Bábosik István. Az oktatás nevelő hatásának vizsgálata. (1970), 1202858
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1202858]
  1. M Nádosi. Az oktatás szervezési módjai. (2003) Megjelent: Didaktika pp. [361]-383
    Könyvrészlet[20588323] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20588323, Kapcsolat: 20588323
  2. Siposné Németh. Az informatikai kompetenciák portfólió módszerrel és elektronikus értékeléssel. (2003)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[20590447] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20590447, Kapcsolat: 20590447
  3. Nagy Sándor. Az okatatás folyamata és módszerei. (1997)
    Könyv[20557831] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20557831, Kapcsolat: 20557831
  4. Gombocz János. Sportedzők nevelőmunkája Magyarországon - a szakirodalom és egy empirikus vizsgálat tükrében -. (1994)
    Disszertáció/Kandidátus (Disszertáció)/Tudományos[20591047] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20591047, Kapcsolat: 20591077
  5. Ballér Endre. Tanulói attitüdők vizsgálata. (1973) PEDAGÓGIAI SZEMLE 0031-3785 23 7-8 p. 648
    Folyóiratcikk[20557828] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20557828, Kapcsolat: 20557828
Bábosik István et al. A közvetett ráhatás különböző módjainak alkalmazása a csoportmunkában. (1974) PEDAGÓGIAI SZEMLE 0031-3785 7-8 609-618, 1202464
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1202464]
  1. Báthory Z. Tanulók, iskolák – különbségek: egy differenciális tanításelmélet vázlata. (1997) ISBN:9637315500
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[15803] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 15803, Kapcsolat: 20585227
Bábosik István. A pedagógus lehetőségei a közvetett ráhatási formák létrehozásában a csoportmunka keretében. (1974) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 2 158-168, 1202465
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1202465]
  1. Siposné Németh. Az információs technológia fejlődésének hatása a programozásoktatás tartalmára, módszereire és eszközeire. (2003)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[20590428] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20590428, Kapcsolat: 20590463
  2. Benda József. A kooperatív pedagógia szocializációs sikerei és lehetőságei Magyarországon. (2002) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 9 26-37
    Folyóiratcikk[20584757] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20584757, Kapcsolat: 20584757
M Nádasi Mária et al. A közvetett ráhatás különböző módjainak alkalmazása a csoportmunkában. (1974) PEDAGÓGIAI SZEMLE 0031-3785 24 7-8 609-617, 1196692
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1196692]
  1. Báthory Zoltán. Tanulók, iskolák - különbségek: Egy differenciális tanításelmélet vázlata. (1992)
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[15781] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 15781, Kapcsolat: 20557964
Bábosik István. Az erkölcsi tudatosság szerepe a magatartás szabályozásában. (1975), 1202612
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1202612]
  1. Réthy Endréné. A tanítás-tanulási folyamat motivációs lehetőségeinek elemzése. (1988) ISBN:963054749X
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[3113083] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3113083, Kapcsolat: 20588771
  2. Hunyady Györgyné. Kollektivitás az iskolai osztályokban. (1977) ISBN:963051169X
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1705525] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 1705525, Kapcsolat: 20596861
Bábosik István. Közvetett ráhatás csoportmunkában. (1975), 1202610
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1202610]
  1. Nagypatakiné Hajzer. Minőségelvű nevelés - oktatás a sajátos nevelési igényű tanulók szükségleteinek kielégítésére. (2005)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[20590829] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20590829, Kapcsolat: 20590999
  2. M Nádosi. Az oktatás szervezési módjai. (2003) Megjelent: Didaktika pp. [361]-383
    Könyvrészlet[20588323] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20588323, Kapcsolat: 20588327
  3. Siposné Németh. Az információs technológia fejlődésének hatása a programozásoktatás tartalmára, módszereire és eszközeire. (2003)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[20590428] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20590428, Kapcsolat: 20590477
  4. Molnár Gyöngyvér. A tanulás és tanítás kutatásának időszerű kérdései. (1999) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 8 18-32
    Folyóiratcikk/Tudományos[20582148] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20582148, Kapcsolat: 20582148
  5. Kósáné Ormai Vera. A mi iskolánk: Neveléspszichológiai módszerek az iskola belső értékelésében: [segédanyag a pedagógusok továbbképzéséhez]. (1998) ISBN:9638323248
    Könyv/Oktatási anyag (Könyv)/Oktatási[20599986] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20599986, Kapcsolat: 20580452
  6. Gombocz János. Sportedzők nevelőmunkája Magyarországon - a szakirodalom és egy empirikus vizsgálat tükrében -. (1994)
    Disszertáció/Kandidátus (Disszertáció)/Tudományos[20591047] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20591047, Kapcsolat: 20591081
  7. Bicskeiné Zsulán Julianna. A középiskolai anyanyelvi tantárgypedagógia vázlata. (1992)
    Könyv[20587995] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20587995, Kapcsolat: 20587995
  8. Csapo Marg. Collective Behavior : the School and Children's Collectives. (1984) PSYCHOLOGICAL REPORTS 0033-2941 3 755-773
    Folyóiratcikk[20604962] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20604962, Kapcsolat: 20604962
Bábosik István. A pedagógiai kutatás módszerei II.: Kézirat. (1977), 1199869
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1199869]
  1. M Bartal. Adatgyűjtés és statisztikai elemzés a pedagógiai gyakorlatban. (1982)
    Könyv[20597359] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20597359, Kapcsolat: 20597359
Bábosik István. Az erkölcsi-társadalmi magatartás determinációja és az erkölcsi nevelés feladatai. (1979) PEDAGÓGIAI SZEMLE 0031-3785 7-8 600-611, 1201910
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1201910]
  1. Réthy Endréné. A tanítás-tanulási folyamat motivációs lehetőségeinek elemzése. (1988) ISBN:963054749X
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[3113083] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3113083, Kapcsolat: 20588780
Bábosik István et al. A tanulással kapcsolatos beállítódás formálása az oktatási folyamatban. (1980) PEDAGÓGIAI SZEMLE 0031-3785 10 876-885, 1201946
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1201946]
  1. Kósáné Ormai Vera. A mi iskolánk: Neveléspszichológiai módszerek az iskola belső értékelésében: [segédanyag a pedagógusok továbbképzéséhez]. (1998) ISBN:9638323248
    Könyv/Oktatási anyag (Könyv)/Oktatási[20599986] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20599986, Kapcsolat: 20580460
Bábosik István. Az általános iskolás tanulók erkölcsi-társadalmi fejlettségének vizsgálata. (1980), 1202608
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1202608]
  1. Csapo Marg. Collective Behavior : the School and Children's Collectives. (1984) PSYCHOLOGICAL REPORTS 0033-2941 3 755-773
    Folyóiratcikk[20604962] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20604962, Kapcsolat: 20604950
Bábosik István. A közösségi közvélemény személyiségformáló funkciójának irányítása pedagógiai eszközökkel. (1982) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 3 242-253, 1201925
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1201925]
  1. Zrinszky László. Neveléselmélet. (2002) ISBN:9631628116
    Könyv[21005548] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21005548, Kapcsolat: 20580562
Bábosik István. Wirkungen der Gruppenarbeit auf das Lernergebnis, das Lernverhalten und die Einstellung zum Lernen. (1982) JENAER ERZIEHUNGSFORSCHUNG 0232-444X 1 88-103, 1201936
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1201936]
  1. M Nádosi. Az oktatás szervezési módjai. (2003) Megjelent: Didaktika pp. [361]-383
    Könyvrészlet[20588323] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20588323, Kapcsolat: 20588331
Bábosik István. Személyiségformálás közvetett hatásokkal. (1982), 1202605
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1202605]
  1. Nagypatakiné Hajzer. Minőségelvű nevelés - oktatás a sajátos nevelési igényű tanulók szükségleteinek kielégítésére. (2005)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[20590829] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20590829, Kapcsolat: 20590829
  2. M Nádosi. Az oktatás szervezési módjai. (2003) Megjelent: Didaktika pp. [361]-383
    Könyvrészlet[20588323] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20588323, Kapcsolat: 20588214
  3. Siposné Németh. Az információs technológia fejlődésének hatása a programozásoktatás tartalmára, módszereire és eszközeire. (2003)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[20590428] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20590428, Kapcsolat: 20590419
  4. Durkó Mátyás. Társadalom, fenőttnevelés, önnevelés. (1998)
    Könyv[20576985] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20576985, Kapcsolat: 20576985
  5. Benedek István. A közoktatási szakértők kézikönyve. (1996)
    Könyv[20597302] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20597302, Kapcsolat: 20597302
  6. Benedek István. Pedagógiai vezetés, a vezetés pedagógiája. (1995) ISBN:9638535156
    Könyv[20566450] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20566450, Kapcsolat: 20588068
  7. Gombocz János. Sportedzők nevelőmunkája Magyarországon - a szakirodalom és egy empirikus vizsgálat tükrében -. (1994)
    Disszertáció/Kandidátus (Disszertáció)/Tudományos[20591047] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20591047, Kapcsolat: 20591031
  8. Réthy Endréné. A tanítás-tanulási folyamat motivációs lehetőségeinek elemzése. (1988) ISBN:963054749X
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[3113083] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3113083, Kapcsolat: 20588790
Bábosik István. Jellemformálás és jellemfejlődés. (1987), 1202603
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1202603]
  1. Nagypatakiné Hajzer. Minőségelvű nevelés - oktatás a sajátos nevelési igényű tanulók szükségleteinek kielégítésére. (2005)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[20590829] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20590829, Kapcsolat: 20590821
  2. Gombocz János. Sportedzők nevelőmunkája Magyarországon - a szakirodalom és egy empirikus vizsgálat tükrében -. (1994)
    Disszertáció/Kandidátus (Disszertáció)/Tudományos[20591047] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20591047, Kapcsolat: 20591047
  3. Kozma Ildikó. Óvodás korú csoportok konduktív nevelése. (1991) Megjelent: A konduktív pedagógiai rendszer hatékony működésének alapelvei és gyakorlata pp. [91]-166
    Könyvrészlet[20588721] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20588721, Kapcsolat: 20588721
  4. Réthy Endréné. Teljesítményértékelés és tanulási motiváció. (1989) ISBN:9631816052
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[3113090] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3113090, Kapcsolat: 20597111
Bábosik István. A spontán kirekesztődés, mint iskolai ártalom. (1993) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 7-8 86-94, 1199917
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1199917]
  1. Arapovics Mária. A közösség tanulása: A civil szervezetek szerepe az egész életre kiterjedő tanulásban. (2011) ISBN:9789638943200
    Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[1926836] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1926836, Kapcsolat: 22267690
  2. Marcsekné Lukács Valéria. A nehezen nevelhető gyermekek helyzetének elemzése a magyar iskolarendszerben. (2007)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[20599705] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20599705, Kapcsolat: 20599705
  3. Szekszárdi Júlia. A konfliktusok pedagógiája. (2007) Megjelent: A neveléselmélet alapkérdései pp. 120-134
    Könyvrészlet[20577543] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20577543, Kapcsolat: 20577543
  4. Kósáné Ormai Vera et al. Mi, pedagógusok: kérdések önmagunkhoz. (2006) ISBN:9639412465
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[27175263] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27175263, Kapcsolat: 20580479
  5. Hunyady Györgyné et al. "Fekete pedagógia": Értékelés az iskolában. (2006) ISBN:9634463878
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1200253] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1200253, Kapcsolat: 20596234
  6. Mihály Ildikó. Diagnózis a iskoláról. (2002) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 2 85-89
    Folyóiratcikk[20584764] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20584764, Kapcsolat: 20584764
  7. Bárdossy Ildikó. Esély(teremtés) és együtt működés. (2000) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 1 49-58
    Folyóiratcikk[20584771] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20584771, Kapcsolat: 20584771
  8. Borosán Gyula. A munka világa - a közművelődés lehetőségei a humán erőforrás fejlesztésében. (2000) Megjelent: Felnőttképzés a közművelődésben pp. 135-148
    Könyvrészlet[22852683] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22852683, Kapcsolat: 22852671
  9. Vopaleczky György. Kollégiumban nevelt fiatalok hátránykompenzációja. (1999) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 11 96-107
    Folyóiratcikk[20584776] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20584776, Kapcsolat: 20584776
  10. Kósáné Ormai Vera. A mi iskolánk: Neveléspszichológiai módszerek az iskola belső értékelésében: [segédanyag a pedagógusok továbbképzéséhez]. (1998) ISBN:9638323248
    Könyv/Oktatási anyag (Könyv)/Oktatási[20599986] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20599986, Kapcsolat: 20580032
Bábosik István. A szociometriai módszer. (1993) Megjelent: Bevezetés a pedagógiai kutatás módszereibe pp. 212-235, 1217342
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1217342]
  1. Réthy Endréné. Motiváció, tanulás, tanítás. (2003)
    Könyv[20597471] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20597471, Kapcsolat: 20597471
  2. M Nádosi. Az oktatás szervezeti keretei és formái. (2003) Megjelent: Didaktika pp. [339]-360
    Könyvrészlet[20597444] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20597444, Kapcsolat: 20597444
Bábosik István. Nemzeti alaptanterv és nevelés. (1993) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 4 20-23, 1202900
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1202900]
  1. Hunyady Györgyné et al. Pedagógiai tervezés. (2000)
    Könyv[20596172] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20596172, Kapcsolat: 20596172
  2. Ballér Endre. Tantervelméletek Magyarországon a XIX-XX. században. (1996)
    Könyv[20589845] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20589845, Kapcsolat: 20589845
  3. Ballér Endre. A nemzeti alaptantervről az iskolai nevelő-oktatómunka tervezésig. (1996)
    Könyv[20589852] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20589852, Kapcsolat: 20589852
  4. Pőcze Gábor. A NAT és a gyakorlat. (1995) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 4 12-35
    Folyóiratcikk[20594344] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20594344, Kapcsolat: 20594344
Bábosik István. A nevelés folyamata és módszerei. (1994), 1213970
Könyv/Nem besorolt (Könyv)/Tudományos[1213970]
  1. Szebedy Tas. Az altermativitás egy iskolai innováció tükrében. (2005) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 1 3-11
    Folyóiratcikk[20589732] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20589732, Kapcsolat: 20589732
  2. Csirmaz Mátyás. Alternativitás vagy az oktatási rendszer hiányosságai?. (2003) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 10 86-98
    Folyóiratcikk[20589738] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20589738, Kapcsolat: 20589738
  3. Ligeti Csákné. A magyar nyelv és irodalom tantárgy helyzete a közoktatás elemi szakaszában. (2002) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 10 62-74
    Folyóiratcikk[20589772] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20589772, Kapcsolat: 20589772
  4. Fodor László. Pszichopedagógia: A fiatalkori bűnözés néhány pedagógiai kérdése. (2001) Megjelent: Az iskola pedagógiai világa pp. 125-133
    Könyvrészlet[20598841] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20598841, Kapcsolat: 20598841
  5. Fodor László. Nevelésmódszer: A modellnyújtás szerepe a segítőképesség iskolai fejlesztésében. (2001) Megjelent: Az iskola pedagógiai világa pp. 52-57
    Könyvrészlet[20598830] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20598830, Kapcsolat: 20598830
  6. Fodor László. Nevelés az iskolában. (2000)
    Könyv[20581418] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20581418, Kapcsolat: 20596323
  7. Fodor László. Pedagógiai feladatok a proszociális magatartásra nevelésben. (1999) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 9 24-28
    Folyóiratcikk/Tudományos[20589788] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20589788, Kapcsolat: 20589788
  8. Nyári Katalin. A pedagógusok szerepe a drogfogyasztás megelőzésében. (1998) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 10 75-80
    Folyóiratcikk/Tudományos[20589781] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20589781, Kapcsolat: 20589781
Bábosik István. Neveléstan. (1994) ISBN:9638458054, 1202600
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1202600]
  1. Donáth Péter. Oktatáspolitika és tanítóképzés Magyarországon 1945-1960. (2008) ISBN:9789638144256; 9789638144263
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1339365] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 1339365, Kapcsolat: 20575545
  2. Zsebe Andrea. Mozgássérült gyermekek inkluzív nevelését elősegítő új pedagógiai program hatékonyságának vizsgálata 6-10 éves gyermekek körében. (2008) Megjelent: Az iskola korszerű funkciói pp. 236-247
    Könyvrészlet[20584711] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20584711, Kapcsolat: 20584711
  3. Karikó Sándor. Adalék a nevelésfilozófia mai dilemmáihoz. (2005) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 2 134-140
    Folyóiratcikk/Tudományos[20584498] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20584498, Kapcsolat: 20584498
  4. Donáth Péter. Vizsgálatok, diagnózisok - a tanítóképzés hosszú, lázas állapota után. (2004) Megjelent: Iskolák, diákok, oktatáspolitika a 19-20. században pp. 91-137
    Könyvrészlet[20576954] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20576954, Kapcsolat: 20576954
  5. Kovácsné Duró. A tanár ellenőrző-értékelő funkciójának változása és kongruenciája a középiskolai pedagógiai programok elvárásaival, valamint az egyetemi bölcsész tanárképzéssel. (2004)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2334801] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2334801, Kapcsolat: 20591146
  6. Siposné Németh. Az információs technológia fejlődésének hatása a programozásoktatás tartalmára, módszereire és eszközeire. (2003)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[20590428] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20590428, Kapcsolat: 20590440
  7. Pálvölgyi Mihály. A nyitott és távoktatás és a könyvtárosképzés. (2001)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[20597151] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20597151, Kapcsolat: 20597140
  8. Szenczi Árpád. Az iskolarendszer pedagógiai funkciója, és a professzionális nevelés folyamata. (2000) Megjelent: A neveléstani alapkérdések pp. 51-61
    Könyvrészlet[20588417] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20588417, Kapcsolat: 20588417
  9. Szenczi Árpád. Az iskola és a társadalom kapcsolata, a nevelés társadalmi meghatározottsága és a gyermek élettere. (2000) Megjelent: Neveléstani alapkérdések pp. 36-50
    Könyvrészlet[20588401] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20588401, Kapcsolat: 20588401
  10. Szenczi Árpád. A nevelés-oktatás fogalma, célja, tendenciái. (2000) Megjelent: Neveléstani alapkérdések pp. 24-35
    Könyvrészlet[20588408] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20588408, Kapcsolat: 20588408
  11. Schaffhauser Franz. A nevelés alanyi feltételei. (2000) ISBN:9638458208
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2589179] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2589179, Kapcsolat: 20584658
  12. Borosán Gyula. A munka világa - a közművelődés lehetőségei a humán erőforrás fejlesztésében. (2000) Megjelent: Felnőttképzés a közművelődésben pp. 135-148
    Könyvrészlet[22852683] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22852683, Kapcsolat: 22852683
  13. Bíró Endre. Jog a pedagógiában. (1998)
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2129700] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2129700, Kapcsolat: 20596276
Bábosik István. A nevelés elméletének és gyakorlatának fejlődési tendenciái a XX. században. (1996) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 5 3-21, 1199958
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1199958]
  1. Balázsné Drozgyik. Magyar-német két tannyelvű képzés lehetőségei és szükségletei általános iskolákban. (2006) Megjelent: Az iskola korszerű funkciói pp. 138-152
    Könyvrészlet[20581642] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20581642, Kapcsolat: 20581642
  2. Báthory Z. Tanulók, iskolák – különbségek: egy differenciális tanításelmélet vázlata. (1997) ISBN:9637315500
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[15803] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 15803, Kapcsolat: 20577026
  3. Deli István. Didaktika. (1997) Megjelent: Kísérleti önálló egyéni tanulást irányító program a bevezetés a pedagógiába és a didaktika stúdiumokhoz (tanítójelöltek számára) pp. 28-35
    Könyvrészlet[20597347] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20597347, Kapcsolat: 20597347
Bábosik István. A nevelés mint értékközvetítő tevékenység. (1996) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 7-8 19-27, 1199951
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1199951]
  1. Csala Istvánné. A társadalomtudományi nevelés új szabályozásának időszerűsége a peagógusok választott és vállalt értékeinek tükrében. (1999)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[20597391] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20597391, Kapcsolat: 20597389
Bábosik István. A pedagógiai kísérlet. (1996) Megjelent: A kutatási eredmények értelmezése, közélése. In: Bevezetés a pedagógiai kutatás módszereibe. pp. 90-106, 1200134
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1200134]
  1. Zsebe Andrea. Mozgássérült gyermekek inkluzív nevelését elősegítő új pedagógiai program hatékonyságának vizsgálata 6-10 éves gyermekek körében. (2008) Megjelent: Az iskola korszerű funkciói pp. 236-247
    Könyvrészlet[20584690] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20584690, Kapcsolat: 20584690
  2. Katona András et al. A történelem tanítása: tantárgy-pedagógiai összefoglaló: [felsőoktatási tankönyv]. (2002) ISBN:963193375X
    Könyv/Felsőoktatási tankönyv (Könyv)/Oktatási[22676262] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22676262, Kapcsolat: 20584787
Bábosik István. A tanár-diák kapcsolat formálásának lehetőségei. (1997) Megjelent: Pedagógiai antológia pp. 81-89, 1200042
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1200042]
  1. Dombi Alice. Exempla trahunt: A pedagógus mint mintaadó. (2007) Megjelent: A neveléselmélet alapkérdései pp. 90-97
    Könyvrészlet[20577563] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20577563, Kapcsolat: 20577563
Bábosik István. Nemzettudat - nemzeti szocializáció - hazafiság. (1998) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 4 40-48, 1200168
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1200168]
  1. Zrinszky László. Neveléselmélet. (2002) ISBN:9631628116
    Könyv[21005548] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21005548, Kapcsolat: 20580547
  2. Csala Istvánné. A társadalomtudományi nevelés új szabályozásának időszerűsége a peagógusok választott és vállalt értékeinek tükrében. (1999)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[20597391] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20597391, Kapcsolat: 20597391
Bábosik István. Új tehetségek és kutatási eredmények a neveléstudományban. (1998) ISBN:9634631800, 1203193
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1203193]
  1. Feketéné Szakos Éva. A felnőttek tanulása és oktatása - új felfogásban. (2002) ISBN:963057957X
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1764971] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 1764971, Kapcsolat: 20588524
Bábosik István. A cigány tanulók oktatási-nevelési kirekesztődésének okai és a kirekesztődés megelőzésének lehetőségei /. (1999) Megjelent: Romapedagógia pp. 31-35, 1203017
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1203017]
  1. Réthy Endréné. Motivációs eljárások, pedagógiai kirekesztődés. (2004) Megjelent: Megközelítések pp. 246-267
    Könyvrészlet[20588734] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20588734, Kapcsolat: 20588734
  2. Magyar István. Tanulói aktivitást elősegítő módszerek, eljárások. (2002) Megjelent: Esélyteremtés a pedagógiában pp. 121-139
    Könyvrészlet[20596271] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20596271, Kapcsolat: 20596271
Bábosik István. Romapedagógia: Pedagógiai tanulmányok. (1999), 1203011
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1203011]
  1. Makai Éva et al. A roma-pedagógia előzményei és jelene. (2000) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 11 87-92
    Folyóiratcikk/Tudományos[20582263] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20582263, Kapcsolat: 20582263
Bábosik István. Az iskola nevelési hatékonyságának mutatói. (2000) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 4 3-11, 1199910
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1199910]
  1. Balázsné Drozgyik Klára. Magyar-német két tannyelvű képzés lehetőségei és szükségletei általános iskolákban. (2008) Megjelent: Az iskola korszerű funkciói pp. 138-152
    Könyvrészlet[20581551] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20581551, Kapcsolat: 20581551
  2. Borosán Lívia. Az egész életen át tartó tanulás, kulcskompetenciák, a közművelődés és a munkaerőpiac igényei. (2006) SZÍN - KÖZÖSSÉGI MŰVELŐDÉS 1416-6925 2416-1004 2 1-3
    Folyóiratcikk[21793711] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 21793711, Kapcsolat: 20584829
  3. Márton Sára. Minőség és minőségbiztosítás az autonóm iskolában. Hazai és ukrajnai empirikus vizsgálat tanulságai. (2005)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[23135806] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23135806, Kapcsolat: 20590365
  4. Nagypatakiné Hajzer. Minőségelvű nevelés - oktatás a sajátos nevelési igényű tanulók szükségleteinek kielégítésére. (2005)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[20590829] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20590829, Kapcsolat: 20591002
  5. Szebedy Tas. Az alternativitás egy iskolai innováció tükrében. (2005) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 1 3-11
    Folyóiratcikk[20584811] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20584811, Kapcsolat: 20584811
  6. Csirmaz Mátyás. Alternativitás vagy az oktatási rendszer hiányosságai?. (2003) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 10 86-98
    Folyóiratcikk[20589738] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20589738, Kapcsolat: 20584816
  7. Feketéné Szakos Éva. A felnőttek tanulása és oktatása - új felfogásban. (2002) ISBN:963057957X
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1764971] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 1764971, Kapcsolat: 20587988
  8. Fodor László. Személyiségpedagógia: A személyiségfejlesztés alapvető dimenziói. (2001) Megjelent: Az iskola pedagógiai világa pp. 5-11
    Könyvrészlet[20576130] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20576130, Kapcsolat: 20576130
  9. Tóth Tiborné et al. Nevelési rendszerfejlesztés. (2000)
    Könyv[20597310] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20597310, Kapcsolat: 20597324
Bábosik István. Neveléselméleti modellek hatékonyságának mutatói. (2002) Megjelent: Összehasonlító pedagógia pp. 107-118, 1202458
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1202458]
  1. Kozma Gábor. A pedagógus-továbbképzés mint oktatási rendszer vizsgálata. (2006)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[30676482] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30676482, Kapcsolat: 20591165
  2. Zrinszky László. Fejlesztő kommunikáció és kommunikáció fejlesztés. (2005)
    Könyv[20599693] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20599693, Kapcsolat: 20599693
Bábosik István. Összehasonlító pedagógia: A nevelés és oktatás nemzetközi perspektívái. (2002) ISBN:9638624426, 1199840
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1199840]
  1. Tölgyesi József. A modern pedagógia új dimenziói: Konferencia Bábosik István professzor 70. születésnapja tiszteletére.. (2011) ISBN:9786155075087
    Könyv/Konferenciakötet (Könyv)/Tudományos[1723481] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 1723481, Kapcsolat: 29494437
  2. Kovács Ilma. Az összehasonlítás módjai és módszerei az oktatásban és a kutatásban (Magyarország – Franciaország). (2010) FELNŐTTKÉPZÉSI SZEMLE 1789-3569 4 1 20-35
    Folyóiratcikk[21701151] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 21701151, Kapcsolat: 23139138
2021-10-26 11:32