Keresztes N et al. A fizikai aktivitás gyakorisága és sportolási szokások általános iskolások körében. (2003) MAGYAR SPORTTUDOMÁNYI SZEMLE 1586-5428 4 4 43-47, 1759126
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1759126]
  1. Barsiné Dizmatsek I et al. Magyarországi tanulók fizikai aktivitásának és inaktivitásának vizsgálata 12-18 éves tanulók körében. (2019) MAGYAR SPORTTUDOMÁNYI SZEMLE 1586-5428 20 1 (78) 3-9
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30548583] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 30548583, Kapcsolat: 27913989
  2. Gősi Zs. Magyarországi iskolarendszer alapú sporttámogatások. Sport, tanulás, karrier. (2018) NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 2063-9546 6 2 44-60
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3387432] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 3387432, Kapcsolat: 27687310
  3. Nagy N et al. Motivációs környezet vizsgálata szabadidős és versenyúszóknál. (2014) MAGYAR SPORTTUDOMÁNYI SZEMLE 1586-5428 15 1 (57) 24-27
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2591661] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 2591661, Kapcsolat: 23784088
  4. Perényi Szilvia. Sporttevékenység és az értékorientáció összefüggései fiataloknál. (2008) ÚJ IFJÚSÁGI SZEMLE: IFJÚSÁGELMÉLETI FOLYÓIRAT 1785-1289 6 4 71-84
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1923156] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 1923156, Kapcsolat: 22644829
  5. Huszár A et al. Fiatal felnőttek testkultúrája avagy az iskolai testnevelés felnőttkori hatásai Magyarország és Finnország példáján. (2006) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 56 6 107-114
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1634838] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 1634838, Kapcsolat: 21699201
Pluhár Zs et al. "Ép testben ép lélek” – Középiskolások értékrendje fizikai aktivitásuk tükrében = "Sound Mind in a Sound Body" - Value System of High School Students in the Light of their Physical Activity. (2003) MAGYAR SPORTTUDOMÁNYI SZEMLE 1586-5428 4 2 29-33, 1758371
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1758371]
  1. Kozma Miklós et al. Miért sportolnak a hallgatók?: Tendenciák és "forró pontok" a budapesti egyetemisták szabadidős sportválasztásában. (2015) MAGYAR SPORTTUDOMÁNYI SZEMLE 1586-5428 16 3 9-18
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3054516] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3054516, Kapcsolat: 25099767
  2. Takács Bence. A szabadidős tevékenység változása 15–18 éves magyarországi fiatalok körében: fizikai aktivitás, médiafogyasztás és dohányzás. (2013) ORVOSI HETILAP 0030-6002 1788-6120 154 15 581-589
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2702116] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 2702116, Kapcsolat: 23128939
  3. Csáki I et al. A sportágválasztás, a tehetséggondozás és az edző-sportoló kapcsolat vizsgálata elit utánpótláskorú labdarúgók körében. (2013) MAGYAR SPORTTUDOMÁNYI SZEMLE 1586-5428 14 3 (55) 9-16
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2450553] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 2450553, Kapcsolat: 23398273
  4. Neulinger Ágnes. Szabadidősport megítélése Magyarországon. (2008) MAGYAR SPORTTUDOMÁNYI SZEMLE 1586-5428 9 4 12-15
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2264178] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2264178, Kapcsolat: 21699606
  5. Perényi Szilvia. Sporttevékenység és az értékorientáció összefüggései fiataloknál. (2008) ÚJ IFJÚSÁGI SZEMLE: IFJÚSÁGELMÉLETI FOLYÓIRAT 1785-1289 6 4 71-84
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1923156] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 1923156, Kapcsolat: 29489026
  6. Kalabiska I et al. Különböző életmód faktorok hatása a testméretekre magyar és ukrán középiskolásoknál. (2008) MAGYAR SPORTTUDOMÁNYI SZEMLE 1586-5428 9 3 (35.) 3-7
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1889590] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 1889590, Kapcsolat: 21699604
  7. Trzaskoma-Bicsérdy G et al. Sportágválasztás az általános iskolában. (2006) MAGYAR SPORTTUDOMÁNYI SZEMLE 1586-5428 7 1 (25) 21-25
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1787685] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 1787685, Kapcsolat: 21699591
  8. Huszár A et al. Fiatal felnőttek testkultúrája avagy az iskolai testnevelés felnőttkori hatásai Magyarország és Finnország példáján. (2006) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 56 6 107-114
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1634838] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 1634838, Kapcsolat: 21699601
Bak J et al. A sport szerepe a gyermekek egészségtudatosságának alakításában. (2004) MAGYAR SPORTTUDOMÁNYI SZEMLE 1586-5428 5 2-3 38-42, 1759135
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1759135]
  1. Barsiné Dizmatsek I et al. Magyarországi tanulók fizikai aktivitásának és inaktivitásának vizsgálata 12-18 éves tanulók körében. (2019) MAGYAR SPORTTUDOMÁNYI SZEMLE 1586-5428 20 1 (78) 3-9
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30548583] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 30548583, Kapcsolat: 27913975
  2. Konczos Csaba et al. Az ifjúság fizikai aktivitásának jellemzői,az életstílus befolyásolása, a fizikai aktivitás tudatos alkalmazása. (2007) MAGYAR SPORTTUDOMÁNYI SZEMLE 1586-5428 8 2(30) 39-46
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1823408] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 1823408, Kapcsolat: 21693047
Pikó Bettina et al. Külső kényszer vagy belső hajtóerő? : serdülők fizikai aktivitásának motivációs tényezői. (2004) ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA 1419-872X 6 3 40-54, 1735861
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1735861]
  1. Barsiné Dizmatsek I et al. Magyarországi tanulók fizikai aktivitásának és inaktivitásának vizsgálata 12-18 éves tanulók körében. (2019) MAGYAR SPORTTUDOMÁNYI SZEMLE 1586-5428 20 1 (78) 3-9
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30548583] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 30548583, Kapcsolat: 27913978
  2. Kozma Miklós et al. Miért sportolnak a hallgatók?: Tendenciák és "forró pontok" a budapesti egyetemisták szabadidős sportválasztásában. (2015) MAGYAR SPORTTUDOMÁNYI SZEMLE 1586-5428 16 3 9-18
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3054516] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3054516, Kapcsolat: 25099766
Pluhár Zs et al. A rendszeres fizikai aktivitás és a pszichoszomatikus tünetek kapcsolata általános iskolások körében. (2004) SPORTORVOSI SZEMLE 0209-682X 45 4 285-300, 1759136
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1759136]
  1. Barsiné Dizmatsek I et al. Magyarországi tanulók fizikai aktivitásának és inaktivitásának vizsgálata 12-18 éves tanulók körében. (2019) MAGYAR SPORTTUDOMÁNYI SZEMLE 1586-5428 20 1 (78) 3-9
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30548583] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 30548583, Kapcsolat: 27913982
  2. Négele Z et al. Serdülőkorú sportoló és nem sportoló fiatalok szubjektív jólléte. (2017) TESTNEVELÉS SPORT TUDOMÁNY / PHYSICAL EDUCATION, SPORT, SCIENCE 2498-7646 2560-0346 2 1-2 125-135
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3326881] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 3326881, Kapcsolat: 29489035
  3. Takács Bence. A szabadidős tevékenység változása 15–18 éves magyarországi fiatalok körében: fizikai aktivitás, médiafogyasztás és dohányzás. (2013) ORVOSI HETILAP 0030-6002 1788-6120 154 15 581-589
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2702116] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 2702116, Kapcsolat: 23128942
  4. Perényi Szilvia. Sporttevékenység és az értékorientáció összefüggései fiataloknál. (2008) ÚJ IFJÚSÁGI SZEMLE: IFJÚSÁGELMÉLETI FOLYÓIRAT 1785-1289 6 4 71-84
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1923156] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 1923156, Kapcsolat: 22644817
Keresztes Noémi et al. Magatartási kockázati tényezők összehasonlító epidemiológiai vizsgálata a Dél-alföldi régió ifjúsága körében. (2005) MAGYAR EPIDEMIOLÓGIA 1786-1489 2 3 195-208, 1607029
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1607029]
  1. Gősi Zs. Magyarországi iskolarendszer alapú sporttámogatások. Sport, tanulás, karrier. (2018) NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 2063-9546 6 2 44-60
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3387432] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 3387432, Kapcsolat: 27687320
Keresztes N et al. A dél-alföldi régió ifjúságának fizikai aktivitását meghatározó szociodemográfiai változók. (2006) MAGYAR SPORTTUDOMÁNYI SZEMLE 1586-5428 7 1 [25] 7-12, 1759547
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1759547]
  1. Barsiné Dizmatsek I et al. Magyarországi tanulók fizikai aktivitásának és inaktivitásának vizsgálata 12-18 éves tanulók körében. (2019) MAGYAR SPORTTUDOMÁNYI SZEMLE 1586-5428 20 1 (78) 3-9
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30548583] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 30548583, Kapcsolat: 27913992
  2. Kozma Miklós et al. Miért sportolnak a hallgatók?: Tendenciák és "forró pontok" a budapesti egyetemisták szabadidős sportválasztásában. (2015) MAGYAR SPORTTUDOMÁNYI SZEMLE 1586-5428 16 3 9-18
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3054516] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3054516, Kapcsolat: 25099765
  3. Kovács Klára. A sportolás mint támogató faktor a felsőoktatásban. (2015) ISBN:9789634738107
    Monográfia (Könyv) | Tudományos[2918746] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2918746, Kapcsolat: 25061067
Keresztes Noémi et al. Fiatalok életmódja és egészsége lakóhelyük tükrében. (2006) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 56 6 36-47, 1607012
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1607012]
  1. Kovács Anna Eszter. A populáris zenei kultúra a szervezett szabadidő-eltöltés szolgálatában: Egy zeneu program bemutatása és további lehetőségeinek átgondolása. (2016) KAPOCS 1588-7227 15 3 57-67
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[26138776] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26138776, Kapcsolat: 26138776
Piko BF et al. Aggressive behavior and psychosocial health among children. (2006) PERSONALITY AND INDIVIDUAL DIFFERENCES 0191-8869 40 5 885-895, 1606440
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1606440]
  1. Cheung C.-K. et al. Happiness and well-being in Chinese societies: Sociocultural analyses. (2021) ISBN:9780367429386; 9781000365122
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[32212052] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 32212052, Kapcsolat: 30381249
  2. Burkova V. N.. Relationship of self-score of aggressive behavior of Moscow schoolchildren and total body size. (2020) VOPROSY PSIKHOLOGII 0042-8841 2020 4 70-7+
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31929931] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31929931, Kapcsolat: 29923759
  3. Chu Hyeon Sik et al. Exploring psychosocial factors that influence smartphone dependency among Korean adolescents. (2020) PLOS ONE 1932-6203 15 5
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31401048] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31401048, Kapcsolat: 29101310
  4. Zouini Btissame et al. Self-reported aggressive and antisocial behaviors in Moroccan high school students. (2019) PSIHOLOGIJA 0048-5705 1451-9283 52 3 235-247
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30949163] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 30949163, Kapcsolat: 28471358
  5. Tso Melissa K et al. Overweight or obesity associations with physical aggression in children and adolescents: A meta-analysis. (2018) INTERNATIONAL JOURNAL OF BEHAVIORAL DEVELOPMENT 0165-0254 1464-0651 42 1 116-131
    Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[27083121] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 27083121, Kapcsolat: 27083121
  6. Cheung C.-K. et al. Environmental influences on emotional intelligence in young people. (2018) Megjelent: Emotional Intelligence: Perceptions, Interpretations and Attitudes pp. 105-132
    Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[31138933] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31138933, Kapcsolat: 28757644
  7. Wong Tracy K et al. Anger and Anger Regulation Among Adolescents: A Consideration of Sex and Age Differences. (2018) CANADIAN JOURNAL OF BEHAVIOURAL SCIENCE-REVUE CANADIENNE DES SCIENCES DU COMPORTEMENT 0008-400X 50 1 1-8
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[27568792] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 27568792, Kapcsolat: 27568792
  8. Guenther Kassie D et al. The Moderating Role of Dysfunctional Parent-Child Relationships on the Association Between Outward Anger Expression and Physical Health in Youth From Low-Income Families. (2016) JOURNAL OF PEDIATRIC HEALTH CARE 0891-5245 30 4 366-373
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[26038743] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 26038743, Kapcsolat: 26038743
  9. Oolup Craig et al. The Emotional Experience and Expression of Anger: Children's Perspectives. (2016) Child and Adolescent Social Work Journal 0738-0151 1573-2797 33 3 279-292
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31138919] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31138919, Kapcsolat: 28757632
  10. Sell Aaron et al. Bargaining power and adolescent aggression: the role of fighting ability, coalitional strength, and mate value. (2016) EVOLUTION AND HUMAN BEHAVIOR 1090-5138 37 2 105-116
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[25797029] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 25797029, Kapcsolat: 25797029
  11. Kidwell Katherine M et al. Anger and children's health: Differentiating role of inward versus outward expressed anger on sleep, medical service utilization, and mental health. (2016) CHILDRENS HEALTH CARE 0273-9615 1532-6888 45 3 342-358
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[26226527] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 26226527, Kapcsolat: 26226527
  12. Ritnour Maggie M et al. An examination of differences between adult and adolescent controls using the Diagnostic Drawing Series. (2015) ARTS IN PSYCHOTHERAPY 0197-4556 42 63-74
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[24877982] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 24877982, Kapcsolat: 24877982
  13. Malinauskas R et al. Perceived characteristics of aggressiveness in male adolescent athletes and nonathletes. (2014) REVISTA DE CERCETARE SI INTERVENTIE SOCIALA 1583-3410 1584-5397 45 17-30
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[25235164] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 25235164, Kapcsolat: 25235164
  14. Stogner John et al. Examining the Reciprocal Nature of the Health-Violence Relationship: Results from a Nationally Representative Sample. (2014) JUSTICE QUARTERLY 0741-8825 31 3 473-499
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[24055697] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 24055697, Kapcsolat: 24055697
  15. Kelleci Meral et al. Effects of the anger management program based on cognitive behavioral techniques on high school students' anger and assertiveness levels. (2014) ANADOLU PSIKIYATRI DERGISI-ANATOLIAN JOURNAL OF PSYCHIATRY 1302-6631 15 4 296-303
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[24386015] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 24386015, Kapcsolat: 24386015
  16. Schlack R et al. Prevalence and gender patterns of mental health problems in German youth with experience of violence: the KiGGS study. (2013) BMC PUBLIC HEALTH 1471-2458 13
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[23425974] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 23425974, Kapcsolat: 23425974
  17. Furlong M.J. et al. An Examination of the Factorial Invariance and Refinement of the Multidimensional School Anger Inventory for Five Pacific Rim Countries. (2013) INTERNATIONAL JOURNAL OF SCHOOL AND EDUCATIONAL PSYCHOLOGY 2168-3603 2168-3611 1 1 20-35
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31138935] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31138935, Kapcsolat: 28757645
  18. Ghanizadeh A et al. How do ADHD children perceive their cognitive, affective, and behavioral aspects of anger expression in school setting?. (2010) CHILD AND ADOLESCENT PSYCHIATRY AND MENTAL HEALTH 1753-2000 4
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[25235165] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 25235165, Kapcsolat: 25235165
  19. Choi AN et al. Group Music Intervention Reduces Aggression and Improves Self-esteem in Children with Highly Aggressive Behavior: A Pilot Controlled Trial. (2010) EVIDENCE-BASED COMPLEMENTARY AND ALTERNATIVE MEDICINE 1741-427X 1741-4288 7 2 213-217
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[21684454] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 21684454, Kapcsolat: 21684454
  20. Gibbons FX et al. Exploring the Link Between Racial Discrimination and Substance Use: What Mediates? What Buffers?. (2010) JOURNAL OF PERSONALITY AND SOCIAL PSYCHOLOGY 0022-3514 1939-1315 99 5 785-801
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[21684455] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 21684455, Kapcsolat: 21684455
  21. Boots DP et al. Does Controlling for Comorbidity Matter? DSM-Oriented Scales and Violent Offending in Chicago Youth. (2010) AGGRESSIVE BEHAVIOR 0096-140X 1098-2337 36 3 141-157
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[21684456] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 21684456, Kapcsolat: 21684456
  22. Bossarte RM et al. Racial, Ethnic, and Sex Differences in the Associations Between Violence and Self-Reported Health Among US High School Students. (2009) JOURNAL OF SCHOOL HEALTH 0022-4391 1746-1561 79 2 74-81
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[21684457] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 21684457, Kapcsolat: 21684457
  23. Konijn EA et al. Doors to another me: Identity construction through digital game play. (2009) Megjelent: Serious Games: Mechanisms and Effects pp. 179-203
    Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[25235166] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 25235166, Kapcsolat: 25235166
  24. Archer J et al. Does Cost-Benefit Analysis or Self-Control Predict Involvement in Bullying Behavior by Male Prisoners?. (2009) AGGRESSIVE BEHAVIOR 0096-140X 1098-2337 35 1 31-40
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[21684458] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 21684458, Kapcsolat: 21684458
  25. Bhave S.Y. et al. Anger management. (2009) ISBN:9788132100850; 9788132108214
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[31138936] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31138936, Kapcsolat: 28757646
  26. Li MH. A Model Parent Group for Enhancing Aggressive Children's Social Competence in Taiwan. (2009) INTERNATIONAL JOURNAL OF GROUP PSYCHOTHERAPY 0020-7284 59 3 407-419
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[21684459] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 21684459, Kapcsolat: 21684459
  27. Chang L-Y et al. Relationship between aggressive behavior and initiation of tobacco and alcohol use among students. (2008) TAIWAN GONG GONG WEI SHENG ZA ZHI / TAIWAN JOURNAL OF PUBLIC HEALTH. 1023-2141 27 6 530-542
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[25235167] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 25235167, Kapcsolat: 25235167
  28. Martinez YAS et al. Modalities of anger expression and the psychosocial adjustment of early adolescents in eastern Cuba. (2008) INTERNATIONAL JOURNAL OF BEHAVIORAL DEVELOPMENT 0165-0254 1464-0651 32 3 207-217
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[21684460] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 21684460, Kapcsolat: 21684460
  29. Kerr MA et al. Anger expression in children and adolescents: A review of the empirical literature. (2008) CLINICAL PSYCHOLOGY REVIEW 0272-7358 28 4 559-577
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[21684461] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 21684461, Kapcsolat: 21684461
  30. Konijn EA et al. I wish I were a warrior: The role of wishful identification in the effects of violent video games on aggression in adolescent boys. (2007) DEVELOPMENTAL PSYCHOLOGY 0012-1649 43 4 1038-1044
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[21684462] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 21684462, Kapcsolat: 21684462
  31. Marcus RF. Aggression and violence in adolescence. (2007) ISBN:9780511611292; 9780521868815
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[24722859] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 24722859, Kapcsolat: 25235169
Piko BF et al. Physical activity, psychosocial health and life goals among youth. (2006) JOURNAL OF COMMUNITY HEALTH 0094-5145 31 2 136-145, 1606439
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1606439]
  1. Poraj-Weder Magdalena et al. The Development and Validation of the Health Behavior Motivation Scale. (2021) FRONTIERS IN PSYCHOLOGY 1664-1078 12
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32357808] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 32357808, Kapcsolat: 30626984
  2. Bácsné-Bába Éva et al. Sustainability-Sport-Physical Activity. (2021) INTERNATIONAL JOURNAL OF ENVIRONMENTAL RESEARCH AND PUBLIC HEALTH 1661-7827 1660-4601 18 4 p. 1455
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31851061] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31851061, Kapcsolat: 30626986
  3. Cho Dongwook et al. Sports team participation and pressures on academic achievement of African American high school students. (2021) CURRENT PSYCHOLOGY 1046-1310 40 4 1559-1566
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32357810] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 32357810, Kapcsolat: 30626989
  4. Gonzalvez Carolina et al. School Refusal Behavior and Aggression in Spanish Adolescents. (2021) FRONTIERS IN PSYCHOLOGY 1664-1078 12
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32357809] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 32357809, Kapcsolat: 30626987
  5. Aziz Mudasir et al. Influence of Parenting Styles and Peer Attachment on Life Satisfaction Among Adolescents: Mediating Role of Self-Esteem. (2021) THE FAMILY JOURNAL: COUNSELING AND THERAPY FOR COUPLES AND FAMILIES 1066-4807 1552-3950
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32357769] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 32357769, Kapcsolat: 30626985
  6. Pu Bo et al. The Relationship between Health Consciousness and Home-Based Exercise in China during the COVID-19 Pandemic. (2020) INTERNATIONAL JOURNAL OF ENVIRONMENTAL RESEARCH AND PUBLIC HEALTH 1661-7827 1660-4601 17 16
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31697937] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31697937, Kapcsolat: 29575163
  7. Garcia Garcia Eddy Eugenio et al. Decrease in aggressiveness in elementary students: The "Strengthening" program. (2020) PROPOSITOS Y REPRESENTACIONES 2307-7999 2310-4635 8 2
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31441248] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31441248, Kapcsolat: 29159866
  8. Zhang Tong et al. Associations between physical activity, sedentary behaviour and self-rated health among the general population of children and adolescents: a systematic review and meta-analysis. (2020) BMC PUBLIC HEALTH 1471-2458 20 1
    Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31697923] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31697923, Kapcsolat: 29575161
  9. Park Kyoungmi et al. Youth Activities and Children's Subjective Well-Being in Korea. (2019) JOURNAL OF HAPPINESS STUDIES 1389-4978 1573-7780 20 7 2351-2365
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30949161] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 30949161, Kapcsolat: 28471355
  10. Barsiné Dizmatsek I et al. Magyarországi tanulók fizikai aktivitásának és inaktivitásának vizsgálata 12-18 éves tanulók körében. (2019) MAGYAR SPORTTUDOMÁNYI SZEMLE 1586-5428 20 1 (78) 3-9
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30548583] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 30548583, Kapcsolat: 27913994
  11. Nopembri Soni et al. Improving stress coping and problem-solving skills of children in disaster-prone area through cooperative physical education and sports lesson. (2019) JOURNAL OF HUMAN SPORT AND EXERCISE 1988-5202 14 1 185-194
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30949162] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 30949162, Kapcsolat: 28471356
  12. Briggs Matthew S. et al. A preliminary evaluation of the associations among functional performance tasks and quality of life in obese and healthy weight youth. (2019) JOURNAL OF SPORTS SCIENCES 0264-0414 1466-447X 37 1 20-28
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30520683] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 30520683, Kapcsolat: 27967729
  13. Kelishadi Roya et al. Determinants of life satisfaction in Iranian children and adolescents: the CASPIAN-IV study. (2018) CHILD AND ADOLESCENT MENTAL HEALTH 1475-357X 1475-3588 23 3 228-234
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30520684] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 30520684, Kapcsolat: 27967731
  14. Tomlinson R M et al. Unique Contributions of Positive Schemas for Understanding Child and Adolescent Life Satisfaction and Happiness. (2017) JOURNAL OF HAPPINESS STUDIES 1389-4978 1573-7780 18 5 1255-1274
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[27083120] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 27083120, Kapcsolat: 27083120
  15. Korczak Daphne J et al. Children's Physical Activity and Depression: A Meta-analysis. (2017) PEDIATRICS 0031-4005 1098-4275 139 4
    Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[26566479] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26566479, Kapcsolat: 26566479
  16. D Anderson-. Sport and Youth Development. (2016) Megjelent: Encyclopedia of Adolescence p. 2847
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[27397230] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27397230, Kapcsolat: 27397230
  17. Jeran Agnieszka et al. Reflection of the value in practical plans of secondary school youth from country areas of Greater Poland - a pilot study of research approach. (2016) CURRENT ISSUES IN PERSONALITY PSYCHOLOGY 2353-4192 4 3 177-186
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[26393136] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26393136, Kapcsolat: 26393136
  18. Sigvartsen Julie et al. Exploring the relationship between physical activity, life goals and health-related quality of life among high school students: a cross-sectional study. (2016) BMC PUBLIC HEALTH 1471-2458 16
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[26226526] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26226526, Kapcsolat: 26226526
  19. Mitchell Christine A et al. Built Environment Influences of Children's Physical Activity: Examining Differences by Neighbourhood Size and Sex. (2016) INTERNATIONAL JOURNAL OF ENVIRONMENTAL RESEARCH AND PUBLIC HEALTH 1661-7827 1660-4601 13 1
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[25797028] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25797028, Kapcsolat: 25797028
  20. Gilliland Jason A et al. The ACT-i-Pass study protocol: How does free access to recreation opportunities impact children's physical activity levels?. (2015) BMC PUBLIC HEALTH 1471-2458 15
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[25447600] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25447600, Kapcsolat: 25447600
  21. Sopa S I et al. Socialization through Sport, Effects of Team Sports on Students at Primary Level. (2015) Megjelent: 4TH INTERNATIONAL CONGRESS OF PHYSICAL EDUCATION, SPORT AND KINETOTHERAPY (ICPESK 2014) pp. 351-356
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[25447601] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25447601, Kapcsolat: 25447601
  22. Hendricks Gaironeesa. Influences on life aspirations among adolescents in a low-income community in Cape Town, South Africa. (2015) JOURNAL OF PSYCHOLOGY IN AFRICA 1433-0237 1815-5626 25 4 320-326
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[25447602] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25447602, Kapcsolat: 25447602
  23. Dittmar Helga et al. The Relationship Between Materialism and Personal Well-Being: A Meta-Analysis. (2014) JOURNAL OF PERSONALITY AND SOCIAL PSYCHOLOGY 0022-3514 1939-1315 107 5 879-924
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[24825127] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24825127, Kapcsolat: 24386004
  24. Edman Jeanne L et al. The Impact of Exercise Performance Dissatisfaction and Physical Exercise on Symptoms of Depression Among College Students: A Gender Comparison. (2014) ZEITSCHRIFT FÜR PSYCHOLOGIE 2190-8370 2151-2604 0044-3409 148 1 23-35
    Folyóiratcikk | Tudományos[24055691] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 24055691, Kapcsolat: 24055691
  25. Joseph Rodney P et al. Physical activity and quality of life among university students: exploring self-efficacy, self-esteem, and affect as potential mediators. (2014) QUALITY OF LIFE RESEARCH 0962-9343 1573-2649 23 2 661-669
    Folyóiratcikk | Tudományos[24055692] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 24055692, Kapcsolat: 24055692
  26. Lambert M et al. Looking on the bright side: An assessment of factors associated with adolescents’ happiness. (2014) Advances in Mental Health 1838-7357 12 2 101-109
    Folyóiratcikk | Tudományos[25235137] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25235137, Kapcsolat: 25235137
  27. Sigmund M et al. Life satisfaction, health, self-evaluation and sexuality in current university students of sport sciences, education and natural sciences. (2014) ACTA GYMNICA 2336-4912 2336-4920 44 4 231-241
    Folyóiratcikk | Tudományos[25235138] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25235138, Kapcsolat: 25235138
  28. Berczik K et al. Exercise Addiction. (2014) Megjelent: Behavioral Addictions: Criteria, Evidence and Treatment pp. 317-342
    Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[2600496] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 2600496, Kapcsolat: 25235139
  29. Al Hadid. Salutogenic Wellness Promotion Scale: Validation of the Arabic Version. (2013) AMERICAN JOURNAL OF HEALTH EDUCATION 1932-5037 2168-3751 44 4 229-234
    Folyóiratcikk[25235140] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25235140, Kapcsolat: 25235140
  30. Shirvani ME et al. Physical activity in high-school students improves school performance and happiness levels: A pilot study. (2013) GAZZETTA MEDICA ITALIANA ARCHIVIO PER LE SCIENZE MEDICHE 0393-3660 1827-1812 172 1-2 31-34
    Folyóiratcikk | Tudományos[25235141] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25235141, Kapcsolat: 25235141
  31. Fu Q et al. Exercise and the autonomic nervous system. (2013) HANDBOOK OF CLINICAL NEUROLOGY 0072-9752 2212-4152 117 147-160
    Folyóiratcikk | Tudományos[25235142] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25235142, Kapcsolat: 25235142
  32. Kurimay T et al. Exercise addiction: The dark side of sports and exercise. (2013) Megjelent: Clinical Sports Psychiatry pp. 33-43
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2119037] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 2119037, Kapcsolat: 25235143
  33. Jiménez-Moral JA et al. Cardiorespiratory fitness, happiness and satisfaction with life among Spanish adolescents. (2013) REVISTA DE PSICOLOGIA DEL DEPORTE 1132-239X 1988-5636 22 2 429-436
    Folyóiratcikk | Tudományos[25235144] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25235144, Kapcsolat: 25235144
  34. Lam KC et al. A Unique Patient Population? Health-Related Quality of Life in Adolescent Athletes Versus General, Healthy Adolescent Individuals. (2013) JOURNAL OF ATHLETIC TRAINING 1062-6050 1938-162X 48 2 233-241
    Folyóiratcikk | Tudományos[23425967] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23425967, Kapcsolat: 23425967
  35. Campbell N et al. The Actiheart in Adolescents: A Doubly Labelled Water Validation. (2012) PEDIATRIC EXERCISE SCIENCE 0899-8493 24 4 589-602
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[23082905] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 23082905, Kapcsolat: 23082905
  36. Chelladurai P. Participation in sport and leader development. (2012) Megjelent: Early Development and Leadership:Building the Next Generation of Leaders pp. 95-113
    Könyvrészlet | Tudományos[25235145] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25235145, Kapcsolat: 25235145
  37. Martos T et al. Life goals and well-being: does financial status matter?: Evidence from a representative Hungarian sample. (2012) SOCIAL INDICATORS RESEARCH 0303-8300 1573-0921 105 561-568
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1458024] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 1458024, Kapcsolat: 22697982
  38. Berczik K et al. Exercise addiction: symptoms, diagnosis, epidemiology, and etiology. (2012) SUBSTANCE USE & MISUSE 1082-6084 1532-2491 47 4 403-417
    Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1873506] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1873506, Kapcsolat: 22697983
  39. Sági A et al. Az aerobik pszichológiai jólléttel, önértékeléssel, valamint testi tudatossággal való kapcsolatának empirikus vizsgálata női mintán. (2012) MENTÁLHIGIÉNÉ ÉS PSZICHOSZOMATIKA 1419-8126 1786-3759 13 3 273-295
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2151361] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 2151361, Kapcsolat: 22541305
  40. Lénárt Á. A pszichiátriai megbetegedések, a stressz és a fizikai aktivitás kapcsolata. (2012) Megjelent: A fittség mértéke mint a megbetegedések rizikóját befolyásoló tényező pp. 136-151
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2219642] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 2219642, Kapcsolat: 22333920
  41. Zullig KJ et al. Physical Activity, Life Satisfaction, and Self-Rated Health of Middle School Students. (2011) APPLIED RESEARCH IN QUALITY OF LIFE 1871-2584 1871-2576 6 3 277-289
    Folyóiratcikk[21684438] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 21684438, Kapcsolat: 21684438
  42. Lindgren EC et al. Impact of a six-month empowerment-based exercise intervention programme in non-physically active adolescent Swedish girls. (2011) HEALTH EDUCATION JOURNAL 0017-8969 1748-8176 70 1 9-20
    Folyóiratcikk[21684439] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21684439, Kapcsolat: 21684439
  43. Thogersen-Ntoumani C et al. Unhealthy weight control behaviours in adolescent girls: a process model based on self-determination theory. (2010) PSYCHOLOGY AND HEALTH 0887-0446 1476-8321 25 5 535-550
    Folyóiratcikk[21684440] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21684440, Kapcsolat: 21684440
2022-06-26 01:12