Hámori Eszter. Reflection of family transference in group psychotherapy for preadolescents. (1996) GROUP ANALYSIS 0533-3164 29 1 43-55, 1642437
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1642437]
  1. Williams Briony. An Introduction to Child and Adolescent Mental Health. (2014) ISBN:9781446249451
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[24274833] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24274833, Kapcsolat: 24274833
  2. Hearst Liesel. Die Traumarbeit in der Gruppenanalyse. (2009) Megjelent: Die Kunst der Mehrstimmigkeit: Gruppenanalyse als Modell für die Zivilisierung von Konflikten pp. 191-197
    Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[24274655] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24274655, Kapcsolat: 24274655
  3. Bunston W. Putting the GRO into group work. (2006) Megjelent: ADDRESSING FAMILY VIOLENCE PROGRAMS pp. 124-138
    Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[24274816] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24274816, Kapcsolat: 24274816
  4. Bunston W et al. Putting the GRO into Group Work. (2003) AUSTRALIAN SOCIAL WORK 0312-407X 1447-0748 56 1 40-49
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[23315622] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23315622, Kapcsolat: 23315622
  5. Prokofiev F. Adapting the art therapy group for children. (1998) Megjelent: Art psychotherapy groups: Between pictures and words pp. 44-68
    Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[25241210] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25241210, Kapcsolat: 25241210
  6. Woods J. Group Analysis with Children, Families and Young People. (1996) GROUP ANALYSIS 0533-3164 29 1 5-7
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[23315624] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23315624, Kapcsolat: 23315624
Lust Iván. The Dynamics of Losing and Building Boundaries in an Adolescent Group. (1996) GROUP ANALYSIS 0533-3164 29 37-42, 2401415
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2401415]
  1. Dokter Ditty. Helping and hindering processes in creative arts therapy group practice. (2010) GROUP 0362-4021 2010 67-83
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[24273874] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24273874, Kapcsolat: 24273874
  2. Lust Iván. Serdülők terápiája. (2009) Megjelent: Vágy és hatalom pp. 359-381
    Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[26945340] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26945340, Kapcsolat: 26945340
  3. Scholtz R. Gruppenanalyse im Dialog.: Ein gruppenpsychotherapeutisches Forschungsprojekt.. (2006) JOURNAL OF PSYCHOSOCIAL NURSING AND MENTAL HEALTH SERVICES 0279-3695 29 1 p. 34
    Ismertetés (Folyóiratcikk) | Tudományos[24273934] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24273934, Kapcsolat: 24273934
  4. Hearst Liesel. Die Traumarbeit in der Gruppenanalyse.. (2006) PSYCHOSOZIAL 0171-3434 29 1 p. 12
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[23315500] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23315500, Kapcsolat: 23315500
  5. Polano R. Primo gruppo con adolescenti: considerazioni teoriche, esperienza clinica e vissuti personali.. (2003) Gruppi 1826-2589 2 p. 19
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[23315473] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23315473, Kapcsolat: 23315473
Hámori Eszter. Az önéletrajzi emlékek egyéni és kollektív funkciója - tárgykapcsolati megközelítésben. (1998) MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 0025-0279 1588-2799 53 5-6 (1997/98)5-6 506-524, 1644607
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1644607]
  1. Németh K. Tények, narratívumok és emlékezet: egy letűnt életvilág rekonstrukciójának lehetőségei. (2015) Megjelent: Emlékezés, identitás, diszkurzus pp. 283-306
    Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[2989836] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 2989836, Kapcsolat: 26945446
  2. Andó Éva. Szavak, szimbólumok, narratívák.: Manipulált kollektív emlékezet és emlékezéspolitika.. (2011) TUDOMÁNYOS KÖZLEMÉNYEK (ÁLTALÁNOS VÁLLALKOZÁSI FŐISKOLA) 1585-8960 2011 25 105-113
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[24277997] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24277997, Kapcsolat: 24277997
  3. Andó Éva. A történetmondás kulturális szerepéről. - "...Mesélj arról, mi a szép, mi a baj".. (2010) TUDOMÁNYOS KÖZLEMÉNYEK (ÁLTALÁNOS VÁLLALKOZÁSI FŐISKOLA) 1585-8960 2010 24 55-64
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[24277872] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24277872, Kapcsolat: 24277872
  4. Bede Nóra. Traumaelméletek és a kollektív trauma elbeszélhetősége: Traumatikus történetek empirikus vizsgálata. (2008)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[26945445] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26945445, Kapcsolat: 26945445
  5. Kovács A. A népnevelés társadalom-pszichológiai tényezői 20. századi székely és csángó népnevelők élettörténeteinek összehasonlító elemzése alapján. (2008)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[22605801] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22605801, Kapcsolat: 24277869
  6. Lénárd K. Trauma, emlékezés, kultúra.. (2007) Megjelent: Autonómia és identitás p. x
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2728870] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2728870, Kapcsolat: 23315600
  7. Lénárd K. Megtörtént/elmesélt/konsturált.: Kapcsolati traumatizáció és emlékezés.. (2007) LÉLEKELEMZÉS 1788-327X 2 1 59-66
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[23315594] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23315594, Kapcsolat: 23315594
  8. Takács Tibor. Az igazi élet nagy kaland...: Tavaszy Sándor találkozása Horthy Miklóssal és az államvédelmi hatósággal.. (2007) BETEKINTŐ 2732-186X 1788-7569 2007 3
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[24277866] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24277866, Kapcsolat: 24277866
  9. Szélesné Ferencz. A pszichológiai immunrendszer vizsgálata, a koragyermekkori emlékek individuálpszichológiai értelmezésén keresztül. (2007)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[21936975] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21936975, Kapcsolat: 23315592
  10. Garai Dóra. Az identitás alakulás fordulópontjai és a megküzdés sajátosságai veleszületetten és trauma következtében sérült mozgáskorlátozott személyek narratívumaiban. (2005)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[2079247] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2079247, Kapcsolat: 25241180
  11. Borgos Anna. Kapcsolatban gondolkodva. (2000) MAGYAR TUDOMÁNY 0025-0325 1588-1245 107 1-12 799-812
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[24277855] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24277855, Kapcsolat: 24277855
  12. Kónya Anikó. Kollektív, társas, társadalmi. (1999) ISBN:9630576163
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[1000154] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1000154, Kapcsolat: 23315606
Hámori E et al. A pszichoanalitikus rekonstrukció problémája: Mahler fejlődési modellje és ennek kortárs csecsemőkutatás szempontú kritikái a gyermekpszichoterápiás gyakorlat szemszögéből. (1999) PSZICHOTERÁPIA 1216-6170 8 1 5-13, 1203871
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1203871]
  1. Péley B. Létezem, mert már van saját történetem .... (2004) Megjelent: Klinikai pszichológiai esettanulmányok pp. 194-224
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[1256902] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1256902, Kapcsolat: 24278010
  2. Péley B. Rítus és történet: Beavatás és kábítószeres létezésmód. (2002) ISBN:9639336726
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[1203129] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 1203129, Kapcsolat: 24278008
  3. Péley B. Narrative psychological study of self and object representation with young deviant people. (2002) Megjelent: Narrative approaches in social psychology pp. 125-147
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[1842653] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 1842653, Kapcsolat: 24278002
Hámori Eszter. "Idegen test" a terápiás térben: a szeparációs szorongás háttere és feldolgozása rövidterápiákban. (2000) Megjelent: Pszichoanalízis és analitikus pszichoterápiák pp. 53-62, 1650177
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[1650177]
  1. Csomortáni Zoltán. Adverse care. The theories of psychological overprotection based on the psychoanalytic idea from momism to interactional synchrony. (2013) PRACTICE AND THEORY IN SYSTEMS OF EDUCATION 1788-2583 1788-2591 8 1 41-45
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[24279479] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24279479, Kapcsolat: 24279479
  2. Bakó Tihamér. Sorstörés. A trauma lélektana egy pszichoterapeuta szemszögéből.. (2009) ISBN:9789638694119
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[24278228] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24278228, Kapcsolat: 24278228
Hámori Eszter. Maternal 'mind-reading' and attachment security in preterm infants.. (2000) INTERNATIONAL JOURNAL OF PSYCHOLOGY 0020-7594 1464-066X 35 3-4 244-244, 2765945
Rövid közlemény (Folyóiratcikk) | Tudományos[2765945]
  1. Bakonyi Zsófia et al. Korai gondozási minták azonosítása koraszülött és időre született csecsemők anyai csoportjaiban.. (2020) SERDÜLŐ- ÉS GYERMEK-PSZICHOTERÁPIA 1785-3990 XIII. 1. 5-31
    Sokszerzős vagy csoportos szerzőségű szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31212552] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31212552, Kapcsolat: 30347986
Hámori Eszter. A halott anya életben tartása: az énszerveződés viszontagságai a korai kapcsolati traumatizáció tükrében. (2001) PSZICHOTERÁPIA 1216-6170 10 4 233-240, 1646510
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1646510]
  1. Bakonyi Zsófia et al. Korai gondozási minták azonosítása koraszülött és időre született csecsemők anyai csoportjaiban.. (2020) SERDÜLŐ- ÉS GYERMEK-PSZICHOTERÁPIA 1785-3990 XIII. 1. 5-31
    Sokszerzős vagy csoportos szerzőségű szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31212552] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31212552, Kapcsolat: 30347987
  2. Szemán-Nagy Anita. Intergenerációs spirálok szerepe az antenatális depresszió létrejöttében. (2009)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[23315546] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23315546, Kapcsolat: 23315546
  3. Droppa Sz. Útközben – Tapasztalatok szelektív mutista gyermekekkel. (2007) SERDÜLŐ- ÉS GYERMEK-PSZICHOTERÁPIA 1785-3990 5 2 28-35
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[23315541] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23315541, Kapcsolat: 23315541
Hámori Eszter. A kötődéselmélet hozzájárulása a pszichoanalitikus elmélethez és technikához. (2002) SERDÜLŐ- ÉS GYERMEK-PSZICHOTERÁPIA 1785-3990 2 1 38-44, 1643743
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1643743]
  1. Kopp M. Orvosi pszichológia: egyetemi tankönyv. (2009) ISBN:9789632261515
    Felsőoktatási tankönyv (Könyv) | Oktatási[1403979] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 1403979, Kapcsolat: 30226395
  2. Szélesné Ferencz. A pszichológiai immunrendszer vizsgálata, a koragyermekkori emlékek individuálpszichológiai értelmezésén keresztül. (2007)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[21936975] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21936975, Kapcsolat: 23315616
Hámori Eszter. Az anyai szeparációs szorongás és a mentalizáció szerepe az igen kis súlyú koraszülöttek kapcsolati mintáinak fejlődésében. (2003) SERDÜLŐ- ÉS GYERMEK-PSZICHOTERÁPIA 1785-3990 3 1 162-174, 1641224
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1641224]
  1. Eigner Bernadett. A játékosság szerepe a korai anya-gyerek kapcsolat alakulásában – a kapcsolati problémákat bejósló gyanújelek és moderátor tényezők.. (2012)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[24278194] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24278194, Kapcsolat: 24278194
Hámori Eszter. A fogyatékos gyermek élményvilága: változatok a potenciális tér zavaraira. (2004) THALASSA: PSZICHOANALÍZIS, TÁRSADALOM, KULTÚRA : A FERENCZI SÁNDOR EGYESÜLET KIADVÁNY 0865-9362 10 1 39-57, 1646289
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1646289]
  1. Terenyi Zoltán. A csoport, ahová tartozunk: a beteg, a betegség és a szakember. (2012)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[2905673] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2905673, Kapcsolat: 24278140
  2. Bakó Tihamér. Sorstörés. A trauma lélektana egy pszichoterapeuta szemszögéből.. (2009) ISBN:9789638694119
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[24278016] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24278016, Kapcsolat: 24278016
  3. Terenyi Z. A kezelő, a kutató és a probléma. (2009) Megjelent: Kutatás és terápia metszéspontjai - várandósságtól a felnőttkorig pp. 160-169
    Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos[23315550] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23315550, Kapcsolat: 23315550
  4. Dukay-Szabó Szilvia et al. Testkép- és evészavarok látássérültek körében : Irodalmi áttekintés. (2008) MENTÁLHIGIÉNÉ ÉS PSZICHOSZOMATIKA 1419-8126 1786-3759 9 2 139-147
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1399821] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 1399821, Kapcsolat: 23313096
  5. Sávai János. Neveléselmélet. Bevezetés a pedagógiába. (2007)
    Felsőoktatási tankönyv (Könyv) | Oktatási[25241129] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25241129, Kapcsolat: 25241129
  6. Terenyi Zoltán. A szoptatás kommunikatív aspektusairól. (2007) SERDÜLŐ- ÉS GYERMEK-PSZICHOTERÁPIA 1785-3990 5 3 2-9
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[23313102] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23313102, Kapcsolat: 23313102
  7. Garai Dóra. Az identitás alakulás fordulópontjai és a megküzdés sajátosságai veleszületetten és trauma következtében sérült mozgáskorlátozott személyek narratívumaiban. (2005)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[2079247] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2079247, Kapcsolat: 25241063
  8. Garai Dóra. A test és az identitásalakulás kérdései a fogyatékossággal élők személyiségének megismerésében. (2004) MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 0025-0279 1588-2799 59. 1 5-18
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1978693] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 1978693, Kapcsolat: 23313099
Hámori Eszter. A koraszülöttség és az anya-gyerek kapcsolat kezdete: buktatók és korrektív lehetőségek a korai kapcsolat fejlődésében. (2005) ISBN:9639206075, 1640441
Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[1640441]
  1. Bakonyi Zsófia et al. Korai gondozási minták azonosítása korszülött és időre született csecsemők édesanyáinak csoportjaiban.. (2020) SERDÜLŐ- ÉS GYERMEK-PSZICHOTERÁPIA 1785-3990 XIII 1 5-32
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32190005] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32190005, Kapcsolat: 30340050
  2. Németh Tünde et al. Gyász és veszteség a perinatális időszakban és a koragyermekkor idején. (2020) Megjelent: A kora gyermekkori lelki egészség támogatásának elmélete és gyakorlata I. pp. 395-417
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[32189791] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32189791, Kapcsolat: 30339811
  3. Góczán-Szabó Ildikó et al. Csecsemőmegfigyelés a szülő-csecsemő konzultációban és terápiában.. (2020) Megjelent: A kora gyermekkori lelki egészség támogatásának elmélete és gyakorlata I. pp. 21-48
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[32189994] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32189994, Kapcsolat: 30340043
  4. Berta Judit et al. Szocializáció gyermek- és serdülőkorban. Elakadások, zavarok és kibontakozás.. (2014) ISBN:9789633081815
    Felsőoktatási tankönyv (Könyv) | Oktatási[2759790] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2759790, Kapcsolat: 24274912
  5. Márkus L et al. Az anya-gyermek együttjátszás felhasználása a szülőkonzultáció tervezéséhez. Személyiségfejlődés, személyiségfejlesztés.. (2014) Megjelent: Sokszínű pedagógiai kultúra: II. Neveléstudományi és szakmódszertani konferencia pp. 485-491
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[24278227] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24278227, Kapcsolat: 24274907
  6. Nistor M et al. Az Érzelmi Leválás Kérdőív magyar változatának (DSI-H) pszichometriai jellemzői. (2013) MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 0025-0279 1588-2799 68 3 533-554
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2421741] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 2421741, Kapcsolat: 24274909
  7. Márkus L et al. Anya-csecsemő interakciók az intencionalitás bontakozása idején - Az osztenzív kommunikáció szerepe a 9-12 hónapos kori "Játékhelyzet vizsgálatban".. (2013) Megjelent: Győzteseink. A Pázmányos hallgatóknak a XXXI. OTDK Pedagógia, Pszichológia és Társadalomtudományi szekcióban győztes dolgozatai. pp. 9-35
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[24274901] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24274901, Kapcsolat: 24274901
  8. Bacsárdi Cs. Dadogó gyermekek kötődésének vizsgálata. (2012) ISBN:9789638843371
    Egyéb konferenciakötet | Tudományos[24274883] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24274883, Kapcsolat: 24274883
  9. Szanati D. A logopédus, egészségpszichológus szerepe a koraszülött gyermekek utánvizsgálatában. (2011) GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-1108 3-4 188-196
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[23315670] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23315670, Kapcsolat: 23315670
  10. Szanati Dóra Viktória. Koraszülött csecsemők és kisgyermekek receptív és expresszív kommunikációjának elemzése egészségpszichológiai szemszögből. (2010)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[27433180] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27433180, Kapcsolat: 23315632
  11. Kurimay T. A pszichiáter lehetőségei az anya-gyermek szeparáció elkerülésére.. (2009) Megjelent: Mit tehetünk? Pszichés zavarok a perinatális időszakban pp. 58-65
    Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos[23315692] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23315692, Kapcsolat: 23315692
  12. B Struve. A korai kötődés és az anya-gyermek kapcsolat jelentősége a személyiség fejlődésében.. (2009) ETINFO : AZ EGÉSZSÉGÜGYI SZAKKÉPZŐ ÉS TOVÁBBKÉPZŐ INTÉZET INFORMÁCIÓS LAPJA 1418-4826 2009 12 p. 9
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[24274881] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24274881, Kapcsolat: 24274881
  13. Hédervári-Heller É. A szülő csecsemő konzultáció és terápia. (2008) ISBN:9789639751248
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[23315628] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23315628, Kapcsolat: 23315628
Hámori E. Kötődési minták csecsemőkorban és kisgyermekkorban-koraszülött anya-gyerek párok utánvizsgálata. (2009) SERDÜLŐ- ÉS GYERMEK-PSZICHOTERÁPIA 1785-3990 9 1 100-110, 1835002
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1835002]
  1. Szakács K et al. Kapcsolatfókuszú korai intervenció a Fővárosi Pedagógiai Szakszolgálat XX. Kerületi Tagintézményében.. (2017) Megjelent: "TEAM AROUND THE CHILD". Gyakorlati modellek és tapasztalatok a kora gyermekkori intervenció és prevenció területéről pp. 80-93
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[26945447] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26945447, Kapcsolat: 26945447
  2. Szanati D. A logopédus, egészségpszichológus szerepe a koraszülött gyermekek utánvizsgálatában. (2011) GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-1108 3-4 188-196
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[23315670] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23315670, Kapcsolat: 23315539
Hámori Eszter. A szupervízor szerepe a pszichiátriai osztályon működő anya-gyermek egység munkájában Magyarországon. (2009) Megjelent: Mit tehetünk? Pszichés zavarok a perinatális időszakban pp. 72-83, 2401359
Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[2401359]
  1. Németh Tünde et al. Az első magyarországi modell pszichiátriai beteg szülők és gyermekeik együttkezelésére.. (2020) Megjelent: A kora gyermekkori lelki egészség támogatásának elmélete és gyakorlata II. pp. 164-177
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[32191525] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32191525, Kapcsolat: 30348000
Hámori Eszter. Klinikai zavarok és mentalizációs deficit – A kötődéselméleti pespektíva.. (2009) ORVOSKÉPZÉS 0030-6037 84 3 172-175, 1849574
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1849574]
  1. Csomortáni Zoltán. Adverse care. The theories of psychological overprotection based on the psychoanalytic idea from momism to interactional synchrony.. (2013) PRACTICE AND THEORY IN SYSTEMS OF EDUCATION 1788-2583 1788-2591 8 1 41-58
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[24278224] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24278224, Kapcsolat: 24278224
Hámori E et al. A Kötődési Stílus Kérdőíve (ASQ) – Új lehetőségek a felnőttkori kötődés mérésben.. (2010) Megjelent: Egyén és kultúra : a pszichológia válasza napjaink társadalmi kihívásaira p. 64, 2773422
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos[2773422]
  1. Urbán Szabolcs. A vallásosság kötődéselméleti megközelítése. (2013)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[2973907] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2973907, Kapcsolat: 24279518
Hámori E et al. Kötődési minták felnőttkorban – A Kötődési Stílus Kérdőívének (ASQ) hazai alkalmazása.. (2010) Megjelent: „Kutatás és terápia metszéspontjai” p. 55, 2773420
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos[2773420]
  1. Nistor M et al. Az Érzelmi Leválás Kérdőív magyar változatának (DSI-H) pszichometriai jellemzői. (2013) MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 0025-0279 1588-2799 68 3 533-554
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2421741] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 2421741, Kapcsolat: 24279516
  2. Urbán Szabolcs. A vallásosság kötődéselméleti megközelítése. (2013)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[2973907] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2973907, Kapcsolat: 24279517
Hámori Eszter. Csecsemőkori intencionalitás és fejlődési rizikó szülői szemmel.. (2010) Megjelent: Kutatás és terápia metszéspontjai - várandósságtól a felnőttkorig pp. 20-31, 1849741
Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[1849741]
  1. Márkus L et al. Az anya-gyermek együttjátszás felhasználása a szülőkonzultáció tervezéséhez. Személyiségfejlődés, személyiségfejlesztés.. (2014) Megjelent: Sokszínű pedagógiai kultúra: II. Neveléstudományi és szakmódszertani konferencia pp. 485-491
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[24278227] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24278227, Kapcsolat: 24278227
  2. Márkus L et al. Anya-csecsemő interakciók az intencionalitás bontakozása idején - Az osztenzív kommunikáció szerepe a 9-12 hónapos kori "Játékhelyzet vizsgálatban". (2013) Megjelent: Győzteseink. pp. 9-35
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[24278226] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24278226, Kapcsolat: 24278226
  3. Györkő Enikő et al. Téri viszonyok és a nyelvi reprezentáció a koraszülötteknél. (2012) GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-1108 40 2 106-121
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2197870] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2197870, Kapcsolat: 24278225
Hámori Eszter. Klinikai zavarok és mentalizációs deficit – A kötődéselméleti pespektíva II.. (2010) ORVOSKÉPZÉS 0030-6037 85 4 374-379, 1847409
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1847409]
  1. Csomortáni Zoltán. Adverse care. The theories of psychological overprotection based on the psychoanalytic idea from momism to interactional synchrony. (2013) PRACTICE AND THEORY IN SYSTEMS OF EDUCATION 1788-2583 1788-2591 8 1 41-58
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[24278223] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24278223, Kapcsolat: 24278223
Hámori Eszter. Regulációs zavarok korai diagnosztikája. (2010) Megjelent: XII. Családbarát Konferencia – Pszichoszomatikus betegségek csecsemő és kisgyermekkorban pp. 13-23, 2401404
Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[2401404]
  1. Bakonyi Zsófia et al. Korai gondozási minták azonosítása koraszülött és időre született csecsemők anyai csoportjaiban.. (2020) SERDÜLŐ- ÉS GYERMEK-PSZICHOTERÁPIA 1785-3990 XIII. 1. 5-31
    Sokszerzős vagy csoportos szerzőségű szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31212552] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31212552, Kapcsolat: 30348006
Hámori Eszter. A kísérleti „Csecsemő Intencionális Viselkedése (CIV) Teszt” leírása és gyakorlati alkalmazásának szempontjai.. (2012) Megjelent: A diagnosztika aktuális kérdései pp. 41-57, 2401370
Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[2401370]
  1. Márkus L et al. Az anya-gyermek együttjátszás felhasználása a szülőkonzultáció tervezéséhez. Személyiségfejlődés, személyiségfejlesztés.. (2014) Megjelent: Sokszínű pedagógiai kultúra: II. Neveléstudományi és szakmódszertani konferencia pp. 485-491
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[24278227] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24278227, Kapcsolat: 24278193
Hámori Eszter. Rizikófaktorok, adaptáció és reziliencia a korai fejlődésben: A koraszülöttség a fejlődési pszichopatológia modelljében. (2013) MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 0025-0279 1588-2799 68 1 7-22, 2401299
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2401299]
  1. Bakonyi Zsófia et al. Korai gondozási minták azonosítása koraszülött és időre született csecsemők anyai csoportjaiban.. (2020) SERDÜLŐ- ÉS GYERMEK-PSZICHOTERÁPIA 1785-3990 XIII. 1. 5-31
    Sokszerzős vagy csoportos szerzőségű szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31212552] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31212552, Kapcsolat: 30347994
  2. Homoki Andrea. A gyermekvédelmi szakellátásban élő serdülők rezilienciájának alakulása hazánk három megyéjében és a fővárosban.. (2017) Megjelent: Komplex módszertanra épülő hatékonyságmérések a gyermekvédelemben pp. 79-99
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[30582980] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30582980, Kapcsolat: 26945702
  3. Szabó Dóra Fanni. A reziliencia fejlesztésének lehetőségei. (2015) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 25 7-8 135-138
    Recenzió/kritika (Folyóiratcikk) | Tudományos[3017686] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 3017686, Kapcsolat: 25240902
  4. Homoki Andrea et al. A gyermekvédelmi szempontú rezilienciakutatás eredményei Magyarország két régiójának LHH térségeiben. (2015) ESÉLY: TÁRSADALOM ÉS SZOCIÁLPOLITIKAI FOLYÓIRAT 0865-0810 26 6 61-81
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2999556] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2999556, Kapcsolat: 26945673
  5. Eigner Bernadett. Új módszer a korai anya-gyermek interakció elemzésére: Korai Diádikus Interakció Kódrendszer. (2014) MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 0025-0279 1588-2799 69 1 205-234
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2754173] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2754173, Kapcsolat: 24278148
  6. Berta Judit et al. Szocializáció gyermek- és serdülőkorban. Elakadások, zavarok és kibontakozás.. (2014) ISBN:9789633081815
    Felsőoktatási tankönyv (Könyv) | Oktatási[2759790] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2759790, Kapcsolat: 24278146
  7. Homoki Andrea. Gyermekvédelmi gondozottak reziliencia vizsgálata a Dél-alföldi és az Észak-alföldi régióban. (2014)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[26945647] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26945647, Kapcsolat: 26945647
  8. Homoki Andrea. A gyermekvédelmi szempontú rezilenciakutatást megalapozó nemzetközi és hazai elméletek. (2014) Megjelent: Jó szülő-e az Állam? pp. 312-326
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2593929] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2593929, Kapcsolat: 24278147
  9. Péley Bernadette. Pszichopatológia és fejlődés. Diagnózis és terápia fejlődési pszichopatológiai nézőpontból: DIAGNÓZIS ÉS TERÁPIA FEJLŐDÉSI PSZICHOPATOLÓGIAI NÉZŐPONTBÓL. (2013) MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 0025-0279 1588-2799 68 1 3-6
    Ismertetés (Folyóiratcikk) | Tudományos[2353209] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2353209, Kapcsolat: 23315509
  10. New England. Citing articles: http://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJM200008103430601#t=citedby. (2013)
    Adatbázis (Egyéb) | Tudományos[23315516] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23315516, Kapcsolat: 23315516
  11. Lábadi Beatrix et al. A közös figyelem fejlődése és zavarai. (2013) MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 0025-0279 1588-2799 68 1 39-55
    Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2318074] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2318074, Kapcsolat: 23315510
Hámori Eszter. Kötődés és korai tárgykapcsolat.: A Budapesti Iskola hatása a kötődéselmélet formálódására.. (2014) LÉLEKELEMZÉS 1788-327X 9 1 28-35, 2765912
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2765912]
  1. Pető K. A csodálatos csecsemő. (2014) ISBN:9786155443091
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[24885649] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 24885649, Kapcsolat: 24279450
Hámori Eszter. A kötődéselmélet perspektívái: A klasszikusoktól napjainkig. (2015) ISBN:9789639751996, 2986777
Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[2986777]
  1. Danis Ildikó. 21. századi babaszoba. Egyéni, családi és tágabb környezeti tényezők a koragyarmekkori lelki egészség hátterében – feltáró kutatás.. (2021) ISBN:9786155722219
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[32190303] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32190303, Kapcsolat: 30340549
  2. Hédervári-Heller Éva. A szülő-csecsemő konzultáció és terápia. A viselkedésszabályozás zavarai csecsemő- és kisgyermekkorban. (2020) ISBN:9786155574344
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[32161123] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32161123, Kapcsolat: 30287693
  3. Danis I.. A koragyermekkori szülő-gyermek kapcsolatot és lelki egészséget támogató nemzetközi programokról, módszerekről: Fókuszban: a kapcsolat- és kötődésalapú intervenciók. (2020) Megjelent: A kora gyermekkori lelki egészség támogatásának elmélete és gyakorlata II. pp. 70-104
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[31782597] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31782597, Kapcsolat: 30340543
  4. Nagy László. Kötődés és párkapcsolat. (2017) Megjelent: A párkapcsolattól a gyermekágyig pp. 11-30
    Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[26944907] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26944907, Kapcsolat: 26944907
  5. Fülöp Márta et al. A kötődés kulturális különbségei. (2017) MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 0025-0279 1588-2799 72 1 27-45
    Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3228088] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 3228088, Kapcsolat: 26944890
  6. Jantek Gyöngyvér. Hámori Eszter: A kötődéselmélet perspektívái - A klasszikusoktól napjainkig. (2016) MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 0025-0279 1588-2799 71 2 385-391
    Recenzió/kritika (Folyóiratcikk) | Tudományos[3058593] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3058593, Kapcsolat: 26944886
  7. Jantek Gyöngyvér et al. A felnőtt kötődés korszerű mérési lehetősége: A közvetlen kapcsolatok élményei – kapcsolati struktúrák (ECR-RS) kötődési kérdőív magyar adaptációja párkapcsolatban élő felnőtt személyeknél. (2016) MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 0025-0279 1588-2799 71 3 447-470
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3156179] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 3156179, Kapcsolat: 26944612
Hámori Eszter. A korai kapcsolat zavarai: Pszichoanalízis, kötődéselmélet és csecsemőkutatás a korai kapcsolati patológiák megértésében. (2016) ISBN:9786155443152, 3284523
Monográfia (Könyv) | Tudományos[3284523]
  1. Hédervári-Heller Éva. Regulációs zavarok és kapcsolati nehézségek a csecsemő- és kisgyermekkorban: Elméleti és gyakorlati megközelítések. (2020) Megjelent: A kora gyermekkori lelki egészség támogatásának elmélete és gyakorlata I. pp. 308-330
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[32190307] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32190307, Kapcsolat: 30340560
  2. Hortobágyi Á. et al. Pszichiátriai beteg anyák és gyermekeik kapcsolata, együttápolása – Elmélet és nemzetközi tapasztalatok.. (2020) Megjelent: A kora gyermekkori lelki egészség támogatásának elmélete és gyakorlata I. pp. 448-476
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[31811068] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31811068, Kapcsolat: 30347932
  3. Bakonyi Zsófia et al. Korai gondozási minták azonosítása koraszülött és időre született csecsemők anyai csoportjaiban.. (2020) SERDÜLŐ- ÉS GYERMEK-PSZICHOTERÁPIA 1785-3990 XIII. 1. 5-31
    Sokszerzős vagy csoportos szerzőségű szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31212552] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31212552, Kapcsolat: 30347957
  4. Németh Tünde et al. Gyász és veszteség a perinatális időszakban és a koragyermekkor idején.. (2020) Megjelent: A kora gyermekkori lelki egészség támogatásának elmélete és gyakorlata I. pp. 395-417
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[32191467] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32191467, Kapcsolat: 30347930
  5. Góczán-Szabó Ildikó et al. Csecsemőmegfigyelés a szülő-csecsemő konzultációban és terápiában. (2020) Megjelent: A kora gyermekkori lelki egészség támogatásának elmélete és gyakorlata II. pp. 21-48
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[32191472] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32191472, Kapcsolat: 30347934
  6. Hédervári-Heller Éva. A szülő-csecsemő-terapeuta/konzulens kapcsolat pszichodinamikus megközelítése. (2020) Megjelent: A kora gyermekkori lelki egészség támogatásának elmélete és gyakorlata II. pp. 51-69
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[32191473] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32191473, Kapcsolat: 30347935
  7. Hédervári-Heller Éva. A szülő-csecsemő konzultáció és terápia.: A viselkedésszabályozás zavarai csecsemő- és kisgyermekkorban. (2020) ISBN:9786155574344
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[31646129] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31646129, Kapcsolat: 29510736
  8. Eigner Bernadett. „Húzz, húzz engemet, én is húzlak tégedet!” A szülőkonzultációban alkalmazott rajzelemzés szerepe egy integratív játékterápiás folyamatban. (2019) SERDÜLŐ- ÉS GYERMEK-PSZICHOTERÁPIA 1785-3990 XII 1 42-69
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32191508] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32191508, Kapcsolat: 30347976
  9. Márkus Lilla Viktória et al. Kapcsolati szemléletű korai prevenció megvalósulása a bölcsődei és óvodai ellátás intézményeiben. (2017) Megjelent: "TEAM AROUND THE CHILD". Gyakorlati modellek és tapasztalatok a kora gyermekkori intervenció és prevenció területéről pp. 119-141
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[3291688] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3291688, Kapcsolat: 26945441
  10. Szakács Katalin et al. Kapcsolatfókuszú korai intervenció a Fővárosi Pedagógiai Szakszolgálat XX. Kerületi Tagintézményében. (2017) Megjelent: "TEAM AROUND THE CHILD". Gyakorlati modellek és tapasztalatok a kora gyermekkori intervenció és prevenció területéről pp. 80-93
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[26945442] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26945442, Kapcsolat: 26945442
  11. Lénárd Kata. A korai beavatkozások szükségessége. (2017) Megjelent: Bontakozó jelentés pp. 335-348
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[3297614] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3297614, Kapcsolat: 26944505
  12. Szvatkó Anna. A kora gyermekkori intervenció lehetőségei pedagógiai szakszolgálati tevékenység keretében. (2017) Megjelent: "TEAM AROUND THE CHILD". Gyakorlati modellek és tapasztalatok a kora gyermekkori intervenció és prevenció területéről pp. 35-43
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[26945443] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26945443, Kapcsolat: 26945443
2022-06-26 13:18