{ "labelLang" : "hun", "responseDate" : "2024-03-29 11:19", "paging" : { "last" : false, "first" : true, "totalPages" : 2, "totalElements" : 123, "totalUncutElements" : 123, "totalEstimatedElements" : 30, "size" : 100, "number" : 1, "numberOfElements" : 100, "sort" : [ { "direction" : "ASC", "property" : "publication.publishedYear", "ascending" : true }, { "direction" : "ASC", "property" : "publication.label", "ascending" : true }, { "direction" : "ASC", "property" : "publication.mtid", "ascending" : true }, { "direction" : "DESC", "property" : "related", "ascending" : false }, { "direction" : "ASC", "property" : "mtid", "ascending" : true } ] }, "content" : [ { "otype" : "Citation", "mtid" : 27875752, "status" : "APPROVED", "published" : true, "unhandledTickets" : 0, "deleted" : false, "lastModified" : "2019-03-06T10:57:45.608+0000", "created" : "2019-02-19T17:54:33.522+0000", "creator" : { "otype" : "Author", "mtid" : 10034222, "link" : "/api/author/10034222", "label" : "Olajos Tímea (Pszichológia)", "familyName" : "Olajos", "givenName" : "Tímea", "published" : true, "oldId" : 10034222, "snippet" : true }, "lastDuplumOK" : "2019-03-06T10:57:45.762+0000", "lastDuplumSearch" : "2019-03-06T10:57:45.762+0000", "publication" : { "otype" : "JournalArticle", "mtid" : 2286975, "link" : "/api/publication/2286975", "label" : "Vizi Tímea et al. Az alul- és felülteljesítés személyiségtényezői a tanulói és tanári vélekedések tükrében. (2004) ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA 1419-872X 6 2004/1. 5-19", "core" : true, "citation" : true, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 24, "link" : "/api/publicationtype/24", "label" : "Folyóiratcikk", "code" : 24, "otypeName" : "JournalArticle", "listPosition" : 1, "published" : true, "oldId" : 24, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000059, "link" : "/api/subtype/10000059", "label" : "Szakcikk (Folyóiratcikk)", "name" : "Szakcikk", "nameEng" : "Article", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 24, "link" : "/api/publicationtype/24", "label" : "Folyóiratcikk", "code" : 24, "otypeName" : "JournalArticle", "listPosition" : 1, "published" : true, "oldId" : 24, "snippet" : true }, "listPosition" : 101, "published" : true, "oldId" : 10000059, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "title" : "Az alul- és felülteljesítés személyiségtényezői a tanulói és tanári vélekedések tükrében", "identifiers" : [ { "otype" : "PublicationIdentifier", "mtid" : 14864029, "link" : "/api/publicationidentifier/14864029", "label" : "Matarka: 1094492", "source" : { "otype" : "PlainSource", "mtid" : 33, "link" : "/api/publicationsource/33", "label" : "Matarka", "type" : { "otype" : "PublicationSourceType", "mtid" : 10003, "link" : "/api/publicationsourcetype/10003", "label" : "Indexelő adatbázis", "mayHaveOa" : false, "published" : true, "snippet" : true }, "name" : "Matarka", "nameEng" : "Matarka", "linkPattern" : "http://www.matarka.hu/egy-kozlemeny-oldala.php?MatarkaID=@@@", "publiclyVisible" : true, "published" : true, "oldId" : 33, "snippet" : true }, "validState" : "NO", "idValue" : "1094492", "published" : false, "oldId" : 10368825, "snippet" : true } ], "journal" : { "otype" : "Journal", "mtid" : 1320077, "link" : "/api/journal/1320077", "label" : "ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA 1419-872X", "pIssn" : "1419-872X", "reviewType" : "REVIEWED", "noIF" : true, "sciIndexed" : false, "scopusIndexed" : false, "hungarian" : true, "published" : true, "oldId" : 1320077, "snippet" : true }, "volume" : "6", "issue" : "2004/1.", "publishedAt" : [ ], "pageLength" : 15, "publishedYear" : 2004, "foreignEdition" : false, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : true, "conferencePublication" : false, "nationalOrigin" : true, "published" : true, "oldId" : 2286975, "snippet" : true }, "publicationMtid" : 2286975, "related" : { "otype" : "JournalArticle", "mtid" : 2021370, "link" : "/api/publication/2021370", "label" : "Gereben Ferencné. Kommunikációs nehézségek – megváltozott tanulási feltételek. Logopédiai óvodában kezelt gyermekek fejlődésének nyomonkövetése. (2005) GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-1108 33 2 83-100", "core" : true, "citation" : true, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 24, "link" : "/api/publicationtype/24", "label" : "Folyóiratcikk", "code" : 24, "otypeName" : "JournalArticle", "listPosition" : 1, "published" : true, "oldId" : 24, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000059, "link" : "/api/subtype/10000059", "label" : "Szakcikk (Folyóiratcikk)", "name" : "Szakcikk", "nameEng" : "Article", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 24, "link" : "/api/publicationtype/24", "label" : "Folyóiratcikk", "code" : 24, "otypeName" : "JournalArticle", "listPosition" : 1, "published" : true, "oldId" : 24, "snippet" : true }, "listPosition" : 101, "published" : true, "oldId" : 10000059, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "title" : "Kommunikációs nehézségek – megváltozott tanulási feltételek. Logopédiai óvodában kezelt gyermekek fejlődésének nyomonkövetése", "identifiers" : [ ], "journal" : { "otype" : "Journal", "mtid" : 1318603, "link" : "/api/journal/1318603", "label" : "GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-1108", "pIssn" : "0133-1108", "reviewType" : "REVIEWED", "noIF" : true, "sciIndexed" : false, "scopusIndexed" : false, "lang" : "HUNGARIAN", "hungarian" : true, "published" : true, "oldId" : 1318603, "snippet" : true }, "volume" : "33", "issue" : "2", "publishedAt" : [ ], "pageLength" : 18, "publishedYear" : 2005, "foreignEdition" : false, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : true, "conferencePublication" : false, "published" : true, "oldId" : 2021370, "snippet" : true }, "relatedMtid" : 2021370, "externalCitation" : true, "externalCitationOK" : null, "mentions" : [ { "otype" : "Mention", "mtid" : 344476, "link" : "/api/mention/344476", "label" : "83-99", "listPosition" : 1, "page" : "83-99", "published" : false, "snippet" : true } ], "mentionCount" : 1, "link" : "/api/citation/27875752", "label" : "Gereben Ferencné. Kommunikációs nehézségek – megváltozott tanulási feltételek. Logopédiai óvodában kezelt gyermekek fejlődésének nyomonkövetése. (2005) GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-1108 33 2 83-100", "template" : "