Réti János. A KV (központi volumen modell). (1981) SZIGMA 0039-8128 14 4 239-268, 1423762
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1423762]
  1. Augusztinovics M et al. PRACTICAL LINEAR-PROGRAMMING IN MACROECONOMIC PLANNING - THE CASE OF HUNGARY. (1985) EUROPEAN JOURNAL OF OPERATIONAL RESEARCH 0377-2217 1872-6860 22 204-215
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1042130] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 1042130, Kapcsolat: 21503793
Bauer András et al. Marketing az átmenet időszakában. (1993) MARKETING 0237-1995 27 5-6 277-278, 2407713
Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2407713]
  1. Máté Zoltán. A környezeti változások hatása a marketingorientációra, a marketingszervezet kialakulására, működésére a hazai kis és középvállalkozások esetében. (2011)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2245525] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 2245525, Kapcsolat: 23327433
Helmut Schmalen. Hybrid Buying Behavior and Its Impacts. (1993) Megjelent: Marketing az átmenet időszakában pp. 55-68, 1423833
Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[1423833]
  1. Major Anita. Az egyetemi és főiskolai hallgatók sörfogyasztási szokásainak vizsgálata internet alapú megkérdezéssel. (2008)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[21696272] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21696272, Kapcsolat: 21501427
Simon Judit. Piacanalízis II.: Többváltozós modellek felhasználása a piackutatásban. (1993), 2409766
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2409766]
  1. Pénzes Györgyné. Jász-Nagykun-Szolnok megyében működő élelmiszer kiskereskedelmi vállalkozások beszerzési és értékesítési magatartása. (2004)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[23331744] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23331744, Kapcsolat: 23331744
Helmut Schmalen et al. Hybrid Behavior and the Polarization in Retailing as the Result of Consumer's Rationality. (1994) SOCIETY AND ECONOMY 1588-9726 1588-970X 16 3 171-176, 1423333
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1423333]
  1. Major Anita. Az egyetemi és főiskolai hallgatók sörfogyasztói szokásainak vizsgálata internet alapú megkérdezéssel. (2008)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[22942619] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22942619, Kapcsolat: 24727319
  2. Kanther Verena. Facetten hybriden Kaufverhaltens: Ein kausalanalytischer Erklarungsansatz auf Basis des Involvement-Konstrukts. (2001) ISBN:9783824473700; 9783322905369
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[21503886] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 21503886, Kapcsolat: 29779983
Simon Judit. A marketing és a műszaki fejlesztés szerepe az innovációs és diffúziós folyamatban. (1995) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 26 6 20-31, 1423332
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1423332]
  1. Vágási Mária. Innovációmarketing. (2006) ISBN:9630583968; 9789630583961
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1296198] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1296198, Kapcsolat: 21501443
  2. Petruska I. R&D-Marketing Integration in the New Product Development Process. (2004) PERIODICA POLYTECHNICA-SOCIAL AND MANAGEMENT SCIENCES 1416-3837 1587-3803 12 2 159-176
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2638306] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2638306, Kapcsolat: 23328420
  3. Iványi Attila et al. Innovációs folyamatok menedzsmentje. (2004) ISBN:9789639585461
    Könyv[21501447] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21501447, Kapcsolat: 21501447
  4. Keszey Tamara. A piackutatásból származó információk vezetői felhasználása, és az arra ható tényezők vizsgálata [Managerial use of market research information and its influencing factors]. (2003)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[27449312] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27449312, Kapcsolat: 27449312
  5. Iványi Attila et al. The Role of Creativity in Innovation. (1999) TÁRSADALOM ÉS GAZDASÁG KÖZÉP ÉS KELET EURÓPÁBAN - SOCIETY AND ECONOMY IN CENTRAL AND EASTERN EUROPE 1218-9383 1999 4 77-101
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23328419] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23328419, Kapcsolat: 23328419
  6. Iványi Attila Szilárd et al. Innováció a gazdálkodásban. (1999) ISBN:9639215309
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2295868] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2295868, Kapcsolat: 21501435
Simon Judit. Marketingkutatás- többdimenziós módszerek felhasználása a piackutatásban. (1995), 1662467
Egyéb/Segédlet (Egyéb)/Tudományos[1662467]
  1. Veres Zoltán et al. Bevezetés a piackutatásba. (2008) ISBN:9789630582926
    Könyv[21504034] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21504034, Kapcsolat: 21504034
Bauer András. Marketing for an Expanding Europe: Proceedings of the 25th Annual Conference of the European Marketing Academy, Budapest - Hungary, May 14-17, 1996. (1996), 1776066
Könyv/Konferenciakötet (Könyv)/Tudományos[1776066]
  1. Lara P. Exploring the market orientation concept in the spanish pharmaceutical industry. (2006)
    Egyéb[21752676] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21752676, Kapcsolat: 21752676
  2. Nagy E. The role of multimedia and simulation in training of food science students. (2003)
    Egyéb[21752675] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21752675, Kapcsolat: 21752675
  3. Nagyova Jana. Marketing in Nonprofit Organizations. (2003) Megjelent: Future of Civil Society in Central Europe: making Central European nonprofit-organizations work pp. 425-456
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[22436007] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22436007, Kapcsolat: 22436007
  4. Lings Y. Internal Market Orientation and Financial Performance: Some Empirical Evidence. (2002) Megjelent: ANZMAC 2002 pp. 461-470
    Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[22436009] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22436009, Kapcsolat: 22436009
  5. Delgado-Ballester Elena. Development and Validation of a Brand Trust Scale. (2001) EUROPEAN JOURNAL OF MARKETING 0309-0566 1758-7123 35 11/12 1238-1258
    Folyóiratcikk[22436002] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22436002, Kapcsolat: 22436002
  6. Alajoutsijarvi Kimmo. Beautiful exit: How to leave your business partner. (2000) EUROPEAN JOURNAL OF MARKETING 0309-0566 1758-7123 34 11-12
    Folyóiratcikk[21752661] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21752661, Kapcsolat: 21752661
  7. Salzberger Th. An Alternative Way of Establishing Measurement in Marketing Research: Its Implications for Scale Development and Validity. (2000)
    Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[23330961] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23330961, Kapcsolat: 23330961
  8. Cadogan W John. A measure of export market orientation: Scale development and cross-cultural validation. (1999) JOURNAL OF INTERNATIONAL BUSINESS STUDIES 0047-2506 1478-6990 30 4 689-707
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[21752662] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21752662, Kapcsolat: 21752662
  9. Pelsmacker Patrick. Reactions to different types of ad sin Belgium and Poland. (1998) INTERNATIONAL MARKETING REVIEW 0265-1335 L5 4 p. 277
    Folyóiratcikk[21752663] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21752663, Kapcsolat: 21752663
  10. Kilbourne William. Sustainable consumption and the quality of life: A macromarketing challenge to the dominant social paradigm. (1997) JOURNAL OF MACROMARKETING 0276-1467 1552-6534 17 1 p. 4
    Folyóiratcikk[21752668] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21752668, Kapcsolat: 21752668
  11. Andersen Otto. Internationalization and market entry mode: A review of theories and conceptual frameworks. (1997) MANAGEMENT INTERNATIONAL REVIEW 0938-8249 1861-8901 37 2 p. 27
    Folyóiratcikk[21752671] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21752671, Kapcsolat: 21752671
  12. Woodruffe Helen R. Compensatory consumption: why women go shopping when They're fed up and other stories. (1997) MARKETING INTELLIGENCE AND PLANNING 0263-4503 1758-8049 15 7 p. 325
    Folyóiratcikk[21752674] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21752674, Kapcsolat: 21752674
Bauer András. Marketing for an Expanding Europe: Proceedings of the 25th Annual Conference of the European Marketing Academy, Budapest - Hungary, May 14-17, 1996. (1996) ISBN:9635031025, 1423566
Könyv/Konferenciakötet (Könyv)/Tudományos[1423566]
  1. John Dawson. Changes in the Structure of Grocery Retailing in Poland after 1989: Proceedings of the 1999 World Marketing Congress. (2015) Megjelent: Global Perspectives in Marketing for the 21st Century pp. 279-282
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[24908966] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24908966, Kapcsolat: 24908966
Simon Judit. Hybrid Buying Behaviour and the Polarization in Retailing. (1996) Megjelent: Marketing for an Expanding Europe pp. 1001-1011, 1423567
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[1423567]
  1. Ec Buliga Zaharie et al. Initiative de marketing pentru produsele agricole ecologice. (2009)
    Egyéb[22435994] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22435994, Kapcsolat: 22435994
  2. Jörg Tauberger. Konsumentengerichtete Verkaufsförderung. (2008) ISBN:9783899366624
    Könyv[21503900] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21503900, Kapcsolat: 21503900
  3. Hendrik Schröder. Multichannel-Retailing: Marketing in Mehrkanalsystemen des Einzelhandels. (2005) ISBN:9783540218692
    Könyv[21503896] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21503896, Kapcsolat: 21503896
  4. Schmitt Sonja. Die Existenz des hybriden Kaufers, Verhaltenstheoretische Analyse und empirische Untersuchung der Preisbereitschaft von Konsumenten. (2005) ISBN:9783835001053
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[21503844] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 21503844, Kapcsolat: 21503844
  5. Wolfgang Meyer. Erfolgsfaktoren der Hersteller-Händler Beziehung. (2004) ISBN:382440852X
    Könyv[21503893] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21503893, Kapcsolat: 21503893
  6. Stefan A. Strategy and Organization in Supply Chains. (2003) ISBN:9783790800241
    Könyv[21503892] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21503892, Kapcsolat: 21503892
  7. Kanther Verena. Facetten hybriden Kaufverhaltens: Ein kausalanalytischer Erklarungsansatz auf Basis des Involvement-Konstrukts. (2001) ISBN:9783824473700; 9783322905369
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[21503886] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 21503886, Kapcsolat: 21503886
  8. Alexandra Beck. Die Einkaufsstättenwahl von Konsumenten unter transaktionskostentheoretischen Gesichtspunkten. (2001)
    Könyv[22435989] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22435989, Kapcsolat: 22435989
Mandják Tibor. Some aspects of Hungarian bidding: First results of an empirical research. (1997) Megjelent: Marketing: progress, prospects, perspectives pp. 1844-1854, 1380462
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[1380462]
  1. Bauer András et al. Marketing. (2006) ISBN:9789639585041
    Könyv[21501483] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21501483, Kapcsolat: 21793652
Simon Judit et al. A gyógyszermarketing alapjai. (1997), 1662470
Egyéb/Segédlet (Egyéb)/Tudományos[1662470]
  1. Bauer András et al. Marketing a gyógyszertárban. (2001) ISBN:9630058952
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1778006] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1778006, Kapcsolat: 21504036
Simon Judit et al. A hibrid vásárlói magatartás és a kereskedelemre levonható következtetések. (1998) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 32 6 67-71, 1423351
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1423351]
  1. Németh Péter. Férfi vásárlói generációk élelmiszervásárlási helyszínekről hozott döntései. (2019)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[30932606] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30932606, Kapcsolat: 28926417
  2. Balló Zsófia. A hazai kiskereskedelmi márkák vásárlói magatartását befolyásoló tényezőinek vizsgálata a napi fogyasztási cikkek piacán. (2013)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[23328443] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23328443, Kapcsolat: 23328443
  3. Patrick Bohl. The effects of store atmosphere on shopping behavior. (2012)
    Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[23328442] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23328442, Kapcsolat: 23328442
  4. Molnár Csilla. Marketing az egészségturizmusban. Tendenciák, kihívások, lehetőségek. (2012) Megjelent: A marketing új tendenciái pp. 281-291
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2199514] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2199514, Kapcsolat: 23328428
  5. Agárdi Irma. Kereskedelmi marketing és menedzsment. (2010) ISBN:9789630589406
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2333044] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2333044, Kapcsolat: 21501459
  6. Tárkányi Eszter. A referenciacsoportok szerepe a fogyasztói magatartásban. (2008)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[21302029] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21302029, Kapcsolat: 23328426
  7. Szabó Zoltán. A BOR DISZTRIBÚCIÓS CSATORNÁINAK MARKETING SZEMPONTÚ ÉRTÉKELÉSE A BORVÁSÁRLÁSI SZOKÁSOK ÉS A TERMELŐI MAGATARTÁS VIZSGÁLATÁN KERESZTÜL. (2006)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[1676701] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1676701, Kapcsolat: 23328434
  8. Lajos Attila. Az egészségtudatosság sajátos vonásai a 14-18 éves korosztályban, különös tekintettel az élelmiszerfogyasztásra. (2005)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2399605] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2399605, Kapcsolat: 23328438
Hofmeister Tóth et al. Food Shopping Styles in Hungary. (1999) Megjelent: Cases in Consumer Behavior pp. 81-92, 1422883
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1422883]
  1. Prescilla V. A multidisciplinary study of allergy. (2008)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[21503800] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21503800, Kapcsolat: 21503800
Simon Judit et al. A betegek együttműködési készségének szerepe az egészségügyi marketingben. (2000) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 34 2 26-32, 1423343
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1423343]
  1. Endrédi Balázs et al. Magyarország és Írország egészségügyi rendszerének összehasonlítása, avagy a fogyasztói paradoxon az egészségügy területén. (2016) KÜLÜGYI SZEMLE 1587-9089 15 2 71-92
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3097663] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3097663, Kapcsolat: 27444122
  2. Gál-Knippel Barbara. A magyarországi gyógyszerpiac átalakulása 2007 és 2010 között a nőgyógyászati készítmények tükrében. (2012)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2910505] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 2910505, Kapcsolat: 23330093
Simon Judit et al. Az orvosok vásárlási magatartásának szerepe a gyógyszermarketingben. (2000) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 34 1 51-58, 1423350
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1423350]
  1. Gál-Knippel Barbara. A magyarországi gyógyszerpiac átalakulása 2007 és 2010 között a nőgyógyászati készítmények tükrében. (2012)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2910505] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 2910505, Kapcsolat: 23330074
  2. Szalkai Zsuzsanna. A gyógyszeripari versenyképesség vizsgálata, különös tekintettel a kórházi piac szerepére. (2004)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[21500716] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21500716, Kapcsolat: 21501464
  3. Varga Zoltán. Vállalati márkák a vény nélküli gyógyszerek (OTC) piacán. (2001) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 35 4 58-63
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[21355699] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21355699, Kapcsolat: 21501463
Mandják Tibor. Do you know me? (Do you love me…?): Some empirical findings of the Hungarian chemical buyers behaviour. (2001) Megjelent: The 17th IMP Conference pp. 1-10, 1380452
Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[1380452]
  1. Elsebeth Holmen. What is resource heterogeneity, and how can a firm handle the resource eterogeneity encountered in its business relationships?: A case of handling heterogeneity of fish farms in outbound logistics of fish feed. (2012) THE IMP JOURNAL 0809-7259 0809-7259 6 3 210-239
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23337881] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23337881, Kapcsolat: 23337881
  2. Zsuzsanna Szalkai et al. Contribution of Hungarian Researchers to the IMP Philosophy: Summary of the Papers Written by Hungarian Authors or Co-authors for the Annual IMP Conferences between 1996-2009. (2012) THE IMP JOURNAL 0809-7259 0809-7259 6 2 167-186
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2251769] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2251769, Kapcsolat: 24419039
Mandják Tibor et al. Hungarian tender buyers: Some results of an empirical research study. (2001) Megjelent: Getting Better at Sensemaking pp. 385-398, 2796662
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2796662]
  1. Zsuzsanna Szalkai et al. Contribution of Hungarian Researchers to the IMP Philosophy: Summary of the Papers Written by Hungarian Authors or Co-authors for the Annual IMP Conferences between 1996-2009. (2012) THE IMP JOURNAL 0809-7259 0809-7259 6 2 167-186
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2251769] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2251769, Kapcsolat: 25404012
  2. Woodside AG. Commentary on "The Essence of Business Marketing Theory, Research and Tactics": Contributions by the Journal of Business-to-Business Marketing. (2008)
    Könyv[25404010] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25404010, Kapcsolat: 25404010
  3. Owusu Richard A et al. The buying network in international project business: A comparative case study of development projects. (2007) INDUSTRIAL MARKETING MANAGEMENT 0019-8501 36 2 147-157
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24352403] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24352403, Kapcsolat: 24352403
  4. Erika Hasszán. Comparison of Public Procurement and Tender in Theory and in Practice. (2006)
    Egyéb[25404011] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25404011, Kapcsolat: 25404011
  5. Welch Catherine. Multilateral organisations and international project marketing. (2005) INTERNATIONAL BUSINESS REVIEW 0969-5931 14 3 289-305
    Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24352480] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24352480, Kapcsolat: 24352480
Hofmeister Tóth et al. Theoretical background and methodology of customer satisfaction research. (2002), 1765647
Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[1765647]
  1. Dernóczy Adrienn et al. Szín és marketing: csoportképzés a színmarketing világában-I.. (2005) Megjelent: Marketingoktatás és kutatás a változó Európai Unióban pp. 417-427
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[27453741] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27453741, Kapcsolat: 27453741
Mandják Tibor et al. Why chemical buyers are different?. (2002) Megjelent: The 18th IMP Conference pp. 1-13, 1380444
Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[1380444]
  1. Zsuzsanna Szalkai et al. Contribution of Hungarian Researchers to the IMP Philosophy: Summary of the Papers Written by Hungarian Authors or Co-authors for the Annual IMP Conferences between 1996-2009. (2012) THE IMP JOURNAL 0809-7259 0809-7259 6 2 167-186
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2251769] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2251769, Kapcsolat: 24419042
  2. Britta Lietke. Exploring the Transaction Simensions of Supply Chain Management. (2007) INTERNATIONAL JOURNAL OF NETWORKING AND VIRTUAL ORGANISATIONS 1470-9503 1741-5225 4 2 163-179
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[21793784] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21793784, Kapcsolat: 21793784
  3. Gounaris S. Trust and commitment influences on customer retention: insights from business-to-business services. (2005) JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH 0148-2963 1873-7978 58 2 126-140
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[21793780] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21793780, Kapcsolat: 21793780
Hofmeister Tóth Ágnes et al. A fogyasztói elégedettség. (2003) ISBN:9638630639, 1422822
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1422822]
  1. Darida Zsuzsa et al. Mitől elégedettek a vezetők?. (2019) Megjelent: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája pp. 141-151
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[30778254] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 30778254, Kapcsolat: 28280616
  2. Horváth Gergely. Az elégedettség szerepe, jelentősége a szálloda szektorban. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk pp. 187-198
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[30672694] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30672694, Kapcsolat: 28182993
  3. Lőke Zsuzsanna. A minőség-elégedettség-lojalitás mérésének módszerei és tapasztalatai egy hazai gyógyfürdőben. (2019) TURIZMUS BULLETIN 1416-9967 19 2 15-23
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30827677] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30827677, Kapcsolat: 28238921
  4. Hinek Mátyás et al. A fesztiválélmény megjelenése a közösségi médiában: a Sziget Fesztivál példája. (2019) TURIZMUS BULLETIN 1416-9967 19 3 4-12
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30777668] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30777668, Kapcsolat: 28292495
  5. Juhász Zoltán et al. A betegelégedettséget befolyásoló tényezők és a lojalitás vizsgálata a háziorvosi ellátásban. (2019) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 53 3 17-31
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31167459] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31167459, Kapcsolat: 28930241
  6. Kulcsár Noémi et al. Szállodai élmény elvárások az Y és Z generáció esetében [Defining hotel experience in case of the Y and Z generation]. (2018) Megjelent: Generációk a turizmusban. I. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet pp. 248-259
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[30777669] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30777669, Kapcsolat: 27459950
  7. Kulcsár Noémi et al. Mit várunk a szállodáktól? – avagy a legmeghatározóbb fogyasztói szegmens számára értéket jelentő tényezők a szállodában. (2018) TURIZMUS BULLETIN 1416-9967 18 3 4-14
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30308678] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30308678, Kapcsolat: 27734656
  8. Kéri Anita et al. Külföldi hallgatói elégedettségmérés a Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Karán. (2018) Megjelent: A hatékony marketing pp. 385-395
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[3407544] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 3407544, Kapcsolat: 27723077
  9. Hinek Mátyás et al. Fesztiválélmény a közösségi médiában: a Sziget Fesztivál példája. (2018) Megjelent: Generációk a turizmusban. I. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet pp. 171-182
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[30777671] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30777671, Kapcsolat: 27459942
  10. András Durugy et al. Use of Mystery Shopping in Competence Measurement and Human Development: Results of an Empirical Research in Hungary. (2017) Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu 1426-9724 74 3 179-191
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3281764] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3281764, Kapcsolat: 27460755
  11. Kenesei Zsófia. A vevői elégedettség mérésének lehetőségei többdimenziós szemléletben. (2017) STATISZTIKAI SZEMLE 0039-0690 95 1 29-50
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3133127] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3133127, Kapcsolat: 27444816
  12. Bareith-Kiss Marianna et al. A fogyasztók, mint kooperatív partnerek a vállalati értékteremtésben. (2017) KÖZTES EURÓPA: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT: A VIKEK KÖZLEMÉNYEI 2064-437X 2676-8909 9 1–2/No. 21–22 251-260
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3352246] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3352246, Kapcsolat: 28946751
  13. Durugy András et al. Eladói kompetenciák mérése próbavásárlással. (2016) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 47 2 12-18
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3021079] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3021079, Kapcsolat: 27445441
  14. Kazár Klára. A márkaközösségek pszichológiai érzetének vizsgálata zenei fesztiválok esetén PLS útelemzés segítségével. (2016)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[3071271] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 3071271, Kapcsolat: 27453630
  15. Kemény Ildikó. A versenytársak csak egy kattintásra vannak. Az újravásárlási és továbbajánlási szándék alakulása különböző e-kereskedelmi kategóriákban [Competition is just a click away. Repurchasing and Word of Mouth Intention in the Different E-Commerce Categories]. (2015)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[25083531] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25083531, Kapcsolat: 25083531
  16. Piskóti István. Business marketingmenedzsment: Üzleti döntések, kapcsolatok marketingtámogatása. (2014) ISBN:9789630595346
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2773266] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2773266, Kapcsolat: 25370307
  17. Kulcsár Noémi. Az értékteremtés szerepe a szolgáltató vállalkozások versenyképességében. (2014) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 45 12 28-37
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2805186] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2805186, Kapcsolat: 27445582
  18. Simay Attila Endre. A fogyasztói elégedettség, a fogyasztói bizalom és a fogyasztói lojalitás összefüggéseinek vizsgálata a magyar mobil telekommunikációs szolgáltatások piacán. (2014)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2761290] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 2761290, Kapcsolat: 24767034
  19. Neumann-Bodi Edit. Az ügyfélszerzési mód hatásának vizsgálata a vevőelégedettségre és a lojalitásra a szervezeti piacon. (2013) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 44 4 29-44
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24729516] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24729516, Kapcsolat: 24729516
  20. Somogyi Ildikó. Az online-fogyasztói elégedettségmérés hatása a vállalatok versenyképességére. (2013) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 44 3 49-60
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2844421] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2844421, Kapcsolat: 24729448
  21. Bernát László. A középiskolások hozott számítástechnikai tudása: egy mérés tapasztalatai és eredményei. (2013) Megjelent: Budapesti Gazdasági Főiskola, Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar, Közgazdasági és Társadalomtudományi Intézeti... pp. 15-34
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[24729543] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24729543, Kapcsolat: 24729543
  22. Balló Zsófia. A hazai kiskereskedelmi márkák vásárlói magatartását befolyásoló tényezőinek vizsgálata a napi fogyasztási cikkek piacán. (2013)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[23330579] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23330579, Kapcsolat: 23330579
  23. Földi Katalin. A fogyasztói üzletválasztási döntések az élelmiszerorientált kiskereskedelemben. (2013)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2493101] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2493101, Kapcsolat: 27460920
  24. Balázsné Lendvai. A bankmarketing szerepe a pénzügyi kultúra fejlesztésében. (2013)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[27691369] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27691369, Kapcsolat: 23330572
  25. Neumann-Bódi Edit. Vevőértékelés egyéni és szervezeti vásárlók esetében Az ajánlással szerzett ügyfelek jellemzői és hatásuk a vevőértékre szervezetközi viszonylatban [Customer evaluation of individual and organisational buyers. Characteristics of customers acquired through recommendation and their impact on customer value in a business-to-business context]. (2012)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[25083601] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25083601, Kapcsolat: 25083601
  26. Kulcsár Noémi. Fogyasztói értékdimenziók vizsgálata a falusi turizmusban [Analyzing the consumer value dimensions of rural tourism]. (2012)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[27447314] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27447314, Kapcsolat: 27447314
  27. Kuti Éva. Előzetes információk és várakozások, erőfszítések és elégedettség: Hallgatói vélemények az ÁVF tehetséggondozó programjáról. (2012) TUDOMÁNYOS KÖZLEMÉNYEK (ÁLTALÁNOS VÁLLALKOZÁSI FŐISKOLA) 1585-8960 27 139-156
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24729421] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24729421, Kapcsolat: 24729421
  28. Somogyi Ildikó. Az online-fogyasztói elégedettség mérésére alkalmas skála tesztelése és véglegesítése a vállalati döntéshozók támogatása céljából [Testing and finalizing a scale for measuring online consumer satisfaction to support the companies decision making process]. (2012)
    Könyv/Műhelytanulmány (Könyv)/Tudományos[24931263] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24931263, Kapcsolat: 24931263
  29. Brávácz Ibolya. A tudatosság szerepe vásárlási döntéseinkben: Élelmiszerfogyasztói klaszterek hazánkban. (2012) Megjelent: A gazdasági szereplők viselkedésének sajátosságai a döntésekben és folyamatokban pp. 4-17
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[23330562] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23330562, Kapcsolat: 23330562
  30. Simay Attila Endre. A fogyasztói lojalitás előzményei a magyar mobiltelefonos szolgáltatási piacon ? A bizalom szerepe. (2012) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 43 4 48-61
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2760528] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2760528, Kapcsolat: 24930201
  31. Hetesi Erzsébet. Értelmezhető-e a lojalitás a B2B piacokon?. (2011) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 42 1 31-40
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[21501420] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21501420, Kapcsolat: 21501420
  32. Földi Katalin. Élelmiszerkiskereskedelmi üzletek vevőköre a szolnoki kistérségben. (2011)
    Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[23330421] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23330421, Kapcsolat: 23330421
  33. Rétallérné Görbe. Elégedett hallgató = eredményes oktatás?: Eredmények, oktatási tapasztalatok a vezetési és szervezési ismeretek tantárgyban a hallgatói véleményezések tükrében. (2011) TUDOMÁNYOS KÖZLEMÉNYEK (ÁLTALÁNOS VÁLLALKOZÁSI FŐISKOLA) 1585-8960 25 275-296
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27452116] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27452116, Kapcsolat: 27452116
  34. Boncz Imre. Egészségügyi finanszírozási, menedzsment és minőségbiztosítási alapismeretek. (2011)
    Könyv/Felsőoktatási tankönyv (Könyv)/Oktatási[2177923] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2177923, Kapcsolat: 23330552
  35. Somogyi Ildikó. Az online fogyasztói elégedettségmérés lehetőségei – szakirodalmi áttekintés. (2011) Megjelent: MOK 2011 Felelős marketing: Tanulmánykötet pp. 417-428
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[27455720] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27455720, Kapcsolat: 27455720
  36. Sasné Grósz Annamária. Az etnikai marketing lehetőségei a magyarországi német nemzeti kisebbség körében. (2011)
    Disszertáció/DLA (Disszertáció)/Tudományos[25358711] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25358711, Kapcsolat: 21501419
  37. Földi Katalin. Üzletválasztási szempontok differenciája napi és heti/havi bevásárlásoknál az élelmiszerkereskedelemben. (2010)
    Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[23330366] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23330366, Kapcsolat: 23330366
  38. Brávácz Ibolya. „Újuló” vásárlási szokások, azaz mennyire vagyunk tudatos étkezők?. (2010) Megjelent: Új marketing világrend MOK 2010 pp. 282-294
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[27455419] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27455419, Kapcsolat: 27455419
  39. Simay Attila Endre. Nemzetközi szakirodalmi áttekintés a fogyasztói elégedettségről és lojalitásról a mobilkommunikációban. (2010) Megjelent: Új marketing világrend MOK 2010 pp. 630-638
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[27455489] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27455489, Kapcsolat: 27455489
2021-04-19 11:13