Schaffhauser Franz. A nevelés alanyi feltételei. (2000) ISBN:9638458208,
2589179
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2589179]
Kormos József. A köznevelés céljai és fejlesztési területei: a Nemzeti alaptanterv szemléletének tükrében: Pedagógiai tanulmányok. (2015) ISBN:9789633082515
Pálvölgyi Ferenc. Az értékközpontú erkölcsi nevelés konstruktív rendszere 1. rész. (2009) MESTER ÉS TANÍTVÁNY: KONZERVATÍV PEDAGÓGIAI FOLYÓIRAT: A PÁZMÁNY PÉTER KATOLIKUS EGYETEM BÖLCSÉSZETTUDOMÁNYI KAR FOLYÓIRATA 1785-4342 6 21 134-151
Schaffhauser Franz. Schultheorien und Schulstrukturen. Die Veränderung der Funktionen der Schule und die Umgestaltung der Schulstrukturen zu Beginn des 21. Jahrhunderts. (2003) Megjelent: Lehren - Lernen - Prüfen pp. 11-28,
3265622
Gröpel Wolfgang. Evaluierung des Übertritts von der 4. zur 5. Schulstufe an Wiener Schulen: Nahtstelle Volksschule - Sekundarstufe I ; Forschungsbericht des Otto-Glöckel-Vereins mit Unterstützung des Stadtschulrates für Wien und der Universität Wien. (2010) ISBN:9783643501691
Schaffhauser Franz. Értékpedagógia és mai nevelésvalóság. (2006) Megjelent: Az iskola optimalizálása - a struktúra változtatása nélkül pp. 97-115,
2746153
N Cserfalvi Ilona. Kutatás és optimalizálás. (2009) MAGISZTER: A ROMÁNIAI MAGYAR PEDAGÓGUSOK SZÖVETSÉGÉNEK SZAKMAI-MÓDSZERTANI FOLYÓIRATA 1583-6436 2009 1 p. 14
Oravecz Adrienn. A PETŐ-MÓDSZER HALADÓ SZEMLÉLETÉNEK MEGVILÁGÍTÁSA A KONSTRUKTÍV PEDAGÓGIA KRITÉRIUMAI ALAPJÁN. (2018) KÜLÖNLEGES BÁNÁSMÓD 2498-5368 4 3 93-100
Kormos József. A köznevelés céljai és fejlesztési területei: a Nemzeti alaptanterv szemléletének tükrében: Pedagógiai tanulmányok. (2015) ISBN:9789633082515
Túri Ibolya. Az adaptív evezés program szerepe a szociális kompetenciák alakításában. (2014) Megjelent: Tavaszi Szél 2014 / Spring Wind 2014 IV. kötet: Szociológia és multidiszciplináris társadalom, pszichológia és neveléstudomány,... pp. 446-460
Szekeres Diána. A mediáció alkalmazása és ami mögötte van...: A jog és a menedzsment kapcsolódási pontjai. (2014) Megjelent: Alkalmazott tudományok I. fóruma pp. 869-887