Csukonyi Csilla et al. Individualizmus és kollektivizmus: csoportkülönbségek egyetemisták körében. (1999) ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA 1419-872X 1 2 19-31, 1358183
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1358183]
  1. Fülöp Márta et al. Rebound Effect, Fast Adaptation to Social Change or Cultural Continuity among Two Generations of Hungarians. (2019) ACTA DE INVESTIGACION PSICOLOGICA / PSYCHOLOGICAL RESEARCH RECORDS 2007-4832 9 79-90
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30995706] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30995706, Kapcsolat: 28974245
  2. Katalin Meszléry. Effekte des Primings der kulturellen Syndrome Individualismus und Kollektivismus: Anwendbarkeit der Priming-Methode auf kulturbezogene Fragestellungen. (2016)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[27025493] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27025493, Kapcsolat: 27025493
  3. Sebestyén Nóra. A versengés és a tanulás kulturális beágyazottsága és a migráció hatása a konceptualizációra. (2016)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[3181595] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 3181595, Kapcsolat: 30158431
  4. Fülöp Márta. A versengés, a győzelem és a vesztés pszichológiája és kulturális különbségei. (2015)
    Disszertáció/MTA Doktora (Disszertáció)/Tudományos[2927718] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 2927718, Kapcsolat: 25422053
  5. Fülöp M. A versengéssel, a győzelemmel és a vesztéssel való adaptív megküzdés tehetséges diákoknál. (2014) Megjelent: Stressz, megküzdés, versengés, konfliktusok pp. 123-191
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[23825296] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23825296, Kapcsolat: 25426274
  6. Fülöp M. A kultúraközi és a kulturális összehasonlító pszichológia Magyarországon. (2009) MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 0025-0279 1588-2799 64 1 3-83
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1203013] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 1203013, Kapcsolat: 25426243
  7. Fülöp M. Paradigmaváltás a versengéskutatásban.. (2008) PSZICHOLÓGIA (MTA PSZICHOLÓGIAI INTÉZET) 0230-0508 28 2 113-140
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1130185] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 1130185, Kapcsolat: 25422043
  8. Fülöp Márta. Hungary. (2007) Megjelent: International encyclopedia of adolescence pp. 406-422
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[25431342] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25431342, Kapcsolat: 25431342
  9. Laczka Zsuzsanna. Közel Európához?: Európai polgárrá nevelés az oktatás és képzés segítségével. (2002)
    Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)/Tudományos[25276268] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25276268, Kapcsolat: 25276268
Münnich Ákos et al. The concept of the European dimension in Hungarian adolescents. (2001) Megjelent: Learning for Democratic Europe pp. 129-135, 1358328
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1358328]
  1. Zsolnai Anikó et al. Pluralism and values in education in Hungary - changes between 1990 and 2012. (2015) JOURNAL OF BELIEFS & VALUES-STUDIES IN RELIGION & EDUCATION 1361-7672 1469-9362 36 2 142-155
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2809494] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2809494, Kapcsolat: 25430074
  2. Robert Thornberg. Vilka värden elever enligt lärare ska få med sig från skolan: En intervjustudie med 13 lärare. (2008) ISBN:9789173939096
    Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[25431508] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25431508, Kapcsolat: 25431508
  3. ROBERT THORNBERG. Värdepedagogik. (2004) Pedagogisk Forskning i Sverige 1401-6788 9 2 99-114
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25323452] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25323452, Kapcsolat: 25323452
  4. Baska Gabriella. Az európai identitásért (Young Citizens in Europe. Developing Identities in Europe. Learning for a Democratic Europe). (2002) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 12 4 115-117
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2767863] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2767863, Kapcsolat: 27007476
Csukonyi Csilla. A motiváció alapelvei.. (2002) Megjelent: A jövő vezetőinek jelene pp. 15-31, 3018625
Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[3018625]
  1. Karsai Xénia. LEHET-E ÖSSZEFÜGGÉS AZ NLP ELŐFELTEVÉSEI ÉS A SZUBJEKTÍV JÓLLÉT KÖZÖTT?. (2017) KÜLÖNLEGES BÁNÁSMÓD 2498-5368 3 3 79-86
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27211878] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27211878, Kapcsolat: 27211879
  2. Szűcs Krisztina Dóra. Az élsportoló diákság teljesítménymotivációjának vizsgálata a társas orientáció feltárásán keresztül. (2016) Megjelent: A mi tendenciáink pp. 53-69
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[26089025] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26089025, Kapcsolat: 26088723
  3. Dobozy Dávid. A teniszezők motivációjának, társas orientációjának és mentális állóképességének vizsgálata. (2016)
    Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)/Tudományos[27028171] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27028171, Kapcsolat: 27028166
  4. Vladár Anita. A KIÉGÉS VIZSGÁLATA A MUNKAHELYI ELÉGEDETTSÉG, A SZERVEZETI ELKÖTELEZETTSÉG ÉS A MOTIVÁCIÓ FÜGGVÉNYÉBEN ORVOSOK KÖRÉBEN. (2016) KÜLÖNLEGES BÁNÁSMÓD 2498-5368 2 3 15-29
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31629467] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31629467, Kapcsolat: 29488466
  5. Kiss Ádám Gergő. Tanulási motivációk vizsgálata a Szent István Egyetem hallgatóinak körében. (2015) STUDIA MUNDI - ECONOMICA 2415-9395 2 3 127-137
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3000591] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3000591, Kapcsolat: 25430064
  6. Gnandt Márk. Kötöttségekkel vagy kötöttségek nélkül?: Kötött és rugalmas munkarendben dolgozók munkahelyi elégedettség vizsgálata és szubjektív jólléte. (2015)
    Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)/Tudományos[25417419] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25417419, Kapcsolat: 25417419
  7. Penke Edina. Önértékelés, motiváció és munkahelyi elégedettség összefüggései. (2014)
    Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)/Tudományos[27027377] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27027377, Kapcsolat: 27027377
  8. Soós Tekla. A tanulási motiváció és a jövő-orientáció összefüggései a béren kívüli juttatásokkal. (2014)
    Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)/Tudományos[25418129] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25418129, Kapcsolat: 25418129
  9. Belinscki Judit. A munkahelyi elégedettség, és a szervezeti elkötelezettség vizsgálata a motiváció függvényében. (2014)
    Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)/Tudományos[25418084] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25418084, Kapcsolat: 25418080
Csukonyi Csilla. Az értékek világa.. (2002) Megjelent: A jövő vezetőinek jelene pp. 31-45, 3018622
Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[3018622]
  1. Bertalan Péter et al. A minőség és érték dimenziói a felsőoktatásban. (2020) POLGÁRI SZEMLE: GAZDASÁGI ÉS TÁRSADALMI FOLYÓIRAT 1786-6553 1786-8823 16 4-6 200-213
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31664778] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31664778, Kapcsolat: 29762226
  2. Szentes Erzsébet. A pályaszocializáció felsőoktatási lehetőségeinek vizsgálata. (2016)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[3075760] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3075760, Kapcsolat: 25821020
  3. Simon Katalin. Az elköteleződés és a motiváció vizsgálata munkahelyi környezetben. (2015)
    Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)/Tudományos[27028246] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27028246, Kapcsolat: 27028246
  4. Budavári-Takács Ildikó. "Ha így haladsz fiam, sokra fogod vinni!": A pedagógusok sikerrel, karrierrel kapcsolatos nézetei. (2013) Megjelent: Vzdelávacia, výskumná a metodická pp. 377-386
    Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[25422176] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25422176, Kapcsolat: 25422176
  5. Bornemissza Dorottya. Értékek vizsgálata két generáció tükrében. Hasonlóságok és különbségek a fiatalok nyitottságával összefüggésben: Közösségi és egyéni tanulási feladatok FETA Könyvek. (2010) Megjelent: Életszakaszok határán pp. 59-85
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[25422140] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25422140, Kapcsolat: 25422140
  6. Tombácz Edit. A szakközépiskolás és szakmunkás tanulók jövőképére, és ezzel összefüggésben a drogfogyasztó magatartásukra ható tényezők vizsgálata. (2005)
    Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)/Tudományos[25417908] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25417908, Kapcsolat: 25417918
Csukonyi Csilla. A társas orientáció elmélete Mi vagyunk másokért, vagy mások vannak értünk?. (2002) Megjelent: A jövő vezetőinek jelene pp. 45-57, 1358751
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1358751]
  1. Szűcs Krisztina Dóra. Az élsportoló diákság teljesítménymotivációjának vizsgálata a társas orientáció feltárásán keresztül. (2016) Megjelent: A mi tendenciáink pp. 53-69
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[26089025] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26089025, Kapcsolat: 26089050
  2. Dobozy Dávid. A teniszezők motivációjának, társas orientációjának és mentális állóképességének vizsgálata. (2016)
    Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)/Tudományos[27028171] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27028171, Kapcsolat: 27028171
  3. Erdei Panni. A szervezeti elkötelezettség, a társas orientáció és a machiavellizmus kapcsolatának vizsgálata. (2015)
    Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)/Tudományos[25418165] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25418165, Kapcsolat: 25418146
  4. Fazekas Katalin. Tevékenyen a megváltozott munkaképességű emberekért: Tréning módszer alkalmazása az önismeret és kommunikáció fejlesztésére. (2006)
    Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)/Tudományos[25276139] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25276139, Kapcsolat: 25276139
Csukonyi Csilla. Az egyetemisták "valós" értékei. (2002) Megjelent: A jövő vezetőinek jelene pp. 103-133, 1358745
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1358745]
  1. Gergely Éva et al. Munkaérték és karrierhorgony – egyetemisták körében végzett felmérés eredményei. (2016) ACTA CAROLUS ROBERTUS 2062-8269 6 2 162-178
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3168525] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3168525, Kapcsolat: 26956742
  2. Eva Gergely et al. Motivationa, values and career research among university students. (2016) ANNALS OF THE UNIVERSITY OF ORADEA ECONOMIC SCIENCE 1222-569X 1582-5450 25 1 933-943
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26307791] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26307791, Kapcsolat: 26307791
  3. Gergely Éva. Examining Career Orientations at the University of Debrecen. (2016) APSTRACT - APPLIED STUDIES IN AGRIBUSINESS AND COMMERCE 1789-221X 1789-7874 10 4-5 59-67
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3235626] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3235626, Kapcsolat: 26953474
  4. Márkus-Gulyás Nóra. A munkaszocializáció és szervezeti elkötelezettség a fluktuáció és a generációs különbségek tükrében. (2016)
    Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)/Tudományos[27027896] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27027896, Kapcsolat: 27027896
  5. Gergely Éva. KARRIERTÉNYEZŐK FELTÁRÁSA EGYETEMISTÁK KÖRÉBEN. (2015)
    Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)/Tudományos[2907840] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2907840, Kapcsolat: 27028201
Csukonyi Csilla. Mire motiváltak a hallgatók?. (2002) Megjelent: A jövő vezetőinek jelene pp. 83-102, 1358749
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1358749]
  1. Borcsa Mária. Mire szocializál az iskola?: Végzős diákok jövőképének alakulása a motiváció és nyitottság tükrében. (2017) GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT 2063-9945 5 3 39-45
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27007426] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27007426, Kapcsolat: 27007426
  2. Gergely Éva et al. Munkaérték és karrierhorgony – egyetemisták körében végzett felmérés eredményei. (2016) ACTA CAROLUS ROBERTUS 2062-8269 6 2 162-178
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3168525] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3168525, Kapcsolat: 26956740
  3. Eva Gergely et al. Motivationa, values and career research among university students. (2016) ANNALS OF THE UNIVERSITY OF ORADEA ECONOMIC SCIENCE 1222-569X 1582-5450 25 1 933-943
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26307791] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26307791, Kapcsolat: 26307789
  4. Gergely Éva. Examining Career Orientations at the University of Debrecen. (2016) APSTRACT - APPLIED STUDIES IN AGRIBUSINESS AND COMMERCE 1789-221X 1789-7874 10 4-5 59-67
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3235626] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3235626, Kapcsolat: 26953476
  5. Szűcs Krisztina Dóra. Az élsportoló diákság teljesítménymotivációjának vizsgálata a társas orientáció feltárásán keresztül. (2016) Megjelent: A mi tendenciáink pp. 53-69
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[26089025] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26089025, Kapcsolat: 26089025
  6. Fülöp Ákos. Mentális Állóképesség Kajakosok Körében. (2015)
    Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)/Tudományos[27028273] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27028273, Kapcsolat: 27028264
  7. Gergely Éva. KARRIERTÉNYEZŐK FELTÁRÁSA EGYETEMISTÁK KÖRÉBEN. (2015)
    Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)/Tudományos[2907840] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2907840, Kapcsolat: 27028193
  8. Belinscki Judit. A munkahelyi elégedettség, és a szervezeti elkötelezettség vizsgálata a motiváció függvényében. (2014)
    Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)/Tudományos[25418084] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25418084, Kapcsolat: 25418084
  9. Tombácz Edit. A szakközépiskolás és szakmunkás tanulók jövőképére, és ezzel összefüggésben a drogfogyasztó magatartásukra ható tényezők vizsgálata. (2005)
    Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)/Tudományos[25417908] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25417908, Kapcsolat: 25417937
Csukonyi Csilla. Társas viszonyok az egyetemen. (2002) Megjelent: A jövő vezetőinek jelene pp. 133-153, 1358747
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1358747]
  1. Buda Annamária. „Így vezetünk mi, így vezettek ti…”. (2017)
    Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)/Tudományos[27028223] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27028223, Kapcsolat: 27028214
  2. Szűcs Krisztina Dóra. Az élsportoló diákság teljesítménymotivációjának vizsgálata a társas orientáció feltárásán keresztül. (2016) Megjelent: A mi tendenciáink pp. 53-69
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[26089025] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26089025, Kapcsolat: 26089034
  3. Erdei Panni. A szervezeti elkötelezettség, a társas orientáció és a machiavellizmus kapcsolatának vizsgálata. (2015)
    Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)/Tudományos[25418165] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25418165, Kapcsolat: 25418179
  4. Fülöp Márta et al. Életünk egy versengő világban: a győzelem és vesztés pszichológiája. (2013) Megjelent: Pécsi Tudományegyetem Bölcsész Akadémia pp. 74-95
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[25432609] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25432609, Kapcsolat: 25432609
  5. Fülöp M. A kultúraközi és a kulturális összehasonlító pszichológia Magyarországon. (2009) MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 0025-0279 1588-2799 64 1 3-83
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1203013] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 1203013, Kapcsolat: 25426241
Hunyady György et al. Személyes értéktudat, mint a társadalmi csoportok percepciójának nézőpontja: Egy módszertanilag újszerű megközelítés. (2002) Megjelent: A demokratikus nevelés, polgári értékek és Európa tudat: az iskolai nevelés helyzete és lehetőségei pp. 176-184, 1046758
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1046758]
  1. Zsolnai Anikó et al. Pluralism and values in education in Hungary – changes between 1990 and 2012. (2015) JOURNAL OF BELIEFS & VALUES-STUDIES IN RELIGION & EDUCATION 1361-7672 1469-9362 36 2 p. 3
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25401791] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25401791, Kapcsolat: 29231091
Kun Ágota et al. Az egyetemisták egyetemen belüli és jövőre vonatkozó elégedettsége és elvárásai. (2002) Megjelent: A jövő vezetőinek jelene pp. 153-173, 1358743
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1358743]
  1. Bertalan Péter et al. A minőség és érték dimenziói a felsőoktatásban. (2020) POLGÁRI SZEMLE: GAZDASÁGI ÉS TÁRSADALMI FOLYÓIRAT 1786-6553 1786-8823 16 4-6 200-213
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31664778] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31664778, Kapcsolat: 29762230
  2. Márkus-Gulyás Nóra. A munkaszocializáció és szervezeti elkötelezettség a fluktuáció és a generációs különbségek tükrében. (2016)
    Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)/Tudományos[27027896] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27027896, Kapcsolat: 29882410
  3. Belinscki Judit. A munkahelyi elégedettség, és a szervezeti elkötelezettség vizsgálata a motiváció függvényében. (2014)
    Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)/Tudományos[25418084] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25418084, Kapcsolat: 25418097
  4. Tombácz Edit. A szakközépiskolás és szakmunkás tanulók jövőképére, és ezzel összefüggésben a drogfogyasztó magatartásukra ható tényezők vizsgálata. (2005)
    Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)/Tudományos[25417908] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25417908, Kapcsolat: 25417949
  5. Nagy Ágnes. Kábítószer-fogyasztás és kockázat. (2003) Megjelent: A kábítószer kipróbálásának okairól pp. 207-219
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[25423524] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25423524, Kapcsolat: 25423524
Kun Ágota et al. Egyetemisták cselekvés, gondolkodásés értékbeli nyitottságának jellemzői. (2002) Megjelent: A jövő vezetőinek jelene pp. 173-190, 1358741
Könyvrészlet/Bibliográfia, repertórium (Könyvrészlet)/Tudományos[1358741]
  1. Bertalan Péter et al. A minőség és érték dimenziói a felsőoktatásban. (2020) POLGÁRI SZEMLE: GAZDASÁGI ÉS TÁRSADALMI FOLYÓIRAT 1786-6553 1786-8823 16 4-6 200-213
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31664778] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31664778, Kapcsolat: 29990599
Csizmár Katalin. A kábítószer használókkal szembeni előítéltek alakulása és háttértényezői, strukturális kapcsolata a kisebbségi és etnikai csoportokkal szembeni előítéletekkel.. (2003) Megjelent: A kábítószer kipróbálásának okairól pp. 171-187, 3018632
Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[3018632]
  1. Paksi B et al. Az Országos Lakossági Adatfelvétel az Addiktológiai Problémákról 2015 (OLAAP 2015) reprezentatív lakossági felmérés módszertana és a minta leíró jellemzői: The methodology and sample description of the national survey on addiction problems in Hungary 2015 (NSAPH 2015). (2017) NEUROPSYCHOPHARMACOLOGIA HUNGARICA 1419-8711 19 2 55-85
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3273061] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3273061, Kapcsolat: 27215148
Csukonyi Csilla. A szociális orientáció - individualizmus és kollektivizmus és a kábítószer-használat összefüggései.. (2003) Megjelent: A kábítószer kipróbálásának okairól pp. 139-155, 3018631
Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[3018631]
  1. Fülöp Márta. A versengés, a győzelem és a vesztés pszichológiája és kulturális különbségei. (2015)
    Disszertáció/MTA Doktora (Disszertáció)/Tudományos[2927718] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 2927718, Kapcsolat: 25422061
  2. Fülöp M. A kultúraközi és a kulturális összehasonlító pszichológia Magyarországon. (2009) MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 0025-0279 1588-2799 64 1 3-83
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1203013] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 1203013, Kapcsolat: 25426234
  3. Tombácz Edit. A szakközépiskolás és szakmunkás tanulók jövőképére, és ezzel összefüggésben a drogfogyasztó magatartásukra ható tényezők vizsgálata. (2005)
    Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)/Tudományos[25417908] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25417908, Kapcsolat: 25417923
Csukonyi Csilla et al. A demokratikus értékek megjelenése a középiskolások csoportgondolkodásában. (2003) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 11 November 17-32, 1358784
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1358784]
  1. K. Nagy Emese et al. A Differenciált Fejlesztés Heterogén Tanulócsoportokban tanítási stratégia szakmai elméleti és történeti eredete. (2019) Megjelent: Neveléstudomány – Horizontok és dialógusok. Absztraktkötet p. 618
    Könyvrészlet/Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet)/Tudományos[30968165] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30968165, Kapcsolat: 28597344
  2. K Nagy Emese. KIP-könyv I-II.. (2015) ISBN:9786155216886
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2985623] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2985623, Kapcsolat: 26314157
  3. Apró Melinda. A szociális kompetencia és a demokratikus gondolkodás fejlesztésének lehetőségei a hazai és nemzetközi szakirodalom tanulságai alapján. (2015) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 115 3 215-238
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2982146] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 2982146, Kapcsolat: 25419004
  4. Dancs Katinka et al. Az állampolgári aktivitást befolyásoló kulturális tőke személyes dimenziójának indikátorai: az intézmények iránti bizalom és a bevándorlók iránti attitűdök. (2013) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 23 7-8 17-30
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25426254] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25426254, Kapcsolat: 25426252
  5. K Nagy Emese. Több mint csoportmunka: Munka heterogén tanulói csoportban. (2012) ISBN:9789631972832
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2034623] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2034623, Kapcsolat: 27192768
  6. Dancs Katinka et al. Szegedi középiskolások attitűdjei a hazai és nemzetközi szintű politikai-közéleti intézmények iránt. (2012) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 22 5 11-23
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2105217] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2105217, Kapcsolat: 26098812
  7. Szabó Veronika. Demokráciára nevelés a színházzal Magyarországon. (2010)
    Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)/Tudományos[25423084] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25423084, Kapcsolat: 25423084
  8. Szabó Veronika. Akadályverseny – Demokráciára nevelés színházzal Magyarországon. (2010) Megjelent: Akadályverseny: szabadság-projekt az iskolában pp. 45-66
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[26991300] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26991300, Kapcsolat: 26991300
  9. Selymes Orsolya. Unlearning dominance: Interactions between postgraduate studies, gender, and hierarchy-enhancing versus hierarchy-attenuating social beliefs. (2008) academia.edu 1 1-22
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25821054] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25821054, Kapcsolat: 25821054
  10. Barányiné Kalász. A kisebbségekkel szembeni értékítéletek alakulása a prepubertás korosztály körében. (2007)
    Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)/Tudományos[25418066] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25418066, Kapcsolat: 25418066
  11. K Nagy. Az esélyegyenlőtlenség kezelése csoportmunkával: A hátrányos helyzetű tanulók státuszproblémájának kezelése a Complex Instruction program segítségével. (2006)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[25431414] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25431414, Kapcsolat: 25431414
Csukonyi Csilla et al. A demokratikus nevelés értékei és az európai dimenzió: elméleti és módszertani kérdésfeltevések. (2003) ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA 1419-872X 5 1 21-40, 1358762
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1358762]
  1. Dancs Katinka et al. Az állampolgári aktivitást befolyásoló kulturális tőke személyes dimenziójának indikátorai: az intézmények iránti bizalom és a bevándorlók iránti attitűdök. (2013) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 23 7-8 17-30
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25426254] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25426254, Kapcsolat: 25426254
  2. Visnyiki Katalin. A PEDAGÓGUS ÉLETÚTJA ÉS SZAKMAI ÉRTÉKVÁLASZTÁSA KÖZÖTTI ÖSSZEFÜGGÉS VIZSGÁLATA. (2008)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[27192229] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27192229, Kapcsolat: 27192229
Csukonyi Csilla et al. A kábítószerfogyasztásra hajlamosító ill. azt akadályozó tényezők egy modellje. (2003) Megjelent: A kábítószer kipróbálásának okairól pp. 221-237, 1358757
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1358757]
  1. Farkas Éva et al. A Debreceni Egyetem hallgatóinak alkohol- és drogfogyasztással kapcsolatos attitűdjei. (2010) Megjelent: Juvenilia III pp. 110-125
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3135007] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3135007, Kapcsolat: 25431376
  2. Farkas Éva et al. A Debreceni Egyetem hallgatóinak alkohol- és drogfogyasztással kapcsolatos attitődjei. (2008)
    Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)/Tudományos[25425107] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25425107, Kapcsolat: 25425313
  3. Mészáros Gabriella. Mesterséges mennyországok?: A kábítószer-fogyasztás összefüggései az életcélokkal, a spiritualitással és a vallásossággal. (2007)
    Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)/Tudományos[25432617] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25432617, Kapcsolat: 25432617
  4. Tombácz Edit. A szakközépiskolás és szakmunkás tanulók jövőképére, és ezzel összefüggésben a drogfogyasztó magatartásukra ható tényezők vizsgálata. (2005)
    Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)/Tudományos[25417908] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25417908, Kapcsolat: 25417929
Csukonyi Csilla et al. A "kábítószer kipróbálásának" vizsgálati mintája és mintavételi eljárása. (2003) Megjelent: A kábítószer kipróbálásának okairól pp. 11-17, 1358753
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1358753]
  1. Farkas Éva et al. A Debreceni Egyetem hallgatóinak alkohol- és drogfogyasztással kapcsolatos attitűdjei. (2010) Megjelent: Juvenilia III pp. 110-125
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3135007] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3135007, Kapcsolat: 25431403
  2. Farkas Éva et al. A Debreceni Egyetem hallgatóinak alkohol- és drogfogyasztással kapcsolatos attitődjei. (2008)
    Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)/Tudományos[25425107] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25425107, Kapcsolat: 25425083
Csukonyi Csilla et al. A társas támasz, a proszociális viselkedés és a társas felelősség kapcsolata a kábítószerfogyasztó viselkedéssel. (2003) Megjelent: A kábítószer kipróbálásának okairól pp. 123-139, 1358755
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1358755]
  1. Farkas Éva et al. A Debreceni Egyetem hallgatóinak alkohol- és drogfogyasztással kapcsolatos attitűdjei. (2010) Megjelent: Juvenilia III pp. 110-125
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3135007] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3135007, Kapcsolat: 25431402
  2. Farkas Éva et al. A Debreceni Egyetem hallgatóinak alkohol- és drogfogyasztással kapcsolatos attitődjei. (2008)
    Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)/Tudományos[25425107] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25425107, Kapcsolat: 25425107
  3. Tombácz Edit. A szakközépiskolás és szakmunkás tanulók jövőképére, és ezzel összefüggésben a drogfogyasztó magatartásukra ható tényezők vizsgálata. (2005)
    Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)/Tudományos[25417908] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25417908, Kapcsolat: 25417938
Csukonyi Csilla et al. A kábítószerfogyasztás lélektani háttere a középiskolások körében. (2004) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 3 18-36, 1358785
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1358785]
  1. B. Erdős Márta et al. Valami új, valami régi: az új pszichoaktív szerhasználat problémája, kapcsolathálózati megközelítésben. (2020) Megjelent: A szociális munka elmélete és gyakorlata pp. 299-329
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[31817598] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31817598, Kapcsolat: 30037055
  2. Fábián Gergely. A szociális munka elmélete és gyakorlata. (2020) ISBN:9789638302557
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[31597514] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31597514, Kapcsolat: 30161318
  3. Bacsáné Bula Erika et al. Drogprevenciós kézikönyv. (2019)
    Könyv/Kézikönyv (Könyv)/Ismeretterjesztő[31027081] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31027081, Kapcsolat: 30037682
  4. Kőműves Zsolt. Kábítószer-használat vizsgálata egy kaposvári középiskolában. (2015) Megjelent: IX. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia pp. 181-191
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2952556] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2952556, Kapcsolat: 25431411
  5. Horváth Veronika. Az iskoláskorúak kábítószer-használata szombathelyi iskolákban. (2015) Megjelent: Szemelvények 3: Válogatás a PTE BTK XXXII. Országos Tudományos Diákköri Konferencián (2015) I-III. helyezést elért hallgatóinak... pp. 182-209
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[25432616] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25432616, Kapcsolat: 25432616
  6. Barabásné Kárpáti Dóra. Szocializáció és drogfogyasztás: Szocializációs rizikótényezők vizsgálata kezelésben részesült drogfogyasztó fiatalok körében. (2011)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2878408] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2878408, Kapcsolat: 25431251
  7. Szabó Mihály. Alapismeretek szenvedélybetegségekről, kábítószerekről: Gyógypedagógia, pedagógia és óvóképzős hallgatóknak. (2011) ISBN:9789639927384
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[27192182] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27192182, Kapcsolat: 27192182
  8. Homor Tivadar et al. Emberismeret és etika: középiskolások számára. (2010) ISBN:9789634659518
    Könyv/Oktatási anyag (Könyv)/Oktatási[1861106] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1861106, Kapcsolat: 26314175
  9. Mayer József et al. Szubkultúra megjelenése az iskolában. (2009) Megjelent: Glosszárium pp. 244-248
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[27007451] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27007451, Kapcsolat: 27007451
  10. Barabásné Kárpáti Dóra. Az elterelt fiatalok családi hátterének jellemzői Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében. (2009) JELENKORI TÁRSADALMI ÉS GAZDASÁGI FOLYAMATOK 1788-7593 4 1 79-86
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2515805] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2515805, Kapcsolat: 26987224
  11. Tombácz Edit. A szakközépiskolás és szakmunkás tanulók jövőképére, és ezzel összefüggésben a drogfogyasztó magatartásukra ható tényezők vizsgálata. (2005)
    Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)/Tudományos[25417908] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25417908, Kapcsolat: 25417939
Bíró Gergely et al. Az asszertivitás és a kábítószerezés kapcsolata a középiskolások körében.. (2005) Megjelent: A mentális egészséget és egészségmagatartást befolyásoló tényezők pp. 207-227, 3018633
Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[3018633]
  1. Karsai Xénia. LEHET-E ÖSSZEFÜGGÉS AZ NLP ELŐFELTEVÉSEI ÉS A SZUBJEKTÍV JÓLLÉT KÖZÖTT?. (2017) KÜLÖNLEGES BÁNÁSMÓD 2498-5368 3 3 79-86
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27211878] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27211878, Kapcsolat: 27211878
Csukonyi Csilla et al. A középiskolások és a kábítószer: A kábítószerfogyasztás hátterének feltárása a középiskolások körében. (2005) Megjelent: A mentális egészséget és egészségmagatartást befolyásoló tényezők pp. 83-149, 1358792
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1358792]
  1. Fülöp M. A kultúraközi és a kulturális összehasonlító pszichológia Magyarországon. (2009) MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 0025-0279 1588-2799 64 1 3-83
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1203013] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 1203013, Kapcsolat: 25426239
Csukonyi Csilla et al. A társas támasz megítélése és a középiskolások kábítószerfogyasztásának lehetséges összefüggései. (2005) Megjelent: A mentális egészséget és egészségmagatartást befolyásoló tényezők pp. 187-207, 1358795
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1358795]
  1. Fedor György. Megváltozott munkaképesség vagy megváltozott lehetőségek? Fókuszcsoportos vizsgálat a megváltozott munkaképességet befolyásoló háttértényezőkről. (2006) Megjelent: Pszichológiai szempontok a megváltozott munkaképességű emberek munkaerőpiaci integrációjának elősegítéséhez pp. 253-291
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[23051245] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23051245, Kapcsolat: 23051245
Csukonyi Csilla. A megváltozott munkaképességű munkavállalók foglalkoztatásának szervezetpszichológiai vonatkozásai. (2006) Megjelent: Pszichológiai Szempontok a megváltozott munkaképességű emberek munkaerőpiaci integrációjának elősegítéséhez pp. 107-158, 2420876
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2420876]
  1. Cseh Judit. Taylori szempontok a megváltozott munkaképességű személyek integrált foglalkoztatásában. (2012) A VIRTUÁLIS INTÉZET KÖZÉP-EURÓPA KUTATÁSÁRA KÖZLEMÉNYEI 2062-1396 4 5 145-155
    Folyóiratcikk/Konferenciaközlemény (Folyóiratcikk)/Tudományos[2228710] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2228710, Kapcsolat: 25422100
  2. Veress Fruzsina. A megváltozott munkaképességű személyek foglalkoztatási előnyeinek és hátrányainak vizsgálata. (2008) Megjelent: Juvenilia II. pp. 323-345
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[25938074] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25938074, Kapcsolat: 25938074
2021-10-16 16:48