Falus Iván et al. Kategóriarendszer alkalmazása a felsőoktatási előadások megfigyelésére. (1973), 1961069
Nem besorolt (Egyéb) | Tudományos[1961069]
  1. Poór Ferenc. A videotechnika lehetőségei a képzésben. (1990)
    Könyv[22307039] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22307039, Kapcsolat: 22315305
  2. Poór Ferenc (összeáll ). Ajánlott irodalom az intenzív képességfejlesztő eljárásaihoz. (1986) Megjelent: A pedagógiai képességek intenzív fejlesztésének módszerei. pp. 329-336
    Könyvrészlet[22307142] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22307142, Kapcsolat: 22315301
  3. Poór Ferenc. A videotechnika felhasználása a pedagógusok továbbképzésében. (1985)
    Könyv[22307008] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22307008, Kapcsolat: 22315298
Falus Iván et al. Kategóriarendszer alkalmazása a felsőoktatási előadások megfigyelésére.. (1973) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 1-2 78-90, 1214377
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1214377]
  1. Buda Mariann. Eszköztár a tanárszakos hallgatók intézményi pedagógiai gyakorlataihoz. (1999)
    Könyv[22304877] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22304877, Kapcsolat: 23184352
  2. Kósáné Ormai Vera. A mi iskolánk: Neveléspszichológiai módszerek az iskola belső értékelésében: [segédanyag a pedagógusok továbbképzéséhez]. (1998) ISBN:9638323248
    Oktatási anyag (Könyv) | Oktatási[20599986] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20599986, Kapcsolat: 20599986
  3. Kósáné Ormai. A pedagógus: Neveléslélektan. (1991)
    Könyv[23184351] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23184351, Kapcsolat: 23184351
  4. Poór Ferenc. A videotechnika lehetőségei a képzében.. (1990) ISBN:9631825671
    Könyv[20600026] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20600026, Kapcsolat: 20600026
  5. Komlósi Ákos. Hallgatói szemlélet- és magatartásmód elemzése nevelési konfliktushelyzetekben. (1987) Megjelent: Pedagógiai szituációk a tanárképzésben pp. 53-79
    Könyvrészlet[23184350] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23184350, Kapcsolat: 23184350
  6. Poór Ferenc. Ajánlott irodalom az intenzív képességfejlesztés eljárásaihoz.. (1986) Megjelent: A pedagógiai képességek intenzív fejlesztésének módszerei. pp. 329-336
    Könyvrészlet[20600049] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20600049, Kapcsolat: 20600049
  7. Kósáné Ormai Vera. A pedagógus.: Neveléslélektani Szöveggyűjtemény 5.. (1985)
    Könyv[20600015] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20600015, Kapcsolat: 20600015
  8. Szabolcs Éva. Wichtigere Arbeiten der Mitarbeiter des Lehrstuhls. (1979) ANNALES UNIVERSITATIS SCIENTIARUM BUDAPESTINENSIS DE ROLANDO EOTVOS NOMINATAE SECTIO PAEDAGOGICA ET PSYCHOLOGICA 0324-6507 6 241-257
    Folyóiratcikk[22309274] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22309274, Kapcsolat: 23184349
  9. Réthy Endréné. Az oktatási folyamatok faktoranalízise. (1978) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 3-4 p. 406
    Folyóiratcikk[20590726] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20590726, Kapcsolat: 20590726
  10. Golnhofer Erzsébet. A korszerű pedagógia előadások szerepe a pedagógusképzésben. (1978) PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 0133-2570 2 57-65
    Folyóiratcikk[23184347] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23184347, Kapcsolat: 23184347
  11. Golnhofer Erzsébet. Az előadás-kutatás módszertani kérdései. (1977) Megjelent: Vizsgálatok a nevelés – oktatás korszerűsítésével kapcsolatban pp. 129-146
    Könyvrészlet[23184346] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23184346, Kapcsolat: 23184346
  12. Balogh Katalin. Ein methodologischer Versuch zur Erfassunk der Lehrer-Schüler-Interaktion. (1976) ANNALES UNIVERSITATIS SCIENTIARUM BUDAPESTINENSIS DE ROLANDO EOTVOS NOMINATAE SECTIO PAEDAGOGICA ET PSYCHOLOGICA 0324-6507 5 29-37
    Folyóiratcikk[23184345] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23184345, Kapcsolat: 23184345
  13. Petriné Andrásné. ucsenyikov bzaimodejsztviem, voznyikajucsim v processze prepadavanyija-ucsenyija. (1975) ANNALES UNIVERSITATIS SCIENTIARUM BUDAPESTINENSIS DE ROLANDO EOTVOS NOMINATAE SECTIO PAEDAGOGICA ET PSYCHOLOGICA 0324-6507 4 17-26
    Folyóiratcikk[23184344] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23184344, Kapcsolat: 23184344
Golnhofer Erzsébet et al. A tanári - tanulói tevékenység alakulása a gyakorlóiskolai televíziós stúdióban.. (1976) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 1 27-39, 1212040
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1212040]
  1. Tölgyesi József. A képmagnetofon alkalmazása az általános iskolai közismereti tantárgyak tanításában.. (1993) ISBN:9630416328
    Könyv[20601983] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20601983, Kapcsolat: 20601983
  2. Hauser Zoltán. A VIDEOTECHNIKA FELHASZNÁLÁSÁNAK TAPASZTALATAI A GYAKORLATI FELKÉSZÍTÉSBEN. (1991) Megjelent: Tanulmányok a kémia és az oktatástechnológia köréből pp. 49-74
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[25210943] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25210943, Kapcsolat: 29825654
  3. Poór Ferenc. A videotechnika lehetőségei a képzésben.. (1990) ISBN:9631825671
    Könyv[20601973] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20601973, Kapcsolat: 20601973
  4. Tölgyesi József. A képmagnetofon alkalmazása az általános iskolai történelem tanításában.. (1985) Megjelent: Képmagnetofon alkalmazása a képzésben és továbbképzésben, V. pp. 163-173
    Könyvrészlet[20601978] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20601978, Kapcsolat: 20601978
  5. Gaál István et al. Videós mikrotanítási gyakorlatok a kémia szakos tanárképzésben.. (1984) FELSŐOKTATÁSI SZEMLE 0428-2124 9 528-538
    Folyóiratcikk[20601954] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20601954, Kapcsolat: 20601954
  6. Szabolcs Éva. Wichtigere Arbeiten der Mitarbeiter des Lehrstuls.. (1979) Megjelent: Annales Universitatis Scientiarium Budapestinensis de Rolando Eötvös Nominatae Sectio Pedagogica et Psychologica. VI. pp. 241-257
    Könyvrészlet[20601945] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20601945, Kapcsolat: 20601945
Golnhofer Erzsébet et al. A tanári- tanulói tevékenység alakulása a gyakorlóiskolai televízióstúdióban. (1976) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 76 1 27-39, 1208559
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1208559]
  1. Tölgyesi József. A képmagnetofon alkalmazása az általános iskolai közismereti tantárgyak tanításában. (1993)
    Könyv[22307420] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22307420, Kapcsolat: 23184046
  2. Poór Ferenc. A videotechnika lehetőségei a képzésben. (1990)
    Könyv[22307039] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22307039, Kapcsolat: 23184045
  3. Poór Ferenc. A videotechnika felhasználása a pedagógusok továbbképzésében. (1985)
    Könyv[22307008] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22307008, Kapcsolat: 23184043
  4. Tölgyesi József. A képmagnetofon alkalmazása az általános iskolai történelem tanításában. (1985) Megjelent: Képmagnetofon alkalmazása a képzésben és továbbképzésben, V. pp. 163-173
    Könyvrészlet[23184044] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23184044, Kapcsolat: 23184044
  5. Gaál István et al. Videós mikrotanítási gyakorlatok a kémia szakos tanárképzésben. (1984) FELSŐOKTATÁSI SZEMLE 0428-2124 9 528-538
    Folyóiratcikk[23184042] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23184042, Kapcsolat: 23184042
  6. Szabolcs Éva. Wichtigere Arbeiten der Mitarbeiter des Lehrstuhls. (1979) ANNALES UNIVERSITATIS SCIENTIARUM BUDAPESTINENSIS DE ROLANDO EOTVOS NOMINATAE SECTIO PAEDAGOGICA ET PSYCHOLOGICA 0324-6507 6 241-257
    Folyóiratcikk[22309274] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22309274, Kapcsolat: 23184041
Golnhofer Erzsébet. Őrizzük a pedagógia hitelét!. (1976) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 4 427-436, 1208560
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1208560]
  1. Falus Iván. A pedagógia rangja és színvonala. (1982) PEDAGÓGIAI SZEMLE 0031-3785 1 50-57
    Folyóiratcikk[20593221] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20593221, Kapcsolat: 20593221
Falus Iván et al. Statisztikai módszerek. (1977) Megjelent: A pedagógiai kutatás módszerei II. pp. 99-205, 1239064
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[1239064]
  1. Szabolcs Éva. Wichtigere Arbeiten der Mitarbeiter des Lehrstuhls. (1979) ANNALES UNIVERSITATIS SCIENTIARUM BUDAPESTINENSIS DE ROLANDO EOTVOS NOMINATAE SECTIO PAEDAGOGICA ET PSYCHOLOGICA 0324-6507 6 241-257
    Folyóiratcikk[22309274] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22309274, Kapcsolat: 22309751
Golnhofer Erzsébet. Az előadáskutatás módszertani kérdései.. (1977) Megjelent: Vizsgálatok a nevelés-oktatás korszerűsítésével kapcsolatban. pp. 129-149, 1207528
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[1207528]
  1. Sobor István. A Német Demokratikus Köztársaság felnőttoktatásáról. (1980) PEDAGÓGIAI SZEMLE 0031-3785 6 550-556
    Folyóiratcikk[20590746] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20590746, Kapcsolat: 20590746
Golnhofer Erzsébet. Feladatok a matematikai statisztikához.. (1977) Megjelent: A pedagógiai kutatás módszerei II. p. 41, 1207539
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[1207539]
  1. Szabolcs Éva. Wichtigere Arbeiten der Mitarbeiter des Lehrstuls.. (1979) Megjelent: Annales Universitatis Scientiarium Budapestinensis de Rolando Eötvös Nominatae Sectio Pedagogica et Psychologica. VI. pp. 241-257
    Könyvrészlet[20604152] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20604152, Kapcsolat: 20604152
Golnhofer Erzsébet. Az előadás módszertanának problématörténeti vázlata.. (1978) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 1 89-107, 1208562
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1208562]
  1. Orosz Sándor. Az oktatás, mint a tanulás szabályozása.. (1986)
    Könyv[20584820] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20584820, Kapcsolat: 20584820
Golnhofer Erzsébet et al. A differenciálás alapvető problémái a pedagógiai folyamatban.. (1979) PEDAGÓGIAI SZEMLE 0031-3785 29 3 228-239, 1211895
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1211895]
  1. Kós Nóra. Személyiségjellemzők alakulása differenciált oktatásban részesülő felső tagozatos tanulóknál. (2020)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[31782785] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31782785, Kapcsolat: 29824891
  2. Morva Péter. Összhang - A zenei élet aktualitásai: Muzsikáló Gyermekrádió - Elfeledett Történet. (2020)
    Rádió műsor, TV műsor, film (Egyéb) | Tudományos[31409591] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31409591, Kapcsolat: 29490308
  3. Morva Péter. Muzsikáló Gyermekrádió: Elfeledett történet. (2018) ISBN:9789637123566
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[27544123] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27544123, Kapcsolat: 32643253
  4. Varga Dániel. Az edzők pedagógiai nézetei a magyarországi labdarúgó akadémiákon. (2018)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[30628403] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30628403, Kapcsolat: 29824903
  5. Morva Péter. Dimény Judit rádiós zenei ismeretterjesztési munkássága és pedagógiai portréja. (2017) PARLANDO: ZENEPEDAGÓGIAI FOLYÓIRAT 0133-2767 2063-1979 2017.5.
    Esszé (Folyóiratcikk) | Tudományos[3283058] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3283058, Kapcsolat: 29824873
  6. Lestyán Erzsébet et al. A motiváció fejlesztése 10-14 éves korban differenciált foglalkoztatási programban résztvevő tanulóknál. (2017) KÜLÖNLEGES BÁNÁSMÓD 2498-5368 3 3 67-78
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3219589] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3219589, Kapcsolat: 29824894
  7. Gömöry Kornélia. A tehetséges tanulók integrált és differenciált fejlesztésének eredményei egy kutatás tükrében. (2013) ISBN:9786155212147
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[24897494] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24897494, Kapcsolat: 24897498
  8. Réthy Endréné. Motiváció, tanulás, tanítás: Miért tanulunk jól vagy rosszul?. (2003) ISBN:9631944662
    Felsőoktatási tankönyv (Könyv) | Oktatási[1593155] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 1593155, Kapcsolat: 23183078
  9. Lappints Árpád. Tanuláspedagógia. A tanulás tanításának alapjai.. (2002) ISBN:9630090465
    Könyv[23183080] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23183080, Kapcsolat: 23183080
  10. Deli István. Didaktika. (1998)
    Felsőoktatási tankönyv (Könyv) | Oktatási[20563100] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20563100, Kapcsolat: 22915730
  11. Szabó László Tamás. Az (iskolai) nevelés természetéről.. (1993) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 3 3-4 2-7
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[23183082] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23183082, Kapcsolat: 23183082
  12. Báthory Zoltán. Tanulók, iskolák - különbségek: Egy differenciális tanításelmélet vázlata. (1992)
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[15781] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 15781, Kapcsolat: 23183053
  13. Siposné Csendes Éva. Mikrotanítás a gyakorlóiskolában.. (1990) PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 0133-2570 1 p. 137
    Folyóiratcikk[23183081] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23183081, Kapcsolat: 23183081
  14. Nagy Sándor. Az oktatáselmélet alapvető kérdései. (1986)
    Könyv[23183052] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23183052, Kapcsolat: 23183052
  15. Báthory Zoltán. Tanítás és tanulás. (1985)
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[15741] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 15741, Kapcsolat: 23183075
Golnhofer Erzsébet. Az egyéni munka tervezésének néhány gyakorlati kérdése.. (1979) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 4 387-398, 1208569
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1208569]
  1. Lappints Árpád. Tanuláspedagógia. A tanulás tanításának alapjai.. (2002) ISBN:9630090465
    Könyv[23183080] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23183080, Kapcsolat: 20590296
  2. Papp János. A hallgatók felkészítése a tanítási - tanulási tevékenység irányítására az iskolai gyakorlati képzései.. (1981) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 4 39-48
    Folyóiratcikk[20590760] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20590760, Kapcsolat: 20590760
Golnhofer Erzsébet et al. A pedagógus tevékenysége a tanulók egyéni munkájának tervezésében és irányításában.. (1980) ISBN:9630123215, 1211890
Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[1211890]
  1. Lestyán Erzsébet et al. A motiváció fejlesztése 10-14 éves korban differenciált foglalkoztatási programban résztvevő tanulóknál. (2017) KÜLÖNLEGES BÁNÁSMÓD 2498-5368 3 3 67-78
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3219589] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3219589, Kapcsolat: 29824860
  2. Megújuló tananyagtartalmak, módszerek a kompetenciaalapú tanárképzésben. (2011)
    Könyv | Tudományos[30193440] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30193440, Kapcsolat: 29824846
  3. Kopp Erika et al. Tanórai differenciálás– oktatási programcsomag a pedagógusképzés számára. (2008)
    Könyv[22642455] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22642455, Kapcsolat: 29824859
  4. Papp Gabriella. A tanulásban akadályozott gyermekek a többségi általános iskolában. (2004) ISBN:9632145291
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[1798049] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 1798049, Kapcsolat: 20590044
  5. M Nádasi Mária. Adaptivitás az oktatásban.. (2001)
    Könyv[20588355] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20588355, Kapcsolat: 20588380
  6. Péchy Benjámin. A differenciálás, mint pedagógiai probléma.: A differenciált tanulásszervezés egy kérdőíves vizsgálat tükrében.. (1997) PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 0133-2570
    Folyóiratcikk[20600172] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20600172, Kapcsolat: 20600172
  7. Hauser Zoltán. A VIDEOTECHNIKA FELHASZNÁLÁSÁNAK TAPASZTALATAI A GYAKORLATI FELKÉSZÍTÉSBEN. (1991) Megjelent: Tanulmányok a kémia és az oktatástechnológia köréből pp. 49-74
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[25210943] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25210943, Kapcsolat: 29824856
  8. Orosz Sándor. Korszerű tanítási módszerek.. (1987)
    Könyv[20586605] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20586605, Kapcsolat: 20586605
  9. Lappints Árpád. A tankönyvek didaktika apparátusának szerepe.. (1987) PEDAGÓGIAI SZEMLE 0031-3785 3 203-210
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[20596146] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20596146, Kapcsolat: 20596146
  10. M Nádasi Mária. Egységesség és differenciáltság a tanítási órán. (1986) ISBN:9631792293
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[1199590] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1199590, Kapcsolat: 20586628
  11. Orosz Sándor. Az oktatás, mint a tanulás szabályozása.. (1986)
    Könyv[20584820] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20584820, Kapcsolat: 20586583
Golnhofer Erzsébet. A tanulók önálló munkájának tervezése és irányítása.. (1980) KÖZNEVELÉS 0133-0969 43 15-15, 1208575
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1208575]
  1. M Nádasi Mária. Egységesség és differenciáltság a tanítási órán. (1986) ISBN:9631792293
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[1199590] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1199590, Kapcsolat: 20584755
Golnhofer Erzsébet. Felhasználási útmutató.. (1981), 1211884
Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[1211884]
  1. M Nádasi Mária. Egységesség és differenciáltság a tanítási órán. (1986) ISBN:9631792293
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[1199590] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1199590, Kapcsolat: 20586610
Nádasi Mária et al. Tanárjelöltek a nevelés céljáról. (1981) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 3 305-310, 1201940
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1201940]
  1. Asztalos Andrea. Az ének-zene tantárgyat tanító pedagógusok nézetei. (2021) ISBN:9789634547464
    Monográfia (Könyv) | Tudományos[32494908] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 32494908, Kapcsolat: 31715009
  2. Kojanitz László. Mennyire nyitottak a pedagógusok új módszertani megoldások alkalmazására?. (2019) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 7 8 p. 20
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31182477] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31182477, Kapcsolat: 29811841
  3. Zagyváné Szűcs Ida. Külső tanítási gyakorlatukat töltő tanárjelöltek nézetrendszerének kvalitatív vizsgálata. (2018) Megjelent: Sokszínű neveléstudomány pp. 53-72
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[31031914] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31031914, Kapcsolat: 29811857
  4. Trentinné Benkő Éva. Tanulási eredmények értékelése a korai kétnyelvű fejlesztésre felkészítő pedagógusképzésben. (2015) NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 2063-9546 2 30-62
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2919690] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2919690, Kapcsolat: 25953783
  5. Spiczéné Bukovszki Edit. Az önálló nyelvtanulóvá nevelés lehetőségei: felsőoktatási szaknyelvtanárok nézetei a nyelvtanulói autonómiáról.. (2014)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[31790427] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31790427, Kapcsolat: 29811846
  6. Hunyady Györgyné et al. Az iskolakép változatai és változásai: A pedagógusképzés megújítása. Alapozó tanulmányok. (2014) ISBN:9789632845241
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[2712647] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2712647, Kapcsolat: 29811856
  7. Jancsák Csaba. A tanárképzésben részt vevő hallgatók felsőoktatási életútja a középiskolától a tanári oklevélig. (2014) Megjelent: Képzők és képzettek pp. 201-216
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2978844] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2978844, Kapcsolat: 29811845
  8. Trentinné Benkő Éva. Kétnyelvi pedagógusképzésben részt vevő hallgatók nézeteinek megjelenése kreatív vizuális alkotásaikban. (2013) GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT 2063-9945 1 1 73-106
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2234318] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 2234318, Kapcsolat: 29811867
  9. Bárdossy Ildikó et al. Pedagógiai nézetek: Tanári mesterképzést bevezető tanulási/tanítási program oktatók és hallgatók számára. (2011) ISBN:9789636423964
    Szakkönyv (Könyv) | Oktatási[1712791] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1712791, Kapcsolat: 29811870
  10. Dudás Margit. Tanárjelöltek belépő nézeteinek feltárása. (2007) Megjelent: A tanárrá válás folyamata pp. 46-120
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[1749173] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1749173, Kapcsolat: 20604206
  11. Szabó Éva. Mire neveljünk és hogyan? Szülők és tanárok vélekedései az iskolai nevelés céljáról és egyes pedagógiai módszerekről. (1999) MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 0025-0279 1588-2799 54 3 443-466
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1999097] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 1999097, Kapcsolat: 20566836
  12. M Nádasi Mária. A kikérdezés. (1996) Megjelent: Bevezetés a pedagógiai kutatás módszereibe. p. 210
    Könyvrészlet[20587163] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20587163, Kapcsolat: 20587163
  13. Nagy József. Fogalom és tananyagfejlesztés. (1983) PEDAGÓGIAI SZEMLE 0031-3785 12 p. 1152
    Folyóiratcikk[20593229] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20593229, Kapcsolat: 20593229
Golnhofer Erzsébet. Az OTTKT 6. főirány 1976-1980 közti kutatásainak annotált jegyzéke.. (1982), 1217301
Műhelytanulmány (Könyv) | Tudományos[1217301]
  1. Inkei Péter. Az országos távlati tudományos kutatási terv 6. Főiránya 1973-1980.. (1982) PEDAGÓGIAI SZEMLE 0031-3785 9 772-781
    Folyóiratcikk[20596566] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20596566, Kapcsolat: 20596566
Golnhofer Erzsébet. A tartalomelemzés lehetőségei a nevelés-oktatás tervének vizsgálatában.. (1982) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 2 141-152, 1208588
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1208588]
  1. Szabolcs Éva. Tartalomelemzés.. (1996) Megjelent: Bevezetés a pedagógiai kutatás módszereibe. p. 210
    Könyvrészlet[20587127] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20587127, Kapcsolat: 20587127
  2. Nagy József. Fogalom és tananyagfejlesztés. (1983) PEDAGÓGIAI SZEMLE 0031-3785 12 1140-1152
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1353378] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 1353378, Kapcsolat: 20596154
Nádasi Mária et al. A tartalomelemzés lehetősége a nevelés és oktatás tervének vizsgálatában. (1982) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 1 141-151, 1201945
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1201945]
  1. Szabolcs Éva. Tartalomelemzés. (2004) Megjelent: Bevezetés a pedagógiai kutatás módszereibe. 4. kiadás. pp. 330-340
    Könyvrészlet[20566838] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20566838, Kapcsolat: 20566838
Nádasi Mária et al. Az elmélet és a gyakorlat egységének biztosítása a pedagógusképzésben és továbbképzésben. (1982) Megjelent: Képmagnetofon alkalmazása a pedagógusképzésben és továbbképzésben III. pp. 55-68, 1202037
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[1202037]
  1. Hauser Zoltán. A VIDEOTECHNIKA FELHASZNÁLÁSÁNAK TAPASZTALATAI A GYAKORLATI FELKÉSZÍTÉSBEN. (1991) Megjelent: Tanulmányok a kémia és az oktatástechnológia köréből pp. 49-74
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[25210943] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25210943, Kapcsolat: 29825667
  2. Siposné Csendes Éva. Mikrotanítás a gyakorlóiskolában.. (1990) PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 0133-2570 1 p. 137
    Folyóiratcikk[23183081] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23183081, Kapcsolat: 22714198
Kotschy Beáta et al. Tanárjelölt egyetemisták a tanárképzésről. (1983) PEDAGÓGIAI SZEMLE 0031-3785 33 9. 836-852, 1201905
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1201905]
  1. Juris Renáta. Történelemtanárok képzéssel való elégedettsége. (2014) TÖRTÉNELEMTANÍTÁS: ONLINE TÖRTÉNELEMDIDAKTIKAI FOLYÓIRAT 2061-6260 5 2-4
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[25205337] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25205337, Kapcsolat: 25543392
  2. Bankó Marietta. A szakmai életút alakulásának vizsgálata - pályakövetés angoltanárként végzettek körében. (2008) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 18 1-2 129-140
    Folyóiratcikk[22905886] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22905886, Kapcsolat: 24382321
  3. Kelemen Elemér. A tanító a történelem sodrában: tanulmányok a magyar tanítóság 19-20. századi történetéből. (2007) ISBN:9639696161
    Monográfia (Könyv) | Tudományos[33202714] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 33202714, Kapcsolat: 25543390
  4. Kovácsné Dúró Andrea. Tanárszakos egyetemi hallgatók értékelési tudása és kompetenciái. (2004) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 104. 2 203-223
    Folyóiratcikk[20569901] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20569901, Kapcsolat: 20569901
  5. Kelemen Elemér. Köte Sándor emlékére. (2004) PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 0133-2570 2. 17-26
    Folyóiratcikk[20566821] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20566821, Kapcsolat: 20566821
  6. E Szabó Zoltán. Tanítóképzés Magyarországon. (1998)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[20566463] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20566463, Kapcsolat: 20566819
  7. Hársfalviné Szivák. Oktatók és hallgatók megítélése a pedaógusképzés gyakorlati formáinak hatékonyságáról. (1995) MAGYAR FELSŐOKTATÁS 1215-3990 5-6. 44-49
    Folyóiratcikk[20566818] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20566818, Kapcsolat: 20566818
  8. Fáyné Dombi. Tanári minták szerepe a pedagógussáválás folyamatában. (1989)
    Kandidátus (Disszertáció) | Tudományos[22306572] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22306572, Kapcsolat: 20566817
  9. Budai István et al. Főiskolás alkotótábor a játék és kreativitás jegyében.. (1987) PEDAGÓGIAI SZEMLE 0031-3785 7-8 781-791
    Folyóiratcikk[24382313] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24382313, Kapcsolat: 24382313
  10. Tóth Béláné. Az általános és szakmai pedagógiai tantárgyak szerepe a műszaki tanárképzésben.. (1985) SZAKKÉPZÉSI SZEMLE 0237-2347 3 46-50
    Folyóiratcikk[24391944] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 24391944, Kapcsolat: 24391944
  11. Tóth Béláné. Az általános és a szakmai pedagógiai tantárgyak szerepe a műszaki tanárképzésben. (1985) SZAKKÉPZÉSI SZEMLE 0237-2347 3 46-50
    Folyóiratcikk[20566814] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20566814, Kapcsolat: 20566814
  12. Ladányi Andor. Növekvő egyetértés és vitás kérdések. (1983) PEDAGÓGIAI SZEMLE 0031-3785 10 934-943
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[20566811] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20566811, Kapcsolat: 20566811
  13. Szövényi Zsolt. A pedagógusképzés továbbfejlesztéséért. (1983) PEDAGÓGIAI SZEMLE 0031-3785 . 10 944-953
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[20566813] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20566813, Kapcsolat: 20566813
Golnhofer Erzsébet et al. Munkatankönyv a pedagógiai képzésben. (1985) Megjelent: Tanulmányok a neveléstudomány köréből, 1979-1984 pp. 304-319, 1207597
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[1207597]
  1. Nagy Sándor. Az oktatás folyamata és módszerei. (1993) ISBN:9630431289
    Felsőoktatási tankönyv (Könyv) | Oktatási[20586972] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20586972, Kapcsolat: 20586985
Golnhofer Erzsébet. Pedagógusok az értékelésről.. (1987) Megjelent: Az iskolai értékelés időszerű kérdései. IX. Tantervelméleti tanácskozás 1985. pp. 83-90, 1207628
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[1207628]
  1. Kotschy Beáta. A pedagógiai értékelés kettős arca. (2016) Megjelent: Hiteles pedagógia pp. 28-53
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[26327438] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26327438, Kapcsolat: 26327438
Falus Iván et al. A pedagógia és a pedagógusok: Egy empirikus vizsgálat eredményei. (1989) ISBN:9630552701, 1201527
Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[1201527]
  1. Tóth Péter et al. Didaktika. Bevezetés az oktatás elméletébe. (2021) ISBN:9788081224034
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[32768099] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32768099, Kapcsolat: 31397113
  2. Fenyődi Andrea et al. Kérdések a tervezést érintő tanári döntések mögött húzódó pedagógusi gondolkodásra vonatkozóan. (2020) ACTA UNIVERSITATIS DE CAROLO ESZTERHÁZY NOMINATAE: SECTIO PAEDAGOGICA 2630-9742 43 41-50
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31681632] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31681632, Kapcsolat: 29585348
  3. Lénárd András. Fekete pedagógia, avagy hallgatói tapasztalatok az informatika tantárgy oktatásáról. (2020) GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT 2063-9945 8 2 174-191
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31566065] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31566065, Kapcsolat: 29543961
2023-03-23 18:51