Vadas József. Design felső fokon: Ipari formatervező-képzés a Magyar Iparművészeti Egyetemen. (2005) ISBN:9637164804, 1354394
Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[1354394]
  1. Dvorszky Hedvig. Dvorszk DFF. Design Felső Fokon. (2006) MAGYAR IPARMŰVÉSZET 1217-839X 1588-0591 1 67-68
    Folyóiratcikk[21074874] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 21074874, Kapcsolat: 21074874
Cosovan Attila. DISCO: ejtsd dizájnkommunikáció (...). (2009) ISBN:9789630676465, 3145275
Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[3145275]
  1. Horváth Dóra. Tánc. Reklám. Szándék. Közlés. (2018) Megjelent: MMDC terelő pp. 101-113
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[30370465] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30370465, Kapcsolat: 27778485
  2. Horváth Daniella Dominika. Design és Oktatás: Egy kreatívan irányított kapcsolatteremtés. (2018) Megjelent: MMDC terelő pp. 113-120
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[30370535] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30370535, Kapcsolat: 27778475
  3. Horváth Dóra et al. Előszavak és előképek: Vendégszerkesztői előszövegezés. (2017) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 48 4 2-3
    Ismertetés (Folyóiratcikk) | Tudományos[3216276] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3216276, Kapcsolat: 26973351
  4. Kapitány Ágnes et al. Alternatív életstratégiák értékvonatkozásai és azok integratív szerepe. (2016) SOCIO.HU : TÁRSADALOMTUDOMÁNYI SZEMLE 2063-0468 2016 1 1-26
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3113727] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3113727, Kapcsolat: 26233957
  5. Kapitány Ágnes et al. Alternatív életstratégiák -- néhány jellegzetes modell. (2015) KULTÚRA ÉS KÖZÖSSÉG 0133-2597 2014 4 59-73
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2943303] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2943303, Kapcsolat: 26233954
  6. Kapitány Ágnes et al. Alternatív életstratégiák – „élettanulságok”. (2014)
    Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb) | Tudományos[25565748] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25565748, Kapcsolat: 26233947
  7. Kapitány Ágnes et al. A "szellemi termelési mód". (2013) ISBN:9789630972703
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[2214351] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2214351, Kapcsolat: 26233951
  8. Kapitány Ágnes et al. A kilencvenes évek és a 2000. utáni évek művészetének néhány jellegzetessége III.. (2013) KULTÚRA ÉS KÖZÖSSÉG 0133-2597 4 4 29-41
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2518823] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2518823, Kapcsolat: 26233968
  9. Kapitány Ágnes et al. A kilencvenes évek és a 2000. utáni évek művészetének néhány jellegzetessége II. (2013) KULTÚRA ÉS KÖZÖSSÉG 0133-2597 4 2 23-37
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2483090] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2483090, Kapcsolat: 26233967
Cosovan A. et al. Image for KAB. (2013), 3294340
Kép (Alkotás) | Művészeti[3294340]
  1. Laki T. Development of Integrated Public Administration Custom Services in Hungary. (2015) Megjelent: Assistive Technology: Building Bridges pp. 724-729
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[26976017] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26976017, Kapcsolat: 26976017
Attila Cosovan. The Sustainable Identity of Clichés [A közhely fenntartható identitása]. (2015) Megjelent: Sustainable identities pp. 94-99, 3145715
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[3145715]
  1. Mitev Ariel. Márkák szociálpszichológiája. (2016) Megjelent: Márkamenedzsment pp. 56-73
    Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[3125368] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3125368, Kapcsolat: 26308184
Cseke Szilárd et al. Hungary- Sustainable Identities. (2015), 3206319
Kép (Alkotás) | Művészeti[3206319]
  1. German Kinga et al. Sustainable Identities. (2017) Megjelent: A' Design Award and Communication: Winner Designers 2015-2016 pp. 111-111
    Műtárgyleírás (Könyvrészlet) | Nem besorolt jellegű[26484048] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26484048, Kapcsolat: 26484048
  2. Bódi Kinga. Úszó tárlatok: Beszélgetések az egykor Velencei Biennálén részt vevő magyar képzőművészekkel, kurátorokkal, nemzeti biztosokkal – 24. rész – Kérdések Uhl Gabriella művészettörténészhez. (2016) BALKON: KORTÁRS MŰVÉSZETI FOLYÓIRAT 1216-8890 23 6 4-10
    Publicisztika (Folyóiratcikk) | Tudományos[3117470] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3117470, Kapcsolat: 26484062
  3. Frank Scott. Kinga German: Sustainable Identities: Design Interviews. (2016)
    Ismertetés/Katalógus (Egyéb) | Közérdekű[26484059] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26484059, Kapcsolat: 26484059
  4. Schneider Ákos. Fenntartható Identitások a Velencei Képzőművészeti Biennálén: Beszélgetés German Kinga kurátorral és Cseke Szilárd képzőművésszel. (2016) DESIGNISSO 2016 január 27. p. 1
    Publicisztika (Folyóiratcikk) | Ismeretterjesztő[26484066] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26484066, Kapcsolat: 26484066
  5. Samia Lilla. Sustainable Identities-Hungarian Pavilion: Self Definning Processes of identity formation at La Biennale di Venezia. (2015) Kalimat 10 p. 1
    Műkritika (Folyóiratcikk) | Nem besorolt jellegű[26484072] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26484072, Kapcsolat: 26484072
Cosovan Attila et al. Emóció-Ráció: Tervezés-Vezetés: Designkommunikáció. (2016) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 47 3 36-45, 3044963
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3044963]
  1. Megyeri Gábor et al. Hidakból teremtett emlékek, avagy kísérlet egy innovatív tárgy megalkotására a B-bridge koncepción keresztül. (2020) TURIZMUS BULLETIN 1416-9967 20 3 4-12
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31265891] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31265891, Kapcsolat: 29498157
  2. Fehér Péter et al. Identifying digital investing services using design thinking methodology. (2019) Megjelent: 2019 13th International Conference on Software, Knowledge, Information Management and Applications (SKIMA) pp. 1-8
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[31296598] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31296598, Kapcsolat: 29011075
  3. Merkl Márta. A food design mint társadalmi és gazdasági katalizátor. (2019) Megjelent: DMMD ADAPTER pp. 113-118
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[31201925] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31201925, Kapcsolat: 28498693
  4. Horváth Daniella Dominika. Design és Oktatás: Egy kreatívan irányított kapcsolatteremtés. (2018) Megjelent: MMDC terelő pp. 113-120
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[30370535] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30370535, Kapcsolat: 27778479
  5. Kádár Beáta. A felsőoktatási marketing tapasztalatai és a munkaerőpiaci összefüggések Románia - Erdélyben. (2018)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[30446565] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 30446565, Kapcsolat: 27876563
  6. Péter Fehér et al. Using Design Thinking to Identify Banking Digitization Opportunities – Snapshot of the Hungarian Banking System. (2017) Megjelent: 30th Bled eConference pp. 151-167
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[3328159] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3328159, Kapcsolat: 30831497
  7. Fehér Péter. Using Design Thinking to identify banking digitization opportunities. (2017) Megjelent: 30th Bled eConference: Digital Transformation – From Connecting Things to Transforming Our Lives pp. 151-168
    Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos[26944524] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26944524, Kapcsolat: 26944524
  8. Kenesei Zsófia et al. Service experience design, avagy a szolgáltatások tervezésének új kihívásai. (2017) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 48 2 53-66
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3184554] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3184554, Kapcsolat: 26959557
Cosovan Attila et al. Tervező művész(ek) a közgazdászképzésben. (2016) Megjelent: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet pp. 257-266, 3125152
Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[3125152]
  1. Németh Edit et al. Tervezői képzések marketing-, és menedzsment aspektusai. (2018) Megjelent: A hatékony marketing pp. 915-925
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[3408938] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3408938, Kapcsolat: 27724002
  2. Mitev Ariel et al. Oktatás oktatók nélkül. (2017) Megjelent: Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás pp. 604-612
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[3261301] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3261301, Kapcsolat: 26945418
Cosovan Attila et al. A designkommunikáció antropológiai megközelítése: a kreatív alkotói kapcsolatteremtés rítusa. (2018) REPLIKA 0865-8188 106-107 233-245, 30391307
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30391307]
  1. Fekete Balázs et al. Mapping dynamism in visual identities applied in destination marketing. (2021) Megjelent: “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference pp. 8-19
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[32217121] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 32217121, Kapcsolat: 30798236
  2. Galla Daniella Dominika. Gyerekek. Otthon. Együttműködés. Kreativitás [Children. Home. Co-Operation. Creativity]: A designkommunikáció, mint a soft készségek fejlesztését támogató oktatásmódszertani eszköz [Designcommunication as an educational methodological tool to support the development of soft skills]. (2021)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[32087079] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 32087079, Kapcsolat: 30844682
  3. Megyeri Gábor et al. 3S Traveling – Turizmus a poszt-Covid19 érában. (2021) TURIZMUS BULLETIN 1416-9967 21 4 52-62
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32557481] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 32557481, Kapcsolat: 30989255
  4. Nagy Ákos et al. Miért nem vonzó a lassú, mikor vágyunk rá? Életstílus csoportok kutatása szemiotikai megközelítéssel. (2020) JEL-KÉP: KOMMUNIKÁCIÓ KÖZVÉLEMÉNY MÉDIA 0209-584X 9 4 79-94
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31904222] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31904222, Kapcsolat: 29920139
  5. Megyeri Gábor et al. Hidakból teremtett emlékek, avagy kísérlet egy innovatív tárgy megalkotására a B-bridge koncepción keresztül. (2020) TURIZMUS BULLETIN 1416-9967 20 3 4-12
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31265891] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31265891, Kapcsolat: 29498159
  6. Merkl Márta. A food design mint társadalmi és gazdasági katalizátor. (2019) Megjelent: DMMD ADAPTER pp. 113-118
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[31201925] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31201925, Kapcsolat: 28498727
Horváth Dóra et al. Beyond the Scope of Design thinking: DesignCommunication. (2018) Megjelent: The 21st dmi Academic Design Management Conference: Proceedings pp. 653-662, 30310504
Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[30310504]
  1. Merkl Márta. A food design mint társadalmi és gazdasági katalizátor. (2019) Megjelent: DMMD ADAPTER pp. 113-118
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[31201925] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31201925, Kapcsolat: 28449917
Horváth Dóra et al. Tanulás-munka interface. A valós idejű találkozások jelentősége a digitális oktatási környezetben. (2018) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 49 12 67-77, 30346522
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30346522]
  1. Neulinger Ágnes. Reflexivity and Inclusiveness in Curriculum Development: The Experience of a Master's Class. (2021) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 51 7 30-39
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32104147] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 32104147, Kapcsolat: 30208635
  2. Nagy Andrea Magda et al. Ipar 4.0 a gazdaságtudományokban: A nemzetközi és hazai szakirodalom bibliometriai elemzése. (2021) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 52 4 63-79
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31961672] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31961672, Kapcsolat: 30830643
  3. Stohl Róbert. „Így neveld a sárkányodat!” – A Z generáció képzési és tanulási szokásairól. (2021) HONVÉDSÉGI SZEMLE: A MAGYAR HONVÉDSÉG KÖZPONTI FOLYÓIRATA 2060-1506 2732-3226 149 2 116-127
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31932530] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31932530, Kapcsolat: 30830644
Horváth Dóra et al. #Visual #Communication #Development: Visual Communication Project Integrated into the Education of Future Economists. (2018) Megjelent: 8th Budapest Visual Leaning Conference: Communication – Culture – Consciousness p. 19, 3370727
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos[3370727]
  1. Neulinger Ágnes. Reflexivity and Inclusiveness in Curriculum Development: The Experience of a Master's Class. (2021) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 51 7 30-39
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32104147] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 32104147, Kapcsolat: 30830652
Namaz Lachin et al. Városmárka-hűség: melyek a Budapesti márkahűséget befolyásoló legfőbb tényezők?. (2018) TURIZMUS BULLETIN 1416-9967 18 4 4-13, 30376900
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30376900]
  1. Megyeri Gábor et al. Hidakból teremtett emlékek, avagy kísérlet egy innovatív tárgy megalkotására a B-bridge koncepción keresztül. (2020) TURIZMUS BULLETIN 1416-9967 20 3 4-12
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31265891] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31265891, Kapcsolat: 29498161
2022-06-26 02:03