Soós Mihály. A koffein és kávéfogyasztási szokások a fiatal felnőttek körében.. (2010) STUDIUM ÉS PRACTICUM 1788-6996 4 5 24-26, 1372040
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1372040]
  1. Reha T. A Segafredo Zanetti Hungária Kft. marketingtevékenysége. Szakdolgozat. Gyöngyös: KRF-GTK.. (2011)
    Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb) | Tudományos[23524497] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23524497, Kapcsolat: 23524497
Soós Mihály et al. Fiatalok és a koffeinbevitel.. (2010) ÉLELMEZÉS 1785-3184 júl.-aug. 7-8 20-21, 1359040
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1359040]
  1. Deé K. Éhező gyermekek Magyarországon a 21. század küszöbén. Szakdolgozat. Pécs: PTE-ETK.. (2011)
    Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb) | Tudományos[21373475] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21373475, Kapcsolat: 21373474
Soós M et al. Élelmiszer-jelölések fogyasztói megítélése.. (2011) Megjelent: MOK 2011 Felelős marketing: Tanulmánykötet pp. 190-194, 1816390
Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[1816390]
  1. Rácz Georgina. Az értékek változásának és a fenntartható fejlődés trendjének hatása a hazai élelmiszerfogyasztásra. (2014) ISBN:9789635029808
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[2740678] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2740678, Kapcsolat: 30152973
Polereczki Zsolt et al. Magyar termék – magyar fogyasztó. (2012) Megjelent: Agrártermékek közvetlen értékesítése, marketingje pp. 91-98, 2214600
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2214600]
  1. Jasák Helga et al. Fogyasztói preferenciák és attitűdök hagyományos és tájjellegű élelmiszerekkel kapcsolatban. (2014) Megjelent: "Marketing megújulás" pp. 372-381
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[25445498] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25445498, Kapcsolat: 25445498
Soós Mihály. A polckép optimalizálása szemkamerás vizsgálattal. (2012) Megjelent: Az egészség dimenziói a táplálkozásmarkentingben [The dimensions of health in nutrimarketing] p. 31, 2050468
Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos[2050468]
  1. Polereczki Zsolt. Neuromarketing – A fogyasztói magatartás vizsgálatának új lehetőségei. (2015) TÁPLÁLKOZÁSMARKETING 2064-8839 2631-1380 2 1 p. in press
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2886215] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2886215, Kapcsolat: 24699179
Soós Mihály et al. Testtömeg-menedzselési attitűdök Magyarországon. (2013) Megjelent: IV. Gödöllői Állattenyésztési Tudományos Napok p. 122, 2539428
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos[2539428]
  1. Soós Gabriella. THE EXPLORATION OF CONSUMERS’ DECISION MAKING WITH SPECIAL ATTENTION TO INFORMATION PROCESSING ON THE HEALTH FOOD MARKET. (2019)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[32065918] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32065918, Kapcsolat: 30156317
Szabó Sára et al. Alternatív táplálkozási módok fogyasztói megítélése. (2013), 2538966
Nem besorolt (Egyéb) | Tudományos[2538966]
  1. Soós Gabriella. THE EXPLORATION OF CONSUMERS’ DECISION MAKING WITH SPECIAL ATTENTION TO INFORMATION PROCESSING ON THE HEALTH FOOD MARKET. (2019)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[32065918] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32065918, Kapcsolat: 30152972
  2. Soós M.. RELATIONSHIP BETWEENFOOD CONSUMER BEHAVIOUR AND BODY MASS MANAGEMENT. (2014)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[32070851] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32070851, Kapcsolat: 30152970
Fehér András et al. Az élelmiszer-fogyasztói magatartás vizsgálata online környezetben: létezik-e hazánkban digitális élelmiszerfogyasztó?. (2014) TÁPLÁLKOZÁSMARKETING 2064-8839 2631-1380 1 1-2 29-38, 2740361
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2740361]
  1. Molnár Anna et al. Az élelmiszer-vásárlási szokások változása a Covid járvány alatt Szlovákiában és Magyarországon, helyzetkép Dél-Szlovákiában és Nyugat-Magyarországon. (2022) TÁPLÁLKOZÁSMARKETING 2064-8839 2631-1380 9 1 55-70
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32946292] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32946292, Kapcsolat: 31465256
  2. Tari Katalin. Digital Trends and Practice on the Hungarian Market. (2020) INTERNATIONAL JOURNAL OF MARKETING STUDIES 1918-719X 1918-7203 12 1 62-72
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31203222] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31203222, Kapcsolat: 28837037
  3. Teszenyi Tamás. A magyarországi internetszolgáltatók és a streaming szolgáltatás helyzete a hazai piacon. (2020)
    Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb) | Tudományos[31682655] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31682655, Kapcsolat: 29552200
  4. Tengyel Marianna. Hazai kis és középvállalkozások online kereskedelmi tevékenységének vizsgálata egy működő webáruház példáján keresztül. (2019)
    Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb) | Tudományos[31006610] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31006610, Kapcsolat: 28549084
  5. Tari Katalin. Online élelmiszervásárlási szokások és lehetőségek vizsgálata magyar és amerikai online vásárlók körében: INVESTIGATION INTO ONLINE CUSTOMER BEHAVIOUR AND OPPORTUNITIES OF THE FOOD SHOPPING AMONG HUNGARIAN AND AMERICAN ONLINE CONSUMERS. (2018) TÁPLÁLKOZÁSMARKETING 2064-8839 2631-1380 5 2 31-43
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30422216] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30422216, Kapcsolat: 28929683
  6. Balsa-Budai N et al. A FENNTARTHATÓ ÉRTÉKREND VIZSGÁLATA DEBRECENI EGYETEMISTÁK KÖRÉBEN. (2018) TÁPLÁLKOZÁSMARKETING 2064-8839 2631-1380 5 1 3-20
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3399527] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3399527, Kapcsolat: 27804027
  7. Hegede Gabriella. Az online marketing eszközök szerepe az információkeresésben. Hogyan tájékozódik a magyar fogyasztó a bioélelmiszerekről?. (2017)
    Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb) | Tudományos[30486274] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30486274, Kapcsolat: 27919214
Soós Mihály. Az élelmiszer-fogyasztói magatartás és a testtömeg menedzselés összefüggése. (2014), 2759380
PhD (Disszertáció) | Tudományos[2759380]
  1. Kiss Virág Ágnes et al. Étkezési szokások és preferenciák vizsgálata a nők körében. (2019) Megjelent: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája pp. 109-117
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[30927016] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30927016, Kapcsolat: 28816246
  2. Szabó-Szentgróti Eszter et al. Fogyasztói szokások vizsgálata kvantitatív módszerekkel a magyarországi tejtermékpiacon. (2018) ÉLELMISZER TÁPLÁLKOZÁS ÉS MARKETING 1786-3422 14 2 18-27
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31749269] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31749269, Kapcsolat: 29670320
  3. Szabó Sára. Egészségorientált táplálkozási szokások és a fogyasztói magatartás kapcsolata. (2016)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[3118976] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3118976, Kapcsolat: 26104014
Szabó Sára et al. Az élelmiszerfogyasztás mögöttes dimenziói: étkezési és testi attitűdök kapcsolata. (2014) Megjelent: "Marketing megújulás" pp. 363-371, 3025409
Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[3025409]
  1. Keller Veronika et al. Eating styles of young females in Azerbaijan. (2019) INTERNATIONAL REVIEW ON PUBLIC AND NONPROFIT MARKETING 1865-1984 1865-1992 16 1 43-60
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30440173] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 30440173, Kapcsolat: 29458613
  2. Keller Veronika et al. Húsvásárlási szokások egy feltáró kutatás tapasztalatai alapján. (2018) Megjelent: A hatékony marketing pp. 769-780
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[3414607] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3414607, Kapcsolat: 30125628
  3. Lipták Lilla et al. Evési magatartás vizsgálata fiatal felnőttek körében – különös tekintettel az eltérő testsúllyal rendelkező fogyasztói csoportokra. (2018) Megjelent: A hatékony marketing pp. 781-792
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[3407256] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 3407256, Kapcsolat: 30125632
  4. Dernóczy-Polyák Adrienn et al. Klaszterképzés evési magatartás alapján: Fókuszban a generációk. (2017) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 48 3 28-38
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3211288] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3211288, Kapcsolat: 26493375
  5. Adrienn Dernóczky-Polyák et al. Étkezési stílus módszertani megközelítésben: kontrollálatlan evés vagy érzelmi evés?. (2016) ÉLELMISZER TÁPLÁLKOZÁS ÉS MARKETING 1786-3422 11 1-2 3-8
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[25445566] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25445566, Kapcsolat: 25445566
  6. Keller V et al. A háromfaktoros evési kérdőív alkalmazási lehetőségei a marketingkutatásban – nem és generációk közötti eltérések. (2016) TÁPLÁLKOZÁSMARKETING 2064-8839 2631-1380 3 1 3-20
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[27425852] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27425852, Kapcsolat: 27425852
Szakály Z et al. A fogyasztók egészség magatartása: 500 fős Országos reprezentatív kérdőíves lakossági felmérés. (2014), 3025943
Kutatási adat | Tudományos[3025943]
  1. Zsótér Brigitta et al. Halhús-fogyasztási szokások vizsgálata egy szegedi középiskola, valamint egy egyetemi kar hallgatóinak körében. (2018) JELENKORI TÁRSADALMI ÉS GAZDASÁGI FOLYAMATOK 1788-7593 13 1-2 107-113
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3392987] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 3392987, Kapcsolat: 27453164
  2. Zsótér Brigitta et al. The part of Nébih has in giving information and examination of consumer behaviour according to the relating points. (2017) ANALECTA TECHNICA SZEGEDINENSIA 1788-6392 2064-7964 11 2 22-25
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3327139] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 3327139, Kapcsolat: 27145436
  3. Németh Szilárd et al. Etnocentrizmus és a vállalati marketingstratégia kapcsolata. (2016) KÖZGAZDÁSZ FÓRUM / FORUM ON ECONOMICS AND BUSINESS 1582-1986 19 126 27-54
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3174137] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3174137, Kapcsolat: 28548876
Szakály Z et al. Fogyasztói attitűdök és preferenciák elemzése baromfitermékekkel kapcsolatban. (2015) KUTATÁSI JELENTÉS: INFORMÁCIÓ ÉS TUDÁSTECHNOLÓGIA, INTERNET, KONVERGENCIA ÉS STRATÉGIA, ÜZLETI, POLITIKAI, TÁRSADALMI MOZGÁSIRÁNYOK ÉS HATÁSKÖVETKEZMÉNYEK 1585-0781 99 105-110, 3026417
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3026417]
  1. Szőllősi L et al. Versenyképesség meghatározó tényezői I. - piaci igények. (2017) BAROMFI ÁGAZAT: BAROMFI- ÉS NYÚLTENYÉSZTŐK LAPJA 1586-779X 17 3 4-11
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3222063] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3222063, Kapcsolat: 27481609
  2. Szőllősi L et al. A tojás mint alapvető és funkcionális élelmiszer táplálkozás-élettani jelentősége. (2017) TÁPLÁLKOZÁSMARKETING 2064-8839 2631-1380 4 1-2 7-22
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3233836] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3233836, Kapcsolat: 27185661
  3. Molnár Sz. et al. Fogyasztási és vásárlási szokások Magyarországon. (2015) BAROMFI ÁGAZAT: BAROMFI- ÉS NYÚLTENYÉSZTŐK LAPJA 1586-779X 15 3 60-68
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2944663] [Admin láttamozott]
    Említések száma: 2
    Független, Idéző: 2944663, Kapcsolat: 25449767
GÁL TÍMEA et al. Online fogyasztói csoportok azonosítása az egészségtudatos táplálkozás terén netnográfiai kutatással. (2016) Megjelent: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet pp. 119-127, 3113916
Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[3113916]
  1. Vincze Dalma. Élmények a fiatal fogyasztók közösségi média posztjaiban. (2018) Megjelent: A hatékony marketing pp. 229-240
    Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[3414870] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3414870, Kapcsolat: 30125323
  2. Bor Noémi. A franchise rendszerének bemutatása egy élelmiszeripari vállalkozás példáján. (2017)
    Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb) | Tudományos[27145492] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27145492, Kapcsolat: 27145492
Kiss Marietta et al. Az egészségtudatosság megjelenése a magyar lakosság táplálkozási szokásaiban korcsoportonként. (2016) Megjelent: A 60 éves Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLI. vándorgyűlése pp. 38-38, 3122825
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos[3122825]
  1. Fenyves László. EGÉSZSÉGES TÁPLÁLKOZÁS VIZSGÁLATA A DEBRECENI EGYETEM HALLGATÓI KÖRÉBEN. (2021) GAZDÁLKODÁSTUDOMÁNYI KÖZLEMÉNYEK 2061-2443 8 2 25-32
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31849317] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31849317, Kapcsolat: 29915474
  2. Boros Henrietta Mónika et al. Egészségtudatos táplálkozással kapcsolatos információforrások megítélése dietetikus szemszögből. (2020) ÚJ DIÉTA: A MAGYAR DIETETIKUSOK LAPJA (2001-) 1587-169X 29 5 27-28
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31754434] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31754434, Kapcsolat: 30011849
  3. Zsótér Brigitta. Vállalati gazdaságtan és pénzügyi ismeretek mérnököknek. Válogatott fejezetek.. (2019) ISBN:9789633066355
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[30430152] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30430152, Kapcsolat: 28105195
  4. Markos Attila et al. Az egészségtudatos életmód tényezőinek vizsgálata az amatőr férfisportolók körében. (2019) TÁPLÁLKOZÁSMARKETING 2064-8839 2631-1380 6 2 61-70
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31160880] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31160880, Kapcsolat: 28790015
  5. Farkas Noémi Dóra. Az egészséges táplálkozás megítélése a hazai fogyasztók körében. (2019) Megjelent: Válogatás a XXXIV. Országos Tudományos Diákköri Konferencia Közgazdaságtudományi Szekció helyezést elért pályamunkáiból : tanul... pp. 123-134
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[31656323] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31656323, Kapcsolat: 28437060
  6. Laoues-Czimbalmos Nóra et al. A környezeti nevelés és az egészséges életmód értékpreferenciáinak vizsgálata a "zöld" és "nem zöld" óvodába járó gyermekek szülei körében. (2019) ACTA CAROLUS ROBERTUS 2062-8269 9 2 89-109
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31146051] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31146051, Kapcsolat: 28942854
  7. Ács Eszter et al. The physiological effects of fish consumption. Why should we consume fish on a regular basis?. (2018) ANALECTA TECHNICA SZEGEDINENSIA 1788-6392 2064-7964 12 2 45-50
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30434501] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 30434501, Kapcsolat: 27774661
  8. Zsótér Brigitta et al. Halhús-fogyasztási szokások vizsgálata egy szegedi középiskola, valamint egy egyetemi kar hallgatóinak körében. (2018) JELENKORI TÁRSADALMI ÉS GAZDASÁGI FOLYAMATOK 1788-7593 13 1-2 107-113
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3392987] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 3392987, Kapcsolat: 27453156
  9. Zsótér Brigitta et al. Felmérés az ÁFA-csökkentés halhúsfogyasztásra gyakorolt hatásáról egy szegedi középiskola tanulói körében. (2018) JELENKORI TÁRSADALMI ÉS GAZDASÁGI FOLYAMATOK 1788-7593 13 3-4 59-70
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30437320] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 30437320, Kapcsolat: 28268401
  10. Ács Eszter. Examination of fish consumption habits among students of a secondary school in Szeged and of a university faculty. (2018) REVIEW ON AGRICULTURE AND RURAL DEVELOPMENT 2063-4803 2677-0792 7 1-2 121-126
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31272030] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31272030, Kapcsolat: 28942850
  11. Pfau Christa et al. Az egészséges táplálkozás szerepe és jelentősége. (2018) TÁPLÁLKOZÁSMARKETING 2064-8839 2631-1380 5 1 49-63
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3399892] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3399892, Kapcsolat: 27481574
  12. Müller Anetta et al. A magyarok táplálkozási szokásainak és tápláltsági állapotának jellemzői – Szakirodalmi áttekintés. (2018) TÁPLÁLKOZÁSMARKETING 2064-8839 2631-1380 5 2 45-55
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30421914] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30421914, Kapcsolat: 27851221
  13. Zsótér Brigitta et al. The part of Nébih has in giving information and examination of consumer behaviour according to the relating points. (2017) ANALECTA TECHNICA SZEGEDINENSIA 1788-6392 2064-7964 11 2 22-25
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3327139] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 3327139, Kapcsolat: 27162514
Kontor Enikő et al. Egészségtudatos magatartás a 14−25 év közötti fiatalok körében. (2016) Megjelent: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet pp. 640-649, 3111274
Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[3111274]
  1. Barabásné Kárpáti Dóra et al. Szabadidős tevékenységek vizsgálata egyetemi hallgatók körében. (2022) Megjelent: Tradíció és innováció ötvözete a Nyíregyházi Egyetemen pp. 92-102
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[32901005] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 32901005, Kapcsolat: 31697605
  2. Keller Veronika et al. Vizsgálatok az élelmiszerek egészségességének megítélésével kapcsolatban. (2020) Megjelent: "Kreatív ipar, digitális gazdaság" Kautz Gyula Emlékkonferencia 2019. június 12. elektronikus formában megjelenő kötete pp. 1-13
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[31339981] [Nyilvános]
    Említések száma: 2
    Független, Idéző: 31339981, Kapcsolat: 29064355
  3. Major Lenke et al. Tanítóképzős hallgatók „jelenképe”: Elégedettség, életcél, társas kapcsolatok. (2020) Megjelent: Új nemzedékek értékrendje pp. 116-124
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[31683380] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31683380, Kapcsolat: 29552950
  4. MAJOR Lenke et al. TANÍTÓKÉPZŐS HALLGATÓK EGÉSZSÉGMAGATARTÁSÁNAK VIZSGÁLATA. (2020) Megjelent: Pedagogical Sections. Conference Proceedings pp. 37-51
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[31967097] [Nyilvános]
    Említések száma: 3
    Független, Idéző: 31967097, Kapcsolat: 30010278
  5. Sáringerné Szilárd Zsuzsanna. Innovatív példa a hallgatók egészségformálására a Semmelweis Egyetem Pető András Karon. (2020) EGÉSZSÉGFEJLESZTÉS 1786-2434 2498-6666 61 2 54-62
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31307017] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31307017, Kapcsolat: 29482544
  6. Faragó Beatrix et al. Egészségmenedzsment a nemzetgazdaság elemeként és a Széchenyi István Egyetem korcsoportos egészségmagatartás vizsgálatában. (2020) Megjelent: Okos lét, innováció és digitalizáció – irányok, trendek és következmények. A XXIII. Apáczai-napok Tudományos Konferencia tanulm... pp. 342-355
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[31657570] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31657570, Kapcsolat: 30153781
  7. Pető Dalma et al. Az önkontroll és az étkezési magatartás kapcsolata. (2020) Megjelent: Marketing a digitalizáció korában pp. 403-413
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[31676519] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31676519, Kapcsolat: 29464235
  8. Végh Veronika. A biológiaoktatás szerepe az egészségfejlesztésben középiskolai biológiatanárok és egyetemi hallgatók kérdőíves felmérései alapján. (2020)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[32155620] [Admin láttamozott]
    Említések száma: 2
    Független, Idéző: 32155620, Kapcsolat: 29080928
  9. Faragó Beatrix et al. Az egészségmagatartás hatása az oktatási rendszerben és a munkaerő-piacon. (2019) Megjelent: Pedagógusképzés, oktatás a Kárpát-medencében, társadalmi kontextusok. XXII. Apáczai-napok Tudományos Konferencia tanulmánykötet pp. 314-321
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[31010024] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31010024, Kapcsolat: 31037279
  10. Farkas Noémi Dóra. Az egészséges táplálkozás megítélése a hazai fogyasztók körében. (2019) Megjelent: Válogatás a XXXIV. Országos Tudományos Diákköri Konferencia Közgazdaságtudományi Szekció helyezést elért pályamunkáiból : tanul... pp. 123-134
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[31656323] [Nyilvános]
    Említések száma: 2
    Független, Idéző: 31656323, Kapcsolat: 28437061
  11. Szakály Zsolt Károly. A testi nevelés életkorspecifikus megközelítése a fittségi állapot problémarendszerében. (2019)
    Habilitációs anyag (Disszertáció) | Tudományos[30768631] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30768631, Kapcsolat: 28263836
  12. Pető Dalma et al. An exploratory study of the choice of unhealthy foods of young adults. (2019) Megjelent: Proceedings of the 3rd Central European PhD Workshop on Economic Policy and Crisis Management pp. 208-216
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[31032350] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31032350, Kapcsolat: 29481676
  13. Zsótér Brigitta et al. Halhús-fogyasztási szokások vizsgálata egy szegedi középiskola, valamint egy egyetemi kar hallgatóinak körében. (2018) JELENKORI TÁRSADALMI ÉS GAZDASÁGI FOLYAMATOK 1788-7593 13 1-2 107-113
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3392987] [Egyeztetett]
    Említések száma: 2
    Független, Idéző: 3392987, Kapcsolat: 27453159
  14. Zsótér Brigitta et al. Felmérés az ÁFA-csökkentés halhúsfogyasztásra gyakorolt hatásáról egy szegedi középiskola tanulói körében. (2018) JELENKORI TÁRSADALMI ÉS GAZDASÁGI FOLYAMATOK 1788-7593 13 3-4 59-70
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30437320] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 30437320, Kapcsolat: 28268421
  15. Ács Eszter. Examination of fish consumption habits among students of a secondary school in Szeged and of a university faculty. (2018) REVIEW ON AGRICULTURE AND RURAL DEVELOPMENT 2063-4803 2677-0792 7 1-2 121-126
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31272030] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31272030, Kapcsolat: 28942858
  16. Pető Dalma et al. Az egészségtelen ételek választásának feltáró vizsgálata. (2018) Megjelent: A hatékony marketing pp. 117-127
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[31354076] [Nyilvános]
    Említések száma: 2
    Független, Idéző: 31354076, Kapcsolat: 27617051
  17. Baka Máté. Gyorséttermi étkezés hatása szervezetünkre. (2017)
    Nem besorolt (Egyéb) | Tudományos[27426150] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27426150, Kapcsolat: 27426150
  18. Pető Dalma et al. A közösségi média hatása a fiatalok táplálkozási szokásaira. (2017) Megjelent: Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás pp. 369-379
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[3285016] [Admin láttamozott]
    Említések száma: 2
    Független, Idéző: 3285016, Kapcsolat: 27185140
Soós M et al. A viselkedésváltozás szintjei a testtömeg-menedzselés folyamatában – élelmiszerfogyasztás és fizikai aktivitás. (2016) TÁPLÁLKOZÁSMARKETING 2064-8839 3 2 19-28, 3187803
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3187803]
  1. Pfau Christa et al. Az egészséges táplálkozás szerepe és jelentősége. (2018) TÁPLÁLKOZÁSMARKETING 2064-8839 2631-1380 5 1 49-63
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3399892] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3399892, Kapcsolat: 29757748
  2. Biacs Péter Ákos. Funkcionális élelmiszerek előállítása, forgalmazása és fogyasztása Magyarországon. (2017) TÁPLÁLKOZÁSMARKETING 2064-8839 2631-1380 4 1-2 3-6
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3348140] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3348140, Kapcsolat: 27428369
Szakály Z et al. A felárfizetési hajlandóságot befolyásoló tényezők elemzése funkcionális élelmiszereknél.. (2016) GAZDÁLKODÁS 0046-5518 60 4 305-321, 3126601
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3126601]
  1. Füzesi István et al. Consumer acceptance of Blockchain-Based Traceability Systems in Food Supply Chains. (2020) AGRÁRINFORMATIKA / JOURNAL OF AGRICULTURAL INFORMATICS 2061-862X 11 1 9-23
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31385310] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31385310, Kapcsolat: 30150962
Szakály Zoltán et al. Role of labels referring to quality and country of origin in food consumers’ decisions. (2016) ACTA ALIMENTARIA: AN INTERNATIONAL JOURNAL OF FOOD SCIENCE 0139-3006 1588-2535 45 3 323-330, 2817278
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2817278]
  1. Kuti Beatrix et al. Élelmiszerek származási országának és eredethelyének jelölési szabályozása az Európai Unióban. (2022) MAGYAR ÁLLATORVOSOK LAPJA 0025-004X 144 1 45-48
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32613829] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 32613829, Kapcsolat: 31428583
  2. Thøgersen J. et al. CONSUMER UNDERSTANDING OF ORIGIN LABELLING ON FOOD PACKAGING. (2022)
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[33101414] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 33101414, Kapcsolat: 31702224
  3. Botos Szilvia et al. TERMÉKINFORMÁCIÓK SZEREPE AZ ÉLELMISZER-VÁLASZTÁSBAN - A DEBRECENI EGYETEM HALLGATÓINAK ATTITŰDVIZSGÁLATA ÉS A TUDATOS VÁSÁRLÁST TÁMOGATÓ APPLIKÁCIÓK LEHETŐSÉGEI. (2021) EGÉSZSÉGFEJLESZTÉS 1786-2434 2498-6666 62 1 4-16
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31902195] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31902195, Kapcsolat: 30202016
  4. Czine Péter et al. The Impact of the Food Labeling and Other Factors on Consumer Preferences Using Discrete Choice Modeling—The Example of Traditional Pork Sausage. (2020) NUTRIENTS 2072-6643 12 6
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31345688] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31345688, Kapcsolat: 29040644
  5. Jancsó Zoltán et al. Care management of patients with high cardiovascular risk in Hungary an international and Hungarian longitudinal comparison of target level achievement. (2020) BMC FAMILY PRACTICE 1471-2296 21 1
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31309516] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31309516, Kapcsolat: 28995920
  6. Czine Péter et al. A fogyasztói magatartás elemzése feltételes választási modellekkel – a mangalicakolbász példáján. (2020) KÖZGAZDASÁGI SZEMLE 0023-4346 67 5 474-494
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31306880] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31306880, Kapcsolat: 28995678
  7. Berke Szilárd et al. VALUE CREATION AND MARKETING STRATEGY OF THE CSÍKI BEER BRAND. (2018) Megjelent: 14th Annual International Conference on Economics and Business: CHALLENGES IN THE CARPATHIAN BASIN pp. 148-159
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[30397331] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30397331, Kapcsolat: 27809923
  8. Velčovská Šárka et al. Generation Y Perceptions and Expectations of Food Quality Labels in the Czech Republic and Poland. (2018) ACTA UNIVERSITATIS AGRICULTURAE ET SILVICULTURAE MENDELIANAE BRUNENSIS 1211-8516 2464-8310 66 1 325-334
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31661644] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31661644, Kapcsolat: 29528518
  9. Morales L. E. et al. Branding fresh food: Who is willing to pay more for beef?. (2017) ACTA ALIMENTARIA: AN INTERNATIONAL JOURNAL OF FOOD SCIENCE 0139-3006 1588-2535 46 4 395-402
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[26872577] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26872577, Kapcsolat: 26872577
  10. Martina Chalupová et al. Regional Food Preference and Awareness of Regional Labels in Vysočina Region (Czech Republic). (2016) EUROPEAN COUNTRYSIDE 1803-8417 8 2 109-122
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[26466820] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26466820, Kapcsolat: 26466820
Gál Tímea et al. Applying new innovative market research methods in the innovation process of new products. (2017) INTERNATIONAL JOURNAL OF ENGINEERING AND MANAGEMENT SCIENCES / MŰSZAKI ÉS MENEDZSMENT TUDOMÁNYI KÖZLEMÉNYEK 2498-700X 2 3 56-69, 3244459
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3244459]
  1. Zsótér Brigitta et al. The part of Nébih has in giving information and examination of consumer behaviour according to the relating points. (2017) ANALECTA TECHNICA SZEGEDINENSIA 1788-6392 2064-7964 11 2 22-25
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3327139] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 3327139, Kapcsolat: 27162174
Gál Tímea et al. Egészségtudatos táplálkozással kapcsolatos fogyasztói insight-ok feltárása netnográfiával – Esettanulmány. (2017) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 48 4 42-50, 3207147
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3207147]
  1. BALOGH-KARDOS V. et al. Webáruházák fogyásztoi megítelesenek vizsgálátá netnográfiávál á COVID-19 idoszákárá eso Bláck Fridáy kámpány álátt. (2022) International Journal of Engineering and Management Sciences 2060-6869 7 1 p. 33
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32780192] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32780192, Kapcsolat: 31238541
  2. Krisztik-Pető Dalma. An examination of obesity in terms of eating behavior and selfcontrol. (2022) Megjelent: Proceedings of the European Union’s Contention in the Reshaping Global Economy pp. 328-344
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[32894871] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32894871, Kapcsolat: 31652025
  3. Krisztik-Pető Dalma. Fiatal fogyasztók evési magatartásának és önkontrolljának vizsgálata az egészségtudatos magatartás tükrében. (2021) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 55 2 37-45
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32494145] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32494145, Kapcsolat: 30867169
  4. Juhász-Kis Virág Judit et al. Fenntarthatóság a HORECA ágazatban - netnográfia felmérések alapján. (2021) Jelenkori Társadalmi és Gazdasági Folyamatok 2676-9867 16 3-4 35-43
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32707523] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 32707523, Kapcsolat: 31149768
  5. Pető Dalma et al. Az "utolsó csoki" már túl késő: Szülők és gyermekek eltérő véleménye a gyermekek táplálkozási szokásait illetően [The ‘last piece of chocolate’ is too late – investigating differences in parents’ and children’s opinions of the child’s eating behaviour]. (2021) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 52 3 2-12
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31907942] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31907942, Kapcsolat: 29904096
  6. Keller Veronika et al. Hitek és tévhitek a növényi alapú étrendről egy online kutatás eredményei alapján. (2020) TÁPLÁLKOZÁSMARKETING 2064-8839 2631-1380 7 2 65-77
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31793712] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31793712, Kapcsolat: 29756393
  7. Lendvai Edina et al. Egészségtudatosság, élelmiszerekkel kapcsolatos ismeretek – egy kvantitatív kutatás eredményei. (2020) Megjelent: Marketing a digitalizáció korában pp. 383-392
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[31819710] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31819710, Kapcsolat: 30127366
  8. Maró Zalán Márk et al. The Position of the EU Organic Label Among Hungarian Consumers - Factors of Awareness and Regular Shopping. (2019) REVIEW ON AGRICULTURE AND RURAL DEVELOPMENT 2063-4803 2677-0792 8 1-2 175-180
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31357170] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31357170, Kapcsolat: 29882796
  9. Török Áron et al. Minőségjelzős élelmiszerek helyzete és kilátásai Magyarországon – Az EU biocímke esete. (2019) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 50 10 13-25
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30849754] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 30849754, Kapcsolat: 29918633
  10. Vincze Dalma. Élmények a fiatal fogyasztók közösségi média posztjaiban. (2019) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 53 EMOK klsz 57-68
    Utánközlés (Folyóiratcikk) | Tudományos[31169917] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31169917, Kapcsolat: 29534009
  11. Malota Erzsébet et al. „Az vagy, amit megeszel”: A hazai fogyasztók egészséges táplálkozással kapcsolatos percepciói és attitűdjei. (2019) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 50 1 80-88
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30409103] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 30409103, Kapcsolat: 29031367
  12. Kántor Barbara et al. Paraetnográfia?!: Az etnográfia szerepe az üzleti világ szociokulturális jelenségeinek megismerésében. (2018) REPLIKA 0865-8188 106-107 165-183
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30391283] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 30391283, Kapcsolat: 27841090
  13. Szatmári Tamás. Élelmiszervásárlási szokások vizsgálata különböző bolttípusok esetén. (2017)
    Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb) | Tudományos[27272711] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27272711, Kapcsolat: 27272711
Soós Mihály. A helyi (lokális) élelmiszer-marketing összefüggésrendszere. (2017) Megjelent: Élelmiszer-marketing pp. 513-518, 3247207
Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[3247207]
  1. Zsótér Brigitta et al. Halhús-fogyasztási szokások vizsgálata egy szegedi középiskola, valamint egy egyetemi kar hallgatóinak körében. (2018) JELENKORI TÁRSADALMI ÉS GAZDASÁGI FOLYAMATOK 1788-7593 13 1-2 107-113
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3392987] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 3392987, Kapcsolat: 27453173
  2. Zsótér Brigitta et al. The part of Nébih has in giving information and examination of consumer behaviour according to the relating points. (2017) ANALECTA TECHNICA SZEGEDINENSIA 1788-6392 2064-7964 11 2 22-25
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3327139] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 3327139, Kapcsolat: 27162535
Soós Mihály et al. A marketingkommunikációs eszközök szerepe. (2017) Megjelent: Élelmiszer-marketing pp. 346-361, 3247208
Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[3247208]
  1. Gárdonyi Gergely. Turista a bűnügyi helyszínen. (2020) Megjelent: IV. TURIZMUS ÉS BIZTONSÁG NEMZETKÖZI TUDOMÁNYOS KONFERENCIA TANULMÁNYKÖTET pp. 167-173
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[31335181] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31335181, Kapcsolat: 30959102
  2. Németh Kornél et al. Érzed, látod, vagy csak hallasz róla?: A klímaváltozás kérdéskörének generációs megközelítései. (2019) Megjelent: Innovációs kihívások a XXI. században pp. 275-285
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[31031945] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31031945, Kapcsolat: 29537736
  3. Péter Erzsébet et al. A különböző generációk fogyasztói szokásainak elemzése a Dunántúli térségben. (2019) Megjelent: Innovációs kihívások a XXI. században pp. 323-332
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[31031930] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31031930, Kapcsolat: 29537735
Szakály Z. et al. Az élelmiszerfogyasztói magatartás változása. Nébih kerekasztal rendezvény. 2020. június 11.. (2020), 32053668
Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb) | Tudományos[32053668]
  1. Jakopánecz Eszter. #maradjotthon: Koronás élet – A megváltozott élet a COVID-19 járvány ideje alatt. Nagyszámú mélyinterjús kutatás eredményei. (2020) Megjelent: Marketing a digitalizáció korában pp. 317-327
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[31605721] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31605721, Kapcsolat: 30127342
Szakály Z. et al. „Karanténkutatás” A koronavírus által okozott jár-ványügyi helyzet hatása az élelmiszerfogyasztókra. V. NÉBIH Kerekasztal 2020. július 11.. (2020), 32053641
Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb) | Tudományos[32053641]
  1. Soós Gabriella. A COVID-19 pandémia hatása a fogyasztói magatartásra a járvány kezdeti szakaszában, különös tekintettel a home office-ban dolgozókra. (2020) Megjelent: Marketing a digitalizáció korában p. 283
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[32053655] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32053655, Kapcsolat: 30127305
Szakály Zoltán et al. Examination of the Eating Behavior of the Hungarian Population Based on the TFEQ-R21 Model. (2020) NUTRIENTS 2072-6643 12 11 1-19, 31660930
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31660930]
  1. Malkki-Keinänen Katriina et al. Psychometric evaluation of three-factor eating questionnaire -R18 in aging Finnish men with increased risk for type 2 diabetes. (2022) NUTRITION AND HEALTH 0260-1060 1 p. 026010602211121
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32989253] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32989253, Kapcsolat: 31533572
  2. Lakner Zoltán et al. Towards Understanding the Food Consumer Behavior–Food Safety–Sustainability Triangle: A Bibliometric Approach. (2021) SUSTAINABILITY 2071-1050 13 21
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32481335] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 32481335, Kapcsolat: 30862334
  3. Illés Bálint Csaba et al. Food Safety and Sanitation Implementation Impasse on Adolescents in Kenyan High Schools. (2021) INTERNATIONAL JOURNAL OF ENVIRONMENTAL RESEARCH AND PUBLIC HEALTH 1661-7827 1660-4601 18 3 1-15
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31842860] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31842860, Kapcsolat: 29813394
2022-09-27 01:14