Fenyő Imre. Hermeneutika és tradíció. (2002) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 2002 12 31-38, 1467846
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1467846]
  1. Bicsák Zsanett Ágnes. Vált(ak)ozó olvasatok Johann Friedrich Herbart pedagógiájának hazai recepciójában. (2016) ISBN:9789636937195
    Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[26326037] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26326037, Kapcsolat: 27847392
  2. Bicsák Zsanett Ágnes. Vált(ak)ozó olvasatok Johann Friedrich Herbart pedagógiájának hazai recepciójában. (2015)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2974159] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 2974159, Kapcsolat: 27844891
  3. Bordás Andrea. A kisebbségi egyetemek kutatása hermeneutikai megközelítésben. (2011) Megjelent: Kisebbségi felsőoktatás és a Bologna-folyamat pp. 199-214
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3246414] [Nyilvános]
    Említések száma: 3
    Független, Idéző: 3246414, Kapcsolat: 29552977
  4. Boráros-Bakucz András. Multimédia tananyagok nevelési kérdései. (2010)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[23459236] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23459236, Kapcsolat: 29552980
  5. Sántha Kálmán. Körkép a hazai kvalitatív pedagógiai kutatásokról. (2009) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 19 5-6 73-83
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1300743] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1300743, Kapcsolat: 27845001
  6. Géczi János. Az iskola kultúrája: nevelés és tudomány. (2006) ISBN:9638674547
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1338720] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1338720, Kapcsolat: 21290634
  7. Csurgó B. Környezet és társadalom. A Magyar Szociológiai Társaság 2001. évi közgyűlése és konferenciája. (2002) SZOCIOLÓGIAI SZEMLE 1216-2051 12 1 178-186
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[183910] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 183910, Kapcsolat: 21290579
Fenyő Imre. Hermeneutika és tradíció. (2002) Megjelent: Pedagógia és hermeneutika pp. 23-33, 1843006
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1843006]
  1. Kozma T. A felsőoktatás hermeneutikája. (2004) KORUNK (KOLOZSVÁR) 1222-8338 9008-9456 3/15 11 11-17
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1149337] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 1149337, Kapcsolat: 27844974
Brezsnyánszky L. A debreceni iskola. (2004), 1143828
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1143828]
  1. Tamusné Molnár Viktória. Művészeti nevelés az egyetem falai között és azon túl: A debreceni tudományegyetem bölcsészettudományi kara oktatóinak művészeti, művészetelméleti és művészetpártolói tevékenysége 1914-1949. (2017)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[3233807] [Nyilvános]
    Említések száma: 2
    Független, Idéző: 3233807, Kapcsolat: 27844874
  2. Vargáné Nagy Anikó. Jausz Béla a pedagógus professzor. Az 1919–1959 közötti szakmai életút elemzése. (2014)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2973954] [Hitelesített]
    Említések száma: 4
    Független, Idéző: 2973954, Kapcsolat: 27844706
  3. Albert B Gábor. A nevelés történeti és elméleti alapjai. (2011) ISBN:9789639821446
    Könyv/Felsőoktatási tankönyv (Könyv)/Oktatási[2104748] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2104748, Kapcsolat: 27845619
  4. Kiss Enfre. „…a szellem problémáival foglalkozó szabad ember…”. (2010) Mikes International Magyar szellemi fórum Hungarian Periodical for Art, Literature and Science 4 p. 22
    Folyóiratcikk[23722870] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23722870, Kapcsolat: 23722870
  5. Bolvári-Takács Gábor. A „Debreceni Iskola” monográfiája. (2009) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 19 5-6 161-163
    Folyóiratcikk/Recenzió/kritika (Folyóiratcikk)/Tudományos[23136297] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23136297, Kapcsolat: 27845025
  6. Kiss Endre. Egzisztencia és tudomány. (2007) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 6 p. 25
    Folyóiratcikk[23722869] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23722869, Kapcsolat: 23722869
  7. Németh András. A magyar pedagógia tudománytörténete. (2005) ISBN:963956785X
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1138013] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 1138013, Kapcsolat: 20586865
Fenyő Imre. Karácsony Sándor. (2004) Megjelent: A debreceni iskola pp. 35-40, 1467744
Könyvrészlet/Nem besorolt (Könyvrészlet)/Tudományos[1467744]
  1. MOLNÁR-TAMUS VIKTÓRIA. Irodalom és ízlés Mitrovics Gyula és Karácsony Sándor életművében. (2018) Megjelent: Karácsony Sándor, Mitrovics Gyula és tanítványaik p. 78
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[30424116] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30424116, Kapcsolat: 27847566
  2. Verdes Miklós. A személyközpontú nevelésfelfogás elemei Karácsony Sándor pedagógiájában. (2018) Megjelent: Karácsony Sándor, Mitrovics Gyula és tanítványaik pp. 24-33
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[31658034] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31658034, Kapcsolat: 27847523
  3. Tamusné Molnár Viktória. Művészeti nevelés az egyetem falai között és azon túl: A debreceni tudományegyetem bölcsészettudományi kara oktatóinak művészeti, művészetelméleti és művészetpártolói tevékenysége 1914-1949. (2017)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[3233807] [Nyilvános]
    Említések száma: 3
    Független, Idéző: 3233807, Kapcsolat: 27844734
  4. Vargáné Nagy Anikó. Jausz Béla a pedagógus professzor. Az 1919–1959 közötti szakmai életút elemzése. (2014)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2973954] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 2973954, Kapcsolat: 27844723
Fenyő Imre. Tankó Béla. (2004) Megjelent: A debreceni iskola pp. 17-25, 1467727
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1467727]
  1. Tamusné Molnár Viktória. Művészeti nevelés az egyetem falai között és azon túl: A debreceni tudományegyetem bölcsészettudományi kara oktatóinak művészeti, művészetelméleti és művészetpártolói tevékenysége 1914-1949. (2017)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[3233807] [Nyilvános]
    Említések száma: 4
    Független, Idéző: 3233807, Kapcsolat: 27844740
Fenyő Imre. Az iskola világa metaforák tükrében. (2005) Megjelent: Légkör – közérzet – tanulás. Változatok iskolai életvilágokra pp. 100-120, 1471768
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1471768]
  1. Majorosi Anna et al. A felsőoktatásban oktatók nézeteinek, módszertani kultúrájának metaforahálóval történő elemzése avagy egy kutatás eredményei és a módszerek reflexiója. (2015) Megjelent: Tanárképzés és oktatáskutatás (HERA Évkönyv 2014) pp. 457-466
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2892290] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2892290, Kapcsolat: 27844995
  2. Sántha Kálmán. Bevezetés a kvalitatív kutatás módszertanába. (2009)
    Könyv[21290520] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21290520, Kapcsolat: 21290520
  3. Bárdossy Ildikó et al. A tanulás tervezése és értékelése: Tanulási/tanítási program oktatók és tanár szakos hallgatók számára. (2009) ISBN:9789636423179
    Könyv/Kézikönyv (Könyv)/Tudományos[1493455] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1493455, Kapcsolat: 21290545
Fenyő Imre. Böhm Károly – A Kolozsvári Iskola értékelméleti filozófiájának hatása a Debreceni Egyetemen. (2006) Megjelent: Interdiszciplináris pedagógia és az oktatás finanszírozása pp. 269-280, 1467797
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1467797]
  1. Tamusné Molnár Viktória. Művészeti nevelés az egyetem falai között és azon túl: A debreceni tudományegyetem bölcsészettudományi kara oktatóinak művészeti, művészetelméleti és művészetpártolói tevékenysége 1914-1949. (2017)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[3233807] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3233807, Kapcsolat: 27844804
  2. Bényei Miklós. Hajdú-Bihar megye helytörténeti irodalma 2006: [Bibliográfia]. (2015) HAJDÚ-BIHAR MEGYEI LEVÉLTÁR ÉVKÖNYVE 0133-8528 34 255-352
    Folyóiratcikk/Bibliográfia, repertórium (Folyóiratcikk)/Tudományos[2942367] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2942367, Kapcsolat: 27835300
  3. Torgyik Judit. A hazai pedagógiai kutatás trendjei. (2007) NEVELÉSTÖRTÉNET: A SZÉKESFEHÉRVÁRI KODOLÁNYI JÁNOS FŐISKOLA FOLYÓIRATA 1785-5519 2732-253X 1-2 287-290
    Folyóiratcikk/Recenzió/kritika (Folyóiratcikk)/Tudományos[23136282] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23136282, Kapcsolat: 27853520
Fenyő Imre. Karácsony Sándor egyetemi szerepvállalása. (2006), 2388242
Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[2388242]
  1. Bognárné Kocsis Judit. KARÁCSONY SÁNDOR PEDAGÓGIAI MODELLJE ÉS RECEPCIÓJA A REFORMÁTUS FELSŐOKTATÁSBAN. (2010)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2113969] [Admin láttamozott]
    Említések száma: 2
    Független, Idéző: 2113969, Kapcsolat: 27845134
  2. Bognárné Kocsis Judit. Karácsony Sándor pedagógiai modellje és recepciója a református felsőoktatásban. (2010) ISBN:9786155044090
    Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[2575102] [Admin láttamozott]
    Említések száma: 2
    Független, Idéző: 2575102, Kapcsolat: 27847466
Fenyő Imre. Arcképvázlat Karácsony Sándorról. (2007) Megjelent: A "Debreceni Iskola" neveléstudomány-történeti vázlata pp. 185-190, 1471760
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1471760]
  1. Bognárné Kocsis Judit. Társas kapcsolatok aspektusai különös tekintettel Karácsony Sándor koncepciójára. (2018) Megjelent: Karácsony Sándor, Mitrovics Gyula és tanítványaik
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[30332348] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30332348, Kapcsolat: 27847540
  2. Tamusné Molnár Viktória. Művészeti nevelés az egyetem falai között és azon túl: A debreceni tudományegyetem bölcsészettudományi kara oktatóinak művészeti, művészetelméleti és művészetpártolói tevékenysége 1914-1949. (2017)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[3233807] [Nyilvános]
    Említések száma: 2
    Független, Idéző: 3233807, Kapcsolat: 27844814
  3. Bognárné Kocsis. KARÁCSONY SÁNDOR PEDAGÓGIAI MODELLJE ÉS RECEPCIÓJA. A REFORMÁTUS FELSŐOKTATÁSBAN. (2010)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[21290759] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21290759, Kapcsolat: 21290759
  4. Bognárné Kocsis Judit. KARÁCSONY SÁNDOR PEDAGÓGIAI MODELLJE ÉS RECEPCIÓJA A REFORMÁTUS FELSŐOKTATÁSBAN. (2010)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2113969] [Admin láttamozott]
    Említések száma: 2
    Független, Idéző: 2113969, Kapcsolat: 27845229
  5. Bognárné Kocsis Judit. Karácsony Sándor pedagógiai modellje és recepciója a református felsőoktatásban. (2010) ISBN:9786155044090
    Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[2575102] [Admin láttamozott]
    Említések száma: 2
    Független, Idéző: 2575102, Kapcsolat: 27847458
  6. Tamusné Molnár Viktória. " Én plántáltam, Apollós öntözött, de Isten adta a növekedést.": Az ifjúság nevelése Karácsony Sándor, a "nagyhírű professzor" pedagógiájában. (2010) Megjelent: Az adhatás gyönyörűsége és a ma öröme pp. 52-59
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2851668] [Admin láttamozott]
    Említések száma: 4
    Független, Idéző: 2851668, Kapcsolat: 27845518
  7. Bolvári-Takács Gábor. A „Debreceni Iskola” monográfiája. (2009) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 19 5-6 161-163
    Folyóiratcikk/Recenzió/kritika (Folyóiratcikk)/Tudományos[23136297] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23136297, Kapcsolat: 27845009
  8. Kéri Katalin. Brezsnyánszky László (szerk.): A „Debreceni Iskola” Neveléstudománytörténeti vázlata. (2007) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 107. 3 271-274
    Folyóiratcikk/Ismertetés (Folyóiratcikk)/Ismeretterjesztő[23235876] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23235876, Kapcsolat: 27845479
Fenyő Imre. Karácsony Sándor egyetemen kívüli tevékenysége. (2007) Megjelent: A "Debreceni Iskola" neveléstudomány-történeti vázlata pp. 212-219, 1471754
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1471754]
  1. Bognárné Kocsis Judit. Társas kapcsolatok aspektusai különös tekintettel Karácsony Sándor koncepciójára. (2018) Megjelent: Karácsony Sándor, Mitrovics Gyula és tanítványaik
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[30332348] [Nyilvános]
    Említések száma: 3
    Független, Idéző: 30332348, Kapcsolat: 27847543
  2. SZÓRÓ Ilona. Az „Új Szántás” című folyóirat, egy új művelődéspolitika szolgálatában. (2013) Megjelent: Társadalomtudományi gondolatok a harmadik évezred elején pp. 287-293
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[30422664] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30422664, Kapcsolat: 27845560
  3. Bognárné Kocsis. KARÁCSONY SÁNDOR PEDAGÓGIAI MODELLJE ÉS RECEPCIÓJA. A REFORMÁTUS FELSŐOKTATÁSBAN. (2010)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[21290759] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21290759, Kapcsolat: 21290760
  4. Bognárné Kocsis Judit. KARÁCSONY SÁNDOR PEDAGÓGIAI MODELLJE ÉS RECEPCIÓJA A REFORMÁTUS FELSŐOKTATÁSBAN. (2010)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2113969] [Admin láttamozott]
    Említések száma: 2
    Független, Idéző: 2113969, Kapcsolat: 27845247
  5. Bognárné Kocsis Judit. Karácsony Sándor pedagógiai modellje és recepciója a református felsőoktatásban. (2010) ISBN:9786155044090
    Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[2575102] [Admin láttamozott]
    Említések száma: 2
    Független, Idéző: 2575102, Kapcsolat: 27847464
  6. Bolvári-Takács Gábor. A „Debreceni Iskola” monográfiája. (2009) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 19 5-6 161-163
    Folyóiratcikk/Recenzió/kritika (Folyóiratcikk)/Tudományos[23136297] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23136297, Kapcsolat: 27845007
  7. Kéri Katalin. Brezsnyánszky László (szerk.): A „Debreceni Iskola” Neveléstudománytörténeti vázlata. (2007) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 107. 3 271-274
    Folyóiratcikk/Ismertetés (Folyóiratcikk)/Ismeretterjesztő[23235876] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23235876, Kapcsolat: 27845485
Fenyő Imre. Karácsony Sándor „műhelye” a Debreceni Egyetemen. (2007) Megjelent: A "Debreceni Iskola" neveléstudomány-történeti vázlata pp. 201-212, 1471758
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1471758]
  1. Kakusziné Kiss Gabriella. 20. századi válaszkísérletek a hátrányos helyzetű felnőttek pedagógiai kihívásaira: Paulo Freire és Joseph Wresinski pedagógiája. (2019)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[30347488] [Admin láttamozott]
    Említések száma: 2
    Független, Idéző: 30347488, Kapcsolat: 27853525
  2. MOLNÁR-TAMUS VIKTÓRIA. Irodalom és ízlés Mitrovics Gyula és Karácsony Sándor életművében. (2018) Megjelent: Karácsony Sándor, Mitrovics Gyula és tanítványaik p. 78
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[30424116] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30424116, Kapcsolat: 27847570
  3. Tamusné Molnár Viktória. Művészeti nevelés az egyetem falai között és azon túl: A debreceni tudományegyetem bölcsészettudományi kara oktatóinak művészeti, művészetelméleti és művészetpártolói tevékenysége 1914-1949. (2017)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[3233807] [Nyilvános]
    Említések száma: 2
    Független, Idéző: 3233807, Kapcsolat: 27844819
  4. Vincze Tamás. Alkotás és iskolateremtés: Pedagógia tanszék a Tiszántúl egyetemén 1918 és 1941 között. (2017) ISBN:9789633186749
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[3291913] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3291913, Kapcsolat: 27846788
  5. Brezsnyánszky L. Kontinuitás és diszkontinuitás a debreceni egyetem pedagógia oktatóinak rekrutációjában 1940-1970.. (2015) Megjelent: Neveléstudomány és tudományos elit a 20. század második felében. pp. 225-250
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3067060] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3067060, Kapcsolat: 27844950
  6. Brezsnyánszky L. A debreceni egyetem pedagógiai tanárai, különös tekintettel Karácsony Sándorra. (2014) Megjelent: Elődeink Karácsony Sándor, Kiss Árpád, Jausz Béla. Gyűjteményi füzetek 1. pp. 23-37
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[2814840] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2814840, Kapcsolat: 27846790
  7. Vincze Tamás. Pedagógiai kutatások a debreceni egyetem első évtizedeiben. (2011) Megjelent: Útközben : a Neveléstudományi Doktori Program évkönyvei 3 pp. 17-32
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1862305] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1862305, Kapcsolat: 27845264
  8. Bognárné Kocsis. KARÁCSONY SÁNDOR PEDAGÓGIAI MODELLJE ÉS RECEPCIÓJA. A REFORMÁTUS FELSŐOKTATÁSBAN. (2010)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[21290759] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21290759, Kapcsolat: 21290751
  9. Bognárné Kocsis Judit. KARÁCSONY SÁNDOR PEDAGÓGIAI MODELLJE ÉS RECEPCIÓJA A REFORMÁTUS FELSŐOKTATÁSBAN. (2010)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2113969] [Admin láttamozott]
    Említések száma: 3
    Független, Idéző: 2113969, Kapcsolat: 27845236
  10. Bognárné Kocsis Judit. Karácsony Sándor pedagógiai modellje és recepciója a református felsőoktatásban. (2010) ISBN:9786155044090
    Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[2575102] [Admin láttamozott]
    Említések száma: 3
    Független, Idéző: 2575102, Kapcsolat: 27847461
  11. Bolvári-Takács Gábor. A „Debreceni Iskola” monográfiája. (2009) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 19 5-6 161-163
    Folyóiratcikk/Recenzió/kritika (Folyóiratcikk)/Tudományos[23136297] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23136297, Kapcsolat: 27845022
  12. Ugrai János. Nincs cím. (2008) MAGYAR TUDOMÁNY 0025-0325 1588-1245 7 p. 894
    Folyóiratcikk[21290729] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21290729, Kapcsolat: 21290729
  13. Bolvári-Takács Gábor. Nincs cím. (2008) ZEMPLÉNI MÚZSA: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI ÉS KULTURÁLIS FOLYÓIRAT 1585-7182 1587-1762 4 p. 4
    Folyóiratcikk[21290743] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21290743, Kapcsolat: 21290743
  14. Kéri Katalin. Brezsnyánszky László (szerk.): A „Debreceni Iskola” Neveléstudománytörténeti vázlata. (2007) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 107. 3 271-274
    Folyóiratcikk/Ismertetés (Folyóiratcikk)/Ismeretterjesztő[23235876] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23235876, Kapcsolat: 27845496
Fenyő Imre. Tankó Béla. (2007) Megjelent: A "Debreceni Iskola" neveléstudomány-történeti vázlata pp. 170-180, 1471762
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1471762]
  1. Molnár-Tamus Viktória. "Mi a művészet?": Hazai művészetelméleti álláspontok a 20-21. században. (2018) MEDIÁRIUM 1789-0357 12 1-2 28-41
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30310953] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30310953, Kapcsolat: 27835249
  2. Tamusné Molnár Viktória. Művészeti nevelés az egyetem falai között és azon túl: A debreceni tudományegyetem bölcsészettudományi kara oktatóinak művészeti, művészetelméleti és művészetpártolói tevékenysége 1914-1949. (2017)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[3233807] [Nyilvános]
    Említések száma: 4
    Független, Idéző: 3233807, Kapcsolat: 27844858
  3. Tamusné Molnár Viktória. Szemelvények id. Tankó Béla esztétikai tartalmú írásaiból. (2011) REFORMÁTUS SZEMLE 0254-4458 104 1 74-87
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2851607] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2851607, Kapcsolat: 27845274
  4. Tamusné Molnár. Tankó Béla, a sokoldalú tudós. (2010) Megjelent: Tanulmányok pp. 22-30
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2851662] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2851662, Kapcsolat: 27845418
Fenyő Imre. Tankó Béla. (2007) Megjelent: Pedagógusok Arcképcsarnoka pp. 184-187, 1467805
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1467805]
  1. Mudrák József. A Debreceni Tudományegyetem Bölcsészettudományi Karának története (1914-1949). (2012) ISBN:9789633182192
    Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[2922676] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2922676, Kapcsolat: 27846786
Fenyő Imre. Tudás és társadalom a posztmodernitás korában: Zygmunt Bauman metaforikus társadalomelmélete. (2007), 1467853
Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[1467853]
  1. Serestyén Zalán. Menhelyek mint nemhelyek? (Bevezetés a Biopolitikába I). (2017) HELIKON (KOLOZSVÁR) 1220-6288 28 2(712) p. 66
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30422582] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30422582, Kapcsolat: 27845466
  2. Bicsák Zsanett Ágnes. Vált(ak)ozó olvasatok Johann Friedrich Herbart pedagógiájának hazai recepciójában. (2016) ISBN:9789636937195
    Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[26326037] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26326037, Kapcsolat: 27847393
  3. Mátyás Dénes. Reduktív prózaváltozatok a kortárs olasz irodalomban. (2014)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2582963] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 2582963, Kapcsolat: 29552986
  4. Kiss Lajos András. Értelmiség az ezredfordulón: hatalom és erkölcs. (2014) ISBN:9789639363984
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2560902] [Nyilvános]
    Említések száma: 5
    Független, Idéző: 2560902, Kapcsolat: 29552994
  5. Kersner Katalin. Tér- Identitás- Rekonstrukció. (2013)
    Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)/Tudományos[2391468] [Admin láttamozott]
    Említések száma: 2
    Független, Idéző: 2391468, Kapcsolat: 27845609
  6. Nagy Iván. Modern építészet / Modernitás 2.0. (2013)
    Disszertáció/DLA (Disszertáció)/Tudományos[2944083] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 2944083, Kapcsolat: 27844968
  7. Nagy Iván. Modern építészet / Modernitás 2.0. (2012)
    Disszertáció/DLA (Disszertáció)/Tudományos[23300583] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23300583, Kapcsolat: 23300583
  8. Bocsi Veronika et al. Contributions to the margin of a comparative value study. (2011)
    Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[30734887] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30734887, Kapcsolat: 29552989
Fenyő Imre. Zygmunt Bauman az értelmiségiek szerepvállalásáról a posztmodern korban. (2007), 2388270
Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[2388270]
  1. Bicsák Zsanett Ágnes. Vált(ak)ozó olvasatok Johann Friedrich Herbart pedagógiájának hazai recepciójában. (2015)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2974159] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 2974159, Kapcsolat: 27844900
Brezsnyánszky L. Gyakorlógimnázium a Simonyi úton. A Debreceni Magyar Királyi Középiskolai Tanárképző Intézet Gyakorló Gimnáziuma 1936-1949. (2009) ISBN:9789634733430, 1452911
Könyv/Tanulmánykötet (Könyv)/Tudományos[1452911]
  1. Vargáné Nagy Anikó. Jausz Béla a pedagógus professzor. Az 1919–1959 közötti szakmai életút elemzése. (2014)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2973954] [Hitelesített]
    Említések száma: 5
    Független, Idéző: 2973954, Kapcsolat: 27844683
Fenyő Imre. A Debreceni Magyar Királyi Tanárképző Intézet Gyakorló Gimnáziumának tanárai. (2009) Megjelent: Gyakorlógimnázium a Simonyi úton. A Debreceni Magyar Királyi Középiskolai Tanárképző Intézet Gyakorló Gimnáziuma 1936-1949 pp. 45-90, 1471742
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1471742]
  1. Vargáné Nagy Anikó. Jausz Béla a pedagógus professzor. Az 1919–1959 közötti szakmai életút elemzése. (2014)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2973954] [Hitelesített]
    Említések száma: 4
    Független, Idéző: 2973954, Kapcsolat: 27844665
  2. Vargáné Nagy. A debreceni gyakorló gimnázium tanári kara Jausz Béla igazgatósága idején. (2014) Megjelent: Elődeink pp. 38-58
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[30423546] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30423546, Kapcsolat: 27846796
Brezsnyánszky L. Kutatás és képzés: In honorem Orosz Gábor. (2010) ISBN:9789638805256, 1338752
Könyv/Tanulmánykötet (Könyv)/Tudományos[1338752]
  1. Csoma József. Kutatás és képzés. (2011) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 21 10-11 115-117
    Folyóiratcikk/Recenzió/kritika (Folyóiratcikk)/Tudományos[23136356] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23136356, Kapcsolat: 27844957
Fenyő Imre. Felszántatlan területeken: Tanulmányok Brezsnyánszky László 65. születésnapjára. (2010) ISBN:9789632602257, 2071322
Könyv/Tanulmánykötet (Könyv)/Tudományos[2071322]
  1. Pornói Rita. In honorem Brezsnyánszky László. (2013) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 63 1-2 133-136
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27704834] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27704834, Kapcsolat: 27853513
Fenyő Imre. Karácsony Sándor filozófiai recepciója a XXI. században. (2010) Megjelent: Nemzetnevelé-felnőttnevelés-közművelődés pp. 71-81, 1467878
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[1467878]
  1. Verdes Miklós. A személyközpontú nevelésfelfogás elemei Karácsony Sándor pedagógiájában. (2018) Megjelent: Karácsony Sándor, Mitrovics Gyula és tanítványaik pp. 24-33
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[31658034] [Admin láttamozott]
    Említések száma: 3
    Független, Idéző: 31658034, Kapcsolat: 27847525
Fenyő Imre. Karácsony Sándor nemzetkarakterológiai koncepciójáról. (2010) Megjelent: Felszántatlan területeken: Tanulmányok Brezsnyánszky László 65. születésnapjára pp. 66-77, 1467884
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1467884]
  1. Kakusziné Kiss Gabriella. 20. századi válaszkísérletek a hátrányos helyzetű felnőttek pedagógiai kihívásaira: Paulo Freire és Joseph Wresinski pedagógiája. (2019)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[30347488] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30347488, Kapcsolat: 27853522
  2. Pornói Rita. In honorem Brezsnyánszky László. (2013) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 63 1-2 133-136
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27704834] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27704834, Kapcsolat: 27853514
Fenyő Imre. Kié a felelősség: – Gondolatok a nevelői/neveléstudósi felelősségről Prohászka Lajos kulturfilozófiai-pedagógia kísérlete alapján. (2010) Megjelent: Kutatás és képzés: In honorem Orosz Gábor pp. 251-257, 1471739
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1471739]
  1. Csoma József. Kutatás és képzés. (2011) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 21 10-11 115-117
    Folyóiratcikk/Recenzió/kritika (Folyóiratcikk)/Tudományos[23136356] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23136356, Kapcsolat: 27844961
  2. Csoma József. .. (2011) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 21 1 p. 115
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[21290548] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 21290548, Kapcsolat: 21290548
Fenyő Imre. Tankó Béla pedagógiája. (2012) Megjelent: Az autonóm filozofálás jegyében pp. 168-198, 2387155
Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[2387155]
  1. Perecz László. Az autonóm filozofálás jegyében: Tankó Béla redivivus. (2016) DEBRECENI SZEMLE 1218-022X 24 1 214-218
    Folyóiratcikk/Recenzió/kritika (Folyóiratcikk)/Tudományos[3092546] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3092546, Kapcsolat: 27845037
  2. Soltész Péter. Filozófia és világnézet Tankó Béla életművében: Gondolatok „Az autonóm filozofálás jegyében. Tankó Béla redivivus” című kötethez. (2015) GERUNDIUM: EGYETEMTÖRTÉNETI KÖZLEMÉNYEK 2061-5132 2061-7097 6 1-2 64-77
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2992838] [Nyilvános]
    Említések száma: 2
    Független, Idéző: 2992838, Kapcsolat: 27844987
  3. Zuh Deodáth. A kantianizmus nem kuriózum. (2014) KORUNK (KOLOZSVÁR) 1222-8338 9008-9456 25 5 119-122
    Folyóiratcikk/Recenzió/kritika (Folyóiratcikk)/Tudományos[2731195] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2731195, Kapcsolat: 27845285
Fenyő Imre. Debreceni Egyetem identitásteremtő aktusai 1914-1944. (2015) Megjelent: Tanárképzés és oktatáskutatás (HERA Évkönyv 2014) pp. 185-204, 3040626
Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[3040626]
  1. Tamusné Molnár Viktória. Művészeti nevelés az egyetem falai között és azon túl: A debreceni tudományegyetem bölcsészettudományi kara oktatóinak művészeti, művészetelméleti és művészetpártolói tevékenysége 1914-1949. (2017)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[3233807] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3233807, Kapcsolat: 27844870
Fenyő Imre. The Reception of John Dewey in Hungary. (2016) ESPACIO TIEMPO Y EDUCACIÓN 2340-7263 3 2 183-205, 3269996
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3269996]
  1. Vladimer Luarsabishvili. Miguel de Unamuno and John Dewey: the system of education and personal liberty. (2019) Kultura i Wartości 2299-7806 Nr 28 (2019) 277-291
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31683436] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31683436, Kapcsolat: 29552985
Rábai Dávid et al. A sporttehetség-gondozás jogszabályi környezete: A sportakadémiák Magyarországon. (2016) Megjelent: Értékteremtő testnevelés pp. 65-88, 3247873
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3247873]
  1. Gősi Zs. Magyarországi iskolarendszer alapú sporttámogatások. Sport, tanulás, karrier. (2018) NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 2063-9546 6 2 44-60
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3387432] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 3387432, Kapcsolat: 27802137
Fenyő Imre et al. Football academies and their legal environment in Hungary. (2017) EDUCATION AND APPLIED DIDACTICS 2559-4877 2017/1-2 30-55, 3332769
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3332769]
  1. Kovács Karolina E.. Mens Sana In Corpore Sano?: A magyar sportiskolai rendszer tanulóinak egészségtudatossági és tanulmányi eredményességének összefüggései. (2018)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[30535094] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30535094, Kapcsolat: 29079024
  2. Kovács Karolina. A sportiskolai rendszer helyzetképe 2018. (2018)
    Egyéb/Segédlet (Egyéb)/Tudományos[3384843] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3384843, Kapcsolat: 27845060
Fenyő Imre. Professional Development in Higher Education. (2019) PRACTICE AND THEORY IN SYSTEMS OF EDUCATION 1788-2583 1788-2591 12 3 152-160, 30617393
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30617393]
  1. Safriadi Ismail et al. Identifying Strategic Issues for Lecturer Development at the Ar-Raniry State Islamic University Banda Aceh, Indonesia. (2020) Journal of Educational Studies 2289-8085 8 1 73-88
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31683479] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31683479, Kapcsolat: 29553035
2021-10-16 18:08