Tarkó Klára. A metakogníció fogalma a pedagógiában és a pszichológiában. (1998) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 8 8 117-120, 1875976
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1875976]
  1. Marunák Mária. A tanulás pszichológiai képességei és fejlesztésük. (2021) Megjelent: Hogyan tanul a sikeres egyetemista? pp. 32-60
    Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Oktatási[32539910] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32539910, Kapcsolat: 30916680
  2. Komló Csaba. Indicators Related to the Educational Application of ePortfolios. (2019) Lecture Notes in Educational Technology 2196-4963 2196-4971 2019 269-296
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31143196] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31143196, Kapcsolat: 29485874
  3. Kis Bernadett. A probléma-alapú tanulásban rejlő lehetőségek a felsőoktatásban. (2013) Megjelent: „Gyümölcs? A fa beváltja azt, amit virágával ígért.” pp. 294-308
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2328282] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 2328282, Kapcsolat: 23142605
  4. Csapó Benő. Nincs cím. (2006) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 2 p. 3
    Folyóiratcikk | Tudományos[22015287] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22015287, Kapcsolat: 22015287
  5. Csapó Benő. Az előzetesen megszerzett tudás mérése és elismerése.. (2005)
    Egyéb[20311818] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20311818, Kapcsolat: 22323192
Tarkó Klára. Az olvasás és a metakogníció kapcsolata iskoláskorban. (1999) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 99 2 175-191, 1794996
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1794996]
  1. Podlovics Éva Lívia. Reziliencia és pedagógiai gyakorlat. (2021) SÁROSPATAKI PEDAGÓGIAI FÜZETEK 0230-0435 28 71-83
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31903348] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31903348, Kapcsolat: 29903594
  2. Varga Emőke et al. Az interaktív könyv az olvasási és szövegértési készség fejlesztésében: Esettanulmány a BOOKR Suli-szoftver interaktív könyveinek tanórai implementációjáról. (2021) ISBN:9789634962069; 9789634962076
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[32200164] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 32200164, Kapcsolat: 30872562
  3. Marunák Mária. A tanulás pszichológiai képességei és fejlesztésük. (2021) Megjelent: Hogyan tanul a sikeres egyetemista? pp. 32-60
    Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Oktatási[32539910] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32539910, Kapcsolat: 30916720
  4. Podlovics Éva Lívia. A reziliens pedagógus szemléletváltása. (2021) Megjelent: Pedagógiai változások – a változás pedagógiája III. pp. 359-367
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[32501695] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32501695, Kapcsolat: 30905632
  5. Zajacz Zita. A magyar mint idegen nyelv oktatásáról a digitális térben – Pillanatfelvétel. (2021) Megjelent: MID-körkép. Magyar mint idegen nyelv pp. 151-183
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[32492850] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 32492850, Kapcsolat: 30873468
  6. Prievara Dóra Katalin. Az internet és a digitális eszközök hatása a szabadidőre és a fizikális aktivitásra. (2018) Megjelent: Testmozgás, aktív szabadidő-eltöltés és a holisztikus egészség pp. 105-112
    Felsőoktatási tankönyv része (Könyvrészlet) | Oktatási[3366950] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3366950, Kapcsolat: 27382567
  7. Fazekasné Fenyvesi Margit. Orientációs képességek fejlesztésének módszertana. (2013)
    Segédlet (Egyéb) | Oktatási[26789877] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 26789877, Kapcsolat: 26825926
  8. Molitorisz Anikó. Az olvasási stratégiákról alkotott tanulói meggyőződések vizsgálata 12-18 éves korban. (2013)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[2852206] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 2852206, Kapcsolat: 27797032
  9. Kis Bernadett. A probléma-alapú tanulásban rejlő lehetőségek a felsőoktatásban. (2013) Megjelent: „Gyümölcs? A fa beváltja azt, amit virágával ígért.” pp. 294-308
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2328282] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 2328282, Kapcsolat: 23142608
  10. Molitorisz Anikó. Nincs cím. (2012) ANYANYELV-PEDAGÓGIA 2060-0623 1 p. §
    Folyóiratcikk[22633496] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22633496, Kapcsolat: 22633496
  11. Jobbágy Enikő. Az olvasási stratégiák használatának hatása az olvasási teljesítményre. (2012) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 22 6 61-78
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[22683824] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22683824, Kapcsolat: 22633579
  12. Csapó Mónika. Az alapkészségek fejlődése az iskola kezdő szakaszában. (2012) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 22 1 14-35
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[22690904] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 22690904, Kapcsolat: 22323211
  13. Csapó Mónika. A Szabadkai Kisiskolások Alapkészségeinek Fejlődése A Difer-Eredmények Tükrében.. (2012) Megjelent: 11. Vajdasági Magyar Tudományos Diákköri Konferencia
    Egyéb konferenciaközlemény[23142674] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23142674, Kapcsolat: 23142674
  14. Steklács János. Nincs cím. (2011) ANYANYELV-PEDAGÓGIA 2060-0623 2 p. 1
    Folyóiratcikk[22015312] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22015312, Kapcsolat: 22015312
  15. Bárdossy Ildikó. Lehetséges kérdések és válaszok a curriculumfejlesztéshez: Tananyag egyetemi hallgatók és pedagógusok számára. (2011)
    Könyv[26825916] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26825916, Kapcsolat: 26825916
  16. Gévayné Janurik Márta. A zenei hallási képességek fejlődése és összefüggése néhány alapkészséggel 4-8 éves kor között. (2010)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[3122920] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 3122920, Kapcsolat: 27797022
  17. Kelemen-Molitorisz Anikó. Szakközépiskolai tanulók olvasásistratégia-használatának felmérése a MARSI kérdőívvel. (2009) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 109 3 287-313
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2450363] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 2450363, Kapcsolat: 22323210
  18. Mgr Gabriel Horvath. Kognitívna revolúcia vo vzdelávaní. (2009)
    Egyéb[22323207] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22323207, Kapcsolat: 22323207
  19. LŐRIK J et al. A fonológiai tudatosság fejlesztése és hatása az írott nyelv elsajátítására. (2009) Megjelent: Neurokognitív fejlődési zavarok vizsgálata és terápiája pp. 11-41
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2027010] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2027010, Kapcsolat: 27485612
  20. Janurik Márta. A zenei képességek szerepe az olvasás elsajátításában. (2008) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 108 4 289-317
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1456666] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 1456666, Kapcsolat: 22323205
  21. Fábián Gyöngyi. Metaphores of Teachers’ Belief System. (2006) Megjelent: A vision of European teaching and learning: Perspectives on the new role of the teacher pp. 131-139
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[22308626] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22308626, Kapcsolat: 22308626
  22. Tóth Beatrix. Olvasási stratégiák és tanításuk. (2005) Megjelent: Kommunikáció – nyelv – művészet pp. 143-155
    Könyvrészlet[22308633] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22308633, Kapcsolat: 22308633
  23. Csíkos Csaba. Nincs cím. (2004) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 2 p. 3
    Folyóiratcikk | Tudományos[22014483] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22014483, Kapcsolat: 22014483
  24. Nagy József. Nincs cím. (2004) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 3 p. 3
    Folyóiratcikk | Tudományos[22014486] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22014486, Kapcsolat: 22014486
  25. Zsigmond István. Nincs cím. (2003) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 5
    Folyóiratcikk[22014482] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22014482, Kapcsolat: 22014482
  26. Bárdossy Ildikó et al. Kooperatív pedagógiai stratégiák az iskolában IV.. (2003)
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[1185389] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 1185389, Kapcsolat: 22633439
  27. Bárdossy Ildikó. A tanulók közötti különbségek és a tanulás fejlesztése. (2003) Megjelent: A tanulás fejlesztése (2002)
    Könyvrészlet[22323204] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22323204, Kapcsolat: 22323204
  28. Bárdossy Ildikó et al. A kritikai gondolkodás fejlesztése. Az interaktív és reflektív tanulás lehetőségei.: Tanulási segédlet pedagógusok és pedagógusjelöltek számára a saját élményű tanuláshoz.. (2002) ISBN:9636419205
    Felsőoktatási tankönyv (Könyv) | Oktatási[1185386] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 1185386, Kapcsolat: 22323202
  29. Vámos Ágnes. Metafora felhasználása a pedagógiai fogalmak tartalmának vizsgálatában. (2001) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 101 1 85-108
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1202535] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 1202535, Kapcsolat: 22014472
  30. Kontra József. A kreativitás és a matematikai teljesítmény minősítő értékelése. (2000) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 100 3 249-273
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2556359] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2556359, Kapcsolat: 31219515
Tarkó Klára. The connection between text comprehension, learning from written texts and metacognition in school years. (2000), 1875982
PhD (Disszertáció) | Tudományos[1875982]
  1. Cs Czachesz Erzsébet et al. Nincs cím. (2007) MODERN NYELVOKTATÁS 1219-638X 13 p. 3
    Folyóiratcikk[22015309] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22015309, Kapcsolat: 22015309
  2. Erdélyi Árpád. Nincs cím. (2006) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 7 p. 27
    Folyóiratcikk[22015308] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22015308, Kapcsolat: 22015308
  3. Árpád Erdélyi. Nincs cím. (2006) REVISTA DE LETRAS 0101-3505 1981-7886 5 149-154
    Folyóiratcikk[22308676] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22308676, Kapcsolat: 22308676
Klára Tarkó. Educational methods for preventing prejudice. (2004) Megjelent: Multicultural education pp. 157-161, 1795246
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[1795246]
  1. Kis Bernadett. A probléma-alapú tanulásban rejlő lehetőségek a felsőoktatásban. (2013) Megjelent: „Gyümölcs? A fa beváltja azt, amit virágával ígért.” pp. 294-308
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2328282] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 2328282, Kapcsolat: 23142599
Tarkó Klára. Multicultural education. (2004) ISBN:9639167967, 1795238
Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[1795238]
  1. Mátó Veronika. 6-10 éves roma és hasonló társadalmi helyzetű nem roma gyermekek egészségi állapota. (2013) Megjelent: „Gyümölcs? A fa beváltja azt, amit virágával ígért.” pp. 237-256
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2328285] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2328285, Kapcsolat: 23142592
  2. Benkő Zsuzsanna. Egészségfejlesztő kisebbségkoordinátorok, romológusok és más kisebbségtudományi szakemberek - felsőoktatási képzési paletta. (2012) NÉPEGÉSZSÉGÜGY 0369-3805 90 4 269-277
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2207986] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 2207986, Kapcsolat: 22948800
Benkő Zsuzsanna. Iskolai egészségfejlesztés: Szakmai és módszertani írások egészségterv készítéséhez. (2005) ISBN:9637356053, 1795227
Kézikönyv (Könyv) | Tudományos[1795227]
  1. Lippai László et al. A művészetek és a holisztikus egészség: A művészettel nevelés módszertanának egészségfejlesztési jelentősége. (2019) Megjelent: Művészeti Nevelés, Művészetre Nevelés a Felsőoktatásban pp. 41-51
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[31034065] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31034065, Kapcsolat: 28747793
  2. Lippai László. Az egészségfejlesztő projektek felépítése, megvalósulásuk módszertana és szakmai szerepei. (2018) Megjelent: Testmozgásfókuszú egészségnevelést megvalósító kortárscsoportok kialakításának módszertani ismeretei pp. 10-16
    Felsőoktatási tankönyv része (Könyvrészlet) | Oktatási[3407377] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 3407377, Kapcsolat: 27639459
  3. Pálmai Judit. A közösség alapú egészségfejlesztő munka fogalma, módszertana és jellegzetességei. (2017) Megjelent: Holisztikus egészség, egészségmagatartás és egészségfejlesztés pp. 71-77
    Felsőoktatási tankönyv része (Könyvrészlet) | Oktatási[3367880] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3367880, Kapcsolat: 27382498
  4. Dr. Pálmai Judit. "Étel, ital, álom, szükséges e három!" Egészségnevelés a 20. század eleji tankönyvekben. (2016) Megjelent: "Az egészség nem egyetlen tett, hanem szokásaink összessége" pp. 159-172
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[3138206] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3138206, Kapcsolat: 26163619
  5. Barabás Katalin. Egészségfejlesztés a felsőoktatásban. (2013) Megjelent: „Gyümölcs? A fa beváltja azt, amit virágával ígért.” pp. 277-293
    Utánközlés (Könyvrészlet) | Tudományos[27440592] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27440592, Kapcsolat: 23142516
  6. Lampek K et al. Az egészség fogalmának alakulása. (2013) Megjelent: „Gyümölcs? A fa beváltja azt, amit virágával ígért.” pp. 41-68
    Utánközlés (Könyvrészlet) | Tudományos[2326618] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2326618, Kapcsolat: 23164716
  7. Nagy Judit et al. A teljes körű egészségfejlesztés működési modellje a kollégiumban. (2013)
    Segédlet (Egyéb) | Tudományos[30386769] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30386769, Kapcsolat: 27797009
  8. Kis Bernadett. A probléma-alapú tanulásban rejlő lehetőségek a felsőoktatásban. (2013) Megjelent: „Gyümölcs? A fa beváltja azt, amit virágával ígért.” pp. 294-308
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2328282] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 2328282, Kapcsolat: 23142518
  9. Lippai László. Projektmenedzsment. (2009) Megjelent: Egészségfejlesztés pp. 86-95
    Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[1796292] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 1796292, Kapcsolat: 22014579
  10. Peter Paulus et al. Forgatókönyvek: Az iskolai egészségfejlesztés gyakorlata. (2009) Megjelent: Egészségfejlesztés pp. 151-156
    Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[22014580] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 22014580, Kapcsolat: 22014580
  11. Nagy Judit. Nincs cím. (2005) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 105 p. 263
    Folyóiratcikk[22014552] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22014552, Kapcsolat: 22014552
Klára Tarkó et al. Social and media influences. (2005) Megjelent: Health Promotion pp. 180-194, 1795616
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[1795616]
  1. Dóra Prievara et al. The Processing of a Bullying Prevention Program among 6th Grade Students. (2018) Megjelent: Practice and Theory in Pedagogy pp. 75-85
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[30368021] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 30368021, Kapcsolat: 27796955
Tarkó Klára. Diversity and multicultural education. (2005) ISBN:9637356193, 1805569
Tanulmánykötet (Könyv) | Tudományos[1805569]
  1. Mátó Veronika. 6-10 éves roma és hasonló társadalmi helyzetű nem roma gyermekek egészségi állapota. (2013) Megjelent: „Gyümölcs? A fa beváltja azt, amit virágával ígért.” pp. 237-256
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2328285] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2328285, Kapcsolat: 23164777
  2. Benkő Zsuzsanna. Egészségfejlesztő kisebbségkoordinátorok, romológusok és más kisebbségtudományi szakemberek - felsőoktatási képzési paletta. (2012) NÉPEGÉSZSÉGÜGY 0369-3805 90 4 269-277
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2207986] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 2207986, Kapcsolat: 23164776
Tarkó Klára et al. A magyar tanítóképzés megújítása. Tananyagfejlesztés a Szegedi Tudományegyetemen. (2005) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 55 7-8 33-44, 1838729
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1838729]
  1. Pálmai Judit. Társadalmi egyenlőtlenségek a fiatalok mozgási szokásaiban. (2018) Megjelent: Testmozgás, aktív szabadidő-eltöltés és a holisztikus egészség pp. 97-104
    Felsőoktatási tankönyv része (Könyvrészlet) | Oktatási[3367887] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 3367887, Kapcsolat: 27382571
  2. Kis Bernadett. A probléma-alapú tanulásban rejlő lehetőségek a felsőoktatásban. (2013) Megjelent: „Gyümölcs? A fa beváltja azt, amit virágával ígért.” pp. 294-308
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2328282] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 2328282, Kapcsolat: 23142602
  3. Mátó Veronika. 6-10 éves roma és hasonló társadalmi helyzetű nem roma gyermekek egészségi állapota. (2013) Megjelent: „Gyümölcs? A fa beváltja azt, amit virágával ígért.” pp. 237-256
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2328285] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2328285, Kapcsolat: 23142505
  4. Gömöri Mária. Szakmai, szakmódszertani, pedagógiai és pszichológiai tantárgyak tartalma és aránya az angol, finn, holland és német tanítóképzésben. (2008)
    Egyéb[22013981] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22013981, Kapcsolat: 22013981
Tarkó Klára. Téka. (2005) Megjelent: Iskolai egészségfejlesztés. Szakmai és módszertani írások egészségterv készítéséhez. pp. 9-11, 1795690
Előszó, utószó (Könyvrészlet) | Tudományos[1795690]
  1. Devosa Iván. A kortárssegítés hatékonyságának vizsgálata a reproduktív egészségfejlesztő munkában, és az eredmények alapján kialakított Ariadné Többgenerációs Egészségfejlesztő program ismertetése. (2018)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[3402122] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 3402122, Kapcsolat: 27801709
László Lippai et al. Multidisciplinary background of Gipsy Children’s failure in Hungarian Schools. (2006) Megjelent: Cultural diversity and its impact on education pp. 167-185, 1795623
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[1795623]
  1. Mátó Veronika. 6-10 éves roma és hasonló társadalmi helyzetű nem roma gyermekek egészségi állapota. (2013) Megjelent: „Gyümölcs? A fa beváltja azt, amit virágával ígért.” pp. 237-256
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2328285] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2328285, Kapcsolat: 23142535
Benkő Zsuzsanna et al. Tradition and Modernity: Summary Description of Relevant Indicators in the Hungarian Sample. (2007) Megjelent: Tradition and Modernity in the life-style of the families of the Visegrád countries pp. 151-185, 1795657
Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[1795657]
  1. Nagy Edit. Bevezető dilemmák etikatörténeti elemzésekhez. (2013) Megjelent: „Gyümölcs? A fa beváltja azt, amit virágával ígért.” pp. 311-347
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2328267] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 2328267, Kapcsolat: 23142620
Klára Tarkó. Cultural factors. (2007) Megjelent: Tradition and Modernity in the life-style of the families of the Visegrád countries pp. 115-130, 1795637
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[1795637]
  1. Benkő Zsuzsanna. Healthy Leisure and Leisureful Health: Introducotry 'State of the Art'. (2017) Megjelent: Leisure, Health and Well-Being pp. 1-8
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[3213196] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3213196, Kapcsolat: 26506185
  2. Wojciech Swiatkiewicz. Rodzina w sercu Europy. Rybnik - Nitra - Hradec Králové - Szeged. Socjologiczne studium rodziny wspólczesnej. (2009)
    Könyv[22013728] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22013728, Kapcsolat: 22015261
Klára Tarkó. Demographic and social characteristics. (2007) Megjelent: Tradition and Modernity in the life-style of the families of the Visegrád countries pp. 57-64, 1795635
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[1795635]
  1. Wojciech Swiatkiewicz. Rodzina w sercu Europy. Rybnik - Nitra - Hradec Králové - Szeged. Socjologiczne studium rodziny wspólczesnej. (2009)
    Könyv[22013728] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22013728, Kapcsolat: 22015254
Lippai László et al. Társadalmi esélyegyenlőség az iskolákban: a kisebbségtudományokban jártas pedagógus. (2007) Megjelent: A szegénység, az egészség és a társadalmi kirekesztettség pp. 440-480, 1830264
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[1830264]
  1. Kis Bernadett. A probléma-alapú tanulásban rejlő lehetőségek a felsőoktatásban. (2013) Megjelent: „Gyümölcs? A fa beváltja azt, amit virágával ígért.” pp. 294-308
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2328282] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 2328282, Kapcsolat: 23142609
Tarkó Klára et al. Tradition and modernity: a comparative trans-national analysis.. (2007) Megjelent: Tradition and Modernity in the life-style of the families of the Visegrád countries pp. 381-401, 1832319
Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[1832319]
  1. Nagy Edit. Bevezető dilemmák etikatörténeti elemzésekhez. (2013) Megjelent: „Gyümölcs? A fa beváltja azt, amit virágával ígért.” pp. 311-347
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2328267] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 2328267, Kapcsolat: 23142642
Benkő Zsuzsanna et al. Hagyomány és modernitás a Visegrádi négyek országainak életmódjában – nemzetközi összehasonlító elemzés. (2008) NÉPEGÉSZSÉGÜGY 0369-3805 86 1 26-35, 1796223
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1796223]
  1. Mátó Veronika et al. Felsőoktatásban dolgozók egészségmagatartása – egyéni és környezeti faktorok. (2016) Megjelent: "Az egészség nem egyetlen tett, hanem szokásaink összessége" pp. 199-214
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[3136652] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 3136652, Kapcsolat: 26163684
Tarkó Klára. Egészségfejlesztés a tudományokban: Szemelvények a Szegedi Egészségfejlesztő Műhely hazai és nemzetközi tudományos munkáiból. (2008) ISBN:9789639927018, 1225694
Tanulmánykötet (Könyv) | Tudományos[1225694]
  1. Lampek K et al. Az egészség fogalmának alakulása. (2013) Megjelent: „Gyümölcs? A fa beváltja azt, amit virágával ígért.” pp. 41-68
    Utánközlés (Könyvrészlet) | Tudományos[2326618] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2326618, Kapcsolat: 23153728
Benkő Zsuzsanna et al. Hagyomány és modernitás a "Visegrádi négyek" családjainak életmódjában; Táplálkozási szokások. (2009) Megjelent: Tudományos és művészeti műhelymunkák pp. 410-414, 1795675
Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[1795675]
  1. Birtalan Ilona Liliána et al. Részvétel a közösség által támogatott mezőgazdaságban: a társas támogatás szerepe. (2019) EGÉSZSÉGFEJLESZTÉS 1786-2434 2498-6666 60 Jubileumi lapszám 135-145
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31012563] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31012563, Kapcsolat: 28597016
  2. Vasadi Viktória et al. Magyar egyetemisták táplálkozási szokásainak szociológiai vizsgálata. (2016) Megjelent: "Az egészség nem egyetlen tett, hanem szokásaink összessége" pp. 273-284
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[3138213] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3138213, Kapcsolat: 26163724
  3. Kis Bernadett. Community-supported agriculture from the perspective of health and leisure. (2016) Megjelent: "Az egészség nem egyetlen tett, hanem szokásaink összessége" pp. 215-229
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[3138227] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3138227, Kapcsolat: 26163709
  4. Mátó Veronika. A Szegedi Tudományegyetem dolgozóinak egészségi állapota és életmódja. (2014) Megjelent: Sokszínű pedagógiai kultúra: II. Neveléstudományi és szakmódszertani konferencia pp. 126-131
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2502304] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 2502304, Kapcsolat: 23593023
Benkő Zsuzsanna et al. Leisure time trends among families in the ‘Visegrad Countries’ (Hungary, Poland, Czech Republic, Slovakia) – Traditional or modern?. (2009) Megjelent: International Sociological Association, Research Committee on Sociology of Leisure (RC 13), Mid-term Conference. “Leisure: A Pa... pp. 7-8, 2329468
Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos[2329468]
  1. Lippai lászló. A testmozgást, mint egészségmagatartást befolyásoló pszichológiai változók. (2018) Megjelent: Testmozgás, aktív szabadidő-eltöltés és a holisztikus egészség pp. 22-29
    Felsőoktatási tankönyv része (Könyvrészlet) | Oktatási[3370872] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 3370872, Kapcsolat: 27382584
Tarkó Klára et al. Társadalmi és médiahatások. (2009) Megjelent: Egészségfejlesztés pp. 167-180, 1795683
Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[1795683]
  1. Mátó Veronika. Pedagógiai módszerek a korszerű egészségnevelés szolgálatában. (2019) Megjelent: Az egészség az életünk tartópillére pp. 133-137
    Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[30829372] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 30829372, Kapcsolat: 28335644
  2. Prievara Dóra Katalin. Online kapcsolatteremtési és kapcsolattartási lehetőségek a hallgatói kortárscsoportok módszertanában. (2018) Megjelent: Testmozgásfókuszú egészségnevelést megvalósító kortárscsoportok kialakításának módszertani ismeretei pp. 82-89
    Felsőoktatási tankönyv része (Könyvrészlet) | Oktatási[3407509] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3407509, Kapcsolat: 27636979
  3. Pálmai Judit. Offline és online módszerek a csoportfoglalkozások népszerűsítésére. (2018) Megjelent: Testmozgásfókuszú egészségnevelést megvalósító kortárscsoportok kialakításának módszertani ismeretei pp. 73-81
    Felsőoktatási tankönyv része (Könyvrészlet) | Oktatási[3407769] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3407769, Kapcsolat: 27636977
  4. Nádudvari Gabriella. Nyilvános beszéd és prezentációs technikák. (2018) Megjelent: Testmozgásfókuszú kortárscsoport-foglalkozások vezetésének módszertani alapjai pp. 81-89
    Felsőoktatási tankönyv része (Könyvrészlet) | Oktatási[3407662] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 3407662, Kapcsolat: 27636957
  5. Pálmai Judit. Közösségfejlesztési szempontok a kortárscsoport foglalkozások előkészítéséhez. (2018) Megjelent: Testmozgásfókuszú egészségnevelést megvalósító kortárscsoportok kialakításának módszertani ismeretei pp. 17-25
    Felsőoktatási tankönyv része (Könyvrészlet) | Oktatási[3407767] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 3407767, Kapcsolat: 27636971
  6. Prievara Dóra Katalin. Az internet és a digitális eszközök hatása a szabadidőre és a fizikális aktivitásra. (2018) Megjelent: Testmozgás, aktív szabadidő-eltöltés és a holisztikus egészség pp. 105-112
    Felsőoktatási tankönyv része (Könyvrészlet) | Oktatási[3366950] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3366950, Kapcsolat: 27382568
  7. Lippai László. Az egészségnevelő kortárscsoport foglalkozások hatékony és biztonságos levezetését szolgáló csoportvezetői kommunikáció jellemzői. (2018) Megjelent: Testmozgásfókuszú kortárscsoport-foglalkozások vezetésének módszertani alapjai pp. 41-48
    Felsőoktatási tankönyv része (Könyvrészlet) | Oktatási[3407387] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 3407387, Kapcsolat: 27636956
  8. Nádudvari Gabriella. A média jelentősége az egészségfejlesztésben: tömegkommunikációs és stíluskommunikációs alapfogalmak. (2018) Megjelent: Testmozgás, aktív szabadidő-eltöltés és a holisztikus egészség pp. 90-96
    Felsőoktatási tankönyv része (Könyvrészlet) | Oktatási[3407661] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3407661, Kapcsolat: 27382572
  9. Pálmai Judit. A hatékony dokumentálás lehetőségei. (2018) Megjelent: Testmozgásfókuszú kortárscsoport-foglalkozások vezetésének módszertani alapjai pp. 99-107
    Felsőoktatási tankönyv része (Könyvrészlet) | Oktatási[3407765] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 3407765, Kapcsolat: 27636968
Klára Tarkó. Prejudice and how minorities are viewed in the Hungarian society and in the Visegrad countries. (2010) Megjelent: Looking at diversity in different ways pp. 63-73, 1795665
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[1795665]
  1. Lippai László. Előítéletek és testmozgás: a testalkati sztereotípiák, előítéletek kialakulása és következményei. (2018) Megjelent: Testmozgás, aktív szabadidő-eltöltés és a holisztikus egészség pp. 38-44
    Felsőoktatási tankönyv része (Könyvrészlet) | Oktatási[3370873] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 3370873, Kapcsolat: 27382579
  2. Benkő Zsuzsanna. Healthy Leisure and Leisureful Health: Introducotry 'State of the Art'. (2017) Megjelent: Leisure, Health and Well-Being pp. 1-8
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[3213196] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3213196, Kapcsolat: 26506183
  3. Kis Bernadett. A probléma-alapú tanulásban rejlő lehetőségek a felsőoktatásban. (2013) Megjelent: „Gyümölcs? A fa beváltja azt, amit virágával ígért.” pp. 294-308
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2328282] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 2328282, Kapcsolat: 23142611
  4. Benkő Zsuzsanna. Egészségfejlesztő kisebbségkoordinátorok, romológusok és más kisebbségtudományi szakemberek - felsőoktatási képzési paletta. (2012) NÉPEGÉSZSÉGÜGY 0369-3805 90 4 269-277
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2207986] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 2207986, Kapcsolat: 22948751
Benkő Zsuzsanna et al. The relationship between nutrition habits and obesity in the Central East European region - lessons learnt from a comparative transnational research. (2011) Megjelent: ESA 10th Conference Social Relations in Turbulent Times pp. 359-360, 1852429
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos[1852429]
  1. Lép Roland et al. Az elhízás megítélése Magyarországon az elhízottak, illetve a normál testsúlyúak körében. (2016) Megjelent: "Az egészség nem egyetlen tett, hanem szokásaink összessége" pp. 261-271
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[3138211] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3138211, Kapcsolat: 26163741
Tarkó Klára et al. Felsőoktatási kezdeményezések a kisebbségek egészség-esélyeinek növelése érdekében. (2011) EGÉSZSÉGFEJLESZTÉS 1786-2434 2498-6666 52 4 14-19, 1795757
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1795757]
  1. Lippai László. Mental Health Surveys on Community and Organizational Levels: Challenges, Issues, Conclusions and Possibilities. (2016) WORLD ACADEMY OF SCIENCE ENGINEERING AND TECHNOLOGY - INTERNATIONAL JOURNAL OF SOCIAL BEHAVIORAL EDUCATIONAL ECONOMIC BUSINESS AND INDUSTRIAL ENGINEERING 1307-6892 10 6 1851-1858
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3090743] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 3090743, Kapcsolat: 25948259
  2. Mikulán Rita. Serdülőkorú versenysportolók egészségének és egészségmagatartásának vizsgálata. (2015)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[2995528] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 2995528, Kapcsolat: 27797028
  3. Barabás Katalin. Egészségfejlesztés a felsőoktatásban. (2013) Megjelent: „Gyümölcs? A fa beváltja azt, amit virágával ígért.” pp. 277-293
    Utánközlés (Könyvrészlet) | Tudományos[27440592] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27440592, Kapcsolat: 23142512
  4. Lampek K et al. Az egészség fogalmának alakulása. (2013) Megjelent: „Gyümölcs? A fa beváltja azt, amit virágával ígért.” pp. 41-68
    Utánközlés (Könyvrészlet) | Tudományos[2326618] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2326618, Kapcsolat: 23142502
  5. Kis Bernadett. A probléma-alapú tanulásban rejlő lehetőségek a felsőoktatásban. (2013) Megjelent: „Gyümölcs? A fa beváltja azt, amit virágával ígért.” pp. 294-308
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2328282] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 2328282, Kapcsolat: 23142513
  6. Pálmai Judit. A felsőoktatás expanziója. (2013) Megjelent: „Gyümölcs? A fa beváltja azt, amit virágával ígért.” Tanulmányok Benkő Zsuzsanna 60. születésnapjára. pp. 257-276
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2328277] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2328277, Kapcsolat: 23142510
  7. Mátó Veronika. 6-10 éves roma és hasonló társadalmi helyzetű nem roma gyermekek egészségi állapota. (2013) Megjelent: „Gyümölcs? A fa beváltja azt, amit virágával ígért.” pp. 237-256
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2328285] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2328285, Kapcsolat: 23142508
Benkő Zsuzsanna et al. Az egészség és az aktív szabadidő eltöltés összekapcsolódása – Egy nemzetközi konferencia tartalmi műhelymunkája. (2012) MAGYAR SPORTTUDOMÁNYI SZEMLE 1586-5428 13 2(50) p. 23, 2219296
Absztrakt / Kivonat (Folyóiratcikk) | Tudományos[2219296]
  1. Prievara Dóra Katalin. A testmozgás szerepe, jelentősége az egészség szalutogenetikus megközelítésében: A testmozgás testi egészségre gyakorolt hatásai, betegségmegelőző szerepe. (2017) Megjelent: Holisztikus egészség, egészségmagatartás és egészségfejlesztés pp. 39-45
    Felsőoktatási tankönyv része (Könyvrészlet) | Oktatási[3366632] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 3366632, Kapcsolat: 27382474
Pálmai Judit et al. Szabadidő és egészség - egy tehetséggondozó műhelymunka tapasztalatai. (2013) MAGYAR SPORTTUDOMÁNYI SZEMLE 1586-5428 14 54 45-45, 2459166
Absztrakt / Kivonat (Folyóiratcikk) | Tudományos[2459166]
  1. Prievara Dóra Katalin. A testmozgás szerepe, jelentősége az egészség szalutogenetikus megközelítésében: A testmozgás testi egészségre gyakorolt hatásai, betegségmegelőző szerepe. (2017) Megjelent: Holisztikus egészség, egészségmagatartás és egészségfejlesztés pp. 39-45
    Felsőoktatási tankönyv része (Könyvrészlet) | Oktatási[3366632] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 3366632, Kapcsolat: 27382479
Tarkó Klára. Egészségfejlesztés továbbra is felsőfokon. (2013) Megjelent: „Gyümölcs? A fa beváltja azt, amit virágával ígért.” pp. 13-38, 2328290
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2328290]
  1. Lippai László. Mental Health Surveys on Community and Organizational Levels: Challenges, Issues, Conclusions and Possibilities. (2016) WORLD ACADEMY OF SCIENCE ENGINEERING AND TECHNOLOGY - INTERNATIONAL JOURNAL OF SOCIAL BEHAVIORAL EDUCATIONAL ECONOMIC BUSINESS AND INDUSTRIAL ENGINEERING 1307-6892 10 6 1851-1858
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3090743] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 3090743, Kapcsolat: 25948261
  2. Lippai László Lajos et al. Lelki egészségfejlesztő programok előkészítése városi szinten: A hódmezővásárhelyi lelki egészségfelmérés elemzésének tanulságai. (2016) Megjelent: "Az egészség nem egyetlen tett, hanem szokásaink összessége" pp. 111-126
    Utánközlés (Könyvrészlet) | Tudományos[3138085] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3138085, Kapcsolat: 26163802
  3. Szabó Dorián et al. A "Z" generáció "komfortzónája" a XXI. században. (2016) Megjelent: "Az egészség nem egyetlen tett, hanem szokásaink összessége" p. 249
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[3138208] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3138208, Kapcsolat: 26163807
2022-09-28 07:32