Ács Katalin. Intézményi önértékelés a gyakorlatban. (1993) BUDAPESTI NEVELŐ: A MÉREI FERENC FŐVÁROSI PEDAGÓGIAI ÉS PÁLYAVÁLASZTÁSI TANÁCSADÓ INTÉZET SZAKMAI FOLYÓIRATA 0133-2228 23 3 9-25, 2484181
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2484181]
  1. Setényi J. Approaches to the Evaluation of Schools Which Provide Compulsory Education in Hungary: Country Reports. (2001)
    Egyéb/Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb)/Tudományos[23525186] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23525186, Kapcsolat: 23525186
Vass Vilmos. Az Országos Közoktatási Tanács Tantervi munkálatai a XIX. században. (1996) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 96 3 231-251, 2427175
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2427175]
  1. Zoltán Boros. Az egyházi iskolák és az állam kapcsolata Bassola Zoltán hivatali tevékenysége tükrében. (2020) Megjelent: Tanulmányok Bassola Zoltán emlékére pp. 43-64
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[32020019] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32020019, Kapcsolat: 30086754
  2. Bicsák Zsanett Ágnes. Vált (akozó) olvasatok Johann Friedrich Herbart pedagógiájának hazai recepciójában. (2016) ISBN:9636937192
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[32020013] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32020013, Kapcsolat: 30086745
  3. Kelemen Elemér. Place and role of the secondary school in the formation and development of the modern Hungarian school system. (2009) HISTORY OF EDUCATION AND CHILDREN’S LITERATURE 1971-1093 1971-1131 4 1 69-94
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23525204] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23525204, Kapcsolat: 23525204
  4. Bajomi Iván. Lehet-e fontolva haladni az oktatásügyben?. (2009) EDUCATIO 1216-3384 1419-8827 18 4 461-472
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23525208] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23525208, Kapcsolat: 23525206
  5. Kelemen Elemér. Hagyomány és korszerűség: oktatáspolitika a 19-20. századi Magyarországon. (2002) ISBN:9639336750
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[23525111] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23525111, Kapcsolat: 23525112
Vass Vilmos. Az Országos Közoktatási Tanács tantervi munkálatai a XIX. században. (1997) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 97 3-4 247-269, 2427173
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2427173]
  1. Kelemen Elemér. Place and role of the secondary school in the formation and development of the modern Hungarian school system. (2009) HISTORY OF EDUCATION AND CHILDREN’S LITERATURE 1971-1093 1971-1131 4 1 69-94
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23525204] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23525204, Kapcsolat: 23535032
  2. Bajomi Iván. Lehet-e fontolva haladni az oktatásügyben?. (2009) EDUCATIO 1216-3384 1419-8827 18 4 461-472
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23525208] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23525208, Kapcsolat: 23525208
  3. Kelemen Elemér. Hagyomány és korszerűség: oktatáspolitika a 19-20. századi Magyarországon. (2002) ISBN:9639336750
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[23525111] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23525111, Kapcsolat: 23525111
  4. Nagy Péter Tibor. Tantervpolitika a századvégen. (1998) EDUCATIO 1216-3384 1419-8827 7 4 657-677
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1081528] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1081528, Kapcsolat: 23525106
Vass Vilmos. Egy európai oktatási program a demokratikus állampolgárért. (1997) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 47 6 84-91, 2427172
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2427172]
  1. Kovács I K et al. Az emberi értékek és a demokratikus iskola szerepe az oktatásban és a pályaválasztásban.. (2012) PEDACTA 2248-3527 2 1 47-54
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2421518] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2421518, Kapcsolat: 23524955
  2. Gajić Olivera. Strategije intenziviranja reformskih/inovacionih procesa u nastavi - između teorije i prakse II. (2002) PEDAGOSKA STVARNOST 0553-4569 48 7-8 528-544
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23524975] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23524975, Kapcsolat: 23524965
Vass Vilmos. Történelmi tévképzetek a tanulók gondolkodásában. (1997) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 7 10 99-105, 2427174
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2427174]
  1. László Kojanitz. A középszintű történelem érettségi vizsgán készült esszék elemzése és értékelése a klauzális összefüggések bemutatásának minősége szempontjából.. (2017)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[31998648] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31998648, Kapcsolat: 30057172
  2. Abari Kálmán et al. A történelmi tudás mérése a tudástér-elmélet segítségével. (2010) Megjelent: A nemzeti emlékezet vizsgálatának pszichológiai szempontjai pp. 191-216
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2279315] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2279315, Kapcsolat: 26255116
  3. Kinyó László et al. A társadalomtudományi műveltség fejlődésének befolyásoló tényezői és a fejlesztés megalapozása kisiskoláskorban. (2010) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 60 1-2 32-54
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1415709] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 1415709, Kapcsolat: 23509464
  4. Scheidl Róbert. A tudásszint és a fogalomrendszer fejlettsége az "állam" témakörében a 6. évfolyam elején. (2007) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 17 6-7 p. 177
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23525088] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23525088, Kapcsolat: 23525088
  5. Kinyó László. A magyar történelmi események, korszakok megítélése 7. és 11. évfolyamos tanulók körében végzett kérdőíves vizsgálat eredményei alapján. (2005) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 105 4 409-432
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1415718] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1415718, Kapcsolat: 23525089
  6. Csapó Benő. A képességek fejlődése és iskolai fejlesztése. (2003) ISBN:9630580136
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1158566] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 1158566, Kapcsolat: 23525078
  7. Korom Erzsébet. Fogalmi fejlődés és a fogalmak hatékony tanulása. (2001) Megjelent: Neveléstudomány az ezredfordulón pp. 106-116
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1193899] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1193899, Kapcsolat: 30057159
  8. Csapó B. A kognitív képességek szerepe a tudás szervezésében. (2001) Megjelent: Tanulmányok a neveléstudomány köréből, 2001 pp. 270-293
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1158512] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 1158512, Kapcsolat: 30057157
  9. Korom Erzsébet. A fogalmi váltás elméletei. (2000) MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 0025-0279 1588-2799 55 2-3 179-205
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1193913] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 1193913, Kapcsolat: 30057166
  10. Korom Erzsébet. A naiv elméletektől a tudományos nézetekig. (1999) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 9 10 60-71
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1193915] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 1193915, Kapcsolat: 23525081
Horváth H Attila et al. A szakértők helye a formálódó közoktatási mechanizmusban. (1998) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 48 4 42-47, 1468696
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1468696]
  1. Bandiné Liszt Amália. Általános iskolai német nyelvi minta- és kerettantervek komparatív elemzése. (2006) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 16 11 79-92
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23525004] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23525004, Kapcsolat: 26423578
Vass Vilmos. Bácsi kérem, hol lehet itt focizni?. (1999) Megjelent: Fehér könyv a közoktatásról pp. 116-121, 2483666
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2483666]
  1. Heszteráné Ekler. A testnevelés értékreprezentációja a közoktatásban: Quo vadis iskolai testnevelés?. (2006)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[23524003] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23524003, Kapcsolat: 23524003
Vass Vilmos. Bácsi kérem, hol lehet itt focizni?. (1999) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 49 10 44-51, 2427169
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2427169]
  1. Hamar Pál et al. Testnevelő tanári vélemények a rendszerváltást követő tantervi változásokról. (2006) KALOKAGATHIA 1218-1498 44 3-4 81-97
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1389843] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 1389843, Kapcsolat: 23509372
  2. Bandiné Liszt Amália. Általános iskolai német nyelvi minta- és kerettantervek komparatív elemzése. (2006) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 16 11 79-92
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23525004] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23525004, Kapcsolat: 23523987
Vass Vilmos. A tantárgyköziség pedagógiai megközelítései. (2000) ISBN:9630399792, 2427884
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2427884]
  1. Fükéné Walter Mária. A fizika megszelídítése - tantervfejlesztés a "hozzáadott remény" nyomán: Báthory Zoltán emlékére. (2012) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 62 9-10 80-83
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23511890] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23511890, Kapcsolat: 23511890
  2. Bíró Ibolya. Csak egy kicsit másként...: Fejlesztési módszerek a történelem tanításához. (2010) BUDAPESTI NEVELŐ: A MÉREI FERENC FŐVÁROSI PEDAGÓGIAI ÉS PÁLYAVÁLASZTÁSI TANÁCSADÓ INTÉZET SZAKMAI FOLYÓIRATA 0133-2228 46 3-4 11-25
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23511908] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23511908, Kapcsolat: 23511908
  3. Báthory Z. Tudásértelmezések a magyar középiskolában. (2006) Megjelent: Emlékkönyv Orosz Sándor professzor nyolcvanadik születésnapjára pp. 13-21
    Könyvrészlet[20510924] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20510924, Kapcsolat: 23523572
  4. Katona András. A komplex tananyagok tanításának és a fejlesztő módszerek alkalmazásának lehetőségei a humán tárgyak szempontjából. (2005) TÖRTÉNELEMPEDAGÓGIAI FÜZETEK 1417-7498 20 5-27
    Folyóiratcikk/Ismertetés (Folyóiratcikk)/Tudományos[26337454] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26337454, Kapcsolat: 26337454
  5. Báthory Zoltán. Aggódások, vívódások: egységes tanárképzés?. (2004) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 14 8 37-42
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23523549] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23523549, Kapcsolat: 23523549
  6. Báthory Zoltán. Válságban a pedagógusképzés - a közoktatás felől nézve. (2003) PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 0133-2570 1 1-2 63-70
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23523550] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23523550, Kapcsolat: 23523550
  7. Vargáné Mező Lilla. Gondolatok a gyógypedagógiáról.. (2003) FEJLESZTŐ PEDAGÓGIA: PEDAGÓGIAI SZAKFOLYÓIRAT 0866-2495 14 klnsz. 4-16
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2041943] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2041943, Kapcsolat: 23523573
  8. Vágó Irén. Az oktatás tartalma: Függelék: 5.44. táblázat: A két tanítási nyelvű iskolák a 2001/02-es tanévben. (2003) Megjelent: Jelentés a magyar közoktatásról 2003 p. 481
    Könyvrészlet[22369309] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22369309, Kapcsolat: 23523571
  9. Zsolnai József. Az egységes pedagógusképzés koncepciója és kivitelezésének lehetőségei a Veszprémi Egyetemen. (2003) PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 0133-2570 1 1-2 89-99
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23523551] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23523551, Kapcsolat: 23523551
  10. Báthory Zoltán. Tudásértelmezések a magyar középiskolában. (2002) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 12 3 69-75
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23523552] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23523552, Kapcsolat: 23523552
  11. Gajić Olivera. Strategije intenziviranja reformskih/inovacionih procesa u nastavi - između teorije i prakse II. (2002) PEDAGOSKA STVARNOST 0553-4569 48 7-8 528-544
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23524975] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23524975, Kapcsolat: 23524977
  12. Báthory Zoltán. Maratoni reform : a magyar közoktatás reformjának története, 1972-2000. (2001) ISBN:9630066270
    Könyv/Nem besorolt (Könyv)/Tudományos[15825] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 15825, Kapcsolat: 23523558
  13. Halász Gábor. Decentralizáció és intézményi autonómia a közoktatásban. (2001) Megjelent: Tanulmányok a neveléstudomány köréből, 2001 pp. 155-177
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1202476] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1202476, Kapcsolat: 23523563
  14. Knausz Imre. A tananyag újragondolása. (2001) Megjelent: Az évszámokon innen és túl... : megújuló történelemtanítás pp. 43-50
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[23523561] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23523561, Kapcsolat: 23523561
  15. Báthory Z. Tanulók, iskolák - különbségek: Egy differenciális tanításelmélet vázlata. (2000) ISBN:963922829X
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[15824] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 15824, Kapcsolat: 23523560
  16. Horváth H Attila. Az összefüggések hálójának keresése. (2000) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 50 10 104-106
    Folyóiratcikk/Recenzió/kritika (Folyóiratcikk)/Tudományos[1468791] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 1468791, Kapcsolat: 23523553
  17. Eszik Zoltán. A tanulás felszabadítása. (2000) MAGYAR FELSŐOKTATÁS 1215-3990 10 9 p. 56
    Folyóiratcikk/Recenzió/kritika (Folyóiratcikk)/Tudományos[23523554] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23523554, Kapcsolat: 23523554
Vass Vilmos. Az európai dimenzió pedagógiai megközelítései. (2000) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 50 12 108-119, 2427168
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2427168]
  1. Karikó Sándor. Európaiság és pedagógia ‒ mi végre?: Lehet még európaiságra nevelni?. (2016) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 26 4 96-107
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3063987] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3063987, Kapcsolat: 26260003
  2. Dancs Katinka et al. Szegedi középiskolások attitűdjei a hazai és nemzetközi szintű politikai-közéleti intézmények iránt. (2012) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 22 5 11-23
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2105217] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2105217, Kapcsolat: 23511911
  3. Ormándi János et al. A fejlesztő-segítő ellenőrzés módszertana a pedagógusok munkájában. (2009) Módszertani közlemények 49 3 97-102
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23511912] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23511912, Kapcsolat: 23511912
  4. Bandiné Liszt Amália. Általános iskolai német nyelvi minta- és kerettantervek komparatív elemzése. (2006) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 16 11 79-92
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23525004] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23525004, Kapcsolat: 23523988
  5. Karikó Sándor. Miben áll(hat) az oktatás és a nevelés európaisága?. (2004) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 54 11 92-97
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23525062] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23525062, Kapcsolat: 23525040
  6. Borosán Lívia. A személyiségfejlesztés kognitív és szociális feladatai a 21. században. (2004) TUDÁSMENEDZSMENT 1586-0698 5 2 104-110
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23525173] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23525173, Kapcsolat: 23525173
Vass Vilmos. Az oktatás tartalmi szabályozása. (2000) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 10 6-7 48-57, 2427167
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2427167]
  1. Tamás Pál. Tennivalók a tudásalapú társadalom fejlesztésével kapcsolatban. (2006) Megjelent: Előmunkálatok a társadalmi párbeszédhez pp. 49-72
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[25325519] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25325519, Kapcsolat: 23523593
  2. Bankó Marietta. Programértékelés. (2006) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 16 4 49-60
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23523582] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23523582, Kapcsolat: 23523582
  3. Ballér Endre. Az 1995-ös NAT értékelésének néhány kérdése. (2004) Megjelent: A tantervelmélet útjain: válogatás négy évtized pedagógiai írásaiból pp. 166-191
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[23523585] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23523585, Kapcsolat: 23523585
  4. Vágó Irén. Az oktatás tartalma: Függelék: 5.44. táblázat: A két tanítási nyelvű iskolák a 2001/02-es tanévben. (2003) Megjelent: Jelentés a magyar közoktatásról 2003 p. 481
    Könyvrészlet[22369309] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22369309, Kapcsolat: 23523577
  5. Ballér Endre. Az 1995-ös NAT értékelésének néhány kérdése. (2003) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 13 12 3-18
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23453355] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23453355, Kapcsolat: 23523583
  6. Báthory Zoltán. Maratoni reform : a magyar közoktatás reformjának története, 1972-2000. (2001) ISBN:9630066270
    Könyv/Nem besorolt (Könyv)/Tudományos[15825] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 15825, Kapcsolat: 23523574
  7. B Németh M et al. Differenciált követelmények mint a tudás jellemzésének viszonyítási alapjai. (2001) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 4 485-511
    Folyóiratcikk[20505368] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20505368, Kapcsolat: 30086732
  8. Vágó Irén. Az oktatás tartalma. (2000) Megjelent: Jelentés a magyar közoktatásról 2000 pp. 169-238
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[23376122] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23376122, Kapcsolat: 23523578
Vass Vilmos. Európáról módszeresen: Tanári módszertani kézikönyv. (2000), 2441981
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2441981]
  1. Gajić Olivera. Strategije intenziviranja reformskih/inovacionih procesa u nastavi - između teorije i prakse II. (2002) PEDAGOSKA STVARNOST 0553-4569 48 7-8 528-544
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23524975] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23524975, Kapcsolat: 23524975
Beró László. Teaching and Learning about Europe in Hungary. (2001) Megjelent: History for Today and Tomorrow pp. 140-151, 2483672
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2483672]
  1. Karačić D. History Curricula Analysis: A part of the Bridging Histories in Bosnia‐Herzegovina project, pp. 57-66.. (2009)
    Egyéb/Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb)/Tudományos[23524129] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23524129, Kapcsolat: 23524129
  2. van der Leeuw-Roord J. EŞİĞİN ÖTESİNDE: AVRUPA ÇAPINDA TARİH ÖĞRETİMİNİN DOĞASI. (2009) Megjelent: Çok Kültürlü Bir Avrupa İçin Tarih ve Sosyal pp. 161-184
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[23524136] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23524136, Kapcsolat: 23524136
  3. van der Leeuw-Roord J. BEYOND THE DOORSTEP: THE NATURE OF HISTORY TEACHING ACROSS EUROPE. (2009) Megjelent: Teaching History and Social Studies for Multicultural Europe pp. 155-176
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[23524135] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23524135, Kapcsolat: 23524135
  4. Falus Katalin. A társadalomismeret- és etikaoktatás európai gyakorlata: Európa a történelemtanulásban és -tanításban. (2007)
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[23524138] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23524138, Kapcsolat: 23524138
Vass Vilmos. Tartalmi szabályozás az ezredfordulón. (2001) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 51 3 3-12, 2427166
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2427166]
  1. Darus Utcai. ISKOLAI PEDAGÓGIAI PROGRAM. (2010)
    Egyéb/Segédlet (Egyéb)/Oktatási[23524938] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23524938, Kapcsolat: 23524938
  2. Pála Károly. Előszó. (2010) Megjelent: A kompetencia alapú pedagógiai rendszer fejlesztése és bevezetése a Nemzeti fejlesztési terv időszakában : a közoktatás moderni... pp. XVII-XX
    Könyvrészlet/Előszó, utószó (Könyvrészlet)/Tudományos[23524936] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23524936, Kapcsolat: 23524936
  3. Elbert G. Az iskolai testnevelés helyzetének, szerepének változása az 1990-es rendszerváltás után Magyarországon. (2010)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[21098759] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21098759, Kapcsolat: 23523947
  4. Thun Éva. A neveléstudományi- és oktatástudományi paradigmákról - a társadalmi nemek elméleti kereteibe foglalva.. (2007) EDUCATIO 1216-3384 1419-8827 16 4 623-636
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1798294] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1798294, Kapcsolat: 23509430
  5. Heszteráné Ekler. A testnevelés értékreprezentációja a közoktatásban: Quo vadis iskolai testnevelés?. (2006)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[23523995] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23523995, Kapcsolat: 23523995
  6. Bandiné Liszt Amália. Általános iskolai német nyelvi minta- és kerettantervek komparatív elemzése. (2006) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 16 11 79-92
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23525004] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23525004, Kapcsolat: 23523986
  7. Csapó Benő. Az iskolai tudás. (2002) ISBN:9633892465
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1153099] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1153099, Kapcsolat: 23523989
Horváth H. Az európai oktatási programok hazai adaptációs lehetőségei. (2002) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 52 1 16-24, 1485906
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1485906]
  1. Horváth Miklós. Középiskolások európai uniós ismeretei egy akciókutatás tükrében. (2014) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 64 3-4 69-78
    Folyóiratcikk/Tudományos[26422757] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26422757, Kapcsolat: 26422757
  2. Nagy Lászlóné. A természettudományok tanításának önmagán túlmutató jelentősége, a tanulás társadalmi haszna. (2011) Megjelent: Dialógus pp. 1-5
    Egyéb konferenciaközlemény[21421314] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21421314, Kapcsolat: 21421314
  3. Bandiné Liszt. Portfolió a nyelvpedagógiában: A magyar kisgyermekkori "Európai nyelvtanulás napló" elterjesztésének értékelése. (2009)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[21750108] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21750108, Kapcsolat: 21750108
  4. Miklósi László. Másfél évtized. (2005) Megjelent: Civil történelem. A Történelemtanárok Egyletének 15 éve pp. 34-70
    Könyvrészlet[21421290] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21421290, Kapcsolat: 21421290
  5. Mihály Ottó. Az EU-dimenzió: tantervek, programok és az adaptáció lehetőségei.: Az adaptáció elméleti és módszertani problémái. (2005) Megjelent: Hogyan neveljünk demokráciára? pp. 76-76
    Könyvrészlet[21421291] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21421291, Kapcsolat: 21421291
  6. Kiss Attila. A vállalkozók képzése, vállalkozói ismeretek oktatása EU összehasonlításban és a továbbképzésre (fejlesztésre) vonatkozó javaslatok. (2005)
    Könyv[21421296] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21421296, Kapcsolat: 21421296
  7. Falus Katalin et al. Társadalomismereti tananyagok adaptációja Magyarországon. (2002) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 52 1 3-3
    Folyóiratcikk/Nem besorolt (Folyóiratcikk)/Tudományos[21421283] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21421283, Kapcsolat: 21421283
  8. Mihály Ottó. Az EU-dimenzió: tantervek, programok és az adaptáció lehetőségei. (2002) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 52 1 4-15
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[21421285] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21421285, Kapcsolat: 21421285
  9. Falus Katalin. Az emberismeret és etika tantárgy hazai helyzetéről a nemzetközi tapasztalatok tükrében. (2002) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 52 7-8 53-70
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[21421282] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21421282, Kapcsolat: 21421282
Szebenyi Péter et al. Történelemtudás és nemzeti azonosságtudat. (2002) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 12 2 30-51, 2427163
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2427163]
  1. Jancsák Csaba et al. A Holokauszt oktatása Kelet-Közép-Európában, középiskolában használatos tankönyvek tükrében. (2018) BELVEDERE MERIDIONALE 1419-0222 2064-5929 30 2 119-142
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3428454] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 3428454, Kapcsolat: 30057118
  2. Gyertyánfy András. Kiegészítő tematikai egységek a 19. és a 20. századról a hatosztályos gimnáziumban. (2016) TÖRTÉNELEMTANÍTÁS: ONLINE TÖRTÉNELEMDIDAKTIKAI FOLYÓIRAT 2061-6260 7 1-2
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3203836] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3203836, Kapcsolat: 30057133
  3. Gyertyánfy András. Gondolatok történelemtanításunk helyzetéről. (2014) TÖRTÉNELEMTANÍTÁS: ONLINE TÖRTÉNELEMDIDAKTIKAI FOLYÓIRAT 2061-6260 5 2-4 p. online
    Folyóiratcikk/Esszé (Folyóiratcikk)/Tudományos[3203840] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3203840, Kapcsolat: 30057076
  4. Vajda Barnabás. Multiperspektivitás mint a magyar-szlovák közös történelemkönyv alapja. (2009) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 59 1 95-101
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2537715] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2537715, Kapcsolat: 23509390
Schüttler Tamás. A szabadságnak nincsenek fokozatai: Beszélgetés az Eötvös József Társaság által kezdeményezett új Nemzeti Alaptanterv tervezetéről. (2003) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 53 1 53-66, 1911159
Folyóiratcikk/Publicisztika (Folyóiratcikk)/Tudományos[1911159]
  1. Elbert G. Az iskolai testnevelés helyzetének, szerepének változása az 1990-es rendszerváltás után Magyarországon. (2010)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[21098759] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21098759, Kapcsolat: 23523946
  2. Heszteráné Dr.. A testnevelés értékreprezentációja a közoktatásban. (2006)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[23363295] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23363295, Kapcsolat: 23363295
Vass Vilmos. A Nemzeti alaptanterv felülvizsgálata. (2003) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 53 6 40-44, 2427155
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2427155]
  1. Miklós Attila. Környezeti elképzelések és antropocentrizmus a magyar felsőoktatás környezetvédelmi alapképzéseiben. (2013)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2288094] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2288094, Kapcsolat: 23525021
  2. Hámoriné Váczy. Ismeretek? Készségek? Értékek? Motiváció? - Hogyan?: Az oktatás célja, avagy mire készítsük fel az ifjúságot?. (2013) KÖNYV ÉS NEVELÉS: AZ OKTATÁSKUTATÓ ÉS FEJLESZTŐ INTÉZET FOLYÓIRATA 0454-3475 15 2 50-61
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23509483] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23509483, Kapcsolat: 23509483
  3. Pinczésné Palásthy et al. Szociális kompetenciafejlesztő tréning. (2012) Megjelent: Módszertani útmutató a sikeres munkavállalást elősegítő tanulási és szociális kompetenciák fejlesztéséhez = Îndrumător metodolo... pp. 78-131
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[23523948] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23523948, Kapcsolat: 23523948
  4. Varga András. A Katonai alapismeretek tantárgy bevezetésének néhány kérdése. (2011) TÖRTÉNELEMTANÍTÁS: ONLINE TÖRTÉNELEMDIDAKTIKAI FOLYÓIRAT 2061-6260 2 2 1-16
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23523943] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23523943, Kapcsolat: 23523943
  5. Pálfalvi Józsefné. Matematika. (2010) Megjelent: NAT-hoz illeszkedő kulcsfogalom-rendszer, kulcskompetencia-térkép pp. 109-138
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[23524925] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23524925, Kapcsolat: 23524925
  6. Elbert G. Az iskolai testnevelés helyzetének, szerepének változása az 1990-es rendszerváltás után Magyarországon. (2010)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[21098759] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21098759, Kapcsolat: 23523945
  7. Elbert G. The Effect of the Amendments of the Public Education Act on the School Activity of Physical Education Teachers. (2009) PHYSICAL CULTURE AND SPORT STUDIES AND RESEARCH 2081-2221 1899-4849 46 1 123-129
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23523944] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23523944, Kapcsolat: 23523944
  8. Gritz Arnoldné. Az egészségfejlesztés kompetenciái a 21. században. (2009) Megjelent: Egészségfejlesztés szöveggyűjtemény pp. 1-15
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[23524987] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23524987, Kapcsolat: 23524987
  9. Gritz Arnoldné. Serdülő fiatalok szexuális kultúrájának felmérése és szex-edukációs programjai Budapest XVII. kerületében. (2008) Egészségfejlesztés = Health Development 49 5-6 19-25
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23509481] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23509481, Kapcsolat: 23509481
  10. Heszteráné Ekler. A testnevelés értékreprezentációja a közoktatásban: Quo vadis iskolai testnevelés?. (2006)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[23524006] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23524006, Kapcsolat: 23524006
  11. Dancsó Tünde. A szociális kompetencia megjelenése a Nemzeti alaptanterv kiemelt fejlesztési feladataiban. (2005) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 55 4 45-52
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23523940] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23523940, Kapcsolat: 23523940
  12. Vágó Irén. Az oktatás tartalma: Függelék: 5.44. táblázat: A két tanítási nyelvű iskolák a 2001/02-es tanévben. (2003) Megjelent: Jelentés a magyar közoktatásról 2003 p. 481
    Könyvrészlet[22369309] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22369309, Kapcsolat: 23523939
  13. Dancsó Tünde. A Nemzeti alaptanterv informatikai stratégiája. (2003) Sulinet Hírmagazin 2003/12/01 11:58 p. online
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23523942] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23523942, Kapcsolat: 23523942
Vass Vilmos. Az iskolai minőség mutatói. (2003) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 53 1 36-46, 2427162
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2427162]
  1. Balogh Gyula. Az együttnevelésre „érzékeny” oktatás. (2010) Megjelent: Mérföldkő: új kihívások a korszerű együttnevelésben pp. 10-17
    Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[23523984] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23523984, Kapcsolat: 23523984
  2. Takács-Miklósi Márta. Minőségirányítás és akkreditáció a felnőttképzésben: Az Észak-Alföldi intézmények esete. (2009)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[23499958] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23499958, Kapcsolat: 23523985
  3. Miklósi Márta. Minőségirányítás a felnőttképzésben. (2009) Zempléni múzsa : társadalomtudományi és kulturális folyóirat 9 2 31-36
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23523957] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23523957, Kapcsolat: 23523957
2021-10-27 13:59