{ "labelLang" : "hun", "responseDate" : "2024-03-29 08:21", "paging" : { "last" : false, "first" : true, "totalPages" : 4, "totalElements" : 400, "totalUncutElements" : 400, "totalEstimatedElements" : 50, "size" : 100, "number" : 1, "numberOfElements" : 100, "sort" : [ { "direction" : "ASC", "property" : "publication.publishedYear", "ascending" : true }, { "direction" : "ASC", "property" : "publication.label", "ascending" : true }, { "direction" : "ASC", "property" : "publication.mtid", "ascending" : true }, { "direction" : "DESC", "property" : "related", "ascending" : false }, { "direction" : "ASC", "property" : "mtid", "ascending" : true } ] }, "content" : [ { "otype" : "Citation", "mtid" : 22452041, "status" : "APPROVED", "published" : true, "unhandledTickets" : 0, "oldTimestamp" : "2018-09-14T10:09:15.000+0000", "deleted" : false, "oldId" : 12452041, "lastRefresh" : "2022-02-13T06:36:39.932+0000", "lastModified" : "2018-10-19T16:11:27.837+0000", "created" : "2012-07-17T08:50:38.000+0000", "adminApproved" : "2014-04-22T12:52:37.000+0000", "adminApprover" : { "otype" : "Admin", "mtid" : 10023097, "link" : "/api/admin/10023097", "label" : "Bella Szilvia (SZE admin)", "familyName" : "Bella", "givenName" : "Szilvia", "published" : true, "oldId" : 10023097, "snippet" : true }, "publication" : { "otype" : "BookChapter", "mtid" : 1347218, "link" : "/api/publication/1347218", "label" : "Józsa L et al. A banki szolgáltatásokról egy vizsgálat tükrében. (1992) Megjelent: Marketing a gyakorlatban pp. 162-168", "core" : true, "citation" : false, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 31, "link" : "/api/publicationtype/31", "label" : "Egyéb konferenciaközlemény", "code" : 31, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 4, "published" : true, "oldId" : 31, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000197, "link" : "/api/subtype/10000197", "label" : "Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)", "name" : "Konferenciaközlemény", "nameEng" : "Conference paper", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 31, "link" : "/api/publicationtype/31", "label" : "Egyéb konferenciaközlemény", "code" : 31, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 4, "published" : true, "oldId" : 31, "snippet" : true }, "listPosition" : 452, "published" : true, "oldId" : 10000197, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "title" : "A banki szolgáltatásokról egy vizsgálat tükrében", "identifiers" : [ ], "publishedAt" : [ ], "pageLength" : 7, "publishedYear" : 1992, "foreignEdition" : false, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : true, "conferencePublication" : true, "published" : true, "oldId" : 1347218, "snippet" : true }, "publicationMtid" : 1347218, "related" : { "otype" : "BookChapter", "mtid" : 23098176, "link" : "/api/publication/23098176", "label" : "Bátor Attila. Kereskedelmi bankok ügyfélkörének döntéshozatala. (2003) Megjelent: Totális marketing avagy A marketing kiteljesedése pp. 11-17", "core" : false, "citation" : true, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000312, "link" : "/api/subtype/10000312", "label" : "Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)", "name" : "Konferenciaközlemény", "nameEng" : "Conference paper", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "listPosition" : 228, "published" : true, "oldId" : 10000312, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "title" : "Kereskedelmi bankok ügyfélkörének döntéshozatala", "identifiers" : [ ], "publishedAt" : [ ], "pageLength" : 7, "publishedYear" : 2003, "foreignEdition" : false, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : true, "conferencePublication" : true, "nationalOrigin" : true, "published" : true, "oldId" : 13098176, "snippet" : true }, "relatedMtid" : 23098176, "source" : "kézi felvitel", "externalCitation" : true, "externalCitationOK" : false, "mentionCount" : 1, "link" : "/api/citation/22452041", "label" : "Bátor Attila. Kereskedelmi bankok ügyfélkörének döntéshozatala. (2003) Megjelent: Totális marketing avagy A marketing kiteljesedése pp. 11-17", "template" : "