Bokor Zoltán et al. A fenntartható mobilitás - környezetkímélő közlekedési módok. (1999) ISBN:9635934130, 1004255
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1004255]
  1. Fütyű István et al. Implementing the Qualitative Consistency of Traffic Flows in Equilibrium Models. (2013) LOGI - SCIENTIFIC JOURNAL ON TRANSPORT AND LOGISTICS 1804-3216 2336-3037 2013-01 4 40-52
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2693788] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2693788, Kapcsolat: 23177796
  2. Gál G. Determining and comparing the qualitative consistency of urban and highway traffic flows. (2012) PERIODICA POLYTECHNICA-TRANSPORTATION ENGINEERING 0303-7800 1587-3811 40 2 61-65
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26168516] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26168516, Kapcsolat: 23386647
  3. Gál Gergely et al. A közúti járműáramlatok minőségi összetételének meghatározása. (2012) KÖZLEKEDÉSTUDOMÁNYI SZEMLE 0023-4362 62 3 25-30
    Folyóiratcikk[22395368] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22395368, Kapcsolat: 22395368
  4. Markovits-Somogyi Rita et al. A közúti forgalom irányításával szemben támasztott társadalmi elvárások modellezése. (2012) KÖZLEKEDÉSTUDOMÁNYI SZEMLE 0023-4362 62 3 36-41
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[22395370] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22395370, Kapcsolat: 22395370
  5. Molnár Sándor et al. A közlekedési szektor energiafogyasztásának lehetséges és szükséges válaszai a klímaváltozás kihívásaira. (2009) ENERGIAGAZDÁLKODÁS 0021-0757 50 6 25-28
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1248614] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1248614, Kapcsolat: 20866592
  6. Juhász Péter. A logisztikai szolgáltatások minőségét meghatározó tényezők és kapcsoaltuk teljeskörű minőségmenedzsmenttel. (2001)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[24065914] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24065914, Kapcsolat: 24065914
László Duma. The Measurement of the Performance of Freight Transportation. (1999) PERIODICA POLYTECHNICA-TRANSPORTATION ENGINEERING 0303-7800 1587-3811 27 1-2 83-92, 2258244
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2258244]
  1. Kovács G et al. Software development for performance measurement evaluation of road transport activity. (2017) JOURNAL OF APPLIED ECONOMIC SCIENCES 1843-6110 12 2 452-461
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26973001] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26973001, Kapcsolat: 26973001
  2. Kovács György. Development of performance evaluation software for road freight transport activity. (2017) POLISH JOURNAL OF MANAGEMENT STUDIES 2081-7452 15 1 121-134
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3247702] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3247702, Kapcsolat: 26973022
  3. Ariel Gutiérrez. Las empresas de autotransporte de carga contenerizada y su desempeño en la cadena de suministro: el caso del puerto de Manzanillo, Colima México. (2016) CIENCIA ADMINISTRATIVA 1870-9427 2016 2 265-276
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26973372] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26973372, Kapcsolat: 26973372
  4. Afief Riyadi et al. ANALISIS KARAKTERISTIK PERJALANAN PRIMER TRUK ANGKUTAN BARANG DI JAKARTA: Studi Kasus: Terminal Angkutan Barang Pulo Gebang dan Tanah Merdeka. (2015) JURNAL TEKNIK SIPIL AND PERENCANAAN 1411-1772 2503-1899 17 2 151-160
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26973305] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26973305, Kapcsolat: 26973305
  5. Gyenge Balázs et al. Using a satisfaction index system in corporate management.. (2012) Megjelent: SMEs' Management in the 21st Century pp. 135-144
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2510326] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2510326, Kapcsolat: 27052830
  6. Orbán Gabriella. 4 PL szolgáltatók (Fourth Party Logistics System Providers) szerepének vizsgálata a logisztikai folyamatok végrehajtásában. (2012)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[23363103] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23363103, Kapcsolat: 23363103
  7. Seyed Vafa. Fill Rate in Road Freight Transport. (2011)
    Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)/Tudományos[27053005] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27053005, Kapcsolat: 27053005
  8. Németh Péter. Ellátási láncok hatékony irányítása multikritériumos teljesítményméréssel. (2010)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2873165] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2873165, Kapcsolat: 23348993
  9. Wayne D. Performance metrics used by freight transport providers. (2008)
    Egyéb/Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb)/Tudományos[23349404] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23349404, Kapcsolat: 23349404
  10. Aaron C. The virtual intermodal transportation system (VITS): Final report. (2004)
    Egyéb/Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb)/Tudományos[23349387] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23349387, Kapcsolat: 23349387
  11. Tarle-Pejčić Snežan et al. Menadžment kvaliteta transportno-logističkih usluga - koncept i elementi strategije [Quality management of transport-logistic services: The concept and strategic element]. (2004) TEHNIKA: KVALITET, STANDARDIZACIJA I METROLOGIJA 1450-989X 4 4 1-9
    Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23363274] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23363274, Kapcsolat: 23363274
Attila Rixer et al. Management-concept and quality-strategic elements of transport-logistic services. (2001) PERIODICA POLYTECHNICA-SOCIAL AND MANAGEMENT SCIENCES 1416-3837 1587-3803 9 2 153-168, 2259185
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2259185]
  1. Jugović TP. Competitive sustainability of a transport route in the transport service market. (2014) SCIENTIFIC JOURNAL OF MARITIME RESEARCH / PROMORSTVO 1332-0718 1846-8438 28 2 128-136
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26973076] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26973076, Kapcsolat: 26973076
  2. Orbán Gabriella. 4 PL szolgáltatók (Fourth Party Logistics System Providers) szerepének vizsgálata a logisztikai folyamatok végrehajtásában. (2012)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[23363109] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23363109, Kapcsolat: 23363109
  3. Sandra Milunovic. Quality definition of logistic service. (2011) Megjelent: Conference manual - 5. International Quality Conference, 5th IQC - Quality Research, May 20, 2011, Kragujevac, Faculty of Mecha... pp. 449-458
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[27045852] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27045852, Kapcsolat: 27045852
  4. Jugović A. A model of enhancing the development of intermodal transport in the adriatic region. (2010) SCIENTIFIC JOURNAL OF MARITIME RESEARCH / PROMORSTVO 1332-0718 1846-8438 24 2 129-146
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27007018] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27007018, Kapcsolat: 27007018
  5. M Bukljaš. Characteristics of multimodal transport regarding economic factors. (2009) ARCHIVES OF TRANSPORT SYSTEM TELEMATICS 1899-8208 2 3 8-12
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23353947] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23353947, Kapcsolat: 23353947
  6. Ivče R. A contribution to the analysis of the ship's cost at port in order to improve the shipping services efficiency [[Doprinos analizi troškova broda tijekom boravka u području luke s ciljem povećanja kvalitete pomorskoprijevozne usluge]]. (2009) SCIENTIFIC JOURNAL OF MARITIME RESEARCH / PROMORSTVO 1332-0718 1846-8438 23 1 121-135
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27007024] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27007024, Kapcsolat: 27007024
  7. Ines Kolanović. Basic port service quality dimensions [Temeljne dimenzije kvalitete lučke usluge]. (2007) SCIENTIFIC JOURNAL OF MARITIME RESEARCH / PROMORSTVO 1332-0718 1846-8438 21 2 207-224
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23353868] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23353868, Kapcsolat: 23353868
  8. Poletan Jugović. Criteria preference structure in the optimum transport route choice [Struktura preferencije kriterija pri izboru optimalnog prometnog pravca]. (2006) SCIENTIFIC JOURNAL OF MARITIME RESEARCH / PROMORSTVO 1332-0718 1846-8438 20 2 47-64
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23353895] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23353895, Kapcsolat: 23353895
  9. Tarle-Pejčić Snežan et al. Menadžment kvaliteta transportno-logističkih usluga - koncept i elementi strategije [Quality management of transport-logistic services: The concept and strategic element]. (2004) TEHNIKA: KVALITET, STANDARDIZACIJA I METROLOGIJA 1450-989X 4 4 1-9
    Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23363274] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23363274, Kapcsolat: 27007204
Katalin Tánczos. External costs and benefits of waterborne freight transport in Europe. (2001) Megjelent: European Inland Waterway Navigation Cofenference pp. 1-8, 2433116
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2433116]
  1. Aronietis R et al. Port hinterland connections: A comparative study of Polish and Belgian cases. (2011) PROCEDIA - SOCIAL AND BEHAVIORAL SCIENCES 1877-0428 20 59-68
    Folyóiratcikk/Konferenciaközlemény (Folyóiratcikk)/Tudományos[27045917] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27045917, Kapcsolat: 27045917
  2. Raimonds Aronietis. Improving port hinterland connection capacity: a comparative study of Polish and Belgian cases. (2011) Megjelent: 51st Congress of the European Regional Science Association: "New Challenges for European Regions and Urban Areas in a Globalise... pp. 1-21
    Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[27046126] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27046126, Kapcsolat: 27046126
Duma László. A hálózati gazdaság kihívásai a logisztika számára. (2002) LOGISZTIKAI HÍRADÓ: A MAGYAR LOGISZTIKAI BESZERZÉSI ÉS KÉSZLETEZÉSI TÁRSASÁG HIVATALOS SZAKLAPJA 2061-6333 12 6 27-28, 2259605
Folyóiratcikk/Rövid közlemény (Folyóiratcikk)/Tudományos[2259605]
  1. Torcsvary István. The value creating relation between e-commerce and e-logistics. (2015) STUDIA MUNDI - ECONOMICA 2415-9395 2 2 169-175
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27017953] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27017953, Kapcsolat: 27017953
Kápolnai András et al. E-business stratégia vállalati felsővezetőknek. (2002) ISBN:9639345741, 1805328
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1805328]
  1. Kiss Miklós. Az IT biztonsági programok sikerességére ható szervezeti képességek I.. (2018) BÁNKI KÖZLEMÉNYEK 2560-2810 1 1 35-41
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3366178] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3366178, Kapcsolat: 27915868
  2. Heidrich Balázs et al. Szolgáltatás menedzsment. (2017) ISBN:9789634541455
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[27035332] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 27035332, Kapcsolat: 27035332
  3. Torcsvary István. The value creating relation between e-commerce and e-logistics. (2015) STUDIA MUNDI - ECONOMICA 2415-9395 2 2 169-175
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27017953] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27017953, Kapcsolat: 27017956
  4. Kemény Ildikó. A versenytársak csak egy kattintásra vannak = Competition is just a click away: Az újravásárlási és továbbajánlási szándék alakulása különböző e-kereskedelmi kategóriákban = Repurchasing and Word of Mouth Intention in the Different E-Commerce Categories. (2015)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2981537] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 2981537, Kapcsolat: 27009983
  5. Balaton Károly et al. Stratégiai menedzsment. (2014) ISBN:9789630594745
    Könyv/Felsőoktatási tankönyv (Könyv)/Oktatási[2823615] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2823615, Kapcsolat: 27069466
  6. Fülöp Gyula et al. Jelenlegi stratégiai tendenciák: Hazai vállalatok összehasonlító elemzése. (2014) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 45 12 2-15
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27009201] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27009201, Kapcsolat: 27009201
  7. Bárdos Eszter. A MIRELITE Mirsa Zrt. online kereskedelmi tevékenységének vizsgálata. (2014)
    Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)/Tudományos[27027076] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27027076, Kapcsolat: 27027061
  8. Illés B Csaba et al. A hazai kis- és középvállalkozások elektronikus banki ügyintézéssel kapcsolatos szokásai, attitűdjei és jövőképei. (2013) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 44 3 37-48
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2223495] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2223495, Kapcsolat: 27009306
  9. Sasvári Péter László. The Significance of ICT Development Stages in the National Economies: Quantitative Analysis on the Development of ICT in the Economic Sectors in Hungary - Based on a Primary Research. (2012) ISBN:9783659231247
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2112810] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 2112810, Kapcsolat: 22877043
  10. Villányi Réka. Zöldség és gyümölcs feldolgozó vállalkozások beszerzésmenedzsment vizsgálata az észak-alföldi régióban. (2011)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[22715583] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22715583, Kapcsolat: 22715583
  11. Sasvári Péter László. The State of Information and Communication Technology in Hungary – A Comparative Analysis. (2011) INFORMATICA-JOURNAL OF COMPUTING AND INFORMATICS 0350-5596 1854-3871 35 2 239-244
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1813146] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 1813146, Kapcsolat: 22333522
  12. Sasvári Péter László. The macroeconomic effect of the information and communication technology in Hungary. (2011) INTERNATIONAL JOURNAL OF ADVANCED COMPUTER SCIENCE AND APPLICATIONS 2158-107X 2156-5570 2 12 75-81
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1813722] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 1813722, Kapcsolat: 22715616
  13. Sasvári Péter. The Impact Of The Development Of ICT In Several Hungarian Economic Sectors. (2011) BAHRIA UNIVERSITY JOURNAL OF INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGY 1999-4974 4 1 1-8
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1813724] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 1813724, Kapcsolat: 27025823
  14. Sasvari Peter. The Effects of Information And Communication Technology In Hungarian Economic Sectors. (2011) INTERNATIONAL JOURNAL OF COMPUTER SCIENCE & ENGINEERING TECHNOLOGY 2229-3345 2 9 159-166
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[22715585] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22715585, Kapcsolat: 22715585
  15. Sasvári Péter László. The Economic Impacts of Information and Communication Technology In The Hungarian Economy. (2011) JOURNAL OF APPLIED AND PRACTICAL INFORMATION TECHNOLOGY 2222-1417 1 1 1-8
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1813760] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 1813760, Kapcsolat: 22715582
  16. Dunay Anna et al. Kis- és középvállalkozások e-banking szokásai = E-banking Habits of Small and Medium Enterprises. (2011) GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM 0865-7823 2011 Különszám 103-116
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1657471] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1657471, Kapcsolat: 27027149
  17. Sasvári Péter László. A Comprehensive Survey on the Economic Effects of Information and Communication Technology in Hungary. (2011) SOCIALO ZINATNU VESTNESIS 1691-1881 1 12 7-24
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1813117] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 1813117, Kapcsolat: 27032708
  18. Sasvári Péter László. The development of information and communication technology: an empirical study. (2010) ISBN:9789636619053
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1813080] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 1813080, Kapcsolat: 27032769
  19. Badinszky Péter. Hazai kis- és középvállalkozások elektronikus üzletvitelét segítő és akadályozó tényezők: E-business adaptáció. (2010)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[22460316] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22460316, Kapcsolat: 21792163
  20. Sasvári Péter. An Empirical Study of the Development of Information and Communication Technology in Hungary. (2010) THEORY METHODOLOGY PRACTICE: CLUB OF ECONOMICS IN MISKOLC 1589-3413 2415-9883 5 1 51-57
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1813751] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 1813751, Kapcsolat: 27027042
  21. Fülöp Gyula et al. Új stratégiai kihívások - a hazai cégek kísérleti vizsgálata. (2009) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 40 12 2-12
    Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1291947] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1291947, Kapcsolat: 22462209
  22. Vassné Egri Magdolna et al. Infokommunikációs technológiák a hazai vállalkozásoknál: Empirikus kutatási eredmények bemutatása. (2009) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 40 különszám: Június 17-23
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[21792170] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21792170, Kapcsolat: 21792170
  23. Sasvári Péter László. Az információs és kommunikációs technológia fejlettségének empirikus vizsgálata. (2009)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[1291955] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 1291955, Kapcsolat: 22460552
  24. Kolos Krisztina. A vállalatközi kapcsolatok és a versenyképesség összefüggései. (2009) Megjelent: Versenyben a világgal : Vállalataink versenyképessége az új évezred küszöbén pp. 299-339
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[21792181] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21792181, Kapcsolat: 21792181
  25. Chikán A. Vállalatgazdaságtan (4. átdolgozott kiadás). (2008) ISBN:9789639698604
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1138640] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 1138640, Kapcsolat: 21791651
  26. Szutorisz Gábor et al. E-business-modellek a magyarországi diszkont légitársaságok piacán. (2008) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 39 12 51-59
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[21792173] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21792173, Kapcsolat: 21792173
  27. Mester Csaba. A CRM hatalma avagy ügyfélkezelés a magyar általános vállalati gyakorlatban. (2008)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[22460544] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22460544, Kapcsolat: 22460544
  28. Sasvári Péter. Az információs technológia fejlettsége gazdasági áganként 2006-ban, Magyarországon. (2007) Megjelent: Innovációmenedzsment kutatás és gyakorlat : Szemelvények az Innovációmenedzsment Kooperációs Kutatási Központ projektjeiből pp. 22-31
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[27025884] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27025884, Kapcsolat: 27025884
  29. Sasvári Péter. Az információs iechnológia használatának jellegzetességei Magyarországon. (2007) Megjelent: Hátrányos helyzetű régiók gazdasági esélyei pp. 50-60
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[27027009] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27027009, Kapcsolat: 27027009
  30. Agárdi Irma et al. Vállalatközi kapcsolatok és a versenyképesség összefüggései: Projektzáró tanulmány: Versenyben a világgal 2004 – 2006 gazdasági versenyképességünk vállalati nézőpontból című kutatás. (2006)
    Könyv/Műhelytanulmány (Könyv)/Tudományos[1237312] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1237312, Kapcsolat: 27009908
  31. Szántai Tamás. Mozgófilm, nem szobor!: A hatékony vállalati honlapról. (2006) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 37 10 42-49
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[22304835] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22304835, Kapcsolat: 21791646
  32. Villányi Réka. Importance of e-procurement in enterprise management. (2006) Megjelent: Summer University on Information Technology in Agriculture and Rural Development pp. 169-173
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[22333549] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22333549, Kapcsolat: 22333549
  33. Mester Csaba. Hogyan válik a CRM a vállalatok versenyképességének meghatározó elemévé?. (2006) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 37 Januári különszám 87-97
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[22462227] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22462227, Kapcsolat: 22462227
  34. Zsolnainé Harczi Ildikó. A hazai elektronikus kiskereskedelem elterjedését befolyásoló tényezők vállalati szempontú elemzése. (2006) Megjelent: A magyar gazdaság versenyképessége pp. 84-98
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[23099982] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23099982, Kapcsolat: 22460572
  35. Zsolnainé Harczi Ildikó. Hazai web-áruházak versenyképességét akadályozó tényezők. (2005) Megjelent: Marketingoktatás és kutatás a változó Európai Unióban pp. 200-209
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[22460567] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22460567, Kapcsolat: 22460567
  36. Gyulavári Tamás. Fogyasztói árelfogadás az Interneten. (2005)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[1315692] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1315692, Kapcsolat: 22460541
  37. Avornicului Mihály. Elektronikus kereskedelem (e-commerce). (2005) KÖZGAZDÁSZ FÓRUM / FORUM ON ECONOMICS AND BUSINESS 1582-1986 8 4 12-16
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[22462149] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22462149, Kapcsolat: 22462149
  38. Gyulavári Tamás. E-business szerepe a vevői, fogyasztói kapcsolatokban. (2005) Megjelent: A vállalatközi kapcsolatok elemzése, a vállalatközi kapcsolatok egyes területein pp. 47-63
    Könyvrészlet/Műhelytanulmány része (Könyvrészlet)/Tudományos[21792166] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21792166, Kapcsolat: 21792166
  39. Mester Csaba. CRM - A vállalati hatékonyságnövelés régi-új eszköze 2. rész. (2005) MAGYAR MINŐSÉG 1416-9576 1789-5510 1789-5502 14 11 14-19
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[22462219] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22462219, Kapcsolat: 22462219
  40. Ivett Sziva et al. Coopetition – The effect of internet on community development in tourism particularly at Hungarian destinations. (2005) Megjelent: EMNET 2005 : Second international conference on Economics and Management of Networks pp. 1-17
    Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[22461889] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22461889, Kapcsolat: 22461889
  41. Fülöp Gyula. Kisvállalati gazdálkodás. (2004) ISBN:9639585319; 9635030096
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1290112] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 1290112, Kapcsolat: 25270896
  42. Csendes István. Internet vállalkozások indításának stratégiai és motivációs elemzése: A magyar portálszolgáltató vállalatok esete. (2004)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[22456455] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22456455, Kapcsolat: 22456455
  43. Bartók István. E-commerce - E-kereskedelem. (2004) Megjelent: Üzleti fogalomtár pp. 37-38
    Könyvrészlet/Szócikk (Könyvrészlet)/Tudományos[27099349] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27099349, Kapcsolat: 27099349
  44. KPMG Hungária. E-commerce as a tool for the Development of SMEs,: Útmutató az elektronikus üzlethez kis és középvállalatok részér. (2004)
    Egyéb[22304945] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22304945, Kapcsolat: 22460523
  45. Bartók István. E-Business - E-vállalat. (2004) Megjelent: Üzleti fogalomtár pp. 35-36
    Könyvrészlet/Szócikk (Könyvrészlet)/Tudományos[21792179] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21792179, Kapcsolat: 21792179
  46. Dávid András. A kőtáblától az elektronikus könyvig. (2004)
    Egyéb[22460504] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22460504, Kapcsolat: 22460504
  47. Vecsenyi János. Vállalkozás: Az ötlettől az újrakezdésig. (2003) ISBN:9639345024
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[21792168] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21792168, Kapcsolat: 21792168
  48. Pap Zoltán. Távközlési szolgáltatások. (2003) Megjelent: Szolgáltatások a harmadik évezredben pp. 349-386
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[21792175] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21792175, Kapcsolat: 21792175
  49. Talyigás Judit. Kápolnai András, Nemeslaki András, Pataki Róbert: E-business stratégia vállalati felsővezetőknek, Aula Kiadó, Budapest, 2002. (2003) HARVARD BUSINESSMANAGER: KORSZERŰ MENEDZSMENT ELMÉLET ÉS MEGVALÓSÍTÁS 1419-2519 5 2 85-86
    Folyóiratcikk/Recenzió/kritika (Folyóiratcikk)/Tudományos[22460558] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22460558, Kapcsolat: 22460558
  50. Czakó Erzsébet. Hová tűnt a csoda?: Az "új gazdaság" néhány tanulsága a vállalati szféra számára. (2003) INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 1587-8694 3 1 111-122
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[21792183] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21792183, Kapcsolat: 21792183
  51. Menedzsment Fórum. A hálózati gazdaság kihívásai a logisztika számára. (2003)
    Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[27006988] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27006988, Kapcsolat: 22460542
Nemeslaki András et al. E-business modellek: Stratégiai sikertényezők. (2002) HARVARD BUSINESSMANAGER: KORSZERŰ MENEDZSMENT ELMÉLET ÉS MEGVALÓSÍTÁS 1419-2519 4 2 63-77, 1891779
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1891779]
  1. Orbán Gabriella. 4 PL szolgáltatók (Fourth Party Logistics System Providers) szerepének vizsgálata a logisztikai folyamatok végrehajtásában. (2012)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[23363107] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23363107, Kapcsolat: 23363107
  2. Móricz Péter. Élenjáró magyarországi internetes vállalkozások fejlődése az üzleti modell nézőpontjából. (2011)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[22480939] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22480939, Kapcsolat: 22480937
  3. Szabó Ágnes et al. Marketing a nemzetközi piacokon. (2010) Megjelent: Nemzetközi vállalatgazdaságtan pp. 245-285
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2303887] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2303887, Kapcsolat: 22304931
  4. Gyulavári Tamás. Fogyasztói árelfogadás az Interneten. (2005)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[1315692] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1315692, Kapcsolat: 22304954
  5. KPMG Hungária. E-commerce as a tool for the Development of SMEs,: Útmutató az elektronikus üzlethez kis és középvállalatok részér. (2004)
    Egyéb[22304945] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22304945, Kapcsolat: 22304945
  6. Berács József et al. The role and determinants of electronic commerce and on-line advertising within corporate activity. (2003) ACTA OECONOMICA 0001-6373 1588-2659 53 4 401-427
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2150991] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2150991, Kapcsolat: 27006997
  7. Bőgel György. Innováció és üzlet az elektronikus oktatásban. (2003) EDUCATIO 1216-3384 1419-8827 12 3 364-376
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[22304942] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22304942, Kapcsolat: 22304942
  8. Menedzsment Fórum. A hálózati gazdaság kihívásai a logisztika számára. (2003)
    Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[27006988] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27006988, Kapcsolat: 27006988
  9. Berács József et al. Az elektronikus kereskedelem és az on-line reklám szerepe és meghatározó tényezői a vállalati működésben. (2002) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 33 11 2-15
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2150988] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 2150988, Kapcsolat: 22304929
Nemeslaki András et al. e-Business: Üzleti modellek. (2004) ISBN:9636221731; 9789636221737, 1851227
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1851227]
  1. Balogh Zoltán. Személyes adatok gyűjtése és profilírozás az interneten. (2019)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[30483709] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 30483709, Kapcsolat: 27915849
  2. Pókó Nikolett. Szállodahajó-turizmus e-marketing. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk pp. 476-487
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[30686203] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30686203, Kapcsolat: 28196685
  3. Ivett Sziva. Smart destinations for smart Generation?: The requirements of Generation Y in the area of innovative communication. (2017)
    Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[27009154] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27009154, Kapcsolat: 27009154
  4. Vörösmarty Gyöngyi et al. Beszerzés: Stratégia, folyamatok, információ. (2017) ISBN:9789632956787
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[3330872] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3330872, Kapcsolat: 27035356
  5. Gábossy Ákos. Újabb irányzatok a közösségi finanszírozásban. (2016) PÉNZÜGYI SZEMLE/PUBLIC FINANCE QUARTERLY (1963-) 0031-496X 2064-8278 61 4 544-555
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27035761] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27035761, Kapcsolat: 27035761
  6. Blaskovics Bálint. The impact of project manager on project success: The case of ICT sector. (2016) SOCIETY AND ECONOMY 1588-9726 1588-970X 38 2 261-281
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3151236] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3151236, Kapcsolat: 27009164
  7. Gáti Mirkó. Kis- és középvállalatok marketingtevékenységének befolyásoló tényezői = Influencing factors of small and medium-sized enterprises’ marketing activities: Különös tekintettel az online marketingtevékenységekre = In particular as regards on online marketing activities. (2016)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[3150070] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 3150070, Kapcsolat: 27009993
  8. Torcsvary István. The value creating relation between e-commerce and e-logistics. (2015) STUDIA MUNDI - ECONOMICA 2415-9395 2 2 169-175
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27017953] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27017953, Kapcsolat: 27017931
  9. Kemény Ildikó. A versenytársak csak egy kattintásra vannak = Competition is just a click away: Az újravásárlási és továbbajánlási szándék alakulása különböző e-kereskedelmi kategóriákban = Repurchasing and Word of Mouth Intention in the Different E-Commerce Categories. (2015)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2981537] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 2981537, Kapcsolat: 27009979
  10. Bárdos Eszter. A MIRELITE Mirsa Zrt. online kereskedelmi tevékenységének vizsgálata. (2014)
    Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)/Tudományos[27027076] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27027076, Kapcsolat: 27027076
  11. Aranyossy Márta. Információrendszerek üzleti értéke [Business value of information systems]: Erőforrás-alapú értékteremtés-vizsgálat magyar e-kereskedő vállalkozások példáján [A resource-based study of value creation - the case of Hungarian e-trailers]. (2013)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[23350769] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23350769, Kapcsolat: 23350769
2021-10-22 18:15