Kozma Gábor. A debreceni belváros területhasznosításának alakulása 1940 és 1980 között. (1989) TELEPÜLÉSFEJLESZTÉS 0230-4805 9 4 79-96,
2284556
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2284556]
Gyenizs Péter et al. Egy lakóterület-minősítő, többtényezős geoinformatikai modell korlátai és fejlesztési lehetőségei Debrecen példáján. (2015) MODERN GEOGRÁFIA 2062-1655 2015 4 15-38
Lengyel I M et al. The role of path-dependence in the local economic transformation. (2015) ZBORNIK RADOVA GEOGRAFSKI INSTITUT JOVAN CVIJIC 0350-7599 1821-2808 65 3 373-390
Süli-Zakar I. Debrecen gazdaságának és településszerkezetének történeti földrajza. (1996) Megjelent: Tanulmányok Debrecen városföldrajzából II pp. 149-266
Kozma Gábor. Az image-építés helyzete Debrecenben és Groningenben. (1993) ACTA GEOGRAPHICA AC GEOLOGICA ET METEOROLOGICA DEBRECINA 0209-9004 30-31 209-235,
2276854
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2276854]
Kovács Brigitta. Virágzó Debrecen – Debrecen imázsa és turisztikai vonzereje a Virágkarnevál tükrében. (2013) Megjelent: Közgáz diáktudós - Hatékonyság és imázs pp. 153-173
Kovács Z et al. Változó városimázs: a városmarketing lehetőségei. (2007) Megjelent: Városfejlődés és városrehabilitáció : budapesti és lipcsei tapasztalatok pp. 51-58
Kovács Z et al. A poszt-szocialista városok változó imázsa és a városmarketing lehetőségei Budapest és Lipcse példáján. (2002) FÖLDRAJZI ÉRTESÍTŐ (1952-2008) 0015-5403 2064-5139 51 1-2 113-137
Kozma Gabor et al. Projected urban images : a comparison of Groningen (NL) and Debrecen (Hungary). (1993),
3129879
Műhelytanulmány (Könyv) | Tudományos[3129879]
Qian Lili et al. Exploring destination image of dark tourism via analyzing user generated photos: A deep learning approach. (2023) TOURISM MANAGEMENT PERSPECTIVES 2211-9736 2211-9744 48
Wang Dian et al. Generational homogeneity and heterogeneity in city image perception: an explorative study of Guangzhou. (2021) PLACE BRANDING AND PUBLIC DIPLOMACY 1751-8040 1751-8059 1 p. 1
Deng N et al. Feeling a destination through the “right” photos: A machine learning model for DMOs’ photo selection. (2018) TOURISM MANAGEMENT 0261-5177 1879-3193 65 267-278
Bujdosó Zoltán et al. Tourism competitiveness and tourism development in the border regions of Hungary. (2015) Megjelent: Sustainable Development of Tourism Market: International Practices and Russian Experience pp. 18-26
Michalkó G et al. A "balkánság" turisztikai értelmezése a TripAdvisor utazási portál tartalomelemzése alapján. (2015) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 2786-3395 49 2 61-72
Ji S et al. Understanding supply- and demand-side destination image relationships: the case of Qingdao, China. (2014) JOURNAL OF VACATION MARKETING: AN INTERNATIONAL JOURNAL FOR THE TOURISM AND HOSPITALITY INDUSTRIES 1356-7667 1479-1870 5
Bujdosó Zoltán et al. The Roman Danube Limes as a possible thematic route and cultural heritage attraction. (2014) Megjelent: Enhancing competitiveness of V4 historic cities to develop tourism : aspects of cultural heritage pp. 25-36
Liu Cixuan. ~A Study on Cognitive Symbol of Tourist Destination Text Image Based on Network Analysis - A Case: 基于网络分析的旅游目的地文字形象认知符号探讨——以北京市为例. (2014) SOUTHEAST COMMUNICATION / DONGNAN CHUANBO 1672-9579 2014 7 48-52
Hsu CHC et al. Projected Images of Major Chinese Outbound Destinations. (2012) ASIA PACIFIC JOURNAL OF TOURISM RESEARCH 1094-1665 1741-6507 17 5 577-593
M Boisen et al. The selectiv nature of place branding and the layering of spatial identities. (2011) JOURNAL OF PLACE MANAGEMENT AND DEVELOPMENT 1753-8335 1753-8343 4 2 135-147
Van Gorp B et al. Holland as other place and other time: Alterity in projected tourist images of the Netherlands. (2007) GEOJOURNAL 0343-2521 1572-9893 68 4 293-305
Kozma Gábor. A debreceni lakóterületek fejlődése az 1930-as évek vége és 1990 között. (1994) Megjelent: Az "alföldi út" kérdőjelei pp. 296-304,
2704379
Gyenizs Péter et al. Egy lakóterület-minősítő, többtényezős geoinformatikai modell korlátai és fejlesztési lehetőségei Debrecen példáján. (2015) MODERN GEOGRÁFIA 2062-1655 2015 4 15-38
Kozma Gábor. A terület marketingje. A városok, államok, nemzetek beruházási, ipari és idegenforgalmi vonzereje (Marketing Places. Amacting Investment, Industry, and Tourism to Cities, States, and Nations). (1994) TÉR ÉS TÁRSADALOM 0237-7683 2062-9923 8 3-4 131-134,
2702452
Kozma Gábor. Lakóterület- és népességszámváltozások Debrecenben az 1930-as évek vége és 1990 között. (1994) Megjelent: Tanulmányok Debrecen városföldrajzából I. pp. 83-103,
2267528
Nagy Gábor. A vidéki nagyvárosok körüli szuburbanizáció vizsgálata a lakáspiaci indikátorok változásán keresztül, 2000–2021. (2023) TERÜLETI STATISZTIKA 0018-7828 2064-8251 63 6 683-721
Timár J. Gondolatok a városi épített környezet társadalomföldrajzi kutatásának magyarországi helyzetéről és lehetőségeiről. (2002) Megjelent: A magyar társadalomföldrajzi kutatás gondolatvilága pp. 259-265
Kozma Gábor. A debreceni önkormányzat első lépései a városmarketing területén. (1995) COMITATUS: ÖNKORMÁNYZATI SZEMLE 1215-315X 5 5 15-20,
1319772
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1319772]
Vuković Ana Jovičić et al. Gastronomy and Regional Identity: Balkan versus National Cuisine. (2020) Megjelent: Gastronomy for Tourism Development pp. 1-25
Bujdosó Zoltán et al. Tourism competitiveness and tourism development in the border regions of Hungary. (2015) Megjelent: Sustainable Development of Tourism Market: International Practices and Russian Experience pp. 18-26
Radics Zsolt. Az Észak-Alföld operatív program turizmusfejlesztés prioritásának néhány jellemzője a forrásfelhasználás szemszögéből. (2015) Megjelent: Facultates sine finibus : Tanulmányok a "Süli-suliból" pp. 179-190
Michalkó G et al. A "balkánság" turisztikai értelmezése a TripAdvisor utazási portál tartalomelemzése alapján. (2015) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 2786-3395 49 2 61-72
Bujdosó Zoltán et al. The Roman Danube Limes as a possible thematic route and cultural heritage attraction. (2014) Megjelent: Enhancing competitiveness of V4 historic cities to develop tourism : aspects of cultural heritage pp. 25-36
Bujdosó Zoltán et al. APPLICATION OF PROMOTION TOOLS IN HOSPITALITY AND TOURISM INDUSTRY AND ITS ROLE IN DEVELOPING THE JAMMU AND KASHMIR AS A TOURIST DESTINATION. (2014) REVISTA DE TURISM - STUDII SI CERCETARI IN TURISM 1844-2994 18 2 37-43
Süli-Zakar István. Debrecen és a környező kis- és középvárosok kistérségi vonzáskörzetei. (1998) Megjelent: Tanulmányok Debrecen városföldrajzából III pp. 193-255
Kozma Gábor. A multinacionális vállalatok és földrajzi jellegzetességeik. (1995) A FÖLDRAJZ TANÍTÁSA: MÓDSZERTANI FOLYÓIRAT 1216-6642 3 3 17-22,
2699868
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2699868]
Kovács A. A tér a marketingben. (2017) TÉR ÉS TÁRSADALOM 0237-7683 2062-9923 31 1 70-88
Kozma Gábor. A városmarketing, mint a helyi gazdaságfejlesztés egyik lehetséges eszköze. (1995) TÉR ÉS TÁRSADALOM 0237-7683 2062-9923 9 1-2 37-54,
1319773
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1319773]
Jenes Barbara. Magyar nagyvárosok online kommunikációs benchmark analízise Kecskemét szempontjából. (2024) GRADUS 2064-8014 11 2 (Special Issue)
Majláth Melinda et al. Helymarketing, mint kutatási téma: szekunder kutatási eredmények a hazai publikációkra vonatkozóan. (2022) Megjelent: Szemelvények a BGE kutatásaiból pp. 167-172
Papp-Váry Á et al. Kistérségnek is jár a nagy brand? A vajdasági Magyarkanizsa márkaépítése mint jó gyakorlat. (2021) TUDÁSMENEDZSMENT 1586-0698 2732-169X 22 1 239-254
Kovács K. et al. belvárosi utcakép településmarketing-vonatkozásai Kaposvár példáján. (2021) Megjelent: “Post-traumatic marketing : virtuality and reality” p. 436
Molnár N et al. Turizmusfejlesztéssel a hátrányos helyzetű területek felzárkóztatásáért – Salgótarján és a Karancs-Medves-vidék turisztikai potenciálja. (2020) FÖLDRAJZI KÖZLEMÉNYEK 0015-5411 144 1 43-64
Kovács Kristóf. The Applicability of Kapferer’s Brand Adentity Prism in City Branding through the example of Kaposvár. (2020) REGIONAL AND BUSINESS STUDIES 2061-2311 12 1 69-79
Papp-Váry Árpád Ferenc. Országmárkázástól a versenyképes identitásig - és még tovább. A country branding megjelenése, célja és természete 2009-ben és 2017-ben. (2017) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 2786-3395 51 Különszám 105-116
Tömöri M. Magyarországi nagyvárosok turisztikai tereinek kognitív megjelenése és „fogyasztása” felsőoktatási hallgatók körében. (2017) Megjelent: Turizmus és transzformáció pp. 180-199
Papp-Váry Á F. Az országnevek mint márkanevek és szerepük az országmárkázásban: néhány eset a világból=[Country names as brand names, and their role in country branding: Some cases from all over the world]. (2016) TÉR ÉS TÁRSADALOM 0237-7683 2062-9923 30 1 79-92
Kovács Brigitta. Virágzó Debrecen – Debrecen imázsa és turisztikai vonzereje a Virágkarnevál tükrében. (2013) Megjelent: Közgáz diáktudós - Hatékonyság és imázs pp. 153-173
Komáromi-Gergely Anikó et al. Factors that influence the efficiency of city marketing. (2012) ANNALS OF THE POLISH ASSOCIATION OF AGRICULTURAL AND AGRIBUSINESS ECONOMISTS 2657-781X 2657-7828 14 6 134-138
Pirisi G et al. Role of Image Towns in the Hungarian Urbanisation. (2009) Megjelent: "Differentiating Spatial Structures in the Central-European Region" pp. 105-117
Szabó Zoltán et al. Analyzing Regional and Place Marketing Activities in Hungary through the Example of Specific Regions. (2009) Megjelent: Proceedings of the 17th International Farm Management Congress pp. 261-278
Aubert A et al. Kulturális nagyberuházások hatása Pécs város imázsára. (2008) Megjelent: Kultúra – Területfejlesztés. Pécs – Európa Kulturális Fővárosa 2010-ben pp. 213-230
Galgóczy-Németh Andrea. A városmarketing hatása és lehetőségei Gyöngyösön a turizmus tekintetében. (2007) Megjelent: "Régiók a Kárpát-medencén innen és túl" pp. 365-370
Kiss Mária. Image vizsgálatok a területi marketingben egy adott település példáján keresztül. (2005) SZEGEDI TUDOMÁNYEGYETEM SZEGEDI ÉLELMISZERIPARI FŐISKOLAI KAR TUDOMÁNYOS KÖZLEMÉNYEK 1785-3419 25 1 p. 35
Boros L. A településmarketing elhanyagolt küldetése. (2004) Megjelent: 40 éves a Szegedi Tudományegyetem Gazdaság- és Társadalomföldrajz Tanszéke pp. 79-88