Mrázik Julianna. Normatudat - nyelvi norma. (2000) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 10 5 110-114, 1403692
Recenzió/kritika (Folyóiratcikk) | Tudományos[1403692]
  1. Géczi János. Az iskola kultúrája: nevelés és tudomány. (2006) ISBN:9638674547
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[1338720] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1338720, Kapcsolat: 24875812
Géczi János et al. A romákkal kapcsolatos beállítódás vizsgálata. (2001) KÖZNEVELÉS 0133-0969 57 35 p. 7, 1340377
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1340377]
  1. Molnár Mária. A cigányokkal kapcsolatos beállítódás vizsgálata általános iskolai tanárok körében. (2010) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 60 3-4 187-200
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2730589] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2730589, Kapcsolat: 21065960
Géczi János et al. Romákkal kapcsolatos beállítódások tanárjelöltek körében. (2001) Megjelent: Romológia a felsőoktatásban és a kutatásban pp. 58-64, 1339800
Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[1339800]
  1. Fábiánné Andrónyi Katalin. Értelem és érzelem: Mit tudnak és mit gondolnak a tanító szakos hallgatók a cigányságról. (2014) Megjelent: A tanítóképzés múltja, jelene III. pp. 11-23
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[24520813] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24520813, Kapcsolat: 24520813
  2. Gidáné Orsós Erzsébet. Útkeresés: A cigányok múltja, jelene és jövője. (2007) ISBN:9789639687202
    Oktatási anyag (Könyv) | Oktatási[2174663] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2174663, Kapcsolat: 24908829
Mrázik Julianna. Egy lehetséges tartalomelemzési akcióról - pedagógiai kreatológiai vizsgálódások tanárszakos hallgatók körében. (2001) ACTA PAEDAGOGICA 1587-7833 1 1 p. 36, 2920447
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2920447]
  1. Bohár András. Filozófiai nézőpontok. A kultúraközvetítés perspektivikus igényeiről. (2001) ISBN:9637596119
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[23061813] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23061813, Kapcsolat: 25329189
Géczi János et al. A romákkal kapcsolatos beállítódás vizsgálata tanárjelöltek körében. (2002) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 102 1 31-61, 1334661
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1334661]
  1. Nemes Gyöngyi. The benefits of teaching training: A self-study research (continued). (2020) Megjelent: Prevenció, intervenció és kompenzáció pp. 387-398
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[31376837] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31376837, Kapcsolat: 29490191
  2. Kovács Edina. Tanárképzésben részt vevő hallgatók romákkal kapcsolatos elképzeléseinek vizsgálata. (2018) Megjelent: Innováció, kutatás, pedagógusok pp. 626-636
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[3376978] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3376978, Kapcsolat: 27421307
  3. Kovács Edina. Pedagógushallgatók romákkal kapcsolatos elképzeléseinek vizsgálata. (2018) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 28 3-4 3-11
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30324631] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30324631, Kapcsolat: 27726781
  4. Zank Ildikó. Akciókutatásba ágyazott, reflektív-kooperatív tanárikompetencia-fejlesztés. (2018) Megjelent: Innováció, kutatás, pedagógusok pp. 163-174
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[30681562] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30681562, Kapcsolat: 27420827
  5. Bereczky Krisztina et al. Pedagógusok nézeteinek és tapasztalatainak vizsgálata egy deszegregációs intézkedéssel összefüggésben.. (2013) Megjelent: A szegedi és hódmezővásárhelyi deszegregációt támogató Hallgatói Mentorprogram. Öt év tapasztalatai pp. 131-155
    Utánközlés (Könyvrészlet) | Tudományos[2488208] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 2488208, Kapcsolat: 24921450
  6. Fejes József Balázs et al. Pedagógusképzés és hátránykompenzálás.. (2013) Megjelent: A szegedi és hódmezővásárhelyi deszegregációt támogató Hallgatói Mentorprogram. Öt év tapasztalatai pp. 171-188
    Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[2488209] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 2488209, Kapcsolat: 24521527
  7. Fejes József. Pedagógusjelöltek felkészítése hátrányos helyzetű tanulók integrált oktatására. (2011)
    Nem besorolt (Egyéb) | Tudományos[24808473] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24808473, Kapcsolat: 24875634
  8. Balázs Ákos. A szegedi Hallgatói Mentorprogram. (2011) TANÍ-TANI ONLINE 2011. máj. 20. p. online
    Ismertetés (Folyóiratcikk) | Ismeretterjesztő[22325172] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 22325172, Kapcsolat: 22325172
  9. Bereczky Krisztina et al. Pedagógusok nézeteinek és tapasztalatainak vizsgálata egy deszegregációs intézkedéssel összefüggésben. (2010) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 110 4 329-354
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1805736] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 1805736, Kapcsolat: 24874751
  10. Molnár Mária. A cigányokkal kapcsolatos beállítódás vizsgálata általános iskolai tanárok körében. (2010) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 60 3-4 187-200
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2730589] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2730589, Kapcsolat: 24909658
  11. Julesz Máté. Környezeti nevelés. (2008) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 18 11-12 101-110
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1295151] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 1295151, Kapcsolat: 20971637
  12. Ács Zoltán. A zoopedagógia elméleti és gyakorlati kérdései. (2008)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[24521422] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24521422, Kapcsolat: 24521422
  13. Takács Viola. Tanár szakos hallgatók véleménye cigányokról. (2007) Megjelent: Pedagógián innen és túl p. 524
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[20971639] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20971639, Kapcsolat: 20971636
  14. Takács V. Tanár szakos hallgatók véleménye romákról. (2005) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 11 14-26
    Folyóiratcikk | Tudományos[20505231] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20505231, Kapcsolat: 20971635
  15. Fejes József Balázs. Roma tanulók motivációját befolyásoló tényezők. (2005) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 15 11 3-13
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1413720] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 1413720, Kapcsolat: 24521435
Mrázik Julianna. Médiumpedagógia: A médiumok alkalmazása az oktatásban. (2006) Megjelent: Tananyagok a pedagógia szakos alapképzéshez pp. 236-252, 1365994
Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[1365994]
  1. Gratzer Gábor. Prevenciós médiatár. (2011)
    Nem besorolt (Egyéb) | Közérdekű[24528042] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 24528042, Kapcsolat: 24528042
  2. Berek Sándor. A cigány/roma identitás és a cigány reprezentációk néprajzi vonatkozásai.. (2011)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[3203432] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3203432, Kapcsolat: 24874913
  3. Gyuris István. Az információelmélet, a kibernetikai és a rendszerelmélet hatása az oktatás során végbemenő kommunikációs folyamatra. (2007) Megjelent: Oktatástechnológia jegyzet
    Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[24528041] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 24528041, Kapcsolat: 24528041
Mrázik Julianna. A hazai pedagógusok problémái. (2007) SCIENTIA PANNONICA 2060-3819 3 2, 1403724
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1403724]
  1. Orgoványi-Gajdos Judit. Mentális modellek a tanári problémamegoldó kompetencia fejlesztéséhez. (2014) Megjelent: „Hiteles(ebb) tudományos prezentációk” : PEME VIII. Ph.D. - Konferencia pp. 106-113
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2830048] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2830048, Kapcsolat: 24530368
  2. Péter-Szarka Szilvia. Pszichológiai szempontok érvényesítése általános iskolásoknak szánt oktatóprogramokban. (2010) Megjelent: Képességfejlesztés digitális tananyaggal pp. 55-68
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2112595] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2112595, Kapcsolat: 24520837
  3. Vajda Zsuzsanna. Fegyelemhiány az iskolában. (2010) ÚJ KATEDRA 0865-6177 2010 3. Különszám 9-15
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[21115961] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 21115961, Kapcsolat: 21115961
Mrázik Julianna. Teachers-problems-teachers’ problems: What is considered as a problem, among the main teacher activities, by Hungarian teachers. (2009) JOURNAL OF US-CHINA EDUCATION REVIEW 1548-6613 6 1 58-66, 1403721
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1403721]
  1. Orgoványi-Gajdos Judit. Improving Teacher Candidates’ Problem-Solving Skill. (2014) Megjelent: Gender and Education from Different Angles pp. 151-167
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2830042] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2830042, Kapcsolat: 24875936
  2. Merili Tammisaar. Lasteaiaõpetajate hinnangud nende nõustamisvajadusele ja võimalustele nõustamist saada. (2013)
    Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb) | Tudományos[24909641] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 24909641, Kapcsolat: 24909641
  3. Mohammed Vaia Allawi et al. A speciális iskolákban tanító tanárok problémái a Gázai-övezetben. (2013) IUG JOURNAL OF EDUCATIONAL AND PSYCHOLOGY SCIENCES 2410-2946 2410-3152 2013 2 1-39
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[24920416] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 24920416, Kapcsolat: 24920416
  4. Shehadeh Avcihh. The problems faced by female high school teachers from the point of their opinion and ways to overcome them. (2012)
    Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb) | Tudományos[25078171] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25078171, Kapcsolat: 25078171
  5. Heba Yousef Ibrahim. The problems of female teachers in UNRWA boys' schools in the provinces of Gaza and the ways of overcoming these problems. (2011)
    Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb) | Tudományos[25078163] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25078163, Kapcsolat: 25078163
  6. Keat Jane B et al. The Impact of Storybooks on Kindergarten Children's Mathematical Achievement and Approaches to Learning. (2009) US-CHINA EDUCATION REVIEW B 2161-6248 6 7 61-67
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[24907337] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 24907337, Kapcsolat: 24907337
  7. Awad Al Althbyta. The degree of contribution supervisor in addressing problems faced by teachers in the implementation of the curriculum in Primary school in in the patio area Amtaiwrh. (2009)
    Segédlet (Egyéb) | Oktatási[24918308] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 24918308, Kapcsolat: 24918308
Mrázik Julianna. A tanárok hangja: Hogyan vélekednek hivatásukról a pedagógusok?. (2010) ISBN:9786155014079, 1365991
Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[1365991]
  1. Ladnai Attiláné. A "tátikázás" mibenléte avagy középiskolás interpretációk (értelmezések és vélekedések pozitív pedagógiai megközelítésmódok segítségével), a Mindenki című Oscar-díjas alkotás alapján. (2021) Megjelent: Iskola a társadalmi térben és időben VIII pp. 245-252
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[32015473] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 32015473, Kapcsolat: 30081509
  2. Nemes Gyöngyi. The benefits of teaching training: A self-study research (continued). (2020) Megjelent: Prevenció, intervenció és kompenzáció pp. 387-398
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[31376837] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31376837, Kapcsolat: 29490197
  3. Bálint Ágnes. Towards the Positive Psychology of Adolescence. (2014) HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 2062-9605 2064-2199 4 2 4-20
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2599136] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2599136, Kapcsolat: 24874632
  4. Kovács Zoltán et al. Óvodapedagógusok és tanítók szakmai tapasztalatai. (2014) PEDACTA 2248-3527 4 2 61-69
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[24908857] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 24908857, Kapcsolat: 24908857
  5. Szabó Judit. Nézetek a tanulásról-tanításról, a nevelésről, a szakma tanulásáról, a nézetfeltárás módszerei. (2014)
    Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb) | Tudományos[24520806] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 24520806, Kapcsolat: 24520806
Mrázik Julianna. Az e-portfólió mint tananyag és mint módszer a tanári mesterképzésben.. (2010) Megjelent: II. Oktatás-Informatikai Konferencia. Tanulmánykötet pp. 162-165, 2831659
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2831659]
  1. Dr. Gombos Norbert et al. Szaktanári portfólió - első tapasztalatok a Szent István Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Karán folyó agrár-mérnöktanár (MA) képzésben. (2013) Megjelent: Új kihívások a felsőoktatásban és a pedagógusképzésben pp. 22-55
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[2534853] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2534853, Kapcsolat: 24520797
  2. Tartsayné Németh. Konnektivizmus, esélyegyenlőség és e-portfólió. (2010) ANYANYELV-PEDAGÓGIA 2060-0623 3 1
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[24921698] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 24921698, Kapcsolat: 24921698
Mrázik Julianna. Az ePortfólió mint tananyag és módszer: Digitális tananyag. (2011), 1895607
Segédlet (Egyéb) | Tudományos[1895607]
  1. Zank Ildikó. Akciókutatásba ágyazott, reflektív-kooperatív tanárikompetencia-fejlesztés. (2018) Megjelent: Innováció, kutatás, pedagógusok pp. 163-174
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[30681562] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30681562, Kapcsolat: 27420828
  2. Cserné Adermann Gizella. Pedagógusok értékelési kompetenciái. (2015) DUNAKAVICS 2064-5007 3 2 5-14
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2859770] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 2859770, Kapcsolat: 24875239
  3. Vámos Ágnes et al. Magyarországi akciókutatások kritikai elemzése. (2015) NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 2063-9546 1 35-52
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2891419] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2891419, Kapcsolat: 25468190
Mrázik Julianna et al. Megközelítési módok a tanári kompetenciák leírásához. (2012) Megjelent: Pedagógusok a pályán pp. 62-83, 1896074
Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[1896074]
  1. Jankó Krisztina. Mentorok, a mentori rendszer tapasztalatai.. (2016) Megjelent: Horizontok és dialógusok II. konferencianapok pp. 136-137
    Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos[3183143] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3183143, Kapcsolat: 26053108
  2. Cserné Adermann Gizella. Pedagógusok értékelési kompetenciái. (2015) DUNAKAVICS 2064-5007 3 2 5-14
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2859770] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 2859770, Kapcsolat: 24875257
  3. Korpics Márta. Kompetens vagyok?: A pedagógus kompetenciák megítélése a PTE-n végzett pedagógusok körében.. (2015) Megjelent: Horizontok II: a pedagógusképzés reformjának folytatása pp. 37-50
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[31709081] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31709081, Kapcsolat: 25470747
  4. SONTRÁNÉ BARTUS FRANCISKA et al. Az óvodapedagógusi és tanítói professziógram IKT összetevői. (2015) Megjelent: A pedagógusképzés megújítása pp. 281-300
    Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[25472584] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25472584, Kapcsolat: 25472584
Mrázik Julianna. A portfólió: dokmentumgyűjtemény vagy reflexiógyűjtemény?. (2014) Megjelent: Horizontok pp. 77-87, 2830239
Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[2830239]
  1. Zank Ildikó. A kutatói önmegfigyelés érvényessége és relevanciája a neveléstudományi akciókutatásban. (2021) Megjelent: Iskola a társadalmi térben és időben VIII pp. 295-301
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[31997537] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31997537, Kapcsolat: 30991831
  2. Dringó-Horváth Ida et al. A tanárképzés oktatási kultúrájának több szempontú jellemzése. (2020) Megjelent: Neveléstudomány: horizontok és dialógusok pp. 129-142
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[31650434] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31650434, Kapcsolat: 29524620
  3. Arató Ferenc et al. Törekvések a pedagógusképzés megújítására a Pécsi Tudományegyetemen: Feltáró jellegű kutatás a Pécsi Tudományegyetem tanári, egyéni összefüggő gyakorlatának megvalósulásáról. (2015) Megjelent: Horizontok II: a pedagógusképzés reformjának folytatása pp. 9-29
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[25414813] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25414813, Kapcsolat: 25414813
  4. Arató Ferenc. Ötletek, javaslatok új felsőoktatás-pedagógiai műfajok kialakítására a PTE Neveléstudományi Intézetének pedagógiai kurzusain. (2015) Megjelent: Horizontok II: a pedagógusképzés reformjának folytatása pp. 51-69
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[3370149] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3370149, Kapcsolat: 25470756
  5. Szücs-Rusznak Karolina. Képzéskritikai elemek és a hiba, hibázás megjelenítése tanárjelöltek portfólióiban. (2015) Megjelent: Pedagógusok, tanulók, iskolák - az értékformálás, az értékközvetítés és az értékteremtés világa : XV. Országos Neveléstudományi... p. 114
    Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos[25165672] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25165672, Kapcsolat: 25165672
  6. Kucserka Zsófia et al. Intézményen belül és intézmények között: egy kooperatív műhelymunka tanulságai. (2015) Megjelent: Horizontok II: a pedagógusképzés reformjának folytatása pp. 29-35
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[3087195] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3087195, Kapcsolat: 25414820
  7. Arató Ferenc. Horizontális iránypelvek a pécsi neveléstudományi műhely tanárképzési műhelyében. (2015) PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 0133-2570 13 42 59-67
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[25436123] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25436123, Kapcsolat: 25436123
  8. Arató Ferenc. Feltáró jellegű kutatás a Pécsi Tudományegyetem tanári, egyéni összefüggő gyakorlatának megvalósulásáról. (2015) Megjelent: Horizontok II: a pedagógusképzés reformjának folytatása pp. 9-27
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[3370147] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3370147, Kapcsolat: 26101289
  9. Molnár Edit Katalin. A tanári tervezés tanulásának és tanításának vizsgálata. (2015) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 65 11-12 92-106
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3036153] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3036153, Kapcsolat: 25484914
  10. Molnár Edit Katalin. A TANÁRI TERVEZÉS TANULÁSÁNAK ÉS TANÍTÁSÁNAK VIZSGÁLATA. (2014)
    Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb) | Tudományos[25342011] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25342011, Kapcsolat: 25342011
Mrázik Julianna. Nevelés és iskola: A nevelés pedagógiai antropológiai és összehasonlító megközelítése. (2015) ISBN:9786155110740, 2920020
Monográfia (Könyv) | Tudományos[2920020]
  1. Nemes Gyöngyi. Tananyagkészítés a (nyelvi) hátrányos helyzet témaköréből - a tervezés lépései, a célok és a lehetséges megoldások reflexiója. (2018) Megjelent: Innováció, kutatás, pedagógusok pp. 649-659
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[3378850] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3378850, Kapcsolat: 27421322
  2. Arató Ferenc. Ötletek, javaslatok új felsőoktatás-pedagógiai műfajok kialakítására a PTE Neveléstudományi Intézetének pedagógiai kurzusain. (2015) Megjelent: Horizontok II: a pedagógusképzés reformjának folytatása pp. 51-69
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[3370149] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3370149, Kapcsolat: 25470767
Mrázik Julianna. A felsőoktató szakmai fejlesztése: egy megvalósult együttműködési modell metareflexiója. (2019) Megjelent: Áttekintés pp. 215-225, 31156406
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[31156406]
  1. Dezső Renáta Anna. Intelligenciák-más-kép(p). (2022) ISBN:9789635564071
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[33539909] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 33539909, Kapcsolat: 32435497
Mrázik Julianna. Nézetek szorításában - a pedagógiai nézetek egy lehetséges megközelítésben. (2019) Megjelent: OKTATÁS-GAZDASÁG-TÁRSADALOM pp. 329-343, 30954488
Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[30954488]
  1. Dezső Renáta Anna. Intelligenciák-más-kép(p). (2022) ISBN:9789635564071
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[33539909] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 33539909, Kapcsolat: 32435503
2023-01-31 07:31