Kiss Marietta. Globalizáció és jóléti állam: azonos kihívás – eltérő válaszok. (2006) COMPETITIO 1588-9645 5 1 165-181, 2334991
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2334991]
  1. Nagy Angelika. A NŐK EGYENJOGÚSÁGA ÉS EGYENLŐSÉGE A SVÉD JÓLÉTI TÁRSADALOMBAN. (2020)
    Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb) | Tudományos[31968827] [Nyilvános]
    Említések száma: 5
    Független, Idéző: 31968827, Kapcsolat: 30012068
  2. Nemes Balázs. Jóléti államok és a globalizáció. (2014)
    Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb) | Tudományos[24298350] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 24298350, Kapcsolat: 24298350
  3. Veres Zoltán. A fogyasztói és a szociális jogok egyes összefüggései, avagy a szociális jogok fogyasztóvédelmi aspektusai. (2012) JOG ÁLLAM POLITIKA: JOG- ÉS POLITIKATUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 2060-4580 2012 3 39-59
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2481680] [Admin láttamozott]
    Említések száma: 2
    Független, Idéző: 2481680, Kapcsolat: 23620057
  4. Tóth Anita. Államháztartási reformok Svédországban és a jóléti államok. (2009)
    Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb) | Tudományos[24293861] [Nyilvános]
    Említések száma: 3
    Független, Idéző: 24293861, Kapcsolat: 24293861
  5. Bényei Zsuzsanna. A globalizáció hatása a jóléti államokra: A svéd válasz. (2009)
    Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb) | Tudományos[23620157] [Nyilvános]
    Említések száma: 7
    Független, Idéző: 23620157, Kapcsolat: 23620157
Kun András István et al. A személyiség és a képességek szerepe az egyetemi sikerességben, avagy igazolható-e a szűrő hipotézis a Debreceni Egyetem Közgazdaságtudományi Karának hallgatói körében végzett felmérés alapján. (2006) COMPETITIO 1588-9645 5 2 133-158, 2097884
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2097884]
  1. Kristian Balint. PRINCIPI PRIMENE KRIPTOGRAFSKE „VALUTE” U OBRAZOVNOM SISTEMU. (2019)
    Külföldi fokozat (nem PhD) (Disszertáció) | Tudományos[31889994] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31889994, Kapcsolat: 31242173
  2. Tóth Bálint. Mi tesz minket jó tanulóvá?. (2019) ELTE Online 2019 április
    Ismertetés (Folyóiratcikk) | Ismeretterjesztő[31197369] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31197369, Kapcsolat: 28831252
  3. Eszenyi Nóra. Az MBTI személyiségtípusok és az egyetemi teljesítmény közötti kapcsolat vizsgálata. (2015)
    Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb) | Tudományos[30310712] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30310712, Kapcsolat: 27711119
  4. Kiss Zsuzsanna. Fiatal diplomások foglalkoztathatósága Magyarországon: Egyetemi doktori (PhD) értekezés tézisei. (2014)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[30367832] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30367832, Kapcsolat: 27774894
  5. Kiss Zsuzsanna. Employability of young graduates in Hungary. (2014)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[24293864] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24293864, Kapcsolat: 24293864
Kiss Marietta. Rethinking the Typology of Western European Welfare States. (2012) ROMANIAN ECONOMIC JOURNAL 1454-4296 2286-2056 15 45 87-121, 2335107
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2335107]
  1. Csugány Julianna. Jóléti államok innovatív fejlődési pályán. (2016) ACTA CAROLUS ROBERTUS 2062-8269 2498-9312 6 1 27-37
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3031533] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3031533, Kapcsolat: 25804198
  2. Colette Saunders. Is Unionisation Needed in order to Improve the Pay and Working Conditions of those Employed in Ireland’s Early Childhood Care and Education (ECCE) Sector?. (2014)
    Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb) | Tudományos[24293862] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 24293862, Kapcsolat: 24293862
  3. Lakner Zoltán. Az átmenet alagútja: A szociálpolitika-alkotás magyarországi politikai környezete. (2013)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[24079800] [Nyilvános]
    Említések száma: 2
    Független, Idéző: 24079800, Kapcsolat: 24079800
Kiss Marietta. Az európai jóléti államok krízise és reformja: újraklaszterezés. (2014), 2513794
PhD (Disszertáció) | Tudományos[2513794]
  1. Nagy Angelika. A NŐK EGYENJOGÚSÁGA ÉS EGYENLŐSÉGE A SVÉD JÓLÉTI TÁRSADALOMBAN. (2020)
    Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb) | Tudományos[31968827] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31968827, Kapcsolat: 30012071
  2. Pongrácz Alex. Nemzetállamok és új szabályozó hatalmak a globális erőtérben. (2016)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[2997919] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 2997919, Kapcsolat: 25283880
  3. Bene Viktória. Aktív munkaerőpiaci eszközök Lengyelországban. (2016) Megjelent: „A mi tendenciáink…” Szakkollégiumi Tanulmányok 4. pp. 9-22
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[27185393] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27185393, Kapcsolat: 27185393
  4. Révész Sándor. Wagner úr kimentése. (2015) NÉPSZABADSÁG 0133-1752 9 5 p. 1
    Publicisztika (Folyóiratcikk) | Közérdekű[25075863] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25075863, Kapcsolat: 25075863
  5. Szerdahelyi István. A társadalmi fejlődés alapvonalai. (2015) EZREDVÉG 0238-2865 25 5
    Esszé (Folyóiratcikk) | Ismeretterjesztő[25387159] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25387159, Kapcsolat: 25387159
  6. Krizsai Anita. A szociális szolgáltatások szervezésének szabályozása a közszektor szereplőinek feladatai szemszögéből. (2015)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[2974130] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2974130, Kapcsolat: 27360212
Kiss Marietta et al. ANALYSIS OF THE SIGNALING HYPOTHESIS IN HIGHER EDUCATION MARKETING VIA CLASSROOM EXPERIMENT. (2014) ANNALS OF THE UNIVERSITY OF ORADEA ECONOMIC SCIENCE 1222-569X 1582-5450 23 1 1005-1012, 2719222
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2719222]
  1. Vuksanović Nemanja G.. Uloga obrazovanja na tržištu rada i nejednake obrazovne šanse: empirijska analiza za Srbiju i zemlje Centralne i Istočne Evrope. (2022)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[32847529] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32847529, Kapcsolat: 31330928
  2. Ozekicioglu Seda. Chapter 155: ASYMMETRIC INFORMATION PROBLEMS IN HIGHER EDUCATION. (2018) Megjelent: Researches on Science and Art in 21st Century Turkey pp. 1364-1369
    Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[27232779] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27232779, Kapcsolat: 27232779
  3. Sobotka Aneta. The Impact of Imperfect Information on Higher Education Decisions in Poland. (2016) Megjelent: XXV Meeting of the Economics of Education Association
    Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos[25973904] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25973904, Kapcsolat: 25973904
Marietta Kiss et al. The Relationship between Intelligence, Emotional Intelligence, Personality Styles and Academic Success. (2014) BUSINESS EDUCATION AND ACCREDITATION 1944-5903 2157-0809 6 2 23-34, 2481556
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2481556]
  1. Isha Dg Siti et al. Determinants of students’ academic performance among undergraduate students in Universiti Malaysia Sabah: A structural equation modelling approach. (2024) Megjelent: THE 7TH BIOMEDICAL ENGINEERING’S RECENT PROGRESS IN BIOMATERIALS, DRUGS DEVELOPMENT, AND MEDICAL DEVICES: The 15th Asian Congre... p. 060002
    Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos[34734262] [Nyilvános]
    Említések száma: 2
    Független, Idéző: 34734262, Kapcsolat: 34179244
  2. Grüneisen Lena et al. Assessing knowledge about self-regulated learning: validation of a measurement tool for preschoolers. (2024) FRONTIERS IN EDUCATION 2504-284X 9
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[34688909] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 34688909, Kapcsolat: 34138524
  3. Camuccio Eleonora. Successo accademico e il ruolo delle emozioni. (2023)
    Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb) | Tudományos[34428047] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 34428047, Kapcsolat: 33733744
  4. Ag Isha Dg Siti et al. Structural Equation Modelling in Investigating the Role of Academic Motivation upon Academic Achievement. (2023) INTERNATIONAL JOURNAL OF ACADEMIC RESEARCH IN BUSINESS AND SOCIAL SCIENCES 2222-6990 13 9 984-1006
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[34163762] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 34163762, Kapcsolat: 33293531
  5. CHEBITA Aymen et al. Investigating the Relationship Between EFL learners' MBTI Personality Types (Feeling vs. Thinking Types) and their Response to Oral Corrective Feedback: The Case of Third Year EFL Students at the University of Jijel. (2023)
    Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb) | Tudományos[34397759] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 34397759, Kapcsolat: 33669122
  6. SAKHAWALKAR Akshata Santosh et al. A STUDY OF THE EFFECT OF EMOTIONAL INTELLIGENCE ON PERSONALITY DEVELOPMENT IN EARLY TEENAGERS IN PUNE CITY. (2023) The Online Journal of Distance Education and e-Learning 2147-6454 11 1 51-56
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[34477628] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 34477628, Kapcsolat: 33815658
  7. Bani Abdo Redina Musa et al. نمذجة العلاقة السببية بين أساليب المعاملة الوالدية وأنماط الشخصية والذكاء الانفعالي. (2022) IUG JOURNAL OF EDUCATIONAL AND PSYCHOLOGY SCIENCES 2410-2946 2410-3152 30 3 262-291
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[33047173] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 33047173, Kapcsolat: 31633999
  8. Şahin Şeniz Özgür. Üniversiteye Giriş Sinavina Hazirlanma Sürecinde Lise Son Sinif Öğrenci Annelerinin Deneyimleri: Fenomenolojik bir Araştirma. (2022)
    Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb) | Tudományos[33691388] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 33691388, Kapcsolat: 32615886
  9. Godfrey Eva. “They genuinely just don’t understand why we’re not as loud”: Exploring the educational experiences of students with introverted personality styles. (2022)
    Ismertetés/Katalógus (Egyéb) | Ismeretterjesztő[34477670] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 34477670, Kapcsolat: 33815737
  10. SHILLAH NANTALLO. EMOTIONAL INTELLIGENCE, TRANSFORMATIONAL LEADERSHIP AND IMPLEMENTATION OF NUSAF PROJECTS IN PALLISA DISTRICT LOCAL GOVERNMENT. (2022)
    Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb) | Tudományos[33047165] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 33047165, Kapcsolat: 31633991
  11. Sharma Monika et al. Emotional Intelligence: An Analysis amongst undergraduate students. (2022) Kanpur Philosophers 2348-8301 9 1 25-35
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32956481] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32956481, Kapcsolat: 31481301
  12. Nhi Mai Huynh. Comparison of Emotional Quotient and Intelligence Quotient to Effectively Apply it to the Learning Process: A Case of Students Majoring in the Japanese Language at FPT University. (2022) INTERNATIONAL JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD SPECIAL EDUCATION 1308-5581 14 5 6533-6539
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[34289593] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 34289593, Kapcsolat: 33472525
  13. Al-Kiyumi Mohammed et al. The Mediating Role of Emotional Intelligence in Predicting of Self – Efficacy in Mathematical Thinking among Fourth Grade Students in the Sultanate of Oman. (2021) MEDITERRANEAN JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES 2039-9340 2039-2117 12 5 p. 49
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32180306] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32180306, Kapcsolat: 30322556
  14. Tangonan Capinding Andie et al. INTELLIGENCE QUOTIENT (IQ) AND SEX: PREDICTORS OF ACADEMIC PERFORMANCE, EMOTIONAL STATE, SOCIAL ADAPTABILITY AND WORK ATTITUDE. (2021) EPRA International Journal of Multidisciplinary Research (IJMR) 2455-3662 7 3 129-141
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31923941] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31923941, Kapcsolat: 29916089
  15. Gonasa Akello Leila. EMOTIONAL INTELLIGENCE, CHANGE MANAGEMENT AND PROJECT IMPLEMENTATION IN NATIONAL ENVIRONMENT MANAGEMENT AUTHORITY. (2021)
    Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb) | Tudományos[33027065] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 33027065, Kapcsolat: 31591770
  16. Wais Sahib Asaad. المناعة الفكرية في ضوء النظرية المعرفية. (2020) ISBN:9789922206295
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[31315164] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31315164, Kapcsolat: 28998166
  17. Razumnikova Olga Mikhailovna et al. СООТНОШЕНИЕ КРЕАТИВНОСТИ, ЭМОЦИОНАЛЬНОГО И ОБЩЕГО ИНТЕЛЛЕКТА В АКАДЕМИЧЕСКОЙ УСПЕВАЕМОСТИ СТУДЕНТОВ. (2020) VOPROSY PSIKHOLOGII 0042-8841 0042-8841 65 2 119-128
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31637308] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31637308, Kapcsolat: 29498073
  18. Molnár Edina. The role of momentary and sustained emotional arousal level in advertising-infulenced and non-influenced purhasing decisions. (2020) CROSS-CULTURAL MANAGEMENT JOURNAL 2286-0452 22 1 67-78
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31393756] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31393756, Kapcsolat: 29096286
  19. Timofeeva Anastasiia et al. Research of the Effectiveness of Methods for Missing Data Imputation for Assessing the Impact of Intellectual and Personal Components on the Academic Performance of Students. (2020) Megjelent: CEUR Workshop Proceedings: Proceedings of the International Workshop on Data Mining and Knowledge Engineering pp. 119-127
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[31968789] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31968789, Kapcsolat: 30012007
  20. Perera Sapumal. PSYCHOMETRICS BASED RECOMMENDATION SYSTEM FOR HIGHER EDUCATION. (2020)
    Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb) | Tudományos[31881750] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31881750, Kapcsolat: 29861253
  21. Lawal Sekinat A.. HR Professional's Perceived Leaders' Emotional Intelligence Impact on Organizational Innovation: A NARRATIVE INQUIRY STUDY. (2020)
    Külföldi fokozat (nem PhD) (Disszertáció) | Tudományos[31335434] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31335434, Kapcsolat: 29022507
  22. Tepán Narváez Emma Magdalena. Estudio de procesos inclusivos, una experiencia a partir de la aplicación del Index For Inclusion en la Escuela de Educación Básica “Alfonso Moreno Mora”. (2020)
    Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb) | Tudományos[31336118] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31336118, Kapcsolat: 29023301
  23. Kumar M. A Study on the Emotional Intelligence of Higher Secondary School Students. (2020) Shanlax International Journal of Education 2320-2653 8 3 114-119
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31385591] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31385591, Kapcsolat: 29081085
  24. Raghavendra S. N. et al. AN ANALYSIS ON THE EFFECT OF DA AS A MEDIATOR BETWEEN TRAIT-BASED EI AND INDIVIDUAL WORK PERFORMANCE AMONG BANK TELLERS. (2020) ACADEMY OF MARKETING STUDIES JOURNAL 1095-6298 1528-2678 24 4 1-9
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31654405] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31654405, Kapcsolat: 29520193
  25. Βαΐα Λαχάνου. Συναισθηματική Νοημοσύνη, Αυτοεκτίμηση και Αντίληψη Ακαδημαϊκής Επίδοσης στο Μάθημα «Η Διδακτική των Ελληνικών Παραδοσιακών Χορών» σε Φοιτητές ΤΕΦΑΑ. (2019)
    Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb) | Tudományos[32916402] [Nyilvános]
    Említések száma: 2
    Független, Idéző: 32916402, Kapcsolat: 31420408
  26. Owens Natacia Anne. Trait Emotional Intelligence and Perceptions from Faculty and Adult Learners. (2019)
    Külföldi fokozat (nem PhD) (Disszertáció) | Tudományos[30630414] [Nyilvános]
    Említések száma: 16
    Független, Idéző: 30630414, Kapcsolat: 28111986
  27. Limanthara Khriztie et al. The Influence of Intellectual Intelligence and Emotional Intelligence on Academic Achievement with Leadership as a Moderation Variable in Faculty of Dentistry University of Mahasaraswati Denpasar. (2019) JOURNAL OF ADVANCED RESEARCH IN DYNAMICAL AND CONTROL SYSTEMS 1943-023X 11 12-SPECIAL ISSUE 723-730
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32378846] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32378846, Kapcsolat: 30665355
  28. Malakar Partha. Test Anxiety, Academic Achievement and Relationship between General Intelligence and Emotional Intelligence in Adolescence. (2019) Megjelent: PROCEEDINGS OF THE 6TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON RESEARCH IN BEHAVIORAL AND SOCIAL SCIENCES pp. 54-70
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[30820853] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30820853, Kapcsolat: 28324691
  29. Durden-Myers Liz. Emotional Intelligence – are we preparing students for life after education?. (2019)
    Nem besorolt (Egyéb) | Ismeretterjesztő[32925241] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32925241, Kapcsolat: 31432606
  30. Yanto Suyedi Hendra et al. Developing the Two-Tiers Multiple Choice Test Based on Content, Construct and Language Feasibility in Identifying Students’ High-Order Thinking Skills. (2019) ADVANCES IN SOCIAL SCIENCE EDUCATION AND HUMANITIES RESEARCH 2352-5398 384 684-688
    Konferenciaközlemény (Folyóiratcikk) | Tudományos[31031672] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31031672, Kapcsolat: 28593279
  31. Mike Boyes. Will EQ Make You Rich?: (or at least get you better payed). (2018)
    Segédlet (Egyéb) | Oktatási[27115441] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27115441, Kapcsolat: 27115441
  32. Kevin Peter Colling. The Relationship Between Teachers' Emotional Intelligence and Student Performance. (2018)
    Külföldi fokozat (nem PhD) (Disszertáció) | Tudományos[27475455] [Nyilvános]
    Említések száma: 2
    Független, Idéző: 27475455, Kapcsolat: 27475455
  33. Metzka Joseph C.. THE RELATIONSHIP BETWEEN PERSONALITY TYPE, POSITION PLAYED, YEAR OF ATHLETIC ELIGIBILITY AND STATISTICAL PERFORMANCE AMONG ELITE COLLEGE FOOTBALL PLAYERS. (2018)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[30494885] [Nyilvános]
    Említések száma: 3
    Független, Idéző: 30494885, Kapcsolat: 27930481
  34. Rayung Mohd Nasir et al. PENGARUH KECERDASAN HOLISTIK TERHADAP KEMENJADIAN PELAJAR TINGKATAN ENAM DI SABAH. (2018) Journal of Kesidang 2550-1674 2600-7851 3 1 9-22
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30495392] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30495392, Kapcsolat: 27931213
  35. Clinebell Sharon et al. Learning Styles of Business Students: Twenty-Five Years in Review. (2018) Journal of the Academy of Business Education 1528-0721 1528-0721 19 2 217-238
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32646490] [Nyilvános]
    Említések száma: 2
    Független, Idéző: 32646490, Kapcsolat: 31059445
  36. Frazier Leann. Does Emotional Intelligence Predict Normative Organizational Commitment of NonFrontline Healthcare Workers?. (2018)
    Külföldi fokozat (nem PhD) (Disszertáció) | Tudományos[30495846] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30495846, Kapcsolat: 27931797
  37. Aulia Syafitri et al. Contribution of Multiple Intelligence to Students’ Biology Learning Outcomes in whole MAN (Madrasah Aliyah Negeri) Medan. (2018) Megjelent: Proceedings of The 5th Annual International Seminar on Trends in Science and Science Education, AISTSSE 2018 pp. 1-7
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[30844391] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30844391, Kapcsolat: 28350690
  38. Maria Zafonte. A Phenomenological Investigation of Introverted College Students and Collaborative Learning. (2018)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[27377247] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27377247, Kapcsolat: 27377247
  39. Singhi Nidhi et al. A comparative study of cognitive ability and personality of adolescents with different levels of academic achievement. (2018) IAHRW International Journal of Social Sciences Review 2347-3797 6 5 741-747
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32630309] [Nyilvános]
    Említések száma: 2
    Független, Idéző: 32630309, Kapcsolat: 31035924
  40. Çolakoğlu Tanju. Yükseköğretim Kurumlarında Öğretim Elemanlarının Sahip Olduğu Duygusal Zekânın, Örgütsel Sessizlik ve Duygusal Emek Davranışları Ile Etkileşimi Üzerine Bir Çalışma: Anadolu Üniversitesi ve Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Örneği. (2017)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[32630184] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32630184, Kapcsolat: 31035769
  41. Shelton Stacy. THE RELATIONSHIP BETWEEN INTRINSIC REWARDS, PERSONALITY AND EMOTIONAL INTELLIGENCE WITHIN THE EDUCATION SECTOR. (2017)
    Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb) | Tudományos[31202478] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31202478, Kapcsolat: 28837228
  42. Niemi Thomas Miller. EMOTIONAL INTELLIGENCE: AN EXPLORATORY QUALITATIVE STUDY OF VIRTUAL EXPERIENTIAL LEARNING GROUP WORK IN INTRODUCTORY MANAGEMENT COURSES. (2017)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[27242974] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27242974, Kapcsolat: 27242974
  43. Raghavendra S N et al. An Empirical Study on Measuring the Trait Emotional Intelligence of B-School Students in South India. (2017) IUP Journal of Organizational Behavior 0972-687X 16 3 52-64
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[26783686] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26783686, Kapcsolat: 26783686
  44. Ximena Monserrath Vélez. Análisis de la inclusión educativa a través de indicadores de prevalencia de dificultades de aprendizaje, actitudes del profesorado y condiciones de accesibilidad en los centros de la ciudad de Cuenca (Ecuador).. (2017)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[26650605] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26650605, Kapcsolat: 26650605
  45. Julie A Jones. The social experiences of young adults with autism as they transition from high school to college. (2016)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[27372117] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27372117, Kapcsolat: 27372117
  46. Jaime L Lochner. The relationship of emotional intelligence, self-efficacy and gender in predicting grade point average for visual arts students. (2016)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[26486610] [Nyilvános]
    Említések száma: 9
    Független, Idéző: 26486610, Kapcsolat: 26486610
  47. REGINE R VILLAGONZALO. INTELLIGENCE QUOTIENT, EMOTIONAL QUOTIENT, SPIRITUAL QUOTIENT, AND ADVERSITY QUOTIENT® AND THE ACADEMIC PERFORMANCE OF STUDENTS. (2016)
    Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb) | Tudományos[25804267] [Nyilvános]
    Említések száma: 3
    Független, Idéző: 25804267, Kapcsolat: 25804267
  48. Nadine L et al. Gambaran tingkat inteligensi mahasiswa tahun pertama program studi pendidikan dokter fakultas kedokteran universitas sam ratulangi. (2016) Jurnal e-Biomedik 2337-330X 4 2 p. 1
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[26313534] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26313534, Kapcsolat: 26313534
  49. Andrea Prier. From Exceptional to Expelled: Exploring the Psychological Types of Exceptionally Bright but Academically ‘At-Risk’ University Learners. (2016)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[25918829] [Nyilvános]
    Említések száma: 2
    Független, Idéző: 25918829, Kapcsolat: 25918829
  50. Leiba Alwyn. Evaluation of Leadership Styles and Emotional Intelligence on Job satisfaction of Community College Faculty Administrators. (2016)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[26486603] [Nyilvános]
    Említések száma: 2
    Független, Idéző: 26486603, Kapcsolat: 26486603
  51. Spradlin Sarah S. A Quantitative Analysis of Emotional Intelligence and Special Operations Candidates’ Selection to Military Specia l Operations Training Schools. (2016)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[26486607] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26486607, Kapcsolat: 26486607
  52. McKenzie Lloyd-Smith. An Investigative Study into the Relationship between Emotional Intelligence and Role-Related Drivers of Individual Performance at Work. (2016)
    Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb) | Tudományos[26327302] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26327302, Kapcsolat: 26327302
  53. Slavinskiene J et al. The significance of demographic variables and alcohol consumption in predicting emotional expressivity in alcohol dependence. (2014) EUROPEAN SCIENTIFIC JOURNAL 1857-7881 1857-7431 10 23 142-157
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[26845342] [Admin láttamozott]
    Említések száma: 3
    Független, Idéző: 26845342, Kapcsolat: 24173466
  54. Murad Abel. The Influence of IQ, EQ, and Personality on Student Academic Success. (2014)
    Ismertetés/Katalógus (Egyéb) | Ismeretterjesztő[24218400] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24218400, Kapcsolat: 24218400
  55. Sarah Durden. Emotional Intelligence – Are We Fully Preparing Our Students For Life After Education?. (2014)
    Ismertetés/Katalógus (Egyéb) | Ismeretterjesztő[24229202] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24229202, Kapcsolat: 24229202
  56. TREVINO JAVIER OMAR. EMOTIONAL AND SOCIAL INTELLIGENCE : A STUDY OF INTERPERSON AL, INTRAPERSONAL , SOCIAL AWARENESS, AND SOCIAL FACILITY SKILLS OF INFORMATION TECHNOLOGY PROFESSIONALS IN HIGHER EDUCATION. (2014)
    Külföldi fokozat (nem PhD) (Disszertáció) | Tudományos[24706496] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 24706496, Kapcsolat: 24706496
Szakály Zoltán et al. A személyes értékek hatása az egészségmagatartás változására és a tudatos élelmiszervásárlásra. (2014) TÁPLÁLKOZÁSMARKETING 2064-8839 2631-1380 1 1-2 57-71, 2740357
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2740357]
  1. Csernák-Csorba Klaudia et al. Fogyasztói értékek, valamint az azokban a SARS-CoV-2 járvány következményeként bekövetkezett változások vizsgálata. (2021) Megjelent: “Post-traumatic marketing : virtuality and reality” pp. 300-314
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[33167028] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 33167028, Kapcsolat: 30300676
  2. Szabó Imola et al. Zöldség-gyümölcs fogyasztás vizsgálata a magyar fogyasztók körében. (2020) TÁPLÁLKOZÁSMARKETING 2064-8839 2631-1380 7 2 79-89
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31794335] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31794335, Kapcsolat: 29756404
  3. Neulinger Ágnes et al. "HASONLÓ ÉRTÉKRENDŰ EMBEREK VAGYUNK." Az ételválasztás és az étkezés értékkifejező szerepe, különös tekintettel az alternatív élelmiszerbeszerzési helyzetekre. (2020) JEL-KÉP: KOMMUNIKÁCIÓ KÖZVÉLEMÉNY MÉDIA 0209-584X 9 4 57-77
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31906412] [Egyeztetett]
    Említések száma: 2
    Független, Idéző: 31906412, Kapcsolat: 30011911
  4. Garai-Fodor Mónika et al. Health consciousness and the role of the health as a value based on country - wide primary research results. (2018) Megjelent: 4th International Conference on Lifelong Education and Leadership for ALL - ICLEL 2018. Conference Proceeding Book pp. 435-441
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[30391061] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30391061, Kapcsolat: 28942844
  5. Hernádi László et al. Hiteles és értékvezérelt marketing az élelmiszerkereskedelemben. (2016) Megjelent: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet pp. 695-704
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[3114286] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 3114286, Kapcsolat: 26080887
  6. Kmeth Sándor. HERBÁRIUMOK SZEREPE A MIKROREGIONÁLIS TEREK FEJLESZTÉSÉBEN. (2015)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[27228612] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27228612, Kapcsolat: 27228612
Szakály Zoltán et al. Funkcionális élelmiszerek, fogyasztói attitűdök és személyre szabott táplálkozás. (2014) TÁPLÁLKOZÁSMARKETING 2064-8839 2631-1380 1 1-2 3-17, 2740367
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2740367]
  1. Galambos I. et al. GRAPE WINES IN HUNGARIAN CONTEXT: PRODUCTION TECHNOLOGIES, PROCESSING, AND HEALTH BENEFITS. (2024) Megjelent: Sustainable and Functional Foods from Plants pp. 129-161
    Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[35156373] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 35156373, Kapcsolat: 34210488
  2. Szabó Erika. Funkcionális élelmiszerek, kiemelten a laktózmentes tejtermékek vásárlási szokásainak és fogyasztásának vizsgálata. (2023)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[34153229] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 34153229, Kapcsolat: 34514968
  3. Garai-Fodor Mónika. Analysis of Financially Aware Consumer Segments from the Perspective of Conscious Consumer Behaviour. (2023) ACTA POLYTECHNICA HUNGARICA 1785-8860 1785-8860 20 3 83-100
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[33862144] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 33862144, Kapcsolat: 33472300
  4. Farkas Noémi Dóra. A GENETIKAI ALAPÚ SZEMÉLYRE SZABOTT TÁPLÁLKOZÁS FOGYASZTÓI ELFOGADÁSA. (2023)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[34961912] [Nyilvános]
    Említések száma: 23
    Független, Idéző: 34961912, Kapcsolat: 34489980
  5. Molnár Anna et al. A fogyasztói magatartás változása és alakulása a COVID-19 járvány idején empirikus vizsgálatok tükrében – Helyzetkép két szomszédos országban. (2023) Megjelent: Megújulás és növekedés a Covid árnyékában pp. 40-61
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[33871453] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 33871453, Kapcsolat: 33805978
  6. ILONA CSATÁRINÉ DOGI. THE ROLE OF CONSUMER ETHNOCENTRISM IN THE JUDGMENT OF FOOD PRODUCTS. (2022)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[32794605] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32794605, Kapcsolat: 31255886
  7. Bakos Adrienn et al. Munkahelyi egéészségvédelem. (2022)
    Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb) | Tudományos[34477495] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 34477495, Kapcsolat: 33815427
  8. Győri-Rózsa Bernadett. Iskolás gyerekek táplálkozási szokásai az Okostányér tükrében. (2022)
    Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb) | Tudományos[33537174] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 33537174, Kapcsolat: 32395159
  9. Plasek Brigitta. Egészségvédő élelmiszertermékek hihetőségének vizsgálata. (2022)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[32652862] [Egyeztetett]
    Említések száma: 2
    Független, Idéző: 32652862, Kapcsolat: 31069157
  10. Prónay Szabolcs et al. Az önkontroll és az evési magatartás szerepe az elhízásban a fiatalok körében. (2022) TÁPLÁLKOZÁSMARKETING 2064-8839 2631-1380 9 1 3-15
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[33005159] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 33005159, Kapcsolat: 31559747
  11. Csatáriné Dogi Ilona. AZ ETNOCENTRIZMUS SZEREPE A HAZAI ÉS KÜLFÖLDI ÉLELMISZEREK FOGYASZTÓI MEGÍTÉLÉSÉBEN. (2022)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[32794993] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32794993, Kapcsolat: 31256306
  12. Molnár Anna et al. Az élelmiszer-vásárlási szokások változása a Covid járvány alatt Szlovákiában és Magyarországon, helyzetkép Dél-Szlovákiában és Nyugat-Magyarországon. (2022) TÁPLÁLKOZÁSMARKETING 2064-8839 2631-1380 9 1 55-70
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32946292] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 32946292, Kapcsolat: 31559798
  13. Izsó Tekla. Tejföl-imitátumok minőségének fogyasztói észlelése a termékek élelmiszer- és táplálkozástudományi értékelésének összehasonlításában. (2021)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[33572395] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 33572395, Kapcsolat: 31631260
  14. Mohammad Mohammad. Health Awareness Toward Dairy Functional Foods in Hungary. (2021) REGIONAL AND BUSINESS STUDIES 2061-2311 13 2 1-10
    Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32875685] [Egyeztetett]
    Említések száma: 2
    Független, Idéző: 32875685, Kapcsolat: 31420381
  15. Kőszegi Irén Rita et al. Funkcionális élelmiszerek fogyasztói megítélése. (2021) Megjelent: ŐSHONOS- ÉS TÁJFAJTÁK – ÖKOTERMÉKEK – EGÉSZSÉGES TÁPLÁLKOZÁS – VIDÉKFEJLESZTÉS Minőségi élelmiszerek – Egészséges környezet – F... pp. 237-255
    Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[32538795] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 32538795, Kapcsolat: 31631289
  16. Mihályi Zita Judit et al. Az egészségtudatosság, mint meghatározó tényező a teljes őrlésű termékek fejlesztése során. (2021) ÚJ DIÉTA: A MAGYAR DIETETIKUSOK LAPJA (2001-) 1587-169X 30 1 29-31
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31954672] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31954672, Kapcsolat: 33809576
2024-10-04 14:37