Kende György et al. Four questions about eLearning: 68th Meeting NATO Training Group, Working Group on Individual Training&Education Developments. (2006),
1113619
Nem besorolt (Egyéb) | Tudományos[1113619]
Vörös Miklós. A katonai felsőoktatásban alkalmazható virtuális tanulási környezet kialakítási lehetőségeinek vizsgálata. (2007)
Kende György et al. A tudás-átadás és a tudásbázis-fejlesztés egyidejű alkalmazása a K+F területén. (2007) Megjelent: Tudásmenedzsment Workshop 2007 pp. 1-51,
1113604
Kende György et al. Role of the knowledge management in modern higher education - the e-learning. (2007) ACADEMIC AND APPLIED RESEARCH IN MILITARY SCIENCE 1588-8789 1788-0017 6 4 559-573,
1113769
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1113769]
Kınık F Şehkar. Yükseköğretimde Bilgi Yönetimi: Örgütsel Bir Model Önerisi. (2019)
Suknunan Sachin et al. The role of knowledge management in institutional strategy development and competitiveness at leading African universities. (2019) Knowledge and Performance Management 2543-5507 3 1 19-30
Ana María Correa-Díaz et al. La gestión del conocimiento: Una alternativa para la solución de problemas educacionales. (2019) REVISTA ELECTRONICA EDUCARE 1409-4258 2019 e-szám
Correa-Díaz Ana María et al. Knowledge Management: An Alternative to Solve Educational Problems. (2019) REVISTA ELECTRONICA EDUCARE 1409-4258 23 2 1-27
Zamani Asghar. Knowledge Sharing among Faculty Members in Research Institutes in Iran. (2017) Megjelent: International Conference on Communication, Media, Technology and Design pp. 200-207
Pattnayak Jui et al. Knowledge management in e-learning a critical analysis. (2017) INTERNATIONAL JOURNAL OF ENGINEERING AND COMPUTER SCIENCE 2319-7242 6 5 21528-21533
Carrillo Luis Montañez et al. A propósito de los modelos de madurez de gestión del conocimiento. (2017) INVESTIGACION Y REFLEXION: REVISTA DE LA FACULTAD DE CIENCIAS ECONOMICAS 0121-6805 25 2 63-81
Ana Muñoz-García et. Ontological Model of Knowledge Management for Research and Innovation. (2016) Megjelent: Technologies and Innovation: Second International Conference CITI p. 1
Alaofi Suad. How Do Teachers and Students Perceive The Utility of Blackboard as a Distance Learning Platform?: Case Study from Taibah University, Saudi Arabia. (2016)
Nem besorolt (Egyéb) | Tudományos[26442488] [Admin láttamozott]
Ana Muñoz et al. Knowledge Management for Virtual Education Through Ontologies. (2015) Megjelent: On the Move to Meaningful Internet Systems: OTM 2015 Workshops pp. 339-348
BALOGH ANIKÓ PETÁKNÉ. The Role of E-Learning in the Knowledge Management System of Higher Education Institutions. (2013) SEFBIS JOURNAL 1788-2265 2013 p. 87
Ruth Escobar et al. MODELOS DE GESTIÓN DEL CONOCIMIENTO QUE INTEGREN TECNOLOGÍAS E-LEARNING EN LA EDUCACIÓN SUPERIOR. (2013) Redes de Ingeniería 2248-762X 06/08/2013 1-1
Petákné Balogh Anikó. E-learning Skill and Use in EU Countries – A Statistical Analysis: A Statistical Analysis. (2013) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 44 2 50-61
Balogh Anikó. Tudásmenedzsment és a felsőoktatási intézmény, mint vállalat = Knowledge Management and the University as a Company. (2011) GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM 0865-7823 2011 1 113-127
Barnucz Nóra. A kiterjesztett valóság alkalmazása a nyelvoktatásban különös tekintettel a rendészeti szaknyelvre. (2020) EDUCATIO 1216-3384 1419-8827 29 4 644-652
Kőrösi Gábor et al. M-learning – a jelen vagy a jövő oktatási eszköze?: Nemzetközi helyzetkép – felmérés a vajdasági magyar diákok okostelefonhasználati szokásairól. (2015) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 1 2 103-109
Szász Antónia et al. ILIAS e-learning mint versenyképességet előmozdító tényező – magyar nyelven. (2015) Megjelent: Tanulmánykötet a 6. Báthory-Brassai nemzetközi konferencia előadásaiból. 1-2. kötet pp. 137-147
Muhi B. Béla et al. Az m-learning alkalmazásának pedagógiai lehetőségei, in Információs Társadalom folyóirat. (2015) INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 1587-8694 15 1 95-103
Kőrösi Gábor et al. M-learning – a jelen vagy a jövő oktatási eszköze?: Nemzetközi helyzetkép – felmérés a vajdasági magyar diákok okostelefonhasználati szokásairól. (2015) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 1 2 103-109