Linus Kambeyo. SCIENTIFIC REASONING SKILLS: A THEORETICAL BACKGROUND ON SCIENCE EDUCATION. (2017) NERA journal : a journal for the Namibian Educational Research Association 14 40-64
[Idézéskapcsolat:28927068]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
28927068
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Törölt
Nem
Utolsó módosítás
2020-03-24T17:00:45.057+0000
Létrehozás dátuma
2020-03-24T16:59:46.156+0000
Létrehozó
Csámer Iván (ELTE TTK kari admin 5)
Duplumellenőrzés
2020-03-24T17:00:45.193+0000
Utolsó duplumkeresés
2020-03-24T17:00:45.193+0000
Közlemény
Erzsébet Korom et al. Detailed framework for diagnostic assessment of science. (2012) Megjelent: Framework for diagnostic assessment of science pp. 175-306
Közlemény MTMT azonosítója
1986923
Kapcsolódó cikk
Linus Kambeyo. SCIENTIFIC REASONING SKILLS: A THEORETICAL BACKGROUND ON SCIENCE EDUCATION. (2017) NERA journal : a journal for the Namibian Educational Research Association 14 40-64
Idézőközlemény MTMT azonosítója
31258742
Független
Igen
Független OK
Link
/api/citation/28927068
Címke
Linus Kambeyo. SCIENTIFIC REASONING SKILLS: A THEORETICAL BACKGROUND ON SCIENCE EDUCATION. (2017) NERA journal : a journal for the Namibian Educational Research Association 14 40-64
2020-09-24 03:26