDAPEST: PSZICHOANALÍZIS TÁRSADALOM KULTÚRA 2062-5383 2064-9320 2013 4 p. 80
Bálint Katalin. A mozinézői válaszokat meghatározó narratív és személyiségtényezők: A fokalizációs stratégia és a kötődési jellemzők hatása a filmszereplőre vonatkozó nézői válaszok mintázatára. (2012)
Bálint K. A filmszereplő tekintete: a belső fokalizáció befogadáslélektani hatása. (2011) IMÁGÓ BUDAPEST: PSZICHOANALÍZIS TÁRSADALOM KULTÚRA 2062-5383 2064-9320 1 1 [22] 3 77-94
Papp-Zipernovszky Orsolya. A pszichoanalitikus befogadás-elméletek empirikus vizsgálata az irodalom és a film területén. (2011) IMÁGÓ BUDAPEST: PSZICHOANALÍZIS TÁRSADALOM KULTÚRA 2062-5383 1 1 41-50,
1719674
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1719674]
Bálint Katalin. A mozinézői válaszokat meghatározó narratív és személyiségtényezők: A fokalizációs stratégia és a kötődési jellemzők hatása a filmszereplőre vonatkozó nézői válaszok mintázatára. (2012)
Papp-Zipernovszky O. A személyiségkoherencia és az esztétikai válasz összefüggései. A mûvészetbefogadás pszichoanalitikus és narratív pszichológiai vizsgálata. (2013),
2175261
PhD (Disszertáció) | Tudományos[2175261]
Kiss Virág. A vizuális művészetpedagógia és művészetterápia összehasonlítása a tanári és terapeuta kompetenciák tükrében. (2015)
Tölgyes Arabella et al. Identifikáció és szorongás: Identifikáció és szorongás. Lars von Trier Melankólia című filmjének befogadás-vizsgálata. (2014) IMÁGÓ BUDAPEST: PSZICHOANALÍZIS TÁRSADALOM KULTÚRA 2062-5383 2064-9320 2013 p. 80
Papp Ágnes Klára. Katarzis és karnevál: A biblioterápiás hatásmechanizmus két lehetséges elméleti modellje. (2016) HELIKON 0017-999X 2786-1066 62 2 181-192
Papp-Zipernovszky O. A személyiségkoherencia és az esztétikai válasz összefüggései: A művészetbefogadás narratív pszichológiai vizsgálata. (2014) PSZICHOLÓGIA (MTA PSZICHOLÓGIAI INTÉZET) 0230-0508 2060-2782 34 1 27-47,
2725388
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2725388]
Horváth Márta. Koherenciateremtés, koherenciatörés és meglepetés az evolúciós-kognitív narratológiában Bodor Ádám Konyhatitok című novellája alapján. (2019) LITERATURA 0133-2368 2786-1074 45 4 439-449
Papp Ágnes Klára. Katarzis és karnevál: A biblioterápiás hatásmechanizmus két lehetséges elméleti modellje. (2016) HELIKON 0017-999X 2786-1066 62 2 181-192
Csabai M. Gyógyítók egészsége: A hivatás kihívásai és a változás lehetőségei. (2015) ISBN:9786155443206,
2898238
Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[2898238]
Bujdosó Eszter. A cirkadián ritmus felborulásának zavara a Fejér Vármegyei Szent György Kórházban dolgozó ápolók körében. (2023) NŐVÉR 0864-7003 1588-1423 36 5 29-35
Gecser Ottó. Fontos könyvek: A BUKSZ válogatott bibliográfiája, 2015. I-II. negyedév. (2015) BUKSZ- BUDAPESTI KÖNYVSZEMLE 0865-4247 1588-0222 2015 3-4 275-278
Papp-Zipernovszky Orsolya et al. „Hogy minden beteg megértse!” – Az egészségműveltség (health literacy) mérése Magyarországon [“So each patient comprehends”: measuring health literacy in Hungary]. (2016) ORVOSI HETILAP 0030-6002 1788-6120 157 23 905-915,
3082978
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3082978]
Csongor Alexandra et al. Transforming doctor-patient communication: Internet and telemedicine in a simulation-based medical training. (2025) COMMUNICATION AND MEDICINE 1612-1783 1613-3625
Hölgyesi Áron et al. The Impact of Parental Electronic Health Literacy on Disease Management and Outcomes in Pediatric Type 1 Diabetes Mellitus: Cross-Sectional Clinical Study. (2024) JMIR PEDIATRICS AND PARENTING 2561-6722 2561-6722 7
Petróczki Petra et al. A szüléssel kapcsolatos attitűdök vizsgálata fiatal nők körében – személyorientált elemzés [The examination of birth attitudes in young women – a person-oriented study]. (2024) MENTÁLHIGIÉNÉ ÉS PSZICHOSZOMATIKA 1419-8126 1786-3759 25 3 189-202
Bánfai-Csonka Henrietta. Az egészségértés szerepe kritikus helyzetekben - Az egyén megfelelő szerepének megtalálása a döntéshozatalban a hozzá legközelebb eső szinten. (2023)
Bánfai-Csonka Henrietta et al. Understanding Health Literacy among University Health Science Students of Different Nationalities. (2022) INTERNATIONAL JOURNAL OF ENVIRONMENTAL RESEARCH AND PUBLIC HEALTH 1661-7827 1660-4601 19 18
Mariann Békésy. Measuring digital health literacy in Hungary: a scoping review. (2022) Megjelent: IEEE 20th Jubilee International Symposium on Intelligent Systems and Informatics (SISY 2022) pp. 307-312
Dinnyés Katalin Julianna et al. Digitális oktatási segédanyagok (hiánya) az egészségnevelésben – összehasonlító elemzés. (2022) KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE 1589-519X 2064-4027 20 1-2 5-14
Sántha Ágnes. The Sociodemographic Determinants of Health Literacy in the Ethnic Hungarian Mothers of Young Children in Eastern Europe. (2021) INTERNATIONAL JOURNAL OF ENVIRONMENTAL RESEARCH AND PUBLIC HEALTH 1661-7827 1660-4601 18 11
Bíró Éva et al. Recursive Path Model for Health Literacy: The Effect of Social Support and Geographical Residence. (2021) FRONTIERS IN PUBLIC HEALTH 2296-2565 9 1-9
Nagy Diána. Possibilities of Digitalization and Service Design in the Development of Patient Adherence. (2021) Megjelent: New Horizons in Business and Management Studies pp. 49-55
Mátyás Gabriella et al. Egészségműveltséget mérő kérdőívek validálása hazai felnőttmintán = Validation of health literacy questionnaires in Hungarian adult sample. (2021) ORVOSI HETILAP 0030-6002 1788-6120 162 39 1579-1588
Laura Nistor et al. Erdélyi mindennapok egy világjárvány idején: Online kérdőíves közvélemény-kutatás erdélyi magyarok körében a COVID-19 járvány kontextusában (2020. április 16-26.). (2020) ISBN:9786063708633
Tuza Alexandra et al. Az egészségműveltség és a táplálkozási szokások közötti összefüggés vizsgálata serdülők körében. (2020) OXIPO : INTERDISZCIPLINÁRIS E-FOLYÓIRAT 2676-8771 2 3 19-29
Todorovic Nevena et al. Health literacy: current status and challenges in the work of family doctors in Bosnia and Herzegovina. (2019) INTERNATIONAL JOURNAL OF ENVIRONMENTAL RESEARCH AND PUBLIC HEALTH 1661-7827 1660-4601 16 8
Csima Melinda et al. Research on the health literacy of professionals working in early childhood education. (2018) KONTAKT 1212-4117 1804-7122 20 4 e356-e362
Czakó-Kádár Viktória. Népegészségügyi kommunikáció – A MÁESZ és az EFI hálózat egészségkommunikációjának szerepe a népegészségügyi üzenetek eljuttatásában. (2018)
Erdei Renáta J. et al. Measuring the factors affecting health literacy in East Hungary: Health literacy in the adult population of Nyíregyháza city. (2018) KONTAKT 1212-4117 1804-7122 20 4 e375-e380
Józsa Tamás et al. Asztmás gyermekek egészségmagatartásának vizsgálata a média- és internethasználat és az önértékelés dimenziói mentén [Studying the health behavior of asthmatic children regarding the dimensions of media and internet usage and self-esteem]. (2018) ORVOSI HETILAP 0030-6002 1788-6120 159 47 1971-1980
Huszti Éva et al. A „Nyíregyháza Életminősége 2018” vizsgálat és a kutatás módszertana. (2018) ACTA MEDICINAE ET SOCIOLOGICA 2062-0284 2559-866X 9 27 7-18
Martos T et al. A praxisközösségi működés tapasztalatai az egészségpszichológus szemszögéből [Experiences of health psychologists in relation to the functioning of GP clusters]. (2017) NÉPEGÉSZSÉGÜGY 0369-3805 95 1 52-58,
3206723
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3206723]
Szívós N. Az alkalmazott egészségpszichológia szemléleti kereti és alkalmazása az alapellátásban. (2024) Megjelent: Az alacsony intenzitású pszichológiai intervenciók tankönyve pp. 39-51
Felsőoktatási tankönyv része (Könyvrészlet) | Oktatási[34725774] [Nyilvános]
Papp-Zipernovszky Orsolya et al. A Multidimenzionális Észlelt Társas Támogatás Kérdőív magyar nyelvű validálása [Validation of the Hungarian version of multidimensional scale of perceived social support]. (2017) MENTÁLHIGIÉNÉ ÉS PSZICHOSZOMATIKA 1419-8126 1786-3759 18 3 230-262,
3265352
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3265352]
Gubán Zsuzsanna et al. Somatization Patterns and Minority Stress Among LGBTQ+ Individuals in Hungary. (2025) JOURNAL OF HOMOSEXUALITY 0091-8369 1540-3602 72 3 441-461
Ilona Karácsony et al. Psychosocial Resources (Social Support and School) and Physical Activity During Free Time Among High-School Students. (2025) SOCIAL SCIENCES (BASEL) 2076-0760 14 6
Almásy Csilla et al. Psychosocial Aspects of Injuries Among Professional Folk Dancers. (2025) INTERNATIONAL JOURNAL OF ENVIRONMENTAL RESEARCH AND PUBLIC HEALTH 1661-7827 1660-4601 22 7 p. 1044
Ungvari Zoltan et al. The Semmelweis Study: a longitudinal occupational cohort study within the framework of the Semmelweis Caring University Model Program for supporting healthy aging. (2024) GEROSCIENCE: OFFICIAL JOURNAL OF THE AMERICAN AGING ASSOCIATION (AGE) 2509-2715 2509-2723 46 1 191-218
Sokszerzős vagy csoportos szerzőségű szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[34425939] [Admin láttamozott]
Szigeti F. Judit et al. The SCREENIVF Hungarian version is a valid and reliable measure accurately predicting possible depression in female infertility patients. (2024) SCIENTIFIC REPORTS 2045-2322 14 1
Udvardi Veronika et al. The effectiveness of mindfulness-based cognitive therapy during poststroke rehabilitation: a randomized controlled trial. (2024) INTERNATIONAL JOURNAL OF REHABILITATION RESEARCH 0342-5282 1473-5660 47 3 169-175
Lippai László et al. Mental Health Status Questionnaire based on parental observations – A new diagnostic tool in the educational setting. (2024) COGENT EDUCATION 2331-186X 2331-186X 11 1
Mihók Barbara et al. Ki védi meg a zöldeket? : A mentális egészség védelme a környezeti válság élvonalában. (2024) MÁLTAI TANULMÁNYOK: A MAGYAR MÁLTAI SZERETETSZOLGÁLAT TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 2676-9468 2732-0332 6 3 104-119
Sörnyei Dániel et al. Autistic and schizotypal traits exhibit similarities in their impact on mentalization and adult attachment impairments: a cross-sectional study. (2024) BMC PSYCHIATRY 1471-244X 1471-244X 24 1
Matera Camilla et al. Assessing perception of mattering in a cross-cultural university context: validity and reliability of the Italian and Hungarian versions of the University Mattering Scale (UM-S). (2024) FRONTIERS IN PSYCHOLOGY 1664-1078 15
Várnai Dóra Eszter et al. A Covid-19 járvány hatása iskoláskorúak lelki és társas jóllét mutatóira. (2024) MULTIDISZCIPLINÁRIS EGÉSZSÉG ÉS JÓLLÉT 2939-8150 2 2 3-24
Rekenyi V. et al. The Effects and Differences of Social Support, Depression, and Vital Exhaustion during the COVID-19 Pandemic among International and Domestic University Students. (2023) INTERNATIONAL JOURNAL OF ENVIRONMENTAL RESEARCH AND PUBLIC HEALTH 1661-7827 1660-4601 20 2
Kollerits Eliza et al. Quality of life, social support, and adherence in female patients with thyroid disorders. (2023) BMC WOMENS HEALTH 1472-6874 1472-6874 23 1
Martos Tamás et al. Psychological resources, dropout risk and academic performance in university students – pattern-oriented analysis and prospective study of Hungarian freshmen. (2023) CURRENT PSYCHOLOGY 1046-1310 1936-4733 42 10 8051-8065
Dávid Anett et al. Psychological characteristics of patients with inflammatory bowel disease during the first wave of COVID-19. (2023) PRZEGLAD GASTROENTEROLOGICZNY 1895-5770 1897-4317 18 3 334-343
Dudok Réka et al. Multi-Level Protective Factors of Adolescent Smoking and Drinking. (2023) EUROPEAN JOURNAL OF INVESTIGATION IN HEALTH PSYCHOLOGY AND EDUCATION 2174-8144 2254-9625 13 6 932-947
Kolozsvári László Róbert et al. Effects of Health Anxiety, Social Support, and Coping on Dissociation with Mediating Role of Perceived Stress during the COVID-19 Pandemic. (2023) INTERNATIONAL JOURNAL OF ENVIRONMENTAL RESEARCH AND PUBLIC HEALTH 1661-7827 1660-4601 20 8 5491-21
Szél Erzsébet et al. A mentalizáció, a reziliencia és a problémaviselkedés kapcsolati beágyazottsága serdülőkorban: vizsgálatok a Reflektív Funkció Kérdőív (RFQ-H) magyar változatával [Mentalization, resilience, problem behavior and percieved social support among 14–19 year old high school students: Studies with the Hungarian version of the Reflective Function Questionnaire]. (2023) MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 0025-0279 1588-2799 78 1 1-22
Bettina F. Piko. Adolescent Life Satisfaction: Association with Psychological, School-Related, Religious and Socially Supportive Factors. (2023) CHILDREN (BASEL) 2227-9067 10 7
Ocsovszky Zsófia et al. A cardiovascularis rizikóbecslés és az egészségmagatartás kapcsolata pszichoszociális tényezők tükrében [Relationship between cardiovascular risk assessment and health behavior in the light of psychosocial factors]: A Budakalász Epidemiológiai Vizsgálat utánkövetése [Follow-up of the Budakalász Epidemiological Study]. (2023) ORVOSI HETILAP 0030-6002 1788-6120 164 4 119-131
Ocsovszky Zsófia et al. The associations of long-COVID symptoms, clinical characteristics and affective psychological constructs in a non-hospitalized cohort. (2022) PHYSIOLOGY INTERNATIONAL 2498-602X 2677-0164 109 2 230-245
Rafael Beatrix et al. Szívinfarktuson átesett személyek és kontrollcsoport protektív pszichológiai tényezőinek vizsgálata [Protective psychological factors in patients with myocardial infarct and in control group]. (2022) CARDIOLOGIA HUNGARICA 0133-5596 1588-0230 52 4 309-315
Arató N. et al. Risk and Protective Factors in Cyberbullying: the Role of Family, Social Support and Emotion Regulation. (2022) INTERNATIONAL JOURNAL OF BULLYING PREVENTION 2523-3653 2523-3661 4 2 160-173