Revákné Markóczi Ibolya et al. Régi-új tanítási módszerek egy szerkezetváltó iskolában.. (1997) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 47 4 97-105, 1827577
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1827577]
  1. Knausz Imre. A tanítás mestersége. (2001) ISBN:9638323280
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[1529915] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1529915, Kapcsolat: 21964805
Revákné Markóczi. A tanulás tanítása a biológia órán.. (2001) A BIOLÓGIA TANÍTÁSA: MÓDSZERTANI FOLYÓIRAT 1216-6626 9 1 25-28, 1827629
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1827629]
  1. Nagy Lászlóné. Nincs cím. (2010) Iskolaultúra 20 12 31-52
    Folyóiratcikk[21964575] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 21964575, Kapcsolat: 21964575
  2. Kovács Judit. A biológia tantárgy tanítása az iskolarendszerű felnőttoktatásban. (2004)
    Egyéb[21964782] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 21964782, Kapcsolat: 21964782
Revákné Markóczi. A problémamegoldó gondolkodást befolyásoló tényezők. Magyar Pedagógia,. (2001) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 101 3 267-285, 1827625
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1827625]
  1. Ceglédi Erzsébet. Science Education in Hungary. (2016) HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 2062-9605 2064-2199 6 93-98
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[26053190] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26053190, Kapcsolat: 26053188
  2. Molnár Gyöngyvér et al. A problémamegoldó gondolkodás mérése online tesztkörnyezetben. (2015) Megjelent: Online diagnosztikus mérések az iskola kezdő szakaszában pp. 341-366
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2985242] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 2985242, Kapcsolat: 25246479
  3. Molnár Gyöngyvér. Területspecifikus komplex problémamegoldó gondolkodás fejlődése. (2013) Megjelent: Az iskolai sikerességet befolyásoló kognitív és affektív tényezők értékelése pp. 161-179
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2227310] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2227310, Kapcsolat: 23441535
  4. B Németh Mária et al. A természettudományos tudás nemzetközi és hazai vizsgálata. (2012) Megjelent: Mérlegen a magyar iskola pp. 131-190
    Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[1930521] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1930521, Kapcsolat: 23005771
  5. Molnár Gyöngyvér. A problémamegoldó gondolkodás fejlődése: az intelligencia és a szocioökonómiai háttér befolyásoló hatása 3-11. évfolyamon. (2012) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 112 1 41-58
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2147472] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2147472, Kapcsolat: 23441186
  6. Tóthné Kosztin. Egy kísérleti oktatási módszer hatásai a természettudományos fogalmi fejldésre, problémamegoldásra és más pszichológiai tényezőkre. (2011)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[21971237] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21971237, Kapcsolat: 21971237
  7. Horváth Zsuzsanna. Szintleírások és teljesítményszintek a közoktatásban. (2010) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 20 5-6 63-118
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[21964091] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21964091, Kapcsolat: 21964091
  8. Ceglédi Erzsébet. A csoportmunka alkalmazásának lehetőségei a biológiatanításban. (2010) A BIOLÓGIA TANÍTÁSA: MÓDSZERTANI FOLYÓIRAT 1216-6626 18 2 13-20
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[21964966] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21964966, Kapcsolat: 21964966
  9. Konda Judit et al. A családi miliő hatása kora gyermekkorban az idegennyelv tanulásra. (2010)
    Egyéb[21971222] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 21971222, Kapcsolat: 21971222
  10. Szabó Péter. Az informatika, az Excel táblázatkezelő és a biológia tanításának kapcsolata. (2009) A BIOLÓGIA TANÍTÁSA: MÓDSZERTANI FOLYÓIRAT 1216-6626 17 4 28-38
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[21096131] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21096131, Kapcsolat: 21964970
  11. Bedő Andrea. A problémamegoldás tanulható. (2009)
    Egyéb[21964984] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 21964984, Kapcsolat: 21964984
  12. Ceglédi Erzsébet. A kreativitás és az intelligencia szerepe az iskolai teljesítményben. (2009) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 59 11 42-52
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3302284] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3302284, Kapcsolat: 21964888
  13. Ceglédi Erzsébet. A csoportmunka hatása az iskolai teljesítményre. (2009) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 19 5-6 95-106
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3302281] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3302281, Kapcsolat: 21964777
  14. Zrinszky László et al. A tanulás az andragógiai pszichológiában. (2008) Megjelent: Andragógiai ismeretek p. 347
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[21971234] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21971234, Kapcsolat: 21971234
  15. Südi Ilona. A marketingoktatás eredményessége a komplex problémamegoldás tükrében. (2007)
    Egyéb[23005815] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23005815, Kapcsolat: 23005815
Revákné Markóczi Ibolya et al. A természettudományos problémamegoldó gondolkodás fejlesztése a középiskolában.. (2002) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 52 10 101-109, 1827635
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1827635]
  1. Huszti Anett. Az erdei iskola mint a problémamegoldó gondolkodás fejlesztésének lehetséges színtere. (2019) JOURNAL OF APPLIED TECHNICAL AND EDUCATIONAL SCIENCES / ALKALMAZOTT MŰSZAKI ÉS PEDAGÓGIAI TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT 2560-5429 9 3 117-132
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30875991] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 30875991, Kapcsolat: 30364104
  2. Ceglédi Erzsébet. Science Education in Hungary. (2016) HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 2062-9605 2064-2199 6 93-98
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[26053190] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26053190, Kapcsolat: 26053190
  3. B Németh Mária et al. A természettudományos tudás nemzetközi és hazai vizsgálata. (2012) Megjelent: Mérlegen a magyar iskola pp. 131-190
    Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[1930521] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1930521, Kapcsolat: 23005763
  4. Makádi Mariann et al. A földrajz és a természettudományok. (2011) FÖLDRAJZI KÖZLEMÉNYEK 0015-5411 135 2 179-184
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1905161] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 1905161, Kapcsolat: 21964773
  5. Nagy Lászlóné. A kutatásalapú tanulás/tanítás (’inquiry-based learning/teaching’, IBL) és a természettudományok tanítása. (2010) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 20 12 31-51
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1450431] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 1450431, Kapcsolat: 21964689
  6. Lakotár Katalin. Tantárgy adatlap.és tantárgykövetelmények. 2009. 02. 09. A földrajztanítás módszertana. (2009)
    Egyéb[21964755] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 21964755, Kapcsolat: 21964755
  7. Kónya György. Környezeti nevelés a biológiatanításban. (2009) A BIOLÓGIA TANÍTÁSA: MÓDSZERTANI FOLYÓIRAT 1216-6626 18 3 9-18
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[21964890] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21964890, Kapcsolat: 21964890
  8. Kátai Zoltán. Algortmusok felülnézetből. (2007)
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[22006659] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22006659, Kapcsolat: 22006659
  9. Kátai Zoltán. Módszerek és eszközök az informatika oktatás hatékonyságának növelésére. (2006)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[21964775] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21964775, Kapcsolat: 21964775
Revákné Markóczi Ibolya. Motiváció a biológiatanításban. (2002) A BIOLÓGIA TANÍTÁSA: MÓDSZERTANI FOLYÓIRAT 1216-6626 10 4 7-12, 1827633
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1827633]
  1. Fejes József Balázs. A kontextus szerepe a tanulási motiváció kutatásában – Az elmélet és a gyakorlat távolságának egy megközelítése. (2014) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 114 2 115-129
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2725289] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 2725289, Kapcsolat: 25245163
  2. Tóthné Kosztin. Egy kísérleti oktatási módszer hatásai a természettudományos fogalmi fejldésre, problémamegoldásra és más pszichológiai tényezőkre. (2011)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[21971237] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21971237, Kapcsolat: 21964696
  3. Nagy Lászlóné. A kutatásalapú tanulás/tanítás (’inquiry-based learning/teaching’, IBL) és a természettudományok tanítása. (2010) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 20 12 31-51
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1450431] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 1450431, Kapcsolat: 21964118
Revákné Markóczi Ibolya. A természettudományos problémamegoldás és befolyásoló tényezőinek összefüggései a középiskolában.. (2003), 1856410
PhD (Disszertáció) | Tudományos[1856410]
  1. Ceglédi Erzsébet. Nincs cím. (2016) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 115 3 343-362
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[26053201] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26053201, Kapcsolat: 26053201
  2. Tóthné Kosztin Beáta. Egy kísérleti oktatási módszer hatásai a természettudományos fogalmi fejlődésre, problémamegoldásra és más pszichológiai tényezőkre. (2011)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[21964961] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21964961, Kapcsolat: 21964961
  3. Varga Attila. A környezeti nevelés pedagógiai, pszichológiai alapjai. (2004)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[3185781] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3185781, Kapcsolat: 21964964
Revákné Markóczi Ibolya. Így oldjunk meg problémafeladatokat biológiából.A biológia tanítása,. (2004) A BIOLÓGIA TANÍTÁSA: MÓDSZERTANI FOLYÓIRAT 1216-6626 12 2 23-25, 1830959
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1830959]
  1. B Németh Mária et al. A természettudományos tudás nemzetközi és hazai vizsgálata. (2012) Megjelent: Mérlegen a magyar iskola pp. 131-190
    Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[1930521] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1930521, Kapcsolat: 23005767
  2. Nagy Lászlóné. A kutatásalapú tanulás/tanítás (’inquiry-based learning/teaching’, IBL) és a természettudományok tanítása. (2010) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 20 12 31-51
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1450431] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 1450431, Kapcsolat: 21964307
Revákné Markóczi Ibolya. Nehezen megoldható biológia problémafeladatok. (2004) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 14 4 42-51, 1830968
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1830968]
  1. B Németh Mária et al. A természettudományos tudás nemzetközi és hazai vizsgálata. (2012) Megjelent: Mérlegen a magyar iskola pp. 131-190
    Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[1930521] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1930521, Kapcsolat: 23005759
  2. Nagy Lászlóné. A kutatásalapú tanulás/tanítás (’inquiry-based learning/teaching’, IBL) és a természettudományok tanítása. (2010) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 20 12 31-51
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1450431] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 1450431, Kapcsolat: 21964123
  3. Géczi János. Nevelés és tudomány (II). (2007) NEVELÉSTÖRTÉNET: A SZÉKESFEHÉRVÁRI KODOLÁNYI JÁNOS FŐISKOLA FOLYÓIRATA 1785-5519 2732-253X 2007 3-4 p. 28
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[21971230] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21971230, Kapcsolat: 21971230
  4. Géczi János. Az iskola kultúrája: nevelés és tudomány. (2006) ISBN:9638674547
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[1338720] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1338720, Kapcsolat: 21971231
Revákné Markóczi Ibolya et al. Kutatás a középiskolában. (2006) A BIOLÓGIA TANÍTÁSA: MÓDSZERTANI FOLYÓIRAT 1216-6626 14 4 13-18, 1830979
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1830979]
  1. Nagy Lászlóné. A kutatásalapú tanulás/tanítás (’inquiry-based learning/teaching’, IBL) és a természettudományok tanítása. (2010) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 20 12 31-51
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1450431] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 1450431, Kapcsolat: 21964560
Tóth Z. Using interview based knowledge space theory to assess 1st graders’ prior knowledge about the water.. (2007) JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION: REVISTA DE EDUCACION EN CIENCIAS 0124-5481 8 2 116-119, 1831013
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1831013]
  1. Tóthné Kosztin. Egy kísérleti oktatási módszer hatásai a természettudományos fogalmi fejlődésre, problémamegoldásra és más pszichológiai tényezőkre. (2011)
    Folyóiratcikk[21964956] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 21964956, Kapcsolat: 21964956
  2. Tóthné Kosztin Beáta. A "vízkörforgás" fogalom fejlődésének vizsgálata 2. és 4. osztályos általános iskolás tanulók körében. (2010) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 110 2 167-180
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[21964982] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21964982, Kapcsolat: 21964982
  3. Tóthné Kosztin Beáta. A problémamegoldó készség vizsgálata általános iskolások körében. (2010) Pszichológiai metszetek 2010 9-14
    Folyóiratcikk[21964938] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 21964938, Kapcsolat: 21964927
Revák-Markóczi I et al. Effects of the „Rostock Model” on metacognitive development of pupils.. (2008) JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION: REVISTA DE EDUCACION EN CIENCIAS 0124-5481 9 2 94-99, 1831787
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1831787]
  1. Ceglédi Erzsébet. A tanulási orientációk és változásaik tanulmányozása középiskolás tanulók körében. (2015) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 115 4 343-362
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2982158] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2982158, Kapcsolat: 26053199
  2. Kónya György. Környezettani ismeretek a természettudományok tanításában. (2012) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 22 1 91-99
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[22308972] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22308972, Kapcsolat: 22308972
  3. Tóthné Kosztin Beáta. A "vízkörforgás" fogalom fejlődésének vizsgálata 2. és 4. osztályos általános iskolás tanulók körében. (2010) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 110 2 167-180
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[21964982] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21964982, Kapcsolat: 23300691
Revákné Markóczi Ibolya et al. Kísérlet az iskolakezdők természettudományos gondolkodásának fejlesztésére. (2008) Megjelent: AGTEDU 2008 pp. 200-205, 1839951
Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos[1839951]
  1. Tóthné Kosztin Beáta. A "vízkörforgás" fogalom fejlődésének vizsgálata 2. és 4. osztályos általános iskolás tanulók körében. (2010) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 110 2 167-180
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[21964982] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21964982, Kapcsolat: 21964973
Schneider IK et al. Scientific learning in primary school education: a model study on children’s concepts of physical material,. (2008) PRACTICE AND THEORY IN SYSTEMS OF EDUCATION 1788-2583 1788-2591 3 2 51-60, 1831759
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1831759]
  1. Tóthné Kosztin Beáta. A "vízkörforgás" fogalom fejlődésének vizsgálata 2. és 4. osztályos általános iskolás tanulók körében. (2010) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 110 2 167-180
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[21964982] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21964982, Kapcsolat: 23300882
Zoltán Tóth. Effect of instruction 1 st Graders’ thinking patterns regarding the description of water with every day and scientific concepts. (2008) PRACTICE AND THEORY IN SYSTEMS OF EDUCATION 1788-2583 1788-2591 3 1 45-54, 1831790
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1831790]
  1. Tóth Zoltán. Korszerű kémia tantárgypedagógia – híd a pedagógiai kutatás és a kémiaoktatás között. (2015)
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[25252647] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25252647, Kapcsolat: 25252655
Z Tóth. Neturwissenschatliches Lernenin Anfangsunterricht - eine exemplarische Stuidie zu Stoffkonzepten.. (2008), 1856409
Segédlet (Egyéb) | Tudományos[1856409]
  1. Tóthné Kosztin Beáta. Egy kísérleti oktatási módszer hatásai a természettudományos fogalmi fejlődésre, problémamegoldásra és más pszichológiai tényezőkre. (2011)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[21964961] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21964961, Kapcsolat: 21964953
  2. Tóthné Kosztin Beáta. A problémamegoldó készség vizsgálata általános iskolások körében. (2010) Pszichológiai metszetek 2010 9-14
    Folyóiratcikk[21964938] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 21964938, Kapcsolat: 21964938
Revákné Markóczi Ibolya. A 9-10 éves tanulók természettudományos problémamegoldó stratégiájának vizsgálata.. (2010) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 110 1 53-71, 1831794
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1831794]
  1. Ceglédi Erzsébet. Science Education in Hungary. (2016) HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 2062-9605 2064-2199 6 93-98
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[26053186] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26053186, Kapcsolat: 26053186
  2. Ceglédi Erzsébet. Nincs cím. (2015) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 115 3 343-362
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[26053200] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26053200, Kapcsolat: 26053200
  3. Pécsi Tudományegyetem. A TANÁRI ZÁRÓVIZSGA JOGSZABÁLYI HÁTTERE, ELŐFELTÉTELEI , KÖVETELMÉNYEI ÉS LEÍRÁSA. (2013)
    Nem besorolt (Egyéb) | Oktatási[26497667] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26497667, Kapcsolat: 26497667
  4. Kónya György. Környezettani ismeretek a természettudományok tanításában. (2012) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 22 1 91-99
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[22308972] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22308972, Kapcsolat: 22308968
  5. Mérei Ferenc Fővárosi. Lapozó. (2010)
    Egyéb[21964852] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 21964852, Kapcsolat: 21964852
  6. Pécsi Tudományegyetem. A tanári záróvizsga. (2006)
    Nem besorolt (Egyéb) | Oktatási[26053202] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26053202, Kapcsolat: 26053202
Revákné Markóczi et al. Tehetségfejlesztés a biológiatudományban. (2010), 1848877
Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[1848877]
  1. Futóné Monori. Modellezés a biológiatanításban. (2015) Megjelent: Biológiatanítás az IKT és IBL világában pp. 19-30
    Oktatási anyag része (Könyvrészlet) | Oktatási[25252744] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25252744, Kapcsolat: 25252744
  2. Futóné Monori. Kísérletek a biológiatanításban. (2015) Megjelent: Biológiatanítás az IKT és IBL világában pp. 31-70
    Oktatási anyag része (Könyvrészlet) | Oktatási[25252751] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25252751, Kapcsolat: 25252751
  3. H Nagy Anna. Szakmai ajánlások pszichológusoknak a tehetséggondozáshoz. (2013)
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[2747049] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2747049, Kapcsolat: 26497730
  4. Franz J Mönks et al. Ha tehetséges a gyerek... Útmutató szülőknek és tanároknak, Géniusz könyvek 22.. (2011)
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[23005850] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23005850, Kapcsolat: 23005850
  5. Kiss Ferenc et al. A környezettan tanítása. (2011) ISBN:9789634735618
    Szakkönyv (Könyv) | Oktatási[2883935] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 2883935, Kapcsolat: 22251023
Revákné Markóczi. A kreativitás fejlesztése a biológia tanításában.. (2011) Megjelent: A kreativitás többszempontú vizsgálata pp. 135-149, 1848889
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[1848889]
  1. Balogh László. Almanach 2014. (2014)
    Könyv[24946489] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 24946489, Kapcsolat: 26497841
Revákné Markóczi. A természettudományok tanításának elméleti alapjai. (2011), 1931450
Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[1931450]
  1. Bochdaneczky Lászlóné. A tehetséggondozás lehetőségei kémiából. (2015) Megjelent: Kémiatanárok szakmódszertani továbbképzése p. 177
    Oktatási anyag része (Könyvrészlet) | Oktatási[25252723] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25252723, Kapcsolat: 25252723
  2. SARKA Lajos. A levelező tagozatos kémiatanár-képzés szakmódszertani részének korszerűsítése a Nyíregyházi Főiskolán. (2015) Megjelent: Tanulmányok a levelező és részismereti tanárképzés tantárgy- pedagógiai tartalmi megújításáért – természettudományok pp. 205-230
    Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[3344386] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3344386, Kapcsolat: 25252703
  3. Tóth Zoltán. A levelező tagozatos kémiatanár-képzés szakmódszertani részének korszerűsítése a Debreceni Egyetemen. (2015) Megjelent: Tanulmányok a levelező és részismereti tanárképzés tantárgy- pedagógiai tartalmi megújításáért – természettudományok pp. 139-203
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Oktatási[25252693] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 25252693, Kapcsolat: 25252693
  4. Szalay Luca. A kémiatanítás módszertana. (2015) ISBN:9789632846736
    Felsőoktatási tankönyv (Könyv) | Oktatási[3033880] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3033880, Kapcsolat: 26497809
  5. Tóth Zoltán. A fogalmi megértés problémája a kémiában. (2015) Megjelent: Kémiatanárok szakmódszertani továbbképzése p. 5
    Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[25252728] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25252728, Kapcsolat: 25252728
  6. Malmos Edina. Biológia tanárok véleménye az iskolában előforduló természettudományos tévképzetekről. (2014) Megjelent: A tudomány szolgálatában című IX. Ph.D. - Konferencia előadásai (Budapest, 2014. október. 29.) pp. 130-138
    Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[3379192] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3379192, Kapcsolat: 26053205
  7. Koncz István et al. „A Tudomány szolgálatában ”. (2014)
    Egyéb konferenciakötet | Tudományos[26497790] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26497790, Kapcsolat: 26497790
  8. Radnóti Katalin. A természettudomány tanítása: Szakmódszertani kézikönyv és tankönyv. (2014) ISBN:9789636977641
    Felsőoktatási tankönyv (Könyv) | Oktatási[2727378] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2727378, Kapcsolat: 26053169
Revákné Markóczi. A felsőoktatásba belépő hallgatók biológiatudása egy felmérés tükrében.. (2011) A BIOLÓGIA TANÍTÁSA: MÓDSZERTANI FOLYÓIRAT 1216-6626 19 2 3-13, 1831796
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1831796]
  1. Korom Erzsébet et al. A természettudomány tanításának és felmérésének diszciplináris és tantervi szempontjai. (2012) Megjelent: Tartalmi keretek a természettományok dianosztikus értékeléséhez. pp. 93-151
    Könyvrészlet[22004876] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22004876, Kapcsolat: 22004876
  2. Mérei Ferenc Fővárosi. Lapozó. (2011)
    Egyéb[21964760] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 21964760, Kapcsolat: 21964760
Revákné Markóczi Ibolya. Problémamegoldó gondolkodás a természettudományok tanításában és tanulásában. (2011) Megjelent: A természettudományok tanításának elméleti alapjai pp. 51-74, 1931506
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[1931506]
  1. Tóth Zoltán. Korszerű kémia tantárgypedagógia – híd a pedagógiai kutatás és a kémiaoktatás között. (2015)
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[25252647] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25252647, Kapcsolat: 25252674
Revákné Markóczi Ibolya. Projektmódszer, projektoktatás. (2011) ISBN:9789634735045, 1931557
Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[1931557]
  1. Tóth Zoltán. Korszerű kémia tantárgypedagógia – híd a pedagógiai kutatás és a kémiaoktatás között. (2015)
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[25252647] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25252647, Kapcsolat: 25252676
  2. Bochdaneczky Lászlóné. A projektmódszer alkalmazása a kémia tanításában. (2015) Megjelent: Kémiatanárok szakmódszertani továbbképzése p. 45
    Oktatási anyag része (Könyvrészlet) | Oktatási[25252733] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25252733, Kapcsolat: 25252733
Revákné Markóczi. Metakogníció és természettudományos nevelés. (2011) Megjelent: A természettudományok tanításának elméleti alapjai pp. 37-51, 1931504
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[1931504]
  1. Tóth Zoltán. Korszerű kémia tantárgypedagógia – híd a pedagógiai kutatás és a kémiaoktatás között. (2015)
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[25252647] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25252647, Kapcsolat: 25252647
Erzsébet Korom et al. Detailed framework for diagnostic assessment of science. (2012) Megjelent: Framework for diagnostic assessment of science pp. 175-306, 1986923
Utánközlés (Könyvrészlet) | Tudományos[1986923]
  1. Linus Kambeyo. Assessing Namibian Students' Abilities in Scientific Reasoning, Scientific Inquiry and Inductive Reasoning Skills. (2018)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[30613543] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 30613543, Kapcsolat: 30833806
  2. Linus Kambeyo. Scientific reasoning skills: A theoretical background on science education. (2016) Megjelent: The fifth UNAM Annual Educational Conference Proceedings pp. 192-196
    Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos[3355526] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3355526, Kapcsolat: 30833805
Korom Erzsébet et al. Részletes tartalmi keretek a természettudomány diagnosztikus értékeléséhez. (2012) Megjelent: Tartalmi keretek a természettudomány diagnosztikus értékeléséhez pp. 179-309, 1874980
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[1874980]
  1. Gál-Szabó Zsófia. Felsoroló kombinatív problémák megoldása során használt stratégiák mérésének előkészítése. (2019) NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 2063-9546 7 1 31-46
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30619206] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 30619206, Kapcsolat: 28244852
  2. Hegedűs Roland. A felsőoktatásba bejutott, hátrányos helyzetű fiatalok iskoláinak jellemzése. (2019) NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 2063-9546 7 1 60-73
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30619208] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30619208, Kapcsolat: 28135084
  3. Kambeyo Linus et al. Scientific Reasoning skills: A theoretical Backgrounds to science education. (2018) Reform Forum: Journal for Educational Research in Namibia 1682-6949 1022-6087 26 1 27-36
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3361431] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 3361431, Kapcsolat: 29780025
  4. Linus Kambeyo. Assessing Namibian Students' Abilities in Scientific Reasoning, Scientific Inquiry and Inductive Reasoning Skills. (2018)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[30613543] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 30613543, Kapcsolat: 29536932
  5. Linus Kambeyo. Scientific reasoning skills: a theoretical background on science education. (2017) NERA journal : a journal for the Namibian Educational Research Association 14 40-64
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31258742] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31258742, Kapcsolat: 29536931
  6. Makádi Mariann. A térlátás és a tapasztalatok kapcsolata: Egy térbeli intelligencia-felmérés tapasztalatai. (2013) A FÖLDRAJZ TANÍTÁSA: MÓDSZERTANI FOLYÓIRAT 1216-6642 2 3-14
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2439578] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2439578, Kapcsolat: 27008430
  7. Kiss Gábor. Egészséges életmódra nevelés az iskolában – Egészségnap mint témanap. (2012) A BIOLÓGIA TANÍTÁSA: MÓDSZERTANI FOLYÓIRAT 1216-6626 20 4 12-22
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[23600678] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23600678, Kapcsolat: 23600678
G Pusztai. Development of the Teacher Calling in Higher Education. (2015) ISBN:9789631233995, 2962179
Tanulmánykötet (Könyv) | Tudományos[2962179]
  1. Hanesová Dana. Teachers Under the Microscope: A Review of Research on Teachers in a Post-Communist Region. (2016) ISBN:9781524633899
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[25958843] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25958843, Kapcsolat: 29535497
Malmos Edina. Kísérletek a hozzáadott érték mérésére a felsőoktatásban. (2016) Megjelent: A felsőoktatás (hozzáadott) értéke pp. 55-69, 3103083
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[3103083]
  1. Kathyné Mogyoróssy Anita. AZ INTÉZMÉNYI HATÁS ÉS MÉRÉSE THE INSTITUTIONAL EFFECT AND ITS MEASURING. (2017) PEDACTA 2248-3527 7 1 p. 19
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[27037136] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27037136, Kapcsolat: 27037136
2022-09-27 00:49