Milesz S. Determination of ion mobilities by IBM PC controlled nuclear electromigratic method. (1989) JOURNAL OF RADIOANALYTICAL AND NUCLEAR CHEMISTRY- LETTERS 0236-5731 135 p. 231, 1660500
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1660500]
  1. S Milesz. Characterization of DTPA complexes and conjugated antibodies of astatine. (1989) JOURNAL OF RADIOANALYTICAL AND NUCLEAR CHEMISTRY- ARTICLES 0236-5731 137 365-372
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[26481544] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26481544, Kapcsolat: 26481544
Ambruszter Géza. Számítástechnikai Lexikon: Az alapok. (1996) ISBN:9630938715, 3074791
Kézikönyv (Könyv) | Tudományos[3074791]
  1. ThomasH Cormen. Új algoritmusok. (2008) ISBN:9639193909
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[26477865] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26477865, Kapcsolat: 26477865
Havancsak K et al. STM and AFM investigations of surface structures following swift heavy ion irradiation. (1997) JOURNAL OF NUCLEAR MATERIALS 0022-3115 251 139-144, 1068861
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1068861]
  1. Zeng J et al. Production of sp(3) hybridization by swift heavy ion irradiation of HOPG. (2013) NUCLEAR INSTRUMENTS & METHODS IN PHYSICS RESEARCH SECTION B-BEAM INTERACTIONS WITH MATERIALS AND ATOMS 0168-583X 1872-9584 307 562-565
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[24354958] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24354958, Kapcsolat: 23538938
  2. Nagy P et al. A model for the hillock formation on graphite surfaces by 246 MeV Kr+ ions. (2001) ULTRAMICROSCOPY 0304-3991 86 1-2 31-38
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1067877] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 1067877, Kapcsolat: 26102477
V A Skuratov. Beam diagnostics and data acquisition system for ion beam transport line used in applied research. (1999) JINR COMMUNICATION E13-99-161 1-9, 3074579
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3074579]
  1. P Yu Apel et al. Influence of temperature during irradiation on the structure of latent track in polycarbonate. (2009) RADIATION MEASUREMENTS 1350-4487 44 9-10 759-762
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[26482848] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26482848, Kapcsolat: 26482848
  2. А Хофман А. Моделирование влияния осколков деления урана на материал оболочек тепловыделяющих элементов реакторов тяжелыми ионами высоких энергий. (2005) PROBLEMS OF ATOMIC SCIENCE AND TECHNOLOGY 1562-6016 1682-9344 5 16-21
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[26481679] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26481679, Kapcsolat: 26481679
  3. Didyk A et al. The behavior of amorphous alloys under swift heavy ion irradiation at room temperature. (2005) NUKLEONIKA 0029-5922 1508-5791 50 4 149-152
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[26482866] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26482866, Kapcsolat: 26482866
  4. А Хофман АЮ. Изменения структуры поверхности алюминия при десорбции имплантированного ксенона, криптона и других газов. (2002) JINR COMMUNICATION 267
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[26481647] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26481647, Kapcsolat: 26481647
  5. AY Didyk A. The sputtering of the deformed gold under irradiation with krypton swift heavy ions. (2002) ULTRAMICROSCOPY 0304-3991 270
    Folyóiratcikk[26481653] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26481653, Kapcsolat: 26481653
Illés Zoltán. Programozás C# nyelven. (2004) ISBN:9638651415, 2315587
Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[2315587]
  1. Szabó Tibor et al. Automatické hodnotenie testov z ms excelu. (2017) Megjelent: XXXth DIDMATTECH 2017 pp. 242-247
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[26810186] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26810186, Kapcsolat: 26810186
  2. Faludi Anita. Programozási alapok. (2016)
    Oktatási anyag (Könyv) | Oktatási[26491577] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26491577, Kapcsolat: 26491577
  3. Kovács Emőd et al. Introduction to Informatics. (2013)
    Oktatási anyag (Könyv) | Oktatási[3187675] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3187675, Kapcsolat: 26478388
  4. Devosa Iván. Introduction to C# 2010 programming: Tankönyvtár.hu online. (2013)
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[26478415] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26478415, Kapcsolat: 26478415
  5. Kovács Emőd et al. Bevezetés az informatikába. (2013)
    Oktatási anyag (Könyv) | Oktatási[3187665] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3187665, Kapcsolat: 26478387
  6. Devosa Iván. Bevezetés a C# 2010 programozási környezetbe. (2013)
    Szakkönyv (Könyv) | Oktatási[26477948] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26477948, Kapcsolat: 26477948
  7. Primusz Péter. Digitális terepmodell alkalmazása a mérnöki gyakorlatban. (2009)
    Nem besorolt (Disszertáció) | Tudományos[26493398] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26493398, Kapcsolat: 26493398
  8. Zsuzsanna Papp-Varga. ICT teaching methods – Programming languages. (2008) ANNALES MATHEMATICAE ET INFORMATICAE 1787-5021 1787-6117 35 163-172
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[26478393] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26478393, Kapcsolat: 26478393
  9. Bártfai Norbert. Javát tanítok, Bevezetés a programozásba a Turing gépektől a CORBA technológiáig. (2007)
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[26491555] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26491555, Kapcsolat: 26491555
  10. Bártfai Norbert. Programozó páternoszter. (2006)
    Szakkönyv (Könyv) | Oktatási[26491563] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26491563, Kapcsolat: 26491563
Illés Zoltán. Programozás C# nyelven. (2008) ISBN:9789638762948, 2197918
Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[2197918]
  1. Victoria H Bakonyi. Innovative Technologies in Schools: First Touch of Programming in Public Education. (2017) Megjelent: New Methods and Technologies in Education and Practice: XXXth Didmattech 2017 2nd part pp. 105-110
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[27139870] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27139870, Kapcsolat: 27139870
  2. Szabó Dávid. Mobil útvonalmenedzselő. (2016)
    Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb) | Tudományos[25779410] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25779410, Kapcsolat: 25779410
  3. Baráth Ádám. Automatizált felügyeleti rendszer a felhő erejével. (2016)
    Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb) | Tudományos[25779409] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25779409, Kapcsolat: 25779409
  4. Dr. Nyéki Lajos. Szakmódszertan informatika szakos mérnöktanárok számára. (2015)
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[26492384] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26492384, Kapcsolat: 26492384
  5. Jónás Katalin. A C# nyelv és a programozás alapjai. (2014) ISBN:9786155012273
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[25878063] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25878063, Kapcsolat: 25878063
  6. Dr. Hernyák Zoltán. Magasszintű programozási nyelvek II.. (2013)
    Felsőoktatási tankönyv (Könyv) | Oktatási[25891737] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25891737, Kapcsolat: 25891737
  7. Kunsági Zsolt. Könyvek: Microsoft ASP.NET 4 Step by Step: http://weblabor.hu/konyvek. (2011)
    Ismertetés/Katalógus (Egyéb) | Oktatási[26477986] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26477986, Kapcsolat: 26477986
  8. Subecz Zoltán. Struktúrált programozás C# Console módban. (2010)
    Felsőoktatási tankönyv (Könyv) | Oktatási[25891751] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25891751, Kapcsolat: 25891751
  9. Czigléczky Gábor. Bevezetés a Visual C# 2008 használatába: Tanári kézikönyv. (2009)
    Szakkönyv (Könyv) | Oktatási[26478418] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26478418, Kapcsolat: 26478418
  10. Szabó Mária. Programozás- Objektum orientált programozás a gyakorlatban. (2008)
    Szakkönyv (Könyv) | Oktatási[26477920] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26477920, Kapcsolat: 26477920
Dr. Illés Zoltán. Mobileszközök az oktatásban és a mobilprogramozás oktatása. (2014) Megjelent: Science for Education-Education for Science = Veda pre vzdelanie-Vzdelanie pre vedu = Tudomány az oktatásért-Oktatás a tudományért, 2699476
Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[2699476]
  1. Ildikó Pšenáková et al. Az m-learning lehetőségei a szlovákiai tanárképzésben. (2015) Megjelent: 21. Multimédia az oktatásban és 2. IKT az oktatásban konferencia pp. 131-135
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[24818545] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24818545, Kapcsolat: 24818545
Illés Z et al. Introducing Mobile Motivated Lectures. (2016) Megjelent: ICETA 2016 pp. 115-120, 3146088
Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[3146088]
  1. V. Stoffova. FROM FACE-TO-FACE TO REMOTE LEARNING AT SLOVAK UNIVERSITIES. (2022) Megjelent: INTED2022 PROCEEDINGS pp. 7966-7972
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[32894612] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 32894612, Kapcsolat: 31395180
Illés Zoltán et al. Concept of Supporting university Education by using Students’ Personal devices. (2016) Megjelent: 11th International Scientific Conference on Distance Learning in Applied Informatics pp. 149-158, 3059764
Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[3059764]
  1. H. Hyksova et al. USE OF DIGITAL TECHNOLOGIES, SCHOOL MOBILE AND STUDENT DEVICES (BYOD) IN FULL-TIME AND DISTANCE EDUCATION. (2022) Megjelent: INTED2022 PROCEEDINGS pp. 7189-7198
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[32894862] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 32894862, Kapcsolat: 31395219
  2. V. Stoffova. FROM FACE-TO-FACE TO REMOTE LEARNING AT SLOVAK UNIVERSITIES. (2022) Megjelent: INTED2022 PROCEEDINGS pp. 7966-7972
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[32894612] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 32894612, Kapcsolat: 31394749
Illés Zoltán. Supporting dynamic, bi-directional presentation management in real-time. (2016) Megjelent: 11th Joint Conference on Mathematics and Computer Science, 3069011
Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos[3069011]
  1. Zitny Rasztiszlav. Modelling the Hospitality Information Systems in Web-Based Environment. (2016) Megjelent: New methods and technologies in education and practice XXIX DidMattech 2016 pp. 162-167
    Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[26056826] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26056826, Kapcsolat: 26056826
R Žitný et al. Education Using Mobile Technologies. (2016) Megjelent: ICETA 2016 pp. 387-393, 3146094
Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[3146094]
  1. Reinerio Sánchez et al. Evaluación de integración de tecnología móvil ubicua en clases de Matemáticas. (2018) Conference Proceedings Centro de Investigaciones de la UTMACH 2588-056X 2 2 281-292
    Konferenciaközlemény (Folyóiratcikk) | Tudományos[30421237] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30421237, Kapcsolat: 27843563
Heizlerné Bakonyi Viktória et al. Valós idejű oktatást segítő rendszerek. (2017) Megjelent: INFODIDACT 2017 pp. 1-8, 3375050
Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[3375050]
  1. Szabó Tibor. A matematika online oktatásának megvalósítási lehetőségei. (2021) KATEDRA: A SZLOVÁKIAI MAGYAR PEDAGÓGUSOK ÉS SZŰLŐK LAPJA (DUNAJSKA STREDA) 1335-6445 28 5 21-23
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Oktatási[31808207] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31808207, Kapcsolat: 29771722
Illés Zoltán et al. Mobile Life. (2017) Megjelent: SCIENCE FOR EDUCATION – EDUCATION FOR SCIENCE pp. 11-17, 3375266
Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[3375266]
  1. V. Stoffova. FROM FACE-TO-FACE TO REMOTE LEARNING AT SLOVAK UNIVERSITIES. (2022) Megjelent: INTED2022 PROCEEDINGS pp. 7966-7972
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[32894612] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 32894612, Kapcsolat: 31395176
Illés Zoltán et al. Modern environment inspired education. (2017) Megjelent: ICAI 2017 pp. 137-144, 3190388
Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos[3190388]
  1. Zitny Rastislav et al. ONLINE SUPPORT OF LECTURES BY USING OF MOBILE DEVICES. (2020) Megjelent: 14TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE (INTED2020) pp. 4744-4752
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[32090664] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32090664, Kapcsolat: 29470204
V.H. Bakonyi et al. Real-Time Tool Integration for Lectures. (2017) Megjelent: 15th IEEE International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications pp. 31-36, 3287671
Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[3287671]
  1. H. Hyksova et al. USE OF DIGITAL TECHNOLOGIES, SCHOOL MOBILE AND STUDENT DEVICES (BYOD) IN FULL-TIME AND DISTANCE EDUCATION. (2022) Megjelent: INTED2022 PROCEEDINGS pp. 7189-7198
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[32894862] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 32894862, Kapcsolat: 31395216
  2. V. Stoffova. FROM FACE-TO-FACE TO REMOTE LEARNING AT SLOVAK UNIVERSITIES. (2022) Megjelent: INTED2022 PROCEEDINGS pp. 7966-7972
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[32894612] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 32894612, Kapcsolat: 31395155
Bakonyi Viktória et al. Smart eszközök a tanórákon. (2019) Megjelent: InfoDidact2019, 31376270
Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[31376270]
  1. Beták Norbert et al. Térszemlélet-fejlesztést segítő foglalkozások Lego eszközök segítségével. (2020) OXIPO : INTERDISZCIPLINÁRIS E-FOLYÓIRAT 2676-8771 2 4 71-81
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31796079] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31796079, Kapcsolat: 29771731
Chaman Verma et al. Prediction of students’ awareness level towards ICT and mobile technology in Indian and Hungarian University for the real-time: preliminary results. (2019) HELIYON 2405-8440 5 6, 30722651
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30722651]
  1. Dhawale Dinesh et al. An effective solution to numerical and multi-disciplinary design optimization problems using chaotic slime mold algorithm. (2021) ENGINEERING WITH COMPUTERS 0177-0667 1435-5663
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32410861] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 32410861, Kapcsolat: 30725843
  2. Sheth Karan et al. A taxonomy of AI techniques for 6G communication networks. (2020) COMPUTER COMMUNICATIONS 0140-3664 161 279-303
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31747489] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31747489, Kapcsolat: 29665474
  3. Gasparova E. et al. USE OF INTERACTIVE WHITEBOARD IN PRE-PRIMARY EDUCATION FOR DEVELOPMENT OF MEDIA LITERACY. (2019) Megjelent: 12th International Conference of Education, Research and Innovation (ICERI2019) pp. 11268-11273
    Könyvrészlet | Tudományos[31580170] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31580170, Kapcsolat: 29432002
  4. Liskova D. et al. OPINIONS AND ATTITUDES OF PRE-PRIMARY EDUCATION TEACHERS AND PRE-SERVICE TEACHERS ON USING AUGMENTED REALITY. (2019) Megjelent: 12th International Conference of Education, Research and Innovation (ICERI2019) pp. 11274-11282
    Könyvrészlet | Tudományos[31580168] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31580168, Kapcsolat: 29432000
  5. Korenova L. et al. ENHANCING STUDENTS' MATHEMATICS LEARNING SKILLS WITH GEOGEBRA APPS. (2019) Megjelent: 12th International Conference of Education, Research and Innovation (ICERI2019) pp. 10762-10769
    Könyvrészlet | Tudományos[31586824] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31586824, Kapcsolat: 29432001
  6. Korenova L. et al. ANALYSIS OF DEPENDENCES BETWEEN UTILIZATION OF MOBILE TECHNOLOGIES IN MATH EDUCATION AND STUDENTS' TECHNICAL BACKGROUNDS. (2019) Megjelent: 12th International Conference of Education, Research and Innovation (ICERI2019) pp. 11283-11289
    Könyvrészlet | Tudományos[31586826] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31586826, Kapcsolat: 29432003
Verma Chaman et al. Machine Learning-Based Student’s Native Place Identification for Real-Time. (2020) IEEE ACCESS 2169-3536 8 130840-130854, 31408718
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31408718]
  1. Fei Qingmei. Innovative Research on Ideological and Political Education in Colleges and Universities Based on Intelligent Wireless Network Environment. (2022) WIRELESS COMMUNICATIONS & MOBILE COMPUTING 1530-8669 1530-8677 2022 1-10
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32888305] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32888305, Kapcsolat: 31387593
  2. Qin Tang et al. Student-Centered Learning Environments Based on Multimedia Big Data Analytics. (2021) ARABIAN JOURNAL FOR SCIENCE AND ENGINEERING 2193-567X 2191-4281 1319-8025
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32413636] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 32413636, Kapcsolat: 30731780
  3. Dai Xiaoai et al. Research on hyper-spectral remote sensing image classification by applying stacked de-noising auto-encoders neural network. (2021) MULTIMEDIA TOOLS AND APPLICATIONS: AN INTERNATIONAL JOURNAL 1380-7501 1573-7721 80 14 21219-21239
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32413638] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 32413638, Kapcsolat: 30731786
  4. Wu Rui et al. Feature recognition of student using heuristic political effective evaluation reinforcement learning algorithm. (2021) Progress in Artificial Intelligence 2192-6352
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32413633] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 32413633, Kapcsolat: 30731776
  5. Chen Weimiao et al. Computer Vision for Dynamic Student Data Management in Higher Education Platform. (2021) JOURNAL OF MULTIPLE-VALUED LOGIC AND SOFT COMPUTING 1542-3980 36 1-3 5-23
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32413639] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 32413639, Kapcsolat: 30731788
  6. Wang Juan et al. Computer-Assisted Collaborative Learning for Enhancing Students Intellectual Ability Using Machine Learning Techniques. (2021) WIRELESS PERSONAL COMMUNICATIONS 0929-6212 1572-834X
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32413631] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 32413631, Kapcsolat: 30731773
  7. Zhang Lijuan et al. Computer-Aided Reading Classes for Enhancement of Critical Thinking Skills Using AI Techniques. (2021) ARABIAN JOURNAL FOR SCIENCE AND ENGINEERING 2193-567X 2191-4281 1319-8025
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32413635] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 32413635, Kapcsolat: 30731778
  8. Ma Wenge. Artificial Intelligence-Based Real-Time Communication and Ai-Multimedia Services in Higher Education. (2021) JOURNAL OF MULTIPLE-VALUED LOGIC AND SOFT COMPUTING 1542-3980 36 1-3 231-248
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32413641] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 32413641, Kapcsolat: 30731790
  9. Dhawale Dinesh et al. An effective solution to numerical and multi-disciplinary design optimization problems using chaotic slime mold algorithm. (2021) ENGINEERING WITH COMPUTERS 0177-0667 1435-5663
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32410861] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 32410861, Kapcsolat: 30731784
  10. Geng Feng et al. Analysis of the teaching quality using novel deep learning-based intelligent classroom teaching framework. (2021) Progress in Artificial Intelligence 2192-6352
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32413632] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 32413632, Kapcsolat: 30731774
2022-06-26 01:29