Kende György. Haditechnikai kutatás-fejlesztés: Távoktatási tananyag. (2005), 1113611
Segédlet (Egyéb) | Tudományos[1113611]
  1. Miskolczi Ildikó. VIRTUÁLIS INTRANET HÁLÓZAT ALKALMAZÁSI LEHETŐSÉGEI A POLGÁRI ÉS A KATONAI TÁVOKTATÁSBAN”. (2011)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[21837691] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21837691, Kapcsolat: 23848593
  2. Gerő Péter. Az élethelyzethez igazított e - tanulás (e - learning) alkalmazása a katonai felsőoktatás példáján. (2011)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[23709641] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23709641, Kapcsolat: 23709641
  3. Vörös Miklós. A katonai felsőoktatásban alkalmazható virtuális tanulási környezet kialakítási lehetőségeinek vizsgálata. (2007)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[23767917] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23767917, Kapcsolat: 23767911
  4. Noszkay Erzsébet. „E-tanár” a felsőoktatásban?. (2006) EVILÁG : AZ INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM FOLYÓIRATA 1588-3787 5 6 27-30
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1165911] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1165911, Kapcsolat: 23767663
Kende György et al. Haditechnikai kutatás-fejlesztés: Távoktatási tananyag forgatókönyve. (2005), 1113609
Segédlet (Egyéb) | Tudományos[1113609]
  1. Szegediné Lengyel. Tanulói kompetencia - fejlesztés e – oktatási modelljének korszerűsítése. (2011)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[23709632] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23709632, Kapcsolat: 23709632
Kende György et al. Tanuljunk könnyen, gyorsan – élethosszig. (2005) HUMÁN SZEMLE 1219-929X 2005 3 46-56, 1113570
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1113570]
  1. Gerő Péter. Az élethelyzethez igazított e - tanulás (e - learning) alkalmazása a katonai felsőoktatás példáján. (2011)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[23709641] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23709641, Kapcsolat: 23709627
  2. Vörös Miklós. A katonai felsőoktatásban alkalmazható virtuális tanulási környezet kialakítási lehetőségeinek vizsgálata. (2007)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[23767917] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23767917, Kapcsolat: 23767917
Kende György et al. Four questions about eLearning: 68th Meeting NATO Training Group, Working Group on Individual Training&Education Developments. (2006), 1113619
Nem besorolt (Egyéb) | Tudományos[1113619]
  1. Vörös Miklós. A katonai felsőoktatásban alkalmazható virtuális tanulási környezet kialakítási lehetőségeinek vizsgálata. (2007)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[23767917] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23767917, Kapcsolat: 23767910
Kende György et al. A tudás-átadás és a tudásbázis-fejlesztés egyidejű alkalmazása a K+F területén. (2007) Megjelent: Tudásmenedzsment Workshop 2007 pp. 1-51, 1113604
Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos[1113604]
  1. Miskolczi Ildikó. Virtuális campus a gyakorlatban. (2009) HADMÉRNÖK 1788-1919 4 2 67-79
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3238386] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3238386, Kapcsolat: 30004938
Kende György et al. Role of the knowledge management in modern higher education - the e-learning. (2007) ACADEMIC AND APPLIED RESEARCH IN MILITARY SCIENCE 1588-8789 1788-0017 6 4 559-573, 1113769
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1113769]
  1. Kınık F Şehkar. Yükseköğretimde Bilgi Yönetimi: Örgütsel Bir Model Önerisi. (2019)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[31956693] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31956693, Kapcsolat: 29998473
  2. Suknunan Sachin et al. The role of knowledge management in institutional strategy development and competitiveness at leading African universities. (2019) Knowledge and Performance Management 2543-5507 3 1 19-30
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31955089] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31955089, Kapcsolat: 29996453
  3. Ana María Correa-Díaz et al. La gestión del conocimiento: Una alternativa para la solución de problemas educacionales. (2019) REVISTA ELECTRONICA EDUCARE 1409-4258 2019 e-szám
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30477960] [Admin láttamozott]
    Említések száma: 2
    Független, Idéző: 30477960, Kapcsolat: 27908718
  4. Correa-Díaz Ana María et al. Knowledge Management: An Alternative to Solve Educational Problems. (2019) REVISTA ELECTRONICA EDUCARE 1409-4258 23 2 1-27
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31954880] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31954880, Kapcsolat: 29996209
  5. Muñoz Ana et al. Modelo de Gestión de Conocimiento para el Núcleo Universitario Santa Lucía. (2018) KnE Engineering 2518-6841 2018 192-204
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31954822] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31954822, Kapcsolat: 29996167
  6. Zamani Asghar. Knowledge Sharing among Faculty Members in Research Institutes in Iran. (2017) Megjelent: International Conference on Communication, Media, Technology and Design pp. 200-207
    Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos[31956707] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31956707, Kapcsolat: 29998492
  7. Pattnayak Jui et al. Knowledge management in e-learning a critical analysis. (2017) INTERNATIONAL JOURNAL OF ENGINEERING AND COMPUTER SCIENCE 2319-7242 6 5 21528-21533
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31954116] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31954116, Kapcsolat: 29995357
  8. Carrillo Luis Montañez et al. A propósito de los modelos de madurez de gestión del conocimiento. (2017) INVESTIGACION Y REFLEXION: REVISTA DE LA FACULTAD DE CIENCIAS ECONOMICAS 0121-6805 25 2 63-81
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[26961782] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26961782, Kapcsolat: 27907561
  9. Ana Muñoz-García et. Ontological Model of Knowledge Management for Research and Innovation. (2016) Megjelent: Technologies and Innovation: Second International Conference CITI p. 1
    Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos[26442461] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26442461, Kapcsolat: 26442461
  10. Alaofi Suad. How Do Teachers and Students Perceive The Utility of Blackboard as a Distance Learning Platform?: Case Study from Taibah University, Saudi Arabia. (2016)
    Nem besorolt (Egyéb) | Tudományos[26442488] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26442488, Kapcsolat: 26442488
  11. Ana Muñoz et al. Knowledge Management for Virtual Education Through Ontologies. (2015) Megjelent: On the Move to Meaningful Internet Systems: OTM 2015 Workshops pp. 339-348
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[25319101] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25319101, Kapcsolat: 25319101
  12. Adam Fumbuka Abraham. Assessment of knowledge management practices in academics: a study of the University of Dodoma. (2015)
    A tudomány doktora (Disszertáció) | Tudományos[31955082] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31955082, Kapcsolat: 29996445
  13. Suknunan Sachin. The strategic role of knowledge management in African universities.. (2014)
    A tudomány doktora (Disszertáció) | Tudományos[31954844] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31954844, Kapcsolat: 29996178
  14. BALOGH ANIKÓ PETÁKNÉ. The Role of E-Learning in the Knowledge Management System of Higher Education Institutions. (2013) SEFBIS JOURNAL 1788-2265 2013 p. 87
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31954866] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31954866, Kapcsolat: 29996195
  15. Ruth Escobar et al. MODELOS DE GESTIÓN DEL CONOCIMIENTO QUE INTEGREN TECNOLOGÍAS E-LEARNING EN LA EDUCACIÓN SUPERIOR. (2013) Redes de Ingeniería 2248-762X 06/08/2013 1-1
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30625484] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30625484, Kapcsolat: 28106857
  16. Petákné Balogh Anikó. E-learning Skill and Use in EU Countries – A Statistical Analysis: A Statistical Analysis. (2013) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 44 2 50-61
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2353650] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2353650, Kapcsolat: 29996427
  17. Balogh Anikó. Tudásmenedzsment és a felsőoktatási intézmény, mint vállalat = Knowledge Management and the University as a Company. (2011) GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM 0865-7823 2011 1 113-127
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2353651] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 2353651, Kapcsolat: 29998540
  18. Miskolczi Ildikó. Ellenőrzési és vizsgáztatási lehetőségek bővítése a Moodle rendszerben. (2010) HADMÉRNÖK 1788-1919 5 3 150-161
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2047995] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2047995, Kapcsolat: 23709624
  19. Miskolczi Ildikó. Virtuális campus a gyakorlatban. (2009) HADMÉRNÖK 1788-1919 4 2 67-79
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3238386] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3238386, Kapcsolat: 23709623
  20. Tibenszkyné Fórika Krisztina. Interaktív programozás oktatás a Moodle keretrendszer segítségével a ZMNE-n. (2009) HADMÉRNÖK 1788-1919 4 2 1-8
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1300423] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1300423, Kapcsolat: 26442500
Kende György et al. Use of chess in military education. (2007) BOLYAI SZEMLE 1416-1443 16 3 5-19, 1113620
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1113620]
  1. Björn Berg. Games in Formal Educational Settings: Obstacles for the development and use of learning games. (2013)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[23847871] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23847871, Kapcsolat: 23847871
  2. Noszkay Erzsébet. A sakktanítás szerepe a menedzser-tudatosság fejlesztésében. (2008) CEO MAGAZIN 1586-1392 9 4 8-15
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32803977] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 32803977, Kapcsolat: 23769096
Tibenszkyné Fórika Krisztina et al. Az e-tanulás lehetőségei a külszolgálatot teljesítő katonák képzésében. (2009) REPÜLÉSTUDOMÁNYI KÖZLEMÉNYEK (1997-TŐL) 1417-0604 1789-770X 21 2 1-15, 1817564
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1817564]
  1. Gerő Péter. Az élethelyzethez igazított e-tanulás (e-learning) alkalmazása a katonai felsőoktatás példáján. (2012)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[2160470] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 2160470, Kapcsolat: 21874496
Berecz Antónia et al. Mobilizáljuk az e-learninget: Mobilizing e-learning. (2013) JOURNAL OF APPLIED MULTIMEDIA 1789-6967 1789-6967 8 2 49-58, 2881800
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2881800]
  1. Barnucz Nóra et al. Innovatív nyelvtanulási módszerek és módszertan a rendészeti szaknyelvi képzés vizsgálatában. (2020) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 70 9-10 53-63
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31797150] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31797150, Kapcsolat: 30181698
  2. Barnucz Nóra. A kiterjesztett valóság alkalmazása a nyelvoktatásban különös tekintettel a rendészeti szaknyelvre. (2020) EDUCATIO 1216-3384 1419-8827 29 4 644-652
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31956505] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31956505, Kapcsolat: 30181523
  3. Barnucz Nóra. IKT-eszközökkel támogatott (rendészeti) nyelvoktatás. (2019) MAGYAR RENDÉSZET 1586-2895 1787-050X 19 4 15-31
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31009251] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31009251, Kapcsolat: 29105635
  4. Bánkeszi Katalin et al. Módszertan és eszköztár elektronikus oktatási környezetben. (2018) KÖNYVTÁRI FIGYELŐ 0023-3773 1586-5193 2018 3 377-390
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31404378] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31404378, Kapcsolat: 29105642
  5. Kőrösi Gábor et al. M-learning – a jelen vagy a jövő oktatási eszköze?: Nemzetközi helyzetkép – felmérés a vajdasági magyar diákok okostelefonhasználati szokásairól. (2015) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 1 2 103-109
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Oktatási[2904371] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2904371, Kapcsolat: 29112018
  6. Szász Antónia et al. ILIAS e-learning mint versenyképességet előmozdító tényező – magyar nyelven. (2015) Megjelent: Tanulmánykötet a 6. Báthory-Brassai nemzetközi konferencia előadásaiból. 1-2. kötet pp. 137-147
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[3012363] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3012363, Kapcsolat: 29106323
  7. Muhi B. Béla et al. Az m-learning alkalmazásának pedagógiai lehetőségei, in Információs Társadalom folyóirat. (2015) INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 1587-8694 15 1 95-103
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31404402] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31404402, Kapcsolat: 29105664
Berecz Antónia et al. Mobilizing e-learning. (2013) JOURNAL OF APPLIED MULTIMEDIA 1789-6967 1789-6967 8 2 53-62, 2523854
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2523854]
  1. Molnár Balázs. Paradigmaváltások az elektronikus tanulási környezetek fejlődésében I.. (2019) Mesterséges Intelligencia 2676-9611 1 1 41-52
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30817897] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30817897, Kapcsolat: 28797756
  2. Kőrösi Gábor et al. M-learning – a jelen vagy a jövő oktatási eszköze?: Nemzetközi helyzetkép – felmérés a vajdasági magyar diákok okostelefonhasználati szokásairól. (2015) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 1 2 103-109
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Oktatási[2904371] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2904371, Kapcsolat: 28798240
2023-03-28 16:47