Koren Cs. Nachhaltiger Verkehr im Raum Neusiedler See Österreich - Ungarn: Zusammenfassung. (2003), 2961978
Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[2961978]
  1. Reinhold Deussner. Gemeinsame Regionalentwicklungsstrategie für die Region Wien - Bratislava - Györ. (2004)
    Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[25118214] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25118214, Kapcsolat: 25118214
Horvát F. Közúti villamosvasúti közlekedés Győrött?. (2006) VÁROSI KÖZLEKEDÉS 0133-0314 46 1 28-33, 2087106
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2087106]
  1. Winkler Á. Kísérleti belvárosi autóbusz-körjárat Győrött. (2008) VÁROSI KÖZLEKEDÉS 0133-0314 58 3 120-123
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[22634068] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22634068, Kapcsolat: 22634068
  2. Berczik A. A győri közúti villamosvasút létesítéséről. (2006) VÁROSI KÖZLEKEDÉS 0133-0314 46 2 p. 86
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[22634069] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22634069, Kapcsolat: 22634069
Fischer Szabolcs et al. Magistrale Európának. (2009) KÖZLEKEDÉSÉPITÉSI SZEMLE: A KÖZLEKEDÉSÉPÍTÉSI SZAKTERŰLET MÉRNÖKI ÉS TUDOMÁNYOS HAVI LAPJA 2060-6222 59 5 33-37, 1734387
Folyóiratcikk/Recenzió/kritika (Folyóiratcikk)/Tudományos[1734387]
  1. Kurhan Mykola et al. Use of Container and Piggyback Services in International Railway Traffic. (2020) Megjelent: TRANSBALTICA XI: Transportation Science and Technology pp. 521-530
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[31133248] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31133248, Kapcsolat: 28751232
  2. Kurhan M et al. The Advisability of Using Dual Gauge for Expansion of the International Traffic. (2020) Megjelent: PROCEEDINGS OF THE 24th INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE pp. 469-474
    Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[31883294] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31883294, Kapcsolat: 29863842
  3. Kurhan M. et al. ДОСЛІДЖЕННЯ ВІДМІННОСТЕЙ УКРАЇНСЬКОЇ ТА ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ЗАЛІЗНИЧНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ: DIFFERENCE RESEARCH OF UKRAINIAN AND EUROPEAN RAILWAY INFRASTRUCTURE. (2019) NAUKA TA PROGRES TRANSPORTU / SCIENCE AND TRANSPORT PROGRESS 2307-3489 2307-6666 83 5 57-70
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31031959] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31031959, Kapcsolat: 28593678
  4. M. Kurhan et al. Rationale of Priority Areas of Rail Operation in North-Eastern Europe. (2019) Megjelent: Transport means 2019: Sustainability: Research and Solutions pp. 1439-1444
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[30854723] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30854723, Kapcsolat: 28362647
  5. Kurhan Mykola et al. Providing the railway transit traffic Ukraine–European Union. (2019) POLLACK PERIODICA: AN INTERNATIONAL JOURNAL FOR ENGINEERING AND INFORMATION SCIENCES 1788-1994 1788-3911 14 2 27-38
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30760154] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30760154, Kapcsolat: 28252830
  6. M. B. Kurhan et al. Scientific-technical support of the railway Ukraine - European Union. (2018) ISBN:9786177382132
    Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[30420757] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30420757, Kapcsolat: 27842979
Fischer Szabolcs et al. Mérethatárok sebességfüggősége. (2009) Megjelent: XIII. Nemzetközi Építéstudományi Konferencia pp. 137-143, 1734471
Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[1734471]
  1. Csépke Róbert. ANALYSIS OF RAIL-WHEEL INTERACTION IN CURVES WITH SMALL RADII. (2020) NAUKA TA PROGRES TRANSPORTU / SCIENCE AND TRANSPORT PROGRESS 2307-3489 2307-6666 88 4 36-50
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31677421] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31677421, Kapcsolat: 29545318
  2. Ágh Csaba. Comparative Analysis of Axlebox Accelerations in Correlation with Track Geometry Irregularities. (2019) ACTA TECHNICA JAURINENSIS 1789-6932 2064-5228 12 2 161-177
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30711973] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30711973, Kapcsolat: 28183250
Fischer Szabolcs et al. A georács erősítésű vasúti zúzottkő ágyazat diszkrét elemes modellezési lehetőségei. (2010) KÖZLEKEDÉSÉPITÉSI SZEMLE: A KÖZLEKEDÉSÉPÍTÉSI SZAKTERŰLET MÉRNÖKI ÉS TUDOMÁNYOS HAVI LAPJA 2060-6222 60 8 20-29, 1889381
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1889381]
  1. Major Zoltán. A Method for the Numerical Modelling of Embedded Rails and Determining Parameters to be Optimized. (2016) ACTA TECHNICA JAURINENSIS 1789-6932 2064-5228 9 1 16-28
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3079721] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3079721, Kapcsolat: 25524308
  2. Primusz Péter. Szemcserendszerek diszkrételemes modellezése a PFC szoftverrel. (2014) ÚTÜGYI LAPOK: A KÖZLEKEDÉSÉPÍTÉSI SZAKTERŰLET MÉRNÖKI ÉS TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 2416-2175 2064-0919 4
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24445896] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24445896, Kapcsolat: 24445896
Fischer Szabolcs et al. Superstructure stabilization of ballast > bedded railway tracks with geogrids. (2011) HUNGARIAN JOURNAL OF INDUSTRY AND CHEMISTRY 0133-0276 2450-5102 39 1 101-106, 1935032
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1935032]
  1. Tawat Jiuboonchu et al. กรณีศึกษาปรับปรุงโครงสร้างทางรถไฟส่วนล่างด้วยวัสดุเสริมกำลังทางปฐพ: CASE STUDY OF RAILWAY SUBSTRUCTURE IMPROVEMENT BY GEO-REINFORCEMENT MATERIALS. (2021) Megjelent: The Abstract Book of The 26th National Convention on Civil Engineering pp. 1-8
    Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[32092070] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32092070, Kapcsolat: 30188115
  2. Giacomo D'ANGELO. Bitumen stabilised ballast: a novel track-bed solution towards a more sustainable railway. (2018)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[31263411] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31263411, Kapcsolat: 28932180
  3. M Sol-Sáncheza et al. Review of the design and maintenance technologies used to decelerate the deterioration of ballasted railway tracks. (2017) CONSTRUCTION AND BUILDING MATERIALS 0950-0618 157 402-415
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26953715] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26953715, Kapcsolat: 26953715
  4. Morteza Esmaeili et al. Laboratory and field investigation of the effect of geogrid-reinforced ballast on railway track lateral resistance. (2017) GEOTEXTILES AND GEOMEMBRANES 0266-1144 45 23-33
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26953699] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26953699, Kapcsolat: 26953699
  5. Nagy Richárd. Description of rail track geometry deterioration process in Hungarian rail lines No. 1 and No. 140. (2017) POLLACK PERIODICA: AN INTERNATIONAL JOURNAL FOR ENGINEERING AND INFORMATION SCIENCES 1788-1994 1788-3911 12 3 141-156
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3303455] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3303455, Kapcsolat: 26953706
  6. Nagy Richárd. Analytical differences between seven prediction models and the description of the rail track deterioration process through these methods. (2017) INTERSECTIONS / INTERSECTII 1582-3024 14 1 14-32
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3313192] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3313192, Kapcsolat: 26808591
  7. Курган М. Б. et al. Теоретичні основи впровадження високошвидкісного руху поїздів в Україні. (2016) ISBN:9789668471780
    Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[30433976] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30433976, Kapcsolat: 27861066
  8. Valentí Fontserè et al. NEOBALLAST: New High-performance and Long-lasting Ballast for Sustainable Railway Infrastructures. (2016) TRANSPORTATION RESEARCH PROCEDIA 2352-1465 14 1847-1854
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25915719] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25915719, Kapcsolat: 25915719
  9. Major Zoltán. A Method for the Numerical Modelling of Embedded Rails and Determining Parameters to be Optimized. (2016) ACTA TECHNICA JAURINENSIS 1789-6932 2064-5228 9 1 16-28
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3079721] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3079721, Kapcsolat: 25524317
  10. Major Zoltán. THEORETICAL EXAMINATION OF THE LONGITUDINAL BEHAVIOUR OF EMBEDDED RAILS. (2015) SLOVAK JOURNAL OF CIVIL ENGINEERING 1210-3896 1338-3973 23 3 16-20
    Folyóiratcikk[25075346] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25075346, Kapcsolat: 25075346
  11. N Manzo Costanzo et al. NEOBALLAST: seeking for the ballast of the future. (2015) Megjelent: ECCOMAS Thematic Conference on Multibody Dynamics pp. 1-2
    Egyéb konferenciaközlemény/Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[24862696] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24862696, Kapcsolat: 24862696
  12. Buddhima Indraratna et al. An Australian Perspective on Modernization of Rail Tracks Using Geosynthetics and Shockmats. (2015) Megjelent: Ground Improvement Case Histories pp. 583-608
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[24938262] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24938262, Kapcsolat: 24938262
  13. Kurhan D M. ACCUMULATED DEFORMATION MODELING OF PERMANENT WAY BASED ON ENTROPY SYSTEM. (2015) NAUKA TA PROGRES TRANSPORTU / SCIENCE AND TRANSPORT PROGRESS 2307-3489 2307-6666 58 4 99-109
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25070388] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25070388, Kapcsolat: 25070387
  14. Buddhima Indraratna et al. Enhancement of Rail Track Performance through Utilisation of Geosynthetic Inclusions. (2014) GEOTECHNICAL ENGINEERING 0046-5828 45 1 17-27
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24780122] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24780122, Kapcsolat: 24780122
  15. NAHUEL MANZO. CARACTERIZACION EXPERIMENTAL DE LA RESPUESTA AL CORTE DE ARIDOS PARA BALASTO. (2014)
    Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)/Tudományos[24569947] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24569947, Kapcsolat: 24569947
Gáspár L. Közlekedési létesítmények élettartama. (2011) ISBN:9789639819733, 1744202
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1744202]
  1. Tárczy László. Térkövek. (2017) ISBN:9789631276909
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[26674252] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26674252, Kapcsolat: 26674252
  2. Füleki P. A közúti szektor felkészítése (adaptálása) az éghajlatváltozás kihívásaira, költség-haszon elemzéssel: Széchenyi István Egyetem Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kar gazdálkodási szakmérnöki dolgozat. (2016)
    Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)/Tudományos[25603984] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25603984, Kapcsolat: 25603983
  3. Kovács D. Javaslat közúti kivitelezőibteljesítmények értékelési módszerére: Szent István Egyetem Ybl Miklós Építéstudományi Kar Építőmérnöki Intézet BSc szakdolgozata. (2014)
    Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)/Tudományos[23594192] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23594192, Kapcsolat: 23594189
  4. Juhász M. Biztonságosabb közúti infrastruktúra. (2014) ISBN:9786155298479
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[25207182] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25207182, Kapcsolat: 25207182
  5. Visy E. Vasbeton hidak fenntartása és felújítása: SZE Építőmérnöki szak BSc szakdolgozat. (2012)
    Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)/Tudományos[22416743] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22416743, Kapcsolat: 22416743
  6. Lőricz I. Az FGK szabályozás hatékonyságának elemzése: Széchenyi István Egyetem Építőmérnöki BSc szak, Közlekedésépítési Szakirány Szakdolgozat. (2012)
    Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)/Tudományos[23192346] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23192346, Kapcsolat: 23192346
Sz Fischer et al. Investigations of the reinforcement and stabilisation effect of geogrid layers under railway ballast. (2011) SLOVAK JOURNAL OF CIVIL ENGINEERING 1210-3896 1338-3973 19 3 22-30, 1935033
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1935033]
  1. Indraratna Buddhima et al. Laboratory examination of ballast deformation and degradation under impact loads with synthetic inclusions. (2020) Transportation Geotechnics 2214-3912 25 p. 100406
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31581167] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31581167, Kapcsolat: 29422180
  2. PRZYBYLOWICZ Michal et al. EXPERIMENTAL AND THEORETICAL EVALUATION OF SIDE TAMPING METHOD FOR BALLASTED RAILWAY TRACK MAINTENANCE. (2020) TRANSPORT PROBLEMS / PROBLEMY TRANSPORTU: INTERNATIONAL SCIENTIFIC JOURNAL 1896-0596 2300-861X 15 3 93-106
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31604337] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31604337, Kapcsolat: 29458140
  3. Kovalchuk Vitalii et al. Stability of the Railway Subgrade under Condition of Its Elements Damage and Severe Environment. (2019) MATEC WEB OF CONFERENCES 2261-236X 294 1-10
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30853617] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30853617, Kapcsolat: 28361257
  4. Giwangkara G. G. et al. Recycled concrete aggregate as a road base material. (2019) IOP CONFERENCE SERIES: MATERIALS SCIENCE AND ENGINEERING 1757-8981 1757-899X 527 1-11
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30701568] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30701568, Kapcsolat: 28188621
  5. Ali Abbas. EFFECT OF USING MULTI LAYERS WELDED STEEL MESH AT ACTIVE SHEET PILE ON EMBEDDED DEPTH. (2018)
    Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)/Tudományos[30925943] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30925943, Kapcsolat: 28445631
  6. D'ANGELO G et al. Optimisation of bitumen emulsion properties for ballast stabilisation. (2017) MATERIALES DE CONSTRUCCION 0465-2746 1988-3226 67 327 1-10
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26808553] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26808553, Kapcsolat: 26808553
  7. Morteza Esmaeili et al. Laboratory and field investigation of the effect of geogrid-reinforced ballast on railway track lateral resistance. (2017) GEOTEXTILES AND GEOMEMBRANES 0266-1144 45 23-33
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26953699] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26953699, Kapcsolat: 26323826
  8. Major Zoltán. A Method for the Numerical Modelling of Embedded Rails and Determining Parameters to be Optimized. (2016) ACTA TECHNICA JAURINENSIS 1789-6932 2064-5228 9 1 16-28
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3079721] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3079721, Kapcsolat: 25524316
  9. Major Zoltán. THEORETICAL EXAMINATION OF THE LONGITUDINAL BEHAVIOUR OF EMBEDDED RAILS. (2015) SLOVAK JOURNAL OF CIVIL ENGINEERING 1210-3896 1338-3973 23 3 16-20
    Folyóiratcikk[25075346] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25075346, Kapcsolat: 25075343
  10. Kurgan DN. Modelirovanie vzaimodejstvijа puti i podvizнnogo sostava s ucнetom vremeni progiba podrel'sovogo osnovanijа. (2015) Megjelent: Proektirovanie razvitija regional'noj seti zheleznyh dorog pp. 167-175
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[25221630] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25221630, Kapcsolat: 25221630
  11. M B KURHAN et al. INEQUALITIES RESEARCH OF THE TRACK AT THE RAILROAD CROSSINGS. (2015) NAUKA TA PROGRES TRANSPORTU / SCIENCE AND TRANSPORT PROGRESS 2307-3489 2307-6666 59 5 84-96
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25217811] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25217811, Kapcsolat: 25217809
  12. Ngoc Trung Ngo et al. DEM simulation of the behaviour of geogrid stabilised ballast fouled with coal. (2014) COMPUTERS AND GEOTECHNICS 0266-352X 55 224-231
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24197332] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24197332, Kapcsolat: 24197332
Fischer Szabolcs et al. A jó vasúti pályaállapot műszaki és gazdasági jelentősége. (2012), 1952593
Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[1952593]
  1. Nagy Richárd. A vasúti pályageometria romlási folyamatának leírása. (2016) SÍNEK VILÁGA 0139-3618 58 6 12-18
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26256264] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26256264, Kapcsolat: 26256264
Fischer Szabolcs. Villamos vontatással üzemeltetett vasúti pályákon a sebességkorlátozások okozta többletköltségek csökkentési lehetőségeinek komplex vizsgálata. (2012), 2203055
Egyéb/Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb)/Tudományos[2203055]
  1. Szemerey Ádám. Mozdonyfedélzeti berendezés adatainak felhasználhatósága a pályafenntartásban. (2014) SÍNEK VILÁGA 0139-3618 56 2 12-18
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25098555] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25098555, Kapcsolat: 25098555
Major Zoltán et al. Evaluation of railway track geometry stabilisation effect of geogrid layers under ballast on the basis of laboratory multi-level shear box tests. (2013) ACTA TECHNICA JAURINENSIS 1789-6932 2064-5228 6 2 21-44, 2401628
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2401628]
  1. Ahmad Majd. Review of materials used for ballast reinforcement. (2021) ACTA TECHNICA JAURINENSIS 1789-6932 2064-5228
    Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[32015003] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32015003, Kapcsolat: 30080865
  2. Zięba Magdalena et al. THE IMPACT OF MINING DEFORMATIONS ON ROAD PAVEMENTS REINFORCED WITH GEOSYNTHETICS. (2020) ARCHIVES OF MINING SCIENCES 0860-7001 65 4 751-767
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31883246] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31883246, Kapcsolat: 29863803
  3. Horton Mike et al. Incorporation of the Influence of Hexagonal Stabilisation Geogrids into Mechanistic-Empirical Pavement Design Method. (2019) Megjelent: Geotechnics for Transportation Infrastructure pp. 165-179
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[30712365] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30712365, Kapcsolat: 28200711
  4. Grygierek Marcin. Wpływ stabilizacji kruszywa podbudowy trójosiowym georusztem na nawierzchnię drogową w początkowym okresie jej użytkowania. (2018) ACTA SCIENTIARUM POLONORUM - Architectura Budownictwo 1644-0633 2544-1760 17 4 39-49
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30420799] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30420799, Kapcsolat: 27842997
  5. D'ANGELO G et al. Optimisation of bitumen emulsion properties for ballast stabilisation. (2017) MATERIALES DE CONSTRUCCION 0465-2746 1988-3226 67 327 1-10
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26808553] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26808553, Kapcsolat: 26808542
  6. Gołos M et al. Kilka komentarzy w sprawie stabilizacji warstw kruszywa niezwiązanego georusztami w warunkach słabego podłoza gruntowego. (2017) Magazyn Autostrady 1730-0703 2017 7 74-79
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26808587] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26808587, Kapcsolat: 26808587
  7. M Grygierek et al. EVALUATION OF PAVEMENT WITH GEOGRID STABILIZED UNBOUND AGGREGATE BASE WITHIN INITIAL PHASE OF TRAFFICKING. (2017) Megjelent: GeoAfrica 2017 Conference; 3rd AFRICAN REGIONAL CONFERENCE ON GEOSYNTHETICS pp. 864-871
    Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[27109062] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27109062, Kapcsolat: 27109062
  8. Fernando Martinez. CHARACTERIZATION OF RUBBERIZED ASPHALT FOR RAILWAY SUB-BALLASTS: CARATTERIZZAZIONE DELL’ASFALTO MODIFICATO CON GOMMA RICICLATA PER LO STRATO DI SOTTO-BALLASTO FERROVIARIO. (2017)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[31267762] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31267762, Kapcsolat: 28937627
  9. Курган М. Б. et al. Теоретичні основи впровадження високошвидкісного руху поїздів в Україні. (2016) ISBN:9789668471780
    Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[30433976] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30433976, Kapcsolat: 27861067
  10. Szatmári Tamás. SZEMCSÉS KIEGÉSZÍTŐ RÉTEGEK ERŐSÍTÉSE GEOMŰANYAGOKKAL. (2016) Megjelent: Geotechnika 2016 pp. 1-2
    Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[26121302] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26121302, Kapcsolat: 26121302
  11. Dmitriy KURHAN. MODELING OF DEVELOPMENT VERTICAL DEFORMATION OF RAILWAY TRACK. (2016) NAUKA TA PROGRES TRANSPORTU / SCIENCE AND TRANSPORT PROGRESS 2307-3489 2307-6666 61 1 100-108
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25540004] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25540004, Kapcsolat: 25540004
  12. T Oliver M. Mechanical Stabilization of Unbound Layers to Increase Pavement Performance and Incorporation of Benefits into ME analysis. (2016) PROCEDIA ENGINEERING 1877-7058 143 896-910
    Folyóiratcikk/Konferenciaközlemény (Folyóiratcikk)/Tudományos[25959301] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25959301, Kapcsolat: 25959301
  13. V D Petrenko O. ESTIMATION OF SUBGRADE STRENGTHENING INFLUENCE USING SOILCEMENT ELEMENTS. (2016) NAUKA TA PROGRES TRANSPORTU / SCIENCE AND TRANSPORT PROGRESS 2307-3489 2307-6666 64 4 162-169
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26120772] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26120772, Kapcsolat: 26120772
  14. Kurgan DN. Modelirovanie vzaimodejstvijа puti i podvizнnogo sostava s ucнetom vremeni progiba podrel'sovogo osnovanijа. (2015) Megjelent: Proektirovanie razvitija regional'noj seti zheleznyh dorog pp. 167-175
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[25221630] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25221630, Kapcsolat: 25218805
  15. Kurhan D M. ACCUMULATED DEFORMATION MODELING OF PERMANENT WAY BASED ON ENTROPY SYSTEM. (2015) NAUKA TA PROGRES TRANSPORTU / SCIENCE AND TRANSPORT PROGRESS 2307-3489 2307-6666 58 4 99-109
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25070388] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25070388, Kapcsolat: 25070388
2021-07-28 11:35