{ "labelLang" : "hun", "responseDate" : "2024-03-28 18:46", "paging" : { "last" : false, "first" : true, "totalPages" : 2, "totalElements" : 157, "totalUncutElements" : 157, "totalEstimatedElements" : 30, "size" : 100, "number" : 1, "numberOfElements" : 100, "sort" : [ { "direction" : "ASC", "property" : "publication.publishedYear", "ascending" : true }, { "direction" : "ASC", "property" : "publication.label", "ascending" : true }, { "direction" : "ASC", "property" : "publication.mtid", "ascending" : true }, { "direction" : "DESC", "property" : "related", "ascending" : false }, { "direction" : "ASC", "property" : "mtid", "ascending" : true } ] }, "content" : [ { "otype" : "Citation", "mtid" : 21276434, "status" : "APPROVED", "published" : true, "unhandledTickets" : 0, "oldTimestamp" : "2018-09-14T10:11:33.000+0000", "deleted" : false, "oldId" : 11276434, "lastModified" : "2018-09-14T10:11:33.000+0000", "created" : "2011-03-05T08:39:43.000+0000", "adminApproved" : "2014-07-24T10:05:11.000+0000", "adminApprover" : { "otype" : "Admin", "mtid" : 10032331, "link" : "/api/admin/10032331", "label" : "Rábitsné Táltos Zsuzsanna (BCE admin)", "familyName" : "Rábitsné Táltos", "givenName" : "Zsuzsanna", "published" : true, "oldId" : 10032331, "snippet" : true }, "publication" : { "otype" : "BookChapter", "mtid" : 1428791, "link" : "/api/publication/1428791", "label" : "Horváth Z. A magyarországi húsfogyasztást befolyásoló tényezők rendszerelemzése. (1996) Megjelent: Új kihívások és stratégiák az agrártermelésben pp. 431-436", "core" : true, "citation" : false, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 31, "link" : "/api/publicationtype/31", "label" : "Egyéb konferenciaközlemény", "code" : 31, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 4, "published" : true, "oldId" : 31, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000197, "link" : "/api/subtype/10000197", "label" : "Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)", "name" : "Konferenciaközlemény", "nameEng" : "Conference paper", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 31, "link" : "/api/publicationtype/31", "label" : "Egyéb konferenciaközlemény", "code" : 31, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 4, "published" : true, "oldId" : 31, "snippet" : true }, "listPosition" : 452, "published" : true, "oldId" : 10000197, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "title" : "A magyarországi húsfogyasztást befolyásoló tényezők rendszerelemzése", "publishedAt" : [ ], "publishedYear" : 1996, "identifiers" : [ ], "foreignEdition" : false, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : true, "conferencePublication" : true, "nationalOrigin" : true, "published" : true, "oldId" : 1428791, "snippet" : true }, "publicationMtid" : 1428791, "related" : { "otype" : "BookChapter", "mtid" : 21276434, "link" : "/api/publication/21276434", "label" : "Szakály Z. A táplálkozás, a marketing és a minőség kapcsolata élelmiszereknél.. (2004) Megjelent: Marketingelmélet a gyakorlatban pp. 1-420", "core" : false, "citation" : true, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "title" : "A táplálkozás, a marketing és a minőség kapcsolata élelmiszereknél.", "publishedAt" : [ ], "publishedYear" : 2004, "identifiers" : [ ], "foreignLanguage" : false, "nationalOrigin" : true, "published" : true, "oldId" : 11276434, "snippet" : true }, "relatedMtid" : 21276434, "source" : "kézi felvitel", "externalCitation" : true, "externalCitationOK" : false, "mentionCount" : 1, "link" : "/api/citation/21276434", "label" : "Szakály Z. A táplálkozás, a marketing és a minőség kapcsolata élelmiszereknél.. (2004) Megjelent: Marketingelmélet a gyakorlatban pp. 1-420", "template" : "