Berács József et al. Marketing a színfalak mögött. (1992) MARKETING 0237-1995 26 5-6 253-258, 2165527
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2165527]
  1. Major Anita. Az egyetemi és főiskolai hallgatók sörfogyasztói szokásainak vizsgálata internet alapú megkérdezéssel. (2008)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[22942619] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22942619, Kapcsolat: 22942619
Kolos Krisztina. A jövő fogyasztói - mai szemmel. (1992) MARKETING 0237-1995 26 2-3 115-120, 2165555
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2165555]
  1. Major Anita. Az egyetemi és főiskolai hallgatók sörfogyasztói szokásainak vizsgálata internet alapú megkérdezéssel. (2008)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[22942619] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22942619, Kapcsolat: 22942621
Kolos Krisztina. Fogyasztók-'védőburokban' : Középiskolások a fogyasztói piacon. (1992) REKLÁMGAZDASÁG 100 4 105-106, 2165559
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2165559]
  1. Major Anita. Az egyetemi és főiskolai hallgatók sörfogyasztói szokásainak vizsgálata internet alapú megkérdezéssel. (2008)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[22942619] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22942619, Kapcsolat: 22942623
Berács József et al. A marketing helyzete Magyarországon 1992-ben. [1.]. (1993) MARKETING 0237-1995 27 5-6 241-249, 2165528
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2165528]
  1. Ványai Judit. A marketingszolgáltatások helyzete. (1996) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 27 2 21-28
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[22942336] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22942336, Kapcsolat: 22942336
Berács József et al. A marketing helyzete Magyarországon 1992-ben : (Egy reprezentatív kutatás első eredményei), ACE program (Összehasonlító vizsgálat a marketing helyzetéről Bulgáriában, Magyarországon és Lengyelországban). (1993), 2205231
Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb) | Tudományos[2205231]
  1. Sajtos László. A vállalati marketingteljesítmény értékelésének többdimenziós megközelítése és alkalmazása a Magyarországon működő vállalatok körében. (2007)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[23773657] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23773657, Kapcsolat: 22942629
  2. Sajtos László. A vállalati marketingteljesítmény értékelésének többdimenziós megközelítése és alkalmazása a Magyarországon működő vállalatok körében. (2006) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 37 3 18-30
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[23779457] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23779457, Kapcsolat: 22942368
Graham J et al. Marketing strategy typologies in Hungary. (1993) EUROPEAN JOURNAL OF MARKETING 0309-0566 1758-7123 27 11-12 80-101, 2165562
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2165562]
  1. Anning-Dorson Thomas. Innovation and competitive advantage creation. (2018) INTERNATIONAL MARKETING REVIEW 0265-1335 1758-6763 35 4 580-600
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30403884] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30403884, Kapcsolat: 27818277
  2. Thomas Anning-Dorson et al. Managing market innovation for competitive advantage: how external dynamics hold sway for financial services. (2017) INTERNATIONAL JOURNAL OF FINANCIAL SERVICES MANAGEMENT 1460-6712 1741-8062 9 1 70-87
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[27216874] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27216874, Kapcsolat: 27216874
  3. Agic Emir et al. Strategic marketing patterns and performance implications. (2016) EUROPEAN JOURNAL OF MARKETING 0309-0566 1758-7123 50 12 2216-2248
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30548551] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30548551, Kapcsolat: 28004668
  4. KILIÇ Serkan et al. Marketing Managers' Attitudes Toward The Marketing Approaches in Turkey. (2016) ISGUC The Journal of Industrial Relations and Human Resources 2148-9874 18 2 95-122
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30622893] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30622893, Kapcsolat: 28103531
  5. Llonch Joan et al. Marketing Capabilities in the Transition Economy of Cuba: The Impact of Ownership Structure. (2015) Megjelent: Marketing in Transition: Scarcity, Globalism, & Sustainability pp. 201-207
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[30622743] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30622743, Kapcsolat: 28103322
  6. Aldo Bertazzoli et al. Competitive Drivers in Marsala's Wineries. (2014) AGRIBUSINESS (HOBOKEN): AN INTERNATIONAL JOURNAL 0742-4477 1520-6297 30 4 456-469
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[23850933] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23850933, Kapcsolat: 23850933
  7. Cerviño Julio et al. Market Orientation and Business Performance in Cuban Firms: A Comparative Analysis of State-Owned Versus Joint Venture Firms. (2012) Megjelent: Proceedings of the 22nd annual meeting of the Association for the Study of the Cuban Economy
    Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos[23850927] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23850927, Kapcsolat: 23850927
  8. Éderson Luiz. UNIVERSIDADE FEDERAL DE SÃO CARLOS CENTRO DE CIÊNCIAS EXATAS E DE TECNOLOGIA DEPARTAMENTO DE ENGENHARIA DE PRODUÇÃO. (2011)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[23850942] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23850942, Kapcsolat: 23850942
  9. Llonch J et al. MARKETING CAPABILITIES, ENTERPRISE OPTIMIZATION PROGRAMS AND PERFORMANCE IN EARLY TRANSITION ECONOMIES: THE CASE OF CUBAN SOEs. (2011) TRANSFORMATIONS IN BUSINESS & ECONOMICS 1648-4460 10 3 45-71
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[24638703] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24638703, Kapcsolat: 24638703
  10. Roxana Codita. Contingency Factors of Marketing-Mix Standardization: Standardization: German Consumer Goods Companies in Central and Estern Europe. (2011) ISBN:9783834925961
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[23850895] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23850895, Kapcsolat: 23850895
  11. Piato Éderson. Análise do alinhamento da estratégia de marcas próprias do atacado distribuidor em relação às perspectivas dos clientes varejistas. (2011)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[30622602] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30622602, Kapcsolat: 28103110
  12. Arnold Schuh et al. Schwerpunkte und Trends in der betriebswirtschaftlichen Mittel- und Osteuropaforschung: Ein Literaturüberblick zum Zeitraum 1990-2005. (2010) Megjelent: Internationale Unternehmensführung, Entscheidungsfelder und politische Aspekte pp. 161-204
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[23850890] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23850890, Kapcsolat: 23850890
  13. Tina C. Managing Attention in the Multinational Corporation: Eine Forschungsagenda. (2010) Megjelent: Internationale Unternehmensführung, Entscheidungsfelder und politische Aspekte pp. 67-79
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[23849971] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23849971, Kapcsolat: 23849971
  14. Wilson Rick. Competing successfully against multinationals: a longitudinal perspective of Hungarian advertising agencies. (2010) JOURNAL OF STRATEGIC MARKETING 0965-254X 1466-4488 18 2 145-164
    Folyóiratcikk[22942774] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22942774, Kapcsolat: 22942774
  15. Heyns-Nell Charlène. What mediates the effects of market orientation on performance?: the case of high technology companies in South Africa. (2009)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[30622810] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30622810, Kapcsolat: 28103415
  16. Eiko Tomiyama. Secrets of Success in Marketing Strategies in Central and Eastern Europe: Case Studies on Japanese Companies in Poland and Hungary. (2009) NIIGATA DAIGAKU KEIZAI RONSHU / JOURNAL OF ECONOMICS OF THE NIIGATA UNIVERSITY 0286-1569 86 127 p. 146
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[23863508] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23863508, Kapcsolat: 23863508
  17. Yvonne Brodrechtova. Export marketing strategy and its shaping factors in the context of transition: Theoretical perspectives and empirical testing in the forest products industries of Slovakia. (2009) ISBN:9783941300187
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[30620276] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30620276, Kapcsolat: 28103500
  18. KUMAR VINOD et al. ACHIEVING ALIGNMENT BETWEEN MANUFACTURING AND MARKETING THROUGH POSITIONING STRATEGY.. (2009) INDIAN JOURNAL OF ECONOMICS AND BUSINESS 0972-5784 Special Issue 83-95
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[23850913] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23850913, Kapcsolat: 23850913
  19. Daniel W Baack et al. The difficulties in using a cost leadership strategy in emerging markets. (2008) INTERNATIONAL JOURNAL OF EMERGING MARKETS 1746-8809 1746-8817 3 2 125-139
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[23848410] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23848410, Kapcsolat: 23848410
  20. Micha Trachsel. Nischenstrategien und ihre Bedeutung für den Unternehmenserfolg. (2007) ISBN:9783835007529
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[23849938] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23849938, Kapcsolat: 23849938
  21. Rozana Šuštar. MARKETING STANDARDIZATION: TO BE OR NOT TO BE. (2007) EKONOMSKI PREGLED / ECONOMIC REVIEW 0424-7558 1848-9494 58 1-2 106-124
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[23863513] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23863513, Kapcsolat: 23863513
  22. Sajtos László. A vállalati marketingteljesítmény értékelésének többdimenziós megközelítése és alkalmazása a Magyarországon működő vállalatok körében. (2007)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[23773657] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23773657, Kapcsolat: 22942631
  23. Suhomlinova O. Toward a model of organizational co-evolution in transition economies. (2006) JOURNAL OF MANAGEMENT STUDIES 0022-2380 1467-6486 43 7 1537-1558
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[23278705] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23278705, Kapcsolat: 23186153
  24. Sajtos László. A vállalati marketingteljesítmény értékelésének többdimenziós megközelítése és alkalmazása a Magyarországon működő vállalatok körében. (2006) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 37 3 18-30
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[23779457] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23779457, Kapcsolat: 22942371
  25. Sergius Koku. Towards An Integrated Marketing Strategy For Developing Markets. (2005) JOURNAL OF MARKETING THEORY AND PRACTICE 1069-6679 13 4 8-21
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[23186160] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23186160, Kapcsolat: 23186160
  26. Rogers Helen. The Impact of Market Orientation on the Internationalization of Retailing Firms: Tesco in Eastern Europe. (2005) International Review Of Retail, Distribution & Consumer Research 15 1 53-74
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[23186156] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23186156, Kapcsolat: 23186156
  27. Rozana Šuštar. STANDARDIZATION OF MARKETING MIX: A STUDY OF SLOVENIAN FIRMS. (2005) MANAGEMENT: JOURNAL OF CONTEMPORARY MANAGEMENT ISSUES 1331-0194 1846-3363 10 2 73-88
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[23869761] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23869761, Kapcsolat: 23869761
  28. Akin Koçak et al. Independence and co-operation among small businesses: The case of the Turkish shotgun industry in a period of recession. (2005) INTERNATIONAL JOURNAL OF ENTREPRENEURIAL BEHAVIOUR AND RESEARCH 1355-2554 1758-6534 11 3 186-200
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[23848448] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23848448, Kapcsolat: 23848448
  29. Zaharieva E et al. An evaluation of marketing practices and market orientation in the Bulgarian wine industry. (2004) POST-COMMUNIST ECONOMIES 1463-1377 1465-3958 16 2 229-243
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[23769056] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23769056, Kapcsolat: 23186165
  30. Martin Johanson. From Anonymity to Identity: A Longitudinal Study of Russian Networks in Transition. (2003)
    Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb) | Tudományos[23850916] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23850916, Kapcsolat: 23850916
  31. Reg Price et al. Transforming a Public Service Organization from inside Out to Outside in The Case of Auckland City, New Zealand. (2001) JOURNAL OF SERVICE RESEARCH 1094-6705 1552-7379 4 1 50-59
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[23848393] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23848393, Kapcsolat: 23848393
  32. Klaus E. International Business Research on Transition Economies. (2001) Megjelent: Oxford Handbook of International Business pp. 820-856
    Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[23848428] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23848428, Kapcsolat: 23848428
  33. Teresa Vallet. The Marketing Strategy of Retail Companies in Non-Food Sectors. (2000)
    Egyetemi doktor (Disszertáció) | Tudományos[23850953] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23850953, Kapcsolat: 23850953
  34. Schuh Arnold. Global Standardization as a Success Formula for Marketing in Central Eastern Europe?. (2000) JOURNAL OF WORLD BUSINESS 1090-9516 1878-5573 35 2 133-148
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[23236001] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23236001, Kapcsolat: 23236001
  35. Akimova Irina. Development of market orientation and competitiveness of Ukrainian firms. (2000) EUROPEAN JOURNAL OF MARKETING 0309-0566 1758-7123 34 9-10 1128-1148
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[23235995] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23235995, Kapcsolat: 23235995
  36. Ronald Savitt. Evolving management practices in the Czech Republic: Restructuring and market orientation. (1998) JOURNAL OF EAST EUROPEAN MANAGEMENT STUDIES 0949-6181 1862-0019 3 4 339-354
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[23848436] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23848436, Kapcsolat: 23848436
  37. Irina Akimova. Marketing Approaches and Organization for Marketing in Ukraine. (1997) JOURNAL OF EAST EUROPEAN MANAGEMENT STUDIES 0949-6181 1862-0019 2 3 237-258
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[23848444] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23848444, Kapcsolat: 23848444
  38. Ványai Judit. A marketingszolgáltatások helyzete. (1996) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 27 2 21-28
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[22942336] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22942336, Kapcsolat: 22942339
  39. Peggy A Golden et al. TESTING THE ENVIRONMENT-STRATEGY LINKAGE IN TRANSITION ECONOMIES: A STUDY OF RUSSIAN MANAGERS. (1995) INTERNATIONAL JOURNAL OF ORGANIZATIONAL ANALYSIS 1934-8835 1758-8561 3 3 284-302
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[23848454] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23848454, Kapcsolat: 23848454
  40. Peggy A Golden et al. Strategic orientation and marketing strategies in transition economies: a study of Russian firms. (1995) JOURNAL OF STRATEGIC MARKETING 0965-254X 1466-4488 3 1 1-22
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[23848391] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23848391, Kapcsolat: 23848391
Hooley et al. A comparative study of marketing in Hungary, Poland and Bulgaria. (1993) Megjelent: 22nd EMAC Annual Conference pp. 561-578, 2205119
Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos[2205119]
  1. Gáti Mirkó. Kis- és középvállalatok marketingtevékenységének befolyásoló tényezői = Influencing factors of small and medium-sized enterprises’ marketing activities: Különös tekintettel az online marketingtevékenységekre = In particular as regards on online marketing activities. (2016)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[3150070] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 3150070, Kapcsolat: 26145781
Berács József. A marketing helyzete Magyarországon 1992-ben, II. rész. (1994) MARKETING 0237-1995 28 1 7-12, 2165556
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2165556]
  1. Ida Ercsey. B2B Marketing: Customer Orientation and Relationship Marketing of Suppliers in Automotive Industry. (2014) Scholars Journal of Economics, Business and Management 1 11 550-556
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[26145951] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26145951, Kapcsolat: 26145951
  2. Piskóti István. Az innovációmarketing lehetőségei, gyakorlati megoldása. (2007) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 4-5 32-40
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1210106] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1210106, Kapcsolat: 22942492
  3. Ványai Judit. A marketingszolgáltatások helyzete. (1996) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 27 2 21-28
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[22942336] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22942336, Kapcsolat: 22942331
Berács József et al. Marketingstratégia Magyarországon: a hazai vállalatok tipológiája. (1995) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 26 6 5-11, 2165221
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2165221]
  1. Máté Zoltán. A magyarországi kis- és középvállalkozások marketingszervezetének felépítése. (2013) MAGYAR MINŐSÉG 1416-9576 1789-5510 1789-5502 22 1 5-15
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[26148288] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26148288, Kapcsolat: 26148288
  2. Csepeti Ádám. Stratégiai orientáció és marketingtevékenység a magyarországi gyógyszertárak körében. (2011) Megjelent: MOK 2011 Felelős marketing: Tanulmánykötet pp. 271-281
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[24595357] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24595357, Kapcsolat: 27876411
  3. Máté Zoltán. A magyarországi kis- és középvállalkozások marketingszervezetének kialakulása, léte, funkciói. (2011) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 45 1 38-43
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2245606] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 2245606, Kapcsolat: 22942528
  4. Máté Zoltán. A magyarországi kis- és középvállalkozások marketingszervezetének felépítése. (2011) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 42 december 59-67
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2245602] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 2245602, Kapcsolat: 22942345
  5. Csepeti Ádám. A Miles és Snow-féle stratégiatipológia kutatási kérdései. (2010) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 41 11 15-30
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2253517] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2253517, Kapcsolat: 22942356
D Shipley et al. Marketing organisation in Hungarian and Polish firms: Part 1.. (1995) JOURNAL OF MARKETING PRACTICE: APPLIED MARKETING SCIENCE 1355-2538 1 2 39-54, 2165560
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2165560]
  1. Malpica Romero. Relational capital and its relationship with strategic orientations, innovativeness and performance: a study of smes in an emerging economy. (2016)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[30615383] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30615383, Kapcsolat: 28095669
  2. Mueller Dawn et al. Market Orientation and Worker Type: Knowledge Workers vs. Talent Workers and Their Influence on the Organization. (2016) Journal of Marketing Management (JMM) 2333-6080 2333-6099 4 2 1-23
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30615378] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30615378, Kapcsolat: 28095666
  3. Alberto D. STRATEGIC ORIENTATIONS AND THEIR RELATIONSHIP WITH PERFORMANCE: A CASE OF A MEXICAN FAMILY FIRM. (2014) ACADEMY OF STRATEGIC MANAGEMENT JOURNAL 1544-1458 1939-6104 13 2 1-20
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[26147735] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26147735, Kapcsolat: 26147735
  4. Hakala Henri. Strategic Orientations in Management Literature: Three Approaches to Understanding the Interaction between Market, Technology, Entrepreneurial and Learning Orientations. (2011) INTERNATIONAL JOURNAL OF MANAGEMENT REVIEWS 1460-8545 1468-2370 13 2 199-217
    Folyóiratcikk[22942780] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22942780, Kapcsolat: 22942780
  5. Gabriele Helfert. How Does Market Orientation Affect Business Relationships?. (2011)
    Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb) | Tudományos[24056813] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24056813, Kapcsolat: 24056813
  6. Tobias Gress. On the Nomological Relations of Culture and Market Orientation: The Case of the German and South African Automotive Industries. (2009)
    Egyetemi doktor (Disszertáció) | Tudományos[23545409] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23545409, Kapcsolat: 24056819
  7. Francine Schlosser. The Market-oriented Contribution of Individuals: Translating Strategy into Action. (2004)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[24056802] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24056802, Kapcsolat: 24056802
  8. Rupik Katarzyna. Orientacje strategiczne producentów odzieży na polskim rynku. (2004)
    Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb) | Tudományos[24056826] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24056826, Kapcsolat: 24056826
  9. Gabriele Helfert et al. Redefining market orientation from a relationship perspective: Theoretical considerations and empirical results. (2002) EUROPEAN JOURNAL OF MARKETING 0309-0566 1758-7123 36 9/10 1119-1139
    Folyóiratcikk[23529481] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23529481, Kapcsolat: 22942783
  10. Batra Rajeev. Marketing Issues and Challenges in Transitional Economies. (1999) Megjelent: Marketing Issues in Transitional Economies pp. 3-35
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[24056754] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24056754, Kapcsolat: 24056754
Hooley GJ. The marketing implications of foreign direct investment in private Hungarian firms. (1995) INTERNATIONAL MARKETING REVIEW 0265-1335 12 5 7-17, 2165129
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2165129]
  1. Onyekwena Chukwuka. Empirical investigation of the impact of foreign direct investment on manufacturing firms and banks in Nigeria. (2012)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[23856816] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23856816, Kapcsolat: 23856816
  2. Arnold Schuh et al. Schwerpunkte und Trends in der betriebswirtschaftlichen Mittel- und Osteuropaforschung: Ein Literaturüberblick zum Zeitraum 1990-2005. (2010) Megjelent: Internationale Unternehmensführung, Entscheidungsfelder und politische Aspekte pp. 161-204
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[23856811] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23856811, Kapcsolat: 23856811
  3. Tina C. Managing Attention in the Multinational Corporation: Eine Forschungsagenda. (2010) Megjelent: Internationale Unternehmensführung, Entscheidungsfelder und politische Aspekte pp. 67-79
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[23856787] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23856787, Kapcsolat: 23856787
  4. Wilson RT et al. Resource endowments, market positioning, and competition in transitional economies: Global and local advertising agencies in Hungary. (2009) INTERNATIONAL MARKETING REVIEW 0265-1335 1758-6763 26 1 62-89
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[23469060] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23469060, Kapcsolat: 22942726
  5. Lascu DN et al. Interfunctional dynamics and firm performance: A comparison between firms in Poland and the United States. (2006) INTERNATIONAL BUSINESS REVIEW 0969-5931 1873-6149 15 6 641-659
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[23769052] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23769052, Kapcsolat: 23236065
  6. Eleonora Axelova. Existe-t-il un comportement spécifique aux consommateurs des pays émergents ?: Le cas de la Bulgarie. (2005) REVUE MANAGEMENT ET AVENIR 1768-5958 2 4 1-228
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[23869758] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23869758, Kapcsolat: 23869758
  7. Moskowitz H et al. International product concept development- A research platform and its transfer to a transitional economy. (2001) JOURNAL OF EUROMARKETING 1049-6483 1528-6967 10 3 45-63
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[23236066] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23236066, Kapcsolat: 23236066
  8. Buchalik Lukas. Aufbau von Märkten und Marktstrategien der Unternehmungen im Transformationsprozeß Osteuropas. (1998)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[24102382] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24102382, Kapcsolat: 24102382
Kolos Krisztina et al. Szolgáltatások - A fogyasztók elvárásai és választási szempontjai. (1995) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 27 6 12-19, 1073202
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1073202]
  1. Somosi Ágnes. A szolgáltatáskivezetés hatása az ügyfelekre a telekommunikációs szektorban. (2018)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[27407970] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 27407970, Kapcsolat: 30239408
  2. Somosi Ágnes et al. A szolgáltatáskutatás tendenciái Magyarországon 1992-2016 között. (2017) KÖZ-GAZDASÁG 1788-0696 12 5 111-125
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3261896] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3261896, Kapcsolat: 30239402
  3. Ferenc Katona. Marketing-controlling in the service sector. (2012) Megjelent: FIKUSZ 2012 : Symposium for young researchers pp. 111-122
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[26150998] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26150998, Kapcsolat: 26150998
  4. Veres Zoltán. Egy régi mánia: A gap-modell az elégedettségkutatásában. (2008) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 42 2 4-17
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2182083] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2182083, Kapcsolat: 22942516
  5. Major Anita. Az egyetemi és főiskolai hallgatók sörfogyasztói szokásainak vizsgálata internet alapú megkérdezéssel. (2008)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[22942619] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22942619, Kapcsolat: 22942620
  6. Ercsey Ida. A szolgáltatásgarancia és a fogyasztói értékelés kapcsolata a közüzemi szektorban. (2008)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[2852299] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2852299, Kapcsolat: 22942889
  7. Zoltán Veres. The Problem of Response Scattering in the Satisfaction Research Conducted among Clients of Professional Service Providers. (2004) Megjelent: Marketing theory and practice pp. 253-273
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2269609] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2269609, Kapcsolat: 26145937
  8. Fojtik János et al. Minőség és marketing: a pénzintézeti szolgáltatások példája. (2001) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 32 10 44-53
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1275604] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1275604, Kapcsolat: 22942402
  9. Veres Zoltán. Szolgáltatásmarketing. (1998) ISBN:9631630110
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[2182664] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2182664, Kapcsolat: 22942844
Berács József et al. Gazdasági fejlettség és a marketing elvi összefüggései a privatizáció tükrében. (1996) Megjelent: Új utak a közgazdasági, üzleti és társadalomtudományi képzésben pp. 345-356, 2165212
Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[2165212]
  1. Révész Balázs. A kapcsolati marketing és az információs technológia: A kapcsolatorientáció és az információs technológia hatása a marketinggyakorlatra. (2011)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[1914940] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 1914940, Kapcsolat: 28100059
Berács József. The effects of privatisation on the marketing activities and organisation of Hungarian companies. (1996) Megjelent: Marketing for an Expanding Europe pp. 1441-1450, 2307628
Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[2307628]
  1. Berács József et al. Antecedents of E-Business in Corporate Marketing Activities: Perspective of the Organisation and the Environment. (2007) Megjelent: Flexible Marketing in an unpredictable World pp. 18-26
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[2311603] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2311603, Kapcsolat: 26143846
  2. Jana Nagyová. Marketing in Nonprofit Organizations. (2004) Megjelent: Future of Civil Society, Making Central European Nonprofit-Organizations Work pp. 425-455
    Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[24066734] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24066734, Kapcsolat: 24066734
  3. Ian Lings. Internal Market Orientation, Market Orientation and Financial Performance; Some Empirical Evidence. (2002) Megjelent: Proceedings of the Australian and New Zealand Marketing Academy Conference (ANZMAC 2002) pp. 235-255
    Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos[24078537] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 24078537, Kapcsolat: 24078537
Graham Hooley et al. Marketing Planning in Central and Eastern Europe. (1996) JOURNAL OF MARKETING MANAGEMENT 0267-257X 1472-1376 12 1-3 69-82, 2165561
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2165561]
  1. Lidia Danik et al. Promotion Tools Applied by Polish INVs on Foreign Markets. (2018) International Journal of Economic Behavior 2069-5756 8 1 101-115
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30403978] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30403978, Kapcsolat: 27818453
  2. Izabela Kowalik et al. Marketing activity of international new ventures: application of the EMICO framework. (2018) JOURNAL OF BUSINESS & INDUSTRIAL MARKETING 0885-8624 Earlycite
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30403958] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30403958, Kapcsolat: 27818436
  3. Rupik Katarzyna. Model planowania marketingowego w przedsiębiorstwie. (2014) MARKETING I RYNEK 1231-7853 21 8 649-655
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30617552] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30617552, Kapcsolat: 28098177
  4. MATEJA BODLAJ et al. MARKETING IN SMALL FIRMS: THE CASE OF SLOVENIA. (2014) ECONOMIC AND BUSINESS REVIEW 1580-0466 2335-4216 16 2 101-119
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[26148598] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26148598, Kapcsolat: 26148598
  5. Rupik Katarzyna. Planowanie marketingowe przedsiębiorstw-ujęcie zintegrowane. (2013) PRACE NAUKOWE UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACH 2013 p. 416
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30617292] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30617292, Kapcsolat: 28097844
  6. Philip Stockmann. Planung und Implementierung integrierter Marketingkommunikation mit den Leitinstrumenten Werbung und Sportsponsoring. (2008) ISBN:9783835009752
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[23856356] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23856356, Kapcsolat: 23856356
  7. Teresa Vallet. La influencia de la percepción del entorno sobre los estilos de planificación y la amplitud del plan de marketing. Una aplicación a la distribución minorista de no alimentación. (2002)
    Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb) | Tudományos[23856418] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23856418, Kapcsolat: 23856418
  8. Popova Julia et al. Management of relations between suppliers and buyers: the case of Russia. (2001) JOURNAL OF EAST-WEST BUSINESS 1066-9868 1528-6959 6 4 37-62
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[23236058] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23236058, Kapcsolat: 23236058
  9. Merrilees Bill et al. Strategic marketing by change agents in Poland: the case of domestic marketing consulting firms. (2000) MARKETING INTELLIGENCE AND PLANNING 0263-4503 1758-8049 18 5 247-255
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[23236059] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23236059, Kapcsolat: 23236059
  10. Vallet Bellmunt. La estrategia de marketing de las empresas minoristas en los sectores de no alimentación,. (2000)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[23236062] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23236062, Kapcsolat: 23236062
  11. Bennett Roger. Foreign marketing control decisions of firms engaged in west-east technology transfer: a test of the transactions cost hypothesis. (1999) INTERNATIONAL JOURNAL OF TECHNOLOGY MANAGEMENT 0267-5730 1741-5276 17 4 402-420
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[23236063] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23236063, Kapcsolat: 23236063
  12. Roger Bennett. First insights into the transfer of marketing know-how from Western firms to enterprises in Central and Eastern Europe: A qualitative study. (1998) JOURNAL OF EAST EUROPEAN MANAGEMENT STUDIES 0949-6181 1862-0019 3 1 7-25
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[23856369] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23856369, Kapcsolat: 23856369
  13. Saundersa John et al. Afterword: An agenda for research into strategic marketing planning. (1996) JOURNAL OF MARKETING MANAGEMENT 0267-257X 1472-1376 12 1-3 215-230
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[23236064] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23236064, Kapcsolat: 23236064
Hooley G et al. Foreign direct investment in Hungary: Resource acquisition and domestic competitive advantage. (1996) JOURNAL OF INTERNATIONAL BUSINESS STUDIES 0047-2506 1478-6990 27 4 683-709, 2165124
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2165124]
  1. Lee Eunmi Tatum et al. Knowledge distance and innovation performance: the moderating role of internationalization breadth and depth. (2022) ASIAN BUSINESS & MANAGEMENT 1472-4782 1476-9328
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[33185798] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 33185798, Kapcsolat: 31817066
2023-03-23 18:38