Krajcsi Attila et al. Internethasználók kommunikációs szokásai. (2001) Megjelent: A 21. századi kommunikáció új útjai pp. 93-110, 2818806
Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[2818806]
  1. Kósa Éva. Médiaszocializáció. (2015) ISBN:9789632954981
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2940884] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2940884, Kapcsolat: 29844802
  2. Barkóczy László. Változó szerkezetű közösségek: AZ INTERNETES KOMMUNIKÁCIÓ ALAKULÁSA, VÁLTOZÁSAI ÉS TÁRSADALMI HATÁSA. (2011)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[3211032] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3211032, Kapcsolat: 29844773
  3. Magyarné Fazekas Ágnes et al. Középiskolás tanulók számítógép- és internethasználati szokásai. (2011) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 21 8-9 120-134
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1712367] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 1712367, Kapcsolat: 29844774
  4. Salló Szilárd. A Messenger arcai.: A hangulatjelek szerepe az internetes kommunikációban.. (2011) Megjelent: A Székely Nemzeti Múzeum Acta Siculica 2011 évkönyve pp. 709-724
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2471384] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2471384, Kapcsolat: 29844720
  5. Zörgő Noémi. Közösségi média 2.0. (2010) KORUNK (KOLOZSVÁR) 1222-8338 9008-9456 3 11 68-74
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31868281] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31868281, Kapcsolat: 29844673
  6. Érsok Nikoletta Ágnes. Sömös, susmus, írj vissza. (2004) MAGYAR NYELVŐR 0025-0236 1585-4515 128 3 294-313
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26971304] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26971304, Kapcsolat: 29844769
  7. Pléh Csaba et al. A KOMMUNIKÁCIÓS KÖZEGEK HATÁSA A GONDOLKODÁS ARCHITEKTÚRÁJÁRA: AZ IDŐGAZDÁLKODÁS PÉLDÁJA. (2004) MAGYAR TUDOMÁNY 0025-0325 1588-1245 8 p. 848
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[32108487] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32108487, Kapcsolat: 30211330
  8. Lipovits Ágnes et al. Ötletek az informatikatanárok képzéséhez. (2002)
    Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[32108489] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32108489, Kapcsolat: 30211339
  9. Sükösd Miklós et al. M-politika akcióban. SMS és e-mail a 2002-es magyarországi választási kampányban. (2002) Megjelent: Mobil közösség, mobil megismerés pp. 273-293
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[27629724] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27629724, Kapcsolat: 29844647
Kovács Kristóf. Arthur Jensen és az IQ-vita 1969-től 2000-ig. (2002) MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 0025-0279 1588-2799 57 1 5-38, 2807414
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2807414]
  1. Pásztor Attila. Az induktív gondolkodás technológia alapú mérése és fejlesztése. (2016)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[3157934] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 3157934, Kapcsolat: 29848696
  2. Estefánné Varga Magdolna et al. A tanári tevékenység pszichológiai alapjai. (2015) ISBN:9786155509704
    Könyv/Felsőoktatási tankönyv (Könyv)/Oktatási[2891704] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2891704, Kapcsolat: 29848928
  3. Csépe V. Nyelv, tudat, gondolkodás. (2008) ISBN:9789633899205
    Könyv/Tanulmánykötet (Könyv)/Tudományos[30236968] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30236968, Kapcsolat: 30211446
  4. Szűgyi Jerne. Numerus Nullus. Szegregáció és deszegregáció a magyar közoktatásban.. (2008) BESZÉLŐ 0865-4093 13 9 2-13
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[22546815] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22546815, Kapcsolat: 29848924
  5. Kende A. Együtt vagy külön? A szegregált iskolarendszer és a speciális oktatási szükségletek megállapításának problémái. (2004) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 14 1 3-13
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[207250] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 207250, Kapcsolat: 24462081
Kovács Kristóf et al. Mobilhasználat, időgazdálkodás és extraverzió.. (2002) Megjelent: Mobilközösség - mobilmegismerés pp. 179-200, 1123848
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1123848]
  1. Simay Attila Endre et al. Nyilvánosság és magánélet a mobiltelefon és a közösségimédia-használat tükrében. (2015) Megjelent: Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. országos konferenciájának tanulmánykötete pp. 377-387
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2933502] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2933502, Kapcsolat: 29852059
  2. Veszelszki Ágnes. A digilektus hatása az írásbeli és a szóbeli kommunikációra egy kérdőíves vizsgálat alapján. (2013) MAGYAR NYELVŐR 0025-0236 1585-4515 137 3 248-274
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2442646] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2442646, Kapcsolat: 29859211
  3. Veszelszki Ágnes. A digilektus hatása az írásbeli és a szóbeli kommunikációra egy kérdőíves vizsgálat alapján. (2013) MAGYAR NYELVŐR 0025-0236 1585-4515 3 248-274
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24733850] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24733850, Kapcsolat: 30211441
  4. Golden L. Perception mobilized. (2007) Megjelent: Mobile Studies pp. 81-90
    Könyvrészlet[23866389] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23866389, Kapcsolat: 23866389
  5. Golden Dániel. Mobilizált észlelés. (2007) Megjelent: Mobiltársadalomkutatás pp. 73-81
    Könyvrészlet[23866390] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23866390, Kapcsolat: 23866390
  6. Érsok Nikoletta Ágnes. Sömös, susmus, írj vissza. (2004) MAGYAR NYELVŐR 0025-0236 1585-4515 128 3 294-313
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26971304] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26971304, Kapcsolat: 29859251
  7. Pléh Csaba et al. A KOMMUNIKÁCIÓS KÖZEGEK HATÁSA A GONDOLKODÁS ARCHITEKTÚRÁJÁRA: AZ IDŐGAZDÁLKODÁS PÉLDÁJA. (2004) MAGYAR TUDOMÁNY 0025-0325 1588-1245 8 p. 848
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[32108487] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32108487, Kapcsolat: 30211439
Krajcsi Attila et al. Habits of communicatio of internet users. (2003) PERIODICA POLYTECHNICA-SOCIAL AND MANAGEMENT SCIENCES 1416-3837 1587-3803 11 1 27-33, 1076172
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1076172]
  1. Ahmad Nyarwi. Manajemen Komunikasi Politik dan Marketing Politik: Sejarah, Perspektif, Dan Perkembangan Riset. (2012) ISBN:9786029869446
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[31868169] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31868169, Kapcsolat: 29844547
  2. Tokarčíková E. Influence of social networking for enterprise's activities. (2011) PERIODICA POLYTECHNICA-SOCIAL AND MANAGEMENT SCIENCES 1416-3837 1587-3803 19 1 37-41
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23363360] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23363360, Kapcsolat: 23363360
  3. Golden L Daniel. Perception mobilized. (2007) Megjelent: Mobile studies pp. 81-90
    Könyvrészlet[20242503] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20242503, Kapcsolat: 20242503
Pléh Csaba et al. Webhasználat, kommunikációs mintázatok, magány és társaság. (2003) MAGYAR TUDOMÁNY 0025-0325 1588-1245 48 12 1513-1517, 2425599
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2425599]
  1. Faragó Boglárka. Az IKT-eszközök tanulási alkalmazásának elemzése - IKT, kontroll és kogníció. (2016) Megjelent: PÉK 2016. XIV. Pedagógiai Értékelési Konferencia : Előadás-összefoglalók = CEA 2016 14. Conference on Educational Assessment : ... pp. 89-89
    Könyvrészlet/Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet)/Tudományos[3057002] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3057002, Kapcsolat: 30212079
  2. Szûts Zoltán et al. Sharing Economy: A civilek lehetőségei a közösségi gazdaságban. (2015) CIVIL SZEMLE 1786-3341 1 p. 75
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[32109126] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32109126, Kapcsolat: 30212437
  3. Koudela Pál. Információ, nyilvánosság és a civil társadalom színtereinek és integráló erejének változása a nemzetközi migrációban: Új értelmezési keretek. (2015) CIVIL SZEMLE 1786-3341 12 2 5-23
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3030932] []
    Független, Idéző: 3030932, Kapcsolat: 29849012
  4. Pléh Csaba et al. A KOMMUNIKÁCIÓS KÖZEGEK HATÁSA A GONDOLKODÁS ARCHITEKTÚRÁJÁRA: AZ IDŐGAZDÁLKODÁS PÉLDÁJA. (2004) MAGYAR TUDOMÁNY 0025-0325 1588-1245 8 p. 848
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[32108487] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32108487, Kapcsolat: 30212161
Kovács Kristóf. Intelligencia és modularitás. (2004) Megjelent: A láthatatlan megismerés pp. 143-161, 2815779
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2815779]
  1. Csépe V. Nyelv, tudat, gondolkodás. (2008) ISBN:9789633899205
    Könyv/Tanulmánykötet (Könyv)/Tudományos[30236968] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30236968, Kapcsolat: 30212630
Pléh Csaba et al. A KOMMUNIKÁCIÓS KÖZEGEK HATÁSA A GONDOLKODÁS ARCHITEKTÚRÁJÁRA: AZ IDŐGAZDÁLKODÁS PÉLDÁJA. (2004) MAGYAR TUDOMÁNY 0025-0325 1588-1245 164 8 848-855, 1015646
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1015646]
  1. Tomori Tímea. "Módszertanok" és elméletek a pedagógiai munkában - egykor és ma. (2018) Megjelent: Utak és útkereszteződések. pp. 101-106
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3377555] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3377555, Kapcsolat: 29859464
  2. Herczegh Judit. Internethasználat és elektronikus kommunikáció a Debreceni Egyetem tanár szakos hallgatói körében. (2013)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2973925] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2973925, Kapcsolat: 28921054
  3. Szabó József. Sport és kommunikáció. (2009) Megjelent: Sport, életmód, egészség pp. 1058-1100
    Könyvrészlet[20862407] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20862407, Kapcsolat: 20862407
Gervain J. Az ezerarcú elme: Tanulmányok Pléh Csaba 60. születésnapjára. (2005) ISBN:9789630583091; 9630583097, 1040137
Könyv/Tanulmánykötet (Könyv)/Tudományos[1040137]
  1. Fehér Krisztina. A nyelv grammatikája: A nyelvtudomány és a kognitív pszichológia határán. (2018) ISBN:9789633186435
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[3338345] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3338345, Kapcsolat: 27183381
  2. Fekete István. A nyelvi szemantika a kognitív tudomány perspektívájából. (2010) MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 0025-0279 1588-2799 65 2 355-388
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2658924] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2658924, Kapcsolat: 26308314
KovacsKristof et al. Difficulties differentiating dissociations. (2006) BEHAVIORAL AND BRAIN SCIENCES 0140-525X 1469-1825 29 2 138-139, 2806173
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2806173]
  1. Schubiger Michèle. Optimising tests of primate cognition : towards valid species comparisons Schubiger, Michèle N Dissertation zur Erlangung der naturwissenschaftlichen Doktorwürde (Dr. sc. nat.) vorgelegt der Mathematisch-naturwissenschaftlichen Fakultät der Universität Zürich. (2019)
    Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[32109265] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32109265, Kapcsolat: 30212721
  2. Burkart Judith M et al. The evolution of general intelligence. (2017) BEHAVIORAL AND BRAIN SCIENCES 0140-525X 1469-1825 40
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27588292] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27588292, Kapcsolat: 30212717
  3. Kovacs Kristof et al. The evolution of fluid intelligence meets formative g. (2017) BEHAVIORAL AND BRAIN SCIENCES 0140-525X 1469-1825 40 p. 35
    Folyóiratcikk/Hozzászólás, helyreigazítás (Folyóiratcikk)/Tudományos[3291721] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3291721, Kapcsolat: 30212725
  4. Csépe V. Nyelv, tudat, gondolkodás. (2008) ISBN:9789633899205
    Könyv/Tanulmánykötet (Könyv)/Tudományos[30236968] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30236968, Kapcsolat: 30212727
Kovács Kristóf. Intelligencia. (2008) Megjelent: Általános pszichológia pp. 486-531, 2815760
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2815760]
  1. Németh Kornél. Az intelligencia idegtudományi kutatásainak legújabb eredményei. (2011) MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 0025-0279 1588-2799 66 2 381-396
    Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2360547] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 2360547, Kapcsolat: 24435146
  2. Pléh Csaba. A pszichológia örök témái: Történeti bevezetés a pszichológiába. (2008) ISBN:9789639664760
    Könyv/Felsőoktatási tankönyv (Könyv)/Oktatási[1119149] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1119149, Kapcsolat: 24461959
Kovacs Kristóf. A component process account of the general factor of intelligence. (2010), 31879221
Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[31879221]
  1. Faragó Boglárka. Az IKT-eszközök tanulási alkalmazásának több módszerű elemzése: IKT-eszközök kontrollálatlan használatának vizsgálata felsőoktatásban tanulók körében. (2019)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[30737948] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30737948, Kapcsolat: 30223433
  2. Conway A et al. Working memory and fluid intelligence. (2013) Megjelent: Working Memory the Connected Intelligence pp. 13-37
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[31879224] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31879224, Kapcsolat: 29858287
Conway Andrew R. et al. Individual differences in intelligence and working memory: A review of latent variable models. (2013) PSYCHOLOGY OF LEARNING AND MOTIVATION-ADVANCES IN RESEARCH AND THEORY 0079-7421 1557-802X 58 232-270, 2806332
Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2806332]
  1. Lecce Serena et al. Reading minds and reading texts: Evidence for independent and specific associations. (2021) COGNITIVE DEVELOPMENT 0885-2014 57
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31879275] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31879275, Kapcsolat: 29858368
  2. Bosen Adam K. et al. Serial Recall Predicts Vocoded Sentence Recognition Across Spectral Resolutions. (2020) JOURNAL OF SPEECH LANGUAGE AND HEARING RESEARCH 1092-4388 1558-9102 63 4 1282-1298
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31742689] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31742689, Kapcsolat: 29654679
  3. Hambrick David Z et al. Problem-Solving and Intelligence. (2020) Megjelent: The Cambridge handbook of intelligence pp. 553-579
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[31879273] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31879273, Kapcsolat: 29858367
  4. Kanerva Kaisa. Working memory in explaining individual differences in scholastic skills: insights from assessment and training. (2019)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[31259935] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31259935, Kapcsolat: 29858373
  5. Kulikowski Konrad et al. Working memory and fluid intelligence as predictors of work engagement-Testing preliminary models. (2019) APPLIED COGNITIVE PSYCHOLOGY 0888-4080 1099-0720 33 4 596-616
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31079386] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31079386, Kapcsolat: 28663542
  6. Schubiger Michèle. Optimising tests of primate cognition : towards valid species comparisons Schubiger, Michèle N Dissertation zur Erlangung der naturwissenschaftlichen Doktorwürde (Dr. sc. nat.) vorgelegt der Mathematisch-naturwissenschaftlichen Fakultät der Universität Zürich. (2019)
    Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[32109265] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32109265, Kapcsolat: 30212756
  7. Burgoyne Alexander P. et al. Is working memory capacity a causal factor in fluid intelligence?. (2019) PSYCHONOMIC BULLETIN & REVIEW 1069-9384 1531-5320 26 4 1333-1339
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30803728] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 30803728, Kapcsolat: 28305018
  8. Lecce Serena et al. Executive function in the school context: The role of peer relationships. (2019) INFANT AND CHILD DEVELOPMENT 1522-7227 1522-7219
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31079384] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31079384, Kapcsolat: 28663540
  9. Burns Matthew K. et al. Comparing the effects of incremental rehearsal and traditional drill on retention of mathematics facts and predicting the effects with memory.. (2019) School Psychology 2578-4218 2578-4226 34 5 521-530
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30803733] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 30803733, Kapcsolat: 28305030
  10. ELLINGSEN VICTOR et al. Cognitive Approaches to Intelligence. (2019) Human Intelligence: An Introduction 1108-7038 60 p. 104
    Folyóiratcikk/Tudományos[30803734] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30803734, Kapcsolat: 28305031
  11. Faragó Boglárka. Az IKT-eszközök tanulási alkalmazásának több módszerű elemzése: IKT-eszközök kontrollálatlan használatának vizsgálata felsőoktatásban tanulók körében. (2019)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[30737948] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30737948, Kapcsolat: 30212758
  12. Fee Robert. Underlying Contribution of Executive Functioning to Cognition and Academic Achievement in Individuals with Dystrophinopathy. (2018)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[31261534] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31261534, Kapcsolat: 28929992
  13. Thompson Kelsey. Investigating Individual Differences in Implicit Learning. (2018)
    Disszertáció/Tudományos[30803730] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30803730, Kapcsolat: 28305019
  14. Skorburg Joshua August et al. Implications for virtue epistemology from psychological science: intelligence as an interactionist virtue. (2018) Megjelent: The Routledge Handbook of Virtue Epistemology pp. 433-445
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[31879276] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31879276, Kapcsolat: 29858369
  15. Baranski Michael. A More Rigorous Examination of the Effects of Mindfulness Meditation on Working Memory Capacity. (2018) JOURNAL OF COGNITIVE ENHANCEMENT 2509-3290 2509-3304 1-15
    Folyóiratcikk/Tudományos[27184564] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27184564, Kapcsolat: 27184564
  16. Kulikowski Konrad et al. ALL EMPLOYEES NEED JOB RESOURCES-TESTING THE JOB DEMANDS-RESOURCES THEORY AMONG EMPLOYEES WITH EITHER HIGH OR LOW WORKING MEMORY AND FLUID INTELLIGENCE. (2018) MEDYCYNA PRACY 0465-5893 69 5 483-496
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30555689] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 30555689, Kapcsolat: 28015214
  17. Kulikowski Konrad. A conceptual framework integrating working memory capacity, effectiveness of goal attainment and work engagement. (2018) SCIENTIFIC PAPERS OF SILESIAN UNIVERSITY OF TECHNOLOGY ORGANIZATION AND MANAGEMENT SERIES 1641-3466 119 2018 177-189
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31879281] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31879281, Kapcsolat: 29858375
  18. Burkart Judith M et al. The evolution of general intelligence. (2017) BEHAVIORAL AND BRAIN SCIENCES 0140-525X 1469-1825 40
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27588292] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27588292, Kapcsolat: 27701950
  19. Tan Yingying et al. Semantic and Syntactic Interference in Sentence Comprehension: A Comparison of Working Memory Models. (2017) FRONTIERS IN PSYCHOLOGY 1664-1078 8 p. 198
    Folyóiratcikk/Tudományos[26438863] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26438863, Kapcsolat: 26438863
  20. Berkowitz Biran Michal. In the minds of STEM beginners: On cognitive abilities, working memory, and first year mathematics. (2017)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[31879278] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31879278, Kapcsolat: 29858374
  21. Gignac GE et al. Evaluating dimensional distinctness with correlated-factor models: Limitations and suggestions. (2017) INTELLIGENCE 0160-2896 62 138-147
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26585193] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26585193, Kapcsolat: 27184901
  22. Soraggi-Frez C et al. Disentangling working memory functioning in mood states of Bipolar Disorder: A systematic review. (2017) FRONTIERS IN PSYCHOLOGY 1664-1078 8 APR
    Folyóiratcikk/Tudományos[27701940] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27701940, Kapcsolat: 27701940
  23. Nilsson Jonna et al. Direct-Current Stimulation Does Little to Improve the Outcome of Working Memory Training in Older Adults. (2017) PSYCHOLOGICAL SCIENCE 0956-7976 1467-9280 28 7 907-920
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26750219] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26750219, Kapcsolat: 27184900
  24. Kanerva Kaisa et al. The Predictive Utility of a Working Memory Span Task Depends on Processing Demand and the Cognitive Task. (2016) APPLIED COGNITIVE PSYCHOLOGY 0888-4080 1099-0720 30 5 681-690
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26317987] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26317987, Kapcsolat: 26438861
  25. Morand-Ferron Julie et al. Studying the evolutionary ecology of cognition in the wild: a review of practical and conceptual challenges. (2016) BIOLOGICAL REVIEWS 1464-7931 1469-185X 91 2 367-389
    Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25798390] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25798390, Kapcsolat: 27701941
  26. Santos Flávia. Skill Acquisition and Training: Achieving Expertise in Simple and Complex Tasks. (2016)
    Könyv/Tudományos[27184563] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27184563, Kapcsolat: 27184563
  27. Johnson Addie et al. Skill acquisition and training: Achieving expertise in simple and complex tasks. (2016) ISBN:131553164X
    Könyv/Tudományos[30803713] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30803713, Kapcsolat: 28304991
  28. Gignac Gilles E. Residual group-level factor associations: Possibly negative implications for the mutualism theory of general intelligence. (2016) INTELLIGENCE 0160-2896 55 69-78
    Folyóiratcikk/Tudományos[25456863] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25456863, Kapcsolat: 25456863
  29. Dumas Denis et al. Predicting creative problem solving in engineering design. (2016) THINKING SKILLS AND CREATIVITY 1871-1871 1878-0423 21 50-66
    Folyóiratcikk/Tudományos[26438859] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26438859, Kapcsolat: 26438859
  30. Kárpáti László. Intelligenciamodellek történeti áttekintése. (2016) MAGYAR TUDOMÁNY 0025-0325 1588-1245 2016 3 340-356
    Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3032532] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3032532, Kapcsolat: 29858372
  31. Faura Luis. Getting Talent That Fits:(Wm+ g+ h^ 2= performance). (2016)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[31261537] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31261537, Kapcsolat: 28929993
  32. Kövi Zsuzsanna et al. Az n-vissza feladatban nyújtott teljesítmény életkori fejlődési mintázata és korrelátumai. (2016) PSYCHOLOGIA HUNGARICA CAROLIENSIS 2064-2504 2064-3101 4 1 86-126
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3230899] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3230899, Kapcsolat: 30212759
  33. Gilles E et al. There may be nothing special about the association between working memory capacity and fluid intelligence. (2015) INTELLIGENCE 0160-2896 52 18-23
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25009438] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25009438, Kapcsolat: 25009438
  34. Gilles E. Raven's is not a pure measure of general intelligence: Implications for g factor theory and the brief measurement of g. (2015) INTELLIGENCE 0160-2896 52 71-79
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25009462] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25009462, Kapcsolat: 25009462
  35. Patrick Kyllonen. Human Cognitive Abilities: Their organization, development, and use. (2015) Megjelent: Handbook of Educational Psychology pp. 121-134
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[25009452] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25009452, Kapcsolat: 25009452
  36. Gignac Gilles E et al. Digit Span is (mostly) related linearly to general intelligence: Every extra bit of span counts.. (2015) PSYCHOLOGICAL ASSESSMENT 1040-3590 27 4 p. 1312
    Folyóiratcikk/Tudományos[25456870] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25456870, Kapcsolat: 25456870
  37. Olin Lauren et al. Vicious minds. (2014) PHILOSOPHICAL STUDIES-DORDRECHT 0031-8116 168 3 665-692
    Folyóiratcikk/Tudományos[24388651] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 24388651, Kapcsolat: 24388651
  38. Bódizs R et al. Sleep spindling and fluid intelligence across adolescent development: sex matters. (2014) FRONTIERS IN HUMAN NEUROSCIENCE 1662-5161 8
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2769301] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 2769301, Kapcsolat: 27701945
  39. Powell Tamara L et al. Letter and Colour Matching Tasks: Parametric Measures of Developmental Working Memory Capacity. (2014) CHILD DEVELOPMENT RESEARCH 2090-3987 2014
    Folyóiratcikk/Tudományos[24388653] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 24388653, Kapcsolat: 24388653
  40. Gignac Gilles E. Dynamic mutualism versus< i> g factor theory: An empirical test. (2014) INTELLIGENCE 0160-2896 42 89-97
    Folyóiratcikk/Tudományos[24388652] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 24388652, Kapcsolat: 24388652
Conway Andrew R. et al. New and emerging models of human intelligence. (2015) WILEY INTERDISCIPLINARY REVIEWS-COGNITIVE SCIENCE 1939-5078 1939-5086 6 5 419-426, 2940654
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2940654]
  1. McLoughlin Shane et al. Non-Verbal IQ gains from relational operant training explain variance in educational attainment: An active-controlled feasibility study. (2021) JOURNAL OF COGNITIVE ENHANCEMENT 2509-3290 2509-3304 5 35-50
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31594559] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31594559, Kapcsolat: 29858351
  2. Flaim Mary et al. The comparative analysis of intelligence.. (2020) PSYCHOLOGICAL BULLETIN 0033-2909 1939-1455 146 12 1174-1199
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31871877] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31871877, Kapcsolat: 29849464
  3. McLoughlin Shane et al. Relational Operant Skills Training Increases Standardized Matrices Scores in Adolescents: A Stratified Active-Controlled Trial. (2020) JOURNAL OF BEHAVIORAL EDUCATION 1053-0819 1573-3513
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31509705] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31509705, Kapcsolat: 29281096
  4. Frith Emily et al. Intelligence and creativity share a common cognitive and neural basis.. (2020) JOURNAL OF EXPERIMENTAL PSYCHOLOGY-GENERAL 0096-3445 online first
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31871874] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31871874, Kapcsolat: 29849461
  5. Lerche Veronika et al. Diffusion modeling and intelligence: Drift rates show both domain-general and domain-specific relations with intelligence.. (2020) JOURNAL OF EXPERIMENTAL PSYCHOLOGY-GENERAL 0096-3445 149 12 2207-2249
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31871867] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31871867, Kapcsolat: 29849457
  6. Ellingsen V J et al. Cognitive approaches to intelligence. (2020) Megjelent: Human intelligence: An introduction pp. 104-138
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[31879266] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31879266, Kapcsolat: 29858345
  7. Aamodt Caitlin M et al. Birdsong as a window into language origins and evolutionary neuroscience. (2020) PHILOSOPHICAL TRANSACTIONS OF THE ROYAL SOCIETY B - BIOLOGICAL SCIENCES 0962-8436 1471-2970 375 1789
    Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31261619] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31261619, Kapcsolat: 28930056
  8. Savi Alexander O. et al. The Wiring of Intelligence. (2019) PERSPECTIVES ON PSYCHOLOGICAL SCIENCE 1745-6916 14 6 1034-1061
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31081189] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31081189, Kapcsolat: 28666476
  9. Edelsbrunner Peter A. et al. The Psychometric Modeling of Scientific Reasoning: a Review and Recommendations for Future Avenues. (2019) EDUCATIONAL PSYCHOLOGY REVIEW 1040-726X 1573-336X 31 1 1-34
    Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30801561] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30801561, Kapcsolat: 28302446
  10. Klauer Karl Christoph. Siebzig Jahre Psychologische Rundschau. (2019) PSYCHOLOGISCHE RUNDSCHAU 0033-3042 70 1 1-3
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30803699] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30803699, Kapcsolat: 28304973
  11. Wlaszczyk Agata et al. Predicting Fluid Intelligence from Structural MRI Using Random Forest regression. (2019) Megjelent: Adolescent Brain Cognitive Development Neurocognitive Prediction pp. 83-91
    Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[31261639] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31261639, Kapcsolat: 28930066
  12. Rose Norman et al. Model-Based Manifest and Latent Composite Scores in Structural Equation Models. (2019) COLLABRA-PSYCHOLOGY 2474-7394 5 1
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30801560] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30801560, Kapcsolat: 28302445
  13. Holzinger Andreas et al. KANDINSKY Patterns as IQ-Test for Machine Learning. (2019) Megjelent: Machine Learning and Knowledge Extraction pp. 1-14
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[30803689] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30803689, Kapcsolat: 28304958
  14. Damerius Laura A. et al. General cognitive abilities in orangutans (Pongo abelii and Pongo pygmaeus). (2019) INTELLIGENCE 0160-2896 74 3-11
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30801559] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30801559, Kapcsolat: 28302444
  15. Faragó Boglárka. Az IKT-eszközök tanulási alkalmazásának több módszerű elemzése: IKT-eszközök kontrollálatlan használatának vizsgálata felsőoktatásban tanulók körében. (2019)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[30737948] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30737948, Kapcsolat: 30223438
  16. Sennott Samuel C. et al. AAC and Artificial Intelligence (AI). (2019) TOPICS IN LANGUAGE DISORDERS 0271-8294 1550-3259 39 4 389-403
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31081187] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31081187, Kapcsolat: 28666473
  17. Edelsbrunner PA et al. Variable control and conceptual change: A large-scale quantitative study in elementary school. (2018) LEARNING AND INDIVIDUAL DIFFERENCES: JOURNAL OF PSYCHOLOGY AND EDUCATION 1041-6080 1873-3425 66 38-53
    Folyóiratcikk/Tudományos[27701859] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 27701859, Kapcsolat: 27701859
  18. Skorburg Joshua August et al. Implications for virtue epistemology from psychological science: intelligence as an interactionist virtue. (2018) Megjelent: The Routledge Handbook of Virtue Epistemology pp. 433-445
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[31879276] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31879276, Kapcsolat: 29858370
2021-08-05 16:00