Idézéskapcsolat

Tóth János et al. Prestige and Independence-Controlled Publication Performance of Researchers at 14 Hungarian Research Institutions between 2014 and 2018 : A Data Paper. (2021) KOME: AN INTERNATIONAL JOURNAL OF PURE COMMUNICATION INQUIRY 2063-7330 9 1 41-63

Közlemény:
Sasvári Péter et al. Merre tovább egyetemi tanárok, avagy az új publikációs minimum aspektusai a társadalomtudományban. (2019) Megjelent: Újítások és újdonságok pp. 5-30
Idéző közlemény:
Tóth János et al. Prestige and Independence-Controlled Publication Performance of Researchers at 14 Hungarian Research Institutions between 2014 and 2018 : A Data Paper. (2021) KOME: AN INTERNATIONAL JOURNAL OF PURE COMMUNICATION INQUIRY 2063-7330 9 1 41-63
Független: Igen
Hivatkozás előfordulások:
1. Oldal: 1. oldal
Kontextus: Academic performance evaluation has become a key issue in almost all Central and Eastern European countries (Dobbins & Kwiek, 2017; Dobos et al., 2020); among them Hungary (Sasvári & Urbanovics, 2019; 2021),
2022-09-28 07:17