Hunyady Györgyné. Kollektivitás az iskolai osztályokban. (1977) ISBN:963051169X, 1705525
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1705525]
  1. F Lassú Zsuzsa. A kollektivitás hagyományos és alternatív értelmezései – egy 40 éves kutatás mai tanulságai. (2013) GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT 2063-9945 1 1 7-15
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2234307] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 2234307, Kapcsolat: 23043122
  2. Jankó Krisztina Julianna. Az iskolakörzetesítés társadalmi hatásai. (2011)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[25572514] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25572514, Kapcsolat: 25572514
  3. Kozma Tamás. Bevezetés a nevelésszociológiába. (2001)
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[25571024] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25571024, Kapcsolat: 25571024
Falus Iván et al. Az oktatócsomag.. (1979), 1238600
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1238600]
  1. Golyán Szilvia. A kisgyermekkori intézményváltás komplex elemzése. (2013)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2738000] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2738000, Kapcsolat: 25572702
  2. Réthy Endréné. Oktatáselméleti irányzatok. (2003) Megjelent: Didaktika pp. 12-36
    Könyvrészlet[22308961] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22308961, Kapcsolat: 22308961
  3. Petriné Feyér. Az oktatás eszközei, tárgyi feltétele. (2003) Megjelent: Didaktika pp. 318-338
    Könyvrészlet[22308962] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22308962, Kapcsolat: 22308962
  4. Szabó László Tamás. Didaktika szöveggyűjtemény. (2001)
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1153360] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 1153360, Kapcsolat: 22308960
  5. Nádasi Mária. A kikérdezés. (2000) Megjelent: Bevezetés a pedagógiai kutatás módszereibe pp. 171-211
    Könyvrészlet[22308959] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22308959, Kapcsolat: 22308959
  6. E Szabó. Tanítóképzés Magyarországon (tanulságok, problémák, fejlesztési lehetőségek). (1998)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[22308958] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22308958, Kapcsolat: 22308958
  7. Réthy E. Oktatáselméleti irányzatok. (1998) Megjelent: Didaktika pp. 9-44
    Könyvrészlet[20561317] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20561317, Kapcsolat: 22308955
  8. Petriné Feyér. Az oktatás eszközei, tárgyi feltételei. (1998) Megjelent: Didaktika pp. 323-344
    Könyvrészlet[22308957] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22308957, Kapcsolat: 22308957
  9. Báthory Z. Tanulók, iskolák – különbségek: egy differenciális tanításelmélet vázlata. (1997) ISBN:9637315500
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[15803] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 15803, Kapcsolat: 22308950
  10. Tompa Klára. Oktatócsomag. (1997) Megjelent: Pedagógiai lexikon, III. kötet: O -- Zs pp. 44-45
    Könyvrészlet/Szócikk (Könyvrészlet)/Tudományos[22308953] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22308953, Kapcsolat: 22308953
  11. Nagy Sándor. Az oktatás folyamata és módszerei. (1997) ISBN:9638576707
    Könyv/Felsőoktatási tankönyv (Könyv)/Oktatási[20566529] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20566529, Kapcsolat: 22308887
  12. Nagy Sándor. Az oktatás folyamata és módszerei. (1993) ISBN:9630431289
    Könyv/Felsőoktatási tankönyv (Könyv)/Oktatási[20586972] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20586972, Kapcsolat: 22308886
  13. Lükő István. Fejezetek a magyar középfokú szakképzés műszaki pedagógiájának oktatáselméletéből. (1991)
    Disszertáció/Kandidátus (Disszertáció)/Tudományos[1237736] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1237736, Kapcsolat: 22308884
  14. Wallner Tamás. Oktatástechnológia. (1989)
    Könyv[22307403] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22307403, Kapcsolat: 22308885
  15. Lénárd F. A tanítási órák módszereinek neveléslélektani megközelítése. (1987) PEDAGÓGIAI SZEMLE 0031-3785 5 484-493
    Folyóiratcikk[20499227] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20499227, Kapcsolat: 22308880
  16. Takács Etel. Anyanyelvünk mint tantárgy: A magyar nyelv tantárgyának tervezése a tantervben és kidolgozása a taneszközökben. (1987)
    Disszertáció/Kandidátus (Disszertáció)/Tudományos[22308881] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22308881, Kapcsolat: 22308881
  17. M Nádasi Mária. Egységesség és differenciáltság a tanítási órán. (1986) ISBN:9631792293
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1199590] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1199590, Kapcsolat: 22308879
  18. Nagy Sándor. Az oktatástechnológia funkciója a pedagógiai integrációban. (1986)
    Könyv[22308878] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22308878, Kapcsolat: 22308878
  19. Báthory Zoltán. Tanítás és tanulás. (1985)
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[15741] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 15741, Kapcsolat: 22308876
  20. Nagy Sándor. Oktatástechnológia: metodikai innovációs törekvések komplex együttese. (1985) Megjelent: Tanulmányok a neveléstudomány köréből, 1979-1984 pp. 25-58
    Könyvrészlet[22307258] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22307258, Kapcsolat: 22308864
  21. Orosz Sándor. Oktatástechnológia. (1985)
    Könyv[22307263] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22307263, Kapcsolat: 22308866
  22. Biszterszky Elemér. Programozott oktatás, oktatógépek. (1984)
    Könyv[22308855] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22308855, Kapcsolat: 22308855
  23. Kossa Mária. Oktatástechnikai eszközök fejlesztése a középfokú oktatásban: Témabibliográfia. (1984)
    Könyv[22308862] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22308862, Kapcsolat: 22308862
  24. Nagy Sándor. Differenciáló oktatástechnológia I.. (1984) Audiovizuális Közlemények 5 274-286
    Folyóiratcikk[22308863] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22308863, Kapcsolat: 22308863
  25. Nagy Sándor. Oktatástechnológiai jellegű fejlődési tendenciák az általános és a szakképzésben: (Komparatív elemzés). (1983)
    Könyv[22308853] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22308853, Kapcsolat: 22308853
  26. Nádasi András. Az oktatástechnológia az Egyesült Államokban. (1983) Megjelent: Tanulmányok az oktatástechnológia köréből pp. 137-140
    Könyvrészlet[22309402] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22309402, Kapcsolat: 22308851
  27. Nádasi Mária. Az egységesség és differenciáltság együttes érvényesítésének lehetőségei és sajátosságai az oktatási folyamat szervezésében. (1983)
    Disszertáció/Kandidátus (Disszertáció)/Tudományos[22308854] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22308854, Kapcsolat: 22308854
  28. Mészölyné Fehér. Optimális elsajátítás a gyakorlatban. (1982) Megjelent: Differenciált osztálymunka, optimális elsajátítás a gyakorlatban pp. 93-147
    Könyvrészlet[22308829] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22308829, Kapcsolat: 22308829
  29. Nagy Sándor. Oktatástechnológia a neveléstudomány rendszerében. (1982)
    Könyv[22308839] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22308839, Kapcsolat: 22308839
  30. Perényi Dezső. Egy megtanítási programcsomag kísérleti alkalmazása. (1982) PEDAGÓGIAI TECHNOLÓGIA 0209-763X 2 10-15
    Folyóiratcikk[22308823] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22308823, Kapcsolat: 22308823
  31. Petriné Feyér. Differenciálás az egyéni különbségek mérése alapján. (1982) Megjelent: Differenciált osztálymunka, optimális elsajátítás a gyakorlatban pp. 9-92
    Könyvrészlet[22308827] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22308827, Kapcsolat: 22308827
  32. Tompa Klára. Az oktatócsomag típusai. (1982) PEDAGÓGIAI TECHNOLÓGIA 0209-763X 3 10-16
    Folyóiratcikk[22309397] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22309397, Kapcsolat: 22308822
  33. Nagy Sándor. A tanulás pedagógiai kérdései. (1982)
    Könyv[22308824] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22308824, Kapcsolat: 22308824
  34. Nagy Sándor. Az oktatástechnológia a neveléstudomány rendszerében II.. (1981) Audiovizuális Közlemények 5 275-285
    Folyóiratcikk[22308820] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22308820, Kapcsolat: 22308820
  35. Könyvismertetés. (1980) KÖZNEVELÉS 0133-0969 4 p. 12
    Folyóiratcikk[22308965] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22308965, Kapcsolat: 22308965
  36. Biszterszky Elemér. Könyvismertetés. (1980) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 2 250-251
    Folyóiratcikk[22308966] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22308966, Kapcsolat: 22308966
  37. Báthory Zoltán. Könyvismertetés. (1980) PEDAGÓGIAI SZEMLE 0031-3785 7-8 736-737
    Folyóiratcikk[22308967] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22308967, Kapcsolat: 22308967
  38. Nádasi Mária. Könyvismertetés. (1980) MAGYARTANÍTÁS: MÓDSZERTANI FOLYÓIRAT 0464-4999 4 190-192
    Folyóiratcikk[22308970] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22308970, Kapcsolat: 22308970
  39. Nádasi Mária. Az oktatócsomag. (1980) MAGYARTANÍTÁS: MÓDSZERTANI FOLYÓIRAT 0464-4999 4 190-192
    Folyóiratcikk[22308814] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22308814, Kapcsolat: 22308814
  40. Szűcs Pál. A tanítási-tanulási folyamatban alkalmazott audiovizuális eszközök és anyagok hatékonyságának vizsgálata. (1980)
    Disszertáció/Kandidátus (Disszertáció)/Tudományos[22308818] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22308818, Kapcsolat: 22308818
Hunyady Györgyné. A tanítóképzés tantervi irányelvei. (1987), 1625021
Könyv/Nem besorolt (Könyv)/Tudományos[1625021]
  1. Rózsáné Czigány Enikő. A gyógypedagógiai szemlélet integrálódása a budai tanítóképzésbe. (2013) GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT 2063-9945 1 1 23-31
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Ismeretterjesztő[2268332] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2268332, Kapcsolat: 23043224
Hunyady Györgyné. Négy kérdés a pedagógusképzésről. (1992) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 1 20-26, 1624907
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1624907]
  1. Kelemen Lajos. Az óvodapedagógus-képzés és a pedagógusi képességek fejlődésének összefüggései. (2008)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[25568649] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25568649, Kapcsolat: 25572746
Hunyady Györgyné. A pedagógusképzés ellentmondásai és perspektívái. (1993) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 43 2 15-22, 1624894
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1624894]
  1. Székely Noémi. A kolozsvári Babes-Bolyai Tudományegyetemen folyó tanárképzésről. (1999) ERDÉLYI MÚZEUM 1453-0961 61 3-4 269-273
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25572541] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25572541, Kapcsolat: 25572541
Hunyady Györgyné. A pedagógusképzés és a neveléstudomány. (1993) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 93 3-4 161-171, 1624689
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1624689]
  1. Szabó Éva. How do Hungarian teachers of English plan? A qualitative study: ---. (2008)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2062908] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2062908, Kapcsolat: 25571018
  2. Barabási Tünde. Az elmélet és gyakorlat integrációja a magyarországi és a romániai magyar tanítóképzési rendszerben. (2006)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[26345533] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26345533, Kapcsolat: 25571183
Hunyady Györgyné. A pedagógusok és a pedagógusképzés: Jelentés a 6. szekció munkájáról. (1993) PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 0133-2570 1 8-14, 1624899
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1624899]
  1. Kelemen Elemér. TANÍTÓ- ÉS ÓVÓKÉPZÉSÜNK VÁLTOZÁSAI. (2007) Megjelent: A TANÍTÓ A TÖRTÉNELEM SODRÁBAN: Tanulmányok a magyar tanítóság 19–20. századi történetébõl pp. 44-59
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[25571206] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25571206, Kapcsolat: 25571206
Hunyady Györgyné. Pedagógia és szépirodalom. (1993) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 7-8 107-114, 1624902
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1624902]
  1. Trentinné Benkő Éva. Kétnyelvi pedagógusképzésben részt vevő hallgatók nézeteinek megjelenése kreatív vizuális alkotásaikban. (2013) GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT 2063-9945 1 1 73-106
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2234318] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 2234318, Kapcsolat: 23044564
  2. Trentinné Benkő Éva. A korai kétnyelvűség támogatására szolgáló pedagóguskompetenciák és pedagógusképzés. (2013)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2562788] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 2562788, Kapcsolat: 25570160
Hunyady Györgyné. A helyi tanterv készítésétől a tanítási óráig. (1996), 1200173
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1200173]
  1. Golyán Szilvia. A kisgyermekkori intézményváltás komplex elemzése. (2013)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2738000] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2738000, Kapcsolat: 25572704
  2. Györgyiné Koncz. THE CURRICULAR REGULATION OF MUSIC TEACHING IN HUNGARY FROM THE 18TH CENTURY TO DATE. (2008) PRACTICE AND THEORY IN SYSTEMS OF EDUCATION 1788-2583 1788-2591 3 3-4 41-52
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25572532] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25572532, Kapcsolat: 25572532
  3. Knausz Imre. A tanítás mestersége. (2001)
    Könyv/Oktatási anyag (Könyv)/Oktatási[25572580] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25572580, Kapcsolat: 25572580
  4. Báthory Z. Tanulók, iskolák - különbségek: Egy differenciális tanításelmélet vázlata. (2000) ISBN:963922829X
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[15824] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 15824, Kapcsolat: 20566429
  5. Ballér Endre. A Nemzeti Alaptantervtől az iskolai nevelő-oktatómunka tervezéséig: Tantervkészítők, tanárképző intézmények és pedagógus továbbképzések számára. (1996) ISBN:9637315268
    Könyv/Oktatási anyag (Könyv)/Oktatási[21048424] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 21048424, Kapcsolat: 20566850
Ballér E et al. A hazai neveléstudományról: A Magyar Tudományos Akadémia számára készített diszciplináris elemzés. (1999) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 99 4 425-456, 1157060
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1157060]
  1. Bíró Zsuzsanna Hanna et al. Az oktatáskutatás inter- és multidiszciplináris jellege. (2018) EDUCATIO 1216-3384 1419-8827 27 1 84-100
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30415920] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30415920, Kapcsolat: 29478498
  2. Nagy M. HERA: Egy önmeghatározási kísérlet. (2001) EDUCATIO 1216-3384 1419-8827 Tavasz 80-93
    Folyóiratcikk[20509440] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20509440, Kapcsolat: 20509440
Hunyady Györgyné. Pedagógusjelöltek nevelési attitűdjeinek vizsgálata irodalmi szemelvények segítségével. (1999) Megjelent: Gyermek - Nevelés - Pedagógusképzés pp. 7-38, 1624685
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1624685]
  1. Trentinné Benkő Éva. Kétnyelvi pedagógusképzésben részt vevő hallgatók nézeteinek megjelenése kreatív vizuális alkotásaikban. (2013) GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT 2063-9945 1 1 73-106
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2234318] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 2234318, Kapcsolat: 23044560
  2. Trentinné Benkő Éva. A korai kétnyelvűség támogatására szolgáló pedagóguskompetenciák és pedagógusképzés. (2013)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2562788] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 2562788, Kapcsolat: 25570163
Hunyady Györgyné. A négyéves "tanító" szak programja: Bevezetés és kommentár. (2000) Megjelent: Óvó- és tanítóképzés az ezredfordulón pp. 89-100, 1625718
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1625718]
  1. Rózsáné Czigány Enikő. A gyógypedagógiai szemlélet integrálódása a budai tanítóképzésbe. (2013) GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT 2063-9945 1 1 23-31
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Ismeretterjesztő[2268332] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2268332, Kapcsolat: 23043247
  2. Virágné Juhász. A néprajz tárgyai a tanítóképzésben. (2012)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[23761436] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23761436, Kapcsolat: 25571575
  3. Kelemen Elemér. TANÍTÓ- ÉS ÓVÓKÉPZÉSÜNK VÁLTOZÁSAI. (2007) Megjelent: A TANÍTÓ A TÖRTÉNELEM SODRÁBAN: Tanulmányok a magyar tanítóság 19–20. századi történetébõl pp. 44-59
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[25571215] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25571215, Kapcsolat: 25571215
  4. Kelemen Elemér. A BUDAI TANÍTÓKÉPZÕ TÖRTÉNETE (1869-1999). (2007) Megjelent: A TANÍTÓ A TÖRTÉNELEM SODRÁBAN: Tanulmányok a magyar tanítóság 19–20. századi történetébõl pp. 60-70
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[25571216] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25571216, Kapcsolat: 25571216
  5. Barabási Tünde. Az elmélet és gyakorlat integrációja a magyarországi és a romániai magyar tanítóképzési rendszerben. (2006)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[26345533] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26345533, Kapcsolat: 25571184
Hunyady Györgyné. Pedagógiai tervezés. (2000), 1200236
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1200236]
  1. Farkasné Ökrös Marianna et al. Magister non nascitur, sed fit (A mesterek nem születnek, azzá válnak): Tanulmányok a tudós tanárképzés műhelyeiből. (2015) Megjelent: Diszciplínák tanítása - a tanítás diszciplínái 1. pp. 220-229
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[25572660] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25572660, Kapcsolat: 25572660
  2. Kövecsesné Gősi Viktória. A környezeti nevelés gyakorlata az erdei iskolában. (2015) ISBN:9789639829350
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2952219] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2952219, Kapcsolat: 24897501
  3. Rakaczkiné Tóth. Tervezhető-e a nevelés?. (2012) Megjelent: Neveléselmélet pp. 163-172
    Könyvrészlet[22936997] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22936997, Kapcsolat: 22936997
  4. Arapovics Mária. A közösség tanulása: A civil szervezetek szerepe az egész életre kiterjedő tanulásban. (2011) ISBN:9789638943200
    Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[1926836] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1926836, Kapcsolat: 22268057
  5. Reinhardt Melinda. Miért hasznosak a pozitív érzelmek iskolai környezetben?. (2009) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 19 9 24-45
    Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1619413] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1619413, Kapcsolat: 23057552
  6. Kiss Jenőné Kenessei. Adaptivitás a zenei nevelésben. Varró Margit üzenete. (2009) PARLANDO: ZENEPEDAGÓGIAI FOLYÓIRAT 0133-2767 2063-1979 51 1 21-27
    Folyóiratcikk[20564214] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20564214, Kapcsolat: 20564214
  7. Szabó Éva. How do Hungarian teachers of English plan? A qualitative study: ---. (2008)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2062908] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2062908, Kapcsolat: 25571020
  8. Lénárd Sándor et al. Adaptív oktatás: Szöveggyűjtemény. (2008)
    Könyv[20566540] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20566540, Kapcsolat: 20566540
  9. Gombos Norbert. Tanítóképzés az ötvenes években: Az 1951. évi tanterv. (2006) Megjelent: Pedagógia és politika XX. század második felében Magyarországon p. 3
    Könyvrészlet[20577010] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20577010, Kapcsolat: 20577010
  10. Ollé János et al. Mód-Szer-Tár: Módszertani tanulságok gyakorlati kézikönyve pedagógusoknak. (2006) ISBN:9638088141
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2022974] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2022974, Kapcsolat: 22454827
  11. Kivovicsné Horváth. Érvek a Varga-C. Neményi Matematikatanítás mellett. (2006) Megjelent: Módszer és fejlesztést szolgáló feladatok a matematikaoktatásban kisikolásoknak pp. 15-37
    Könyvrészlet[20577017] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20577017, Kapcsolat: 20577017
  12. Bábosik István. Alkalmazott neveléselmélet. (2003)
    Könyv[20567308] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20567308, Kapcsolat: 20567308
  13. Zrinszky László. Neveléselmélet. (2002) ISBN:9631628116
    Könyv[21005548] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21005548, Kapcsolat: 20566544
  14. Sárosdi Anna. A pedagógus társas kompetenciája. (2002) Megjelent: Gyermek-nevelés-pedagógsuképzés p. 119
    Könyvrészlet[20576979] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 20576979, Kapcsolat: 20576979
  15. Páli Judit. A figyelemhiány és a teljesítményzavar értelmezése, a fejlesztés lehetőségei. (2002) Megjelent: Gyermek-nevelés-pedagógusképzés p. 175
    Könyvrészlet[20576968] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20576968, Kapcsolat: 20576968
  16. Perjés István et al. A helyi tanterv készítésének alapjai. (1993)
    Könyv[20582748] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20582748, Kapcsolat: 20582748
M Nádasi et al. Pályakezdő pedagógusok a szakmailag autonom iskolában. (2001) Megjelent: Ezredforduló, műveltségkép, kisgyermekkori nevelés pp. 129-143, 1202095
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1202095]
  1. Hunyady Györgyné et al. Szülők és gyerekeik iskolaképe-2012. (2014) Megjelent: Az iskolakép változatai és változásai pp. 95-112
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2712648] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2712648, Kapcsolat: 26537802
  2. Hunyady Györgyné. Szülők elvárásai az iskolával szemben. (2006) Megjelent: Az iskola optimalizálása - a struktúra változtatása nélkül pp. 43-83
    Könyvrészlet[22957942] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22957942, Kapcsolat: 22957942
Hunyady Györgyné. Az álomiskola a pedagógusok, a gyerekek és a szülők szemével. (2002) Megjelent: Gyermek - nevelés - pedagógusképzés pp. 120-160, 1799147
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1799147]
  1. Marton Eszter. Mit hoztam, mit vinnék? A szülők iskolával kapcsolatos elvárássai. (2016) Megjelent: Új kutatások a neveléstudományokban 2015 pp. 165-174
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[26314576] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26314576, Kapcsolat: 26480122
  2. Hunyady Györgyné et al. Szülők és gyerekeik iskolaképe-2012. (2014) Megjelent: Az iskolakép változatai és változásai pp. 95-112
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2712648] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2712648, Kapcsolat: 26537791
  3. Györgyiné Koncz Judit. Pályaismeret, pályaorientáció. (2005) ISBN:9639611042
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1146754] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 1146754, Kapcsolat: 26480120
Hunyady Györgyné. Iskola-imázs: a nevelő intézmény percepciója a szülők körében. (2002) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 4 29-39, 1624638
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1624638]
  1. Podráczky Judit. Szülők és iskola – reflexiók és megközelítések. (2013) GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT 2063-9945 1 1 16-22
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2388824] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 2388824, Kapcsolat: 23043125
  2. György Veronika. Adaptivitás a gyakorlatban. (2013)
    Disszertáció/Nem besorolt (Disszertáció)/Tudományos[25570153] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25570153, Kapcsolat: 25570153
  3. Kathyné Mogyorósy. Szülők és pedagógusok együttműködését befolyásoló tényezők vizsgálata felekezeti és nem felekezeti intézményekben. Ezek összefüggései az iskolás gyermekek lelki egészségével. (2010) Megjelent: I. Országos Alkalmazott Pszichológiai PhD Konferencia pp. 76-83
    Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[25571672] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25571672, Kapcsolat: 25571672
Hunyady Györgyné. A tanítóképzés az integrált felsőoktatásban. (2003) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 7-8 7-14, 1624879
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1624879]
  1. Rózsáné Czigány Enikő. A gyógypedagógiai szemlélet integrálódása a budai tanítóképzésbe. (2013) GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT 2063-9945 1 1 23-31
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Ismeretterjesztő[2268332] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2268332, Kapcsolat: 23043258
  2. Kelemen Elemér. TANÍTÓ- ÉS ÓVÓKÉPZÉSÜNK VÁLTOZÁSAI. (2007) Megjelent: A TANÍTÓ A TÖRTÉNELEM SODRÁBAN: Tanulmányok a magyar tanítóság 19–20. századi történetébõl pp. 44-59
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[25571199] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25571199, Kapcsolat: 25571199
  3. Molnár Béla. A középfokú tanítóképzés története 1945-től felsőfokúvá válásáig. (2007)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[1871229] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1871229, Kapcsolat: 25571013
  4. Barabási Tünde. Az elmélet és gyakorlat integrációja a magyarországi és a romániai magyar tanítóképzési rendszerben. (2006)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[26345533] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26345533, Kapcsolat: 25571176
Ballér Piroska. Osztályozás? Szöveges értékelés?. (2004) ISBN:9636573808, 1599588
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1599588]
  1. Szendrei Julianna. Hogyan "katalizálható" a tanuló fejlődése?. (2008) Megjelent: Adaptív oktatás. Szöveggyűjtemény 1. kötet. Az adaptivitás szemlélete pp. 193-219
    Könyvrészlet[22461809] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22461809, Kapcsolat: 22461809
  2. Ollé János et al. Mód-Szer-Tár: Módszertani tanulságok gyakorlati kézikönyve pedagógusoknak. (2006) ISBN:9638088141
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2022974] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2022974, Kapcsolat: 22454705
  3. Kálmán Orsolya et al. Az értékelés szerepe és gyakorlata az AKG-ban a tanulást támogató értékelés perspektívájából. (2006) Megjelent: Miért jó egy alternatív iskola? pp. 156-201
    Könyvrészlet[21775750] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 21775750, Kapcsolat: 21775750
  4. Szendrei Julianna. Gondolod, hogy egyre megy?. (2005) ISBN:9639548529
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Ismeretterjesztő[23449365] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23449365, Kapcsolat: 21775749
Hunyady Györgyné. A hazai főiskolai szintű tanár-, tanító-, és óvóképzés pedagógiai programjai. (2004) PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 0133-2570 1 3-9, 1624924
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1624924]
  1. Stéger Csilla. State of Play in Teacher Education in Hungary after the Bologna Reforms. (2014) ISBN:9789632845050
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[3001587] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3001587, Kapcsolat: 25570177
  2. Barabási Tünde. Az elmélet és gyakorlat integrációja a magyarországi és a romániai magyar tanítóképzési rendszerben. (2006)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[26345533] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26345533, Kapcsolat: 25571186
Hunyady Györgyné. Laikus pedagógiai tapasztalatok és nézetek vizsgálata a tanítójelöltek körében. (2004) Megjelent: Gyermek - nevelés - pedagógusképzés pp. 9-33, 1611065
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1611065]
  1. Trentinné Benkő Éva. Kétnyelvi pedagógusképzésben részt vevő hallgatók nézeteinek megjelenése kreatív vizuális alkotásaikban. (2013) GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT 2063-9945 1 1 73-106
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2234318] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 2234318, Kapcsolat: 23044557
2021-09-18 04:16