Kozma Gábor. A debreceni belváros területhasznosításának alakulása 1940 és 1980 között. (1989) TELEPÜLÉSFEJLESZTÉS 0230-4805 9 4 79-96, 2284556
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2284556]
  1. Gyenizs Péter et al. Egy lakóterület-minősítő, többtényezős geoinformatikai modell korlátai és fejlesztési lehetőségei Debrecen példáján. (2015) MODERN GEOGRÁFIA 2062-1655 2015 4 15-38
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2990856] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 2990856, Kapcsolat: 26178167
Kozma Gábor. A debreceni ipar területi fejlődése az 1930-as évek vége és 1990. között. (1993) DEBRECENI SZEMLE 1218-022X 1 1 87-97, 1319783
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1319783]
  1. Csapó Tamás et al. A megyei jogú városok történeti fejlődése és településmorfológiája. (2023) ISBN:9786150180052
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[34421134] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 34421134, Kapcsolat: 33927594
  2. Lengyel I M et al. The role of path-dependence in the local economic transformation. (2015) ZBORNIK RADOVA GEOGRAFSKI INSTITUT JOVAN CVIJIC 0350-7599 1821-2808 65 3 373-390
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3032156] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3032156, Kapcsolat: 29078377
  3. Süli-Zakar I. Debrecen gazdaságának és településszerkezetének történeti földrajza. (1996) Megjelent: Tanulmányok Debrecen városföldrajzából II pp. 149-266
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[1759877] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1759877, Kapcsolat: 23609043
  4. Eke Pálné. A Debrecenbe bevándorlók társadalmi jellemzői. (1996) Megjelent: Tanulmányok Debrecen városföldrajzából II pp. 117-140
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[24664272] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24664272, Kapcsolat: 24664272
  5. Eke Pál. Debrecen földterületének gazdaságföldrajzi jellemzése. (1994) Megjelent: Tanulmányok Debrecen városföldrajzából I. pp. 133-158
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[24756880] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24756880, Kapcsolat: 24664268
  6. Süli-Zakar I. Debrecen, a regionális központ. (1994) Megjelent: Debrecen megyei jogú város önkormányzatának 1990-1994. évi tevékenysége pp. 171-203
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[172104] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 172104, Kapcsolat: 23609038
Kozma Gábor. Az image-építés helyzete Debrecenben és Groningenben. (1993) ACTA GEOGRAPHICA AC GEOLOGICA ET METEOROLOGICA DEBRECINA 0209-9004 30-31 209-235, 2276854
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2276854]
  1. Kovács Brigitta. Virágzó Debrecen – Debrecen imázsa és turisztikai vonzereje a Virágkarnevál tükrében. (2013) Megjelent: Közgáz diáktudós - Hatékonyság és imázs pp. 153-173
    Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[32820888] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32820888, Kapcsolat: 32388655
  2. Piskóti István. Régió- és településmarketing: Marketingorientált fejlesztés, márkázás. (2012) ISBN:9789630591867
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[1944804] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 1944804, Kapcsolat: 23609149
  3. Kovács Z et al. Változó városimázs: a városmarketing lehetőségei. (2007) Megjelent: Városfejlődés és városrehabilitáció : budapesti és lipcsei tapasztalatok pp. 51-58
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[1136469] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1136469, Kapcsolat: 23609142
  4. Piskóti István et al. Régió- és településmarketing. (2002) ISBN:9632246837
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[1210113] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1210113, Kapcsolat: 23609146
  5. Kovács Z et al. A poszt-szocialista városok változó imázsa és a városmarketing lehetőségei Budapest és Lipcse példáján. (2002) FÖLDRAJZI ÉRTESÍTŐ (1952-2008) 0015-5403 2064-5139 51 1-2 113-137
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1027381] []
    Független, Idéző: 1027381, Kapcsolat: 23644355
  6. Kovács Z. A poszt-szocialista urbanizáció és városi átalakulás jellemzői Kelet-Európában. (2001)
    MTA Doktora (Disszertáció) | Tudományos[1028067] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1028067, Kapcsolat: 23609141
  7. Kovács Z. A marketing szerepe a terület- és településfejlesztésben. (2001) Megjelent: A terület- és településfejlesztés kézikönyve pp. 144-149
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[23609114] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23609114, Kapcsolat: 23609114
  8. Piskóti István et al. Régió és településmarketing. (1997) ISBN:9636613141
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[1296189] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1296189, Kapcsolat: 23609106
  9. Probáld Katalin. Városmarketing II.. (1995) COMITATUS: ÖNKORMÁNYZATI SZEMLE 1215-315X 5 12 8-22
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[24064596] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 24064596, Kapcsolat: 24064596
  10. Probáld Katalin. Városmarketing I.. (1995) COMITATUS: ÖNKORMÁNYZATI SZEMLE 1215-315X 5 11 3-17
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[24064597] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 24064597, Kapcsolat: 24064597
  11. Szakál Gyula. Az image mint a városmarketing eszköze. (1995) TÉR ÉS TÁRSADALOM 0237-7683 2062-9923 9 1-2 p. 25
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1931182] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 1931182, Kapcsolat: 24064675
Kozma Gabor et al. Projected urban images : a comparison of Groningen (NL) and Debrecen (Hungary). (1993), 3129879
Műhelytanulmány (Könyv) | Tudományos[3129879]
  1. Qian Lili et al. Exploring destination image of dark tourism via analyzing user generated photos: A deep learning approach. (2023) TOURISM MANAGEMENT PERSPECTIVES 2211-9736 2211-9744 48
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[34112882] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 34112882, Kapcsolat: 33236891
  2. Wang Dian et al. Generational homogeneity and heterogeneity in city image perception: an explorative study of Guangzhou. (2021) PLACE BRANDING AND PUBLIC DIPLOMACY 1751-8040 1751-8059 1 p. 1
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[33156193] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 33156193, Kapcsolat: 31774615
  3. Sulyok J et al. Nomen est omen – Tourist image of the Balkans. (2018) HUNGARIAN GEOGRAPHICAL BULLETIN (2009-) 2064-5031 2064-5147 67 2 173-188
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3394422] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 3394422, Kapcsolat: 28559451
  4. Deng N et al. Feeling a destination through the “right” photos: A machine learning model for DMOs’ photo selection. (2018) TOURISM MANAGEMENT 0261-5177 1879-3193 65 267-278
    Folyóiratcikk | Tudományos[27304356] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27304356, Kapcsolat: 27304356
  5. Bódis G et al. Jöttünk, láttunk, visszatérünk : a visszatérő turisztikai forgalom. (2017) TERÜLETI STATISZTIKA 0018-7828 2064-8251 57 3 294-310
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32759481] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 32759481, Kapcsolat: 28788480
  6. Kvetoslava Matlovičová. Značka územia. (2015) ISBN:9788055515298
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[25390647] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25390647, Kapcsolat: 30032674
  7. Bujdosó Zoltán et al. Tourism competitiveness and tourism development in the border regions of Hungary. (2015) Megjelent: Sustainable Development of Tourism Market: International Practices and Russian Experience pp. 18-26
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2962282] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2962282, Kapcsolat: 26130315
  8. Michalkó G et al. A "balkánság" turisztikai értelmezése a TripAdvisor utazási portál tartalomelemzése alapján. (2015) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 2786-3395 49 2 61-72
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2922764] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2922764, Kapcsolat: 26130314
  9. Ji S et al. Understanding supply- and demand-side destination image relationships: the case of Qingdao, China. (2014) JOURNAL OF VACATION MARKETING: AN INTERNATIONAL JOURNAL FOR THE TOURISM AND HOSPITALITY INDUSTRIES 1356-7667 1479-1870 5
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[26130311] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26130311, Kapcsolat: 26130311
  10. Bujdosó Zoltán et al. The Roman Danube Limes as a possible thematic route and cultural heritage attraction. (2014) Megjelent: Enhancing competitiveness of V4 historic cities to develop tourism : aspects of cultural heritage pp. 25-36
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2972769] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2972769, Kapcsolat: 26130316
  11. Spiegler Patrícia. A városimázs szerepe a városmarketingben, Villány példáján. (2014) Megjelent: Turizmus és településmarketing pp. 55-63
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2980437] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2980437, Kapcsolat: 26130310
  12. Liu Cixuan. ~A Study on Cognitive Symbol of Tourist Destination Text Image Based on Network Analysis - A Case: 基于网络分析的旅游目的地文字形象认知符号探讨——以北京市为例. (2014) SOUTHEAST COMMUNICATION / DONGNAN CHUANBO 1672-9579 2014 7 48-52
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[26130312] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26130312, Kapcsolat: 26130312
  13. Hsu CHC et al. Projected Images of Major Chinese Outbound Destinations. (2012) ASIA PACIFIC JOURNAL OF TOURISM RESEARCH 1094-1665 1741-6507 17 5 577-593
    Folyóiratcikk | Tudományos[26130308] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26130308, Kapcsolat: 26130308
  14. M Boisen et al. The selectiv nature of place branding and the layering of spatial identities. (2011) JOURNAL OF PLACE MANAGEMENT AND DEVELOPMENT 1753-8335 1753-8343 4 2 135-147
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[26130307] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26130307, Kapcsolat: 26130307
  15. Van Gorp B et al. Holland as other place and other time: Alterity in projected tourist images of the Netherlands. (2007) GEOJOURNAL 0343-2521 1572-9893 68 4 293-305
    Folyóiratcikk | Tudományos[26130306] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26130306, Kapcsolat: 26130306
Kozma Gábor. A debreceni lakóterületek fejlődése az 1930-as évek vége és 1990 között. (1994) Megjelent: Az "alföldi út" kérdőjelei pp. 296-304, 2704379
Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[2704379]
  1. Gyenizs Péter et al. Egy lakóterület-minősítő, többtényezős geoinformatikai modell korlátai és fejlesztési lehetőségei Debrecen példáján. (2015) MODERN GEOGRÁFIA 2062-1655 2015 4 15-38
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2990856] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 2990856, Kapcsolat: 26178166
Kozma Gábor. A terület marketingje. A városok, államok, nemzetek beruházási, ipari és idegenforgalmi vonzereje (Marketing Places. Amacting Investment, Industry, and Tourism to Cities, States, and Nations). (1994) TÉR ÉS TÁRSADALOM 0237-7683 2062-9923 8 3-4 131-134, 2702452
Recenzió/kritika (Folyóiratcikk) | Tudományos[2702452]
  1. Szabó G. Régiómarketing és desztinációfejlesztés a Dél-Dunántúlon. (2007) Megjelent: "Régiók a Kárpát-medencén innen és túl" pp. 348-353
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[2049383] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2049383, Kapcsolat: 24064655
  2. Szabó G. Területi márkák Baranya és a Dél-Dunántúl turizmusában. (2006) Megjelent: Desztináció-építés és -menedzsment pp. 60-91
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2049606] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2049606, Kapcsolat: 24064623
Kozma Gábor. Debrecen városszerkezetének változása az 1930-as évek vége és 1990 között. (1994), 2515988
Egyetemi doktor (Disszertáció) | Tudományos[2515988]
  1. Balogh László. Debrecen város utcanévkatasztere. (2007) ISBN:9789637238352
    Monográfia (Könyv) | Tudományos[23644278] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23644278, Kapcsolat: 23644278
  2. Filippinyi Gábor et al. A városépítés története. (1997) Megjelent: Debrecen története pp. 85-120
    Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[23644224] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23644224, Kapcsolat: 23644224
Kozma Gábor. G. J. Ashworth-H.Voogd: Selling the City. (1994) DEBRECENI SZEMLE 1218-022X 2 1 148-150, 2515950
Recenzió/kritika (Folyóiratcikk) | Tudományos[2515950]
  1. Piskóti István et al. Régió- és településmarketing. (2002) ISBN:9632246837
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[1210113] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1210113, Kapcsolat: 23643934
  2. Szabó Géza. A vidéki turizmus fejlesztési lehetőségei és módszerei geográfiai megközelítésben hazai példák alapján. (2000)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[2053409] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2053409, Kapcsolat: 23643928
Kozma Gábor. Lakóterület- és népességszámváltozások Debrecenben az 1930-as évek vége és 1990 között. (1994) Megjelent: Tanulmányok Debrecen városföldrajzából I. pp. 83-103, 2267528
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2267528]
  1. Nagy Gábor. A vidéki nagyvárosok körüli szuburbanizáció vizsgálata a lakáspiaci indikátorok változásán keresztül, 2000–2021. (2023) TERÜLETI STATISZTIKA 0018-7828 2064-8251 63 6 683-721
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[34425127] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 34425127, Kapcsolat: 33829504
  2. Timár J. Gondolatok a városi épített környezet társadalomföldrajzi kutatásának magyarországi helyzetéről és lehetőségeiről. (2002) Megjelent: A magyar társadalomföldrajzi kutatás gondolatvilága pp. 259-265
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[1333712] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1333712, Kapcsolat: 23609159
  3. Kovács Tibor. A debreceni lakosság térbeli szegregációja. (1998) Megjelent: Tanulmányok Debrecen városföldrajzából III pp. 121-135
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2000440] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2000440, Kapcsolat: 24664229
  4. Eke Pálné. A Debrecenbe bevándorlók társadalmi jellemzői. (1996) Megjelent: Tanulmányok Debrecen városföldrajzából II pp. 117-140
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[24664272] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24664272, Kapcsolat: 24664239
  5. Lóki József et al. A beépítettség vizsgálata Debrecen város területén légifényképek alapján. (1995) FÖLDRAJZI KÖZLEMÉNYEK 0015-5411 119 1 23-33
    Folyóiratcikk[24064616] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24064616, Kapcsolat: 24064616
Kozma Gábor. A debreceni önkormányzat első lépései a városmarketing területén. (1995) COMITATUS: ÖNKORMÁNYZATI SZEMLE 1215-315X 5 5 15-20, 1319772
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1319772]
  1. Vuković Ana Jovičić et al. Gastronomy and Regional Identity: Balkan versus National Cuisine. (2020) Megjelent: Gastronomy for Tourism Development pp. 1-25
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[31407567] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31407567, Kapcsolat: 29799757
  2. Sulyok J et al. Nomen est omen – Tourist image of the Balkans. (2018) HUNGARIAN GEOGRAPHICAL BULLETIN (2009-) 2064-5031 2064-5147 67 2 173-188
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3394422] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 3394422, Kapcsolat: 28559532
  3. Bujdosó Zoltán et al. Tourism competitiveness and tourism development in the border regions of Hungary. (2015) Megjelent: Sustainable Development of Tourism Market: International Practices and Russian Experience pp. 18-26
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2962282] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2962282, Kapcsolat: 25229017
  4. Radics Zsolt. Az Észak-Alföld operatív program turizmusfejlesztés prioritásának néhány jellemzője a forrásfelhasználás szemszögéből. (2015) Megjelent: Facultates sine finibus : Tanulmányok a "Süli-suliból" pp. 179-190
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2951221] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2951221, Kapcsolat: 25072858
  5. Michalkó G et al. A "balkánság" turisztikai értelmezése a TripAdvisor utazási portál tartalomelemzése alapján. (2015) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 2786-3395 49 2 61-72
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2922764] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2922764, Kapcsolat: 24948194
  6. Bujdosó Zoltán et al. The Roman Danube Limes as a possible thematic route and cultural heritage attraction. (2014) Megjelent: Enhancing competitiveness of V4 historic cities to develop tourism : aspects of cultural heritage pp. 25-36
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2972769] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2972769, Kapcsolat: 26122504
  7. Bujdosó Zoltán et al. APPLICATION OF PROMOTION TOOLS IN HOSPITALITY AND TOURISM INDUSTRY AND ITS ROLE IN DEVELOPING THE JAMMU AND KASHMIR AS A TOURIST DESTINATION. (2014) REVISTA DE TURISM - STUDII SI CERCETARI IN TURISM 1844-2994 18 2 37-43
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2801247] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2801247, Kapcsolat: 24372130
  8. Piskóti István. Régió- és településmarketing: Marketingorientált fejlesztés, márkázás. (2012) ISBN:9789630591867
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[1944804] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 1944804, Kapcsolat: 23630467
  9. Piskóti István et al. Régió- és településmarketing. (2002) ISBN:9632246837
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[1210113] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1210113, Kapcsolat: 23630463
  10. Gordos Tamás. A városmarketing néhány kérdése. (2000) TÉR ÉS TÁRSADALOM 0237-7683 2062-9923 14 2-3 183-193
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3229445] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3229445, Kapcsolat: 23630495
  11. Süli-Zakar István. Debrecen és a környező kis- és középvárosok kistérségi vonzáskörzetei. (1998) Megjelent: Tanulmányok Debrecen városföldrajzából III pp. 193-255
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2888248] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2888248, Kapcsolat: 24664256
  12. Piskóti István et al. Régió és településmarketing. (1997) ISBN:9636613141
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[1296189] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1296189, Kapcsolat: 23630635
  13. Enyedi Gy. Regionális folyamatok Magyarországon az átmenet időszakában. (1996) ISBN:9630471213
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[1098891] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1098891, Kapcsolat: 23630552
  14. Szakál Gyula. Az image mint a városmarketing eszköze. (1995) TÉR ÉS TÁRSADALOM 0237-7683 2062-9923 9 1-2 p. 25
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1931182] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 1931182, Kapcsolat: 24064669
  15. Süli-Zakar I. Debrecen, a regionális központ. (1994) Megjelent: Debrecen megyei jogú város önkormányzatának 1990-1994. évi tevékenysége pp. 171-203
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[172104] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 172104, Kapcsolat: 23630632
Kozma Gábor. A groningeni önkormányzat (Hollandia) marketingtevékenységének városfejlesztési szempontjai. (1995) ACTA GEOGRAPHICA AC GEOLOGICA ET METEOROLOGICA DEBRECINA 0209-9004 33 179-203, 2702491
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2702491]
  1. Michalkó G. Magyarország modern turizmusföldrajza. (2007) ISBN:9789637296291
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[1123872] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1123872, Kapcsolat: 24064800
Kozma Gábor. A multinacionális vállalatok és földrajzi jellegzetességeik. (1995) A FÖLDRAJZ TANÍTÁSA: MÓDSZERTANI FOLYÓIRAT 1216-6642 3 3 17-22, 2699868
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2699868]
  1. Kovács A. A tér a marketingben. (2017) TÉR ÉS TÁRSADALOM 0237-7683 2062-9923 31 1 70-88
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3190317] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 3190317, Kapcsolat: 26652020
Kozma Gábor. A városmarketing, mint a helyi gazdaságfejlesztés egyik lehetséges eszköze. (1995) TÉR ÉS TÁRSADALOM 0237-7683 2062-9923 9 1-2 37-54, 1319773
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1319773]
  1. Jenes Barbara. Magyar nagyvárosok online kommunikációs benchmark analízise Kecskemét szempontjából. (2024) GRADUS 2064-8014 11 2 (Special Issue)
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[34845139] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 34845139, Kapcsolat: 34364843
  2. Majláth Melinda et al. Helymarketing, mint kutatási téma: szekunder kutatási eredmények a hazai publikációkra vonatkozóan. (2022) Megjelent: Szemelvények a BGE kutatásaiból pp. 167-172
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[33648029] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 33648029, Kapcsolat: 32602843
  3. Papp-Váry Á et al. Kistérségnek is jár a nagy brand? A vajdasági Magyarkanizsa márkaépítése mint jó gyakorlat. (2021) TUDÁSMENEDZSMENT 1586-0698 2732-169X 22 1 239-254
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32473756] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 32473756, Kapcsolat: 30896347
  4. Kovács K. et al. belvárosi utcakép településmarketing-vonatkozásai Kaposvár példáján. (2021) Megjelent: “Post-traumatic marketing : virtuality and reality” p. 436
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[33580511] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 33580511, Kapcsolat: 32450553
  5. Molnár N et al. Turizmusfejlesztéssel a hátrányos helyzetű területek felzárkóztatásáért – Salgótarján és a Karancs-Medves-vidék turisztikai potenciálja. (2020) FÖLDRAJZI KÖZLEMÉNYEK 0015-5411 144 1 43-64
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31278576] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31278576, Kapcsolat: 29033051
  6. Kovács Kristóf. The Applicability of Kapferer’s Brand Adentity Prism in City Branding through the example of Kaposvár. (2020) REGIONAL AND BUSINESS STUDIES 2061-2311 12 1 69-79
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31667571] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31667571, Kapcsolat: 29799765
  7. Fodor L.. A falu füstje. A települési önkormányzatok és a környezet védelme a 21. század eleji Magyarországon. (2019) ISBN:9789636933647
    Monográfia (Könyv) | Tudományos[30479918] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30479918, Kapcsolat: 28561647
  8. Papp-Váry Árpád Ferenc. Országmárkázástól a versenyképes identitásig - és még tovább. A country branding megjelenése, célja és természete 2009-ben és 2017-ben. (2017) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 2786-3395 51 Különszám 105-116
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3273998] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 3273998, Kapcsolat: 28593873
  9. Tömöri M. Magyarországi nagyvárosok turisztikai tereinek kognitív megjelenése és „fogyasztása” felsőoktatási hallgatók körében. (2017) Megjelent: Turizmus és transzformáció pp. 180-199
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[3241711] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3241711, Kapcsolat: 32388659
  10. Tóthné Kardos Krisztina et al. City branding in Győr, from the change of regime to the current day. (2016) TÉR-GAZDASÁG-EMBER 2064-1176 4 4 28-40
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3194941] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3194941, Kapcsolat: 26790404
  11. Papp-Váry Á F. Az országnevek mint márkanevek és szerepük az országmárkázásban: néhány eset a világból=[Country names as brand names, and their role in country branding: Some cases from all over the world]. (2016) TÉR ÉS TÁRSADALOM 0237-7683 2062-9923 30 1 79-92
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3029293] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 3029293, Kapcsolat: 26409927
  12. Dr. Puczkó László. Dr. Puczkó László Településmarketing. (2015) ISBN:9786155057434
    Felsőoktatási tankönyv (Könyv) | Oktatási[31036873] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31036873, Kapcsolat: 32601215
  13. Dankó László et al. Vidékfejlesztés Zemplénben a LEADER program keretében. (2014) Megjelent: Zempléni gazdaságfejlesztési tanulmányok 2013. pp. 5-47
    Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[2814436] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2814436, Kapcsolat: 32392832
  14. Tózsa István. A településmarketing elmélete. (2014) Megjelent: Turizmus és településmarketing pp. 129-157
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2701517] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2701517, Kapcsolat: 24064793
  15. Kovács Brigitta. Virágzó Debrecen – Debrecen imázsa és turisztikai vonzereje a Virágkarnevál tükrében. (2013) Megjelent: Közgáz diáktudós - Hatékonyság és imázs pp. 153-173
    Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[32820888] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32820888, Kapcsolat: 32388658
  16. Komáromi-Gergely Anikó. Models of city marketing. (2013) JOURNAL OF INTERNATIONAL SCIENTIFIC PUBLICATION: ECONOMY AND BUSINESS 1314-7242 7 3 402-408
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[33448201] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 33448201, Kapcsolat: 32219184
  17. Jeney László. Gazdaságföldrajzi tanulmányok közgazdászoknak. (2013) ISBN:9789635035267
    Felsőoktatási tankönyv (Könyv) | Oktatási[2214653] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2214653, Kapcsolat: 24064789
  18. Piskóti István. Régió- és településmarketing: Marketingorientált fejlesztés, márkázás. (2012) ISBN:9789630591867
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[1944804] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 1944804, Kapcsolat: 23647401
  19. Komáromi-Gergely Anikó et al. Factors that influence the efficiency of city marketing. (2012) ANNALS OF THE POLISH ASSOCIATION OF AGRICULTURAL AND AGRIBUSINESS ECONOMISTS 2657-781X 2657-7828 14 6 134-138
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2399101] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2399101, Kapcsolat: 24064792
  20. Tózsa István. Településtan. (2011) ISBN:9789639698956
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[2137472] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2137472, Kapcsolat: 24064788
  21. Aubert A et al. Imagewechsel - Stadtpolitik und Stadtmarketing in Pécs. (2010) Megjelent: Pécs im Treffpunkt der Kulturen pp. 205-222
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[1925354] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 1925354, Kapcsolat: 24225434
  22. Vincze-Lendvai E.. An analysis of a village from the point of marketing. (2010) ANALECTA TECHNICA SZEGEDINENSIA 1788-6392 2064-7964 1 p. 99
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31161687] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31161687, Kapcsolat: 28788495
  23. Bujdosó Zoltán. Térségmenedzsment. (2009)
    Felsőoktatási tankönyv (Könyv) | Oktatási[2387501] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2387501, Kapcsolat: 23647374
  24. Pirisi G et al. Role of Image Towns in the Hungarian Urbanisation. (2009) Megjelent: "Differentiating Spatial Structures in the Central-European Region" pp. 105-117
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[1316525] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 1316525, Kapcsolat: 24064795
  25. Boros L et al. Bevezetés a településmarketingbe: egyetemi jegyzet. (2009) ISBN:9789633150184
    Felsőoktatási tankönyv (Könyv) | Oktatási[1947717] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1947717, Kapcsolat: 23647378
  26. Vincze-Lendvai Edina. Balatonszárszó marketing szempontú vizsgálata. (2009) JELENKORI TÁRSADALMI ÉS GAZDASÁGI FOLYAMATOK 1788-7593 2676-9867 4 2 34-41
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1663451] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 1663451, Kapcsolat: 28593867
  27. Vincze-Lendvai Edina. Balatonszárszó imázsvizsgálata. (2009) JELENKORI TÁRSADALMI ÉS GAZDASÁGI FOLYAMATOK 1788-7593 2676-9867 4 3-4 93-98
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2403741] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 2403741, Kapcsolat: 28593866
  28. Szabó Zoltán et al. Analyzing Regional and Place Marketing Activities in Hungary through the Example of Specific Regions. (2009) Megjelent: Proceedings of the 17th International Farm Management Congress pp. 261-278
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[1675131] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1675131, Kapcsolat: 24372718
  29. Szabó M. Marketing activities of Kalocsa. (2008) LUCRARI STIINTIFICE MANAGEMENT AGRICOL 1453-1410 2069-2307 10 655-659
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[23647398] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23647398, Kapcsolat: 23647398
  30. Aubert A et al. Kulturális nagyberuházások hatása Pécs város imázsára. (2008) Megjelent: Kultúra – Területfejlesztés. Pécs – Európa Kulturális Fővárosa 2010-ben pp. 213-230
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[1402259] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1402259, Kapcsolat: 23647363
  31. Gergely Anikó et al. Régió- és településmarketing Debrecenben. (2007) GAZDÁLKODÁS 0046-5518 51 3 62-67
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1675056] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1675056, Kapcsolat: 24064791
  32. Galgóczy-Németh Andrea. A városmarketing hatása és lehetőségei Gyöngyösön a turizmus tekintetében. (2007) Megjelent: "Régiók a Kárpát-medencén innen és túl" pp. 365-370
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[2453219] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2453219, Kapcsolat: 24064786
  33. Kiss Mária. Image vizsgálatok a területi marketingben egy adott település példáján keresztül. (2005) SZEGEDI TUDOMÁNYEGYETEM SZEGEDI ÉLELMISZERIPARI FŐISKOLAI KAR TUDOMÁNYOS KÖZLEMÉNYEK 1785-3419 25 1 p. 35
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[33543299] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 33543299, Kapcsolat: 32402466
  34. Málovics Gy. A helymarketing települési szintű irányítási rendszere. (2005) FALU VÁROS RÉGIÓ 1218-2613 2005 1-2 32-36
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1414091] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 1414091, Kapcsolat: 23647250
  35. Sarudi Csaba. Régió- és településmarketing. (2004) ISBN:9635028253
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[1274588] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1274588, Kapcsolat: 24064787
  36. Boros L. A településmarketing elhanyagolt küldetése. (2004) Megjelent: 40 éves a Szegedi Tudományegyetem Gazdaság- és Társadalomföldrajz Tanszéke pp. 79-88
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[1947084] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 1947084, Kapcsolat: 31923474
  37. Keresztély K. The Role of the State in the Urban Development of Budapest.. (2002)
    Műhelytanulmány (Könyv) | Tudományos[174033] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 174033, Kapcsolat: 23647343
  38. Piskóti István et al. Régió- és településmarketing. (2002) ISBN:9632246837
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[1210113] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1210113, Kapcsolat: 23647220
2024-10-11 06:52