Petersen Peter. A Kis Jena-Plan. (1998) ISBN:9633794919, 1138025
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1138025]
  1. Mészáros István et al. Neveléstörténet szöveggyűjtemény. (2003) ISBN:9633895170
    Könyv/Tudományos[25227806] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25227806, Kapcsolat: 25227806
Kopp Erika. Keresztény oktatás Hollandiában. (2000) VIGILIA 0042-6024 65 5 354-365, 1871958
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1871958]
  1. Fehérvári Anikó et al. Nemzetközi összehasonlító elemzés. (2019) Megjelent: Alapkompetenciák fejlesztése öt európai országban pp. 195-207
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[30658079] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30658079, Kapcsolat: 29772792
  2. Kandolka Zita. Mozaikok a holland közoktatási rendszerről. (2015) OPUS ET EDUCATIO: MUNKA ÉS NEVELÉS 2064-9908 15 2 52-61
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25227284] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25227284, Kapcsolat: 25227284
  3. Frigy Szabolcs-István. The examination of the Hungarian denominational high schools in Partium and their added value, in the light of the social mobility. (2014)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[25227289] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25227289, Kapcsolat: 25227289
  4. Csepregi Klára. Holland (flamand, fríz, németalföldi, afrikaans) - magyar bibliográfia : Hollandián kívül és Magyarországon megjelent írások. (2008) ISBN:9789632005485
    Könyv/Bibliográfia, repertórium (Könyv)/Tudományos[27687359] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27687359, Kapcsolat: 25227805
  5. Pusztai G. Iskola és közösség: Felekezeti középiskolások az ezredfordulón. (2004) ISBN:9639500984
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[20561308] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20561308, Kapcsolat: 22009784
  6. J K. Laptestvérek. (2000) KERESZTÉNY SZÓ 1220-630X 11 6
    Folyóiratcikk[22035926] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22035926, Kapcsolat: 22035926
Kopp Erika. Magyar alternatív- és reformpedagógiai koncepciók a hetvenes- nyolcvanas években. (2002) Megjelent: Reformpedagógia-történeti tanulmányok pp. 152-167, 1871983
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1871983]
  1. Langerné Buchwald Judit. Az alternativitás értelmezési lehetőségei és megjelenése az oktatásban és a pedagógusképzésben. (2011) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 21 12 92-105
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23364885] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23364885, Kapcsolat: 22035834
  2. Langerné Buchwald Judit. Az Értékközvetítő és képességfejlesztő program recepciója a magyar és német nyelvű neveléstudományi irodalomban. (2010) NEVELÉSTÖRTÉNET: A SZÉKESFEHÉRVÁRI KODOLÁNYI JÁNOS FŐISKOLA FOLYÓIRATA 1785-5519 2732-253X 7 3-4 63-75
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1790673] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 1790673, Kapcsolat: 25225043
  3. Langerné Buchwald Judit. A reformpedagógiai iskolakoncepciók és az alternatív iskolák elterjedésének korlátai és lehetőségei a közoktatásban. (2010)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[1687177] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1687177, Kapcsolat: 25225061
  4. Vincze Beatrix. A projektoktatás elmélete és gyakorlata a hazai középiskolákban. (2010) Megjelent: Az iskola fejlődési tendenciái pp. 20-50
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2219903] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2219903, Kapcsolat: 27145191
  5. Langerné Buchwald Judit. Az ÉKP recepciója a magyar és német nyelvű neveléstudományi irodalomban és sajtóban. (2009) SCIENTIA PANNONICA 2060-3819 3 2
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25225057] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25225057, Kapcsolat: 25225057
  6. Ugrai János. Reformpedagógia-történeti tanulmányok. (2003) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 53 2 112-116
    Folyóiratcikk[22722775] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22722775, Kapcsolat: 22035835
  7. Zsolnai József. Kényszerű hozzászólás a pedagógia újabb identitászavarához. (2003) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 13 3 80-84
    Folyóiratcikk[23124499] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23124499, Kapcsolat: 22035836
  8. Trencsényi László. Vágyakozás kritikai szocializmuskritikára. (2002) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 12 11 87-96
    Folyóiratcikk[22035837] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22035837, Kapcsolat: 22035837
Kopp Erika. A holland-magyar közös program elméleti háttere. (2005) PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 0133-2570 3 3 59-63, 2418094
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2418094]
  1. Bordás Andrea. Pedagógusok szakmai tanuló közösségei szociokulturális konstruktivista megvilágításban. (2012) Megjelent: A tanárok tanárának lenni...Tanulmányok Szabó László tamás 70. születésnapjára pp. 226-246
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3246417] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3246417, Kapcsolat: 25227797
  2. Pusztai Gabriella. A tanárok tanárának lenni...Tanulmányok Szabó László tamás 70. születésnapjára. (2012) ISBN:9789630846448
    Könyv/Tanulmánykötet (Könyv)/Tudományos[30218536] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30218536, Kapcsolat: 29780323
  3. Farkas András. Képzésmetodikai alternatíva a tanítók informatikai műveltségterületi felkészítésében. (2010)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[23524992] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23524992, Kapcsolat: 25227804
  4. Csepregi Klára. Holland (flamand, fríz, németalföldi, afrikaans) - magyar bibliográfia : Hollandián kívül és Magyarországon megjelent írások. (2008) ISBN:9789632005485
    Könyv/Bibliográfia, repertórium (Könyv)/Tudományos[27687359] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27687359, Kapcsolat: 25227803
Kopp Erika. Református középiskolák identitása a tanárok és diákok véleménye tükrében. (2005) EDUCATIO 1216-3384 1419-8827 3 554-572, 1871951
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1871951]
  1. Mikonya György. Egyház és vallásosság a 21. században. (2020) GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT 2063-9945 4 2 69-78
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31497785] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31497785, Kapcsolat: 29255339
  2. Nyúl Sára. Az iskola szellemisége: Kakas és kereszt az iskolában. (2015)
    Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Nem besorolt jellegű[25227980] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25227980, Kapcsolat: 25227980
  3. Frigy Szabolcs-István. The examination of the Hungarian denominational high schools in Partium and their added value, in the light of the social mobility. (2014)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[25227292] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25227292, Kapcsolat: 25227292
  4. Morvai Laura. Pedagógusok a fenntartóváltás után: Egyházi iskolává válással kapcsolatos pedagógus-továbbképzések Borsod-Abaúj-Zemplén megyében. (2014) Megjelent: KözössÉGteremtők : Tisztelgés a magyar vallásszociológusok nagy nemzedéke előtt pp. 225-249
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[25262196] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25262196, Kapcsolat: 25262196
  5. Ceglédi Tímea. Határtalan oktatáskutatás. (2014) ISBN:9789630891462
    Könyv/Tudományos[30142065] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30142065, Kapcsolat: 29490225
  6. Pusztai G. Felekezeti oktatás új szerepekben. (2014) EDUCATIO 1216-3384 1419-8827 23 1 50-66
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2510539] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2510539, Kapcsolat: 25262193
  7. Morvai Laura. Egyházi iskolaátvételek megjelenése a Heves Online cikkeiben. (2014) Megjelent: Határtalan oktatáskutatás : tanulmányok a 75 éves Kozma Tamás tiszteletére pp. 79-94
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[25225074] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25225074, Kapcsolat: 25225074
  8. Németh Andrásné Farkas. Az intézmény hagyományai mint az iskolai légkör fontos minőségmutatói. (2014) Megjelent: A tanítóképzés múltja, jelene III. pp. 225-246
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[27175237] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27175237, Kapcsolat: 25227088
  9. Morvai Laura. Egyházi iskolává válással kapcsolatos pedagógus-továbbképzések Borsod-Abaúj-Zemplén megyében. (2013)
    Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[25262195] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25262195, Kapcsolat: 25262195
  10. Kozma Tamás. Alternativok és alternativák: A felekezeti oktatás új társadalmi funkciói. (2012)
    Egyéb/Tudományos[25227083] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25227083, Kapcsolat: 25227083
  11. D Farkas. Felekezetek felsőoktatási szerepvállalása Kelet-Közép-Európában. (2009) EDUCATIO 1216-3384 1419-8827 18 4 545-550
    Folyóiratcikk[22035869] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22035869, Kapcsolat: 22035869
  12. Pusztai G. A társadalmi tőke és az iskola: Kapcsolati erőforrások hatása az iskolai pályafutásra. (2009) ISBN:9789632870090
    Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[1216446] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1216446, Kapcsolat: 22035938
  13. Gál László. Az iskolai hitoktatás helyzetének keresztmetszete oktatók és oktatottak, előmozdító és akadályozó tényezők együtthatásában. (2007) KERESZTÉNY SZÓ 1220-630X 9
    Folyóiratcikk[22040350] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22040350, Kapcsolat: 22040350
  14. Kozma Tamás. Alternatívok és alternatívák: A felekezeti oktatás új társadalmi funkciói. (2007) KERESZTÉNY SZÓ 1220-630X 9 5-10
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Ismeretterjesztő[25262192] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25262192, Kapcsolat: 25262192
Kopp Erika. A pedagógusképzés megújítása. (2006) ISBN:9639610321, 1146774
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1146774]
  1. Kandolka Zita. Mozaikok a holland közoktatási rendszerről. (2015) OPUS ET EDUCATIO: MUNKA ÉS NEVELÉS 2064-9908 15 2 52-61
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25227284] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25227284, Kapcsolat: 25227197
  2. Györgyiné Koncz Judit. Kompetencia – fejlesztés – érték: Elméleti és gyakorlati megközelítések. (2008) ISBN:978963871130
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1146755] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 1146755, Kapcsolat: 22035935
Kopp Erika. Az "Innováció az általános iskolai pedagógusképzésben" program elméleti háttere és folyamata. (2006) Megjelent: A pedagógusképzés megújítása p. 17, 1871982
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1871982]
  1. Bordás Andrea. Pedagógusok szakmai tanuló közösségei szociokulturális konstruktivista megvilágításban. (2012) Megjelent: A tanárok tanárának lenni...Tanulmányok Szabó László tamás 70. születésnapjára pp. 226-246
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3246417] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3246417, Kapcsolat: 25227795
  2. Pusztai Gabriella. A tanárok tanárának lenni...Tanulmányok Szabó László tamás 70. születésnapjára. (2012) ISBN:9789630846448
    Könyv/Tanulmánykötet (Könyv)/Tudományos[30218536] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30218536, Kapcsolat: 29780327
Németh András et al. Alternatív- és reformpedagógia a gyakorlatban. (2006), 1146788
Egyéb/Adatbázis (Egyéb)/Tudományos[1146788]
  1. Bocz Zsuzsa. Porta Lingua 2019: Interdiszciplináris megközelítések a szaknyelvoktatásban és -kutatásban: Cikkek, tanulmányok a hazai szaknyelvoktatásról és -kutatásról. (2019)
    Könyv/Tanulmánykötet (Könyv)/Tudományos[31359610] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31359610, Kapcsolat: 29780334
  2. Géczi Zsuzsanna. Nevelési központok elméletben és gyakorlatban. Jeney Lajos kutatásai. (2017) Megjelent: Éptészet és idő pp. 130-145
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3337220] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3337220, Kapcsolat: 29780336
  3. Elekes Éva. A természettudatos magatartás kialakításának lehetőségei a Magyar Természettudományi Múzeum Kézbe vehető Múzeumának gyermekfoglalkozásain. (2013)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[23184821] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23184821, Kapcsolat: 23184821
  4. Skiera Ehrenhard. Új témák és tevékenykedtető módszerek a pedagógusképzésben. (2011)
    Egyéb/Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb)/Tudományos[23815703] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23815703, Kapcsolat: 23815703
Kopp Erika. A személyes segítő. (2007) SZAKOKTATÁS: AZ ORSZÁGOS PEDAGÓGIAI INTÉZET SZAKKÉPZÉSI IGAZGATÓSÁGÁNAK PEDAGÓGIAI FOLYÓIRATA 0237-5338 57 10 12-18, 1886330
Folyóiratcikk/Rövid közlemény (Folyóiratcikk)/Tudományos[1886330]
  1. Apró Melinda. A pedagógus mint segítő, és a tanulók segítségkérő magatartása. (2011) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 61 11-12 45-55
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3032511] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3032511, Kapcsolat: 25225066
  2. Kerényi Kata. Új dimenziók a mentorképzésben. (2008)
    Könyv/Tudományos[25227244] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25227244, Kapcsolat: 25227244
  3. Braun József. A rendszerszemléletű mentorképzés alapja. (2008) SZAKOKTATÁS: AZ ORSZÁGOS PEDAGÓGIAI INTÉZET SZAKKÉPZÉSI IGAZGATÓSÁGÁNAK PEDAGÓGIAI FOLYÓIRATA 0237-5338 58 6 19-22
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25227763] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25227763, Kapcsolat: 25227763
Kopp Erika. Mai magyar református középiskolák identitása. (2007) ISBN:9789630629126, 1871961
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1871961]
  1. Mikonya György. Egyház és vallásosság a 21. században. (2020) GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT 2063-9945 4 2 69-78
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31497785] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31497785, Kapcsolat: 29255469
  2. Fűz Nóra. Az iskolán kívüli tanulás gyakorlatának, megítélésének és hatásának vizsgálata általános iskolás tanulók, pedagógusok és intézményvezetők körében. (2018)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[30411605] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 30411605, Kapcsolat: 29772908
  3. Morvai Laura. Ora et labora? Egyházi középiskolások eredményessége a 2010 utáni szektorbővülést követően: Egyházi középiskolások eredményessége a 2010 utáni szektorbővülést követően. (2017)
    Disszertáció/Tudományos[27233159] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27233159, Kapcsolat: 29775399
  4. Morvai. Ora et labora?: Egyházi középiskolások eredményessége a 2010 utáni szektorbővülést követően. (2017)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[27299465] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27299465, Kapcsolat: 29772902
  5. Szűcs Ferenc. A református iskola küldetése. (2017) Megjelent: Alapvetés pp. 22-32
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3304366] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3304366, Kapcsolat: 29772910
  6. Solymár M. Religious education at schools in Hungary. (2015) Megjelent: Religious Education at Schools in Europe pp. 149-184
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[25262086] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25262086, Kapcsolat: 25262086
  7. Morvai Laura. Nevelési értékrangsorok a nem, az iskolafenntartó és a vallásosság metszetében. (2015) Megjelent: Pálya - modell pp. 156-168
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3043628] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3043628, Kapcsolat: 26313721
  8. Frigy Sz. THE EXAMINATION OF THE HUNGARIAN DENOMINATIONAL HIGH SCHOOLS IN PARTIUM AND THEIR ADDED VALUE, IN THE LIGHT OF THE SOCIAL MOBILITY. (2014)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[24473243] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24473243, Kapcsolat: 29775404
  9. Hámori Ádám et al. Youth, Religion, Socialization. Changes in youth religiosity and its relationship to denominational education in Hungary. (2013) HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 2062-9605 2064-2199 3 4
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25227317] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25227317, Kapcsolat: 25227317
  10. Bacskai Katinka. Református iskolák tanára. (2012) MAGYAR REFORMÁTUS NEVELÉS: REFORMÁTUS PEDAGÓGIAI SZAKLAP 1585-7565 13 3 2-12
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25226793] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25226793, Kapcsolat: 25226793
  11. Bacskai Katinka. Educational Values of Reformed Secondary Schools in Hungary. (2012) Megjelent: Education in transition pp. 11-22
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[24561607] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24561607, Kapcsolat: 24561607
  12. Bognárné Kocsis. A keresztyén nevelés és Karácsony Sándor pedagógiájának kapcsolata. (2011) Megjelent: A művelődéstörténet és a pedagógia vonzásában pp. 21-27
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2107481] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2107481, Kapcsolat: 25227761
  13. Bognárné Kocsis Judit. KARÁCSONY SÁNDOR PEDAGÓGIAI MODELLJE ÉS RECEPCIÓJA A REFORMÁTUS FELSŐOKTATÁSBAN. (2010)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2113969] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2113969, Kapcsolat: 24206759
  14. Bacskai Katinka. Református iskolák tanárai. (2008) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 108 4 359-378
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[22035885] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22035885, Kapcsolat: 22035885
Kopp Erika. A magyarországi közoktatásügy előtt álló lehetséges kihívások az elkövetkező tíz évben. (2008) Megjelent: Református Oktatási Stratégia pp. 103-110, 1871981
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1871981]
  1. Barnóczki Anita. A hátrányos helyzetű cigány gyermekek általános iskolai hittanoktatásának meghatározói. (2016)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[25779314] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25779314, Kapcsolat: 28844127
Csík Orsolya et al. Időutazás a gyermekkorba- fotóinterjún alapuló kutatás és oktatás a tanárképzésben. (2009) PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 0133-2570 4 93-107, 2888279
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2888279]
  1. Sántha Kálmán. A fotóinterjú a pedagógiai architektúra vizsgálatában. (2011) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 21 4-5 55-66
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1530493] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1530493, Kapcsolat: 29848157
Kopp Erika. Időutazás a gyermekkorba - fotóinterjún alapuló kutatás és oktatás a tanárképzésben. (2009) PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 0133-2570 7 4 93-107, 1886329
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1886329]
  1. Gál Gyöngyi. A Magyarországra áttelepedett erdélyi pedagógusok szakmai és társadalmi integrációja. (2013)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[25260825] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25260825, Kapcsolat: 25260825
  2. Sántha Kálmán. A fotóinterjú a pedagógiai architektúra vizsgálatában. (2011) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 21 4-5 55-66
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1530493] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1530493, Kapcsolat: 25227809
Kopp Erika. A kálvinizmus hatása a magyar oktatásügyre. (2010) MAGYAR TUDOMÁNY 0025-0325 1588-1245 171 2 159-168, 2418093
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2418093]
  1. Weidinger Tamás. Tehetséggondozás - tudományos diákköri tevékenység az ELTE Meteorológiai Tanszékén. (2012) LÉGKÖR: AZ ORSZÁGOS METEOROLÓGIAI INTÉZET SZAKMAI TÁJÉKOZTATÓJA 0133-3666 57 3 111-119
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25227039] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25227039, Kapcsolat: 25227039
  2. Molnár Balázs. Pedagógushallgatók internethasználata és internetalapú tanulási tevékenységei a debreceni egyetem gyermeknevelési és felnőttképzési karán. Doktori értekezés. (2012)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[27442786] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27442786, Kapcsolat: 29780310
  3. Sanda István Dániel. A reformáció hatása a magyar és az erdélyi protestáns nevelésre. (2011) NEVELÉSTÖRTÉNET: A SZÉKESFEHÉRVÁRI KODOLÁNYI JÁNOS FŐISKOLA FOLYÓIRATA 1785-5519 2732-253X 8 1-2 91-99
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25227037] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25227037, Kapcsolat: 25227037
  4. Hallgatók részvétele a kutatásban - Aktuális kutatási témák meteorológus hallgatók számára. (2010) ISBN:9789632841625
    Egyéb konferenciakötet/Tudományos[30129426] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30129426, Kapcsolat: 29780307
Kopp Erika. Kálvin és a magyar oktatás. (2010) Megjelent: "Zengett Szíonon a zsoltár" : a magyar kálvinizmus kulturális és civilizációs hatásai pp. 134-145, 1871975
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1871975]
  1. Imre László. A várakozás bizonyossága: Kulin Ferenc-Veliky János (szerk.): "Zengett Szíonon a zsoltár". A magyar kálvinizmus kulturális és civilizációs hatásai. (2011) MAGYAR SZEMLE 1216-6235 20 1-2 124-128
    Folyóiratcikk/Recenzió/kritika (Folyóiratcikk)/Tudományos[2075367] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2075367, Kapcsolat: 25262173
Kopp Erika. Tanulásközpontú programfejlesztés. (2013) FELSŐOKTATÁSI MŰHELY: AZ EDUCATIO TÁRSADALMI SZOLGÁLTATÓ KHT ORSZÁGOS FELSŐOKTATÁSI INFORMÁCIÓS KÖZPONT KIADVÁNYA 1789-1922 7 2 39-56, 2741584
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2741584]
  1. Hegedűs Judit. A magatartástudomány helye és szerepe a rendészeti képzésben. (2019) ISBN:9789634980810
    Könyv/Tanulmánykötet (Könyv)/Tudományos[30793969] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30793969, Kapcsolat: 29775491
  2. Simándi Szilvia. Közösségi művelődés, közösségi tanulás nem formális tanulási környezetben.: A tanulókörök a felnőttkori művelődésben.. (2018)
    Disszertáció/Habilitációs anyag (Disszertáció)/Tudományos[27692748] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27692748, Kapcsolat: 29775509
  3. Simándi Szilvia. Közösségben tanulás Esettanulmány egy közösségi oldal keretében megvalósult nyílt kurzusról. (2018) EDUCATIO 1216-3384 1419-8827 27 1 129-135
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3401426] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3401426, Kapcsolat: 28844109
  4. Virágos Márta. A jövő könyvtári terei. (2018) KÖNYVTÁRI FIGYELŐ 0023-3773 1586-5193 64 Klsz. 63-78
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30625273] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30625273, Kapcsolat: 29775488
  5. Nádasi András. Agria Media 2017: „A digitális átállás a tanulást élménnyé teszi” = „ Digital transformation as a key to experience - based learning ”. (2018) ISBN:9786155621864
    Könyv/Konferenciakötet (Könyv)/Tudományos[3403903] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3403903, Kapcsolat: 29775504
  6. Tanulóközpontú oktatás, módszertani megújulás a szakképzésben és a felsőoktatásban.. (2017)
    Könyv[30301730] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30301730, Kapcsolat: 29775486
  7. Simándi Szilvia. Study Circles in Online Learning Environment in the Spirit of Learning-Centered Approach. (2017)
    Egyéb/Tudományos[26816406] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26816406, Kapcsolat: 26816406
  8. Simándi Szilvia. Középpontban a közösség és a tanulás. (2017) LÉTÜNK (ÚJVIDÉK) 0350-4158 2107 3 57-67
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27227294] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27227294, Kapcsolat: 29775474
  9. Simándi Szilvia. A tanulókörök mint a felnőttkori művelődés lehetséges színterei, módszertani vetületei. (2017) KULTURÁLIS SZEMLE: NEMZETI MŰVELŐDÉSI INTÉZET 2416-2329 4 1 p. 56
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31499066] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31499066, Kapcsolat: 29258018
  10. Hatvani Andrea et al. A tanulás motivációs alapjai, a motivációt befolyásoló belső és külső tényezők. (2017) Megjelent: Tanulástámogatás a felsőoktatásban pp. 125-151
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[3390350] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3390350, Kapcsolat: 28110396
  11. Simándi Szilvia. Fiatal és felnőtt hallgatók a felsőoktatásban: A felsőoktatás módszertani vetületei és kihívásai. (2016) ISBN:9786155621284; 9786155509957
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[3085545] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3085545, Kapcsolat: 26313708
  12. Fodorné Tóth Krisztina. Felsőoktatási kihívások. Alkalmazkodás stratégiai partnerségben: Tanulmánykötet. (2016) ISBN:9789638887870
    Könyv/Tanulmánykötet (Könyv)/Tudományos[3126094] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3126094, Kapcsolat: 29775471
  13. Bajzáth Angéla et al. A tanulási eredmények alkalmazása a tanulási folyamat megtervezésében. (2016) Megjelent: Tanulásszervezés, tudáselismerés és átjárhatóság a felsőoktatásban pp. 23-36
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[26313703] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26313703, Kapcsolat: 26313703
  14. Simándi Szilvia. A felsőoktatás pedagógiai-andragógiai módszertani kihívásai. (2016) Megjelent: Tudás, társadalom, felelősség pp. 95-103
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[26313716] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26313716, Kapcsolat: 26313716
  15. Dezső Renáta Anna. Plurális intelligencia-koncepciók, tanulásközpontú pedagógiai megközelítések és az inkluzivitás összefüggései. (2015) Megjelent: Befogadó egyetem pp. 75-88
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3023352] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3023352, Kapcsolat: 25468925
  16. „Országos koordinációval a pedagógusképzés megújításáért projekt” projektzáró konferencia. (2015)
    Egyéb konferenciakötet/Tudományos[30249366] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30249366, Kapcsolat: 29775510
  17. Lévai Dóra. Interaktív oktatásinformatika. (2015) ISBN:9786155297748
    Könyv/Tudományos[30280435] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30280435, Kapcsolat: 29775508
  18. Arató Ferenc. Befogadó egyetem: Az akadémiai kiválóság fejlesztése az inklúzió szempontjainak érvényesítésével. (2015) ISBN:9789636429065
    Könyv/Tanulmánykötet (Könyv)/Tudományos[3023351] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3023351, Kapcsolat: 29775472
  19. Rapos Nóra. A tanárképzés megújítása - 2015. (2015) ISBN:9789632846903
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2964855] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2964855, Kapcsolat: 29775512
Kopp Erika. Egyházi iskolák tanulói összetételének vizsgálata: Felekezeti különbségek a kompetenciamérések háttérváltozóinak elemzése alapján. (2014) Megjelent: Közösségteremtők pp. 197-225, 2741600
Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[2741600]
  1. Fülekiné Joó Anikó. Olvasás és közösségi interakció: a perszuazív kommunikáció hatása általános és középiskolás fiútanulók olvasási attitűdjére. (2018)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[30589756] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30589756, Kapcsolat: 29775419
  2. Morvai Laura. Ora et labora? Egyházi középiskolások eredményessége a 2010 utáni szektorbővülést követően: Egyházi középiskolások eredményessége a 2010 utáni szektorbővülést követően. (2017)
    Disszertáció/Tudományos[27233159] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27233159, Kapcsolat: 29775413
  3. Pompor Zoltán. Alapvetés: Háttértanulmányok a református iskolarendszer fejlesztéséhez. (2017) ISBN:9786155834004
    Könyv/Tudományos[30286324] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30286324, Kapcsolat: 29775417
  4. Mikonya Gy. Egyház és vallásosság a 21. században. (2016) GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT 2063-9945 4 2 69-78
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25882599] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25882599, Kapcsolat: 26313684
  5. Solymár M. Religious education at schools in Hungary. (2015) Megjelent: Religious Education at Schools in Europe pp. 149-184
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[25262086] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25262086, Kapcsolat: 25262083
  6. Winkler Melinda. Nem csak lelkigondozóknak – Az Embertárs könyvespolca: A szociológia közös ege alatt. (2014) EMBERTÁRS 1785-0436 12 1 91-96
    Folyóiratcikk/Tudományos[25227073] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25227073, Kapcsolat: 25227073
Kopp Erika. The Position of Social Justice in the Teacher Education Curriculum in Hungary. (2014) Megjelent: ATEE WINTER Conference 2014: Social Justice and Diversity in Teacher Education pp. 73-73, 2821210
Könyvrészlet/Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet)/Tudományos[2821210]
  1. Mihályi Krisztina. A korai iskolaelhagyás európai uniós és hazai kontextusa. (2014) Megjelent: Végzettséget mindenkinek! : Kutatási eredmények, esetleírások, helyi kezdeményezések a korai iskolaelhagyás témájában pp. 7-30
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[24920339] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24920339, Kapcsolat: 24920339
Kopp Erika et al. Nemzetközi tapasztalatok elemzése a tanítási és az összefüggő egyéni gyakorlat terén. (2015) Megjelent: A tanárképzés megújítása - 2015 pp. 97-148, 3006230
Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[3006230]
  1. Pesti Csilla. The evolution of teacher education programs in different countries with a special focus on the role of practicum in developing teacher competences. (2019)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[31356351] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 31356351, Kapcsolat: 29772798
  2. Rapos Nóra. A tanárképzés megújítása - 2015. (2015) ISBN:9789632846903
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2964855] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2964855, Kapcsolat: 29772804
Kopp Erika et al. The Position of Social Justice in Teacher Education Curriculum in Hungary. (2015) Megjelent: Social Juctice and Diversity in Teacher Education pp. 181-192, 2975671
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2975671]
  1. Symeonidis Vasileios. Europeanisation in Teacher Education: A Comparative Case Study of Teacher Education Policies and Practices. (2020) ISBN:9781003013969
    Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[31681350] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31681350, Kapcsolat: 29859707
  2. Pesti Csilla. The evolution of teacher education programs in different countries with a special focus on the role of practicum in developing teacher competences. (2019)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[31356351] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 31356351, Kapcsolat: 29772868
  3. Mihályi Krisztina. Az országtanulmányok legfőbb tanulságai. (2015) Megjelent: Kudarcok és megoldások - Iskolai hátrányok, lemorzsolódás, problémakezelés pp. 230-249
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[25505240] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25505240, Kapcsolat: 25505240
  4. Szegedi Eszter. Végzettséget mindenkinek!. (2014) ISBN:9786155319167
    Könyv/Tudományos[30143408] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30143408, Kapcsolat: 29780301
  5. Mészáros György. Social Justice and Diversity in Teacher Education: Proceedings of the ATEE Winter Conference 15-17 April 2014, Budapest, Hungary. (2014)
    Egyéb konferenciakötet/Tudományos[31733183] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31733183, Kapcsolat: 29772863
2021-10-17 03:05